MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
_██_
(ಠ_ృ)
RetweetSenui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:18:
kwam niet voorbij die f*cking captcha
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De wijzen komen uit het Oosten!
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
komt er een collega met het IQ van een baksteen, mn computer doet het niet. kom ik daar: stekker niet in het stopcontact.
verdomme die doos misgelopen omdat iemand niet na kan denken...
Ja oké leuk maar dat maakt het niet dezelfde producten.henk1994 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Een SD kaartje, voeding ed heb ik nog wel liggen, en de meesten met mij.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
2x in betaalscherm
via ibood zelf, na paar server errors blijven vernieuwen tot ik in betaalscherm kwam.Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:17:
Mensen die 'm hebben geef eens ons ongelukkigen wat info:
Hoe snel laadde die Captcha bij jou?
En via welke site en knop heb je 'm bemachtigd?
Had de vorige box trouwens niet geen Captcha?
Ik had die doos na alle errors, door het captcha scherm gekomen, scherm met leveringsadres gehad, op ideal geklikt om te betalen en daarna dus niks.
En nu winikelwagen dus leeg
Catch a smile out there!
Tuurlijk, hoe had het anders ook kunnen zijn...
... Je hébt soms van die dagen ...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Koop deze mooie grote doos!
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIE DEAL! Koop deze mooie grote doos!
Bezorginformatie 31 augustus 2015
Status: Bevestigd
Product specificaties
Forum topic
Aantal: 1 á € 99,95
€ 99,95
bieden maar

tweakers gaan los!!!!
ora et labora
tip... log al in op Paypal.. zodat het bestellen sneller gaatGlenfiddich schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:19:
Godverdomme, echt godverdomme.
Ik had die doos na alle errors, door het captcha scherm gekomen, scherm met leveringsadres gehad, op ideal geklikt om te betalen en daarna dus niks.
En nu winikelwagen dus leeg
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik bied de helftPalm schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:19:
Details van jouw bestelling: xxxxxxxxxxxxxxx
Product specificaties
Forum topic
€ 99,95
bieden maar
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zodra je in de paypal schermen komt is de bestelling toch al gedaan bij ibood?manii schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:19:
[...]
tip... log al in op Paypal.. zodat het bestellen sneller gaat
No animals were harmed in the making of this comment.
De wijzen komen uit het Oosten!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
25 euroPalm schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:19:
Details van jouw bestelling: xxxxxxxxxxxxxxx
Product specificaties
Forum topic
€ 99,95
bieden maar
Oplichter
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Captcha 100x aangedrukt, was er zo snel bij,
Snelle PC met SSD / Chrome en goede verbinding. Via de Belgische iBood pagina leek het wel beter te gaan, maar ook daar klapte hij er uit.
Verwijderd
Ja net zoals supermarktenAMDminer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:20:
Mensen die een doos kopen om direct door te verkopen met winst.... Dat noemen we nou pooiers
[ Voor 76% gewijzigd door Señor Sjon op 27-08-2015 14:23 ]
En jpu hebben wij een andere term: JaloersAMDminer schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:20:
Mensen die een doos kopen om direct door te verkopen met winst.... Dat noemen we nou pooiers
ora et labora
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
200 voor een box die je net hebt gescoord? Stuur me even een DM.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb de captcha ook zeker 10 keer gehad maar telkens bad gateway erna, spijtig maar helaasAcradavos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:21:
Ik snap niet hoe sommige mensen het toch voor elkaar krijgen, je wint nog eerder de staatsloterij..
Snelle PC met SSD / Chrome en goede verbinding. Via de Belgische iBood pagina leek het wel beter te gaan, maar ook daar klapte hij er uit.
