Net 2 sets van die rookmelders besteld. Ideaal voor in mijn nieuwe huisje, was toch al van plan om koppelbare rookmelders aan te schaffen en dit was best een goede aanbieding volgens mij
.
Ik moet eerst een groter huis, voordat ik koppelbare rookmelders nodig hebGH45T schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:40:
Net 2 sets van die rookmelders besteld. Ideaal voor in mijn nieuwe huisje, was toch al van plan om koppelbare rookmelders aan te schaffen en dit was best een goede aanbieding volgens mij.
Zoals jullie gemerkt hebben was iBOOD sinds gisteravond omstreeks 20:15 slecht tot helemaal niet bereikbaar. Aanvankelijk gingen we ervan uit dat dit te wijten was aan de immense bezoekersaantallen en dus hebben we diverse maatregelen genomen om nog beter met dit verkeer om te kunnen gaan. Bij nader onderzoek vannacht en vanochtend is echter gebleken dat we het slachtoffer zijn van meerdere ddos-aanvallen. Hiervoor zijn inmiddels maatregelen genomen en we zijn nu al weer geruime tijd stabiel.
De aanvallen waren enkel gericht op het hinderen van de HUNT, hierbij zijn jullie accountgegevens geen moment in gevaar geweest.
We laten jullie feestje natuurlijk niet zomaar verstoren, en dus verlengen we de HUNT met nog een extra dag!
Team iBOOD
De aanvallen waren enkel gericht op het hinderen van de HUNT, hierbij zijn jullie accountgegevens geen moment in gevaar geweest.
We laten jullie feestje natuurlijk niet zomaar verstoren, en dus verlengen we de HUNT met nog een extra dag!
Team iBOOD
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Dat ik dat ding wil is alleen maar omdat hij gisteren 2 keer langs is gekomen. De eerste keer was ik de specs nog aan het bekijken en een review. De 2e keer was ik pauzeren. Het is niet zo dat ik een hunt in ga en van te voren al denk van die versterker wil ik hebben.Servor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:38:
[...]
Het blijft apart dat mensen op zulke hele specifieke producten zitten te wachten. Er kwam net ook een TV voorbij in dit topic, heel typenummer erbij ook.. terwijl er ongeveer 3 miljoen merken en typen TV's zijn.
Verder wel een vermakelijk draadje dit, al is het alleen maar om het geklaag. Uberconsumentisme ten top.
Van facebook:
Zoals jullie gemerkt hebben was iBOOD sinds gisteravond omstreeks 20:15 slecht tot helemaal niet bereikbaar. Aanvankelijk gingen we ervan uit dat dit te wijten was aan de immense bezoekersaantallen en dus hebben we diverse maatregelen genomen om nog beter met dit verkeer om te kunnen gaan. Bij nader onderzoek vannacht en vanochtend is echter gebleken dat we het slachtoffer zijn van meerdere ddos-aanvallen. Hiervoor zijn inmiddels maatregelen genomen en we zijn nu al weer geruime tijd stabiel.
https://www.facebook.com/iBoodNL/posts/10156009424245271
https://www.facebook.com/iBoodNL/posts/10156009424245271
[ Voor 4% gewijzigd door Atomsk op 27-08-2015 13:42 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Onzin.Waah schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:40:
[...]
Ik moet eerst een groter huis, voordat ik koppelbare rookmelders nodig heb
Ik heb er 1 hier in de gang en de rest hangt op het balkon!
Lees: de schoenen, condooms, kussens, tandenborstels en Wacom tablets zijn nog lang niet op.Koffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:41:
Team iBOOD
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Is dat serieus... de hunt met nog een dag verlengd?
Van nog meer slechte aanbiedingen ga ik aan de anti depressiva hoor
Van nog meer slechte aanbiedingen ga ik aan de anti depressiva hoor
AKA ze verkopen zo weinig zooi dat ze nog een dag langer zooi verkopen! JEEJAtomsk schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:41:
Van facebook:
True, so true.....Señor Sjon schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:42:
[...]
Lees: de schoenen, condooms, kussens, tandenborstels en Wacom tablets zijn nog lang niet op.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Bah.. Ik wil helemaal geen extra dag.
Waarom gooien ze niet gewoon het tempo wat omhoog.
