broodje komt zelf al aangelopen met de bezorg service van ibood..Hannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
Meer schimmel dan broodje als ze aankomen
Nee.BaZnGaNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:04:
Deze Asus een aanrader?
ik woon in Groningen, je kan hier letterlijk 24/7 dingen bestellen en binnen een kwartier hebben, voordeel van studentenstadPowder Toastman schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
Nee, dan gaan de meeste pizzeria's open
Verdoemme, Roosendaal & breda moeten zich gaan ontwikkelen
Duidelijk!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
nee dankje,k heb geen zin in harige kontenjellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:04:
[...]
Bij mij wel in ieder geval. Retelekkel.
ora et labora
Hoezo niet? dit is best een goede prijs + mega garantie
Certified Google Teacher.
Zoek ook een el cheapo win 10 laptop klein formaat, mag niet meer dan 200 kosten, dit leek wel redelijk ok?
Wat zijn de alternatieven?
1GB geheugen, alleen dat is al een no-goBaZnGaNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:04:
Deze Asus een aanrader?
Echt zoooooooAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
1GB geheugen, alleen dat is al een no-go
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Was het niet zo dat de T100 eerst 2GB geheugen had?
Nee gewoon niet. Lekker 32GB opslag, 1GB RAM en processor is ruk.flipkipse schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Hoezo niet? dit is best een goede prijs + mega garantie
Das wel jammer, zou verboden moeten worden.
Verwijderd
Snap niet dat mensen een laptop op uitverkoop of zoiets kopen, er is dan toch altijd wel iets mis of niet naar je wens? niet genoeg ram, hdd ipv ssd of iets.. te klein scherm.
Zoals hieronder alleen de 1GB RAM is al een no-goFlyEragon schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Zoek ook een el cheapo win 10 laptop klein formaat, mag niet meer dan 200 kosten, dit leek wel redelijk ok?
Wat zijn de alternatieven?
had asus niet een actie dat als je asus "kapot" gaat je je geld terug krijgt plus een nieuwe asus ?
Nou tijd voor mij om het werk terrein te vertalen. Heb vriendin instructies gegeven om op te letten, ben benieuwd..
Verwijderd
Hier Chinees, frietboer en turk allemaal rond 4u pas open.
Gelukkig zelf genoeg eten in huis.
jij krijg een hele lading vershoud doosjes, ik zie je nu al gebeuren...appelstruik schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
Nou tijd voor mij om het werk terrein te vertalen. Heb vriendin instructies gegeven om op te letten, ben benieuwd..
iets met bijl uit eerdere huntverkoop?????Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
had asus niet een actie dat als je asus "kapot" gaat je je geld terug krijgt plus een nieuwe asus ?
ik zeg filmen!
https://asuspromotions.com/nl/nl/reliabilityKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
http://asuspromotie.nl/zinlozeactie/?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
ja die zit hier dus opKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
is dat logotje naast de afbeeldiing
je kan toch altijd wel iets "kapot" laten gaan
Same
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
iBOOD: Er zijn momenteel +-20k users per seconde online
Hebben ze die daar ook multivocaal ?Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:08:
[...]
Haal je toch bij de Specsavers gewoon voor 12,95 een setje Alpine?
"Hey schat, kijk eens wat ik heb gekocht. 782 tupperware doosjes en een 32 delig bestekset, want ik kreeg echt €100 korting op de adviesprijs!"appelstruik schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:07:
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Focaal= optish
ora et labora
nee deze doet een analyse, dus hij weegt, en dan zegtie dat je een dikke flikker bent en moet gaan sporten, dat is zijn professionele analyse..mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:10:
een lichaamsanalyseweegschaal? ...
EEN WEEGSCHAAL
jup, teleurstelling is grootXD dacht eindelijk iets nieuws
Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:11:
[...]
nee deze doet een analyse, dus hij weegt, en dan zegtie dat je een dikke flikekr bent en moet gaan sporten, dat is zijn professionele analyse..
Kijk dan hoeveel geld ik heb bespaard!EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:10:
[...]
"Hey schat, kijk eens wat ik heb gekocht. 782 tupperware doosjes en een 32 delig bestekset, want ik kreeg echt €100 korting op de adviesprijs!"
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Verwijderd
De track is ook niet verkeerd, toch?walliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:11:
[...]
jup, teleurstelling is grootXD dacht eindelijk iets nieuws
Verwijderd
Er staan ook andere getalletjes bij, dus ze hebben gelijk, weegschaal is alleen wegenmimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:10:
EEN WEEGSCHAAL
een iPhone is geen telefoon maar een smartphone
Ja inderdaad. Ze zijn nog in staat om je te overtuigen dat ze geld gewonnen hebben in plaats van uitgegevenSteeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:11:
[...]
Kijk dan hoeveel geld ik heb bespaard!
Mooi heh. Heb nog opgezocht of het nou met een f was en schrijf het vervolgens doodleuk met een v.
