MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
ik heb nog helemaal geen zaklampen gezien deze keerValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:04:
Vorig jaar de zaklampen, nu de tandenborstels
Ach, als je er toch 2 koopt hémiicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:05:
gelukkig geen anaal-b
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
straks ff zoekenKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
scroll maar terug dan vind je mijn mayo verhaal wel
Duur maar stabiel, en aan 1TB heb ik alweer te weinig, moet nu bijna uitbreiden qua opslag (2TB). Daarom momenteel aan het oriënteren op de mogelijkhedenKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:01:
[...]
transip ik ziek duurveel beter koop je een dedi, met 1tb voor een tientje per maand ofzo..
Goede 200€ goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. (als deze: pricewatch: Lenovo ThinkPad E555 (20DH0027MH) klopt)cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:07:
Waarom verkopen ze laptops? Je hebt geen tijd om de specs te bekijken en wat ze aanbieden vind je op elke hoek tegen vergelijkbare prijzen.
Omdat ze van hun restanten afmoeten die bij de leverancier ligt.cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:07:
Waarom verkopen ze laptops? Je hebt geen tijd om de specs te bekijken en wat ze aanbieden vind je op elke hoek tegen vergelijkbare prijzen.
precies dat is ook een bad brand tegenwoordig, EvilCorp.Bobbit73 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:07:
Lenovo. Wil ik ook al niet in huis.
het was maar om een voorbeeld te geven van de prijzen, bij transip betaal je een veelvoud van dat.lubbertkramer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:07:
[...]
Duur maar stabiel, en aan 1TB heb ik alweer te weinig, moet nu bijna uitbreiden qua opslag (2TB). Daarom momenteel aan het oriënteren op de mogelijkheden
De wijzen komen uit het Oosten!
Dope serie hesambalbaj schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:08:
[...]
precies dat is ook een bad brand tegenwoordig, EvilCorp.
The first casualty in war is always the truth...
licht eraan hoe hard er wordt besteld.Bobbit73 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:08:
Wat is de tijd hoe lang een deal blijft staan. Is dat bekend of elke keer een verassing?
Signature
Ja, alleen heb je voor dat bedrag eer wel één met een betere processor en een Full HD scherm.Ultimation schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:08:
[...]
Goede 200€ goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. (als deze: pricewatch: Lenovo ThinkPad E555 (20DH0027MH) klopt)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verassinggg.......Bobbit73 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:08:
Wat is de tijd hoe lang een deal blijft staan. Is dat bekend of elke keer een verassing?
Volgens mij is het: hoe meer van die troep ze nog hebben liggen, hoe langer ze de aanbieding laten staan.Bobbit73 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:08:
Alleen staat deze laptop pas sinds "Aangeboden sinds: 25 maart 2015" in de pricewatch...Bejit schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:08:
[...]
Omdat ze van hun restanten afmoeten die bij de leverancier ligt.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
dude, jij gaat em trippen vanavondJumpiefox schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:09:
[...]
Dope serie heVanavond ep 8-9-10 checken.
Ik zat bij 7 al zo van WTF, WTF!!! haha. Lang niet zo een vette show meegemaakt.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:10:
[...]
dude, jij gaat em trippen vanavondde laatste paar zijn echt lijp spannend
The first casualty in war is always the truth...
Dacht dat dit topic over de hunt ging?sambalbaj schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:12:
moet 9 nog, kijk ze steeds per 2.
Leuke serie.
Ja, een AMD A8 processor, een beeldscherm met 1366*768 resolutie. Wie betaalt daar 500+ euro voor? Ja een noob.Ultimation schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:08:
[...]
Goede 200€ goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch. (als deze: pricewatch: Lenovo ThinkPad E555 (20DH0027MH) klopt)
Waarom niet een office 365 abbonoment voor 78 euro per jaar? Krijg je 5x 1TB one drive.lubbertkramer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:07:
[...]
Duur maar stabiel, en aan 1TB heb ik alweer te weinig, moet nu bijna uitbreiden qua opslag (2TB). Daarom momenteel aan het oriënteren op de mogelijkheden
eerste serie (of film) waar alles techwise ook klopt en niet lullig wat heen en wer klikwerk op een mac is ofzo... vooral daar erger ik mij aan bij films en series in dit genreJumpiefox schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:11:
[...]
Ik zat bij 7 al zo van WTF, WTF!!! haha. Lang niet zo een vette show meegemaakt.
Vooral voor Kek. Die heeft een Mayo-sambal-yoghur-fristi-satesaus-gehaktbal-incident gehad...Waah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:16:
Een fijne muis of mechanisch keyboard voor een leuk prijsje zou leuk zijn....
Ik heb mijn X1000 "schoon" in de winkel gekocht voor €400Waah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:30:
[...]
