Ah excuses, dan blijft het niet kunnen leveren overMr. Jummy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Dit is een 10 delige set. iBood is 5 delig.
Yeey!! PoPCorn Time!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Weet ik, maar dat was de eerste de beste link die ik kon vindenJeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:51:
[...]
Ah excuses, dan blijft het niet kunnen leveren over
Nu krijg ik ineens zin in een filmpje met een bak (zoete) popcorn. Geen idee waardoor.
Zout!rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
Nu krijg ik ineens zin in een filmpje met een bak (zoete) popcorn. Geen idee waardoor.
Ben meer dan tevreden met de vriend http://www.amazon.com/Min...ming-Player/dp/B00Q4NEUS0
Nou, ik ga ff verkassen en dan non-stop hunten tot 00:00
[ Voor 18% gewijzigd door sleezball op 28-08-2015 14:56 ]
... Je hébt soms van die dagen ...
Je moet er meer [img] tags om doen. Minstens 8.
_██_
(ಠ_ృ)
Ja jonguh, al gefixt man...Viper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:59:
[...]
Gij bent echt goed met img tags hè
doe maar ff wisselen pietertje
Yo dawg, we heard you like images. So we put in image in an image so you can see an image in an image.
herhaalmodus staat weer aan.. je hebt gewoon 3 dagen troep met af en toe een box die je niet krijgt
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ah ja, die hadden we ook al gezien...
Gister was er op een gegeven moment een uur lang leuk spul te krijgen, maar vandaag nog niet gezien. Ben benieuwd wanneer de pannen weer komen. Tot nu toe alles gezien wat er gister ook voorbij kwam.
Gisteren was hier iemand aan het klagen dat er weinig fotomateriaal was.
Volgens mij hebben ze meegeluisterd
Volgens mij hebben ze meegeluisterd
Ik hoop nog steeds op zwarte A25 speakers... langzaam tegen beter weten in.
Een kookpan of een braadpan..? Koekenpan of hapjespan..?spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:03:
Gister was er op een gegeven moment een uur lang leuk spul te krijgen, maar vandaag nog niet gezien. Ben benieuwd wanneer de pannen weer komen. Tot nu toe alles gezien wat er gister ook voorbij kwam.
Tot zo jongens! Ff roken!! Laat ff 1 box over voor mij in die tijd dat ik ff er niet ben ok?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Koekenpannen waren het gister. 6 verschillende die elkaar steeds afwisseldensleezball schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:04:
[...]
Een kookpan of een braadpan..? Koekenpan of hapjespan..?
Weer die woofer dozen...
Wel mooie subs en Canton's doen het goed.
Schrijf die doos maar op je buik. Ik verwacht er geen één meer. Al is het leuk om de spanning erin te houden. Sorry jongensBaZnGaNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:04:
Tot zo jongens! Ff roken!! Laat ff 1 box over voor mij in die tijd dat ik ff er niet ben ok?
Pfff, ik wil de Bosch GSB 18-2 Li Professional accuklopboorschroevendraaier !!!
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Achteraan sluiten, die wil ik al twee dagen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Haha, geef ff seintje als die er is ^^Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:17:
Achteraan sluiten, die wil ik al twee dagen.
Voor het laatst pas om 26 augustus 2015 om 13:47:05. Dus hij moet nog wel een keer komen lijkt me..
Toen is ie heel kort geweest, dus ik vrees uitverkocht.
Die Bosch accuklopboerschroevendraaier heb ik net 15 minuten geleden geannuleerd
En ook nog eens uiterst geavanceerd!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Oeff, hoop het niet! Die van mij is namelijk gister defect gegaan ;PSeñor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:19:
Toen is ie heel kort geweest, dus ik vrees uitverkocht.
Noo, meen je niet?!Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:19:
Die Bosch accuklopboerschroevendraaier heb ik net 15 minuten geleden geannuleerd
Zo'n Bosch blauw accuboormachine wil ik ook nog wel hebben. 14,4 of 18 volt, een van beiden is genoeg
Shit heb ik die funky messen set weer gemist, wel geinig met die kleur. Weet iemand een andere site?
Heehee, niet allemaal tegelijk he. Straks ligt iBood eruit als die Bosch er net voorkomt...
