ze moeten de boxen ergens mee terugverdienenGlenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:48:
Belachelijk. Dan maar niet.
Ik las heel even bij die lampen "Extreem lange leverduur".
Ik dacht ze gaan er nou toch geen 'feature' van maken.
Ik dacht ze gaan er nou toch geen 'feature' van maken.
had je ze beter kunnen kopen en er dan rustig 14+ dagen over na denkenRichard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:48:
de hele tijd komen die kussens voorbij, en nu ik besloten heb ze te willen kopen, zijn ze spoorloos..
ja, dat had ik toen nog niet bedacht, dat dat natuurlijk ook gewoon konJeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:49:
[...]
had je ze beter kunnen kopen en er dan rustig 14+ dagen over na denken
Ik heb dat met het dekbed... Vanochtend net gemist. Maar de eerste twee keer dat ik ze zag was ik aan het twijfelen xd.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:49:
[...]
had je ze beter kunnen kopen en er dan rustig 14+ dagen over na denken
En de buttplugs zijn er weer.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Glenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:48:
Belachelijk. Dan maar niet.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
en weer staat die opbergkoker niet op de foto, dan hoef ik het dus niet
Ah shit! Deze goeie tip komt helaas te laat.BaZnGaNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:48:
[...]
Nope!! Ff snel op verder winkelen drukken! En de andere erin stoppen. Betaal je 1x verzendkosten.!
Catch a smile out there!
Nee hoor, want je kunt nu dus hele berg buttplugs bestellen.Glenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:51:
[...]
Ah shit! Deze goeie tip komt helaas te laat.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Ja, dat hadden we mooi bij de boxen kunnen gebruiken en snel alles opkopenGlenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:51:
[...]
Van die lampen heb ik ook nog geen foto's gezien dat ze ergens branden. Dus een totale gok wat voor een licht het geeft.
Komen vast nog wel een keer!Glenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:51:
[...]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
Echt, worden jullie niet moe van de hele tijd naar zelfde producten te bekijken?
Sowieso zit er tussen de komende 20 producten minstens 2 ssd's.
Super! Ik bestel meteen een stuk of 8 setjes!NiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:51:
[...]
Nee hoor, want je kunt nu dus hele berg buttplugs bestellen.
Catch a smile out there!
jawelVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:53:
Echt, worden jullie niet moe van de hele tijd naar zelfde producten te bekijken?
maar wel telkens de verkeerde ssd voor iemandVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:53:
Ja. Kwantiteit zegt niets over de kwaliteit helaas.hjvg schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:53:
[...]
maar wel telkens de verkeerde ssd voor iemand
kunt altijd even in de chat op 1dk aan ibood vragens als ze nog een keer komen als ibood mee chat. werkte gisteren ook voor sommige mensenGlenfiddich schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:51:
[...]
wedden dat mijn kussens komen als ik in de auto zit om 1800
Vraag dan gelijk effe om deze.hjvg schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:55:
[...]
kunt altijd even in de chat op 1dk aan ibood vragens als ze nog een keer komen als ibood mee chat. werkte gisteren ook voor sommige mensen
http://www.ibood.com/nl/n...d-ultra-ii-met-240gb.html
Wow, buttplugs uitverkocht!
Catch a smile out there!
Inclusief verzenden €3,39 per shirt. Niet duur op zich.
Oftewel ze moeten gewoon nog een dagje doorgaan en alles nog een keer herhalen
Catch a smile out there!
slim fit... 
De plugs zaten door de 6 minutencyclus heen.
De plugs zaten door de 6 minutencyclus heen.
[ Voor 61% gewijzigd door Señor Sjon op 28-08-2015 17:00 ]
Misschien als ik er twee aan elkaar naai.
Nee, dat setje is nog niet langsgekomen.
SSD! SSD! SSD! SSD!
Ultra II! Ultra II! Ultra II! Ultra II!
Kwart TB! Kwart TB! Kwart TB! Kwart TB!
hahaha ik dacht al , geef je nu iets teveel informatie prijs?
voor welke prijs zoek je hem op de hunt?CaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:04:
![]()
![]()
![]()
SSD! SSD! SSD! SSD!
Ultra II! Ultra II! Ultra II! Ultra II!
Kwart TB! Kwart TB! Kwart TB! Kwart TB!
![]()
![]()
![]()
sorry vergeten laatste post te editen
[ Voor 6% gewijzigd door hmartino op 28-08-2015 17:05 ]
Hij was de twee keren dat ik hem miste 85. Dat dus of minder.hmartino schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:05:
[...]
voor welke prijs zoek je hem op de hunt?
sorry vergeten laatste post te editen
SSD!
Ultra II!
Kwart TB!
Neem er twee!
