_██_
(ಠ_ృ)
altijd meer waard dan wat je ervoor moet betalen, wel veel refurbished / beschadigde verpakkingen. als 1 ding niet werkt moet je de hele box retouren.JustFogMaxi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:49:
Wat is een box? Gok random spul, de moeite waard?
wat een box is staat overigens ook in de startpost :-) (maarja, wie leest dat nou nog tegenwoordig)
[ Voor 13% gewijzigd door Richard89 op 26-08-2015 16:51 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
pricewatch: Apple TV (2012)Richard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:52:
als er nou een apple tv langkomst voor 50/60 eu ofzo..
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
die zijn al een tijd geleden in prijs verlaagt, dus voor minder dan 50 is echt niet interessantRichard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:52:
als er nou een apple tv langkomst voor 50/60 eu ofzo..
deze wel, de vorige versie ging tot 720Richard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:55:
ah indd, zie ik nu pas.. thanksdan zal er binnenkort wel een nieuwe komen waarschijnlijk, en deze heeft geen 1080p als ik t me goed kan herinneren? even denken nog maar, eerst de hunt maar bekijken wat er misschien nog allemaal voorbij komt
google gaf me indd hetzelfde antwoord, thanks!
Welke? Die kleine word lastig nlarjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:58:
Ok. Wie duikt er de koffer in?
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Extreem sterk
Superlicht"
ik heb gehoort dat deze koffers wel eens vreemdgaan, dus zo betrouwbaar zijn ze niet...
je hoeft niet bang te zijn dat ie met een ander de koffer induikt ;-)Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:59:
"Zeer betrouwbaar
Extreem sterk
Superlicht"
ik heb gehoort dat deze koffers wel eens vreemdgaan, dus zo betrouwbaar zijn ze niet...
nooit begrepen wat je er precies mee moet...
Ik heb zelf zo'n koffer, laatst poste hij al m'n geheimen op social media, niet echt betrouwbaar te noemen dus..Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:59:
"Zeer betrouwbaar
Extreem sterk
Superlicht"
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nice onemiicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:00:
dit zal een aardig werkje zijn
Koken, hoofdzakelijk turks/marokkaans. Tis een ouderwetse stoofpot.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:01:
die tajine dingen zie je ook overal tegenwoordig.
nooit begrepen wat je er precies mee moet...
Net thuis, aan 1/2L Amstelmiicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:03:
ik zag "sixpack", en even was ik enthousiast, maar helaas...
ik zat gelijk aan bier te denkenmiicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:03:
ik zag "sixpack", en even was ik enthousiast, maar helaas...
blijkbaar zit ik hier al te lang achter mijn scherm en heb ik wat afleiding nodig
ik zit hier nu vanaf 9 uur, vanochtend, is neit heel lang, maar ik heb nog niet zoveel anders gedaanarjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:06:
Wat is te lang in dit geval dan? (Ben slechts nieuwsgierig 😊)
dan gaat het internet stuk, want nog meer mensen die op de site zittenJeshua9 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:06:
Haha, wou dat ik morgen vrij was. waarom doen ze dezen dingen eigenlijk niet in het weekend? lijkt me een stuk eerlijker
[ Voor 34% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 17:07 ]
wel al een doos kunnen bemachtigen?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:07:
[...]
ik zit hier nu vanaf 9 uur, vanochtend, is neit heel lang, maar ik heb nog niet zoveel anders gedaan
Zat mensen die gewoon werken in het weekend. Wat is eerlijk?Jeshua9 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:06:
Haha, wou dat ik morgen vrij was. waarom doen ze dezen dingen eigenlijk niet in het weekend? lijkt me een stuk eerlijker
Matige hunt tot nu toe
maar een hunt is nog nooit in het weekend gedaan...Practics schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:07:
[...]
Zat mensen die gewoon werken in het weekend. Wat is eerlijk?
Matige hunt tot nu toe
nee
Ja klopt maar denk toch dat de meeste mensen vrij zijnPractics schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:07:
[...]
Zat mensen die gewoon werken in het weekend. Wat is eerlijk?
Matige hunt tot nu toe
1 van ibood of 1 die kookt, strijkt, wast en zuigt?
nee 2 kansen. Via facebook was er schijnbaar even een link naar een box van 50 euro. Zie een paar posts terugKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:08:
[...]
neealles ging plat onbereikbaar enzo
is nog maar 1 kans geweest..
Understatement. Idioot ook dat ze gewoon boxen weggeven op Facebook. Haalt bij mij de plezier ook weg. De aanbiedingen zijn ook erg slecht. Hoewel dat niet anders was met vorig jaar. Maar 2 jaar geleden was het zoveel beter. Dikke aanbiedingen veel boxen, die uiteindelijk ook nog eens royaal gevuld bleken te zijn.
ohja, die facebook link die ik zelf hier had neergezet iddmiicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:09:
[...]
nee 2 kansen. Via facebook was er schijnbaar even een link naar een box van 50 euro. Zie een paar posts terug
en weer een nas, gosh...
