Die scratchdir error krijg ik ook. SFC /scannow al eens geprobeerd? Klinkt alsof er wat stuk is.HellStorm666 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:33:
[...]
Done. Maar dan wel op E: ;-)
Return = melding over Scratchdir die te klein zou kunnen zijn.
Dan "reverting pending actions"
Gevolgd door een Error 2
Het log geeft oa een warning op pid=408 tid=1732 failed to load the provider x:/windows/.... /siloedpackageprovider.dll en metadeployprovider.dll
X:\windows\system32>sfc /scannowFr0ns schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:35:
[...]
Die scratchdir error krijg ik ook. SFC /scannow al eens geprobeerd? Klinkt alsof er wat stuk is.
Duurt ff tijdje en dan.
Verification 100% complete
Windows resource protection could not perform the requested operation
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Hier hetzelfde. met 5 man het ganse bedrijf afgelopen. (en bitlocker maakt het nog leuker)thieske1 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:08:
hier zijn we druk in de weer met bootable win10 usbs en overal systeemherstel aan het uitvoeren. was een lekker drukke ochtend.
Wat een flater weer bij Microsoft, ze ondersteunen maar 2 windows 10 Current Branch versies, en dan loopt dan nog verkeerd

Dat was dus de laatste auto-approval voor security/Critical updates... (en dan bedenken dat een pilot groep al een half jaar op de todo lijst staat)
[ Voor 16% gewijzigd door beOnt op 12-10-2017 18:56 ]
Onlangs heb ik via www.microsoft.com het wachtwoord van mijn microsoft-account aangepast. Het valt mij echter op als ik op mijn computers inlog met mijn microsoft-account dat ik nog het oude wachtwoord moet gebruiken. Weet iemand hoe dit zit? Wordt dit niet gesynchroniseerd?
Yep bitlocker maakte het nog leuker! Wist niet dat ik zo snel met numpad was😅beOnt schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:53:
[...]
Hier hetzelfde. met 5 man het ganse bedrijf afgelopen. (en bitlocker maakt het nog leuker)
Wat een flater weer bij Microsoft, ze ondersteunen maar 2 windows 10 Current Branch versies, en dan loopt dan nog verkeerd
Dat was dus de laatste auto-approval voor security/Critical updates... (en dan bedenken dat een pilot groep al een half jaar op de todo lijst staat)
Ik zit nu bij een klant die de zelfde melding heeft, daar krijg ik error 0x800f082f ik de DISM commando's uitvoer. Daar hielp het volgende:
Edit: Het bleek vrij specifiek, ik moest eerst het bovenstaande uitvoeren. In sommige gevallen kon ik met DISM daarna niet meer mijn Windows Image laden. Als ik eerst een get-packages deed, daarna de registry hive laadde en het bovenstaande dus uitvoerde en direct daarna de remove-package actie uitvoerde wou het opeens wel weer. Dan ben je dus 2 uur verder..
Bron: https://answers.microsoft...eb-4331-b663-db06fc293bfbIf you receive the error '0x800F082F' then you will need to mount the Software Hive from system32\config and remove a flag for 'Pending Sessions'. I suggest taking a backup first of this folder in case of any issues.
I would run the following commands:
CD D:\Windows\system32\config - confirm you are in this folder by running DIR - Ensure you see the DEFAULT, SAM, SYSTEM, SOFTWARE files
xcopy *.* D:\Regbackup - Press D to confirm it is directory you wish to create - You should now have a backup of your registry.
In CMD run 'Regedit' > Click on HKLocalMachine > File - Load Hive > D:\Windows\System32\config\SOFTWARE
Name the Hive 'Soft'
Browse to Soft\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\Sessions Pending
Find the Entries 'Exclusive' and 'TotalSessionPhases' - Change these to 0 (We only had the Exclusive entry and it was set to 4)
Once complete browse back and click on 'Soft' then File > Unload Hive
This will now get rid of the 0x800F082F error in DISM. More info can be found here: http://www.varidan.com.au...windows-error-0x800f082f/
Edit: Het bleek vrij specifiek, ik moest eerst het bovenstaande uitvoeren. In sommige gevallen kon ik met DISM daarna niet meer mijn Windows Image laden. Als ik eerst een get-packages deed, daarna de registry hive laadde en het bovenstaande dus uitvoerde en direct daarna de remove-package actie uitvoerde wou het opeens wel weer. Dan ben je dus 2 uur verder..
[ Voor 11% gewijzigd door Fr0ns op 13-10-2017 10:26 ]
Ik ben toch benieuwd wat de update heeft stuk gemaakt en waarom.
Zelf heb ik er geen last van gehad, daarom ben ik juist nieuwsgierig.
Zelf heb ik er geen last van gehad, daarom ben ik juist nieuwsgierig.
Gisteren in het wild weer 2 nieuwe pending updates gevonden die niet willen installeren. Bovenop de 3 die al veelal genoemd werden. Dat waren:
Dit is mijn totale lijst:
Dit is mijn totale lijst:
dism /Image:%VOL% /Remove-Package /PackageName:Package_for_Rollupfix_wrapper~31bf3856ad364e35~amd64~~14393.1770.1.6
dism /Image:%VOL% /Remove-Package /PackageName:Package_for_Rollupfix~31bf3856ad364e35~amd64~~14393.1770.1.6
dism /Image:%VOL% /Remove-Package /PackageName:Package_for_Rollupfix~31bf3856ad364e35~amd64~~14393.1715.1.10
dism /Image:%VOL% /Remove-Package /PackageName:Package_for_RollupFix~31bf3856ad364e35~amd64~~15063.674.1.8
dism /Image:%VOL% /Remove-Package /PackageName:Package_for_RollupFix~31bf3856ad364e35~amd64~~15063.632.1.8
Vandaag komt de nieuwe build uit. Als het gaat zoals altijd dan is dat zo rond 2-3 uur vanmiddag. Ik zelf moet de enterprise versie hebben en die tijden schommelen nog wel eens (tot zelfs 1 week later is mijn ervaring
). Mocht iemand zien dat een van deze versies beschikbaar is dan hoor ik dat graag
Gamertag: YazNL
19:00 altijd toch? Net zoals de reguliere updates.Yaz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:24:
Vandaag komt de nieuwe build uit. Als het gaat zoals altijd dan is dat zo rond 2-3 uur vanmiddag. Ik zelf moet de enterprise versie hebben en die tijden schommelen nog wel eens (tot zelfs 1 week later is mijn ervaring). Mocht iemand zien dat een van deze versies beschikbaar is dan hoor ik dat graag
Ik heb ook regelmatig nieuwe build gekregen rond ons middaguur. Kan even geen voorbeeld geven, we werken met heel veel software hier. Vind het ook niet echt spannend. Om 7 uur is prima. Dan kan ik om 8 uur mijn laptop voorzien van een vers laagje windows.Splinter Cell schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:14:
[...]
19:00 altijd toch? Net zoals de reguliere updates.