Hier de X2000 al inn bezit. Maar heb ook geen 400 voor over...
achteraf wat jammer want: vaak op ibood een betere receiver voor dat geld
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Waarom kosten deze dingen zo belachelijk veel geld?
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Voor de motor wel. Robuust, waterbestendig.EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:20:
TomTom, zijn er echt nog veel mensen die dat gebruiken?
Erg geloofwaardig inderdaadcc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:20:
Van 70% direct naar Uitverkocht. Ja, ja.
Simpel, omdat een telefoon/tablet na een week is uitgetrild op een motorValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:21:
Jezus voor dit geld koop je een tablet/smartphone die het ook kan doen.. Met langere batterijduur.
Waarom kosten deze dingen zo belachelijk veel geld?
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Voor de mensen met een box.cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:20:
Na 6 minuten gaat de aanbieding sowieso naar de volgende.cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:20:
hoezo een telefoon niet dan?jimz93 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:22:
ik zou sowieso wel een tomtom voorkeur geven boven mijn telefoon, die apparaten kun je namelijk óók in het buitenland gebruiken
De offline navigatie van nokia (Drive) kan je wereldwijd gebruiken. Map updates zijn ook gratis...jimz93 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:22:
ik zou sowieso wel een tomtom voorkeur geven boven mijn telefoon, die apparaten kun je namelijk óók in het buitenland gebruiken
niet zonder je op te zadelen met een flinke datarekening
This footer is intentionally left blank
Jawel, die gaat alleen op GPS. Je kan je data gewoon uitschakelen indien gewenst.jimz93 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:23:
[...]
koop dan een beetje goede navigatie software (zoals tomtom navigon) die gebruiken geen data..jimz93 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:23:
[...]
oh okévirtualite schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:24:
[...]
Jawel, die gaat alleen op GPS. Je kan je data gewoon uitschakelen indien gewenst.
dan moeten de maps wel op je tellie staan natuurlijk
mijn fout...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hoezo? Zijn zat apps (Sygic) die de mapps gewoon offline hebben staan. Ik gebruik 't i.c.m. met Flitsmeister eigenlijk overal en mijn dataverbruik daarmee is verwaarloosbaar.jimz93 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:23:
[...]
Aan de andere kant snap ik het ook wel, scheelt ook steeds de telefoon neerzetten etc. maar voor zulke prijzen ben ik eerder geneigd om er gewoon een extra toestel bij aan te schaffen.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
welcc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:25:
Vergeet niet dat dit voor de motor is. Een smartphone of tablet bedienen met een motorhandschoen is niet echt realistisch.
Signature
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
als de verzendkosten niet zo hoog waren had ik deze gehaald..
[ Voor 44% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 15:26 ]
Thanks, bestelling meteen geannuleerd
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
"He schat, kijk eens wat ik bij m'n bezorgkosten heb gekregen: een RC helicopter!"
Verwijderd
EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:26:
Oh dit is ook mooi.
"He schat, kijk eens wat ik bij m'n bezorgkosten heb gekregen: een RC helicopter!"
En 4 weken levertijd...Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:26:
Als die verzendkosten er niet bij zaten had ik die gekocht.voor een tientje is dat wel leuk. Toch wat te duur nu.
[ Voor 18% gewijzigd door Valandin op 26-08-2015 15:27 ]
Hier hetzelfde.. nu laat ik m vliegenVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:26:
Als die verzendkosten er niet bij zaten had ik die gekocht.voor een tientje is dat wel leuk. Toch wat te duur nu.
Hahaha ja inderdaad. Een beetje gemiste kans.jimz93 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:27:
Die pan is anders toch echt niet zo groen hoor...
Supermooie GreenPan, alleen... hij is niet groen
Gemakkelijk koken
Gezond koken
Smaakvol koken
gewoon lui, gooi alles in de pan, 30 min borrelen, klaar.
Mijn x2000 was 360jimz93 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:20:
[...]
Ik heb mijn X1000 "schoon" in de winkel gekocht voor €400![]()
achteraf wat jammer want: vaak op ibood een betere receiver voor dat geld
ook. pricewatch: Samsung Galaxy S4 Active Grijscc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:28:
[...]
En nog waterbestendig, schokbestendig. Droom maar lekker verder.
Signature
Ik verstuur je wel een brief mocht de box komen.miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:28:
ik wacht nog op een tweede box, kan iemand me een fax sturen als er een is, als ik die dan binnen heb bestel ik er wel een
oh wow, ik heb 'm dan ook bij de mediamarkt gekocht. dat zijn sowieso afzetters...
hee jij ook hier, ga eens reageren in het AmbiVision forum (DIY AMbilight)
Als je hem meeneemt in je auto parkeert hij die voor jou
"Be brave, don't shave"
Dan kun je de slang rechtop laten staan tegen je stofzuiger aan.
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]