pricewatch: Philips Hue Lux StarterSet (2 lampen, met Bridge)
Deze hebben we al is gehad
Deze hebben we al is gehad
[ Voor 8% gewijzigd door flipkipse op 26-08-2015 12:28 ]
Certified Google Teacher.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door flipkipse op 26-08-2015 12:28 ]
Certified Google Teacher.
Nee, wel snijplanken.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:27:
[...]
Is er al eerder een bureau geweest in de uitverkoop bij iBood dan?
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Verwijderd
Weddings are basically funerals with cake.
Is dit al eens voorgekomen dat jullie weten?Ok, dan maak ik wel gewoon een scriptje zodat ik weet wanneer een nieuwe deal live gaat! *in vuistje lachen doet*
Zouden we je afraden. We willen dat iedereen evenveel kans maakt op een leuke deal. Dus als we lucht krijgen van dat scriptje van jou, loop je het risico dat we je bestelling(en) annuleren.
Ook krijg je een ban voor minimaal de duur van de Hunt.
http://www.gratisaftehalen.nl/jellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:
Zo met de vriendin naar de kringloop. Kijken of daar betere refurbished troep ligt. Zit al ff te wachten maar nog steeds geen bureau bij Ibood
[ Voor 13% gewijzigd door SteaRic op 26-08-2015 12:29 ]
Als ik nog veel langer op iBOOD zit op mijn werk, kon het zomaar eens zijn dat hier een bureau over isjellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:
Zo met de vriendin naar de kringloop. Kijken of daar betere refurbished troep ligt. Zit al ff te wachten maar nog steeds geen bureau bij Ibood
je brengt je vriendin naar de kringloop, wil je zo graag van der af dan??? hoeveeel kamelen is ze waard? http://www.kamelrechner.de/en/femalejellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:
Bij mij weten de collega's al precies wat die ijscobel betekendAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:29:
[...]
Als ik nog veel langer op iBOOD zit op mijn werk, kon het zomaar eens zijn dat hier een bureau over is
Verwijderd
Nederlanders die op hun werk in het buitenland shoppen?walliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:30:
En we zien dat er zelfs in USA , Canada , Turkije , Japan & india de hunt mee gevolgd wordt.
nope die moeten aan het werk zijnVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Nederlanders die op hun werk in het buitenland shoppen?
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Een bureau dus. Kan mn pc op een fatsoenlijke plek staanKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:30:
[...]
je brengt je vriendin naar de kringloop, wil je zo graag van der af dan??? hoeveeel kamelen is ze waard? http://www.kamelrechner.de/en/female
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Thanks! We zullen er één nemen op je!Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:33:
En nu komt dat moment dat je moet gaan lunchen. Heren ik wens jullie veel plezier met de BOX
It's dogged that does it
Puur voor de gok waarschijnlijk.SavageBrother schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:34:
Wellicht 't e.e.a. gemist hoor, maar waarom wil iedereen zo graag die box?
je weet neit wat er in zit, en over het algemeen zit er voor (veel) meer waarde in als dat je er voor betaaldSavageBrother schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:34:
Door de reputatie van de Box, meestal zit er 2 a 3 keer de waarde aan spullen in.SavageBrother schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:34:
It's dogged that does it
Ze kopen hun servers ook op de hunt..Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:35:
Dat ze gewoon goede servers nemen dan.
Verwijderd
Totaal random, vaak gewone goed spul of goed doorverkoopbaar.SavageBrother schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:36:
aha, en dat is totaal random of leert de geschiedenis ons dat er een bepaalde soort producten in zit?
Er zit tot nu toe in al mijn boxen (4 stuks) een EU plug in, bamboe toetsenbord in.SavageBrother schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:36:
aha, en dat is totaal random of leert de geschiedenis ons dat er een bepaalde soort producten in zit?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
4 stuksBaZnGaNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:36:
[...]
Er zit tot nu toe in al mijn boxen (4 stuks) een EU plug in, bamboe toetsenbord in.
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaarBaZnGaNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:36:
[...]
Er zit tot nu toe in al mijn boxen (4 stuks) een EU plug in, bamboe toetsenbord in.
Heb geen geheim, doe het alleen met 2 iPhone's, 1 iPad, 1 Nexus & 1PC. Allemaal al ingelogd en dan goed duimen..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Random, ik had één erg goede box en één matige box. (Een van de twee boxen had ik op mijn telefoon gescoordSavageBrother schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:36:
hoe goed is erg goed?Toettoetdaan schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:40:
[...]
