[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 99 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Iemand die weet hoe stevig 'met glas versterk nylon' is?
Op zich wel een leuk bijltje, maar ik zoek een stevigere variant dan mijn huidige houten variant.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-01 15:23

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ralphoman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:29:
[...]
Alles in steen.. kwart van m'n woning mee betaald ;)
goed bezig! hopelijk heb je huis gekocht in 2001 - 2007? :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Echt balen dat ik hem weer net gemist heb, maarja, ik heb nog een beetje hoop dat er vandaag nog een komt

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-01 15:33

krietjur

Where am I?

Bijltje van net 30cm .. mij te klein.

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-12-2025
Voor alle mensen die een box hebben: Het is jullie gegund!
Wel even lief hier een unboxing plaatsen please :D

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-12-2025

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

eL_Jay schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:33:
Op zich wel een leuk bijltje, maar ik zoek een stevigere variant dan mijn huidige houten variant.
Das toch gewoon fiberglas?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

Richh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:32:
Gefeliciteerd box-scoorders! :)

Deze keer gemist, maar ik ben allang blij dat ik een poging heb kunnen doen. In tegenstelling tot die kut-Facebook boxen :r
huuu, niet ranten he!

Richh in "[Actie] iBOOD Hunt 26 & 27 augustus 2015"

ora et labora

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 02:43

Arjan A

Cenosillicafoob

Bevestiging binnen, dus mijn Box is gereserveerd :P

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:00
Na mijn vorige box ben ik wel genezen. Zat in de auto toen hij kwam (zag hem op de mobiel) maar niet geklikt. Teveel stress voor weinig pay-off. Tenzij je heel lucky bent.

Maar blijf vooral proberen. De reacties zijn erg vermakelijk :D

• Moosjes
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-01 12:21
eL_Jay schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:33:
Bij ons bij Scouting hebben we bijlen van Fiskars. Deze hjebben we nu 7 jaar en nog geen een kapot geslagen. De houte stelen moesten we elk jaar wel een stuk of 5 vernieuwen.

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-01 00:07

Acradavos

Poetsfanaat

Ik ben wel eens benieuwd of je rechtstreeks naar je checkout kan gaan, zodra je een bestelling toevoegd.

via /nl/nl/checkout

Met een doos is dat wel handig.

Of zal Captcha alsnog in de weg zitten?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

waar blijven de meme's?

ora et labora

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-01 16:53
Had heel veel foutmeldingen en time outs, maar stug blijven F5'en werkte blijkbaar eens een keer. Enfin, ben benieuwd of er wat leuks in zit, dat het retour kan / naar marktplaats.

_██_
(ಠ_ృ)

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ah, dat is vast niet steviger/duurzamer dan een houten heft.
ayahuasca1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:35:
[...]

Bij ons bij Scouting hebben we bijlen van Fiskars. Deze hjebben we nu 7 jaar en nog geen een kapot geslagen. De houte stelen moesten we elk jaar wel een stuk of 5 vernieuwen.
Ja dat zijn mooie dingetjes (maken ook goeie kaasschaven!), die zijn helaas wat duurder, zeker met een carbon handvat.

[ Voor 49% gewijzigd door eL_Jay op 27-08-2015 14:37 ]

• Waah
Ik had trouwens gereageerd op het Facebook bericht dat ze het een dag verlengen.
"jullie zijn je bewust dat een dag langer niet tot extra verkoop leid voor dezelfde prijs?"

Binnen no-time was de reactie verwijderd

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-12-2025
heb een paar mensen gehoord die deze witch wel wouden dacht ik

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-01 08:30
Ik rant toch ook niet? Alleen over de FB-dozen :9

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Waah
IS dit wat? heb al een switch, maar wil nog eentje in de meterkast eigenlijk....

• Richh
Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:35:
Ik had trouwens gereageerd op het Facebook bericht dat ze het een dag verlengen.
"jullie zijn je bewust dat een dag langer niet tot extra verkoop leid voor dezelfde prijs?"

Serieus? Ik heb die post nog geliked haha :(

• miicker
  • Niet online
hallo

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11-2025

MeltedForest

Lenny-t

Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:36:
IS dit wat? heb al een switch, maar wil nog eentje in de meterkast eigenlijk....
Kan je net zogoed deze kopen: pricewatch: TP-Link TL-SG1008D

• krietjur

krietjur

Where am I?

Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:35:

Een ongeveer vergelijkbare reactie staat er nog gewoon:

"Jullie beseffen hoop ik zelf ook dat met een extra dag je niet meer gaat verdienen zolang de prijzen niet interessant zijn? "

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-01 15:23

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
spartacusNLD schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

goed bezig! hopelijk heb je huis gekocht in 2001 - 2007? :)
2013.. maar leuk prijsje van kunnen maken...
Nu nog een Box voor de inboedel 8)7

• Tinus111
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-04-2023
ik heb zojuist dit geplaatst: Beste Ibood/mediamarkt,
Ik ben sinds de start van de hunt gisternacht actief geweest op Ibood, het tweakers forum, 1dagskoopjes en social media. Ik wil bij dezen mijn beklag doen over de gang van zaken rondom de Hunt. Enorm spijtig dat er niets meer over is van het geheel wat de Hunt was, waar het voor stond en waaruit de hele Ibood community is ontstaan.
Iedereen snapt dat wanneer er een overname plaatsvindt tussen 2 bedrijven er zaken zullen veranderen. Meestal zal het nieuwe bedrijf het overgenomen product willen verbeteren of versterken, maar ook soms wijzigen/aanpassen. Mediamarkt heeft duidelijk voor dat laatste gekozen en slaat een compleet nieuwe richting in.
Het product Hunt is als enig "middel" overeind gebleven, maar mediamarkt stapt duidelijk af van het Ibood principe; nieuwe producten aanbieden (veelal op technologie gebied) voor de meest scherpe prijs mogelijk.
Het nieuwe principe lijkt de volgende; het up-and-running houden van de website tegen zo laag mogelijke kosten en om de zoveel tijd daar een magazijnleegverkoop te houden met extra winkelkortingen van ± 10% onder de voorgaande Hunt noemer.
Ik zeg niet dat deze nieuwe richting een slecht principe is, maar dit is zeer zeker niet het principe waarvoor 75% van de community hier zich altijd voor wakker hield en zich ooit heeft aangesloten bij Ibood. Dat er uiteindelijk veel serverproblemen waren door Ddos-aanvallen dat is spijtig en ook zeker voor lief te nemen, want iedere eerste keer kan er wat voorvallen. Dat jullie daardoor de actie verlengen prima, maar helder moet zijn dat jullie met de meeste artikelen de grootste doelgroep hebben gemist.
Gevolg van dit al. Mediamarkt omschrijft de hunt als test, iedere beetje fanatieke Ibooder klaagt en de hunt stort met het uur verder in (qua aanbiedingen en artikelen) totdat er morgenavond uiteindelijk 38 keer een oral-b tandenborstelset voorbij is gekomen en het circus weer voorbij is. Laten we ook helder wezen, het wijzigen van het principe een test noemen vind ik overtrokken, dit is een bewuste keuze en goed over nagedacht door de afdeling verkoop/marketing. Foute boel dus.
Als ik jullie 2 tips mag geven dan zouden dat de volgende zijn: Communiceer duidelijk dat het principe is gewijzigd, of dat er in ieder geval voornamelijk oudere types producten in de verkoop gaan in tegenstelling tot vroeger, en zorg dat als je een aanbieding maakt, hij ook echt de moeite waard is voor ons om daarvoor het belabberde iboodservice/verzend en communiceer programma te willen doorlopen. Creeer daarbij dan maar een nieuwe doelgroep.
Als voorbeeld: voor minder dan 20 euro goedkoper ga ik en met mij vele niet bij Ibood bestellen, want weken wachten en dan maar afwachten wanneer mijn pakketje in de bus gaat vallen zie ik nu niet als een meerwaarde. Aangezien 90% van alle aangeboden artikelen verhoudingsgewijs rond die koers zaten (ongeveer 10 – 15% korting op winkelprijs), kwam er maar weinig voorbij wat de moeite waard was, los of dat ik het product überhaupt wilde hebben.
Kijk wat je ermee doet, en realiseer je dat deze manier van Hunten niet de manier is die 75% procent van de community waardeert, en wil je die doelgroep houden, kan er de volgende keer beter naar bovenstaande worden gekeken. Ik wil jullie verder succes wensen met de verdere gang van zaken, en hopelijk komt er nog iets terug naar wat voor en bij ons het vertrouwde Huntgevoel opwekt. Ik heb nu in ieder geval een honderd of 5 in me zak gehouden, toch eigenlijk ook bedankt daarvoor...
Met vriendelijke Groet,
Thijn Daanen

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11-2025

MeltedForest

Lenny-t

TL;DR

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kan dat zeiksel-ding weg?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:10
cool story bro

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:18
Ik las, kan dat zeik ding weg

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• Tinus111
Naja ben het kwijt :P

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Tuurlijk, koop er eentje en des te sneller is ie weg.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Verwijderd

Fish schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:27:
[...]

