Om redenen heb ik even wat minder gereageerd op het forummiicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:30:
[...]
hee jij ook hier, ga eens reageren in het AmbiVision forum (DIY AMbilight)
Nee, een box... Met stofzuiger daarinJustFogMaxi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:35:
Nog steeds die zuiger?
[ Voor 8% gewijzigd door virtualite op 26-08-2015 15:36 ]
Doe mij maar Xiaomi Powerbanks
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Ah ja de mandatory accupacks, die hun vermogen toch niet halen.
Ja idd, stuk goedkoper en prima producten!
"Be brave, don't shave"
Powerbanks
... Word lid van een <random> publieke omroep voor een tientje en je krijgt er ook een
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Mr. Handsfree 8000 mAh Universal Portable Power Charger – Duopack
niet zo bekent met het merk, is het wat goed? net een xiaomi besteld waarvan ik weet dat die goed zijn...
deze prijs is wel leuk voor 2
niet zo bekent met het merk, is het wat goed? net een xiaomi besteld waarvan ik weet dat die goed zijn...
Ik heb hier liggen refreshen maar zag steeds die zuigervirtualite schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:36:
[...]
Nee, een box... Met stofzuiger daarin
nee we hebben nu een rode Batterij die oplaadbaar isJustFogMaxi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:35:
Nog steeds die zuiger?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
nog steeds 13 ps... xiaomi is sws beter qua kwaliteit. en goedkoperKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:37:
Mr. Handsfree 8000 mAh Universal Portable Power Charger – Duopack
Signature
GefeliciteerdValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:37:
Zo de eerste aankoop is gedaan
hmm true, had een xiaomi 10000mh voor 12 dollar ofzo...mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
nog steeds 13 ps... xiaomi is sws beter qua kwaliteit. en goedkoper
Die auto refresh werkt ook slecht... Heb 2 dingen gezien die ik wellicht had gekocht.JustFogMaxi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:37:
[...]
Ik heb hier liggen refreshen maar zag steeds die zuiger
ExactlyTiestor schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:36:
[...]
Ja idd, stuk goedkoper en prima producten!
Lachertje eigenlijk he, verzending binnen nederland 5,95
Verzending van China naar nederland, ahjoh kan gratis
Jammer, ik heb de helicopter gemist. Was even afwezig:(
Xbox: Gulpener88
de site is sws niet bepaald grandioosch vandaagvirtualite schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:38:
[...]
Die auto refresh werkt ook slecht... Heb 2 dingen gezien die ik wellicht had gekocht.
Heb laatst een powerbank gekregen uit china... gratis denk ik, want ik heb hem toch echt niet besteld.
De levertijd was 4 weken, dus dan kan je hem net zo goed uit China halenGertjuhjan schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:38:
Jammer, ik heb de helicopter gemist. Was even afwezig:(
deze powerbanks? je kan orginele xiaomies voor hetzlefde bedrag krijgen, die zijn er ook nog sneller:Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:37:
Zo de eerste aankoop is gedaan
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
issie waarschijnlijk nog goedkoper ook xDsvenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:39:
[...]
De levertijd was 4 weken, dus dan kan je hem net zo goed uit China halen
Die in China hebben volgens mij niet een vermogen van 2.1A
Zijn meestal van die 1A of 1.4A dingetjes
Hoeveel was die nas met 4x1TB eigenlijk?
Verwijderd
Dat gebeurd mij ook vrij regelmatig, dingen uit China die ik helemaal niet besteld heb.Waah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:39:
Heb laatst een powerbank gekregen uit china... gratis denk ik, want ik heb hem toch echt niet besteld.
Heb hier de 5200 variant van, werkt als een trein. Heb daar alleen wel 8 euro voor betaald dus dit is veel te duur
Nop, apple 2,4A outputValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:40:
Die in China hebben volgens mij niet een vermogen van 2.1AZijn meestal van die 1A of 1.4A dingetjes
Signature
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisJustFogMaxi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:40:
Ah oepsKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:39:
[...]
deze powerbanks? je kan orginele xiaomies voor hetzlefde bedrag krijgen, die zijn er ook nog sneller:
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-977406.html
xiaomies zijn goed... en die leveren wel degelijk 2.1AValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:40:
Die in China hebben volgens mij niet een vermogen van 2.1AZijn meestal van die 1A of 1.4A dingetjes
Verwijderd
249 euro.JustFogMaxi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:40:
heb ook die xiomi ofzoiets
10000mah voor 12, laad erg snel op, prima ding
deze dus niet bestellen mensen
Ik zie het in de titel ja, nu de rest van de pagina nogKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:42:
voor de verandering: messen!
zozo, die dunschiller heeft 86%(!) van de prijs weten te schaven, topding moet t zijn dus
Je kan gewoon cancellen. Ibood is best snel met het terug storten van het bedrag (zelf ook in het verleden heel wat impuls aankopen gedaan tijdens de hunt).
Is alleen met een keramische coating bij de action.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:45:
nouja, bij de action hebben ze ook wel keramische messen voor 2e
Gewoon kopen en daarna gelijk een geschil openen.
_██_
(ಠ_ృ)
Atomsk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:47:
Gewoon kopen en daarna gelijk een geschil openen.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Handdoeken?? Het wordt steeds beter....
