🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
ik heb geen houten toetsenborden...Ypho schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:12:
Doe mij in plaats van een box maar zo'n kek houten toetsenbord
Geen probleem, anders had je hem alsnog niet gehad. Ik zag hem verschijnen en drukte direct op de koop knop, echter bleef de server maar laden. Met 3 verschillende browers geprobeerd, geen resultaat.flipkipse schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:08:
kom je terug van je pauze, zie je dat er net een doos geweest is
Lekker hoor dat Ibood.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Ja, maar die mis ik altijd
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
nee. http://www.routershop.nl/zyxel-gs-108b-v2/pid=28524Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:14:
is die switch managed?
(ik moest handmatig refreshen om het volgende product te kunnen zien)
[ Voor 33% gewijzigd door jimz93 op 26-08-2015 13:16 ]
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
had al een vermoeden met zulke dodgy specs:
8-Poorts Switch
2x high priority QoS; 2x medium priority QoS
Loop detection voorkomt crashes
DM!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
Een kartonnen doos van iBOOD? Jazeker, want deze keer laat jij je verrassen! Een van de meest geliefde iBOOD's ooit is terug van weggeweest: de iBOOD BOX! Deze saai ogende kartonnen doos is gevuld met speciaal geselecteerde producten waarvan je niet verwacht dat je het voor dit geld thuis krijgt. Voor de 'echte zeurpieten' onder ons; ja het klopt dat je niet weet waar je je geld aan uit geeft en dat er geen consumentenbond resultaten zijn bijgevoegd. Maar het leuke hieraan is dat je je compleet laat verrassen door een superleuk iBOOD product!
Wil jij ook weten wat er in een iBOOD box kan zitten? Wees er dan snel bij want op=op! Maximaal 1 box per klant. Let op: verpakking goederen kan licht beschadigd zijn.
Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!
--
Dus ze weten zelf wel wat allemaal waar naartoe gaat en in welke box zit? Denk dat als je een item eruit pakt en de rest terugstuurt dat ze het niet merken.
Jah!! Ga lunchen, en je bent verzekerd dat je hem niet hebt!mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:18:
iemand nog tricks voor de volgende box?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ja. Als iedereen even wegblijft, kan ik de volgende box pakken. En de rest daarnamimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:18:
De link is versie 2Medic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:18:
[...]
Dat is versie 1 toch (de afbeelding)
ze bieden v2 aan
pricewatch: Zyxel GS-108B v2
Gebruik meerdere apparaten, pak je telefoon, tablet, pc,,,,mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:18:
Ik had een PC, telefoon en Ipad klaar liggen, maar zelfs dat was niet genoeg...
Log in op iBood.com/nl/nl en open http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ wanneer de box er is klik op de "Direct afrekenen!" knop en wacht geduldig. Wanneer de iBood winkelwagen opent met je box erin klik z.s.m. op manier van betalen en de betaalknop.0stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:20:
[...]
Gebruik meerdere apparaten, pak je telefoon, tablet, pc,,,,
Ik had een PC, telefoon en Ipad klaar liggen, maar zelfs dat was niet genoeg...
Nee ze kondigen precies aan hoe laat op de twitter pagina. Daarom zit iedereen hier 24/7 te lurken voor nietsERased schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:21:
De boxen komen compleet random?
Dat kunnen ze leuk zeggen, maar deze keer is zelfs de frontpage erg traag als er geen box is...BikerOfAmsterda schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:11:
van de ibood forum:
Beste iBOODers, ik weet dat jullie teleurgesteld zijn. Eerder vandaag liet ik screenshots zien wat er gebeurd met onze servers TIJDENS een iBOOD box aanbieding. De boxen zijn echt in een paar secondes weg. Het is een questie van geluk hebben om een van de boxen te bemachtigen.
Zie deze screens van afgelopen jaren.
[afbeelding]
;
[afbeelding]
De soms ververst hij helemaal niet of laad hij niet alle bestanden, als je dat net hebt tijdens de box dan heb je dus al geen kans.
(Ik heb wel vaker een box gehad, dus ik weet hoe het werkt, maar deze keer had ik hem al op mijn telefoon voordat ze op 1dk en ibood op de PC verschenen, puur door het laden van benodigde bestanden kon ik niet op betalen klikken.)
Hier een duidelijk voorbeeld dat het niet aan de (box)piek-load ligt...
waarschijnlijk 1 hele grote, zodat het een vuurtoren lijktcc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:23:
Zouden ze op het Iboodgebouw ook van die blauwe flitslampen hebben?
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
zwaailamp bedoel je :-)cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:23:
Zouden ze op het Iboodgebouw ook van die blauwe flitslampen hebben?
nee vast allemaal philips heueueue lampen
[ Voor 80% gewijzigd door virtualite op 26-08-2015 13:25 . Reden: - ]
br?Richard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:25:
[...]
zwaailamp bedoel je :-)
nee vast allemaal philips heueueue lampen
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
ik... maar niet dezePingOvercrash77 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:25:
wie koopt er nou bordspellen
Ik denk dat men een verschil in gewicht wel zal opmerkenVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:18:
Dus ze weten zelf wel wat allemaal waar naartoe gaat en in welke box zit? Denk dat als je een item eruit pakt en de rest terugstuurt dat ze het niet merken.