Als je een 502 melding krijgt, adviseren jullie dan om opnieuw te beginnen of f5 /ctrl R
Deze is niet voorde houten oldskool versie toch?
Dus jij bent niet lekker te maken voor een Ranex Solar Buitenlamp met bewegingssensor, 3 x 600 mAh Batterijen en IP44 gecertificeerdeggda schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:16:
val er nu in.... maar niet echt wannahaves deze hunt
vroegah kocht men nogh krokedillah lederen tassies
[ Voor 3% gewijzigd door hmartino op 28-08-2015 17:20 ]
Calvin Klein Eternity, wedden dat 'ie niet zo lang meegaat?
ik moest even nadenken. hahahahaRichard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:21:
Maar waarschijnlijk duurt het wel zo lang voordat er een nieuwe aanbieding komt.Richard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:21:
rugzakken en winterjassen wie stemt!
Hoe kan iets dat oneindig duurt een anniversary houden?
Koopje! 26 euro voor een wok
bestellen allemaal
volgende aub
bestellen allemaal
volgende aub
nooit een wok met anti aanbaklaag kopen...
deze behoor je zelf op natuurlijk wijze met de pan te creëren
[ Voor 45% gewijzigd door roycerolls op 28-08-2015 17:29 ]
Waarom? Werkt dat niet goed ofzo?roycerolls schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:29:
nooit een wok met anti aanbaklaag kopen...
een gereedschapssetje kan nooit kwaad
maar meeste heb ik al
maar meeste heb ik al
Echte wok fetishisten hebben een gietijzeren wok en een speciale wokbrander
_██_
(ಠ_ృ)
het werkt wel maar een wokpan gebruik je voornamelijk als deze heel heet is met kleine porties snel en snel op het bord. |Heel veel oppervlakte gebruik je niet van de wokpan en dan met anti aanbaklaag van welk chemische binding dan ook, laat op gegeven moment verbrand en los. Een stalen wokpan is bijvoorkeur niet zwaar, hoeft de warmte niet vast te houden alleen door te geven. En je zal een schone wokpan moeten inbranden/seasoning (carboniseren ?!)..google heeft vele oplossingen tips.
en hebben hun ogen laten doen bij de plastische chirurgAtomsk schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:34:
[...]
Met een wok werk je in principe op hoog vuur met hoge temperatuur. Hoge temperatuur doet anti-aanbaklaag snel kapot gaan. Een laag van 'verkoolde olie' die bij gebruik ontstaat op een gewone ijzeren pan is eigenlijk het best. Zo doen ze het in China ook al eeuwen.
nu je het zegt, wel eens gezien idd op televisie, en in keukensAtomsk schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:34:
[...]
dank voor de uitleg
Wokken met anti aanbak is niet wokken. Sowieso is anti-aanbak nogal overbodig. Alleen héél misschien voor eitjes en delicate vis kan het handig zijn. Wokken wil je in een pan die heel goed hitte behoudt (zwaar gietijzer bijv) of juist in een superdunne "snelle" pan, gemaakt van bijv heel dun carbonstaal.
Afgezien daarvan heeft wokken weinig zin als je geen dikke gaspit hebt. Zo'n anti aanbak wok kun je verder prima gebruiken als hapjespan of iets dergelijks, maar eigenlijk wil je in een hapjespan ook fond (aanbakseltjes die je met later toegevoegde vloeistof tot saus verwerkt) krijgen, en dat gaat niet echt met een anti aanbakpan.
Als je een redelijke gaspit hebt, stap dan eens je lokale toko binnen. Daar liggen vaak plaatstaal wokjes van goede kwaliteit voor geen geld (minder dan 10 euro). Wel even zelf inbranden voordat je ermee aan de slag gaat (googlen, in het engels heet dit "seasoning")
[ Voor 14% gewijzigd door skndd op 28-08-2015 17:37 ]
wok brander ok giet ijzer niet.. Zie je ze in thailand al rondzeulen met die zware logge pannen..nee dat is gewoon dunste plaatstaal. lees hierbovenRichard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:34:
[...]
en hebben hun ogen laten doen bij de plastische chirurg
Dank u ALLEN voor de informatieCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:35:
[...]
Met een wok werk je in principe op hoog vuur met hoge temperatuur. Hoge temperatuur doet anti-aanbaklaag snel kapot gaan. Een laag van 'verkoolde olie' die bij gebruik ontstaat op een gewone ijzeren pan is eigenlijk het best. Zo doen ze het in China ook al eeuwen.
toch maar de gereeschapskist gekocht.we zien wel of ik hem hou
druk eens op F5Richard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:36:
nie mokke, lekker wokke
Mogelijk paar minuten offline : we voeren even snel een kleine server upgrade door. De website is mogelijk enkele minuten onbereikbaar. Tot zo!
