I haven’t slept for three days, because that would be too long.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Nee, morgen is de hunt er ook nog, het is verlengt met 1 dag wegens DDOS aanvallen.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:52:
Huh? Komende nacht om 12 uur is het toch voorbij?
Misschien mag de slang na een sterrenhemel...Jaap-Jan schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:51:
That's what she said....
Huh, nee? Ik zie gewoon een lasertje hoor.mystiqu schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:53:
Alles weer plat?
"Soon is not as good as now"
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Nee hoor, iBood is nog up bij mij.mystiqu schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:53:
Alles weer plat?
Op dit moment een prachtige Laser Projector te koop
nee hoor alles opmystiqu schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:53:
Alles weer plat?
mijn bier ook
[ Voor 5% gewijzigd door HomePlayer op 27-08-2015 20:54 ]
Als je NU YesRadio aanzet hoor je het me misschien zingen zo
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Max EUR 35,-
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Ik zit in de huiskamer, dat lijkt me voor de visitie niet zo relaxedDivZero schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:54:
[...]
Als je NU YesRadio aanzet hoor je het me misschien zingen zo
Neem het maar op, ik luister het later wel terug
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
dan ben ik al heel lang op zoek naar jouTinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:57:
i am your father
Ik heb een prachtige noorderlicht lamp uit China geïmporteerd voor €20,- dus voor dat lampje op iBood zou ik ook niet meer neerleggen dan 40 euries.Koffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:54:
Tsja, zo'n "laser sterrenkanon" heeft vast een grote leukigheid factor, maar niet zo groot dat ik er EUR 100,- voor neertel.
Max EUR 35,-
Morgen afspraakje om te vergaderen met collega's. Benieuwd wat ze er van vinden
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Waar en hoe is 'ie?jesse111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:58:
[...]
Ik heb een prachtige noorderlicht lamp uit China geïmporteerd voor €20,- dus voor dat lampje op iBood zou ik ook niet meer neerleggen dan 40 euries.
^^^^^^^^
Dat inderdaad.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Aliexpress, maar ik kan niet zo 1 2 3 de verkoper meer vinden
Dat ding heeft best veel standen én er zit zelfs een speakertje in (klinkt niet al te goed, maar is wel aardig).
krijg je echt daadwerkelijk dit effect dan? Geen idee wat ik mij er bij voor moet stellen namelijk;jesse111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:01:
[...]
Aliexpress, maar ik kan niet zo 1 2 3 de verkoper meer vindenMoet je ff zoeken
Dat ding heeft best veel standen én er zit zelfs een speakertje in (klinkt niet al te goed, maar is wel aardig).
YouTube: Spectacular Norway Northern Lights
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ja idd, maar dan heb ik dit dingetje voor 20 euro: http://nl.aliexpress.com/...ying-music/740984341.html
wortelsoft schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:02:
niet mokke lekker wokke
Alle respectjesse111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:03:
[...]
Ja idd, maar dan heb ik dit dingetje voor 20 euro: http://nl.aliexpress.com/...ying-music/740984341.html
YouTube: Led Projector Ocean Daren Waves Projector Projection Lamp Northern Lights Romantic AuroraWaah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:03:
[...]
Alle respectmaar of ik het nou echt mooi vind.... maar misschien doen stilstaande beelden geen recht aan het effect.
zou er ook knetter gek van worden
Never ever financial advice...
https://www.telsell.com/n...eedschapset-sk-0001-p1945
Pentaxiaan
...jeweetwel, van de Aldi 'professionele' gereedschappen...
[ Voor 44% gewijzigd door sleezball op 27-08-2015 21:11 ]
... Je hébt soms van die dagen ...
Topcraft is niet goed voor huis-tuin en keuken?sleezball schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:11:
Is dat net zo'n topmerk als TopCraft..??
Fijn, moest een uurtje wegjeroentjeh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:10:
Het afgelopen uur is er alleen maar rommel voorbij gekomen
iBOOD: die vinden het niet zo slim om nu een box te doen
dus iedereen kan rustig nog powernappen
[ Voor 16% gewijzigd door Raaa010 op 27-08-2015 21:15 ]
Eur 248 in de pricewatchTinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:15:
mooie printer, aan te raden! Prijs durf ik echter niks zinnigs over te zeggen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 21% gewijzigd door jeroentjeh op 27-08-2015 21:18 ]
Lui?miicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:16:
op het eerste oog goede deal, iemand pw?
pricewatch: Seagate Business Storage 4-Bay NAS 8TB
Budget is er zatR0y. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:19:
Mooi deal. Geen behoefte aan op het moment en zeker geen budget voor
Hoop dat die 2-bay tecus nog een keer langskomt, of een synology
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
De telefoon of die spiekersWaah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:22:
Besteld! jammer genoeg niet in het zwart....
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Bij kijkshop voor 129 (t-mobile prepaid) met nieuwsbrief korting. Is simlockvrij.DonDadda schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:23:
Zit al behoorlijk lang te wachten op nogmaals de Lumia 640 4G, maar helaas....
opzich best mooi setje voor dit geld inderdaad.Pellicaantje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:23:
Zijn dit goede speakers?
verkijk je echter niet op de afmetingen van de fronts. dit zijn beste joekels. je moet er wel van houden
"Past in elk interieur" is best wel een overstatement wat dat betreft
[ Voor 32% gewijzigd door Switchie op 27-08-2015 21:26 ]
Oké, twijfel twijfelSwitchie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:25:
[...]
opzich best mooi setje voor dit geld inderdaad.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
300-600 euro?sjirafje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:26:
Wat voor receiver heb je hier voor nodig? Welke prijs range bedoel ik.
Leuk setje, goed merk en kwa design ook mooi.Pellicaantje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:23:
Zijn dit goede speakers?
Bezit zelf een oudere lijn en ben zeer tevreden! Sowieso bijna een volledige set(buiten subwoofer/versterker om) voor die prijs is zeer netjes
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
gemiddelde onkyo / marantz kan dit prima aansturen.sjirafje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:26:
voor 300 ben je klaar.
eventueel kijk je 2e hands voor een monster. een fatsoenlijke receiver gaat toch niet 1,2,3 kapot.
enige waar je tegenwoordig tegen aanloopt is dat oudere receivers niet de nieuwste hdmi e.d. ondersteunen
kan van 250 tot 2500. Dus dat ligt meer aan je eigen smaak en keuze. eentje van 250 zou ook voldoensjirafje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:26:
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]