Uxstyle schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:27:
Wat gebeurt er als ik de wijnrek horizontaal zet??
De uitzondering is de Thecus W-serie (W2000+, W4000+, W5000+) met Windows Storage Server 2012 R2 als OS. Deze is eind2014/begin 2015 geïntroduceerd.
Maar met die laatste is iets aan de hand. De processor Intel D2701 stamt uit 2012 is heel erg traag en zit met het minste of geringste tegen full CPU-load aan. De + serie heeft 4GB geheugen maar dat helpt geen ruk omdat de processor veel te traag is en heel vaak bevriest of (onresponsief) en kun je een kan koffiezetten. Ik heb 'm teruggestuurd (W4000+). WSS 2012 R2 daar is niets mis mee.
Deze W-serie is een gigantische ontwerpfout van Thecus en om de geproduceerde exemplaren niet te hoeven af schrijven hebben ze extra geheugen geplaatst. Dit is een noodgreep omdat de CPU het probleem is. Ze hadden dus de CPU moeten vervangen door een sterker exemplaar maar dan moet het hele moerderbord vervangen worden en is kennelijk te kostbaar. Google naar de reviews.
Dus dumpt Thecus deze o.a. via iBood.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Zat te trollen...twee flessen in de kast is meer dan zat. Laat staan dat ik er twaalf op de muur heb.JaapDijkhuizen schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:27:
Dan vallen de flessen er aan de onderkant uit...
[...]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
de a25's staan bekend als bang for buck. heb de ibood prijs niet gezien maar kan me niet voorstellen dat je je hier aan een buil gaat vallen.mystiqu schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:29:
Luitjes, sowieso (als ze nog voorbij komen) haal ik twee van die Boston Acoustic A25's, maar is het slim om twee setjes te halen en ze als FR, FL, SL, SR te gebruiken op een Denon X1000 met een (nu nog) slechte center?
daarnaast kunnen ze inderdaad prima als rears
zie net dat ze slechts 60 euro zijn. in dat geval zou ik er wel 10 sets van durven kopen. die ga je nog met winst verkopen op marktplaats als het moet
[ Voor 13% gewijzigd door Switchie op 27-08-2015 21:31 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Verwijderd
Heb je een link? wacht namelijk ook op de 640 4GSulaine schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:24:
[...]
Bij kijkshop voor 129 (t-mobile prepaid) met nieuwsbrief korting. Is simlockvrij.
kan ik hem gelijk bestellen
kun je nu in een dronken bui een ssd scoren.Streup schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:30:
heb sinds het rek beschikbaar is al 12 flessen wijn op... Schiet op zeg!
wil jij ook graag "Sneller opstarteb" ja?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Sh#t...hips...misgeklikt...wortelsoft schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:31:
[...]
kun je nu in een dronken bui een ssd scoren.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Snel Opstarteb klinkt topSwitchie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:32:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Annuleer ik of ik regel iets met een tweaker (free of charge ofcourse)spokje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:32:
Stuur je de rest dan terug waah?
Dav1d in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:30:
[...]
Heb je een link? wacht namelijk ook op de 640 4G
kan ik hem gelijk bestellen
Oh really...?Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:33:
[...]
Annuleer ik of ik regel iets met een tweaker (free of charge ofcourse)
Free of charge eh?
Da's pas een goeie aanbieding.
Ik hou me aanbevolen...
:-)
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ik wist het niet hoor...Tajine
Klassieke tajine
Een tajine (Arabisch: طاجين) is een Marokkaans aardewerken stoofpot. De gerechten die ermee gemaakt worden ontlenen er tevens hun naam aan. Vooral in Marokko is de tajine populair.
Een tajine bestaat uit een schaal, waaruit de bereide gerechten opgediend kunnen worden, en een relatief hoog kegelvormig deksel. Bij het koken met de tajine slaat de condens neer op het deksel en loopt weer terug in de schaal. Daarmee lijkt de werking van de tajine op die van een braadpan.
De meeste tajines zijn geglazuurd, maar zij kunnen ook ongeglazuurd zijn. Bij de traditionele tajines moet er opgepast worden voor loodvergiftiging, aangezien een tajine te hoge concentraties lood kan bevatten. Inmiddels zijn er ook aardewerk tajines met loodvrij glazuur en gietijzeren versies van de tajine op de markt die dit nadeel niet hebben. Een andere nieuwe variant is de elektrische tajine.
Voordat een ongeglazuurde tajine voor de eerste keer gebruikt wordt, dient de schaal bij voorkeur 24 uur gevuld te worden met water. Hiermee kan worden voorkomen dat deze bij het eerste gebruik barst. Bij gebruik op gas is het nodig een sudderplaatje te gebruiken. Sommige tajines zijn beschilderd; deze dienen meestal ter decoratie of om het gerecht na bereiding in op te dienen. Tajines worden zowel gebruikt om groente-, vlees- als visgerechten te bereiden.
nou jaKoffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:35:
[...]
Oh really...?
Free of charge eh?
Da's pas een goeie aanbieding.
Ik hou me aanbevolen...
:-)
vind je het gek, ze worden allemaal persoonlijk gecontroleerd.spokje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:37:
Deze gaat lang duren....
