🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Die heb ik gehad, maar na één val ging die al dood
Dan maar Duitse degelijkheid. die geven nog steeds tekens van leven, zelfs als je ze tijdens het skien tegen een rots aan kletterd
en ik heb blijkbaar niks gemist toen ik sliep
Iemand die dat ding heeft besteld en wil annuleren/verkopen aan mij?
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Dat is de stuksprijs, dit zijn er twee...Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:47:
pricewatch: Zyxel PLA5405
Geen geweldige aanbieding
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Geen ervaring met die powerline ethernet adapters
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Je kan hem altijd weer annuleren, toch?Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:55:
Ik twijfel nog, maar heb niet lang bedenkttijd meer.
(uiteindelijk bleek het wel goed te zijn dat het niet door ging)
Jammer dat ze het betaalsysteem niet in orde hebben.
edit: en anders als je ibood in de chat ziet even vragen als hij nog langs komt wil soms wel helpen
[ Voor 58% gewijzigd door hjvg op 28-08-2015 09:00 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit ging niet om een NASJumpman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:00:
Voor iedereen die een NAS wil kopen, koop een Synology. Heb je het geld niet over voor een Synology, koop dan een Zyxel NSA 325 V2.
Aanmoedigingsprijzendageeknerd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:05:
Iets zegt me dat de site van ibood geen prijzen meer gaat winnen...
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Edit
Refurbished speakers? Wut?
[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 28-08-2015 09:09 ]
Hopen dat ze niet weer via social media worden weggeven dan...Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:09:
Ze zeiden gisteren op de helft te zijn, dus dat zouden er nog 2 moeten zijn.
Edit
Refurbished speakers? Wut?
Ik hou me aanbevolen!Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:15:
Mochten A25's langskomen, wil ik ze best reserveren voor iemand
Als je toch aan het reserveren bent, doe voor mij maar de box!Audiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:15:
Mochten A25's langskomen, wil ik ze best reserveren voor iemand
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Die had ik gisteren al, maar heb ik geannuleerd.BaZnGaNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:16:
[...]
Als je toch aan het reserveren bent, doe voor mij maar de box!
Ik vind het een mooie tas, maar dat soort geld heb ik niet over voor een tas
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Ik geloof dat ze gisteren voor €60 per set voorbijkwamen. Als het €80 of meer is hoeft t voor mij nietAudiowaste schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:16:
Welke max. prijs had je in gedachten?
_██_
(ಠ_ృ)
Monopoly geld
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gemist....Hertog6 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:08:
Iemand nog wat lelijke schoenen kopen ? Dit is je kans!!
Goede prijs voor de set.Steeldunes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:16:
Aangezien er zoveel geïnteresseerde zijn in die BA speakers, kan iemand mij vast wel vertellen waarom zo graag die
Zijn prima boekenplankspeakers en mijn huidige speakers zijn aan vervanging toe
Zie: http://www.whathifi.com/boston-acoustics/25/review
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
's nachts is de cyclus ook nog eens elke 8 minuten i.p.v. 6, dus dat is al helemaal saai.
Mijn ontbijt.miicker schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:25:
Net wakker, heb ik nog iets bijzonders gemist?
Ah dat verklaart een hoop inderdaad. Niet gek voor die 6 tientjes.juptache schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:22:
[...]
Goede prijs voor de set.
Ik heb zelf de A250 als front, A225C voor center, A25 als surround en de A28 als rear-surround (7.1 setup). Bevalt best goed.juptache schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:22:
[...]
Goede prijs voor de set.
_██_
(ಠ_ృ)
Ben benieuwd of er iets vergelijkbaars voorbij komt. Wil graag een Synology NAS, vanwege de geode ervaringen (op tweakers).
Je heb wel deze extensie voor Chrome, werkt alleen helaas niet meer met de nieuwe website. Misschien krijgt 'ie nog een update. Deze gooide je gelijk in de betaalpagina van je bank als er een bepaald kernwoord voorkwam in de ad.Señor Sjon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:26:
Er moet toch een systeem zijn om (buiten de box) een artikel automatisch te kopen? Het is vrij zinloos om iets waar je de hele dag op wacht om 4.00 langs te zien komen.
's nachts is de cyclus ook nog eens elke 8 minuten i.p.v. 6, dus dat is al helemaal saai.
Synology heb ik nog niet zien voorbijkomen, enkel thecus.wienesroa schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:28:
Ben nog op zoek naar een Synology DiskStation DS215j en 2 Seagate Desktop HDD ST3000DM001, 3TB.
Ben benieuwd of er iets vergelijkbaars voorbij komt. Wil graag een Synology NAS, vanwege de geode ervaringen (op tweakers).
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
De 214+ is geregeld langsgekomen. De 215j is nog veel te nieuw.wienesroa schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:28:
Ben nog op zoek naar een Synology DiskStation DS215j en 2 Seagate Desktop HDD ST3000DM001, 3TB.
