Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Surfin' paradise!
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Hier ook50Miles schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:54:
Ik zou afrekenen, alles gaat goed. Klik op afronden, melding dat de winkelwagen leeg is :)!!!!
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Same for me.. Net als bij elke hunt loopt ie weer vast op de betaalpagina..Ypho schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:54:
En wederom, voor de zoveelste keer zit ik er weer naast(nee, heb nog nooit een box weten te fixen)
Veel geluk denk ik
http://i.imgur.com/LE71M2hh.png
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Had ik, in 2 browsers. Bij definitief bestellen "winkelwagen is leeg", andere tab is nog aan het verversen.bardi-1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:55:
De "Direct afrekenen!" knop op iboodhunt.1dagskoopjes.nl geef je erg veel kans, had er 2 in betaalscherm door die knop. Stond al ingelogd op iBood
Toen ik op die knop drukte werd ik omgeleid naar een lege winkelwagen...bardi-1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:55:
De "Direct afrekenen!" knop op iboodhunt.1dagskoopjes.nl geef je erg veel kans, had er 2 in betaalscherm door die knop. Stond al ingelogd op iBood
PS/XBL: Nogne
volgens mij zijn het elke keer dezelfde mensen met een box....
Bij mij duurde de winkelwagen paar sec met product er wel in, drukte paypal en next en toen error..AdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:56:
[...]
Toen ik op die knop drukte werd ik omgeleid naar een lege winkelwagen...
Felistin00 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:55:
Nee ik kreeg geen captcha? Ik was ook totaal niet aan het opletten en zat op Tweakers, zag ineens een rare titel op het ibood tabblad. Gewoon rustig besteld en las nog bij de beschrijving 'als je dit leest ben je al te laat' haha.
Veel geluk denk ik
Heb je snel internet, glas oid?
Ja hier ookaudiojunk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:54:
Ik had hem bijna maar bij het betalen werd mijn winkelmandje aangepast naar niks
Eerst:

Toen:
anders dok je en krijg je vervolgens te horen dat het al verkocht was...
Same here... blijft het proberen... blijft teleurgesteld wordenAggressor schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:56:
ik ga niet eens meer proberen, gewoon niet eerlijk ...
volgens mij zijn het elke keer dezelfde mensen met een box....
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Als je de betaling in gaat.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:57:
wanneer heb je een product trouwens pas echt? alsie betaald is? of als je de betaling in gaat..?
anders dok je en krijg je vervolgens te horen dat het al verkocht was...
Dan was je gewoon te laat dusWhySoSerious? schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:57:
[...]
Ja hier ook
Eerst:
[afbeelding]
Toen:
[afbeelding]
Domweg omdat de javascript van de bestel pagina nog niet geladen was...
Ik neem er een knop of Direct afrekenen knop?stin00 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:55:
Nee ik kreeg geen captcha? Ik was ook totaal niet aan het opletten en zat op Tweakers, zag ineens een rare titel op het ibood tabblad. Gewoon rustig besteld en las nog bij de beschrijving 'als je dit leest ben je al te laat' haha.
Veel geluk denk ik
Nee gewoon een Ziggo Z2 pakketje.
Ik blokkeer overigens wel alle vage facebook plugins etc op alle sites zodat de boel wat sneller laadt.
Ook staan alle firewalls even uit.
Ben benieuwd wat er in de doos zit, eerste keer dat ik hem heb (Ben al sinds 2009 bij iBood geregistreerd).
Moet voor 100 piek vast wel wat spannends in zitten!
Uiteindelijk dan toch een fout opgetreden op het allerlaatste moment
NEXT iBOOD!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
hebben jullie daar geen last van?
Athlon64 X2 3800+@2200MHz (11x200) / Asus A8N-SLI Deluxe / 1x XFX 7900GT / 2x512MB TwinMOS (1-2.5-3-3-7)/19" 451 Pro Iiyama
Ik gok de "even wachten.. pizza" knop.Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Ik neem er een knop of Direct afrekenen knop?
Weddings are basically funerals with cake.
3 tientjes korting, mwa
Bijna 2 jaar oud al
[ Voor 6% gewijzigd door Medic op 26-08-2015 13:00 ]
En dan nog hopen dat hij heel aankomt..Medic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:00:
pricewatch: Synology DiskStation DS214+
3 tientjes korting, mwa
Verwijderd
Ik drukte op 'Ik neem er een', vervolgens moet ik wéér drukken op 'Ik neem er een'.Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Ik neem er een knop of Direct afrekenen knop?