Die dingen zijn wekelijks wel op een dagaanbieding site te vinden.JustFogMaxi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:22:
Shit heb ik die funky messen set weer gemist, wel geinig met die kleur. Weet iemand een andere site?
Ik heb nog nieteens een robot. Laat staan dat ik een robotstofzuiger nodig heb.
Hier ook nog een leuke aanbieding, accu schoef/boormachine te koop:
http://www.gereedschapcen...d&a_bid=247f6bf5&chan=JAB
Heeft geen klopstand...Tammesp schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:25:
Haha! We zullen zien! Zelf denk ik dat er nog 1x komt..rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:15:
[...]
Schrijf die doos maar op je buik. Ik verwacht er geen één meer. Al is het leuk om de spanning erin te houden. Sorry jongens
Lijkt verdacht veel op een Black en decker die mijn vader heeft...Tammesp schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:25:
Toch fijn dat ze dat voor iedereen weten te beslissen he?spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:27:
Past in elk interieur!
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Is ook dezelfde moedermaatschappij.JustFogMaxi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:27:
[...]
Lijkt verdacht veel op een Black en decker die mijn vader heeft...
Speakersetje voor in de bijkeuken!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Zal ik bestellen, wordt m'n vriendin vast heel blij van. van 5 melkpakjes naar deze jongens
5 melkpakjes zijn zo 1995. Weg die dingen.
Ik weet nog wel meer dingen waar je vrienden vast heel blij van wordtspokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:29:
Zal ik bestellen, wordt m'n vriendin vast heel blij van. van 5 melkpakjes naar deze jongens
Iig 1 tweaker die de set heeft gekocht: V&A gevraagd: Marantz SR5003 of een soortgelijke Denon receiver
Het zal de vrijdagmiddag zijn, maar kon ook alleen maar schunnige opmerkingen bedenkenViper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:30:
[...]
Ik weet nog wel meer dingen waar je vrienden vast heel blij van wordt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Omg hahaViper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:30:
[...]
OMFG jij kent haar ook al?Viper® schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:30:
[...]
Als ze nou snel nog ff een keer die kussens doen..
Of even een midrange priced android tabletje ofzo
maar die komt denk ik niet meer voorbij. Gewoon een simpel ding van Samsung oid is genoeg. Mijn Nexus 7 is aan het overlijden.
Ja, hadden ze echte donskussens, of weer van die dingen met plastic rommel erin?mprkooij schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:32:
ja wel ff een setje voor mij bewaren ok?mprkooij schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:32:
aaaaah waarom heb ik weer wat besteld, iemand een Wonton woofer (wit) kopen ? 400,-
Ik geef je er 100 voor?
[ Voor 9% gewijzigd door Kwakkel op 28-08-2015 15:35 ]
Bij mij is de iBood site ongeveer 5 seconden sneller dan 1dk.
Laag geluid verdient lage prijs
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Synthetische balletjes ofzoNiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:33:
[...]
Ja, hadden ze echte donskussens, of weer van die dingen met plastic rommel erin?
Het lukt ze maar niet om die Acer zut kwijt te raken volgens mij.
yup 1dk heeft al ongeveer de hele dag problemen met snelheidNiGeLaToR schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:35:
Bij mij is de iBood site ongeveer 5 seconden sneller dan 1dk.
Ik wilde vorige keer een mooie Nexus 7 (Asus/Nexus 2013) kopen via de hunt.. Bleek het echter het 2012 model te zijn. Oplichters
Das toch precies de bedoeling?mprkooij schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:36:
Ik wilde vorige keer een mooie Nexus 7 (Asus/Nexus 2013) kopen via de hunt.. Bleek het echter het 2012 model te zijn. Oplichters
InternetBesteOnlineOudeDozen
Terwijl er 2013 bij stond? Dat is nasty. Dat 2012 model is echt fucked
(die heb ik dus)
Te merken dat ze met de laatste meuk bezig zijn, weer die laptop.
Gaan de prijzen ook omlaag op het einde? Vast niet he.
Gaan de prijzen ook omlaag op het einde? Vast niet he.
