kers: @Audiowaste.. stuur maar op (23:05:04)
asswhoeper: @Audiowaste wat dacht je van via je account/bestellingen? (23:05:05)
pat30724: @Audiowaste gewoon in de mijn ibood (23:05:07)
SSJGSSJ: @Audiowaste meen je deze
Audiowaste: Ja, ik hoef die box niet meer. Te veel geld (23:05:55)
asswhoeper: @Audiowaste voor wat ? (23:06:03)
boxxjes: @audiowaste als je de box kwijt wilt wil ik hem wel van je overnemen hoor (23:06:41)
Audiowaste: 100 voor iets waarvan je eigenlijk niet weet wat het is (23:06:45)
asswhoeper: @Audiowaste kom je wel laat achter (23:06:52)
boxxjes: @audiowaste maar dan wel ongeopend uiteraard
boxxjes: @audiowaste waar woon je? misschien dat ik hem op kan halen (23:07:53)
Audiowaste: Zuid-Limburg @boxxjes (23:08:21)
boxxjes: @audiowaste dat aat (23:08:30)
boxxjes: @audiowaste dat gaat lastig worden, hilversum hier * (23:08:38)
Dora is Dora 2.0 geworden:coyote1980 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:07:
Waar blijft Dora?
Ah die scene was echt gruel
"Soon is not as good as now"
Trolololol!Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:10:
Audiowaste: Ik heb vanmiddag een box besteld voor 99,95. Weet iemand hoe ik die kan annuleren? (23:04:48)
kers: @Audiowaste.. stuur maar op (23:05:04)
asswhoeper: @Audiowaste wat dacht je van via je account/bestellingen? (23:05:05)
pat30724: @Audiowaste gewoon in de mijn ibood (23:05:07)
SSJGSSJ: @Audiowaste meen je deze
Audiowaste: Ja, ik hoef die box niet meer. Te veel geld (23:05:55)
asswhoeper: @Audiowaste voor wat ? (23:06:03)
boxxjes: @audiowaste als je de box kwijt wilt wil ik hem wel van je overnemen hoor (23:06:41)
Audiowaste: 100 voor iets waarvan je eigenlijk niet weet wat het is (23:06:45)
asswhoeper: @Audiowaste kom je wel laat achter (23:06:52)
boxxjes: @audiowaste maar dan wel ongeopend uiteraard
boxxjes: @audiowaste waar woon je? misschien dat ik hem op kan halen (23:07:53)
Audiowaste: Zuid-Limburg @boxxjes (23:08:21)
boxxjes: @audiowaste dat aat (23:08:30)
boxxjes: @audiowaste dat gaat lastig worden, hilversum hier * (23:08:38)
In case not, kom ik 'm vanuit Drenthe nog van je ophalen haha
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
KussensRichard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:12:
Ik heb gewoon nog helemaal niks gekochtik wil nu eens wat leuks voorbij zien komen.. Wat hebben de tweakers allemaal al besteld?
Een PC Toolkit met soldeerboutRichard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:12:
Ik heb gewoon nog helemaal niks gekochtik wil nu eens wat leuks voorbij zien komen.. Wat hebben de tweakers allemaal al besteld?
Klein bomenzaagje. Tweakerwaardig dusRichard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:12:
AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
Kussens, messenset, tafellaken, et cetera...Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:12:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Je kan hem toch retourneren als je niet tevreden bent?Richh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:12:
[...]
Trolololol!
In case not, kom ik 'm vanuit Drenthe nog van je ophalen haha
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
hdmi kabeltje
Rolkoffertje
oftewel cheap shit en niets spannend s
Sure, maar dan kan je 'm beter ongeopend doorverkopen aan een medetweaker voor €50 meer, toch?MonneL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:13:
[...]
Je kan hem toch retourneren als je niet tevreden bent?
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Dunno... Wou al een nieuw kussen en een hele hunt dit aanzien en niks kopen word ik alleen maar chago van...Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:13:
Zijn t écht lekkere kussens? Dan ga ik daar maar voor als troostprijs
Nee hoorHertog6 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:14:
@Sensui, dat klinkt ergens wel plausible... Maar aan de andere... It could be a trap..
Hehehe, goeie reden ;-) je wilt gewoon IETS omdat je anders straks drie dagen voor niks heb zitten glurendglavimans schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:14:
[...]
Dunno... Wou al een nieuw kussen en een hele hunt dit aanzien en niks kopen word ik alleen maar chago van...
Je bent een vervelende troll!Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:15:
Alleen een bordspel en wat steekwapens, meer niet
Zijn fijne kussens, heb ze vorig jaar voor de 2e keer bij de hunt besteld. Je kunt ze lang gebruiken, zeker als je ze regelmatig opschudt.dglavimans schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:14:
[...]
Dunno... Wou al een nieuw kussen en een hele hunt dit aanzien en niks kopen word ik alleen maar chago van...
Ik ben alles misgelopenHertog6 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:15:
Ik heb nog helemaal niks gekocht...Ik ben 2x een iBood box, Fischer in-ears en een camera tas misgelopen ....
ja.TF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:16:
zou er nog een box komen?
Ik ben even een paar uurtjes weg, oke
Zag net wel je vrouw langslopenTF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:16:
zou er nog een box komen?
Haha hm.. Dan kan zo koopje misschien nog goed uitpakken. Zou fijn zijn want loop al tijden te zeuren met me kussens..DonkMatt schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:16:
[...]
Zijn fijne kussens, heb ze vorig jaar voor de 2e keer bij de hunt besteld. Je kunt ze lang gebruiken, zeker als je ze regelmatig opschudt.