Nogal .. en dit is alleen tweakers

Mani
Supermach
St4ck3r
Ultimation
Palm
Fish
arikanari
Comgenie
Wierdo_nl
\o hier ook

• Jeshua9
Nekbandje! Alles!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-01 00:53
let op de oordopjes. 5,95 verzendkosten

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

SirNobax schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:32:
Heb net een doos bevestigd gekregen, ben benieuwd. Was er wel vroeg bij, gezien ik naar die RPi2 zat te kijken terwijl hij uitverkocht raakte, en naar die box switchte, maarja.

Verbaas me in ieder geval dat het uberhaupt gelukt is, gezien het accepteren en betalen minutenlang duurde, en 22620862x gerefreshd moest worden vanwege ngix server-fouten.

Als je zulke events ga houden, koop dan gewoon ff wat servertijd in bij Google/Amazon/Microsoft, en host het daar, beetje amateuristisch zo.
Ik vind dit nou net leuk zo eerlijk gezegd. dat hoort bij de box experience ... als je dat overwonnen hebt kun je daar trots over vertellen :P

[opa verteld] Vroeger bij de hunt ...[/]

Iperf

• Jaapie
lol die verzendkosten

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-01 16:54
Nou, kom eens op met mijn Bosch, dan kan ik ook verder. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:04

Ypho

Allround Nerd

Sorry hoor, maar dit weten we vooraf al, dus dan kun je beter niet met de hunt-hype meedoen.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Swag oordopjes mang

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• krietjur

krietjur

Where am I?

2,95 en 5,95 verzendkosten.. te kansloos weer.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:34
Dit wisten we al.. maar helaas, accepteer het.

• miicker
  • Niet online

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-12-2025

Ultimation

Het is als Appels en peren

Je moet gewoon veel bestellen, kan alles samen in 1 grote doos.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:29
Tinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:38:

Beste Ibood/mediamarkt,
Ik ben sinds de start van de hunt gister

stapt duidelijk af van het Ibood principe; nieuwe producten aanbieden (veelal op technologie gebied) voor de meest scherpe prijs mogelijk.

een magazijnleegverkoop te houden

voornamelijk oudere types producten in de verkoop gaan in tegenstelling tot vroeger,
Dude, het is altijd al oude meuk geweest hoor. Veelal nog met een engelse stekker er aan ook 8)7

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

• Richh
krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:42:
Als ze deze nou gewoon zouden meesturen voor 3-4 euro bij mijn PC Toolkit, had ik 'm gekocht :P

• Jeshua9
krietjur schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:42:
Het is meer 2,95 + 5 verkoop kosten. ze hebben toch afspraken met vervoersbedrijven omdat ze alles de 13e wegdoen

• hmartino
Ultimation schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:43:
Je moet gewoon veel bestellen, kan alles samen in 1 grote doos.
hahaha
totdat je op ibood leest dat je toch echt per produkt de verzendkosten betaald

• Tinus111
Ypho schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:42:
[...]

Sorry hoor, maar dit weten we vooraf al, dus dan kun je beter niet met de hunt-hype meedoen.
Waar slaat dat dan op? Ik wist dat helemaal niet vooraf. het enige wat ik wist was da media markt een overname had gedaan, maar toezegde dat de aanbiedingen scherp en goed zouden blijven. dikke vette fail dus.

• Señor Sjon
Je komt zeker niet vaak op iBood meer. ;)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:17
Kan iemand deze ZyXEL in de pricewatch vinden?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 10:01

FlyEragon

Alien Monkeys

Tinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:44:
[...]

Waar slaat dat dan op? Ik wist dat helemaal niet vooraf. het enige wat ik wist was da media markt een overname had gedaan, maar toezegde dat de aanbiedingen scherp en goed zouden blijven. dikke vette fail dus.
mediamarkt is sowieso geen bedrijf waar je scherp kan kopen, dus dat had al een lamoje moetem laten branden. Uitgezonderd bepaalde acties zijn ze zelden goedkoper dan menig webshop.