edit: misschien schuur ik zelfs wel eerst even de boel kaal en begin in overnieuw. Kan ook geen kwaad denk ik zo. En dankzij Chocolatey ben ik binnen een uur of 2 zonder enige effort weer compleet qua software
[ Voor 22% gewijzigd door Yaz op 17-10-2017 13:27 ]
Alle versies komen nu in 1x beschikbaar heb ik gehoord.Yaz schreef op Tuesday 17 October 2017 @ 10:24:
Vandaag komt de nieuwe build uit. Als het gaat zoals altijd dan is dat zo rond 2-3 uur vanmiddag. Ik zelf moet de enterprise versie hebben en die tijden schommelen nog wel eens (tot zelfs 1 week later is mijn ervaring). Mocht iemand zien dat een van deze versies beschikbaar is dan hoor ik dat graag
Dan nog... de Enterprise versie zou theoretisch niet zo belangrijk zijn gezien v1709 nu eerst CB is en nog lang niet CBB (of Semi-Annual, zoals dat tegenwoordig wordt genoemd).
Ik ben blij dat jij kan bepalen wat belangrijk is voor mij en wat nietShaggy_NL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:50:
Dan nog... de Enterprise versie zou theoretisch niet zo belangrijk zijn gezien v1709 nu eerst CB is en nog lang niet CBB (of Semi-Annual, zoals dat tegenwoordig wordt genoemd).
Ik denk dat dat net zo belangrijk isShaggy_NL schreef op Tuesday 17 October 2017 @ 13:50:
Volgens bepaalde Amerikaanse websites (The Verge, WIRED) is de Fall Creator's Update al uit maar als ik op hun links klik kom ik op de volgende website, en daar staat doodleuk "Windows 10 Creator's Update now available".
Het kan toch niet zo zijn dat de update voor de Amerikanen wel al uit is en hier nog niet, toch?
EDIT
Never mind, deze blogpost van Microsoft zelf geeft aan dat de rollout begint om 10:00 uur Pacific Time. Dat is dus om 20:00 uur voor ons, zoals hier al werd aangegeven
Het kan toch niet zo zijn dat de update voor de Amerikanen wel al uit is en hier nog niet, toch?
EDIT
Never mind, deze blogpost van Microsoft zelf geeft aan dat de rollout begint om 10:00 uur Pacific Time. Dat is dus om 20:00 uur voor ons, zoals hier al werd aangegeven
[ Voor 36% gewijzigd door BleuZ op 17-10-2017 17:53 ]
Correctie 19.00 uurBleuZ schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:44:
Volgens bepaalde Amerikaanse websites (The Verge, WIRED) is de Fall Creator's Update al uit maar als ik op hun links klik kom ik op de volgende website, en daar staat doodleuk "Windows 10 Creator's Update now available".
EDIT
Heb eigenlijk nog helemaal niet gekeken of er grote veranderingen in de update zaten, volgens mij voor mij als gamer niet echt hé ?
Verwijderd
Ik wil de Fall Update gaan doen via de Media Creation Tool (voor een compleet cleane install) alleen vraag ik me af hoe je kan zien welke versie er via die tool wordt gedownload? Want dat kan je nergens zien in de Tool zelf (voordat je daadwerkelijk gaat downloaden).
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze een aantal bugs hebben gefixed waaronder de dx 9 bug waardoor DX 9 games niet meer dan 4 gb ram/videogeheugen kunnen aanvragen.mprkooij schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:11:
[...]
Correctie 19.00 uur![]()
Heb eigenlijk nog helemaal niet gekeken of er grote veranderingen in de update zaten, volgens mij voor mij als gamer niet echt hé ?
https://blogs.windows.com/windowsexperience/2017/06/28/announcing-windows-10-insider-preview-build-16232-pc-build-15228-mobile/#Rju070XWrZwrzfDP.97
[ Voor 25% gewijzigd door Dexmael op 17-10-2017 18:34 ]
De update is nu beschikbaar via deze link.
Krijgen we met de update ook alle 'goodies' zoals candy crush weer terug?
Verwijderd
Is de nieuwe versie ook al beschikbaar om windows 10 vanaf een USB stick te installeren ?
Heb die link - tijdelijk - toegevoegd aan de startpost, welke eigenlijk een make-over nodig heeft. Mocht ik tijd hebben dan zal ik die eens gaan bijwerken.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Wisselende snelheden; 3 machines tegelijk op Update geklikt. Alle 3 even snel met downloaden maar het installeren gaat aanzienlijk wisselend snel. Wat opvallend is; de langzaamste machine van de 3 is het snelste met installerenS_Chief schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:39:
De update komt hier al binnen via Windows Update. Ik ben benieuwd... Stel mij niet teleur, MS.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ben al een uur bezig met twee machines.....
Ik denk dat de update bij de ene persoon sneller zal gaan dan bij de andere. Vermoedelijk heeft het ook te maken met de downloadsnelheid?
* Meg gaat de laptop van haar moeder eens inpikken om te updaten. *insert evil laugh*
* Meg gaat de laptop van haar moeder eens inpikken om te updaten. *insert evil laugh*
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Afhankelijk van hoe veel/vaak je handmatig Windows Update Cleanup hebt gedraaid, kan het inderdaad even duren.Boomster schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:02:
Ik ben al een uur bezig met twee machines.....
Tijdens "Preparing to install", zie ik in Task Manager constant DISM langskomen; zeer grote gok maar die is eerst oude hotfixes/updates aan het consolideren en verwijderen om zeker te weten dat de correcte dependencies / DLL's / whatever op je systeem aanwezig zijn.
Pas daarna zal de installatie echt snel doorlopen/voltooien.
Geen idee; normaliter staat op Windows 10 ook P2P updates aan dus als je 4 machines hebt, zullen ze in ieder geval na elkaar, van elkaar de updates binnentrekken.Markimoo schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:04:
Ik denk dat de update bij de ene persoon sneller zal gaan dan bij de andere. Vermoedelijk heeft het ook te maken met de downloadsnelheid?
Heb hier 500Mbit liggen dus kan me niet echt heel druk maken over of er 3 of 9GB aan updates binnenkomt; zelfs met WindowsUpdates haal ik (ondanks de CDN) regelmatig 420Mbit downstream en dat lijkt me voldoende zat.
[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 17-10-2017 20:09 ]
Ik laat die van mij vannacht lekker updaten als ik lig te slapen, dan kan ik als ik morgen tijd heb eens kijken wat er nieuw is.
En, al een installatie afgerond?MAX3400 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:00:
[...]
Wisselende snelheden; 3 machines tegelijk op Update geklikt. Alle 3 even snel met downloaden maar het installeren gaat aanzienlijk wisselend snel. Wat opvallend is; de langzaamste machine van de 3 is het snelste met installeren
Ik krijg net dit:

Zo blij word ik nou ook weer niet..
Verwijderd
En hier staat het er al op,was zo gebeurd,zal wel met de internet senlheid te maken hebben,hoe snel het gaat
Via de media Creation tool,krijg je gewoon de laatste build binnen
je kan dit checken als die geinstaleerd is,door bij start--> zoeken--->winver
in te typen
in te typen
Verwijderd
Ja LOLVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:28:
in te typen

@S_Chief Yup, alle 3 zijn ze al klaar 
Zat alleen even met een belletje tijdens mijn standby-dienst dus GoT was even niet op mijn netvlies.
Zat alleen even met een belletje tijdens mijn standby-dienst dus GoT was even niet op mijn netvlies.
@MAX3400 
Hier inmiddels ook klaar, maar ik ben niet zo blij.. M'n HP USB->Ethernet adapter wordt niet meer herkend. Dacht het even te fixen met een reboot, maar nope. Aargh.
Hier inmiddels ook klaar, maar ik ben niet zo blij.. M'n HP USB->Ethernet adapter wordt niet meer herkend. Dacht het even te fixen met een reboot, maar nope. Aargh.
@S_Chief Dat is stom; mijn USB -> HDMI/USB/VGA adapter van Dell doet het nog wel gewoon goed. Zelfs zonder extra reboot.
Heb even nu niet direct de interesse om alle opties van de update na te lopen; morgen toch tijd zat op werk om stomme / nieuwe / vreemde settings tegen te komen.
* MAX3400 vreest ook belletjes van klanten.
Heb even nu niet direct de interesse om alle opties van de update na te lopen; morgen toch tijd zat op werk om stomme / nieuwe / vreemde settings tegen te komen.
* MAX3400 vreest ook belletjes van klanten.
Ik heb inmiddels ook de Fall Creators update. Eerste wat me opviel: de Instellingen app opent niet
. Iemand anders met hetzelfde probleem? Heb eigenlijk nu alweer spijt dat ik gelijk de update heb gedaan...
@MAX3400 Gevalletje pebkac, of misschien ook niet.
1. USB-kabel naar monitor (adapter zit in de monitor geplugd) uit de laptop getrokken en opnieuw erin: nope.
2. Reboot: nope.
3. Zoeken naar apparaten via apparaatbeheer: nope.
4. Alleen de USB->Ethernet adapter losgemaakt (zit goed verstopt) en weer erin: eureka!
Soms is het echt niet te begrijpen.
1. USB-kabel naar monitor (adapter zit in de monitor geplugd) uit de laptop getrokken en opnieuw erin: nope.
2. Reboot: nope.
3. Zoeken naar apparaten via apparaatbeheer: nope.
4. Alleen de USB->Ethernet adapter losgemaakt (zit goed verstopt) en weer erin: eureka!

Soms is het echt niet te begrijpen.
Dat heb ik elke keer, maar op een of andere manier moet ik toch op dat updateknopje drukken..Koen179 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:00:
Heb eigenlijk nu alweer spijt dat ik gelijk de update heb gedaan...
Verwijderd
het is de nieuwe build(absoluut zeker),ik heb ehm net zelf uitgevoerd,dus ik weet niet waar je je druk om maakt in dit geval.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Ja LOLik wil het weten VOORDAT ik alles installeer. Haha! Straks zit ik gewoon mijn huidige versie opnieuw te installeren.
![]()
Ik lees her en der namelijk dat de Media Creation Tool vaak wat later is met de laatste build. Toch wel erg apart dat je dat niet van tevoren kan checken. Ik wacht anders wel een paar dagen totdat ik het zeker weet. Ik vind het op zich best leuk om Windows (en de rest) regelmatig opnieuw te installeren maar er zijn grenzen.
Verwijderd
heb je de update via windows update gedaan of een nieuwe install?. Persoonlijk doe ik liever een herinstall bij deze updates,vaak gaat dat helaas nogal eens mis,is mijn evaring ermeeKoen179 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:00:
Ik heb inmiddels ook de Fall Creators update. Eerste wat me opviel: de Instellingen app opent niet. Iemand anders met hetzelfde probleem? Heb eigenlijk nu alweer spijt dat ik gelijk de update heb gedaan...

