... Je hébt soms van die dagen ...
Een SD kaartje, voeding ed heb ik nog wel liggen, en de meesten met mij.Donstil schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:05:
[...]
Ja maar dan krijg je alleen de print natuurlijk.
Dit is een "compleet pakket"
Traagheid te wijten aan ddos-aanvallen
Zoals jullie gemerkt hebben was iBOOD sinds gisteravond omstreeks 20:15 slecht tot helemaal niet bereikbaar. Aanvankelijk gingen we ervan uit dat dit te wijten was aan de immense bezoekersaantallen en dus hebben we diverse maatregelen genomen om nog beter met dit verkeer om te kunnen gaan. Bij nader onderzoek vannacht en vanochtend is echter gebleken dat we het slachtoffer zijn van meerdere ddos-aanvallen. Hiervoor zijn inmiddels maatregelen genomen en we zijn nu al weer geruime tijd stabiel.
De aanvallen waren enkel gericht op het hinderen van de HUNT, hierbij zijn jullie accountgegevens geen moment in gevaar geweest.
We laten jullie feestje natuurlijk niet zomaar verstoren, en dus verlengen we de HUNT met nog een extra dag!
Team iBOOD
don't mind me
kan je champions leage mee kijken?henk1994 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:06:
[...]
Een SD kaartje, voeding ed heb ik nog wel liggen, en de meesten met mij.
Niet....JeroenF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:07:
Zojuist op facebook van iBood:
Zoals jullie gemerkt hebben was iBOOD sinds gisteravond omstreeks 20:15 slecht tot helemaal niet bereikbaar. Aanvankelijk gingen we ervan uit dat dit te wijten was aan de immense bezoekersaantallen en dus hebben we diverse maatregelen genomen om nog beter met dit verkeer om te kunnen gaan. Bij nader onderzoek vannacht en vanochtend is echter gebleken dat we het slachtoffer zijn van meerdere ddos-aanvallen. Hiervoor zijn inmiddels maatregelen genomen en we zijn nu al weer geruime tijd stabiel.
De aanvallen waren enkel gericht op het hinderen van de HUNT, hierbij zijn jullie accountgegevens geen moment in gevaar geweest.
We laten jullie feestje natuurlijk niet zomaar verstoren, en dus verlengen we de HUNT met nog een extra dag!
Team iBOOD
Echt waar?
Waar staat dat?
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Wisten jullie onderstaande al?
Team iBOOD
JeroenF schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:07:
Zojuist op facebook van iBood:
Team iBOOD
M'n leven daarentegen!De aanvallen waren enkel gericht op het hinderen van de HUNT, hierbij zijn jullie accountgegevens geen moment in gevaar geweest
[ Voor 69% gewijzigd door TommyGun op 27-08-2015 14:09 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Xbox: Gulpener88
Jup, was ik er een keer op tijd bij staal alles vast gotfer....Sh1fty schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:09:
Dikke time-out hier
... Je hébt soms van die dagen ...
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Verwijderd
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Ik ook, en daarna niks meerJeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:11:
ik kon nog wel op dat gekke plaatje klikken
Catch a smile out there!
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
JA!DFKT schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:11:
Dus jullie willen allemaal €100 betalen voor een doos, waarvan je niet weet wat er in zit?
100 euro aan sextoysDFKT schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:11:
Dus jullie willen allemaal €100 betalen voor een doos, waarvan je niet weet wat er in zit?
Bij mij duurde het uren voor het laden.
Had de vorige box trouwens niet geen Captcha?
>>|
Close & move on
Nickname does not reflect reality
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zelfde hierAwaken1 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:12:
ik heb hem in mijn winkelwagen maar kan niet naar betalen
Onze sys admins hebben hiervan bericht gekregen. Excuses voor het ongemak.
don't mind me
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
wet koop op afstand indien je het niks vindDFKT schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:11:
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
502 Bad Gateway
ERR_TIMED_OUT
500 Internal Server Error
pictures or it didn't happen
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Catch a smile out there!
_██_
(ಠ_ృ)
Javasript laad niet, je kon zelf alles op display: block; zetten. Maar verwijzen naar de bank werkt ook niet meer goedSeñor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:13:
Ik kwam in de checkout zonder ingevulde data, alleen de doos + verzendkosten.
Ohnee toch een:
500 Internal Server Error
die heb ik wel.
11Beavbusi schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:15:
Hoe oud is iedereen die zegt hEB UMMMM!M!1!!!!!!!!!!!!
Try not to become a man of success but a man of value.

Er komt rook uit de servers bij iBood!
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
De wijzen komen uit het Oosten!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Anyhow, ik mis 'm liever zo, dan dat hij via Facebook aan m'n neus voorbij gaat.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
en there gone
Certified Google Teacher.
Hoe snel laadde die Captcha bij jou?
En via welke site en knop heb je 'm bemachtigd?
Had de vorige box trouwens niet geen Captcha?
500 Internal Server Errorvirtualite schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:13:
Yes... Ik heb hem... niet! Gelukkig weer 108 euro bespaard in 3 minuten XD
De beste manier om impulsaankopen te weren.
Ik ook, maar de hypeSniperFox schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:17:
Al vanaf de eerste ibood hunt hetzelfde gezijk, ben er nu eigenlijk wel klaar mee.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik bied 175
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]