Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Volgens mij hebben ze hun hosting nu ondergebracht bij Versio?Aggressor schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:58:
is ibood bij jullie nu ook megaaaaa traag?
1350eL_Jay schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:58:
Wat was de prijs van die nightblade?
oja, 16gb ram 128gb +1tb hdd 980 + 4790
[ Voor 12% gewijzigd door two op 26-08-2015 10:59 ]
Signature
Wel wat er IN de box zit
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
1379,95eL_Jay schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:58:
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Zelf zoeken?eL_Jay schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:58:
O ja, dat is ook zo, daar verliezen mensen nog wel eens hun tas met een AK47, 9 magazijnen en een aantal messen. Bedankt voor de tip!0stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Dan moet je even gaan zoeken in een parkjes in Brussel
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Thanks Tweakers (dan toch maar wachten op een echte steambox)Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:00:
Misschien handig om deze nog een keer hier neer te zetten:
Gelukkig zijn de meeste tweakers nog hulpvaardige Tweakers
[ Voor 32% gewijzigd door eL_Jay op 26-08-2015 11:01 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
"Be brave, don't shave"
Nu!Eskiya schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:35:
Weet iemand voor hoeveel de GoPro 4 is geweest? Anders ga ik hem zo in de winkel halen ipv te wachten (en hopen) dat ie weer langskomt
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Daar istie weer!Eskiya schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:35:
Weet iemand voor hoeveel de GoPro 4 is geweest? Anders ga ik hem zo in de winkel halen ipv te wachten (en hopen) dat ie weer langskomt
is ie weer!Eskiya schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:35:
Het 2x posten had je alsnog net zo veel tijd gekost als het zelf zoeken... Dus die laatste regel, beetje flauw.eL_Jay schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:00:
[...]
[...]
[...]
Thanks Tweakers (dan toch maar wachten op een echte steambox)
offtopic:
Gelukkig zijn de meeste tweakers nog hulpvaardige Tweakers
Signature
"Be brave, don't shave"
Verwijderd
Met de goede garantie afhandeling van Ibood als extra.EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:04:
Kijk, dat is een goede €20 winst op je apparaat van €400
Niks gemistSteeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:00:
Misschien handig om deze nog een keer hier neer te zetten:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Dat is ook een beetje mijn probleem ! Soms zitten er goede acties tussen bij ibood maar dit valt gewoon tegen.EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:04:
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
En dan krijg je 'm binnen nadat je vakantie is afgelopen...EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:04:
trolooVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:04:
[...]
Met de goede garantie afhandeling van Ibood als extra.
Ik vind dit ook echt geen ibood aanbieding waardig. Net €20 winst op de €400. Die kan je er in de gemiddelde winkel misschien ook nog wel van af lullen...Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:04:
Mooi spul die GoPro's, maar vind het toch te duur. Zit nog te twijfelen voor een Xiaomi Yi cam. Iets prijsvriendelijker.
Precies, best lullig voor de mensen die daarvoor een nachtje doorhalen
gezelligheid?Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:05:
[...]
Precies, best lullig voor de mensen die daarvoor een nachtje doorhalen
Heb cadeau nodig voor moeder,,, als er dan toevallig iets langs komt
[ Voor 51% gewijzigd door lubbertkramer op 26-08-2015 11:08 ]
Dat is het probleem ook vaak met iBood, aanbiedingen lijken mooi omdat ze uitgaan van de adviesprijs....EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:05:
[...]
Ik vind dit ook echt geen ibood aanbieding waardig. Net €20 winst op de €400. Die kan je er in de gemiddelde winkel misschien ook nog wel van af lullen...
Touché, daar kan ik me in vinden
die zijn geboxt met een familypack scherfvesten. heb ze nog neit gezien dus zullen zo wel komenKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:06:
wanneer komen de kortingskaarten voor de thalys trouwens.. weet iemand dat ?
Wanneer zou je het nodig hebben ^^?0stone0 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:07:
Weet iemand wat de gemiddelde levertijd is?
Heb cadeau nodig voor moeder,,, als er dan toevallig iets langs komt
Ik zag, ik nam en ik kwam...
zo'n 1+1+1+1=4 actie?walliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:07:
[...]
die zijn geboxt met een familypack scherfvesten. heb ze nog neit gezien dus zullen zo wel komen
JaBanzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:08:
Kan je iBood hunt spullen ook gewoon retour sturen, als je spijt van je aankoop hebt?
Wet koop op afstand....Ze moeten wel.Banzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:08:
Kan je iBood hunt spullen ook gewoon retour sturen, als je spijt van je aankoop hebt?
http://www.amazon.es/GoPr...eywords=GoPro+Hero4+Black
je kan de box naar een speciaal adres sturen.. zal ik je zo even in een pm gevenBanzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:08:
[ Voor 6% gewijzigd door Kek op 26-08-2015 11:09 ]
Er geld hiervoor gewoon de zelfde regels als normale online aankopen.Banzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:08:
Xbox: Gulpener88
Voor 10 September
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:09:
Is er nog een box geweest vannacht?
nope
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ibood kennende wel. een echte actie zou zijn 5 vesten voor 4 inclusief een ticket per vest
ben ik ook benieuwd naarVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:09:
Is er nog een box geweest vannacht?
En dan mag je er ook nog even 3 weekjes op wachten.....EricNL schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:05:
[...]
Ik vind dit ook echt geen ibood aanbieding waardig. Net €20 winst op de €400. Die kan je er in de gemiddelde winkel misschien ook nog wel van af lullen...
Verwachte verzenddatum: 13 september 2015
Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin track & trace informatie. Hiermee kun je de zending volgen.