Ik heb de upgrade binnen gehaald en geinstalleerd via de Windows 10 Upgrader. Ging vrij vlot. Een herinstall gaat hem voor mij niet worden, desnoods ga ik terug naar een oud herstelpuntVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:04:
[...]
heb je de update via windows update gedaan of een nieuwe install?. Persoonlijk doe ik liever een herinstall bij deze updates,vaak gaat dat helaas nogal eens mis,is mijn evring ermee.
Verwijderd
Aaaah, super, top, dank je! Ik had niet door dat je 'm zelf ook zo had uitgevoerd. Nu hoef ik me niet meer druk te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:02:
[...]
het is de nieuwe build(absoluut zeker),ik heb ehm net zelf uitgevoerd,dus ik weet niet waar je je druk om maakt in dit geval.
Ik weet dat zo'n grote update wel eens een verouderd programma er af gooit. Ik miste ook een pictogram op de desktop
Had 'ie Star Trek Elite Forces 2 weggedonderd 
Alleen het icoon trouwens, de game staat nog op de andere schijf. Wellicht dat 'ie daarom niet compleet weg is.
Alleen het icoon trouwens, de game staat nog op de andere schijf. Wellicht dat 'ie daarom niet compleet weg is.
[ Voor 25% gewijzigd door Xfade op 17-10-2017 21:19 ]
Oef... hier doet 'ie het wel gewoon. Ik zou je adviseren om terug te gaan naar de vorige versie van Windows 10 in Settings > Update & Security > Restore maar als je de Settings app niet in komt schiet dat ook niet op natuurlijkKoen179 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:00:
Ik heb inmiddels ook de Fall Creators update. Eerste wat me opviel: de Instellingen app opent niet. Iemand anders met hetzelfde probleem? Heb eigenlijk nu alweer spijt dat ik gelijk de update heb gedaan...

Ik neem aan dat je al een herstart hebt geprobeerd? Heb je een back-up/systeemherstelpunt gemaakt voordat je deze update installeerde?
Blijkbaar zijn de herstelpunten uitgeschakeld na de update... Ik weet zeker dat ik dat aan had staan voordat ik de update begon. Natuurlijk niet gecheckt net voordat ik ging updaten
.
Restarten heeft helaas niets opgeleverd. Als ik de Settings app probeer te openen, verschijnt het scherm wel, maar na 2 seconden verdwijnt ie weer. Ik hoop dat dit nog makkelijk op te lossen is, maar leuk is anders

Restarten heeft helaas niets opgeleverd. Als ik de Settings app probeer te openen, verschijnt het scherm wel, maar na 2 seconden verdwijnt ie weer. Ik hoop dat dit nog makkelijk op te lossen is, maar leuk is anders
Tja, erg lastig inderdaadKoen179 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:21:
Blijkbaar zijn de herstelpunten uitgeschakeld na de update... Ik weet zeker dat ik dat aan had staan voordat ik de update begon. Natuurlijk niet gecheckt net voordat ik ging updaten.

Ik moet trouwens zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van de semitransparante UI in deze update.
Nu komen de achterliggende kleuren erg mooi uit, ook in Microsoft Edge.

[ Voor 6% gewijzigd door BleuZ op 17-10-2017 21:38 ]
Update ging tamelijk vlot hier, ik was al in de bank gaan zitten maar zag al heel snel mijn mail-melder weer tevoorschijn komen (OS staat op SSD, zal beslist geholpen hebben). Verder geen vragen over hoe en wat na de update, of een melding over de update zelf, gewoon rechtstreeks naar het bureaublad.
Eerste filmpje heb ik al gemaakt met de nieuwe Creaties optie binnen de Foto's app, heel geinig
Eerste filmpje heb ik al gemaakt met de nieuwe Creaties optie binnen de Foto's app, heel geinig
Testing, one, two ...
HTPC met SSD geupdate via PC Settings aka Windows Update
"El cheapo" Asus laptopje met 32GB is nog bezig. In maart lukte het niet, deze keer lijkt ie het wel te doen (met 10 GB vrij), moest hem alleen al een keer uit en aan zetten omdat ie bleef hangen na een van de automatische reboots.
Laptopje met 32GB gelukt, terug naar 11.2GB vrij.
"El cheapo" Asus laptopje met 32GB is nog bezig. In maart lukte het niet, deze keer lijkt ie het wel te doen (met 10 GB vrij), moest hem alleen al een keer uit en aan zetten omdat ie bleef hangen na een van de automatische reboots.
Laptopje met 32GB gelukt, terug naar 11.2GB vrij.
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 17-10-2017 22:29 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Surface is hier momenteel bezig met updaten gaat vrij vlot. Nu een kleine 30 minuten bezig. Na het installeren de laptop maar even schoonvegen en fris beginnen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Viel mij ook op dat deze na de upgrade uit stond. Ik ben toch wel redelijk overtuigd dat deze eerder wel aan stond.Koen179 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:21:
Blijkbaar zijn de herstelpunten uitgeschakeld na de update... Ik weet zeker dat ik dat aan had staan voordat ik de update begon.
Na de update had ik geen internet meer, moest eerst weer mijn Teaming configureren, daarna werkt alles weer.
Hahaha, eindelijk direct HDR casting van 4K H265 naar de TV