Verwijderd
Leg der een mooie steen voor in de plaatsctrlaltdelbe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:26:
[...]
Ik denk dat men een verschil in gewicht wel zal opmerken
Misschien interessant, ze hebben op 999 Games een leuke actie.
https://secure.999games.n...es/megaspeelplezierpakket
Verwijderd
Dat weet niemand, behalve wat mensen van iBood zelf.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:29:
Klopt het dat er geen box meer voorbij komt
Denk nog 3x ofzo.
Ten eerste is dat diefstal, en tweede weten ze precies wat in welke box zit, kreeg namelijk toen ik een berichtje stuurde dat mn box open was een lijstje met de spullen die erin moesten zitten (en zat er allemaal in).Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:18:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIE DEAL! Koop deze mooie grote doos!
Een kartonnen doos van iBOOD? Jazeker, want deze keer laat jij je verrassen! Een van de meest geliefde iBOOD's ooit is terug van weggeweest: de iBOOD BOX! Deze saai ogende kartonnen doos is gevuld met speciaal geselecteerde producten waarvan je niet verwacht dat je het voor dit geld thuis krijgt. Voor de 'echte zeurpieten' onder ons; ja het klopt dat je niet weet waar je je geld aan uit geeft en dat er geen consumentenbond resultaten zijn bijgevoegd. Maar het leuke hieraan is dat je je compleet laat verrassen door een superleuk iBOOD product!
Wil jij ook weten wat er in een iBOOD box kan zitten? Wees er dan snel bij want op=op! Maximaal 1 box per klant. Let op: verpakking goederen kan licht beschadigd zijn.
Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!
--
Verwijderd
Nou, als je dit aan een Philips Hue systeem zou kunnen koppelen is het een schijntje hoorPingOvercrash77 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:29:
led strip, cmon, is dit een aanbieding? die dingen liggen in de winkel voor een tientje
Good for you.Richard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:31:
las ergens dat er per hunt meerdere boxen voorbij komen..
Verwijderd
vorige 2 edities kwam de box maar 1x langsVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:30:
[...]
Dat weet niemand, behalve wat mensen van iBood zelf.
Denk nog 3x ofzo.
Nergens voorbij zien komen op Twitter dat er iets aangekondigd wordt.diefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:22:
[...]
Nee ze kondigen precies aan hoe laat op de twitter pagina. Daarom zit iedereen hier 24/7 te lurken voor niets
Hand ik gezien ja, thanksAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:28:
[...]
Misschien interessant, ze hebben op 999 Games een leuke actie.
https://secure.999games.n...es/megaspeelplezierpakket
Moet maar even rustig doen qua spellen. Gisteren nieuw spel gekocht, en heb al zo weinig tijd
En dat is mogelijk, zoek maar is in het topic over Hue op Tweakers.Jermaine schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:31:
[...]
Nou, als je dit aan een Philips Hue systeem zou kunnen koppelen is het een schijntje hoor
Audiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:32:
[...]
Nergens voorbij zien komen op Twitter dat er iets aangekondigd wordt.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
je moet er ook niet mee gaan gooien he..ERased schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:35:
die vloog vorige keer wel de deur uit
Was je volgens mij wel lang op de WC als je nu terug bent..Krilo_89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:36:
Niet te geloven, één keer naar de wc toegelopen en de box
Wil je nog eens naar de WC gaan?Krilo_89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:36:
Niet te geloven, één keer naar de wc toegelopen en de box
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hij was toch draadloosRichard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:36:
[...]
je moet er ook niet mee gaan gooien he..
Haha, viel wel mee denk. Bij de Sandisk ging ik weg en ik kwam terug dat die synology er weer was. Toen ik later iets las over een box dacht ikBaZnGaNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:37:
[...]
Was je volgens mij wel lang op de WC als je nu terug bent..
The first casualty in war is always the truth...
scheelt weer tijd
dat heet van te voren inloggennkstah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:42:
Iemand een script om je gegevens met 1 klik in te laten vullen?
scheelt weer tijd
100 euromiicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:42:
Kut! Box gemist! Hoe duur was ie?
100 euro, altijd volgens mij! (+ 8verzending)miicker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:42:
Kut! Box gemist! Hoe duur was ie?
nee je hebt ook wel eens boxen gehad van 20 of 500stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:42:
[...]
100 euro, altijd volgens mij! (+ 8verzending)
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
LastPass plugin. Kan je zorgen dat betaalmethode en de vinkjes allemaal alvast ingevuld staannkstah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:42:
Iemand een script om je gegevens met 1 klik in te laten vullen?
scheelt weer tijd
Dit is ook hard werken!virtualite schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:44:
Verbaasd mij wel dat tijdens zo een hunt veel mensen minder aan het werk zijn.
Nu nog een babyTinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:39:
Ik heb toch de baby monitor besteld. Ben benieuwd...
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Edit:
Toch niet
[ Voor 14% gewijzigd door virtualite op 26-08-2015 13:47 ]
KloptVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:47:
accuklopboorschroevendraaier
Onlangs 2 prachtige meiden mogen krijgen.
Het t
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]