Alleen de 480 versie: http://producthistory.eu/zoek/sandisk+ssd+ultra+ii/spartacusNLD schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:49:
[...]
Die is toch echt vaak voorbij gekomen deze middag
WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Manmanman...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Gloeiende gloeiende, volume op hard en dan 'we gaan nog niet naar huis'. Ik ben weer wakker
Nee, juist nietVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:01:
Het zou verboden moeten zijn dat 1DK ineens muziek kan starten. (buiten de radio om)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Daarom dat ik de radio niet heb openstaan in mijn browserVerwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:01:
Het zou verboden moeten zijn dat 1DK ineens muziek kan starten. (buiten de radio om)
die muziek:

Hier ook. En denk de rest van het huis ook...rookie no. 1 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:01:
Gloeiende gloeiende, volume op hard en dan 'we gaan nog niet naar huis'. Ik ben weer wakker
Hebben jullie trouwens die iBood Extra al gezien?
DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:02:
Die wc/ bidetDonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:02:
Boxje derin hoppetee! Gaan!!
Ja ik zie die extra net voorbij komen, wtf.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
duh... verkopen tegengevallen. Wat een DDOS downtime....
Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!
Ja, was gisteren ook al. Maar die in de hunt is een 4 en een Black Edition i.p.v. Silver. Voor het geval iemand het zich afvroeg.DonkMatt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:02:

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
FF pagina refreshen. Met de nieuwe extra kun je niet filmen.Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:03:
[...]
Ja, was gisteren ook al. Maar die in de hunt is een 4 en een Black Edition i.p.v. Silver. Voor het geval iemand het zich afvroeg.
Er moet iemand z'n browser eens refreshen.Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:03:
[...]
Ja, was gisteren ook al. Maar die in de hunt is een 4 en een Black Edition i.p.v. Silver. Voor het geval iemand het zich afvroeg.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Owww.... heheheheAdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:04:
[...]
FF pagina refreshen. Met de nieuwe extra kun je niet filmen.
Man, waar blijft die box, dacht probeer het even om 0:00
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Deze oortjes iets? Heb die andere ook al van fisher
Moet je die reclame van die bidet kijken en je knop 3 achter elkaar indrukken.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nja, door de storingen/ddos zeggen ze zelf. (Inclusief spellingscorrectiekringeltjes)Arrne schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:02:
Nog een dag, dat kan toch alleen maar betekenen dat de verkopen erg tegengevallen zijn..
De snelheid mag wel weer omhoog ;e
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Gelukkig heeft hij zelfreinigende sproeiers
Inderdaad typo's... drie keer raden...HyperioN schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:06:
[...]
Nja, door de storingen/ddos zeggen ze zelf. (Inclusief spellingscorrectiekringeltjes)
[afbeelding]
Dat is 4x raden..Richh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:07:
[...]
Inderdaad typo's... drie keer raden...
[afbeelding]
Richh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:07:
[...]
Inderdaad typo's... drie keer raden...
[afbeelding]
nggyu nglyd
Gewoon schaamteloos gaan ze ervan uit dat het ligt aan het immense bezoekersaantal. Tja, als je zo denkt dan verdien je gewoon een DDoSje.HyperioN schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:06:
[...]
Nja, door de storingen/ddos zeggen ze zelf. (Inclusief spellingscorrectiekringeltjes)
[afbeelding]
Mooi doorzichtig, je kan iig zien wanneer ie vol zit...
In Azië en Amerika is het al de normaalste zaak van de wereld: de douche wc. Hygïenischer, gemakkelijker en je hoeft nooit meer te schreeuwen als het toiletpapier op is. Bovendien is reinigen met papier helemaal zo efficiënt. Probeer maar eens pindakaas van je hand te halen met papier. Met de Coway BAS16-C wordt je onderlichaam pas echt schoon.
De Coway BAS16-C douche wc heeft een modern fraai design, meer gebruiksgemak en is voorzien van doordachte wellnessfuncties, die allen maar één doel hebben: een prettige en natuurlijke bidettoiletervaring.
De Coway BAS16-C heeft twee (verstelbare) douchefuncties. Eén achter en één (voor dames) voor. De straal heeft 3 persoonlijk in te stellen temperaturen. Daarnaast biedt deze douche wc een hygiënische droogfunctie. Om volledige hygiëne te garanderen heeft de BAS16-C zelfreinigende sproeiers. De bril is voorzien van een antibacteriele laag.
De Coway BAS16-C douche wc heeft een modern fraai design, meer gebruiksgemak en is voorzien van doordachte wellnessfuncties, die allen maar één doel hebben: een prettige en natuurlijke bidettoiletervaring.
De Coway BAS16-C heeft twee (verstelbare) douchefuncties. Eén achter en één (voor dames) voor. De straal heeft 3 persoonlijk in te stellen temperaturen. Daarnaast biedt deze douche wc een hygiënische droogfunctie. Om volledige hygiëne te garanderen heeft de BAS16-C zelfreinigende sproeiers. De bril is voorzien van een antibacteriele laag.
Heeft er trouwens al iemand een videofuck/meme gemaakt over bootvluchtelingen/gelukszoekers die iBood DDOS'en?
Ik ram iemand met die pan voor z'n harses straks.
Weer fucking pannetje..
De gewichten van de boxen zullen wel weer flink zijn
De gewichten van de boxen zullen wel weer flink zijn
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wnl-qhCgW0Y]