Xbox: Gulpener88
hier ook maarjah zo gaat dat bij mij al jaren..RomeoJ schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:21:
Jammer, ik had de box in mijn winkelmandje zitten maar daarna… PAF… niets anders als 500 en 502 meldingen…
altijd als die doos komt ben ik op mijn werk en daar hou ik t nou niet altijd mega goed bij
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 27-08-2015 14:22 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
€50.000 gewonnen in Staatsloterij... nog nooit gewonnen met iBood...Acradavos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:21:
Ik snap niet hoe sommige mensen het toch voor elkaar krijgen, je wint nog eerder de staatsloterij..
dus voor mij klopt jouw uitspraak
Exact, het is een soort winnen van de staatsloterij.Acradavos schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:21:
toettoett
dat durf ik niet te zeggen.. maar voor de zekerheid log ik alvast in...MeltedForest schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:20:
[...]
Zodra je in de paypal schermen komt is de bestelling toch al gedaan bij ibood?
ora et labora
Certified Google Teacher.
Zoek je nog een goede bankier?Ralphoman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:22:
[...]
€50.000 gewonnen in Staatsloterij... nog nooit gewonnen met iBood...
dus voor mij klopt jouw uitspraak
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 6% gewijzigd door Glenfiddich op 27-08-2015 14:24 ]
Catch a smile out there!
Nee, dit soort pieken is gewoon hetzelfde als een flike DDOS.
[ Voor 38% gewijzigd door virtualite op 27-08-2015 14:25 ]
Stond gewoon op de winkelwagen pagina hoor.Glenfiddich schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:24:
Gewoon belachelijk dat als je hem godverdomme al in je winkelmand hebt zitten en door de captcha heen bent, ze de doos gewoon alsnog aan iemand anders verkopen als die net sneller is met betalen ofzo. Net alsof iemand zich bedenkt bij het kopen van de doos waar het iedereen nu juist om gaat.
Snel betalen anders wordt hij uitverkocht.
Zelfs tot captcha gekomen error... soms
Combopack Philips PowerLife Alkaline batterijen: 32 x AA en 24 x AAA + Keychain LED!
Verwachte verzenddatum 15 maart 2013
Status: Verzonden
Aantal: 2 á € 12,95
totaal € 25,90
ora et labora
Er gaat een box mijn kant op (vanaf maandag als het goed is).
Wat een gevoel van vreugde en voldoening zeg..
Het kost je een hoop "refreshes" in je browser, maar dan heb je (hopelijk) ook wat.
WHOO HOOO !!
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Alsof ik sneller kon, met al die gateway errors enzoAwaken1 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:24:
[...]
Stond gewoon op de winkelwagen pagina hoor.
Snel betalen anders wordt hij uitverkocht.
Catch a smile out there!
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Moet je nagaan dat je box dan straks tegenvalt.. Wat dan?Wierdo_NL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Yes ! Het is me gelukt!!
Het kost je een hoop "refreshes" in je browser, maar dan heb je (hopelijk) ook wat.
WHOO HOOO !!
Dank u!Arjan A schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Box wel kunnen betalen, maar geen bevestiging ontvangen. Heb ik nu de box van een ander betaald?
Bedankt! Jij was het dus.Arjan A schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Box wel kunnen betalen, maar geen bevestiging ontvangen. Heb ik nu de box van een ander betaald?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Denk het wel, ik hoefde niks te betalen en toch een bevestigingArjan A schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Ik heb dat ook gehad bij de vorige hunt. Hun gewoon eventjes mailen, en printscreen van de betaling doorsturen.Arjan A schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Oh ik heb wel een box in mijn orderlijst, maar niet betaald. Bedankt he! ( troll mode off )Arjan A schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Welke browser, en gewoon f5-en als je 502 krijgt na de captcha?Wierdo_NL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Yes ! Het is me gelukt!!
WHOO HOOO !!
Certified Google Teacher.
thanks man!!Arjan A schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
Laat je het even weten?Senui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:27:
Geen zorgen jongens. Er komen zo vast wel 3 boxen op twitter
Nogal .. en dit is alleen tweakersSeñor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:21:
Ze hadden denk ik ook wat meer boxen ter beschikking, normaal kom je niet eens in je winkelmand uit. Jammer genoeg was het vervolg even brak als vannacht.
Mani
Supermach
St4ck3r
Ultimation
Palm
Fish
arikanari
Comgenie
Wierdo_nl
en
JLL88 (sorry m8)
[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 27-08-2015 14:43 ]
Werken en ondertussen op een box letten is niet een goeie combi.ALS JE DIT LEEST BEN JE WAARSCHIJNLIJK AL TE LAAT
Dan val ik in een diep gatKaiseRRuby schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:25:
[...]