• miicker
  • Niet online
[...]

iBood was al enorm achteruit voor de overname...

En iedere hunt ging precies hetzelfde, nu misschien nog 5% slechter, maar van 48 uur hunt, zitten er altijd maar 10 echte goede aanbiedingen bij.

• Tinus111
Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:44:
Je komt zeker niet vaak op iBood meer. ;)
tgaat hier toch om de hunt? ;)

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:32
[...]

Nja, bij alle hunts waar ik aan mee heb gedaan was er al een hoop zooi, maar er zaten ook enkele echt goede aanbiedingen tussen. Ik ben het met je eens dat zelfs die er nu niet meer zijn.

Toentertijd had je o.a. leuke boxensets / receivers voor leuke prijzen. Nu helaasch amper meer

toettoett

• hmartino
Thecola schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:46:
[...]

Nja, bij alle hunts waar ik aan mee heb gedaan was er al een hoop zooi, maar er zaten ook enkele echt goede aanbiedingen tussen. Ik ben het met je eens dat zelfs die er nu niet meer zijn.

Toentertijd had je o.a. leuke boxensets / receivers voor leuke prijzen. Nu helaasch amper meer
was de surface toen ook niet leuk geprijst?

• Tinus111
miicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:45:
[...]

iBood was al enorm achteruit voor de overname...

En iedere hunt ging precies hetzelfde, nu misschien nog 5% slechter, maar van 48 uur hunt, zitten er altijd maar 10 echte goede aanbiedingen bij.
Ja precies, en voor die 10 echte goeie zaten we er. En die komen er dus niet meer. Nou sorry maar daarvoor ga ik echt niet meer wakker blijven.

• Richh
[...]
Het hoort er allemaal bij. Ja, ik vind ook dat het traag gaat en dat er net iets teveel schoenen, zonnebrillen, parfum, tandenborstels (met bluetooth, dus die is goedgekeurd) en pannen langskomen. Maar die horen er gewoon bij ;)
Alles rond de DDOS was ook heel lelijk, maar je kan je afvragen hoeveel iBood daaraan kan doen. Open communiceren en misschien een paar uurtjes pauze nemen was misschien wel een goed idee.

Het enige waar ik me aan erger zijn de social media-boxen die vooral weggaan aan de mensen die niet actief de hunt volgen.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:34
Tinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:47:
[...]

Ja precies, en voor die 10 echte goeie zaten we er. En die komen er dus niet meer. Nou sorry maar daarvoor ga ik echt niet meer wakker blijven.
Dat hoeft ook niet, kan je nu weer lekker gaan slapen. Wij vermaken ons wel. ;w Meer kans voor ons op een Box.

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 27-08-2015 14:48 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
......
Laten we wel wezen, het gadget tijdperk is ook een beetje aan het aflopen.

How do you save a random generator ?

• miicker
  • Niet online
Tinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:47:
[...]

Dan ga je toch? :w Denk niet dat iBood je zal missen :P

• Tinus111
FlyEragon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:45:
[...]

mediamarkt is sowieso geen bedrijf waar je scherp kan kopen, dus dat had al een lamoje moetem laten branden. Uitgezonderd bepaalde acties zijn ze zelden goedkoper dan menig webshop.
Ja nou er ging geen lampje branden, en vind het gewoonweg belabberde zooi. Wat is dan die Hunt nog dan?

• Steeldunes
Jongens.... De sfeer was hier zo gezellig...

• Señor Sjon
Tinus111 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

Ja nou er ging geen lampje branden, en vind het gewoonweg belabberde zooi. Wat is dan die Hunt nog dan?
You must be trolling. :+

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

miicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

^^ dat

Ik blijf zelf ook niet meer wakker voor de hunt hoor, heb op de achtergrond aanstaan via 1dk. Maar meer dan dat ook niet. Heb het maar geaccepteerd dat de kans op een box voor mij misschien 2% is.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-01 14:16
Geen fossil klokje meer die langskomt? JR1353 aub!

• Tinus111
enchion schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

Laten we wel wezen, het gadget tijdperk is ook een beetje aan het aflopen.
Is een tv/versterker ook een gadget? Want wist niet dat dat aan het aflopen was.

