Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tm0nk
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-05 13:01
Jester-NL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:49:
LOL... update uitgevoerd, C:-schijf (opnieuw) laten opruimen... resultaat: 30gieg gewonnen!!

Het enige dat me nog niet lukt is om mijn Windows te laten registeren
Had ik ook last van. Gewoon als een gek steeds maar weer op activate gedrukt. --> na een paar keer was het opeens raak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:34

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Die Windows.old directory? Die wordt toch later automatisch weer verwijderd?
Dat was toch ook zo bij de upgrade van Windows 8.0 naar 8.1?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
Mmmm groot minpuntje gevonden met OneDrive
Windows 8 had een app (welke nu weg is) nu kan je alleen maar kiezen om al je bestanden te laten downloaden.

Juist de charme van de app was dat je toch al je bestanden had en per bestand kon kiezen of je hem offline wou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:40
weet iemand hoe ik het icoontje rechts ondering van de verschillende talen/toetsenborden onzichtbaar kan maken ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik typ dit nu vanuit Windows 10. De upgrade is relatief vlot gegaan, alleen wil hij nu niet activeren. Later nog maar eens proberen. Dat scriptje geeft nu als productcode TY4CG-....-HCFC6.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:53:
Die Windows.old directory? Die wordt toch later automatisch weer verwijderd?
Dat was toch ook zo bij de upgrade van Windows 8.0 naar 8.1?
Haalt ook Windows.~BT weg en nog wat andere zut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koosbeelen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:47:
Weet iemand meer over de beloofde gratis office die je bij windows 10 zou krijgen?
Dat is vermoedelijk Office Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:20
C6DL schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:55:
Mmmm groot minpuntje gevonden met OneDrive
Windows 8 had een app (welke nu weg is) nu kan je alleen maar kiezen om al je bestanden te laten downloaden.

Juist de charme van de app was dat je toch al je bestanden had en per bestand kon kiezen of je hem offline wou hebben
NEEE
http://winsupersite.com/w...ening-onedrive-windows-10

Onedrive heeft de smartfile optie gewoon weer wegehaald in W10
hoe kansloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 18:34

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mx. Alba schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:55:
Ik typ dit nu vanuit Windows 10. De upgrade is relatief vlot gegaan, alleen wil hij nu niet activeren. Later nog maar eens proberen. Dat scriptje geeft nu als productcode TY4CG-....-HCFC6.
Blijven proberen, mij lukt het na iets van 20 keer klikken.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Laatst online: 14-09 18:58
Op dit moment lijkt wsreset ook niet meer te werken. Volgens mij kan ms het gewoon niet aan en liggen plat met de handel (letterlijk :)
ShadowBumble schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:49:
[...]

Dat heb ik ook maar mijn grootste ergenis is toch wel dat ik Windows 8.1 Pro in het Engels had en met Windows 10 is hij spontaan "geupgrade" naar Nederlands.

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

@Tweakers.net: hoeveel % van de pageviews zijn na vandaag vanaf Windows 10 geweest? Misschien wel geinig om te publiceren ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 19:53
koosbeelen schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:47:
Weet iemand meer over de beloofde gratis office die je bij windows 10 zou krijgen?
Ik denk dat je de mobile apps bedoelt. Word Mobile, powerpoint mobile en excel mobile. Deze zijn enkel gratis voor schermen kleiner dan 10inch denk ik. Voor laptops en desktops heb je een office 365 abonnement nodig om documenten aan te maken en te bewerken. De gratis versie kan enkel weergeven dacht ik. Ben aan het installeren dus ben niet 100% zeker. Maar ik dacht dat het zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosbeelen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05 14:15
manmad schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:14:
[...]

