Gefeliciteerd!Tinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:50:
[...]
Onlangs 2 prachtige meiden mogen krijgen.
Het traplopen is leuk maar misschien kan de camera een handje helpen
Ben ook onlangs vader geworden van een prachtige meid.
Is het erg zwaar met een tweeling?
Verwijderd
uhu
Ook gratis verzending bij iBood.Richard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:51:
gratis verzending bij mediamarkt ook nog, slechte deal dus
I see red pixels.
MM en iBood zijn toch een bedrijf nu?
Robberto schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:54:
Goede adviesprijs ook trouwens..!
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Ik wou het net zeggen. Die adviesprijs gaat er los over.Robberto schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:54:
Goede adviesprijs ook trouwens..!
http://www.emerce.nl/nieu...t-neemt-meerderheid-iboodTheUninvited schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:52:
[...]
MM en iBood zijn toch een bedrijf nu?Ik kreeg wel een mailtje van de MM dat het iBood hunt was iig.
De wijzen komen uit het Oosten!
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 26-08-2015 14:21 ]
Verwijderd
GARANTIE!!Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:55:
Even tussendoor, sinds gister begint een van mijn monitoren (LG IPS LED 27") ineens spontaan uit te valen af en toe.. Iemand ideeën? Heb al even de HDMI kabel vervangen, ander stopcontact geprobeerd maar dat kreng blijft soms spontaan uitvallen. M'n andere monitor heeft er geen last van
en de stekker die in je monitor zit, die al nagekeken? evt andere stroomkabel?Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:55:
Even tussendoor, sinds gister begint een van mijn monitoren (LG IPS LED 27") ineens spontaan uit te valen af en toe.. Iemand ideeën? Heb al even de HDMI kabel vervangen, ander stopcontact geprobeerd maar dat kreng blijft soms spontaan uitvallen. M'n andere monitor heeft er geen last van
Ben altijd huiverig om andere stroomkabels er in te steken, andere adapters hé..Richard89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:56:
[...]
en de stekker die in je monitor zit, die al nagekeken? evt andere stroomkabel?
Deze schijnt in Afrika nog niet uit te zijn.TheUninvited schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:57:
Wat is hier innovatief aan eigenlijk?
je kan voor warm en koud water kiezenTheUninvited schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:57:
Wat is hier innovatief aan eigenlijk?
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Hoe is het mogelijk he, ik had nog gelijk ook...
iets trager dan Synology DS214+, maar zeker niet slecht.
MYSQL erop t.b.v. Kodi database
ideaal
Enige nadeel, er zit her en der een spelfout.
*The service had been Enable
En er komen nog regelmatig updates voor het apparaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Medic op 26-08-2015 14:05 ]
Met of zonder downtime meegerekend?cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:05:
Hoe lang heeft die Ibood BOX er eigenlijk gestaan (hoeveel seconden)?
Hopen op een nieuw toetsenbord+muis setje danKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:05:
godver, denk ik; ik ga wat eten, nog wat gehaktballen overvan gister, dus die lekker op brood. Kom ik weer bij mn computer, flikkert die hele bal met saus en al vol over mn toetsenbord, en rolt er ook nog even vanaf tegen mn muismat aan dikke mayozooi
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Zo'n minuut ofzo, kijk ff bij 1dagskoopjes.nl en dan ken je het bij alle producten checken.cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:05:
Hoe lang heeft die Ibood BOX er eigenlijk gestaan (hoeveel seconden)?
Een paar letters lijken het af en toe niet meer te doen.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:05:
godver, denk ik; ik ga wat eten, nog wat gehaktballen overvan gister, dus die lekker op brood. Kom ik weer bij mn computer, flikkert die hele bal met saus en al vol over mn toetsenbord, en rolt er ook nog even vanaf tegen mn muismat aan dikke mayozooi
bedankt, 2maal hanglampje gekocht (1dayfly extreme)Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:58:
GOPRO HERO4 BLACK EDITION
[afbeelding]
€399,95 bij 1DayFly
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
het zit je ook niet mee he.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:05:
geen box geen bal
maargoed je hebt nu wel een lekker soepel muismatje
Zwaar is een understatement. Ja het is dus heavy, vooral als ze veel huilen.virtualite schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:51:
[...]
Gefeliciteerd!
Ben ook onlangs vader geworden van een prachtige meid.