Misschien dat iemand hier mij kan helpen. Zojuist de Fall Creators Update geïnstalleerd. Met die update zou de functie files-on-demand in OneDrive kunnen worden. geactiveerd. Ik zou daar graag gebruik van maken om documenten, die ik niet zo vaak gebruik maar wel beschikbaar wil hebben, snel te kunnen openen. Alleen is er in OneDrive bij mij niks veranderd t.o.v. voor de update. OneDrive opnieuw downloaden en installeren heeft niet geholpen.
Heeft dit misschien te maken met dat ik Windows in het Nederlands draai? Dat de functie alleen in de Engelse versie geactiveerd kan worden? Is er een andere manier om het te activeren?
Heeft dit misschien te maken met dat ik Windows in het Nederlands draai? Dat de functie alleen in de Engelse versie geactiveerd kan worden? Is er een andere manier om het te activeren?
[ Voor 3% gewijzigd door bazzemans op 17-10-2017 22:45 ]
Ik heb precies hetzelfde! Ik zie dat ik versie 1709 draai maar de OneDrive instellingen bevat het vinkje niet!bazzemans schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:44:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Bij mij het zelfde. Fall Creators update op 2 laptops geïnstalleerd (1x Home en 1x Pro) icm Onedrive-app met gebruik van Onedrive Personal en Sharepoint Online-synchronisatie. De Onedrive-app is (nog steeds) build 17.3.6998.0830.
Oke. Dat is een patroon. Googlen helpt niks, want je krijgt alleen (nieuws)berichten over de update waar de functie in moet zitten.
"uw apparaat is up-to-date" , mijn W10 Pro VM zal dus even moeten wachten lijkt het. De W10 installs op de host en mijn laptop krijgen deze grote update voor zover ik weet niet. Scheelt gedoe
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik had de vinkjes in eerste instantie ook niet, maar heb de nieuwste versie van de OneDrive client gedownload via https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=851311bazzemans schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:44:
Misschien dat iemand hier mij kan helpen. Zojuist de Fall Creators Update geïnstalleerd. Met die update zou de functie files-on-demand in OneDrive kunnen worden. geactiveerd. Ik zou daar graag gebruik van maken om documenten, die ik niet zo vaak gebruik maar wel beschikbaar wil hebben, snel te kunnen openen. Alleen is er in OneDrive bij mij niks veranderd t.o.v. voor de update. OneDrive opnieuw downloaden en installeren heeft niet geholpen.
Toen deed 'ie het wel
oneclient punt sfx punt ms? Serieus?
Check, het werkt :-)Pi0tr schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:25:
[...]
Ik had de vinkjes in eerste instantie ook niet, maar heb de nieuwste versie van de OneDrive client gedownload via https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=851311
Toen deed 'ie het wel
Is dat een probleem?jfeelders schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:27:
Thanks voor de tip! Als ik in veilige modus opstart, dan opent hij Settings wel. Echter kan ik daar weinig, updates kan ik niet installeren en ook het teruggaan naar de vorige versie werkt niet (loopt vast).BleuZ schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:35:
[...]
Tja, erg lastig inderdaadVooral omdat je voor updates tegenwoordig ook in Settings moet zijn. Heb je de veilige modus ook al eens geprobeerd?
Ik moet trouwens zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van de semitransparante UI in deze update.
Nu komen de achterliggende kleuren erg mooi uit, ook in Microsoft Edge.
[afbeelding]
Ik denk dat er niet veel anders op zit dan een clean install

Voor vele gelukkig goede ervaringen met deze update, voor mij not so much

Mochten andere mensen hetzelfde probleem hebben (Instellingen opent niet), laat het weten
Update: inmiddels ben ik teruggegaan naar de vorige build via geavanceerde opstartopties. Voorlopig laat ik de upgrade even links liggen
[ Voor 5% gewijzigd door Koen179 op 17-10-2017 23:46 ]
@MAX3400 daar was ik wel wat nieuwsgierig naar ja. Hoe heb je HDR "gecast"?MAX3400 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:18:
Hahaha, eindelijk direct HDR casting van 4K H265 naar de TV
Testing, one, two ...
Lijkt dodgy inderdaad, maar schijnt toch echt de officiële download-locatie te zijnjfeelders schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:27:
Klinkt raar maar heb na de update even een game gespeeld en haalde voor de update met de zelfde settings tussen de 30 en 40 FPS in de game, nu na de update opeens tussen de 45 en 55 FPS. Is hier een verklaring voor?
Komt dit door de nieuwe wddm 2.3? Lijkt me stug toch?
Komt dit door de nieuwe wddm 2.3? Lijkt me stug toch?
[ Voor 10% gewijzigd door dutchnltweaker op 17-10-2017 23:38 ]
https://support.office.com/en-us/article/Learn-about-OneDrive-Files-On-Demand-0e6860d3-d9f3-4971-b321-7092438fb38e Hier wordt de link ook genoemdPi0tr schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:34:
[...]
Lijkt dodgy inderdaad, maar schijnt toch echt de officiële download-locatie te zijn
PC aan receiver naar tv. Mediabestand, rechtermuis, Cast to Device.hardware-lover schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:31:
[...]
@MAX3400 daar was ik wel wat nieuwsgierig naar ja. Hoe heb je HDR "gecast"?
Werkte hier out of the box en andes even naar Display Settings toe en dan in zoekveld linksboven HDR intikken.
Onwijs jammer dat een gepinde Edge tab de gewone edge opent en niet in z'n eigen icoontje/venster blijft leven, zoals IE11 wel doet. Ik had gehoopt om IE11 te kunnen vervangen voor Edge voor het pinnen van Deezer.
Bovendien wordt iedere keer als je op de gepinde icoon klikt de deezer tab herladen. Onbruikbaar dus...
Bovendien wordt iedere keer als je op de gepinde icoon klikt de deezer tab herladen. Onbruikbaar dus...
[ Voor 19% gewijzigd door Ramon op 18-10-2017 08:43 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Gister even de update geïnstalleerd, op de ene PC ging het soepel/zonder problemen waar de andere wat gezeur gaf, niet automatisch opnieuw wilde starten, paar errors 'try again'. Na handmatig gewoon de computer opnieuw gestart te hebben leek het goed te gaan.
Buiten wat nieuwe dingetjes merk ik weinig verschil.
Android telefoon 'linken' kijk ik nog wel een keer naar.
TruePlay kwam ik ook tegen, lijkt wel op een soort 'XBOX Live anticheat' ofzo.
Het enige dat niet meer werkt is AI Suite (Asus)
Misschien dat ik nog meer tegenkom maar tot nu lijkt de rest naar behoren te functioneren.
Buiten wat nieuwe dingetjes merk ik weinig verschil.
Android telefoon 'linken' kijk ik nog wel een keer naar.
TruePlay kwam ik ook tegen, lijkt wel op een soort 'XBOX Live anticheat' ofzo.
Het enige dat niet meer werkt is AI Suite (Asus)
Misschien dat ik nog meer tegenkom maar tot nu lijkt de rest naar behoren te functioneren.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Beetje jammer dat de een website altijd opent in Edge als je de nieuwe 'Continue on PC' app gebruikt op je smartphone. Je standaardbrowser wordt gewoon genegeerd.
Heb toen straks maar de "update now"-knop van https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 gebruikt. Zie net dat de installer niet geheel vertaald is naar het Nederlands: "working on updates, don't turn off your pc. This will take a while."
Hopelijk is de rest wel in dezelfde taal als de vorige versie
Hopelijk is de rest wel in dezelfde taal als de vorige versie
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
.... ik had niet in het Nederlands geGoogled, omdat dat nog wel eens niet nuttige hits oplevert.
Nu maar een tijdje wachten om te zien in welke taal het uiteindelijke resultaat is
edit: Half NL half Engels dus
Nu maar een tijdje wachten om te zien in welke taal het uiteindelijke resultaat is
edit: Half NL half Engels dus

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 18-10-2017 11:05 ]
Oscar Wilde
Die Fall update lukt niet. Binnegehaald regulier, dus hij heeft 'm zelf opgehaald. Zag dat de schijfruimte met een GB of 10/12 minder werd en daarna weer meer.
Update staat klaar en vraagt om hertsart. Maar dan update ie niet, herstart duurt wel lang (minuutje of zo) voor ie 'uit'gaat.
Na diverse herstarts en uitzetten en daarna weer aanzetten doet ie het nog steeds niet. Toen bij troubleshooten windows update vind ie wat, maar daarna gaat de update nog steeds niet geinstalleerd worden. Iemand enig idee wat nu?

EDIT
Uiteindelijk probleemloos gelukt via https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=799445 update tool.
Update staat klaar en vraagt om hertsart. Maar dan update ie niet, herstart duurt wel lang (minuutje of zo) voor ie 'uit'gaat.
Na diverse herstarts en uitzetten en daarna weer aanzetten doet ie het nog steeds niet. Toen bij troubleshooten windows update vind ie wat, maar daarna gaat de update nog steeds niet geinstalleerd worden. Iemand enig idee wat nu?

EDIT
Uiteindelijk probleemloos gelukt via https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=799445 update tool.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMarcie op 18-10-2017 13:47 . Reden: EDIT: Gelukt ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Oh crap. Updaten was gelukt, daarna schijfopruiming gedaan, herstart -> beeld zwart 
edit: Na nog een herstart weer beeld, geen idee wat het was.
[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 18-10-2017 11:18 ]
Oscar Wilde
Je kan hem hier wel bij Ms zijn officiële site downen directe link naar setup.exe https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=851311jfeelders schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:27:
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verwijderd
Vandaar dat ik maar een reinstall heb gedaan,om dit gezeur te voorkomenRaven schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:17:
Oh crap. Updaten was gelukt, daarna schijfopruiming gedaan, herstart -> beeld zwart