Certified Google Teacher.
Silver versieaval0ne schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:09:
De GoPro is 357 euro bij amazon.es. Gratis verzending.
http://www.amazon.es/GoPr...eywords=GoPro+Hero4+Black
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Verhousboxjes. Maar toch!!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik zou de gok er dan niet op wagen. Ongeveer 2 weken, is wel heel erg krap voor iBood
browser deed raar
[ Voor 165% gewijzigd door JdM op 26-08-2015 12:05 ]
Hahahaha. Straks mogen we elkaar ook op gaan maken met make-upwalliewal schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:11:
lijkt wel een tuperware party hier XD
Gewoon bij de plaatselijke Mediamarkt afgevenBanzi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:08:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
verhuis of vershoud? ik ken verhous nog niet...
Jammer! Bedankt voor de info!thundermo schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
Ik zou de gok er dan niet op wagen. Ongeveer 2 weken, is wel heel erg krap voor iBood
Fijn he, auto-incorrectKek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
verhuis of vershoud? ik ken verhous nog niet...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
jammer dat jij het niet post en uitlegt wat het is ?Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:13:
Jammer dat TotallyNealz zijn iHunt progje niet meer werkt. Was een geweldig tooltje
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
cheersAdmiralSnipe schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:16:
Ik ga even afk dus de box komt er zo aan.
Kek schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:14:
wat deed dat progje dan?
Bericht van hem:spartacusNLD schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:14:
[...]
jammer dat jij het niet post en uitlegt wat het is ?
Hallo hunters,
Ik weet niet of ik met deze post vrienden of juist vijanden maak. Maarrr....
Ik heb tijdens de vorige hunt een sniper tool geschreven voor de iBood Hunt. Je kunt er verschillende zoek termen in vullen waar de sniper tool vervolgens naar hunt. Zodra een term hit op een nieuw product krijg je een melding of word de site geopend in je browser.. Ook heb ik een optie om bij ieder nieuw product een ping te laten klinken. Je moet wel zelf nog de bestel procedure doorlopen maar krijgt binnen maximaal 5 seconden na een hit een melding (mits de site goed bereikbaar is).
Het is een simpel C# desktop appje en ben best bereid te delen.
Hij heeft mij een aantal producen succesvol helpen bemachigen.
Nealz.
Maar met deze kan je Nilfiskenappelstruik schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:16:
Als het nou een karcher was had ik em gehaald. deze past niet met mijn foam gun!
ora et labora
Zit vooral deze hunt te zoeken naar nieuwe speakers (Had net die A25's gemist vanacht..)
Maar ik vroeg me af - Hoe weet ik nou wat voor versterker ik er bij moet aanschaffen?
Die A25's hebben bijvoorbeeld een maximaal belastbaar RMS van 150 watt, houd dat dan in dat ik ook een versterker nodig heb die 150 watt per kanaal kan pompen? Of waar moet ik precies op letten.
Ik probeer het namelijk wel redelijk budget te houden en 400-800 voor een versterker wordt dan toch wel iets te leuk.
Hoop het niet, kom niet verder dan wit schermumbrellavs schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:19:
volgens mij komt er zo een box...
iddSenui schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:20:
yep, de volgende is een box
Hier zijn toch oa chrome plugins voor die hetzelfde doen?Steeldunes schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:16:
[...]
[...]
Bericht van hem:
Hallo hunters,
Ik weet niet of ik met deze post vrienden of juist vijanden maak. Maarrr....
Ik heb tijdens de vorige hunt een sniper tool geschreven voor de iBood Hunt. Je kunt er verschillende zoek termen in vullen waar de sniper tool vervolgens naar hunt. Zodra een term hit op een nieuw product krijg je een melding of word de site geopend in je browser.. Ook heb ik een optie om bij ieder nieuw product een ping te laten klinken. Je moet wel zelf nog de bestel procedure doorlopen maar krijgt binnen maximaal 5 seconden na een hit een melding (mits de site goed bereikbaar is).
Het is een simpel C# desktop appje en ben best bereid te delen.
Hij heeft mij een aantal producen succesvol helpen bemachigen.![]()
Nealz.
"Be brave, don't shave"
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
tampermonkey scripts werken niet meerTiestor schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:20:
[...]
Hier zijn toch oa chrome plugins voor die hetzelfde doen?
wel een kleine doos zon raspB 2Senui schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:20:
yep, de volgende is een box
rms is maximaal (continue) belastbaar vermogen voor je speakers, de versterker hoeft niet per se zoveel vermogen te geven, maar moet wel genoeg hebben om de speakers "onder controle" kan houden.Valandin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:19:
Als jullie je vervelen.. Ik heb eigenlijk wel een vraag.
Zit vooral deze hunt te zoeken naar nieuwe speakers (Had net die A25's gemist vanacht..)
Maar ik vroeg me af - Hoe weet ik nou wat voor versterker ik er bij moet aanschaffen?
Die A25's hebben bijvoorbeeld een maximaal belastbaar RMS van 150 watt, houd dat dan in dat ik ook een versterker nodig heb die 150 watt per kanaal kan pompen? Of waar moet ik precies op letten.
Ik probeer het namelijk wel redelijk budget te houden en 400-800 voor een versterker wordt dan toch wel iets te leuk.
zware speakers zijn lastiger dan boekenplankmodellen
Met minder vermogen in je versterker zal voornamelijk het maximaal volume minder hard zijn. zo erg is het dus ook weer niet.
[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 26-08-2015 11:23 ]
ora et labora
~~~[html]<h2>GEEN GEBEDEL OF ANDERE V&A</h2>
Oude prijzen weten? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis~~~[/html]