Ik denk dat je de mobile apps bedoelt. Word Mobile, powerpoint mobile en excel mobile. Deze zijn enkel gratis voor schermen kleiner dan 10inch denk ik. Voor laptops en desktops heb je een office 365 abonnement nodig om documenten aan te maken en te bewerken. De gratis versie kan enkel weergeven dacht ik. Ben aan het installeren dus ben niet 100% zeker. Maar ik dacht dat het zo was.
Op het moment heb ik een asus t100 (10 inch) Ik zie de mobile versies staan. Ook zag ik die op de insider preview op mijn 16 inch laptop. Ik hoop dat er nog wel iets van een gratis office pakket komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik heb zelf geen last gehad van windows.OLD map, maar wel dat programfiles is blijven staan, waarin ik een game (Team Fortress 2) in had staan. 1 voordeel ik kon gelijk mijn game starten.

ik draai nu paar uurtjes met Windows 10 en ik ben tot dus ver zeer verrast hoe goed het allemaal in elkaar zit.
Ja ze doen veel in de cloud, maar dat is ook na wat tweaks uit te schakelen (ook al tijdens de installatie van Windows 10)

Start menu
Zoals bekend is de Start menu terug en een goede combinatie tussen windows 7 en windows 8.
de tegels zijn voor mij nu een stuk beter te gebruiken. Nooit een echte fan geweest van de full screen "metro" interface.

Xbox
Tijdens het gamen of zelfs het openen van een app, kan je met Windows + G de gameroverlay starten en kan je makkelijk screenshots maken en gameplay opnemen. Dit is precies wat de Xbox One al kan en dat is nu ook beschikbaar op PC. Leuk.

Edge
Je kan nog steeds Internet explorer gebruiken (deze staat nog steeds standaard geinstalleerd, maar goed verborgen) maar Edgde is toch de nieuwe browser. Verbruikt minder geheugen als Chrome (browser die ik normaal gebruik), maar heeft nog wel een paar problemen.
1 ) Ik heb last van onscherpe letters (zoals op Tweakers) en dat is vrij irritant aan mijn ogen na een bepaalde tijd.
2) Bing.com zoek en nog geen mogelijkheid om voor Google te kiezen
3) nog geen plugins, maar deze komen er later zeker bij (ik mis adBlock)

Ik heb een screenshot gemaakt van Edge en de tekst gemakkeerd wat er zeer onscherp uitziet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7TcCJYI.png
Volgens mij niet echt te zien, maar sommige letters worden dikgedrukt

Agenda,Email
Nooit gebruikt in Windows 8, omdat het een full screen app was. Nu in Windows 10 is dit niet meer zo en zie ik ook sterke verbeter punten.
Ik heb mijn gmail al lekker gekoppeld en mijn outlook mail en dat werkt allemaal prima.
Echter moet ik nog kijken of er meer kleur instellingen mogelijk zijn in de agenda. (ik kom kleuren tekort haha)

Windows of Tablet ????
Eerlijk is eerlijk het ziet er allemaal strak uit en ik krijg meer het gevoel dat ik op een tablet zit te werken dan op een PC en dat is een GOED teken in mijn beleving. Alles is overzichtelijk en je hebt toch de vrijheid van de PC en de eenvoud van een Tablet. Dit komt door de Apps in het start menu. Notificaties aan de rechterkant etc. Ik ben zelf een programmeur en niet zozeer een systeembeheerder die veel met rechten, profiles etc bezig is, dus daar kan ik geen oordeel overgeven in mijn eerste ervaring.

Ze moeten nog de puntjes op de i zetten
Alle standaard apps (email,agenda,Groove media player, Edge, Windows explorer) hebben een nieuwe strake Flat icon gekregen. Echter Taakbeheer, Paint, knipprogramma en notepad is ongewijzigd, terwijl dat toch echt een microsoft applicatie is. Deze keuze begrijp ik totaal niet.

Taakbalk en bureablad
De taakbalk onderin heeft naar mijn idee, iets te kleine icoontjes, deze mochten van mij wel wat opgeschroefd worden. Icoontjes op je bureaublad hebben zoveel ruimte tussen de icoontjes zitten, dat ik gewoon niet normaal. Daar kan nog een hele icoon onder.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2REv3Nm.png
Ook is er een bug/fout dat je soms niet ziet in de taakbalk welke scherm je open hebt staan. je ziet alleen een dunstreepje, maar welke nu gefocused is, is niet duidelijk. (dit gaat soms mis)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Iemand anders er last van dat de adresbalk van Chrome niet lekker werkt? Refresht om de zoveel tekens / woorden.... echt super irritant.

