Prijstechnisch een goeie deal..... Geen idee of de TV wat is
[ Voor 23% gewijzigd door nzxtquad op 27-08-2015 22:08 ]
Door de jaren heen toch iets van 7 à 8 boxen te pakken gekregen, en zonder te scripten of wat dan ook. Wel balen dat iBood ging forceren dat er maximaal één box per gebruiker/adres uitgeleverd werd, heeft me een annulering van een box opgeleverdFamous schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:03:
[...]
Dat waren nog eens goede tijden!
Drie tot zes pagina's open op het zelfde scherm en eentje deed het altijd wel
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dat zegt iets over jouw kleine muur
"Soon is not as good as now"
De Makita heeft helaas geen klopboorstand. Als ik met mijn andere blauwe Bosch boorhamer op de muur hier afloop, dan schrikken de gaten er vanzelf in.Ravefiend schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:59:
[...]
Zekers dat je niet beter voor deze kiest?
http://producthistory.eu/...et-2x-4-0Ah-Li-ion-accu-s
Ik hou me van harte aanbevolen!Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:00:
[...]
Als je voor het eind van de hunt hem niet hebt... Ik heb hem eventueel voor je in bestelling bij ibood
wil zelf de 14.4 versie
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 27-08-2015 22:09 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vaag dat er maar 3 prijzen van zijn - incourant model ofzo? Staat er nog niet eens zo lang in.Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:07:
Dit is ten minste een nieuwe goede tv en redelijke deal.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
Kunnen er eigenlijk SDS+ boren in die bosch?Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:07:
[...]
De Makita heeft helaas geen klopboorstand. Als ik met mijn andere blauwe Bosch boorhamer op de muur hier afloop, dan schrikken de gaten er vanzelf in.
[...]
Ik hou me van harte aanbevolen!Waarom niet de 18V?
Niet genoeg. 4 stuks, komop!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Is denk omdat het een model uit Engeland is.NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:08:
[...]
Vaag dat er maar 3 prijzen van zijn - incourant model ofzo? Staat er nog niet eens zo lang in.
http://www.amazon.co.uk/L...webOS-Model/dp/B00UYZBN48
NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:08:
[...]
Vaag dat er maar 3 prijzen van zijn - incourant model ofzo? Staat er nog niet eens zo lang in.
Let op: Dit is een model van buitenlandse (niet-NL of BE) herkomst, mogelijk werkt deze niet op het Nederlandse of Belgische digitale (kabel)netwerk. Het kan zijn dat deze met handmatige instellingen wel werkt, of dat het helemaal niet gaat werken. Ook het Smart TV gedeelte kan alleen zijn gericht op de markt van het land van herkomst, waardoor bepaalde diensten niet werken of ontbreken. Neem voor meer informatie contact op met je favoriete webshop.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Goede vraag. Volgens mij werken klopboren niet met SDS+.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:09:
[...]
Kunnen er eigenlijk SDS+ boren in die bosch?
Ik had gelijk
Klopt, dat zijn meestal boorhamers.Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:11:
[...]
Goede vraag. Volgens mij werken klopboren niet met SDS+.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ahha! Krijg je er gratis een verhuizing naar de UK bij
Verwijderd
SDS+ is idd voor boorhamerSeñor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:11:
[...]
Goede vraag. Volgens mij werken klopboren niet met SDS+.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 22:13 ]
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
SDS+ is voor boorhamers, die geven veel hardere klappen. Net zoals nu de man met de hamer.
Edit: oh shieet ze worden nog verkocht ook gewoon!
[ Voor 16% gewijzigd door jesse111 op 27-08-2015 22:16 ]
Mij gaat het ook om binnenwanden van o.a. baksteen en kalkzandsteen. De boorhamer hier heeft zich allang bewezen op beton.NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:14:
SDS is voor boorhamers, sowieso niet haalbaar met accu machientje. Heb ook accu boor met klopstand en is prima voor een baksteentje of gipsmuurtje maar echt betonnen draagmuren prik je er nog geen deukje mee in en heb je toch een boorhamer nodig. SDS spankop zou je er vast op kunnen maken, maar is dus redelijk zinloos omdat je er dan weer geen bithouder in kan stoppen
Heb Eterna's en het zijn by far de beste in ears naar mijn mening. Zou graag wat op reserve hebben
En is ook handig hoor, ben er evengoed blij genoeg mee want heb geen klopboor meer nodig.Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:15:
[...]
Mij gaat het ook om binnenwanden van o.a. baksteen en kalkzandsteen. De boorhamer hier heeft zich allang bewezen op beton.
_██_
(ಠ_ృ)
Dit dusAtomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:18:
Nee klopboren icm beton zijn leuk om boortjes roodgloeiend mee te maken, waarna ze afbreken.

Was even klopboren in de betonnen muur, sorry.
AmateurNiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:23:
[afbeelding]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
_██_
(ಠ_ృ)
Ja, vondt het ook typisch. Dit gaat nog ff duren zospokje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:24:
alleen maat 44.......
Keep trying.NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:23:
[afbeelding]
Ach, mijn huidige accutol is toch nog uit het stenen tijdperk dus alles is een verbetering. Ze mogen ook deze in de aanbieding knallen.
http://www.makita.nl/boor...-klopboor-schroefmachine/
Valt mee, woon vrijstaand. Toen ik dit deed in ons vorige huis vond de buurvrouw 4 huizen verderop me een amateur, inderdaad.
is mijn maat, maar kan niet zien of de binnenzool uitneembaar is... ga ik niet aan beginnen.HomePlayer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:24:
maat 44 iemand?
_██_
(ಠ_ృ)

Zo, poging twee. Komen er nog boortjes in de 'aanbieding'?
Gaat best goed bij mij hoor, ik koop alleen de iets duurdere in de winkel.jeroentjeh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:26:
Online schoenen kopen is sowieso een faal.

