Toch al twee keer gebeurdAdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:33:
Na elk artikel denk ik: Hé, nu zou de box wel eens kunnen komen. Dit gebeurt echter nooit...
Snap alleen de Social Media acties niet.. je hoeft niets leuk te vinden o.i.d. dus wat schieten ze er mee op?
Niet dat ze opeens een groot bereik hebben ofzo..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:33:
Na elk artikel denk ik: Hé, nu zou de box wel eens kunnen komen. Dat gebeurt echter nooit...
Verwijderd
Bovenop de korting van maar liefst 53% gaat er dus ook nog eens 5€ van de prijs afsonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:33:
Bestel nu en ontvang €5 shoptegoed voor de AEE Shop!
ik ga hem gelijk bestellen
Denk niet dat de bezorging gratis zal zijn net zoals de chinese webshopsVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:36:
[...]
Bovenop de korting van maar liefst 53% gaat er dus ook nog eens 5€ van de prijs af![]()
ik ga hem gelijk bestellen
http://nl-nl.forum.ibood....mediaspeler_en_settopbox/
Was geen geweldige start want na 2 weken of zo hield het afspelen van YouTube filmpjes er mee op. Netgear heeft het nog 1 of 2 keer kort werkend gemaakt voor het er definitief mee op hield. Toen kwam ik er dus achter dat YT dat min of meer bewust stuk maakt want die fabrikanten worden geacht aan YT te betalen voor het kunnen afspelen van YT video's en dat had Netgear blijkbaar niet gedaan.
Daarmee heeft Netgear het bij mij aardig verbruid.
Ik denk dat dat juist is wat ze er mee willen bereiken: wat minder drukte op de servers, omdat minder mensen tegelijk de aanbieding zien aangezien ze toch niet op de social media kijken tijdens de hunt.Famous schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:34:
[...]
Toch al twee keer gebeurd![]()
Snap alleen de Social Media acties niet.. je hoeft niets leuk te vinden o.i.d. dus wat schieten ze er mee op?
Niet dat ze opeens een groot bereik hebben ofzo..
Signature
Hoezo? De mensen die al op de site zitten en blijven refreshen zijn dan niet opeens weg ofzo, er komen dus enkel *meer* mensen bij.Joen schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:40:
[...]
Ik denk dat dat juist is wat ze er mee willen bereiken: wat minder drukte op de servers, omdat minder mensen tegelijk de aanbieding zien aangezien ze toch niet op de social media kijken tijdens de hunt.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik wilso'n ding.mimang schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:41:
Ik zou mn biezen pakken en wegwezen. Wie wilt rogers tas nou
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Mensen gaan die dingen nogal massaal proberen te kopen. Via de social media links niet. Die links op de social media pagina's verwijzen naar pagina's op de site die niet op de site zelf ergens staan gelinkt. Het zijn een soort "verborgen verkooppagina's". De drukte in het betaalsysteem wordt er op die manier denk ik wat uitgehaald, want die krijgt tijdens de boxen het zwaarst denk ik.WhatsappHack schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:41:
[...]
Hoezo? De mensen die al op de site zitten en blijven refreshen zijn dan niet opeens weg ofzo, er komen dus enkel *meer* mensen bij.
De afgelopen 2 dagen niet...JaronStrypsteen schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:43:
Komen er eigenlijk nog boxen in de nacht?
De vadurrr van m'n buuhrmeisje.Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:43:
Wie heeft er nou 6 rackets en wil ze alle 6 tegelijk meenemen? Afgezien van Roger?
Vandaag toevallig gekeken.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:41:
Straks plaatsen ze nog een link daar de box op hun Google+ pagina, daar kijkt toch niemand op.
Waarom denk je dat wij hier nog zitten? Omdat wij het niet weten...JaronStrypsteen schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:43:
Komen er eigenlijk nog boxen in de nacht?
Statistisch gezien is de kans dus ontzettend groot
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 45% gewijzigd door sonidodmassive op 28-08-2015 01:46 ]
Er komt soms een iPad langs. Maar elke tablet zou moeten werken.Acradavos schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:46:
Gaap, een tas. Squash racket zal zo ook wel voorbij komen. Ik had gehoopt op snijplanken.
Ik heb veel boute deals voorbij zien komen, maar nog geen strijkbout.Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:48:
nog niemand een strijkbout of plank voorbij zien komen? Ik heb er nog geen
Ben je net te laat vrees ik,,,dr john schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:49:
ik zit al uuren te wachten op een zaklamp
wel een soldeer boutWhatsappHack schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:48:
[...]
Ik heb veel boute deals voorbij zien komen, maar nog geen strijkbout.
Ik heb een iPad mini (gekregen), echter is het formaat van een lap vlees al een stuk groter.DDH87 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:47:
[...]
Er komt soms een iPad langs. Maar elke tablet zou moeten werken.
