Medium niveauFleximex schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:29:
"Als je een vleesje wilt grillen is geen probleem"
Wat een niveau...
PSN: Fruitschaaltje
gaat zeer doenWhatsappHack schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:29:
Ah, nog een anale thermometer!
"Soon is not as good as now"
Vindt je gas minder dan? Mijn vader maakt de lekkerste dingen op het gas BBQ'tje hoorPowder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:31:
Als ze nou nog eens een mooie Weber o.i.d. BBQ in de aanbieding doen... voor een leuke prijs. En nee, geen elektrisch onding of op gas svp
(Natuurlijk is een echte Weber altijd mooier
[ Voor 6% gewijzigd door Monne op 28-08-2015 02:36 ]
Draaibare buisuitloop met mousseur
Flexibele aansluitslangen
Hij heeft flair!sonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:37:
wat is hier zo innovatief aan?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik ben gek op fikkie stoken.MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:34:
[...]
Vindt je gas minder dan? Mijn vader maakt de lekkerste dingen op het gas BBQ'tje hoor
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
De kraan heeft een 46 mm cartouche met keramische schijven, een instelbare doorstroombegrenzer, draaibare buisuitloop met aanslagbegrenzer en een mousseur.sonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:37:
wat is hier zo innovatief aan?
Vrij vertaald: je kunt de kraan open doen, je kunt de kraan harder en zachter zetten, je kunt de kraan draaien, het handvat van de kraan kan alle kanten opdraaien..
Dus... Innovatief ofwa?!
Gepatenteerd!Fruitschaal schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:42:
[...]
De kraan heeft een 46 mm cartouche met keramische schijven, een instelbare doorstroombegrenzer, draaibare buisuitloop met aanslagbegrenzer en een mousseur.
Vrij vertaald: je kunt de kraan open doen, je kunt de kraan harder en zachter zetten, je kunt de kraan draaien, het handvat van de kraan kan alle kanten opdraaien..
Dus... Innovatief ofwa?!
Geen soep?Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:43:
Volgende aanbieding: een bak koffie.
Levertijd: 2 minuten en op te halen in de keuken.
ps: na deze innovatieve kraan check ik nog een aanbieding en dan pitten....
iBood en een levertijd van 2 minutenVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:43:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Zal ik die box wel scoren als je slaaptFruitschaal schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:43:
[...]
Geen soep?
ps: na deze innovatieve kraan check ik nog een aanbieding en dan pitten....
Als ik op gas wil koken dan is het fornuis gemakkelijkerMonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:34:
[...]
Vindt je gas minder dan? Mijn vader maakt de lekkerste dingen op het gas BBQ'tje hoor
Je bent de €8 verzending vergetenVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:43:
KloptPowder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:41:
[...]
Ik ben gek op fikkie stoken.En vind houtskool altijd een lekkere smaak geven aan het vlees.
[ Voor 15% gewijzigd door Bundin op 28-08-2015 02:46 ]
Succes, ik gun het je/jullie.. CiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:44:
[...]
Zal ik die box wel scoren als je slaapt
http://www.bol.com/nl/p/n...BEBES002012-HXIWKUWBGKZPABundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:45:
Een 2DS... compleet loos apparaat, vooral sinds de New 3DS uit is, dat ook nog eens de ergonomie van een baksteen heeft.
En een koopje is het al zeker niet
Gekke bol.com.....Li1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:46:
[...]
http://www.bol.com/nl/p/n...BEBES002012-HXIWKUWBGKZPA
En een koopje is het al zeker niet
Wat is dit dan weer?
http://www.bol.com/nl/p/nintendo-2ds-zwart/9200000019501582/
koop er meteen 3
Dat is een andere verkoper op bol.com (in dit grval Online Systems B.V.), die zal zelf zijn prijs bepalen en geen boodschap hebben aan de prijs van bol.com zelf.MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:47:
[...]
Gekke bol.com.....
Wat is dit dan weer?
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 28-08-2015 02:49 ]
Waarschijnlijk werken er wat mensen die de prijzen bepalen van ibood bij bol.conMonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:47:
[...]
Gekke bol.com.....
Wat is dit dan weer?
Signature
Juist! Daarom wil ik nu ook een Weber oid in de hunt. Heb nu nog een brakke Gamma BBQ van 3 tientjes en al enige jaren oud. Heb nu zelden zin om te BBQen en te sterven aan roestvergiftiging en verkoold vlees te eten. Tijd voor een beter exemplaar.Bundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:44:
[...]
Als ik op gas wil koken dan is het fornuis gemakkelijkerIk ben een complete amateur bbq'er zonder hippe weber of groot groen ei. Maar bij bbq horen briketten en kooltjes en kruiden en rook en de geur en smaak die dat meebrengt
Die hebben ze uit pure ellende zelf maar opgezopen denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:58:
Ik heb trouwens nog geen doosjes met wijn gezien deze hunt.
Verwijderd
Vandaar dat die server shizzle niet werd opgelost...Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 03:01:
[...]
