Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
en op 1dk gaat de chat helemaal loko...
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Klopt, maar er zijn anderespartacusNLD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:21:
[...]
tampermonkey scripts werken niet meer
"Be brave, don't shave"
Het is wel makkelijk.. zo'n alles in 1 pakket.Krilo_89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:23:
Leuke deal dit?
Maar als je gaat zoeken is het vast wel goedkoper te vinden.
150W over 1 box is eigenlijk al achtelijk hard. Ik kom zelf niet boven de 30W/kanaal uit zonder pijn aan m'n oren te krijgenValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:19:
Als jullie je vervelen.. Ik heb eigenlijk wel een vraag.
Zit vooral deze hunt te zoeken naar nieuwe speakers (Had net die A25's gemist vanacht..)
Maar ik vroeg me af - Hoe weet ik nou wat voor versterker ik er bij moet aanschaffen?
Die A25's hebben bijvoorbeeld een maximaal belastbaar RMS van 150 watt, houd dat dan in dat ik ook een versterker nodig heb die 150 watt per kanaal kan pompen? Of waar moet ik precies op letten.
Ik probeer het namelijk wel redelijk budget te houden en 400-800 voor een versterker wordt dan toch wel iets te leuk.
Heb zelf destijds een 2e hands receiver opgepikt voor €100. Alles erop en eraan. Dingetje mag zo'n 100W per kanaal uitvoeren en dat is meer dan zat imho.
Kom maar door!
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Een Raspberry Pi 2 kost dit niet, ook niet wanneer je de set compleet hebt. Het enige wat je nu niet hoeft te doen is klooien met Kodi.
Niet de goedkoopste, maar wel een goed pakket voor een redelijke prijs.Krilo_89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:23:
Leuke deal dit?
(toevallig 2 weken geleden ook z'n pakket gekocht voor 55 met andere behuizing en zonder kabels)
[ Voor 4% gewijzigd door 0stone0 op 26-08-2015 11:26 ]
Wat is die ibood hunt eigenlijk, worden er dan zaken extra duur met opslag verkocht ofzo?
10W versterker op 150W boxen, geen probleem, 1000W versterker op 150W boxen; geen probleem, tenzij je te hard gaat (geld voor beide trouwens, maar dat wil je met geen een versterker, eigenlijk zegt vermogen bij luidsprekers en versterkers niks, gevoeligheid zegt wel wat. Zo heb je hoornluidsprekers die je met een telefoon kunt aansturen qua vermogen (hoge gevoeligheid) en heb je gesloten boxen die een rendement hebben van 80dB. die stuur je pas met 100W-versterker lekker aan. Dan moet je eigenlijk ook weer niet naar het vermogen van de versterker kijken maar naar de dempingsfactor die...Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:19:
Als jullie je vervelen.. Ik heb eigenlijk wel een vraag.
Zit vooral deze hunt te zoeken naar nieuwe speakers (Had net die A25's gemist vanacht..)
Maar ik vroeg me af - Hoe weet ik nou wat voor versterker ik er bij moet aanschaffen?
Die A25's hebben bijvoorbeeld een maximaal belastbaar RMS van 150 watt, houd dat dan in dat ik ook een versterker nodig heb die 150 watt per kanaal kan pompen? Of waar moet ik precies op letten.
Ik probeer het namelijk wel redelijk budget te houden en 400-800 voor een versterker wordt dan toch wel iets te leuk.
Die ibood is echt niks an!
diskeltische lurker
En zelfs het klooien met Kodi stelt niets voor, maar misschien ben ik dan iets teveel gericht op de Tweakers hiersypie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:24:
Een Raspberry Pi met een adviesprijs van €100 en nu een verkoopprijs van €59,95? Dit is geen aanbieding, dit is onzin.
Een Raspberry Pi 2 kost dit niet, ook niet wanneer je de set compleet hebt. Het enige wat je nu niet hoeft te doen is klooien met Kodi.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Voglens mij gaat het hier om een 'pakket' inclusief allerlei rotzooi zoals kabels, behuizing en afstandsbediening.sypie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:24:
Een Raspberry Pi met een adviesprijs van €100 en nu een verkoopprijs van €59,95? Dit is geen aanbieding, dit is onzin.
Er zit veel meer bij dan alleen een Raspberry...ASW1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:25:
Een raspberry pi 2 voor 65,90?
Wat is die ibood hunt eigenlijk, worden er dan zaken extra duur met opslag verkocht ofzo?
marketing, en mensen trappen erinASW1 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:25:
Een raspberry pi 2 voor 65,90?
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Thanks!mrc4nl schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:22:
[...]
rms is maximaal (continue) belastbaar vermogen voor je speakers, de versterker hoeft niet per se zoveel vermogen te geven, maar moet wel genoeg hebben om de speakers "onder controle" kan houden.
zware speakers zijn lastiger dan boekenplankmodellen
Met minder vermogen in je versterker zal voornamelijk het maximaal volume minder hard zijn. zo erg is het dus ook weer niet.