VOOR ALS JE NOG NIET WAKKER WAS
VOOR ALS JE NOG NIET WAKKER WAS
[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 28-08-2015 00:12 ]
Richh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:09:
[...]
Heeft er trouwens al iemand een videofuck/meme gemaakt over bootvluchtelingen/gelukszoekers die iBood DDOS'en?
Succes, deze is ook al voor de box gedaan
Wat heb je aan een derde dag als er alleen nog maar sokken, pannen, scheermesjes en flesjes putlucht over zijn? Houd het dan bij twee dagen... Of beter nog, één dag.
Sowieso, als de prijzen net gemiddeld €5-€10 goedkoper zijn is het meer hunten dan nu, dit is geen hunten meer bij 95% van de 'aanbiedingen'.Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:12:
Of beter nog, één dag.
Maar toch, blijven we het volgen.
nggyu nglyd
Zit er al een hele tijd over te brainstormen maar ik kan maar niets leuks verzinnen... maar daar moet toch wat leuks uit te halen zijnBartske schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:11:
[...]
[video]
Succes, deze is ook al voor de box gedaan
Vermoed dat door het hele webshop gebeuren de marge die op producten kan gevraagd worden wel wat lager is geworden. Dus ook minder 'korting'..Quad schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:13:
[...]
Sowieso, als de prijzen net gemiddeld €5-€10 goedkoper zijn is het meer hunten dan nu, dit is geen hunten meer bij 95% van de 'aanbiedingen'.
Voor de audio engineers hier die zich vervelen, spoedcursusje masteren:
YouTube: LETS LERN how to MASTER!!
Klopt, de echte goede aanbiedingen zijn erg dun gezaaid. Voor 10% korting ga ik beter naar een winkel met goede service (alhoewel ik zelf nog nooit aanspraak heb moeten maken op service van iBood, tot nu toe alles goed gegaan).Quad schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:13:
[...]
Sowieso, als de prijzen net gemiddeld €5-€10 goedkoper zijn is het meer hunten dan nu, dit is geen hunten meer bij 95% van de 'aanbiedingen'.
volgens mij is niemand van pan deze te kopen
Ik laatst eenmalig met een router waarvan de 5Ghz netwerk plotsklaps het niet meer deed. 10 maanden na aankoop gewoon volledig aankoopbedrag retour gekregen, was wel netjes.Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:16:
[...]
(alhoewel ik zelf nog nooit aanspraak heb moeten maken op service van iBood, tot nu toe alles goed gegaan).
nggyu nglyd
Rol je die opmerking nou zo uit je sleeve?sonidodmassive schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:16:
volgens mij is niemand van pan deze te kopen
Zow, ga de honden maar eens uitlaten... Zet de boel even op pauze als jullie willen in geval van een box? Thanx
WhatsappHack schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:15:
Voor de audio engineers hier die zich vervelen, spoedcursusje masteren:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aZ90rsaV22A]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OZBWfyYtYQY]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OZBWfyYtYQY]
[ Voor 34% gewijzigd door spartacusNLD op 28-08-2015 00:18 ]
Dacht dat er gaunslet stond ;e
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Ik had een messen blokken set ding gekocht twee hunts geleden. Liet ik het mesje vallen (vlak) scheurde het snij gedeelte precies recht naar beneden. Mailtje gestuurd, kreeg zonder zicht een nieuwe.Powder Toastman schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:16:
[...]
Klopt, de echte goede aanbiedingen zijn erg dun gezaaid. Voor 10% korting ga ik beter naar een winkel met goede service (alhoewel ik zelf nog nooit aanspraak heb moeten maken op service van iBood, tot nu toe alles goed gegaan).
Had een Nilfisk stofzuiger uit een Hunt. Brak de kop af na een half jaar. Gemail, foto gemaakt, nieuwe opgestuurd gekregen.
Duurde allemaal niet lang ook. Keurig
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
jeroentjeh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:17:
[...]
Rol je die opmerking nou zo uit je sleeve?
Ahh als hij 9,7 inch was in het wit, had ik hem genomen. :*(
"Soon is not as good as now"
Mooi om te horen dat het zo ook kanDonstil schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:19:
[...]
Ik had een messen blokken set ding gekocht twee hunts geleden. Liet ik het mesje vallen (vlak) scheurde het snij gedeelte precies recht naar beneden. Mailtje gestuurd, kreeg zonder zicht een nieuwe.
Had een Nilfisk stofzuiger uit een Hunt. Brak de kop af na een half jaar. Gemail, foto gemaakt, nieuwe opgestuurd gekregen.
Duurde allemaal niet lang ook. Keurig
2014 of net nog 2013Tronic schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:22:
[...]
Mooi om te horen dat het zo ook kanWas dat het afgelopen jaar?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Pan's Labyrinth.
Okay, pan of niet.. Deze is erg fijn!
PSN: Fruitschaaltje
Echt... ben ik bij de Blokker Hunt aanbeland?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Stelletje pannekoeken bij ibood.
mooi geweest. Tot morgen vroeg. Voor de vlugge koper; Krups ea8000 espresso machine moet ik nog hebben 😉
Tritanium? Maar ik wil een Unobtainium pan.
_██_
(ಠ_ృ)
5 pannen en 2 luchtjes bij de laatste 12 dingen. Ze proberen de nachtbrakers uit te roken.
Maak er dan een set van, dan vallen de verzendkosten nog mee. Anders betaal je 30 euro voor een complete set.
Maak er dan een set van, dan vallen de verzendkosten nog mee. Anders betaal je 30 euro voor een complete set.
Sommige vinden een zwarte 12" toch beterMonneL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:22:
Ahh als hij 9,7 inch was in het wit, had ik hem genomen. :*(
Kijk even op de website van Zagg
ook een manier om van je oud papier af te komen, doe er een tas omheen
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Heb er al één van Lowepro vorig jaar opgepikt.
kan daar ook je brood trommeltje mee naar je werk
Zolang je maar niet op je zak zit.
als je maar niet door het balkon zaktDonstil schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 00:44:
150x100 is wel een flinke toch? Best interessant voor op het balkon
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]