Die hebben ze uit pure ellende zelf maar opgezopen denk ik
Verwijderd
Trusten!Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 03:05:
Het is inmiddels 3:05, bier op, dus eerstvolgende aanbieding ben ik pleite (tenzij interessante aanbieding). Hunt-ze verder en tot morgen (a.k.a. later vandaag) wellicht.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
haha letterlijksjirafje schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 03:09:
Deze deal zuigt
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
[ Voor 45% gewijzigd door Monne op 28-08-2015 03:18 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Verwijderd
Het is rustig idd. Tijd voor een boxMonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 03:58:
Trustte, ik denk dat ik zowat nog de enige hier ben. Zit film te kijken dus maakt niet uit
Anyway, morgen verder.
Tussen neus en lippen door trouwens, als iemand die hard doorhaalt en een set Boston Acoustics A25's voorbij ziet komen (a 60 euri) : Ik wil twee x die set hebben, 150 piek voor degene die het realiseert voor me * mocht ik zelf niet aanwezig zijn (dus vanaf nu tot zeg maar 11-12 u). Check me V&A rep maar als je het niet gelooft.
Cheers & welterusten.
Ik zal het nog even in de gaten houden voor je, tot ik naar bed gamystiqu schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 04:18:
Ik ben er ook klaar mee. Sinds begin aanwezig geweest (op de achtergrond..), nu 1.5 uur geslapen sinds het begin van de hunt en de twee dingen die k wilde scoren beide al twee x gemist. Waaaaaaar ging het mis.
Anyway, morgen verder.
Tussen neus en lippen door trouwens, als iemand die hard doorhaalt en een set Boston Acoustics A25's voorbij ziet komen (a 60 euri) : Ik wil twee x die set hebben, 150 piek voor degene die het realiseert voor me * mocht ik zelf niet aanwezig zijn (dus vanaf nu tot zeg maar 11-12 u). Check me V&A rep maar als je het niet gelooft.
Cheers & welterusten.
Is dat niet wat duur voor een nas?
[ Voor 33% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-08-2015 04:24 ]
Ja, heb de 2bay thecus n2520 van 100 euro en voldoet meer dan prima. Voor huis tuin en keuken verbruik dan.kaasaanfiets schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 04:24:
Thecus N2800 3-bay 2,13 Ghz NAS -,249
Is dat niet wat duur voor een nas?
[ Voor 3% gewijzigd door sonidodmassive op 28-08-2015 05:01 ]
Verwijderd
Trusten!
Ja, snap 'm niet waarom ze hem nu niet gooien. Zijn er ook geen problemen/klachten. Zelfs nu raken ze toch wel op.sonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 05:00:
Ik denk niet dat die box nog komt voor de middag, en dan maar weer klagen over de ddos en de drukte
Moet natuurlijk weer via fbMonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 05:05:
[...]
Ja, snap 'm niet waarom ze hem nu niet gooien. Zijn er ook geen problemen/klachten. Zelfs nu raken ze toch wel op.
Nog boxen op sociaal media?
[ Voor 30% gewijzigd door Jeshua9 op 28-08-2015 07:14 ]
Er ontstaan wel een mooie broederschap zo. Zou dat de nieuwe missie zijn van ibood? Saamhorigheid creëren?
Haha precies hetzeflde hier. Let's get it on!Tinus111 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:45:
Kuthunt, en ik wil niet meer kijken maar doe het toch.... Its got me hooked. Gelukkig velen met mij.
Er ontstaan wel een mooie broederschap zo. Zou dat de nieuwe missie zijn van ibood? Saamhorigheid creëren?
800x600 tablet? Dat doe je een kind nog niet aan
[ Voor 9% gewijzigd door JustFogMaxi op 28-08-2015 07:53 ]
Volgens mij zegt men dit elke keerTinus111 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:45:
Kuthunt, en ik wil niet meer kijken maar doe het toch.... Its got me hooked. Gelukkig velen met mij.
Die box komt gewoon weer rond dezelfde tijd als gisteren en eergisteren. Dat ding wordt gebruikt voor marketing, om veel unieke bezoekers te krijgen. Dan hebben ze cijfers om te laten zien aan bedrijven. Alsof het bij MediaiBood gaat om de kopers; hun echte klanten zijn de bedrijven die veel geld betalen om hun merknaam 24 uur op een prominente website te laten pronken. In de IBood toptijd (enkele jaren terug) vroegen ze hier een paar duizend euro voor. Maar toen hadden ze erg veel bezoekers, nu moeten ze weer opnieuw opbouwen.
Thanks. Daar had ik het niet voor gedaan, die prijs kun je bij Karwei ook krijgen.MeltedForest schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:59:
Die kraan was 129
en Thule is ook een goed merkJustFogMaxi schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:02:
Cam tas, dat is wel een redelijk prijsHeb dan wel geen DSLR's, maar toch
[ Voor 25% gewijzigd door Nutellaah op 28-08-2015 08:09 ]
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]