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

@dageeknerd nee, komen nog wel wat mooie glazen denk ik, of tandenborstels :/

• Jeshua9
Vind het nu wel doorslaan hoor, Dit is mijn eerste hunt die ik meemaak en ik vind het best redelijk. Er is voor ieder wat wils en het is ook niet zo dat alle producten super duur zijn. Er zit misschien geen 50% korting op maar de meeste wel 15+

• miicker
  • Niet online
typisch Nederlands weer, de aanbiedingen zijn "niet goed genoeg", heb zo'n idee dat je op je tenen bent getrapt omdat je de box gemist heb (ik heb hem zelf ook gemist). Veel aanbiedingen zitten alsnog een paar euro, of in sommige gevallen een paar tientjes onder de reguliere verkoop prijs, dus niet zo zeuren :+

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01 11:21
Ypho schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:50:
@dageeknerd nee, komen nog wel wat mooie glazen denk ik, of tandenborstels :/
Mensen kijken me altijd wat vreemd aan als ik m'n tandenborstel om de pols heb gedaan 's ochtends.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
tsjonge. in die 2 minuten dat ik wel aan het werken was ipv ibood en funda afstruinen heb ik de raspberry pi2 gemist.

• Tinus111
miicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

Ik hoop gewoon dat ze zich aanpassen aan onze wensen, en niet andersom waardoor ik zou vertrekken.....

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

• Jaapie
arjoderoon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:51:
tsjonge. in die 2 minuten dat ik wel aan het werken was ipv ibood en funda afstruinen heb ik de raspberry pi2 gemist.
zelfde prijs: http://www.paradigit.nl/r...del/80040129/details.aspx

• Jeshua9
Eigenlijk zouden we een soort lijst moeten hebben van wat mensen willen hebben ;).

kunnen we voor elkaar dingen kopen

• hmartino
arjoderoon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:51:
hij stond iets langer dan twee minuten erop, dus je hebt te hard gewerkt en langer dan 2 minuten

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sdk1985 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:45:
Kan iemand deze ZyXEL in de pricewatch vinden?
Serieus ?

pricewatch: Zyxel GS-108B v2

Als je zoek op zyxel met 8 poorten heb je letter 8 keuzes waarvan er 2 zilver zijn. en laat het nummer nou een overeenkomen met het nummer in de specs op de hunt history

[ Voor 24% gewijzigd door Fish op 27-08-2015 14:53 ]

Iperf

• DeRooney
oh, dan heb ik dus nog niks gemist :-)
ik zag alleen staan dat hij langs gekomen is, maar de prijs stond er niet meer bij

• Waah
miicker schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:50:
typisch Nederlands weer, de aanbiedingen zijn "niet goed genoeg", heb zo'n idee dat je op je tenen bent getrapt omdat je de box gemist heb (ik heb hem zelf ook gemist). Veel aanbiedingen zitten alsnog een paar euro, of in sommige gevallen een paar tientjes onder de reguliere verkoop prijs, dus niet zo zeuren :+
Sorry maar de aanbiedingen vroeger waren toch wel een stuk scherper. Echt goede aanbiedingen (meer dan 25%) zijn er nauwelijks. En als ze er zijn, zijn er vaak betere alternatieven voor minder.

Ik heb vroeger heel wat bij iBOOD gekocht, juist omdat het veel scheelde.... maar dat is toch wel wat voorbij. En ik jaag al lang niet meer op de boxen. Dus daar ligt het niet aan ;)

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
Beetje "vroeger was alles beter" opmerkingen. Ik vind een aantal aanbiedingen best goed, ongeacht of ik ze kan gebruiken of niet.

Waar het "nieuwe iBood" zich in kan bewijzen zijn aftersales. Ik kom er normaal buiten de hunt al lang niet meer, maar weet dat dit "vroeger" niet al te best was. Als de aftersales zijn of worden verbeterd zie ik best bestaansrecht voor de huidige iBood opzet.

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

ksborg schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:51:
[...]