Zijn er mensen die echt zo foon willen hebben? Zie serieus het nut niet..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zou zomaar kunnenSenui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:11:
Dit is mijn theorie: die boxen komen pas alleen als er iemand van iBood online is, om zo eventuele serverstoringen op te vangen. Die persoon slaapt waarschijnlijk van 22:00 tot 12:00 en nadat ie heeft gedoucht, zich geschoren heeft en ontbeten heeft denkt ie van: ja laat ik hem er nu maar neerplempen. Doei !
Als er een box komt voorheen ongeveer 20.000 verzoeken in 10 seconden tijd. En daar werden er 100 onder "verdeeld"MonneL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:20:
Ik weet niet hoe veel mensen er mee zitten te kijken maar ik geloof trouwens nooit dat ik snel genoeg ben, als er uberhaupt een box komt
Ik denk dat ik dan met Ideal ING nooit snel genoeg ben in vergelijking met CCAcradavos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:21:
Ligt ook aan je betalingswijze, bij sommige banken moet je zo moeilijk inloggen. Volgens mij is de box pas van jou, als je betaling ook echt bevestigd is..
Ik heb tot nu toe 3 boxen kunnen scoren, allen betaald met CC (allemaal in verschillende hunts
[ Voor 6% gewijzigd door DDarkForce op 27-08-2015 23:22 ]
Richard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:21:
Weer navigatie voor mottorrijders... Als er nog een knappe normale tomtom oid langskomt wil ik die misschien nog wel bestellen
Verwijderd
VertelllTF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:22:
vorig jaar had ik een truuc tijdens de box. Werkte paar keer prima. Dit jaar nog niet geprobeerd. Ik laat het zo weten
_██_
(ಠ_ృ)
Rick Ashley-script?TF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:22:
vorig jaar had ik een truuc tijdens de box. Werkte paar keer prima. Dit jaar nog niet geprobeerd. Ik laat het zo weten
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Hier wil iemand ook wel een leuke tom tom -> TomTom GO 610 (Wereldwijd) oid
Zou ik niet op rekenen, die is gloedjenieuw...conara schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:23:
[...]
Hier wil iemand ook wel een leuke tom tom -> TomTom GO 610 (Wereldwijd) oid
Heb hier de 510, geniaal apparaat.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
en dan moet je dus niet doen. Ben je door de captha heen? Dan wacht je doodleuk een minuut of 3 a 4 voordat de site weer goed werk.. De box is dan al weg, maar niet die van jou. Rustig aan betalen en klaar ben jeAtomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:23:
Volgens mij heb je de box wanneer je door de captcha heen bent. Dan krijg je zo'n "confirmed" url oid. Alleen moet je dan nog wel blijven f5'en bij time outs en gateway errors totdat je de betaling hebt afgerond.
En zelfs dan kan het nog mis gaan, na bevestiging van de betaling bleef de mijne plakken op de 'terug naar de webwinkel'-toestand, kreeg ik geen e-mail en werd de bestelling niet bevestigd. 0 box-en hier.Atomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:23:
Volgens mij heb je de box wanneer je door de captcha heen bent. Dan krijg je zo'n "confirmed" url oid. Alleen moet je dan nog wel blijven f5'en bij time outs en gateway errors totdat je de betaling hebt afgerond.
Als het zo was, heb ik nu 2 boxen.Atomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:23:
Vanmiddag was ik er doorheen tot het betaalscherm en na veel f5en opeens uitgelogdAtomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:23:
Nope, ik was er 3 keer doorheen. Alleen betalingen staan boven captcha authenticatie. Ik had vanmiddag een box, 502 error, 502 error, etc. Box weg nadat ik bij betaling kwam.Atomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:23:
Het beste werkt, als je de captcha ziet, gewoon 10 minuten wachten! Echt waar!TF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:24:
[...]
en dan moet je dus niet doen. Ben je door de captha heen? Dan wacht je doodleuk een minuut of 3 a 4 voordat de site weer goed werk.. De box is dan al weg, maar niet die van jou. Rustig aan betalen en klaar ben je
Als jullie dat nou allemaal doen, heb ik meer kans
[ Voor 13% gewijzigd door SteveWoz op 27-08-2015 23:28 ]
Achja hopen magWhatsappHack schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:24:
[...]
Zou ik niet op rekenen, die is gloedjenieuw...
Heb hier de 510, geniaal apparaat.
Durf niet te klikken, had Rick Ashley ook een box?!
Hij is niet voor de poes hoor, gewoon klikken!NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:27:
[...]
Durf niet te klikken, had Rick Ashley ook een box?!
_██_
(ಠ_ృ)
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ik word ook een beetje moe van die rickroll's. Dat die meme nog steeds zo populair is...Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:28:
Denk dat ik maar extra knopjes ga gebruiken bij de volgende grappenmaker.
Bedoel, link dan gewoon naar een wat leukere en recentere video.
Shit..WhatsappHack schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:30:
[...]
Ik word ook een beetje moe van die rickroll's. Dat die meme nog steeds zo populair is...
Lol je verwacht em niet..WhatsappHack schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:30:
[...]
Ik word ook een beetje moe van die rickroll's. Dat die meme nog steeds zo populair is...
Zonder "motherfucker" klinkt het gewoon niet, sorry.
Eigen schuld.sokje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:31:
SOKKEN WEERRRRRRRRRRRR
_██_
(ಠ_ృ)
Als je head krijgt, heb je geen sokken nodig.TF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:32:
performance sokken he. Echt wat voor tweakernerds
Blijkbaar kwamen ze hun zooi geheugen Sandisks nergens kwijt haha of een paar sokken
I bad beat my meat by busting my nuts!
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]