Sulaine schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:24:
[...]
Bij kijkshop voor 129 (t-mobile prepaid) met nieuwsbrief korting. Is simlockvrij.
Ja dat stomme ding staat niet in de pricewatch. Hoe weet ik nu of dit een goeie deal issonidodmassive schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:38:
Wie koopt er nou een urn via ibood?
Staat er toch bij; " wij zeggen: Shàhiya tayiba!" betekent; wees er snel bij. dit is een zeer goede deal!R0y. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:38:
[...]
Ja dat stomme ding staat niet in de pricewatch. Hoe weet ik nu of dit een goeie deal is
Dat is het wel, heb het zelf voor mijn moeder gekochtDonDadda schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:38:
Volgens de website helaas niet simlock vrij...die kost 174,76
[...]
Wow, die typo gaat al een jaar of 5 mee?!Switchie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:32:
[...]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
en nog makkelijk te wassen ook: "Vaatwasmachinebestendig";Switchie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:39:
[...]
Staat er toch bij; " wij zeggen: Shàhiya tayiba!" betekent; wees er snel bij. dit is een zeer goede deal!
70 euro op fonqR0y. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:38:
[...]
Ja dat stomme ding staat niet in de pricewatch. Hoe weet ik nu of dit een goeie deal is
Sulaine schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:39:
[...]
Dat is het wel, heb het zelf voor mijn moeder gekocht.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
paar speakers en esspressoapparaatRichard89 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:45:
sinds 18:00 blijkbaar niks bijzonders gemist...
Met zwarte sokken ben je meer kamelen waard.Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:46:
Performance sportsokken. Als ik die in mijn PC doe zou die dan sneller zijn?
ja, vooral in combinatie met die "gaming SSD" heb je verder he-le-maal niks meer nodigFleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:46:
Ja, net als snelle ventielen voor je fiets...Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:46:
... Je hébt soms van die dagen ...
Je kunt dan wel snel opstarteb.Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:46:
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Helemaal niks. Simkaart en mobiel zitten wel samen in plastic gewikkeld (schrok even ervan, toch opengemaakt en een kpn sim erin gedaan en hij deed het).DonDadda schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:44:
En verder ook geen logo's/bloatware van T-mobile?
[...]
Dus op de hunt hoef je niet te wachten.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
http://www.ibood.com/nl/n...-over-ear-headphones.html
overmorgen gaan we los!NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:47:
Wanneer begint de hunt btw?
geen idee, gewoon afwachtenNiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:47:
Wanneer begint de hunt btw?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sulaine schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:47:
[...]
Helemaal niks. Simkaart en mobiel zitten wel samen in plastic gewikkeld (schrok even ervan, toch opengemaakt en een kpn sim erin gedaan en hij deed het).
Dus op de hunt hoef je niet te wachten.
iBOOD skip button.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:51:
wow van 90 procent naar 0 heeft iemand 100 paar besteld ofzo?
Overigens net de Lowepro tas besteld. Blijft fijn merk en mijn werktas had bijna geen bodem meer na 10 jaar gebruik.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Nog steeds opzoek naar een boormachine?Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:52:
Na 6 minuten gaat een aanbieding sowieso weg.
Overigens net de Lowepro tas besteld. Blijft fijn merk en mijn werktas had bijna geen bodem meer na 10 jaar gebruik.Dus de ban is gebroken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vroeger was het leuker, dan hing je nog een uur in een vastgelopen betaalscherm, stapje terug, stapje verder en hoppakee: SCORE! Nu zit alles onder water vast op je mandje, en dat wordt gecleard als de aanbieding op is. Daarnaast werkt de site tijdens een box traag als dikke ****.NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:56:
Doos-procedure nog steeds fubar btw? Of is de nieuwe beta-site wel bestand tegen bezoeker?
Dus nog genoeg om je lekker over te frustreren
Als ik hem tegenkom, wil ik hem best bestellen.
Kan altijd nog annuleren.
Snap ik ook wel. Ik bedoel, wie verwacht er nou in ene veel bezoekers voor zoiets?
Zit momenteel in evenementen organisatie en dan willen soms ook 120.000 mensen zich in ene inschrijven voor 1 evenement. Zijn gewoon systeempjes voor.
Box!wienesroa schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:00:
Hoge druk op de blaas. Ff plassen
Als je voor het eind van de hunt hem niet hebt... Ik heb hem eventueel voor je in bestelling bij ibood
wil zelf de 14.4 versie
Wilde 't niet zeggen
Verwijderd
Daar wacht ik op!!Ravefiend schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:59:
[...]
Zekers dat je niet beter voor deze kiest?
http://producthistory.eu/...et-2x-4-0Ah-Li-ion-accu-s
Dat waren nog eens goede tijden!coyote1980 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:58:
[...]
Vroeger was het leuker, dan hing je nog een uur in een vastgelopen betaalscherm, stapje terug, stapje verder en hoppakee: SCORE! Nu zit alles onder water vast op je mandje, en dat wordt gecleard als de aanbieding op is. Daarnaast werkt de site tijdens een box traag als dikke ****.
Dus nog genoeg om je lekker over te frustreren
Drie tot zes pagina's open op het zelfde scherm en eentje deed het altijd wel
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]