[ Voor 4% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 17:10 ]
was dat onzin dan? want als ik erop klikte kwam ik op ibood op een pagina van een box van 50 euro waarop stond uitverkochtKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:10:
[...]
ohja, die facebook link die ik zelf hier had neergezet idd
zo ja, welke, ben niet echt helemaal thuis in de huidige systemen,
zelf werk ik nu op een Dell E6430 waar ik een SSD in heb gezet,
dus wil wel graag iets meer als dat.
Ben wel erg tevreden met mijn E6430 met SSD. maar de vrouw/kinderen willen ook graag op een Laptop
nee maar dat waren maar 5 boxen ofzo...miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:10:
[...]
was dat onzin dan? want als ik erop klikte kwam ik op ibood op een pagina van een box van 50 euro waarop stond uitverkocht
ik denk dat het er meestal niet veel meer zijn eerlijk gezegd
Haha dacht precies hetzelfdeKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:12:
aww, ik zag Invicta rosé ik dacht Hah drank! maar nee een gay horloge...
Ja er was een laptop (weet niet meer welke, of welk merk)HomePlayer schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:11:
Van de laptops die langs zijn gekomen, waren er nog echt beng voor Bucks bij?
zo ja, welke, ben niet echt helemaal thuis in de huidige systemen,
zelf werk ik nu op een Dell E6430 waar ik een SSD in heb gezet,
dus wil wel graag iets meer als dat.
Ben wel erg tevreden met mijn E6430 met SSD. maar de vrouw/kinderen willen ook graag op een Laptop
32 gb ram
GTX 980M
i7 (4GHz)
voor 120 euro
ora et labora
Nope alleen de invicta rosé bubbles heeft die optiemrc4nl schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:13:
kan je deze Invicta rosé ook drinken?
Gladjanus!Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:15:
scheer je weg!
ora et labora
The first casualty in war is always the truth...
Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:17:
Monster iSport In-Ears m. inline mic. en afstandsbed. wat een raar futuristisch design, moet een beetje denken aan die anime tentacle shit...

squid girl ftw
ora et labora
kan, maar dat valt nog tajineZinloos1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:18:
Damn, de Tajine gemist.
Komt die vaker voorbij?
nog niet eerder gezien, maar cmon die kan je overal wel halen voor die prijs...Zinloos1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:18:
Damn, de Tajine gemist.
Komt die vaker voorbij?
smooth
[ Voor 26% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 17:19 ]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl werkt bij mij meestal iets beter als de originele ibood site
met f5 moet hij alles op de site laden, als je dat neit doet laadt hij alleen wat nodig is.
[ Voor 28% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 17:22 ]
Dat is waar, maar ik zat er al een tijdje naar te kijken, en 20 euro is niet duur.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:19:
[...]
nog niet eerder gezien, maar cmon die kan je overal wel halen voor die prijs...
[...]
smooth
Geen idee, zit op pagina 54. Kan ik nog wat moois verwachten?Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:22:
Vanaf pagina 84, iets gemist?
heheKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:19:
[...]
nog niet eerder gezien, maar cmon die kan je overal wel halen voor die prijs...
[...]
smooth
Alleen als je wilt kopen kom je alsnog niet ingelogd op de site van Ibood uit ofwel je hebt nogsteeds grote kans dat je het artikel misloopt.
Wel zonder verzendkosten deze keerKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:23:
Hmm ik zat wel te wachten op SSDs, maar ik vind deze net iets aan de dure kant voor een sandisk
"upgrade NU je systeem"
Verwachte verzenddatum: 13 september 2015
Wou hem bestellen toen die halverwege was, weg setjeRichard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:23:
ik hing nog bij t besteksetje, lekkerr.. als straks die box nog wel komt voordat ik richting huis ga, ben ik natuurlijk veul te laat
ik wordt wel ingelogd doorgestuurdCave_Boy schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:23:
[...]
Alleen als je wilt kopen kom je alsnog niet ingelogd op de site van Ibood uit ofwel je hebt nogsteeds grote kans dat je het artikel misloopt.
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:25:
oh Kek zit er ook nog. Heb ff teruggekeken.. helemaal niks interessants gemist, niet eens een box.
edit: of bol.com of dekbedwereld.nl ofzo...
[ Voor 19% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 17:28 ]
Gaan we gewoon lekker het schip in...
Wat heb je nou aan die "+like" op je post? Staat leuk? Iets met karma?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:27:
Ok, nieuwe regel voor dit topic, de eerste die de juiste PW link post krijg een +like op zn post
edit: of bol.com of dekbedwereld.nl ofzo...
ik wacht op een vliegtuigarjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:30:
Ah. Weer koffers. Ik wacht tot er een schip langs komt.
Volgende hunt, een enkele reis per cruise naar ....arjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:30:
Ah. Weer koffers. Ik wacht tot er een schip langs komt.
+like voor de eerste persoon die dit goed uitlegt0stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:31:
[...]
Wat heb je nou aan die "+like" op je post? Staat leuk? Iets met karma?
oh cool, een mini drankkastje: Bar Globe Barentsz
heb er alleen geen plek voor
[ Voor 14% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 17:32 ]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]