Is het erg zwaar met een tweeling?
Maar wel prachtig dat ook en mooie meiden. Kost wat krijg je ook wat haha....
voor het extra snelle klikwerk dan maarwalliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:08:
[...]
het zit je ook niet mee he.
geen box geen bal
maargoed je hebt nu wel een lekker soepel muismatje
wat heb je ervoor betaald dan?Tinus111 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:08:
[...]
Zwaar is een understatement. Ja het is dus heavy, vooral als ze veel huilen.
Maar wel prachtig dat ook en mooie meiden. Kost wat krijg je ook wat haha....
Je betaald met slaap te kort, frustratie
Word een mooie mix in de toetsenbord: mayo, chipsresten, colaspatten, speeksel.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:05:
fapselcc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:14:
[...]
Word een mooie mix in de toetsenbord: mayo, chipsresten, colaspatten, speeksel.
nee geen chips en cola, daar doe ik niet echt aan, dat geeft zo'n koek die echt in droogt en dan moeilijk weg te krijgen is..cc12 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:14:
[...]
Word een mooie mix in de toetsenbord: mayo, chipsresten, colaspatten, speeksel.
gast...
[ Voor 19% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 14:16 ]
Koffie?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:15:
[...]
nee geen chips en cola, daar doe ik niet echt aan, dat geeft zo'n koek die echt in droogt en dan moeilijk weg te krijgen is..
[...]
gast...
Verwijderd
Gelukkig nog geen andere plug gezienEricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:16:
Wat is er met al die pluggen vandaag joh...
Oorpluggen, buttpluggenEricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:16:
Wat is er met al die pluggen vandaag joh...
Het is allemaal meuk.
Zelfde hier, hele dag zitten wachten op sokken van Pierre Cardin.sambalbaj schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:15:
Shit, de sokken gemist.
Net als ik even ga roken, komen ze voorbij.
Dan maar hopen dat ze in de box zitten
ik moet bij die merknaam altijd aan marmiet denken
Dat dus. De kosten zijn in dit geval energie, gemoedstoestand en slaaptekort. Ik weet niet of je dat dekt met 49,95 (no).Epiphany schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:10:
[...]
Je betaald met slaap te kort, frustratie
Enkel als je een Nederlander bent !Hannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:18:
Dit zijn powerlinks, right? Any good?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Klopt. Je krijgt er ook 2 bij deze. Als je die in elkaar klikt heb je een soort van LACP PowerLine TrunkHannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:18:
Het komt er op neer dat het vanbinnen allemaal door één fabrikant is gemaakt en je je niet heel druk hoeft te maken welk merk je koopt. (Merken mixen mag dus ookHannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:18:
en ze zijn allemaal neit echt super.. tenminste ik heb meerdere soorten gehad en neit een die echt lekker en strak werkt..Toettoetdaan schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:23:
[...]
Het komt er op neer dat het vanbinnen allemaal door één fabrikant is gemaakt en je je niet heel druk hoeft te maken welk merk je koopt. (Merken mixen mag dus ook)
dit is wel de koning van de keukenmachines
Ik zit nog naar de tandenborstel te kijkenVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:25:
Nice keukenmachines!
[ Voor 18% gewijzigd door Vitruvius op 26-08-2015 14:26 ]
klopt zo ongeveer wel jaarjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:26:
Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze met de Hunt hun restjes op willen ruimen? Ik zie bijna alleen maar dingen langs komen die ik de afgelopen periode in de reguliere aanbiedingen gezien heb
Bijna, ze ruimen ook de mediamarkt magazijnen op met inruilspullen, retouren en verouderde hardware.
Jup, alleen dan met nog wat extra kortingarjoderoon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:26:
Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze met de Hunt hun restjes op willen ruimen? Ik zie bijna alleen maar dingen langs komen die ik de afgelopen periode in de reguliere aanbiedingen gezien heb
Je vergeet de kennis en vaardigheden, want je denkt toch niet dat wij mannen de gebruiksaanwijzing lezenEricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:29:
Professionele keukenmachine = vervanger vriendin/vrouw?
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
ik zat er over te denken, maar net new balance sneakers gehaald... vond deze er wel mooi uit zien.50Miles schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:30:
Heb in ieder geval een paar McGreggor sneakers op de kop getikt deze hunt
Verwijderd
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]