Random, ik had één erg goede box en één matige box. (Een van de twee boxen had ik op mijn telefoon gescoord)
It's dogged that does it
Vorige hunt 100,- box, 350,- waarde ongeveer. Items verkocht voor 300,-SavageBrother schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
hoe goed is erg goed?
aka wat betaalde je en wat kreeg je? ;p
Verwijderd
Even aangepast voor je
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
[ Voor 7% gewijzigd door Armo op 26-08-2015 12:47 ]
Ik denk dat je levenslange garantie hebt, maar niet wanneer je het ding bijvoorbeeld in het water gooit of kapotmaakt.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:45:
Garantie: beperkte levenslange garantie via Sandisk; 2 jaar via iBOOD
Wat word verstaan onder: beperkte levenslange garantie?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
BaZnGaNL schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:22:
Mijn box:
[afbeelding]
Inhoud:
- Nexus 10, geopende verpakking voor de rest ziet hij als nieuw, ruikt ook als nieuw!!
€ 239,95
- Angry Birds Splat Strike
€ 13,99
- Med600X 3D
€ 89,95
- iHelicopter
€ 9,95
- Mio Navigatie systeem
€ 249,00
- EU plug
€ 2,00
- Kodak batterijen
€ 9,95
- Light Strike
€ 19,95
- Oyama Universal Charging Pack
€ 14,95
- Travel adapter
€ 4,99
- Transcend Ultimate 8GB SD Kaart
€ 5,37
- Verbatim 32GB SD Kaart
€ 14,00
- Verbatim 8GB USB stick
€ 7,49
- Security Credit Card Wallet
€ 3,49
- HDMI Kabel
€ 4,49
Totale waarde: € 689,52
Prijzen zijn van internet of gegokt op waarde...
Hier mijn box:
http://i57.tinypic.com/2rzb6s4.jpg
Deze afbeelding is 1600 * 1200 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
http://i61.tinypic.com/30hyflc.jpg
Deze afbeelding is 1600 * 1200 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
Prijzen (Adviesprijzen) (Deze prijzen zijn gebaseerd op prijzen via internet (google) en de Producthistory van iBood.)
2 x EU Plug. Totale waarde: € 2,00
2 x Monstertronic Star Runner. Totale waarde: € 55,90
1 x Inventum BM 50. Totale waarde: € 39,95.
1 x Fischer Audio FA-004. Totale waarde: € 14,98
1 x Multimedia Keyboard (Hout) Totale waarde: € 0,00
1 x Oyama Universal Charging Pack. Totale waarde: € 9,95
1 x Philips LightStrips Flex. Totale waarde: € 24,95
1 x Vogels RongO System. Totale waarde: € 29,95
1 x HiSaver. Totale waarde: € 9,95
1 x Royalty Line Switzerland RL-1231C. Totale waarde: € 39,95
1 x StereoBoomm 500. Totale waarde: € 24,95
1 x Android Mini PC / TV Dongle. (CX-919 II Quad Core) Totale waarde: € 59,95
1 x Veho DuoPod. Totale waarde: € 29,95
1 x Jabra Solemate Bluetooth Speaker. Totale waarde: € 69,95
2 x Android Tablet. (Aoson 7" Tablet) Totale waarde: € 129,90
1 x Home Guard met 4 camera's, Digital Video Recorder met 2TB HDD. Totale waarde: € 399,95
Totale waarde: € 942,23
Volgens mij mag ik niet klagen zo...![]()
Had graag nog wel een PlayBook gezien, uit de vorige box was hij kapot gegaan..
Afmetingen + Gewichten:
http://i58.tinypic.com/2q2mff7.png
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Het leven is eindig, hierdoor zul je beperkt gebruik kunnen maken van de garantie.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:45:
Garantie: beperkte levenslange garantie via Sandisk; 2 jaar via iBOOD
Wat word verstaan onder: beperkte levenslange garantie?
Gecondoleerd.Sulaine schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:48:
Kon het niet laten. Heb 1 stick gekocht.
als er maar een box komtIQM schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:50:
iBood is echt niet meer wat het geweest is. Geen interessante producten meer, geen echte koopjes, lange levertijd en waardeloze service. Heb al meermalen op het punt gestaan om uit te schrijven van de nieuwsbrief.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
[ Voor 20% gewijzigd door Armo op 26-08-2015 12:52 ]
"Be brave, don't shave"
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq