"Be brave, don't shave"
ja, ook wel 2ehands, voor mensen die meerdere sets kochten en maar 1 bridge nodig hebben.Treveo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:04:
Ohjee nice, kan je zo'n bridge eigenlijk ook los kopen?
deze is met bridgeTreveo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:04:
Ohjee nice, kan je zo'n bridge eigenlijk ook los kopen?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Let op: dit product wordt zonder bridge geleverd en is een uitbreiding op het Philips hue-starterspakket.
Oops, ergens stond nog steeds dat het met bridge was maar dit is ook maar een enkele lamp zie ik. .
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Das best bijzonder... want heb al vaker dm's gekregenMy-life schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:58:
[...]
Mocht je die boormachine toch niet willen hebben dan neem ik hem graag van je over. (Ik wilde je een DM sturen, maar dit staat bij jou niet aan.)
zal het ff chekcen
Check je DM
[ Voor 58% gewijzigd door My-life op 26-08-2015 16:09 ]
krijg net melding op FB dat er ibood boxjes zijn. klik erop: uitverkocht.
kijk ik gewoon op de ibood site zie ik ze niet staan
moeten we nu FB en Ibood in de gaten gaan houden?
dubbele boxen?
Zijn er al leuke laptops langsgekomen?
er zijn losse fb acties met boxenwalliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:11:
ok dit is vaag:
dubbele boxen?
timojansen schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:12:
Iemand z'n bingo kaart al vol??
ora et labora
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
I dunno, maar ik heb er wel één weten te bemachtigenwalliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:11:
ok dit is vaag:
dubbele boxen?
zelfs de box niet?Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:14:
Zo dan, we hebben 200 deals gehad. 0 Interessante...
Xbox: Gulpener88
ja gebeurt regelmatigthechib12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:15:
Hebben jullie ook last van dat hij soms niet automatisch refreshed bij een nieuwe deal?
Oke oke, interessant wel. Realistisch om te krijgen wat minder.
Volgens mij heb ik echt geluk gehad een paar jaar geleden toen ik bij mijn allereerste poging meteen een box wist te bemachtigen.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Dit is volgens mij de versie zonder het SMART deel!
Jumpman schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:50:
Jammer dat die handdoeken niet draadloos zijn.
Ok, zal het doorgeven!Tinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:18:
helas 55" is net te groot. 46 - 47 of 48 full HD en dan iets goedkoper plz
Er staat in de beschrijving en thumbnail wel dat het om een smart TV gaat..0stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:16:
[...]
Dit is volgens mij de versie zonder het SMART deel!
Signature
55" is niet te groot. Ik heb net een 49" gekocht, en man ik heb spijt dat ik niet voor een 55" ben gegaan!Tinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:18:
helas 55" is net te groot. 46 - 47 of 48 full HD en dan iets goedkoper plz
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat begrijp ik, alleen past dat bij mij niet tussen het raam en de deur. Gaat om centimeters haha..miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:19:
[...]
55" is niet te groot. Ik heb net een 49" gekocht, en man ik heb spijt dat ik niet voor een 55" ben gegaan!
Klopt, na 2 keer goed kijken zie ik het ook staan!mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:19:
[...]
Er staat in de beschrijving en thumbnail wel dat het om een smart TV gaat..
Dan is de aanbieding helemaal niet zo bijzonder...
Ja, te duurnkstah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:20:
Is die MSI gaming pc wat? ik zit te twijfelen als die nog een keer langs komt hem toch te nemen..
Bedankt, krijg jij van mij een Boks, ouwe!!
Voor zelfde specs zelf bouwen ong zelfde kwijt of goedkoper?
Echt niet te duur... 980+16GB RAM+4790+voeding+case+moederbord+128GB SSD+1TB HDD heb je echt niet voor 1380...
Signature
haha0stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:21:
[...]
Klopt, na 2 keer goed kijken zie ik het ook staan!
Dan is de aanbieding helemaal niet zo bijzonder...
Signature
alleen als je precies die dingen wil, maar voor gaming heb je al geen i7 nodig...mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
Echt niet te duur... 980+16GB RAM+4790+voeding+case+moederbord+128GB SSD+1TB HDD heb je echt niet voor 1380...
neemt niet weg dat het een goede deal isKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:23:
[...]
alleen als je precies die dingen wil, maar voor gaming heb je al geen i7 nodig...
Signature
Hoezo te duur? volgens mij is dit best een goede deal.
Das ook de reden dat ik deze niet hoef
en wat kosten ze?PhysicalMagic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:59:
[...]
Niet alleen oordoppen, ook een opbergkoker heh..
Hm, dacht dat ie als overpriced hier werd aangeschreven.. in dat geval, KOPENNJefboy schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:24:
[...]
Hoezo te duur? volgens mij is dit best een goede deal.
gewoon de rest doorverkopen, zoals zovelen doen met de ibood box.Waah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:24:
Ook goed voor een video-editing systeem ofzo waar je ook op gamed. Heb ik thuis ook met i7 enzo.
Das ook de reden dat ik deze niet hoefheb al een i7 en 16gb. De 980 is aanlokkelijk... maar daar ga ik niet een hele nieuwe pc voor kopen
ora et labora
zoekfunctie..Audiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:26:
Ik heb de MSI gemist, voor welke prijs stond deze erop?