214+ is een paar keer voorbij gekomen, maar zonder HDwienesroa schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:28:
Open ik m'n webbrowser, zie ik de box voor mij staan. Paniek slaat toe, want te laat... Blijkt het nog de box van gisteren te zijn, moest even refreshen....
Op deze manier word ik niet oud...
Eerst waren ze zes minuten online om 3.30 de eerste nacht. Gisteren waren ze om 17.13 binnen 40 seconden weg.juptache schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:33:
Ik ga even douchen, zul je zien dat precies de A25's langskomen.
Misschien kunnen we IBOOD aanklagen voor een stijging van de zorgkosten.Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:34:
Morgen, daar zijn we weer... Slecht voor je, dat hunten. Eerst al verslapen vanochtend, dus te laat op m'n werk door te lang doorhunten vannacht.
Open ik m'n webbrowser, zie ik de box voor mij staan. Paniek slaat toe, want te laat... Blijkt het nog de box van gisteren te zijn, moest even refreshen....![]()
Op deze manier word ik niet oud...
Geen zorgen, ga maar op je gemak douchen loljuptache schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:33:
Met slechts €30 verschil met de PW kan je het net zogoed elders kopen.boskantman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:32:
Inderdaad die had ik dus gemist: http://www.ibood.com/nl/n...iskstation-ds214-nas.html
Probleem is, als je vraagt of iemand het voor je wil kopen dat er dadelijk 5 mensen dit voor je doen. Dan blijven 4 mensen ermee zitten, omdat je het slechts van 1 iemand overkoopt. Dus je moet echt zelf hunten.juptache schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:33:
Of je spreekt het met één medetweakert af i.p.v. het verzoek in het algemeen erop te gooien.DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:37:
[...]
Probleem is, als je vraagt of iemand het voor je wil kopen dat er dadelijk 5 mensen dit voor je doen. Dan blijven 4 mensen ermee zitten, omdat je het slechts van 1 iemand overkoopt. Dus je moet echt zelf hunten.
Klopt, we zouden eigenlijk iets moeten hebben met verlanglijstjes van mensen waar hunters zich op in kunnen schrijven. zo mist niemand ietsDonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:37:
[...]
Probleem is, als je vraagt of iemand het voor je wil kopen dat er dadelijk 5 mensen dit voor je doen. Dan blijven 4 mensen ermee zitten, omdat je het slechts van 1 iemand overkoopt. Dus je moet echt zelf hunten.
De tweakers V&A zolderuitverkoopumbrellavs schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:41:
we kunnen ook een eigen hunt starten via tweakers vanuit vraag en aanbod
_██_
(ಠ_ృ)
Ben zeer benieuwd! of de boxen gelijkwaardig aan de hunt zijnDonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:44:
Wacht maar op die mensen die binnenkort hun box openmaken. Denk dat het nog gaat tegenvallen.
Ja, leuk! Dan is het aanbod alleen niet veel beter dan bij iBood:
- schoenen van mijn vriendin
- bergen kleding van mijn vriendin
- oude tv's
- dvd spelers
- bergen antiek computerspul, zoals 286's, 386's, 486's, Pentium 1 t/m 4
- hopen kabels, van USB, CAT, IDE t/m eenvoudige telefoonsnoertjes
- etc., etc.
We maken een website welke met een algemene gebruiker inkoopt op Ibood, geld word overgeschreven naar deze account + extra verzendkosten om dit vanuit daar te verzenden naar de juiste gebruiker (of indien ophaal geen extra kosten).Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:39:
[...]
Klopt, we zouden eigenlijk iets moeten hebben met verlanglijstjes van mensen waar hunters zich op in kunnen schrijven. zo mist niemand iets
Ik geloof dat er onlangs ook een Nederlander was die dit voor treintickets gedaan had om zo groepsprijzen te krijgen?
Dat is inderdaad ook wat ik denk. Die boxen uit 2014 zaten een paar flinke tussen. Maar gezien de kwaliteit van deze hunt, denk ik dat je dat ook terug gaat zien in de boxen...DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:44:
Wacht maar op die mensen die binnenkort hun box openmaken. Denk dat het nog gaat tegenvallen.
Dat zal wel maar is niet te hopen.Jeshua9 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:45:
[...]
Ben zeer benieuwd! of de boxen gelijkwaardig aan de hunt zijn
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja zoiets, en alles wat niet verkocht wordt wordt automatisch teruggestuurd. En dan kunnen mensen met een account bepaalde requests plaatsen voor artikelen dan worden er geen dingen gekocht die niemand wil.boskantman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:45:
[...]
We maken een website welke met een algemene gebruiker inkoopt op Ibood, geld word overgeschreven naar deze account + extra verzendkosten om dit vanuit daar te verzenden naar de juiste gebruiker (of indien ophaal geen extra kosten).
Ik geloof dat er onlangs ook een Nederlander was die dit voor treintickets gedaan had om zo groepsprijzen te krijgen?
Treintickets was puur gericht op groepskorting waar je 10 personen voor nodig hebt
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]