Gewogen en te licht bevondenmimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:10:
EEN WEEGSCHAAL
En als je dat allemaal bij elkaar optelt: het meet je totale gewicht. Juist.Meet gewicht, vet, vocht, spier en bot
Track is stiekem best vet.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
20 k menschen op de site???
dan kunnen we toch netzogoed een paar menschen vragen om mee te gaan naar hun opsalg en dan daar met flinke korting shoppen?
dan kunnen we toch netzogoed een paar menschen vragen om mee te gaan naar hun opsalg en dan daar met flinke korting shoppen?
Verwijderd
fetishKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
wtf is dat op 1dk chat met ananassen ?
Je moet er ook op klikkenKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
ora et labora
Broodrooster: Springt een belg van de flat, sprint hij mis.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
Verwijderd
Photoshopssypie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
Wel knap ook: er staat niemand op en toch geeft die 66,0 kilogram aan.
Is de calibratie.sypie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
Signature
Hij meet je bot?sypie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:13:
[...]
En als je dat allemaal bij elkaar optelt: het meet je totale gewicht. Juist.
Catch a smile out there!
Another NAS is ananas geworden.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
IMDB: The Erotic Misadventures of the Invisible Man (Video 2003)sypie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:14:
Op het forum daar wordt dit gezegd:
TyzzyT @ 26 augustus 2015 om 12:13
v:
Trouwens, zitten er alleen maar producten uit de hunt in de box?
Met andere woorden: is het mogelijk om nu iets te bestellen en dan in de box nogmaals hetzelfde te krijgen?
a:
Nee, in de box zitten geen dingen die je tijdens de Hunt voorbij ziet komen.
--
Is het niet altijd zo geweest dat er wel dingen van de hunt inzaten?
v:
Met andere woorden: is het mogelijk om nu iets te bestellen en dan in de box nogmaals hetzelfde te krijgen?
a:
--
Door het meten van verschillende weerstanden ofzoiets.
dat ding meet hetvolgende:Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:16:
[...]
Door het meten van verschillende weerstanden ofzoiets.
Spiermassa
vochtmasse
vetmassa
totaal gewicht
https://www.conrad.nl/nl/...7Yi8aArjH8P8HAQ&WT.srch=1
Mochten mensen de Philips soundstage aanbieding missen en denken 'verrek een koopje gemist' zal dan misschien geen 89 euro zijn maar 105, enige voordeel is wel. Levertijd is eerder
Mochten mensen de Philips soundstage aanbieding missen en denken 'verrek een koopje gemist' zal dan misschien geen 89 euro zijn maar 105, enige voordeel is wel. Levertijd is eerder
[ Voor 16% gewijzigd door weszz op 26-08-2015 12:19 ]
De website is wel heeeel traag opeens...
Niet per sé. Ik had in mijn box niet echt dingen die in de hunt voorbij gekomen waren.PhysicalMagic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:16:
Op het forum daar wordt dit gezegd:
v:
a:
--
Zijn wel altijd dingen die eerder op ibood geweest zijn though. (Zo goed als)
Verwijderd
Beste goeie marketing eigenlijk, gewoon de teruggestuurde refurbished troep erin stoppen.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:17:
[...]
Niet per sé. Ik had in mijn box niet echt dingen die in de hunt voorbij gekomen waren.
Zijn wel altijd dingen die eerder op ibood geweest zijn though. (Zo goed als)
damn we zijn al weer over 1/4 heen en nog geen box gezien
Zodra je stopt met kijken komt ie vast langs!
Kek, stop eens met kijken?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Messcherpe aanbiedingen niet normaal. #wow
Dat geven ze zelf ook toe. Stond althans in de aankondigingmail die ik ontving. Voornamelijk refurbished spul of beschadigde verpakking etc.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:18:
[...]
Beste goeie marketing eigenlijk, gewoon de teruggestuurde refurbished troep erin stoppen.
Same, hoewel een van mijn huisgenoten (of ik) er al eentje heeft kwijtgemaaktWaah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:22:
Ik heb een messenset van iBOOD. Toch wel heel erg blij mee!
Ik ben trouwens benieuwd hoe het gaat als er misschien een box komt. Want de iBood site laadt pas na 8 seconden ofzo. En de direct afrekenen knop heeft een dikke delay als er een nieuw product komt.
Kan ook niet zo veel mis mee zijnWaah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:22:
Ik heb een messenset van iBOOD. Toch wel heel erg blij mee!
Cerberi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:23:
Snijden als een mes door de iboodter
Zo met de vriendin naar de kringloop. Kijken of daar betere refurbished troep ligt. Zit al ff te wachten maar nog steeds geen bureau bij Ibood
er was nu zelfs een parasol, dus zeg nooit nooitjellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:
Zo met de vriendin naar de kringloop. Kijken of daar betere refurbished troep ligt. Zit al ff te wachten maar nog steeds geen bureau bij Ibood
Verwijderd
Is er al eerder een bureau geweest in de uitverkoop bij iBood dan?jellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:26:
Let op:
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]