Waar blijven die goed betaalbare 27" IPS schermen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Handdoekjes, handig voor die "mayo" op je keyboard
Even het zweet afdeppen.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
zweterige vingers mee afvegen
...zu spate
...zu spate
[ Voor 20% gewijzigd door omniaqwerty op 26-08-2015 15:49 ]
neeman, daar smeer je het mee uit, papieren tissues zijn beter voor mayoHannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:48:
Handdoekjes, handig voor die "mayo" op je keyboard
Bijna tijd om naar huus te gaan, vast een box in die 45 minuten...
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
80% korting jongens!!
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Pro Max 67,1 kWh
Jammer dat die handdoeken niet draadloos zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
het zat toch op de muis???Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:49:
[...]
neeman, daar smeer je het mee uit, papieren tissues zijn beter voor mayo
99,95 originele prijs voor wat handdoek, geloof ik direct
Met een J1900 kom je een heel eind, kost je uiteindelijk de helft (zonder windhoos dan)
De wijzen komen uit het Oosten!
Naast dat alles poep traag is, is het ergste nog wel dat ze het oude zwaailicht hebben weggegooid.
[ Voor 27% gewijzigd door Toettoetdaan op 26-08-2015 15:54 ]
Alleen Windows is al 380 euro: pricewatch: Microsoft Windows Server Essentials 2012 1pk 1-2CPU OEM .Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:51:
ziekdure nasen dan ook nog zonder schijf
voor 400 euro zet ik zelf een mooi systeem in elkaar...
[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 26-08-2015 15:53 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
true ik vind deze nieuwe echt debiel, wtf een soort stuiterbal ofzo...Toettoetdaan schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:52:
Naast dat alles poep traag is, is het ergste nog wel dat ze het oude zwaailicht hebben weggegooid.
[afbeelding]
Element Hider
iritante gifjes...
je zou zeggen dat sinds de MM het heeft overgenomen alles beter zou worden maar helaas niet.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Pro Max 67,1 kWh
Met 78% korting op de Hunt van vorig jaar gekocht waarschijnlijk.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
true ik vind deze nieuwe echt debiel, wtf een soort stuiterbal ofzo...
Catch a smile out there!
*Rechtermuisknop op sirene plaatje > Toevoegen aan je adblocker*
lol want alles bij de mediamarkt is beter? ik zou juist het omgekeerde zeggenBschnitz schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:54:
je zou zeggen dat sinds de MM het heeft overgenomen alles beter zou worden maar helaas niet.
die box komt zo jongens...iedereen gaat zo naar huis...haha
Goede tip!!!!Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:55:
*Rechtermuisknop op sirene plaatje > Toevoegen aan je adblocker*
This footer is intentionally left blank
Of gewoon via http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ ... ook geen zwaailicht
nee dat niet, maar ik had niet verwacht dat het slechter kon....Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:55:
[...]
lol want alles bij de mediamarkt is beter? ik zou juist het omgekeerde zeggen
Wat een hunt, ik loop morgen wel even een rondje door de kijkshop - leuker spul voor minder
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
een staaf mixer.. ik zoek eigenlijk iets om ovalen en cirkels mee te mixen, maarja nog maar even wachten dan
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Juist jij snapt hetYpho schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:56:
Of gewoon via http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ ... ook geen zwaailicht
Mocht je die boormachine toch niet willen hebben dan neem ik hem graag van je over. (Ik wilde je een DM sturen, maar dit staat bij jou niet aan.)Waah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:39:Gewoon bestellen, als die, na googlewerk, niet handig is annuleer je hem gewoon voor die verzonden is.
Heb zelf de 18v Bosch blauw gekocht. Vind hem nog wel prijzig voor een boormachine. Kan vast wel met minder toe. Dus als de Bosch 14.4 volt nogmaals langskomt voor 90 euro dan koop ik die en annuleer ik de 18v.
[ Voor 21% gewijzigd door My-life op 26-08-2015 15:59 ]
En anders kun je nu een staafklopboorschroefmixer kopen.
ik hoorde dat hier dezelfde motor in zit...matroosoft schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:59:
en anders kun je nu een staafklopboorschroefmixer kopen
Even snel douche.. sta al naakt en ingezeept.. dus ben er zo weer !
Maar dan wel een duo verpakking deLuxe!
Nee, dan moet je er ff een mr. Handsfree powerbank bij nemen..
heuheuheuuu alweer 
van 30 naar 22, met 6e verzenden...
van 30 naar 22, met 6e verzenden...
[ Voor 48% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 16:03 ]
Daar gaan we weer met Philips...
Stuk goedkoper bij Dixons overigens.
pricewatch: Philips Hue Lux Lamp (E27)
Stuk goedkoper bij Dixons overigens.
pricewatch: Philips Hue Lux Lamp (E27)
En dan ben je met verzenden alsnog 30 kwijt
wat een grap x'D
€ 29,95 27% korting
Nu! € 21,95
+ € 5,95 verzending....
= 27.90
da's dan toch weer €2,05 korting!
wat een frotters zijn het toch bij iBood....
€ 29,95 27% korting
Nu! € 21,95
+ € 5,95 verzending....
= 27.90
da's dan toch weer €2,05 korting!
wat een frotters zijn het toch bij iBood....
[ Voor 39% gewijzigd door jimz93 op 26-08-2015 16:04 ]
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]