Dat zal ik dan wel in m'n iDoos vinden 
Dat, of die Acer. Maar die Acer kan ik nog wel een bestemming geven
Dat, of die Acer. Maar die Acer kan ik nog wel een bestemming geven
[ Voor 46% gewijzigd door Kwakkel op 28-08-2015 15:39 ]
Foto 2013, omschrijving 2012.spokje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:38:
Terwijl er 2013 bij stond? Dat is nasty. Dat 2012 model is echt fucked(die heb ik dus)
voor iedereen die net wil doen of hij DJ is
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heb me woofer juist voor het hoge geluid aangeschaft.RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:36:
Laag geluid verdient lage prijs
Als ze nou eens met die kloteboor komen, dan doe ik net of ik een klant ben.spartacusNLD schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:41:
voor iedereen die net wil doen of hij DJ is
Hij is ook al 100 euro in prijs gedaald sinds hij voor het eerst voorbij kwam.rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:36:
Het lukt ze maar niet om die Acer zut kwijt te raken volgens mij.
Volgens mij komen er nu wel meer dingen voorbij die in prijs omlaag zijn gegaan, dus dat is wel mooi!
Er zijn twee types in omloop
http://www.ibood.com/nl/n...p256-m-33wj-notebook.html
en http://www.ibood.com/nl/n...er-156-inch-notebook.html
http://www.ibood.com/nl/n...p256-m-33wj-notebook.html
en http://www.ibood.com/nl/n...er-156-inch-notebook.html
100 euro is niet slecht hoorNoepZor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:44:
Helaas niet ultrasharp geprijsd
Prima scherm, begreep dat het alleen model 2012/2013 oid is? Maakt voor de scherpte geen drol uit, maar toch.
Voor dat geld kan je bijna beter een kleine tv kopen en die aansluiten.
leuk scherm, wel véél te duur imho.
voor die prijs koop je een UHD TV tegenwoordig
Relatief geen slechte prijs, maar absoluut gezien een hoop geld voor een scherm
De wijzen komen uit het Oosten!
Kijken of we je ook van deze af kunnen praten.rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:45:
Ik heb de Dell 27" yeah!
Eens!NoepZor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:45:
Relatief geen slechte prijs, maar absoluut gezien een hoop geld voor een scherm
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Om het dan maar niet over de inputlag van televisies te hebben.Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:45:
Voor dat geld kan je bijna beter een kleine tv kopen en die aansluiten.
Ook een UHD tv met zulke goede kleuren, input lag en op een handig monitor formaat?jimz93 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:45:
leuk scherm, wel véél te duur imho.
In de specificaties kan ik zo snel niet echt een verschil vinden?
vs.Merk: Acer
Type: TMP256-M
Kleur: Zwart
Garantie: 2 jaar
check hier de uitgebreide specificaties
Windows 8.1 64-bit
4GB RAM
15.6 inch beeldscherm, 1366 x 768p
Toetsenbord: Qwerty
Processor
CPU: Intel Core i3-4005U
Core/Thread: 2/4
Frequentie: 1.7 GHz
Cache: 3MB
Geïntegreerde videokaart en Gfx Base frequentie: Intel HD Graphics 4400 – 200 MHz
Merk: Acer
Type: TMP256-M
Kleur: Zwart
Garantie: 2 jaar
check hier de uitgebreide specificatieshttps://www.dropbox.com/s/0xzohha3artmnux/TMP256-M-33WJ%20-%20NX.V9MEH.017.pdf?dl=0
Windows 8.1 64-bit
4GB RAM
15.6 inch beeldscherm, 1366 x 768p
Processor
CPU: Intel Core i3-4005U
Core/Thread: 2/4
Frequentie: 1.7 GHz
Cache: 3MB
Geïntegreerde videokaart en Gfx Base frequentie: Intel HD Graphics 4400 – 200 MHz
jazekers;Fleximex schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:46:
[...]
Ook een UHD tv met zulke goede kleuren, input lag en op een handig monitor formaat?
pricewatch: LG 43UF675V Zwart
oké het is geen monitor formaat, toegegeven
[ Voor 7% gewijzigd door jimz93 op 28-08-2015 15:47 ]
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]