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Dank voor de informatieKoffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:37:
Mogelijk paar minuten offline : we voeren even snel een kleine server upgrade door. De website is mogelijk enkele minuten onbereikbaar. Tot zo!
ok tot zo, wij gaan wel gewoon verder met de hunt, ok?Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:37:
Had je ze niet meteen allemaal kunnen kopen, dan zijn we er vanaf.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:37:
toch maar de gereeschapskist gekocht.we zien wel of ik hem hou
Gaan ze eindelijk server ruimte bij huren voor de boxen? Op het eind?...
Certified Google Teacher.
Ze weten nu hoeveel geld ze hebben verdiend aan ons, dus nu kan het.flipkipse schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:38:
Gaan ze eindelijk server ruimte bij huren voor de boxen? Op het eind?...
leuk hoor zo'n kleine usb stick, maar ik ben mijne al te vaak kwijt geraakt, ik begin er niet meer aan
Geen probleem......Richard89 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:38:
[...]
ok tot zo, wij gaan wel gewoon verder met de hunt, ok?
Go for it.
Succes!
(Ik heb vanmiddag een box weten te scoren, hunt is voor mij daarom zo goed als over
De mededeling kwam van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
hoe laat kwam de boxKoffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:41:
[...]
Geen probleem......![]()
Go for it.![]()
Succes!![]()
(Ik heb vanmiddag een box weten te scoren, hunt is voor mij daarom zo goed als over)
De mededeling kwam van http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
13:16:20
[ Voor 3% gewijzigd door Koffie-Verkeerd op 28-08-2015 17:44 ]
Ik kom er net achter dat ik de box gewoon in mn fucking winkelwagen had zitten... Kutzooi.
Niet getreurd. Ik ging gisteren rap door de eerste schermen tot aan het betalen. Alleen maar errors
hm, dan liever helemaal missen inddhmartino schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:44:
[...]
Niet getreurd. Ik ging gisteren rap door de eerste schermen tot aan het betalen. Alleen maar errors
Erg balen inderdaad. Nog op mobiel geprobeerd. Zelfs internet explorer, maar geen geluk
Mooie usb stick. Heb er hier al twee van in een kleinere variant. Een voor in de auto en achter in mijn tv om op te nemen.
Volgens mij heeft *iedereen* die een box heeft weten te bemachtigen een sh*tload aan foutmeldingen gehad.
Ik in ieder geval wel.
Nog kleiner dan de noord-koreaanse plingplong?jip_86 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:45:
Mooie usb stick. Heb er hier al twee van in een kleinere variant. Een voor in de auto en achter in mijn tv om op te nemen.
What you see is always what you get.
Dan moet je wel erg wanhopig zijn.hmartino schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:45:
[...]
Erg balen inderdaad. Nog op mobiel geprobeerd. Zelfs internet explorer...
Dat heb ik ook begrepen.Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:45:
[...]
Volgens mij heeft *iedereen* die een box heeft weten te bemachtigen een sh*tload aan foutmeldingen gehad.
Ik in ieder geval wel.
Blijft toch balen
wrijf het er nog maar een keer inCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:47:
[...]
Dan moet je wel erg wanhopig zijn.
Ja, heb de betaalmethode wel 3x moeten doen + een zooi foutmeldingen. Gewoon f5 gedaan en iedere keer wachten of het resultaat had.Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:45:
[...]
Ik in ieder geval wel.
_██_
(ಠ_ృ)
Als je Internet Explorer gaat gebruiken is het wel heel erg.
Dus je begon niet opnieuw? Als je weer eens vast liep?Atomsk schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:48:
[...]
Ja, heb de betaalmethode wel 3x moeten doen + een zooi foutmeldingen. Gewoon f5 gedaan en iedere keer wachten of het resultaat had.
Precies, zo heb ik het ook ongeveer gedaan.Atomsk schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:48:
[...]
Ja, heb de betaalmethode wel 3x moeten doen + een zooi foutmeldingen. Gewoon f5 gedaan en iedere keer wachten of het resultaat had.
Na elke foutmelding F5, goed blijven kijken of de site nog wel laadt (laadanimatie), zo nee: F5.
En voor de rest is het gewoon veel geluk hebben.
Dat werk.......
hahahahaCaptJackSparrow schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:50:
[...]
Als je Internet Explorer gaat gebruiken is het wel heel erg.
Agh ja, je probeert wat. Iedereen is wel eens naaste de verkeerde wakker geworden, dit voelt net zo
Thanks. Gaan we dat proberen, als we geluk hebbenKoffie-Verkeerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:51:
[...]
Precies, zo heb ik het ook ongeveer gedaan.
Na elke foutmelding F5, goed blijven kijken of de site nog wel laadt (laadanimatie), zo nee: F5.
En voor de rest is het gewoon veel geluk hebben.
Dat werk.......
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]