My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
dit was een aangekondigde hunt. en mm is de eigenaar...eigenlijk is de hunt doodmurphylee schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:33:
Classic iBood Hunt zo te zien! Gisteren veel problemen gehad en daarom een extra Hunt dagje?![]()
Blijkbaar kwamen ze hun zooi geheugen Sandisks nergens kwijt haha of een paar sokken
Igone heet die dame. Geweldig. Tweakit btw, ga tukken. Box hoef ik toch niet. Mediamarkt
[ Voor 23% gewijzigd door NiGeLaToR op 27-08-2015 23:38 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
A.k.a. "mijn vakantieoutfit".
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
A.k.a. "Ik heb al 20 jaar geen seks meer gehad"
Het kan altijd erger
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ben blij dat ik niet vastgekluisterd aan m'n PC zat vanavond want wat een troep proberen ze ons te verkopen zeg!
ik hoop dat ze morgen iets leuks doen anders zou dit zomaar de laatste hunt kunnen worden
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Dat zei ik de vorige hunt, die hunt daarvoor en die daarvoor ook...jimz93 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:40:
jezusmina wat een verschrikkelijke producten zijn er langsgekomen vanavond!
Ben blij dat ik niet vastgekluisterd aan m'n PC zat vanavond want wat een troep proberen ze ons te verkopen zeg!
ik hoop dat ze morgen iets leuks doen anders zou dit zomaar de laatste hunt kunnen worden
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
of gaan ze daarna nog door?
Nog een dag extra toegevoegd.Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:41:
ibood hunt stopt toch om 0.00 ?
Ze gaan nog een dag doorAggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:41:
gaat gewoon doorAggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:41:
Wie dit leest is gek.
Oké ik ben overtuigd.
tot hoe laat dan?
of komen ze niet van hun rotzooi af?
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Aai-bootRichard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:43:
Hoe spreken jullie het eigenlijk uit? Aai-booot of aai-boed?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dus als je een nieuwe pan zoekt: je bent gek als je deze laat liggen.
Arrne schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:48:
Al die producten van een tientje ook, waar dan nog 6 euro verzendkosten bij komt.
Kussensspokje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:47:
Dat ben ik, wat wil je hebben?
pas gehadAggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:48:
ik denk sokken hierna
Ja ik maar kan je niet aan een Box helpen. Die heb ik allemaal al aan vrienden belooftCaptJackSparrow schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:47:
Wasser vroeger in dit topic niet een of andere knakker die 'van ibood was' en een beetje kon beïnvloeden wat er langs kwam?
nope.. die hebben allemaal geheimhoudingsverklaring en zitten niet op tweakers.net.. anders zou er een heel ander aanbod zijn.. dit zijn gewoon handelaren die in hun handen wrijven terwijl er kneuzen allemaal troep kopenCaptJackSparrow schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:47:
Wasser vroeger in dit topic niet een of andere knakker die 'van ibood was' en een beetje kon beïnvloeden wat er langs kwam?
http://www.ibood.com/nl/n...d-ultra-ii-met-240gb.html
Die is toch echt vaak voorbij gekomen deze middagCaptJackSparrow schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:49:
Ik zit al meer dan 24 uur te wachten tot deze nog een keertje langs komt. Wil er twee bestellen.
En uit de specs:
Type: Easy Basic non-stick PFOA vrije koekenpan – 28 cm
http://www.mediamarkt.nl/...9,2313222.html?langId=-11CaptJackSparrow schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:49:
Ik zit al meer dan 24 uur te wachten tot deze nog een keertje langs komt. Wil er twee bestellen.
Voor die ssds moet je echt geluk hebben. Die zijn heel schaars. Komen bijna nooit voorbij.CaptJackSparrow schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:49:
Nee hoor. Waren andere. Kijk maar in de historie.spartacusNLD schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:49:
[...]
Die is toch echt vaak voorbij gekomen deze middag
Ik moest lachenDonstil schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:50:
[...]
Voor die ssds moet je echt geluk hebben. Die zijn heel schaars. Komen bijna nooit voorbij.
betaal ik liever 15 euro meer ipv 2 weken of meer wachten
Die ja. Maar is dan 85 euri.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dan moet je niet gaan hunten.Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:52:
[...]
Heb geen haast en met twee stuks scheelt het er 30.Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:52:
[...]
nope pas over 24 uur komt die..AdmiralSnipe schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:53:
Straks weer dat irritante deuntje van Carlo & Irene op 1DK.
jahRichard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:54:
Kun je die box ook met paypal betalen eigenlijk
hoe duur is deze bij de kruidvat dan?Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:53:
Hee kruitvat luchtje weer.
online 48 euro
Ooh geen idee. Het zijn allemaal van die geurtjes uit een bepaalde hoek van het segment. Ken dit niet eigenlijk.Aggressor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:54:
[...]
hoe duur is deze bij de kruidvat dan?
online 48 euro
100ml? Dat is na 1 slok op.DonkMatt schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:56:
Geurtje kost wel €36,95 voor 40ml (Douglas en Ici Paris), dus goeie deal als je 100ml kunt gebruiken.
Je hebt nog weken plezier van een flinke slok hiervan denk ik
bij de kruidvat was 100ml 19 euroDonkMatt schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:56:
Geurtje kost wel €36,95 voor 40ml (Douglas en Ici Paris), dus goeie deal als je 100ml kunt gebruiken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]