Moet je nagaan dat je box dan straks tegenvalt.. Wat dan?
Het gaat om de prestatie dat je een box hebt kunnen bestellen, de rest is bijzaak
Oke, dus als we gewoon geld storten op de rekening en een printscreen doorsturen dan krijgen we een box!?Mattehh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:26:
[...]
Ik heb dat ook gehad bij de vorige hunt. Hun gewoon eventjes mailen, en printscreen van de betaling doorsturen.
Geen afgunst, ben blij voor iedereen die een box heeft, maar baal gewoon van het brakke kutsysteem, dat je de box alsnog misloopt ondanks dat hij in het winkelwagentje zit.spartacusNLD schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:27:
elk jaar het zelfde.. vol afgunst hier XD achjah morgen weer een hunt dag
Catch a smile out there!
firefox 40, windows 10, bagger trage laptop, liggend op de bank.flipkipse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:26:
[...]
Welke browser, en gewoon f5-en als je 502 krijgt na de captcha?
gewoon rustig F5 als je een error krijgt en de pagina niet aan het laden is. dus niet continue op F5 rammen.
Helaas is tijdens de aanbieding een verkeerde afbeelding getoond van een verouderd model. Heden is de juiste afbeelding bij de aanbieding geplaatst van de eerste generatie Google Nexus.
In Chrome als een dolle op "CTRL + R" blijven rammen, ook na de captcha.flipkipse schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:26:
[...]
Welke browser, en gewoon f5-en als je 502 krijgt na de captcha?
Op den duur ging de browser ook na alle 502's een stapje verder.
Hier op het kantoor begonnen we al hard te twijfelen aan het bestaand van de box...
Het kost je bloed, zweet, tranenen en een toetsenbord, maar het is dus mogelijk.
Alles in steen.. kwart van m'n woning mee betaald
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Echt bullshit dit. Ik heb hier ook een goede laptop met 500 MB glasvezel internet...
Ja hier was ik dus ook bijna ingetrapt. Ik wilde hem bijna kopen, leek mij een goede deal. Bleek het een foto te zijn van een Asus / Nexus (2013) model.. Ze bieden de Nexus (2012) aan. Met een bagger scherm.Raaa010 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:28:
Bedankt voor uw bestelling van de Google Nexus 7 32GB die u gisteren tijdens de Hunt bij iBOOD heeft geplaatst.
Helaas is tijdens de aanbieding een verkeerde afbeelding getoond van een verouderd model. Heden is de juiste afbeelding bij de aanbieding geplaatst van de eerste generatie Google Nexus.
Daarom http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ in een tab openen, dan hoor je wanneer een nieuwe hunt geplaatst is. Hoef je niet continu te F5 enrookie no. 1 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:27:
Darn, geen box:
[...]
Werken en ondertussen op een box letten is niet een goeie combi.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Als je het geluidje hoort dan is de box alweer uitverkochtYpho schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Daarom http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ in een tab openen, dan hoor je wanneer een nieuwe hunt geplaatst is. Hoef je niet continu te F5 en
Geloof ik ook niet helemaal.
Verbaas me in ieder geval dat het uberhaupt gelukt is, gezien het accepteren en betalen minutenlang duurde, en 22620862x gerefreshd moest worden vanwege ngix server-fouten.
Als je zulke events ga houden, koop dan gewoon ff wat servertijd in bij Google/Amazon/Microsoft, en host het daar, beetje amateuristisch zo.
[ Voor 10% gewijzigd door SirNobax op 27-08-2015 14:39 ]
Pentaxiaan
Deze keer gemist, maar ik ben allang blij dat ik een poging heb kunnen doen. In tegenstelling tot die kut-Facebook boxen
Ik ga vanavond wel even los op het boompje van de buren met mijn BK7dennisk. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:29:
Ha, de bijl voor de gefrustreerde mensen die even los willen gaan op een boompje
Catch a smile out there!
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]