Signature
1380Audiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:26:
er staat:
Dit zijn demomodellen van Gamescom 2015, producten zijn 2 dagen gebruikt op de beurs en weer gedatawiped, schoongemaakt en in nieuwstaat gebracht. Verder is er bovenop de standaard 8GB nog eens 8GB extra geheugen bijgezet, dus nog vetter!
[ Voor 57% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 16:27 ]
Ja, ze zijn op Gamescon 2015 gebruikt, wel helemaal data vrij gemaakt en 8gb extra.nkstah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:24:
Ik denk als die nog een keer voorbij komt dat ik hem zou bestellen , zijn ze niet refurbished van gamescom ofzo?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:26:
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Oftewel, retour gezonden.
Ja, maar vinden ze het nu goed of slecht?Getest door iBOOD'ers!
ora et labora
gratis oorsmeerAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:28:
Philips SHX20 High precision In-ears – Getest door iBOOD'ers!
Oftewel, retour gezonden.
Dhr. " iBOOD'ers" wel0stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:29:
Iemand ervaring met die oortjes?
ora et labora
Tip: PistonsMedic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:30:
Zal wel CTIA zijn, dus kan ik niets mee met mijn One Plus One
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Tsjah, welke,
pricewatch: Xiaomi Pistons V3 (Zwart)
pricewatch: Xiaomi Piston 2 (Goud)
Bij beiden kon ik nooit vinden of ze OMTP zijn.
En ze mogen niet retour wegens hygiënische redenen
Ik heb al aardig wat setjes getest, heb er nu 8 in de la liggen... (allen cheap philips en action spul).
[ Voor 14% gewijzigd door Medic op 26-08-2015 16:34 ]
wait wut?Als je lekker wilt hunten is het geen probleem. : Zing jij valser dan zanger Rinus? Dan is dit echt iets voor jou! DivZero in "[Actie] iBOOD Hunt 26 & 27 augustus 2015" win pizza's met je zangtalent (of het gebrek hieraan)!
ora et labora
https://www.facebook.com/iBoodNL?fref=nf
http://www.ibood.com/nl/n...&utm_campaign=26082015_nl
[ Voor 47% gewijzigd door Zaratrass op 26-08-2015 16:36 ]
nkstah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:37:
ja 33 min geleden, allemaal uitverkocht in de eerste 10 seconde.
Helemaal mee eens, iets waarvan iedereen zegt; Wauw, nice mediamarkt. Good work there!!!!Richard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:38:
wanneer komt er nou eens iets leuks voorbij wat ook echt een knappe aanbieding is.. jammerrr
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Edit: Is inderdaad alleen de body, hier zit ook de lens bij... maar dan nog, iBood is 311+5.95 = 317 euro. Pricewatch is 349 met goede service en garantie. Voor die paar cent zou ik het wel weten.
Voor mijn gevoel gaat dat bij alle aanbiedingen zo, dus eigenlijk niet interesssant.
Desondanks veel plezier gewenst aan de hunters!
[ Voor 181% gewijzigd door Jassy op 26-08-2015 16:44 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
dat is alleen de body..Jassy schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:41:
Bijvoorbeeld de NIKON D3200.. Die is op Pricewatch voor 269 en hunt 311. Je zou wel gek zijn om hem dan via de hunt te kopen!
Niet deze uitvoering ...Jassy schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:41:
<Hier stond onzin>
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
is toch logisch? Hoe willen ze anders voorkomen dat er 100 verkocht worden terwijl ze er 10 hebben...aidanl schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:43:
Collega had net een box, maar op het moment dat die wou betalen werd die uit de winkelwagen gehaald. Is ook eigenlijk slecht. Betalen = pas bevestiging.
pricewatch: Nikon D3200 + AF-S DX 18-55mm f3.5-5.6G II Zwart
€349 incl verzenden in de goedkoopste winkel.
bijna niet de moeite, komt ook nog verzendkosten overheen.
[ Voor 9% gewijzigd door Medic op 26-08-2015 16:44 ]
Verder heb ik weinig aantrekkelijks gezien. Al heb ik een paar keer getwijfeld toen er zo'n tablet spot goedkoop werd aangeboden
True, maar als je bijvoorbeeld voor een evenement kaartjes koopt zijn ze gereserveerd zodra je ze in principe in je winkelwagen hebt. Als je dan niet betaalt komen ze weer vrij.miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:44:
[...]
is toch logisch? Hoe willen ze anders voorkomen dat er 100 verkocht worden terwijl ze er 10 hebben...
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Bespaart je wel een vlucht van een paar uur.
The first casualty in war is always the truth...
En niet te vergeten zeer matige service, voor zo'n klein verschil niet de moeite.Medic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:44:
het is deze;
pricewatch: Nikon D3200 + AF-S DX 18-55mm f3.5-5.6G II Zwart
€349 incl verzenden in de goedkoopste winkel.
bijna niet de moeite, komt ook nog verzendkosten overheen.
Signature
Laten we het uitproberen? wij laten wel weten wat er uiteindelijk in zit!mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:48:
ik moet zo gaan... wedden dat dan de box komt?
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]