Waarom gooien ze niet gewoon het tempo wat omhoog.
[ Voor 41% gewijzigd door Valandin op 27-08-2015 13:42 ]
Team iBOOD
Team iBOOD
OMG, nog een dag F5-en
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Jemig, twee dagen is al zo triest voor je productiviteit hier
vandaar dat er geen boxen komenSenui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:43:
Volgens mij denken ze echt dat ze ons een plezier doen met die verlenging? LOL!
die komen morgen
Overigens is het wel triest als dit waar is. Weer zinloze DDOS aanvallen.
nee die komen morgen ook niethmartino schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
vandaar dat er geen boxen komen
die komen morgen
Ondanks alle negativiteit ben ik er blij mee hoor, zijn toch een paar dingen voorbij gekomen waar ik over twijfelde en achteraf toch wel wilde hebben, heb ik nog een extra kans om ze morgen toch nog mee te pakken
Catch a smile out there!
Nog meer lampjes, knikkerbanen en NASsen!
_██_
(ಠ_ృ)
Nog een dag
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
IddRemmetje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:44:
Overigens is het wel triest als dit waar is. Weer zinloze DDOS aanvallen.
Haha ik heb ze ook gekocht, gisternacht zelfs een complete wc gekocht op iboodGH45T schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:40:
Net 2 sets van die rookmelders besteld. Ideaal voor in mijn nieuwe huisje, was toch al van plan om koppelbare rookmelders aan te schaffen en dit was best een goede aanbieding volgens mij.
It was Super effictive!Remmetje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:44:
Weer zinloze DDOS aanvallen.
ora et labora
Rookmelders voor op de wc?layzzzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:46:
[...]
Haha ik heb ze ook gekocht, gisternacht zelfs een complete wc gekocht op ibood
Kijk ik er nu over heen of hebben ze geen Dora spullen bij de hunt?
25% én geen verzendkosten. Netjes tochsleezball schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:46:
pricewatch: Sandisk Extreme USB 3.0 Flash Drive 64GB Zwart
Och, weer een tientje korting...
Dag Dag Onnozele Site!
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Wel lelijk, die typo's in dat Twitter-bericht...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Komen nog samen met B&D spul, is voor de bingokaart vol te krijgen.Calamor schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:46:
Kijk ik er nu over heen of hebben ze geen Dora spullen bij de hunt?
Voor hoeveel kwam hij voorbij dan? Ikzelf zit te kijken naar een 2100, maar als de 3100 voor een redelijke prijs voorbij komt, wil ik die ook wel mee nemen...ayahuasca1986 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:41:
[...]
Dat ik dat ding wil is alleen maar omdat hij gisteren 2 keer langs is gekomen. De eerste keer was ik de specs nog aan het bekijken en een review. De 2e keer was ik pauzeren. Het is niet zo dat ik een hunt in ga en van te voren al denk van die versterker wil ik hebben.
399BvZwolle schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:47:
[...]
Voor hoeveel kwam hij voorbij dan? Ikzelf zit te kijken naar een 2100, maar als de 3100 voor een redelijke prijs voorbij komt, wil ik die ook wel mee nemen...
Gisteren kwam de box ook na de usb stick ...
Gisteren kwam de box ook tijdens mijn lunch en ben net wezen lunchenvirtualite schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:48:
En ondertussen dit je nog gewoon te refreshen en te hopen op die box.Steeldunes schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:47:
Dag Dag Onnozele Site!
Nou bij mij bleef hij lang hangen op die sticks... Had daarna de box + wat aanbiedingen gemist.Steeldunes schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Gisteren kwam de box ook tijdens mijn lunch en ben net wezen lunchen
Woooot! Dat is zeker aantrekkelijk!Enig idee hoelaat hij geweest is? Zi ff door de history te scrollen, maar kan niets vinden.... laat maar: http://producthistory.eu/zoek/denon/#
[ Voor 10% gewijzigd door BvZwolle op 27-08-2015 13:51 ]
Als ik naar de aanbiedingen kijk en je ervan uit kan gaan dat de Ibood Box vol zit met hunt-aanbiedingen krijg je dus een box met :
- Pierre Cardin sokken
- Boxers
- Wacom tablets
- Phillips crap
- Oortjes
- USB stickie
Toch meer dan 100e euro waard!