Was niet nodig, na nog een herstart was het goed. Plus, door de schijfopruiming kan de vorige install niet meer teruggezet wordenVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:20:
[...]
Vandaar dat ik maar een reinstall heb gedaan,om dit gezeur te voorkomen![]()
./Maar je kan nog wel een systeemherstel doen?
Oscar Wilde
Verwijderd
Verder moet ik zeggen dat de Fall Creators update, tot nu zeker wel goed werkt.Nog geen grote problemen tegen gekomen op mijn systemen in elk geval tot nu toe.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 11:28 ]
Het is weer raak, mijn icon posities worden niet meer opgeslagen na een grote Windows upgrade. Ik heb een nVidia kaart, de vorige keer hielp het om na de upgrade de drivers opnieuw (schoon) te installeren, maar dat mag zelfs nu niet baten. Het probleem is dus dat het grootste deel van de icons op het rechterscherm terecht komen terwijl mijn linker scherm primary is.
De dingen die ik geprobeerd heb:
1. sfc /scannow
2. dism /online /cleanup-image /restore-health
3. IconCache.db verwijderd
4. DesktopOK gedraaid en de iconlocaties opgeslagen.
5. Drivers opnieuw geinstalleerd met de optie 'schone installatie'
Iemand nog een idee? Ik begrijp ook niet wat dit elke keer verkloot, tussen de vorige keer en deze keer zit zelfs een hele schone Windows installatie met weer hetzelfde probleem.
1. sfc /scannow
Iemand nog een idee? Ik begrijp ook niet wat dit elke keer verkloot, tussen de vorige keer en deze keer zit zelfs een hele schone Windows installatie met weer hetzelfde probleem.
It takes one to know one...
update kwam via windows update binnen, na "zoeken naar updates", update lijkt goed te werken, 1709, er kwam al een kumulatieve update later. gisteravond.
enig probleem, tot nu toe; ik moet 2maal inloggen... te overzien, dit probleem, wel vreemd... ik zal eens zoeken waar het aan ligt.
(op een oude laptop overigens, asus K53S, intel i7 2630QM, 4GB, intel ssd)
EDIT: louter bij koude start.
enig probleem, tot nu toe; ik moet 2maal inloggen... te overzien, dit probleem, wel vreemd... ik zal eens zoeken waar het aan ligt.
(op een oude laptop overigens, asus K53S, intel i7 2630QM, 4GB, intel ssd)
EDIT: louter bij koude start.
[ Voor 4% gewijzigd door sada op 18-10-2017 13:27 ]
Gisteravond nog even de update gedraaid. Voor het eerst dat het in een keer goed ging.
Moet zeggen dat de visuele aanpassingen subtiel zijn, ik zie niet direct heel veel veranderingen.
De GPU's in Taakbeheer is een leuke toevoeging. Verder geen echte performance veranderingen gemerkt.
Moet zeggen dat de visuele aanpassingen subtiel zijn, ik zie niet direct heel veel veranderingen.
De GPU's in Taakbeheer is een leuke toevoeging. Verder geen echte performance veranderingen gemerkt.
Hmm is er bij meer mensen dat de verkenner een raar formaat heeft. Hij geeft tussen de balk met het kruisje e.d. en de daadwerkelijke verkenner een leeg gedeelte. Ook werkt het kruisje voor het afsluiten niet.
Misschien een heel algemeen antwoord maar...Dubbeldrank schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:34:
Het is weer raak, mijn icon posities worden niet meer opgeslagen na een grote Windows upgrade. Ik heb een nVidia kaart, de vorige keer hielp het om na de upgrade de drivers opnieuw (schoon) te installeren, maar dat mag zelfs nu niet baten. Het probleem is dus dat het grootste deel van de icons op het rechterscherm terecht komen terwijl mijn linker scherm primary is.
1. sfc /scannow
Vanuit mijn optiek zou het aan de software en drivers liggen die je heb geinstalleerd.
Dat is inderdaad een vrij algemeen antwoord waar ik weinig mee kan, het gaat prima tot er weer een grote Windows update komt. Doorgaans was het te fiksen door daarna de nVidia drivers opnieuw te installeren, maar nu niet meer. Het is niet dat er verder iets aan instellingen qua icons in de nVidia driver zit waarmee ik het op kan lossen.Berlinetta schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:26:
[...]
Misschien een heel algemeen antwoord maar...
Vanuit mijn optiek zou het aan de software en drivers liggen die je heb geinstalleerd.
Mijn surface pro 4 is is 1,5 aan het stampen op de update, gaat die rebooten / installeren is die klaar staat de 1703 er nog op....
Cloud ☁️
Ligt eraan. met een nieuwe upgrade wordt er eigenlijk een nieuw besturingssysteem geïnstalleerd.Dubbeldrank schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:39:
[...]
Dat is inderdaad een vrij algemeen antwoord waar ik weinig mee kan, het gaat prima tot er weer een grote Windows update komt. Doorgaans was het te fiksen door daarna de nVidia drivers opnieuw te installeren, maar nu niet meer. Het is niet dat er verder iets aan instellingen qua icons in de nVidia driver zit waarmee ik het op kan lossen.
Als je een Microsoft account gebruikt, dan blijven je instellingen als het goed is hetzelfde.
Daarnaast komen ook de standaard meegeleverde drivers weer terug.
En dan worden je bestanden gemigreerd.
Geen idee, wat voor systeem je hebt. Maar bij mijn laptop wordt de Intel grafische kaart gebruikt en voor het zwaardere werk de NVIDIA. Misschien dat je naar Intel drivers kan kijken.
Ik kon onder andere de blizzard launcher niet installeren omdat secondary logon service uitgeschakeld is in deze build.
En mijn display drivers zijn van slag, in chrome heb ik wat artifacts met scrollen.
En mijn display drivers zijn van slag, in chrome heb ik wat artifacts met scrollen.
Hier ook niet helemaal vlot verlopen. Na de update start hij volledig op en na het inloggen heb je die pagina in Edge. Na dat te sluiten reageerde windows verkenner niet meer/heel traag. Zag bij cpu gebruik dat verkenner boven de 30% verbruikte. Na opnieuw opstarten zelfde probleem. Windows balk reageerd totaal niet en rechts klik of slepen op bureaublad heeft enorm lange vertraging. Windows Verkenner beeindigen heeft geholpen. Geen idee of hij de volgende opstart wel perfect zal werken.
Verwijderd
Ik dacht er aan om i.p.v. Firefox nu maar eens Edge te gaan gebruiken: scheelt weer een installatie. Maar eh... Edge heeft geen bladwijzermenu? In Firefox ben ik in twee klikken bij de bladwijzer die ik wil hebben maar in Edge kost me dat minstens drie en de lijst komt ook vertraagd tevoorschijn. Kan je ook ergens een ouderwets menu in Edge tevoorschijn toveren? (Dit is METEEN alweer iets waardoor ik denk 'Laat ook maar, ik gebruik Firefox wel weer...'.)
Ik heb toevallig onlangs Edge ook een kans gegeven, maar heb een hele dag zitten stoeien met een (grote en moderne) webapplicatie. Die bleek achteraf perfect te werken in Chrome, en nadat bleek dat Edge ook de halve webapplicatie probeerde te vertalen (dacht eerst ook dat dat een fout in de webapplicatie was), en ik niet kon vinden waar dat uit te zetten was, heb ik Chrome maar weer als standaardbrowser teruggezet.