Schone Windows 10 installatie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
@Pykow
Je kunt in Edge wel degelijk Google opgeven als default. Zit onder de drie puntjes - instellingen - geavanceerde instellingen weergeven.

Verder zie ik op mijn Surface Pro 2 niet de onscherpte die bij jou zichtbaar is.

[ Voor 24% gewijzigd door chowmonkey op 29-07-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

chowmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:26:
@Pykow
Je kunt in Edge wel degelijk Google opgeven als default. Zit onder de drie puntjes - instellingen - geavanceerde instellingen weergeven.
OK, Je moet dan dus eerst GOOGLE.NL gebruiken en daarna wordt hij herkend.
Ik kon zojuist NIET kiezen voor een andere zoekmachine en dat is nu wel gelukt.

Nu kijken of Kaarten ook naar Google kan kijken haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
chowmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:26:
@Pykow
Klik er maar eens op, geen resultaten. Zal later ongetwijfeld toegevoegd worden.

edit: @hierboven, ah op die manier 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door deathmonkey op 29-07-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
deathmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:29:
[...]

Klik er maar eens op, geen resultaten. Zal later ongetwijfeld toegevoegd worden.
Hier werkt dat gewoon hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 18:54
Ben ik de enige die nog steeds wat huiverig is om nu al te upgraden naar W10? De enige pc waarvan ik het echt aan het overwegen ben is mijn nieuwe laptop met W8.1 omdat ik dat na een week nog steeds onwerkbaar vind.... Alle andere apparaten met W7 geven mij echter nog geen enkele aanlijding om te willen upgraden naar W10

[ Voor 19% gewijzigd door jbhc op 29-07-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathmonkey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
jbhc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:30:
Ben ik de enige die nog steeds wat huiverig is om nu al te upgraden naar W10? De enige pc waarvan ik het echt aan het overwegen ben is mijn nieuwe laptop met W8.1 omdat ik dat na een week nog steeds onwerkbaar vind....
Heb net geüpgraded. Kan je zeggen dat je na de upgrade (duurt wel ff) direct weer verder kan. Al je instellingen worden meegenomen en het is net alsof er al altijd windows 10 op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Huivering is natuurlijk. We kunnen ook niet allemaal de eersten zijn natuurlijk en je hebt nog een jaar om de overstap te maken.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

goosche schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:47:
Heb een probleem met mijn videokaart driver ik krijg telkens de melding nvidia installatieprogramma mislukt. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Heb geforce 353.30 gedownload
Ik had hetzelfde..specifiek windows 10 64 bit gekozen op de nvidia website.

Maar na herstart pc, en daarna met rechtermuis>uitvoeren als admin begon hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik vind de browser echt een achteruitgang op een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

deathmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:29:
[...]

edit: @hierboven, ah op die manier 8)7
Ik ben 1x naar Google.nl gegaan met Edge en na het heropenen van de applicatie kan ik nu ook kiezen voor Google.

Waarschijnlijk willen ze je niet gelijk naar google verwijzen.

.
jbhc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:30:
Ben ik de enige die nog steeds wat huiverig is om nu al te upgraden naar W10? De enige pc waarvan ik het echt aan het overwegen ben is mijn nieuwe laptop met W8.1 omdat ik dat na een week nog steeds onwerkbaar vind....
Ik ben begonnen op mijn eigen gamePC, als het mis gaat heb ik er zo weer Windows 8 op geinstalleerd.
Nu ga ik hem goed testen en daarna kijken of mijn werk laptop ook geupdate kan gaan worden.
dan kan ik zien of Windev (Ontwikkeltool) ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Ik vind het eigenlijk al gelijk een hele fijne upgrade. Misschien komen er nog rare dingen tevoorschijn maar zit nu al de hele dag op Win 10 te klooien en het lijkt allemaal vlot en logisch te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 18:54
chowmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:33:
Ik vind het eigenlijk al gelijk een hele fijne upgrade. Misschien komen er nog rare dingen tevoorschijn maar zit nu al de hele dag op Win 10 te klooien en het lijkt allemaal vlot en logisch te werken.
Vanuit W8.x kan ik het me wel voorstellen (Ik heb al een tijdje de W10 Preview geprobeerd) maar zijn er echt verbeteringen tov W7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

chowmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:33:
Heb je ook al gekeken naar OneDrive ? Ik upload net een bestand van 15MB en duurt heel erg lang voordat deze gesynchroniseerd is op mijn PC (Windows 10) en mijn latop heeft alles keurig geupload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik had een paar weken geleden Word Mobile Preview, Excel Mobile Preview en Powerpoint Mobile Preview op mijn Surface Pro 3 geinstalleerd. In het Start menu stonden de tegels ook als Word Mobile Preview etc. Dat Preview is er bij mij nu af als ik ze zoek via de search functie, maar als ik ze opstart, dan blijven ze op het splash screen hangen en uiteindelijk na een minuut sluit de app zich af. Wellicht komt dat omdat de geruchten er zijn dat die Office Mobile voor tablets < 10.1 inch zijn en mijn Surface Pro 3 is groter dan 10.1 inch. Wil je ze gebruiken op grotere tablets, dan moet je een Office 365 abo hebben, welke ik wel heb, maar ivm trage wifi in Italie, kan ik het nu even niet snel controleren.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

jbhc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:40:
[...]

Vanuit W8.x kan ik het me wel voorstellen (Ik heb al een tijdje de W10 Preview geprobeerd) maar zijn er echt verbeteringen tov W7?
1 )Snelheid met of zonder SSD is het een echte vooruit gang.
2 )Meer tablet ervaring, dus iets meer gebruiksvriendelijker dan Windows 7 (Ook al ben je heel erg vertrouwd aan windows 7)
3 ) Als "Geek" leuk om nieuwe dingen te ontdekken van windows en vooral de Apps zijn nu beter te gebruiken dan in windows 8 (en windows 7 kent deze al helemaal niet)
4 ) Als gamer heb je nu beter intergratie met Xbox en ja dat is een "luxe" toevoeging

Totaal plaatje is dus echt een feeling tussen Windows 7 en windows 8, maar dan veel beter.
Zo had windows 8 moeten zijn, dan waren mensen niet zo negatief over windows 8 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Pykow schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:40:
[...]

Heb je ook al gekeken naar OneDrive ? Ik upload net een bestand van 15MB en duurt heel erg lang voordat deze gesynchroniseerd is op mijn PC (Windows 10) en mijn latop heeft alles keurig geupload
Ik durf daar niks zinnigs over te zeggen. Ik ben nog syncen maar zit momenteel in Suriname op maar 2 mbit dus dat is niet echt representatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
SRich schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:26:
[...]

Dus die code is legaal te krijgen voor 20 euro?
Ik neem aan dat u mij wou quoten, ipv de persoon boven mij? :)

Ja, een Win 8 Professional key is merkelijk dus voor 20 euro te krijgen...
Vraag me niet hoe dit kan... Waarschijnlijk in bulk aangekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

chowmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:48:
[...]

Ik durf daar niks zinnigs over te zeggen. Ik ben nog syncen maar zit momenteel in Suriname op maar 2 mbit dus dat is niet echt representatief.
Oorzaak gevonden. ik was Bing Offline kaarten aan het ophalen van Nederland en dit zorgt voor een zeer lage download snelheid. blijkt alle resources op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
jbhc schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:40:
[...]