Mensen kijken me altijd wat vreemd aan als ik m'n tandenborstel om de pols heb gedaan 's ochtends.
Afbeeldingslocatie: http://www.123playandlearn.com/uploads/4/3/8/5/4385398/6571977_orig.jpg

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23
Ze kunnen beter de frequentie om hoog doen en vaker een artikel aanbieden. Is leuker voor de actieve mensen (gevoel oude hunt). Hebben de mensen die niet zo actief zijn ook een kans op het vinden van hu product.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-01 16:53

Het product Hunt is als enig "middel" overeind gebleven, maar mediamarkt stapt duidelijk af van het Ibood principe; nieuwe producten aanbieden (veelal op technologie gebied) voor de meest scherpe prijs mogelijk.
Het nieuwe principe lijkt de volgende; het up-and-running houden van de website tegen zo laag mogelijke kosten en om de zoveel tijd daar een magazijnleegverkoop te houden met extra winkelkortingen van ± 10% onder de voorgaande Hunt noemer.
Uitzonderingen daargelaten was iBood nooit gericht op "nieuwe producten aanbieden", maar veel meer op rest- en dumppartijen. Wanneer er wat nieuws was, was dit vaak een promotie van de fabrikant. Na ibood zijn er tientallen andere partijen begonnen met hetzelfde concept en daardoor is de spoeling gewoon dun geworden. IMO ben je een verwende consument die vind dat er aanbiedinkjes getoverd moeten worden voor jou, ook al is de marge negatief. Zo werkt het echter niet.

Het economische principe is eenvoudig: vind je het te duur, dan koop je het niet. Zeuren helpt niks. :P

_██_
(ಠ_ృ)

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:49
Kutzooi, wil dat spel automobile :P

• hmartino
leuk setje, ziet er goed uit voor de prijs
ik heb alleen geen tuin

• Tinus111
Blijkbaar zijn er veel mensen hier die de eerste jaren van Ibood hebben gemist. Dat is erg jammer, want dat waren goede tijden en kon je nog eens wat besparen.

Nu kun je ook nog wel een paar euro besparen ja, maar het originele principe is weg. Ben ik dan de zeikerd? Prima, maar succes met die 2% kans op een box, ik ga naar de gokhal, meer kans op de jackpot.

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:31
Snip, dit is wel de 30e keer...

[ Voor 79% gewijzigd door Señor Sjon op 27-08-2015 14:57 ]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

DDH87 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:53:
Ze kunnen beter de frequentie om hoog doen en vaker een artikel aanbieden. Is leuker voor de actieve mensen (gevoel oude hunt). Hebben de mensen die niet zo actief zijn ook een kans op het vinden van hu product.
Gevoel oude hunt ? daar duurde het soms gruwelijk lang nu lijk het wel alsog na 5 minuten gewoon automatisch doorgegeaan wordt

Iperf

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 17-01 22:27
hmartino schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:54:
leuk setje, ziet er goed uit voor de prijs
ik heb alleen geen tuin
Je kan mijn adres wel opgeven als bezorg adres! Geen probleem! :+

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:44
5,95 verzendkosten voor oorddopjes en 2,95 voor tuingereedschap :?

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-01 09:01
Dat is dan de enige box die ik wel heb weten te scoren :D

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hebben ze nu elke keer een excuus om de hunt op rekken?

naja anders krijgen ze het magazijn niet leeg natuurlijk :+

[ Voor 37% gewijzigd door Fish op 27-08-2015 14:56 ]

Iperf

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:29
Eindelijk wat gekocht bij iBood.

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10-2025

Salmon

.NET developer

Fish schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:55:
Hebben ze nu elke keer een excuus om de hunt op rekken?
Uiteraard, zo gaat de hunt :>

• DeRooney
mijn aftersales ervaring bij ibood is positief. 1x een jas besteld en geretourneerd. Heb zowel kosten als verzendkosten terug gekregen.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Tussenstand tot nu toe:

- McG sneakers
- RC Helicopter (Wou altijd al eens zo'n ding, ondanks dat ik al een 550mm quadcopter heb)

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Steeldunes
*Morgen*

"Wegens het geweldige succes van de Hunt afgelopen 3 dagen, hebben we besloten in het weekend door te gaan!" NOG meer EXTRA Hunten!

• Koffie-Verkeerd
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

audiojunk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:55:
5,95 verzendkosten voor oorddopjes en 2,95 voor tuingereedschap :?
My thoughts exactly.....

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-01 14:16
ksborg schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:51:
[...]

Enige wat nog ontbreekt zijn de gloeilampen om nek, kan ik weer chickies schijnen ^^

OT: Wel jammer dat ik de nexus 7 heb gemist, hopen dat die nog langskomt.
Pagina: 1 ... 53 ... 99 Laatste

Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>

Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]