Dat vermoeden had ik al ja
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Ging van hogedrukspuit naar bestekset (handmatige refresh maar moeten doen). Terwijl ik op de loer lig voor zowel een Raspberry Pie als een nieuwe ssd.. Heb ik weer.....bardi-1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:
[...]
Nieuwe producten laden hier ook alsof ik nog op een inbelverbinding zit..
dinsdagsvenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:
Sinds wanneer zit her eigenlijk een like-knop op het forum?
ora et labora
Volgens mij dacht iedereen hieraan, maar ik denk dat ie dit bedoelt:
plan: Development-round-up - Iteratie #73svenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:
Sinds wanneer zit her eigenlijk een like-knop op het forum?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Verwijderd
Nee Diplo en Tyler the Creator, daarvoor ook al gezien op Tweakers en dat het gewoon Chinese meuk is.SteaRic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:52:
Knoll video gezien zeker.
Noway...... ik dacht dat er een grapje werd gemaakt over die naam
dat is kak, die zijn allebij langs geweest...ignition_mp schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Ging van hogedrukspuit naar bestekset (handmatige refresh maar moeten doen). Terwijl ik op de loer lig voor zowel een Raspberry Pie als een nieuwe ssd.. Heb ik weer.....
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Haha, ja dacht ik in eerste instantie ook maar is toch echt zoSteeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Insta-buy, period.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Koop een nieuwe TV voor die prijs en nog groter ook
Zag ze in het lijstje daaronder (die pas na 100 miljoen jaar laad).. En dat op mn stabiele glas-lijntje, kan zelfs dit topic in sneltreinvaart bijhouden, maar een paar aanbiedingen: ho maarKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
dat is kak, die zijn allebij langs geweest...
Verwijderd
Dat zogenoemde board is zegmaar verkrijgbaar onder wel 100'en namen, allemaal uit dezelfde fabriek.. of buren er van.Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:53:
[...]
Alleen dan andere naam.
Size doesn't matterbardi-1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
[...]
Koop een nieuwe TV voor die prijs en nog groter ook
The first casualty in war is always the truth...
maarja echt vrolijk word ik van de andere "aanbiedingen" ook niet....
Verwijderd
Dat heb ik ook altijd, precies bij de babyphones.Jumpiefox schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
Wou die babyphone kopen, word ik in de "wachtrij" gegooid..waar ik maar niet uitkwam en toen was de volgende deal er alweerBaluhhh
via http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl gaat het meestal wel goed bij mij..ignition_mp schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
[...]
Zag ze in het lijstje daaronder (die pas na 100 miljoen jaar laad).. En dat op mn stabiele glas-lijntje, kan zelfs dit topic in sneltreinvaart bijhouden, maar een paar aanbiedingen: ho maar
Demos= grieks voor volkAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
Demo-TV? Dat houdt in dat ik na 3 uur kijken moet bijbetalen?
ora et labora
Wees blij... Kreng blijkt volgens de reviews nauwelijks bereik te hebben, en vaak stil te vallen zonder dat je het merkt. Lekker als je baby zichzelf ophangt aan een touwtje en je er niks van meekrijgt.Jumpiefox schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
Wou die babyphone kopen, word ik in de "wachtrij" gegooid..waar ik maar niet uitkwam en toen was de volgende deal er alweerBaluhhh
Nee, volgende week staat hij op het Malieveld met een spandoek en megafoonAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Doen ze express, verkopen er maar 10 per keerVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:56:
[...]
Dat heb ik ook altijd, precies bij de babyphones.
::aluhoedje::
Precies mijn punt
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Inderdaad. Ik zal je mijn rekeningnummer doorsturen.Audiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
ora et labora
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Lijkt wel een stuk sneller en stabieler.. Even side by side kijken of het beter werkt.Thx!Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:56:
[...]
via http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl gaat het meestal wel goed bij mij..
Even en oneven dagen, duhhhhhKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:58:
een duopak oordoppen, voor alle 4 mn oren...?
Verdomme..te laatmrc4nl schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:57:
Mmm, Buttplugs...
DLC beschikbaar dat je het volume aan kan passenAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:55:
jamaar dezelfde kleur, hoe ga ik dat uit elkaar houden!!!! dramaaaa
Niet alleen oordoppen, ook een opbergkoker heh..appelstruik schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:57:
Oordoppen?!?! wat is deze
Helaas, mijn vriendin kwekt veel harder dan dat
In de opbergkoker!Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
SImpel: aan 1 paar laat je wat extra oorsmeer hangenKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
gewoon stapelen, je hebt er toch 4, dan kan je er 2 in ieder oor douwenAudiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:59:
Dempt het geluid met zo'n 20dB
ora et labora
nastyEricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:59:
[...]
SImpel: aan 1 paar laat je wat extra oorsmeer hangen
We hebben een winnaar ! Ding ding ding! Je wint: een koker.Audiowaste schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:59:
Dempt het geluid met zo'n 20dB
Je moet er ook niet aan likken
Oh wat slecht hahaPhysicalMagic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:00:
Heey maar hoe kan ik dat Duo-pack kopen? Ik zie namelijk alleen de knop: 'Ik neem er één!' ..
Dit is 'm:Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:00:
Hoe ziet die opbergkoker er uit? vragen!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
duh die is doorzichtig daarom zie je hem niet op het plaatjeVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:00:
Hoe ziet die opbergkoker er uit? vragen!
Thuisbezorgd.nl?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
ik moet echt wat gaan eten, zit hier al zinds 9uur en nog niets gehad, wil eigelijk naar de lidl voor wat van die verse broodjes, maar daar is geen 3/4g bereik en geen wifi
vergeet de kussens niet.. en de verhous doosjesVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
Dus de boxen worden gevuld met: oordopjes, parasols en besteksets?
Verwijderd
Wacht tot 4u, ken je pizza bestellen.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
ik moet echt wat gaan eten, zit hier al zinds 9uur en nog niets gehad, wil eigelijk naar de lidl voor wat van die verse broodjes, maar daar is geen 3/4g bereik en geen wifi
En Philips lampen!Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
Dus de boxen worden gevuld met: oordopjes, parasols en besteksets?
Ik hou het wel in de gaten voor je, komt er wat leuks voorbij koop ik het wel en zal zeggen hoe het is.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Dan moet je wachten tot er verse broodjes langskomen bij iBood! (heb je alleen wel kans dat het een demo-model is)Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
geen collega\medestudent of slaaf die je kan laten halen?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
ora et labora
Bestek je lekker wat bij de subway. Hebben doorgaans nog betere aanbiedingen ook.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
Verwijderd
Perongeluk van de afbeelding geknipt.walliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:01:
[...]
duh die is doorzichtig daarom zie je hem niet op het plaatje
zijn er weer ibood pizza acties?Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Wacht tot 4u, ken je pizza bestellen.
doen die ook bezorgen dan?jellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Bestek je lekker wat bij de subway. Hebben doorgaans nog betere aanbiedingen ook.
Meer schimmel dan broodje als ze aankomenPhysicalMagic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:02:
[...]
Dan moet je wachten tot er verse broodjes langskomen bij iBood! (heb je alleen wel kans dat het een demo-model is)
1dagskoopjes geeft pizza weg
ora et labora
Nee, dan gaan de meeste pizzeria's open
In amersfoort weet ik uit ervaring dat ze wel bezorgen
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Klaptopbardi-1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:03:
Klapdoos te koop!
ora et labora
Bij mij wel in ieder geval. Retelekkel.
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]