Wel op een Surface Pro 2 :) Daar zou ik geen W7 op willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik klik me suf op "Activeren", maar activeren ho maar. "Windows kan niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw." Iets te veel interesse? :D

[edit]

Haha en dan opeens: "Windows is geactiveerd". De aanhouder wint! :D

[ Voor 22% gewijzigd door Mx. Alba op 29-07-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mx. Alba schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:54:
Ik klik me suf op "Activeren", maar activeren ho maar. "Windows kan niet worden geactiveerd. Probeer het later opnieuw." Iets te veel interesse? :D

[edit]

Haha en dan opeens: "Windows is geactiveerd". De aanhouder wint! :D
nadat mijn pc paar keer opnieuw was opgestart (Drivers installeren en het aanpassen van de computer naam) was die van mij automatisch geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:00
Is er iemand die weet waar ik de two factor authentication kan vinden die in Windows 10 beloofd werd? Ik kan het nergens in de instellingen vinden.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:10
Ik kan geen apps installeren via de store. wanneer ik niks bij downloads heb staan , en ik klik op check voor updates, dan vindt hij VClibs 12 om te updaten. dit wordt dan gedownload en geinstallerd. maar verder doet het niets.
het staat niet in de appstore als app, maar heeft met de C(++?) libraries te maken. er zijn meer mensen die dit hebben maar er is geen oplossing voor.

ik kan bijvoorbeeld ook geen candycrush installeren ( dit heb ik geprobeerd, omdat dit nu gratis bij windows 10 geleverd zou worden, en dus zeker zou moeten werken)

ik vindt dit erg merkwaardig, maar zou in ieder geval graag willen weten wat ik kan doen om het weer werkend te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:26:
Iemand anders er last van dat de adresbalk van Chrome niet lekker werkt? Refresht om de zoveel tekens / woorden.... echt super irritant.

Schone Windows 10 installatie :')
In aanvulling op dit probleem werkt Chrome hier verder ook echt voor geen meter op Windows 10.
Renderfouten op websites en Google maps zegt dat ie in Lite mode draait omdat m'n PC er moeite mee lijkt te hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
engelbertus schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:58:
Ik kan geen apps installeren via de store. wanneer ik niks bij downloads heb staan , en ik klik op check voor updates, dan vindt hij VClibs 12 om te updaten. dit wordt dan gedownload en geinstallerd. maar verder doet het niets.
het staat niet in de appstore als app, maar heeft met de C(++?) libraries te maken. er zijn meer mensen die dit hebben maar er is geen oplossing voor.

ik kan bijvoorbeeld ook geen candycrush installeren ( dit heb ik geprobeerd, omdat dit nu gratis bij windows 10 geleverd zou worden, en dus zeker zou moeten werken)

ik vindt dit erg merkwaardig, maar zou in ieder geval graag willen weten wat ik kan doen om het weer werkend te krijgen...
Gewoon blijven klikken, dan installed ie ineens wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:11

Radeon

Today is a good day to die

Raven schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:49:
[...]

Die foutmelding kwam ik o.a. heel wat builds terug al tegen, de Store is nog wat buggy helaas.
Heb er hier ook last van zowel op de desktop als de tablet, denk dat de servers van Microsoft het een beetje druk hebben.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

engelbertus schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:58:

Ik had dat probleem eerst ook. Eerst moet Windows geactiveerd zijn. Daarna controleert hij kennelijk ook bij elke download de licentie en aangezien de licentieservers overbelast zijn gaat dat ook vaak fout... Druk op dat download icoontje rechts bovenin en druk gewoon een aantal keren op 'retry' totdat het wel werkt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Iemand die boxcryptor gebruikt?

Even je encrypte bestanden ergens anders stallen, want na de upgrade kun je er niet meer bij.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Vraagje: zit er nu eindelijk al eens SSH in CMD/Power Shell? Ik heb zelf geen Windows PC bij de hand, maar als ik het Google krijg ik alleen resultaten dat het eraan komt, niet dat het er al daadwerkelijk in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kaanmijo schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:06:
Vraagje: zit er nu eindelijk al eens SSH in CMD/Power Shell? Ik heb zelf geen Windows PC bij de hand, maar als ik het Google krijg ik alleen resultaten dat het eraan komt, niet dat het er al daadwerkelijk in zit.
http://blogs.msdn.com/b/p...for-secure-shell-ssh.aspx en inderdaad kan ik niet 1-2-3 de update/download vinden dat het erin zit.