Net een hele strakke van 105 meter.dr john schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:49:
ik zit al uuren te wachten op een zaklamp
een heel uurLi1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:50:
Ik neem er even wat popcorn bij want het duurt nog wel even..
Retweet!Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:50:
[...]
ja klopt, besteld (dat pc "reparatie"setje)
Die aap met dat kekke mutsje en dat andere figuur, waar zijn die ook alweer van?
Trust me, I wanna move.
Woont hier bijvoorbeeld een of andere semi-celeb met sterallures... En dat enkel omdat iedereen de ster van die tv-ster kon zien in Adam zoekt Eva... Dat soort figuren.
Doe mij maar een huisje bij 't bos ofzo. Het ongedierte neem ik op de koop toe, daar hebben we HG voor.
Mojo-jojo en Him. Inderdaad van de powerpuff girls en ook van I M Weasel geloof ik.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:53:
[...]
Die aap met dat kekke mutsje en dat andere figuur, waar zijn die ook alweer van?
"Soon is not as good as now"
Brr, adam zkt eva sterretjes. Getsie. Get your point there.WhatsappHack schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:55:
[...]
Trust me, I wanna move.
Woont hier bijvoorbeeld een of andere semi-celeb met sterallures... En dat enkel omdat iedereen de ster van die tv-ster kon zien in Adam zoekt Eva... Dat soort figuren.
Doe mij maar een huisje bij 't bos ofzo. Het ongedierte neem ik op de koop toe, daar hebben we HG voor.
En HG rules! Evenals ducttape, wd40, tec7 en dat soort dingen.
Voor in de keuken of kelder.MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:57:
32" Pff das net een monitor....
[ Voor 14% gewijzigd door marcelggb op 28-08-2015 02:01 ]
Draai je custom rom/firmware ofzo?marcelggb schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:00:
Ik check uit. Batterij nexus 7 bijna leeg en die laadt niet op als ie aanstaat. (Als iemand daar een serieuze oplossing voor heeft, graag! 2013 model. Voor de rest erg prettig tabletje.)
Zeker de PPG. Topserie vroeger, met een paar erg dubieuze afleveringen ookDDH87 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 01:54:
PowerPuffGirls? niet 100% zeker.
Begin op 2:09 voor matigheden
[ Voor 6% gewijzigd door Bundin op 28-08-2015 02:02 ]
andere oplader proberenmarcelggb schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:00:
Ik check uit. Batterij nexus 7 bijna leeg en die laadt niet op als ie aanstaat. (Als iemand daar een serieuze oplossing voor heeft, graag! 2013 model. Voor de rest erg prettig tabletje.)
Signature
Een weegschaal dus xD?
The Justice friends! eigenlijk nog leuker dan de PPGBundin schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:01:
[...]
Zeker de PPG. Topserie vroeger, met een paar erg dubieuze afleveringen ook
[video]
Begin op 2:09 voor matigheden
Wel leuk, alle producten komen zo vaak langs... Dat je gewoon dezelfde reacties krijgt van verschillende mensen!MonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:05:
"Lichaamsanalyseweegschaal"
Een weegschaal dus xD?
mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:10:
een lichaamsanalyseweegschaal? ...
EEN WEEGSCHAAL
Signature
Je heb gelijk ook, dit goedkope Copter ding kwam vanmiddag ook voorbij.mimang schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:11:
[...]
Wel leuk, alle producten komen zo vaak langs... Dat je gewoon dezelfde reacties krijgt van verschillende mensen!
[...]
Mwe niet... Maar toen ik er 1 kocht ging er deze keer 1 procent vanaf...Li1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:14:
Hoe zien jullie hoeveel stuks er zijn?
Als er 1 verkocht is en de teller bij iBoodhunt staat op 99%Li1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:14:
Is een beetje af te leiden aan de percentagesLi1quid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:14:
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Ff refreshen denk ik...dr john schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:15:
nu nog 61 zie ik
Symaar.Richh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:19:
Ik ben moe, tijd om te gaan dronen?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Zeker van de 1dagskoopjes chatsonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:21:
well, this socks
Nee, haha, kan niet alles in de gaten houden
refurbisheddr john schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:23:
? demo model
Wekker staat om 08:00..
Er waren er een paar die dezelfde opmerking maakte daarsonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:22:
[...]
Nee, haha, kan niet alles in de gaten houden
http://speedcap.net/shari...db6912e280fa220c2b950.png
Twijfel nog of het verstandig is dit op Facebook te zetten...
naaah, die chat is mij wat te drukMonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:24:
[...]
Er waren er een paar die dezelfde opmerking maakte daar.. Heb allebei de web paginas open staan dus lukt wel hier hoor.. Maar vindt die 1dagskoopjes chat toch iets te boers
![]()
http://speedcap.net/shari...db6912e280fa220c2b950.png
Ik geef je groot gelijk. Het is dat de mededeling daar behoorlijk rap is, anders had ik hem ook niet open staan.sonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 02:27:
[...]
naaah, die chat is mij wat te druk
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]