Mhmh. Ik kijk de hunt wel even aan of er een leuke Denon/Onkyo versterker langs komt voor 150-200 en anders ga ik inderdaad eentje tweedehands aanschaffen.svenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:24:
[...]
150W over 1 box is eigenlijk al achtelijk hard. Ik kom zelf niet boven de 30W/kanaal uit zonder pijn aan m'n oren te krijgen
Heb zelf destijds een 2e hands receiver opgepikt voor €100. Alles erop en eraan. Dingetje mag zo'n 100W per kanaal uitvoeren en dat is meer dan zat imho.
- Raspberry Pi model B2 moederbord,
- Raspberry Pi model B2 behuizing,
- Integral 8GB class10 SD kaart inclusief KODI software,
- High speed HDMI ethernet kabel (1m),
- Cat5e netwerk kabel (2m),
- AC adaptor (2A) met micro USB aansluiting
[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 26-08-2015 11:27 ]
Oh nvm, ik gebruikte een andere maar heb even zitten prutsen en lijkt ook niet te werken. Sorry voor het blijmaken met een dode mus
"Be brave, don't shave"
[ Voor 66% gewijzigd door CyberJohn op 26-08-2015 11:27 ]
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Zit nog een flinke wetenschap achter dus!technopeuter schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:25:
[...]
10W versterker op 150W boxen, geen probleem, 1000W versterker op 150W boxen; geen probleem, tenzij je te hard gaat (geld voor beide trouwens, maar dat wil je met geen een versterker, eigenlijk zegt vermogen bij luidsprekers en versterkers niks, gevoeligheid zegt wel wat. Zo heb je hoornluidsprekers die je met een telefoon kunt aansturen qua vermogen (hoge gevoeligheid) en heb je gesloten boxen die een rendement hebben van 80dB. die stuur je pas met 100W-versterker lekker aan. Dan moet je eigenlijk ook weer niet naar het vermogen van de versterker kijken maar naar de dempingsfactor die...![]()
Die ibood is echt niks an!![]()
![]()
I see A tunnel at the end of the light
Kijk ook eens naar de pricewatch: Jamo S 426 HCS 3 (Zwart)Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:26:
Mhmh. Ik kijk de hunt wel even aan of er een leuke Denon/Onkyo versterker langs komt voor 150-200 en anders ga ik inderdaad eentje tweedehands aanschaffen.
Echt een hele leuke instapset qua speakers.
IBOOD Home & living , nooit van gehoord ofzo?Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:27:
god is dit een huishoud beurs uitverkoop geworden ofzo?
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
ora et labora
Pas op met Onkyo versterkers. Ik weet niet of het inmiddels verholpen is maar bij de oudere modellen raken alle HDMI PCBa's defect door oververhitting. Ook wanneer er maar 1 poort in gebruik is.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:26:
[...]
Thanks!
[...]
Mhmh. Ik kijk de hunt wel even aan of er een leuke Denon/Onkyo versterker langs komt voor 150-200 en anders ga ik inderdaad eentje tweedehands aanschaffen.
Lees je goed in op een model voordat je iets aanschaft (bij de Hunt: lees je in nadat je het gekocht hebt en annuleer/stuur het terug als blijkt dat er issues mee zijn.
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
ik woon in een studio, ik sta altijd in de keuken (behalve als ik naar de plee ben)Elflord. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:28:
Sta jij nooit in de keuken?!?
Je hebt nog niks gemistdiefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:28:
gelukkig geen box gemist
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
nee dan zit jeKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:29:
[...]
ik woon in een studio, ik sta altijd in de keuken (behalve als ik naar de plee ben)
ora et labora
KOPUH!
scheelt wel dat je dan ongelimiteerd kan gamen, en dus geen niewe GFX hoeft aan ge schaffen.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:29:
fackign dure ssd, wel 30 euro korting..
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)
je vriendin?mimang schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:30:
2,5 inch BOX!!
Die heb ik wel vaker in hunts lang zien komen. De moeite echt waard?svenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
Kijk ook eens naar de pricewatch: Jamo S 426 HCS 3 (Zwart)
Echt een hele leuke instapset qua speakers.
Dacht altijd dat het een of ander budget merk (Zoals Trust..) was.
Thanks! Zal er op lettenkid1988 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
Pas op met Onkyo versterkers. Ik weet niet of het inmiddels verholpen is maar bij de oudere modellen raken alle HDMI PCBa's defect door oververhitting. Ook wanneer er maar 1 poort in gebruik is.
Lees je goed in op een model voordat je iets aanschaft (bij de Hunt: lees je in nadat je het gekocht hebt en annuleer/stuur het terug als blijkt dat er issues mee zijn.
Geen probleem als je van lekker krokant houdsvenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:30:
Shit, kom er zojuist achter dat ik al een uur een tosti in m;n ijzer heb zitten![]()
![]()
I see A tunnel at the end of the light
volgende wordt een tosti-box-ijzer!svenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:30:
Shit, kom er zojuist achter dat ik al een uur een tosti in m;n ijzer heb zitten![]()
![]()
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Is inmiddels bij de oude modellen met firmware, en nieuwe modellen hardwarematig opgelost volgens mij. Onkyo is verder prima merk (onderdeel van marantz dacht ik?)kid1988 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
Pas op met Onkyo versterkers. Ik weet niet of het inmiddels verholpen is maar bij de oudere modellen raken alle HDMI PCBa's defect door oververhitting. Ook wanneer er maar 1 poort in gebruik is.
Zelf zit ik te wachten op 2e hands Onkyo voor 80 euro.
lekker knapperig tochsvenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:30:
![]()
Verwijderd
lolsvenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:30:
![]()
Heb die set via iBood gekocht en geen spijt van, zal wel evt. een subwoofer overwegenValandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
Die heb ik wel vaker in hunts lang zien komen. De moeite echt waard?
[...]
Thanks! Zal er op letten
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Haha, fototje voor vermaakt?svenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:30:
![]()
Komt vast wel een Tosti ijzer langs tijdens deze KeukengereiHunt
Ik kan nu wel zo'n keramisch mes gebruiken om eerlijk te zijn.EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
Geen probleem als je van lekker krokant houd
"Be brave, don't shave"
20 maagden..umbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:32:
hoeveel kost een box...
prijzen verschillen..
het is ook wel een beetje budget, maar ze hebben prima revieuws. prima geluid voor de prijs zeg maar.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
met de versterkers op de hunt zou ik niet een impuls aankoop doen. vaak verouderd. beter kan je wat revieuws zoeken
ora et labora
Voor jou €200, vriendenprijsje.umbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:32:
hoeveel kost een box...
Verwijderd
verschilt.. kan oplopen tot in de honderden euro's.umbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:32:
hoeveel kost een box...
Ik heb 2 sets staan via ibood. voor n169 dacht ik.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
[...]
Thanks! Zal er op letten
Het zal niet zo goed zijn als de 1500 eurospeakers... De vraag is of je het gaat missen
zelf erg tevreden mee in ieder geval.
vaak 2 x de helft en soms 3 keer 1/3umbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:32:
hoeveel kost een box...
serieus: ik dacht iets van 100 en 150 eu maar weet niet zeker
umbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:32:
hoeveel kost een box...
ora et labora
Hangt er vanaf wat je onderhandelingsskills zijnumbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:32:
hoeveel kost een box...
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
ligt eraan.umbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:32:
hoeveel kost een box...
In duitsland kan 't voor 40 euro al
hier in nederland (amsterdam) liggen de kosten wat hoger.
Een thaise box moet je altijd even dubbel controleren
tnxwalliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:33:
[...]
vaak 2 x de helft en soms 3 keer 1/3
serieus: ik dacht iets van 100 en 150 eu maar weet niet zeker
safe for work? XDKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:34:
ok jongens hoeveel is die van jullie waard: http://www.kamelrechner.de/en/female
Is verschillend. Soms zijn er boxen van €50, soms €60. Laatste hunt hadden ze geloof ik ook boxen van €150. €100 boxen willen ook wel eens voorkomen.umbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:33:
moeilijke vraag ofniet
Verschilt echt per hunt. Tot nu toe nog geen box geweest, dus niemand die het antwoord echt weet
Of aan niemand door vertellendiefightdie schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:33:
[...]
ligt eraan.
In duitsland kan 't voor 40 euro al
hier in nederland (amsterdam) liggen de kosten wat hoger.
Een thaise box moet je altijd even dubbel controleren
"Be brave, don't shave"
Hah! 81 kamelen, ik ben binnen!Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:34:
ok jongens hoeveel is die van jullie waard: http://www.kamelrechner.de/en/female
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Certified Google Teacher.
Er staat nergens exclusief babyVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:35:
Had ik nou maar een baby om te monitoren..
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ik dacht laatst een leuke Philips Wifi camera te kopen. App etc was allemaal gratis, maar zodra je over internet je camera beelden wil zien kost het je knaken/abonnement
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Da's ook weer zo. Heb momenteel een Logitech Z5500 set staan en die vind ik al zwaar oké. Denk dat die Jamo set daar al een ongelovelijke vooruitgang op zal zijnWaah schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:33:
[...]
Ik heb 2 sets staan via ibood. voor n169 dacht ik.
Het zal niet zo goed zijn als de 1500 eurospeakers... De vraag is of je het gaat missen. Wat je niet weet, mis je vaak ook niet
zelf erg tevreden mee in ieder geval.
Had ik maar een monitor om te babyenVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:35:
Had ik nou maar een baby om te monitoren..
ora et labora
ik ben 64 kamelen waard.Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:34:
Signature
aan de stomp die ik van mn pa kreeg merkte ik dat ik minstens 300 had moeten vragen.
hoop dat ze gelukkig is in de zandbak daar
Liever je tosti in je ijzer, dan ijzer in je tosti. Hopelijk maakt dit nog iets goed.svenvv2 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:30:
![]()
Eet smakelijk.
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]