- Pierre Cardin sokken
- Boxers
- Wacom tablets
- Phillips crap
- Oortjes
- USB stickie
Verwijderd
Helaas...virtualite schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:48:
BustedLanithro schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
En ondertussen dit je nog gewoon te refreshen en te hopen op die box.
Vergeet de knikkerbaan en SSD nietlayzzzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:50:
Als ik naar de aanbiedingen kijk en je ervan uit kan gaan dat de Ibood Box vol zit met hunt-aanbiedingen krijg je dus een box met :
- Pierre Cardin sokken
- Boxers
- Wacom tablets
- Phillips crap
- Oortjes
- USB stickie
Ben wel benieuwd naar de meningen over deze hunt. Zouden wat mensen deze poll kunnen beantwoorden:
http://www.poll-maker.com/poll398436xe4E148f1-15
IBOOD verlengt de hunt met 24 uur!! Je kunt nu dus NOG een dag extra hunten!!!!
WAT?!
WAT?!
dit is weer de normale niet de extremedennisk. schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:51:
Sjeeeezus. Weer die SSD
Lol 100% voor de 1-na-laatsteSenui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:51:
Ben wel benieuwd naar de meningen over deze hunt. Zouden wat mensen deze poll kunnen beantwoorden:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb even teruggezocht. Boxen van 50 Euro hadden ze in 2011 en 2012 ook en daar zat toen op zich leuk spul in, al was het in sommige gevallen wat matig. Och, als ik één ding kan verkopen voor 50 Euro uit mijn box dan is de rest gratislayzzzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:50:
- Pierre Cardin sokken
- Boxers
- Wacom tablets
- Phillips crap
- Oortjes
- USB stickie
En ja, ben wel bang voor de Philips crap, maar een SSD kan me wel passen.
[ Voor 5% gewijzigd door ksborg op 27-08-2015 13:53 ]
doneSenui schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:51:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis -> Ctrl+F -> Sandisk SSD.
Dit is dus de 10e sandisk SSD die we gehad hebben.
Poll ingevuld, 1 troll met "beste hunt ooit"
(of dat was iemand die voor het eerst een box heeft gevangen)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Gelukkig hebben we nog een extra dag, anders mis je hem misschien?Valandin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:54:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis -> Ctrl+F -> Sandisk SSD.
je hebt gelijk ik meende dat het woordje extreem er bij stond maar dat was blijkbaar bij een microsdSteyn_E schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:53:
[...]
Wel, dit is de Ultra II, de snelle dus.
spam die chat van 1dk onder met die link XD
Moeten sowieso trollers zijn. Zelfs met een box zou dit nooit de beste hunt ooit kunnen zijnYpho schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:55:
Poll ingevuld, 1 troll met "beste hunt ooit"(of dat was iemand die voor het eerst een box heeft gevangen)
Niemand die dit:
"IBOOD verlengt de hunt met 24 uur!! Je kunt nu dus NOG een dag extra hunten!!!!"
Heeft gezien?
"IBOOD verlengt de hunt met 24 uur!! Je kunt nu dus NOG een dag extra hunten!!!!"
Heeft gezien?
Al meer dan genoeg....Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:57:
Niemand die dit:
Heeft gezien?
Nee, echt totaal gemist.Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:57:
Niemand die dit:
Heeft gezien?
oh? bron? waar?Fleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:57:
Niemand die dit:
Heeft gezien?
Oh my godFleximex schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:57:
Niemand die dit:
Heeft gezien?
Catch a smile out there!
Joh, een powerbank...
... Je hébt soms van die dagen ...
Laat alsjeblieft die vouwplank nou eens langskomen. Die ga ik nu eens écht kopen.
Heb ik tenminste nog wat nuttigs aan deze hunt overgehouden
Heb ik tenminste nog wat nuttigs aan deze hunt overgehouden
Ik zal niet ontkennen dat ik die poll 20 votes heb gegeven, gewoon omdat het kon.
Met Wifi! klinkt interessant...sleezball schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:59:
Joh, een powerbank...
Maar fungeert ook als router hoor. Voor het geval dat je zomaar zonder router zit.. Altijd handig..sleezball schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:59:
Joh, een powerbank...