Persoonlijk vind ik SSH-connecties binnen Powershell erg bedenkelijk (op dit moment) omdat je per 3rd-party tooling andere syntax moet gebruiken en ook geen centrale repo hebt om je SSH-keys in op te slaan om later te kunnen hergebruiken.

Of het beter wordt met de toekomstige versies van Microsoft, valt nog te bezien. Zodra SSH er is, weet je ook dat mensen ook meteen SCP willen zien. En de volgende is dan SFTP. En dan tunnelling.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Weet iemand toevallig hoe je de verkenner direct naar 'deze pc' laat gaan ipv 'snelle toegang'

En chrome werkt hier prima, ook op google maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Asgaro schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:49:
[...]

Ik neem aan dat u mij wou quoten, ipv de persoon boven mij? :)

Ja, een Win 8 Professional key is merkelijk dus voor 20 euro te krijgen...
Vraag me niet hoe dit kan... Waarschijnlijk in bulk aangekocht?
Waarschijnlijk MSDN, die accounts zijn voor een prikkie te krijgen via allerhande site's, heb er zelf ook een aantal, maar het is echt een donkergrijs gebied en het is iedere keer een gok hoe lang je MSDN account het doet :P Niks illegaals aan, gewoon niet handig.

Het is overigens wel zo dat al geactiveerde key's geactiveerd blijven nadat een MSDN account "offline" is gehaald, dus geen zorgen. Ik heb nog een paar Windows 8 sleutels, zou je die in theorie kunnen upgraden naar 8.1 en dan naar 10?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

MrDrako schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:13:
Weet iemand toevallig hoe je de verkenner direct naar 'deze pc' laat gaan ipv 'snelle toegang'
View -> Options -> General -> Open File Explorer -> This PC.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 29-07-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mintvis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-08-2024
MrDrako schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:13:

En chrome werkt hier prima, ook op google maps :)
In explorer: view > options > open file explorer to: this pc

Hier mijn eerste ervaring met Windows 10:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/adVNgOs.jpg

Start menu is gewoon helemaal kapot, soms is de gehele linker kolom weg, icoontjes zijn maar half etc. Verder een aantal crashes gehad van oa Clover en Thunderbird, maar verder werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:54
Geupgrade naar Windows 10, en ben nu al erg tevreden. Nu wilde ik de Mail app eens een kans geven, maar zoals ik het begrijp log ik meteen in alle apps in met mijn MS account als ik in de mail app hiermee inlog. Begrijp ik dit goed? Zo ja, is er een manier om alléén in de mail app met mijn MS account in te loggen, niet in andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56
Ik heb ook geüpgrade naar Windows 10 en ben er zeer tevreden over. Het werkt echt enorm stabiel, snel en makkelijk. Echter heb ik nog een klein probleempje. Kaspersky Multi Device Security 2015 doet het niet meer sinds de update naar Windows 10 en ik krijg 'm ook niet aan de praat, omdat Windows meteen begint te zeuren dat het programma niet compatibel is. Zijn er hier nog meer mensen bij wie de AV niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Chipset & video-driver in orde? Is al veel gepost in alle Win10 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:10
Ik had wel zon vermoeden, maar hierover had ik geen stortvloed aan berichten gelezen hier, dus dacht dat ik de enige was.....
en omdat de mail app ook niet wil syncen, maar dat deed ie al 10 dagen niet blijkbaar, maar daar was weer een andere foutmelding bij, googlen op de errorcode gaf weer een verwijzing naar niet kunnen updaten.. dus daar kon ik ook niets mee..

maar weer eens proberen als MS aangeeft weer goed bereikbaar te zijn, want volgens mij is het op dit moment, zoals door sommigen voorspeld, een chaos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel een totaalscheel zijn maar hoe kan ik Edge verwijderen?
Ik deed dat met internet explorer altijd door hem uit te zetten bij Windows onderdelen maar daar zie ik hem niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Door de moderator hierheen verwezen, dus hier ben ik dan. :+
SChief schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:39:
Dus, eindelijk Windows 10 geactiveerd, gelijk besloten om een 'refresh' uit te voeren zodat het helemaal schoon zou zijn. Na een tijdje bleef het systeem echter in een BSOD/boot loop hangen met als melding inaccessible_boot_device. Via een USB-stick geprobeerd om opstartherstel uit te voeren, maar dat kon niet worden voltooid. Ook het activeren van veilige modus via CMD werkt niet. Nogmaals systeem opschonen accepteert ie ook niet. Sterker nog: waar ik in het begin nog een Windows bootlogo kreeg en een BSOD heb ik nu gewoon een zwart scherm dat afgewisseld wordt met een reboot.