Gloeiende..
Na de eerste 1,5 week werkte de kleuren al niet meer goed..
En zo fel als het plaatje zijn de kleuren zeker niet
[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 27-08-2015 22:30 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Deze Makita is veeeeeeeeeel beter dan die andere waarvan je de link gepost had.Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:25:
[...]
Keep trying.
Ach, mijn huidige accutol is toch nog uit het stenen tijdperk dus alles is een verbetering. Ze mogen ook deze in de aanbieding knallen.![]()
http://www.makita.nl/boor...-klopboor-schroefmachine/
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
En dan maar hopen dat ze passen.MonneL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:27:
[...]
Gaat best goed bij mij hoor, ik koop alleen de iets duurdere in de winkel.
Nee hoor gaat prima.jeroentjeh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:26:
Online schoenen kopen is sowieso een faal.
Ik koop geregeld Van Bommel of Van Lier online, op een gegeven moment weet je wel welke maat / model je online kunt kopen en welke je moet passen.
Maar goed ik heb dan ook iets van 25 paar staan
Wilde dit opzich ook wel proberen (want lekker cheap) maar is maar 1 maat
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 27-08-2015 22:30 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Van Bommel weet je ook dat ze goed zitten ja. Dat zou ik ook nog wel durven. Dit soort materiaal zou ik op zijn minst eerst passen.Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:29:
[...]
Nee hoor gaat prima.
Ik koop geregeld Van Bommel of Van Lier online.
Wilde dit opzich ook wel proberen (want lekker cheap) maar is maar 1 maat
Die is dan ook 400+ terreuro en niet op iBood geweest.Koffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:28:
[...]
Deze Makita is veeeeeeeeeel beter dan die andere waarvan je de link gepost had.
JawelValandin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:32:
Was die Jamo s606 voor 308 eigenlijk een goede deal?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Krijgt wel goede reviews ja. Wil je surround of voor muziek?Valandin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:32:
Was die Jamo s606 voor 308 eigenlijk een goede deal?
voor muziek zijn de Boston Acoustics A360 ook wel netjes.
Precies, dit is in een heel andere klasse.Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:31:
[...]
Die is dan ook 400+ terreuro en niet op iBood geweest.
En: die EUR 400,- is ook nog eens ex BTW......
Maar mijn god, wat is het een wreed apparaat....
Als die tussen de 300 en 325 (incl BTW) langs zou komen, dan koop ik 'm.
Maar ja, velen met mij gok ik.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Verwijderd
Ah ze zijn nu wel 'uitverkocht'!Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:37:
Wel grappig, vanmiddag ook die scheermesjes voorbij zien komen en toen waren ze echt heel snel weg, maar nu valt dat heel erg tegen
_██_
(ಠ_ృ)
Tijd voor een lekkere jodel!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k3GTxRt4iao]
Heb ze net ff gekocht, zat vanmiddag al te twijfelen en had toen online gezocht of ik t ergens anders goedkoper kon krijgen, maar dat was dus niet het geval.
Nu dus maar ff 1 set gekocht
Huh? Wat? Waarom?revolutionzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:39:
Wat dacht je van jodelen?
[video]
Verwijderd
Moet morgen weer half 6 eruit voor werk!!
Zal je net zien ga ik straks naar bed en komt ie voorbij
Surround ja. Maar die A360+A25 zijn volgens mij een stuk beter voor hetdelfee geld.Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:35:
[...]
Krijgt wel goede reviews ja. Wil je surround of voor muziek?
voor muziek zijn de Boston Acoustics A360 ook wel netjes.
Grootste probleem is nu een goede en betaalbare receiver 2e hands te vinden
Kon me reader niet meer vinden.. Ahahah
Jup, op de site staat dit: 'Met VIER messen en TWEE dunschillers, want dit is een duopack!'Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:40:
Goede deal wel die mesjes
Als je dus nog mesjes nodig hebt is dit misschien wel de moeite waard, alleen heb ik geen idee of het tel sell kwaliteit is...
Ik keur dit soort wachtmuziekjes goed!revolutionzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:39:
Wat dacht je van jodelen?
[video]
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Oke oke:revolutionzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:42:
[...]
Therapie voor het geduld op de box
Meer wachttherapie!
Owzo bekende ibood liedje. No problem
Dikke boom box nurevolutionzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:42:
[...]
Therapie voor het geduld op de box
Erg klein is die in elk geval!Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:43:
is deze speaker wat?
Je mist dan alleen wel een center speaker nogValandin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:41:
[...]
Surround ja. Maar die A360+A25 zijn volgens mij een stuk beter voor hetdelfee geld.
Grootste probleem is nu een goede en betaalbare receiver 2e hands te vinden
Audiowaste schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:43:
Getest door iBOOD-ers, maar blijkbaar retour gestuurd
Iedereen draagt een steentje bij! Toppie!coyote1980 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:43:
[...]
Oke oke:
[video]
Meer wachttherapie!
Geluid is prima, bereik ok, je kan met de knoppen skippen, batterij gaat echt lang mee.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:43:
is deze speaker wat?
Watt?Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:43:
is deze speaker wat?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Haha dat zeker. Zo vervelend als je ineens geen stemmen meer hoort.Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:43:
[...]
Je mist dan alleen wel een center speaker nogwel erg belangrijk
Hoeft natuurlijk niet direct hè. Center speaker en een woofer kunnen er altijd later nog bij komen. Denk dat ik het maar bij de jamo s606 houd en nu flink mn best moet gaan doen voor een receiver
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]