Naja daarna alles accepeteren, toch nog even snel uitvinken dat ik geen 'dagelijks emails met aanbiedingen wil' en vervolgens bleef hij maar laden met 'Je staat in de wachtrij... Even wachten... Betaalsite ophalen... blabla". Daarna inloggen met ING en betalen
Meestal 2-3xmanii schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:00:
komt die doos maar 1x voor ?
Ja.Ypho schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:01:
Kun je btw nog (gratis) annuleren voor verzending? Twijfel over deze NAS
En laatste vraag. Hoe lang duurde het nadat je op Ik neem er een drukte op 1dagskoopjes om de iBood site te laden?stin00 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:00:
[...]
Ik drukte op 'Ik neem er een', vervolgens moet ik wéér drukken op 'Ik neem er een'.
Naja daarna alles accepeteren, toch nog even snel uitvinken dat ik geen 'dagelijks emails met aanbiedingen wil' en vervolgens bleef hij maar laden met 'Je staat in de wachtrij... Even wachten... Betaalsite ophalen... blabla". Daarna inloggen met ING en betalen
Verwijderd
1dagskoopjes? Ik zat gewoon op de site van iBOOD?Fleximex schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:02:
[...]
En laatste vraag. Hoe lang duurde het nadat je op Ik neem er een drukte op 1dagskoopjes om de iBood site te laden?
Mooi dingetje hoor! Ga je zeker plezier van hebben!Ypho schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:01:
Kun je btw nog (gratis) annuleren voor verzending? Twijfel over deze NAS
zat ik ook al aan te denken...jellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:03:
*vraagt zich af hoelang het duurt voordat een aantal ragers de heleboel ddossen*
Kwestie van geluk
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
The first casualty in war is always the truth...
Dat is juist de vraagJumpiefox schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:03:
Wat zit er dan meestal in die dozen? Dat iedereen ze zo graag wilt hebben.
lees aub ff de topic van de vorige Hunt door & kijk eens naar fotos die overal staan aubJumpiefox schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:03:
Besteld. Had al een topic lopen op GoT met wat vraagjes over dit model.Bartske schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:03:
[...]
Mooi dingetje hoor! Ga je zeker plezier van hebben!
Op zich wel een goede vraag, kan mij voorstellen dat ze best wel eens slachtoffer kunnen worden van dit soort praktijken.jellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:03:
*vraagt zich af hoelang het duurt voordat een aantal ragers de heleboel ddossen*
Surfin' paradise!
Een softwareupdate en/of hardwareupdate voor vriendin 1.0Jumpiefox schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:03:
Weet je wel hoeveel pagina's dat zijndiefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:04:
[...]
lees aub ff de topic van de vorige Hunt door & kijk eens naar fotos die overal staan aub
The first casualty in war is always the truth...
Iedere box zorgt al voor een soort DDOSSnappie88 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:04:
[...]
Op zich wel een goede vraag, kan mij voorstellen dat ze best wel eens slachtoffer kunnen worden van dit soort praktijken.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
PayPalmimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:05:
zal ideal of paypal gebruiken?
True...
Surfin' paradise!
Verschil is,dat zijn over het algemeen gewenste en verwachte requests
Langere sokken zodat niet de gladgeschoren beentjes onder de pantalons te zien zijnKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:07:
ik snap al niet wat deze sokken dan business sokken maken...
geen sokken voor het weekend??Bartske schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:07:
Met deze deal kun je dus 3 weken lang, 5 dagen per week met zwarte sokken naar je werk en je meetings en pas dan is het tijd om je sokken weer te wassen!
Certified Google Teacher.
Same hier..flipkipse schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:08:
kom je terug van je pauze, zie je dat er net een doos geweest is
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Dude, rock out with your socks out. You know whats up.
T zijn business sokken he en in het weekend ga je niet naar meetings natuurlijk!
toch kleine kans dat je hem zou hebben gehadflipkipse schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:08:
kom je terug van je pauze, zie je dat er net een doos geweest is
diskeltische lurker
Naar de kerk?Bartske schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:09:
[...]
T zijn business sokken he en in het weekend ga je niet naar meetings natuurlijk!
lol? die zijn al een aar keer geweestR J schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:10:
ik hoop dat er nog philips HUE lampen voorbij komen!
waarschijnlijk wel.... zijn al 2 of 3 keer geweestR J schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:10:
ik hoop dat er nog philips HUE lampen voorbij komen!
Beste iBOODers, ik weet dat jullie teleurgesteld zijn. Eerder vandaag liet ik screenshots zien wat er gebeurd met onze servers TIJDENS een iBOOD box aanbieding. De boxen zijn echt in een paar secondes weg. Het is een questie van geluk hebben om een van de boxen te bemachtigen.
Zie deze screens van afgelopen jaren.

;
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]