Nu kan ik ervoor kiezen om weer een schone installatie te doen, ditmaal via USB (vorige was via de media creation tool en dan gelijk setup starten). Ik ben echter bang dat ik dan een hoop gezeik ga krijgen ivm activeren, of is deze angst onterecht?

EDIT: Dit is apart, bij het mislukken van opstartherstel zegt ie een logfile te hebben geplaatst in E:\WINDOWS\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt

Er zit alleen een SSD en een USB-stick in. SSD is C:\, en USB kent geen \WINDOWS\. Waar is die file dan heen?
TheVMaster schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:11:
Eh....als je Windows al hebt geinstalleerd (En geactiveerd) kun je nu gewoon een clean install van Windows 10 doen...maar eh.....dit soort zaken kunnen (op dit moment) beter besproken worden in het algemene topic wat hiervoor is aangemaakt : [Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2
[...]
Zo gezegd zo gedaan, maar nu zit ik helaas wel met een Windows 10 installatie die jankt om een productcode. Ben de weg nu wel goed kwijt eigenlijk, weet niet eens waar ik zou moeten beginnen om de boel weer geactiveerd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:32:
Ik zal wel een totaalscheel zijn maar hoe kan ik Edge verwijderen?
Ik deed dat met internet explorer altijd door hem uit te zetten bij Windows onderdelen maar daar zie ik hem niet tussen staan.
Je kunt toch gewoon de browser die je het liefst gebruikt default maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chowmonkey schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:35:
[...]

Je kunt toch gewoon de browser die je het liefst gebruikt default maken?
Dat is uiteraard een waarheid als een koe maar ik wil er helemaal van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Ook lekker debiel:

Ik moest perse een MS account aanmaken.
Fine. Dan doe ik wel microsoft@mijndomein.nl

Nu zit ik blijkbaar opgescheept met c:\users\micro als persoonlijke directory :')

Hoe verzinnen ze het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-08-2021
Hoi.

Kunnen jullie allemaal dingen in de store downloaden?

Krijg een error na "Licentie ophalen...": Probeer het opnieuw... Code: 0x803F7004, uiteraard gegoogled, maar geen informatie gevonden.

Thanks.

(dit is een soort van een repost van een reactie die ik in het andere windows 10 installatieproblemen topic had gestoken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:39

tomk94

Developer

Voor werk maak ik altijd verbinding met een VPN en dan via een RDP client naar mijn desktop computer daar. Ik vind op mijn W10 installatie die client niet meer terug. Alleen RemoteApp en desktop verbindingen, maar daar kan ik niet inloggen met mijn gegevens (accepteert lokaal adres remote desktop niet, moet emailadres zijn). Weet iemand hoe ik met RDP verbinding kan maken vanuit Windows 10? Kan via Google niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noobz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:42:
Hoi.

Krijg een error na "Licentie ophalen...": Probeer het opnieuw... Code: 0x803F7004, uiteraard gegoogled, maar geen informatie gevonden.

Thanks.

(dit is een soort van een repost van een reactie die ik in het andere windows 10 installatieproblemen topic had gestoken)
Heb exact hetzeflde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Dan hoort de vraag toch ook daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
MAX3400 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:43:
[...]

Dan hoort de vraag toch ook daar?
Maar daar is iedereen druk met echte problemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepvork.nl
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-08 16:38
Wouter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:41:
Ook lekker debiel:

Nu zit ik blijkbaar opgescheept met c:\users\micro als persoonlijke directory :')

Hoe verzinnen ze het...
Daar begin ik ook knettergek van te worden, het fijne is wel dat hij alles van dat account wat je in Windows 8 gebruikte overzet naar Windows 10. Verder heeft het alleen maar nadelen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
ik weet niet wat er aan de hand is maar ik krijg geen inlogscherm meer te zien. Na afmelden....