Toch?
Niet ZOMAAR een powerbank, maar:sleezball schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:59:
Joh, een powerbank...
Een powerbank die zo veel meer is dan een powerbank alleen, dat is nou de Smart Hub van Xtorm. Met zijn ingebouwde 5200 mAh accu kun je natuurlijk je smartphone of tablet opladen maar hij zet ook draadloos bestanden over van een USB-stick of fotocamera naar je smartphone of tablet. Hiervoor beschikt hij over een tweede USB-poort en een ingang voor een SD-kaartje. Met de bijhorende app is het verder een fluitje van een cent. Handig!
Zo ben je zeker van een back-up van je foto's, video's.... Handig voor als je op vakantie bent bijvoorbeeld! Daarnaast kun je de Xtorm Smart Hub ook instellen als draadloze router of WiFi-netwerk voor maximaal 6 smartphones of tablets.
Het kreng zet nog net geen koffie......
Damn, anders was ik ermee getrouwd...Koffie-Verkeerd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:00:
[...]
Het kreng zet nog net geen koffie......
... Je hébt soms van die dagen ...
op Facebook. Oh man, nog een dag zulke zooi.Zoals jullie gemerkt hebben was iBOOD sinds gisteravond omstreeks 20:15 slecht tot helemaal niet bereikbaar. Aanvankelijk gingen we ervan uit dat dit te wijten was aan de immense bezoekersaantallen en dus hebben we diverse maatregelen genomen om nog beter met dit verkeer om te kunnen gaan. Bij nader onderzoek vannacht en vanochtend is echter gebleken dat we het slachtoffer zijn van meerdere ddos-aanvallen. Hiervoor zijn inmiddels maatregelen genomen en we zijn nu al weer geruime tijd stabiel.
Team iBOOD
Vraag over dit ding:
Als ik dit ding aansluit op mijn shuttle, heeft mijn shuttle dan WiFi?
Als ik dit ding aansluit op mijn shuttle, heeft mijn shuttle dan WiFi?
Whahahaha BRIL~JANT!Afvalzak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:01:
[...]
op Facebook. Oh man, nog een dag zulke zooi.
Allemaal zo voorbereid en gepland zeg ik je!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ibood: trololololAfvalzak schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:01:
[...]
op Facebook. Oh man, nog een dag zulke zooi.
ik heb nog wel een apparaat die koffie zet. alleen heb je dan geen 5200 mAh powerbank, wifi en backupsleezball schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:01:
[...]
Damn, anders was ik ermee getrouwd...
wat denken jullie van deze? zit wel alles bij
Te weinig kamelen waard.
Niet een speciale prijs als je mij vraagt.
Een voeding, hdmi, en netwerk kabel heeft ook iedereen liggen.Jeshua9 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:03:
wat denken jullie van deze? zit wel alles bij
Toegevoegd.
- Pierre Cardin sokken (2 maten en refurbished)
- Boxers (3 maten)
- Wacom tablets
- Phillips crap (defect)
- Oortjes
- USB stickie
- Knikkerbaan (zonder knikkers)
- Sandisk SSD (defect)
Das zonder case en SD kaart en kabels..
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja maar dan krijg je alleen de print natuurlijk.
Dit is een "compleet pakket"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Goed ding. Stuk sneller dan zijn voorganger. Maar de prijs is gewoon standaard.
http://www.paradigit.nl/r...del/80040129/details.aspx
http://www.paradigit.nl/r...del/80040129/details.aspx
Staat ook in de Paradigit folder voor die prijs, andere behuizing, dat dan wel weer.
- D&G fietsslot kamelenketting sieraad.layzzzz schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:05:
[...]
Toegevoegd.
- Pierre Cardin sokken (2 maten en refurbished)
- Boxers (3 maten)
- Wacom tablets
- Phillips crap (defect)
- Oortjes
- USB stickie
- Knikkerbaan (zonder knikkers)
- Sandisk SSD (defect)
- ZGAN condooms
- batterijen
- McG schoenen maat 39
Koop wel een losse RPi en print zelf wel een omhuizing. Heb al een Kodi speler zou hem gaan gebruiken als Retro console oid.
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]