Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
geen vriending? so ive got -20 camels?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:36:
een box voor de sloeber met de minste kamelen! ( nul telt niet)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb een dromedaris, telt dat ook ?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:36:
Is een halve camel.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
ora et labora
Top getal!
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Mjah, in je eentje ben je daar niet zoveel mee.EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:38:
En het kon niet uitblijven, ik ben zelf: 69 camels waard.
Top getal!
Jahaaaaaa, maar deze is draadloohooooossssjellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:38:
Je man toch ook gewoon naar de babykamer toe lopenb?
precies, als het stil blijft is erger. t kind kan dan al gestikt zijnjellew86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:38:
Je man toch ook gewoon naar de babykamer toe lopenb?
ora et labora
Jij ook mag ik hopen? Misschien je vrouw/vriendin niet...EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:39:
[...]
Jahaaaaaa, maar deze is draadloohooooossss
Ja echt niet normaal.... trieste bedoeling..Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:39:
Is die ibood website trouwens bij jullie ook zo retetraag?
lol+lol=hihi
volgensmij heeft een ibood medewerker een uitzetje gekregen en probeerd hij hem te verpatsen
ora et labora
Verwijderd
Ik heb 1 kameel in de tuin rondlopen. Telt dat ook?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:36:
watt?Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:41:
Wat is aan de raden, kwa watt of waar moet ik op letten, als ik een geluidsset voor me kamer wil?
hoe groter hoe beter.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:41:
Wat is aan de raden, kwa watt of waar moet ik op letten, als ik een geluidsset voor me kamer wil?
Signature
dat je ouders doof zijnVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:41:
ora et labora
Verwijderd
Verwijderd
Oke dus gelijk 12 setjes bestellen op iBood als er een voorbij komt.appelstruik schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:41:
hoe meer speakers, hoe beter
https://www.google.nl/sea...r&ei=F4rdVbu2NYPtar67oJABVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:42:
Want zag net ook zo'n soundbar voorbij komen, alleen is zeker alleen voor een televisie xD
Cliche, maar luisteren haha. Das het enige. Op watt etc kan je niks zeggen helaas. Groter is vaak wel beter.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:41:
Heb zelf voor de woonkamer de Jamo 426 zoals al genoemd. Is een hele upgrade over kleine speakers... en al helemaal over de tv zelf.
hahaAggressor schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:43:
er komen geen boxen meer heb ik vernomen
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Verwijderd
Primera vult ze niet.Vickiieee schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:43:
Wat heb je überhaupt aan zo'n doos? Die kan ik bij de Primera ook krijgen.
kan je vast wel vullen met schepsnoep enzo...
[ Voor 23% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 11:45 ]
Is er ook een update voor de SR508? Vrij oud model, maar mijn HDMI board is zo heet dat ik er constant een fan op heb liggen om defecten te voorkomen. Zit uiteraard geen garantie meer op, maar een firmware update moet te doen zijn toch?Waah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
Is inmiddels bij de oude modellen met firmware, en nieuwe modellen hardwarematig opgelost volgens mij. Onkyo is verder prima merk (onderdeel van marantz dacht ik?)
Zelf zit ik te wachten op 2e hands Onkyo voor 80 euro.
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
Wanneer dan? Ben er geen tegen gekomenVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:44:
Er zijn al een paar boxen geweest
Ho ho, mét zwengel he...
Whatever.
en wat nou als je een parasol in je box krijgt...
dan krijg je een uitstekende doosKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
echt die box zal zo wel komen, ze gooien nu echt de meest random rommel er op
Verwijderd
Dan is de parasol kapot, of heb je een hele grote doos.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
Krijg je in ieder geval een grote doosKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Wordt wel een grote box dan denk.. Zou hem er niet in willenKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
dan krijg je een hele grote boxKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
[ Voor 114% gewijzigd door Senui op 26-08-2015 11:48 ]
Zie je bij postNL ineens een doos van 250x50cmKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
Hannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
Ik vind die parasol niet op de pricewatch?
hahah op tweakers.net een parasol zoeken????
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Catch a smile out there!
Zoeken kan altijd hahaspartacusNLD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:47:
![]()
![]()
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahah op tweakers.net een parasol zoeken????![]()
![]()
Edit: roep even als je hem gevonden hebt
[ Voor 7% gewijzigd door crypt0rr op 26-08-2015 11:48 ]
pauper dus.Bij sommige producten straalt de klasse ervan af.
[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 26-08-2015 11:48 ]
ora et labora
Eerste duimpje kunnen gebruiken dankzij deze opmerkingHannibal1471 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:46:
Ik vind die parasol niet op de pricewatch?
Zoals die headset nu, troep.mrc4nl schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:48:
"Bij sommige producten straalt de klasse ervan af."
pauper dus.
ja zoeken.. maar mensen hier op tweakers kan je alleen tech spul zoeken niet naar een parasol.. sjongebardi-1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:48:
[...]
Zoeken kan altijd haha
Edit: roep even als je hem gevonden hebt
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
hahaVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Als iedereen gewoon alle rommel tot aan het betaalvenster pakken en dan niet betalen, gaat de hunt een stuk sneller.
en dan per ongeluk een paar duizend euro aan meuk hebben gekocht...Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Als iedereen gewoon alle rommel tot aan het betaalvenster pakken en dan niet betalen, gaat de hunt een stuk sneller.
Grapje hespartacusNLD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:48:
[...]
ja zoeken.. maar mensen hier op tweakers kan je alleen tech spul zoeken niet naar een parasol.. sjonge
Jup, gebeurt met vele items die niet verkocht zijn / wordenVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Net stond er bij eentje uitverkocht, even later komt ie weer langs
skateboard dusVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Ben benieuwd of er zo'n hoverboard komt, maar dan op wieltjes.
nog niet iigFarai schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Komt er eigenlijk ooit wel eens iets voorbij van Lego ofzo?
Skateboards zijn zo 2014.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Verwijderd
Als je het via iDeal doet, dan moet je eerst nog betalen via rabobankscanner of een app of iets anders voordat het je geld kost.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
en dan per ongeluk een paar duizend euro aan meuk hebben gekocht...
SweggwayyVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Zoeits?Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Ze maken geen bestek van legoFarai schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:49:
Komt er eigenlijk ooit wel eens iets voorbij van Lego ofzo?
.. By Dr Dre
ora et labora
Nieuwe producten laden hier ook alsof ik nog op een inbelverbinding zit..ignition_mp schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:51:
Lijkt alsof iedereen normaal zijn gang kan gaan. Bij mij is de website niet vooruit te branden..
leuk ja met losse veters, zit je straks helemaal vast in die kleine kutwieltjes
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]