Edge is nog lang geen goede en moderne browser te noemen helaas.
Ook met lokaal account blijven instelling hetzelfde. Echter bij mij en een kennis haalde hij gewoon het Nvidia pakket weg en gebruikte een eigen MS certified driver. Dus moest Nvidia driver gewoon weer installeren.Berlinetta schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:37:
[...]
Ligt eraan. met een nieuwe upgrade wordt er eigenlijk een nieuw besturingssysteem geïnstalleerd.
Als je een Microsoft account gebruikt, dan blijven je instellingen als het goed is hetzelfde.
Daarnaast komen ook de standaard meegeleverde drivers weer terug.
En dan worden je bestanden gemigreerd.
Bij een collega gold dit ook voor zijn AMD kaart.
Ik denk dat het probleem van @Dubbeldrank bij iets van antivirus pakket ligt. Hoe gek het ook klinkt. Die willen nog wel eens je desktop extra protecten.
Daar zeg je wat, ik heb Eset en Malwarebytes even disabled en een keer normaal afgesloten. Nu blijft alles goed staan, bedankt voor de tip!Xfade schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:45:
[...]
Ook met lokaal account blijven instelling hetzelfde. Echter bij mij en een kennis haalde hij gewoon het Nvidia pakket weg en gebruikte een eigen MS certified driver. Dus moest Nvidia driver gewoon weer installeren.
Bij een collega gold dit ook voor zijn AMD kaart.
Ik denk dat het probleem van @Dubbeldrank bij iets van antivirus pakket ligt. Hoe gek het ook klinkt. Die willen nog wel eens je desktop extra protecten.
Ik denk dat je per ongeluk de Microsoft Translator extensie hebt geinstalleerd of dat in de webapp een vertaalfunctie zit, want in Edge zit dat in ieder geval niet.RubenDJ schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:25:
Ik heb toevallig onlangs Edge ook een kans gegeven, maar heb een hele dag zitten stoeien met een (grote en moderne) webapplicatie. Die bleek achteraf perfect te werken in Chrome, en nadat bleek dat Edge ook de halve webapplicatie probeerde te vertalen (dacht eerst ook dat dat een fout in de webapplicatie was), en ik niet kon vinden waar dat uit te zetten was, heb ik Chrome maar weer als standaardbrowser teruggezet.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb met Get-AppxPackage gezien dat twee Apps (verouderde versies) nog geregistreerd staan als geinstalleerd voor een bepaalde user die niet meer bestaat. Nu lukt het niet om die te verwijderen (met Remove-AppxPackage -> Remove-AppxPackage : Removal failed. Please contact your software vendor. (Exception from HRESULT: 0x80073CFA)). Het is uiteindelijk vooral een cosmetisch probleem, maar ik vroeg me af waar die App-registratie eigenlijk opgeslagen is.
Dat laatste inmiddels gevonden: StateRepository-Machine.srd in %ProgramData%\Microsoft\Windows\AppRepository\
Dat laatste inmiddels gevonden: StateRepository-Machine.srd in %ProgramData%\Microsoft\Windows\AppRepository\
[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 19-10-2017 00:04 ]
bij mij is de fall update goed gegaan op mijn desktop ( zelfbouw )
bij de laptop ( asus ) van mijn moeder ging het ook goed maar na de update is er iets vreemds aan de hand.
als je op de laptop opnieuw opstart dan pakt hij de muis niet meer,zelfs de touchpad werkt niet oke,wil je dan weer opnieuw opstarten dan krijg je een blauw scherm met ( ik heb niet goed gelezen ) iets van een melding over een usb device wat nog op de achter grond bezig is wat moet afsluiten.
toch opnieuw starten? ja
laptop opnieuw gestart,weer het zelfde gezeur.
maar als er gekozen word voor afsluiten ( dus niet opnieuw starten ) dan krijgen we geen blauw scherm met een melding en als de laptop dan weer opnieuw word aangezet dan doet alles het gewoon goed.
alleen bij het opnieuw opstarten komt dit probleem voor.
heeft iemand een idee? we hebben er zelf namelijk niet al te veel verstand van.
bij de laptop ( asus ) van mijn moeder ging het ook goed maar na de update is er iets vreemds aan de hand.
als je op de laptop opnieuw opstart dan pakt hij de muis niet meer,zelfs de touchpad werkt niet oke,wil je dan weer opnieuw opstarten dan krijg je een blauw scherm met ( ik heb niet goed gelezen ) iets van een melding over een usb device wat nog op de achter grond bezig is wat moet afsluiten.
toch opnieuw starten? ja
laptop opnieuw gestart,weer het zelfde gezeur.
maar als er gekozen word voor afsluiten ( dus niet opnieuw starten ) dan krijgen we geen blauw scherm met een melding en als de laptop dan weer opnieuw word aangezet dan doet alles het gewoon goed.
alleen bij het opnieuw opstarten komt dit probleem voor.
heeft iemand een idee? we hebben er zelf namelijk niet al te veel verstand van.
Stuurprogramma touchpad (synaptics?) bijwerken en muis er even uit. Dit was ook met w7 wel eens een probleem.joey82 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 00:10:
Je kan ook kijken of Asus nieuwe usb drivers heeft uitgebracht.
[ Voor 5% gewijzigd door Xfade op 19-10-2017 04:49 ]
Voor de update was mijn startmenu en action center transparant. Na de update niet meer. Is dat niet default? Dacht dat Microsoft Fluent Design wel zou willen promoten..
Daarnaast zorgde mijn Avira ervoor dat een of andere hosts file geblokkeerd werd tijdens het updaten.. Hoe en wat.. Geen idee.. Iemand?
Daarnaast zorgde mijn Avira ervoor dat een of andere hosts file geblokkeerd werd tijdens het updaten.. Hoe en wat.. Geen idee.. Iemand?
[ Voor 197% gewijzigd door JoeZuCK op 19-10-2017 07:58 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Let op:
Ervaringen met de Insider Preview van Windows 10 kunnen in het [Windows 10] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
Ervaringen met Windows 11 horen thuis in het [Windows 11] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
De Windows 10 mei 2021 Update (of 21H1) bits zijn hier te downloaden (via de MediaCreation Tool link). Je kunt natuurlijk ook via Windows Update checken op updates, dan zou hij als het goed is ook binnen moeten komen.
Ervaringen met de Insider Preview van Windows 10 kunnen in het [Windows 10] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
Ervaringen met Windows 11 horen thuis in het [Windows 11] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
De Windows 10 mei 2021 Update (of 21H1) bits zijn hier te downloaden (via de MediaCreation Tool link). Je kunt natuurlijk ook via Windows Update checken op updates, dan zou hij als het goed is ook binnen moeten komen.