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

tomk94 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:43:
Voor werk maak ik altijd verbinding met een VPN en dan via een RDP client naar mijn desktop computer daar. Ik vind op mijn W10 installatie die client niet meer terug.
Windows+R -> MSTSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Voor werk maak ik altijd verbinding met een VPN en dan via een RDP client naar mijn desktop computer daar. Ik vind op mijn W10 installatie die client niet meer terug. Alleen RemoteApp en desktop verbindingen, maar daar kan ik niet inloggen met mijn gegevens (accepteert lokaal adres remote desktop niet, moet emailadres zijn). Weet iemand hoe ik met RDP verbinding kan maken vanuit Windows 10? Kan via Google niks vinden.
misschien begrijp ik je niet goed, maar je kunt toch gewoon 'verbinding maken met een extern bureaublad' starten, of mstsc intypen in run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 20:03
Soepvork.nl schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:44:
[...]

Daar begin ik ook knettergek van te worden, het fijne is wel dat hij alles van dat account wat je in Windows 8 gebruikte overzet naar Windows 10. Verder heeft het alleen maar nadelen :F
Welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepvork.nl schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:44:
[...]

Ik heb gewoon een lokaal account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
Zou je deze post in dat topic kunnen quoten en kunnen aangeven dat je hetzelfde probleem hebt?
noobz in "[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen"

Dat voelt toch minder stom dan mijn eigen reactie reposten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
dat mijn persoonlijke map nu C:\users\micro is omdat ik een e-mailadres koos dat niet met m'n naam begint :') Dat is gewoon echt dom ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepvork.nl
Dat alles er automatisch aan gekoppeld wordt zonder dat iemand daar vaak behoefte aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Je hoeft niet eens een account met email te maken..
Wanneer je die aangemaakt had, kon je op een linkje daaronder klikken.
(of als je dat niet kan vinden, trek ethernetkabel er even uit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

SmokingCrop schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:49:
Wat inderdaad al bestond sinds Windows 8 halverwege 2012 want die had ook liever een "officieel" account dan een local account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wouter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:41:
Ook lekker debiel:

Hoe verzinnen ze het...
Je hebt geen Account nodig. in Windows 8 geven ze je ook een mogelijkheid om er omheen te werken.
Je kan dan alleen geen gebruik maken van de Store en OneDrive, maar je kan verder gewoon windows gebruiken zoals je het gewend bent met Windows 7.

Daarnaast kan je een Android telefoon ook niet gebruiken zonder een Google account.
Dus Windows vraagt om een Microsoft account. No problem, zo werkt het eenmaal.
Hoi.

Thanks.

Ik had hier ook last van gehad. Misschien heeft het ermee te maken dat je windows nog niet geactiveerd is ?
Ik heb zojuist Twitter app gedownload zonder probleem.
Misschien begrijp ik het niet goed maar heb je al gezocht op Extern bureaublad ?
in windows 8 deed ik altijd Windows teken en dan type ik Extern. 1ste hit is dan RDP en kan ik verbinding maken met mijn server.
nog niet kunnen testen vandaag.
Mintvis schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:17:
[...]

In explorer: view > options > open file explorer to: this pc

Hier mijn eerste ervaring met Windows 10:

[afbeelding]

Start menu is gewoon helemaal kapot, soms is de gehele linker kolom weg, icoontjes zijn maar half etc. Verder een aantal crashes gehad van oa Clover en Thunderbird, maar verder werkt alles prima.
Oew dat ziet er raar uit.
Persoonlijk zelf nog geen enkele fout tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Laatst online: 07-07 18:59
Meer mensen die geen exchange-acount in de mail-app krijgen (behalve dan je microsoft-account...)?

Hij blijft bij mij maar zeuren dat het wachtwoord onjuist is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
Wouter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:47:
[...]

dat mijn persoonlijke map nu C:\users\micro is omdat ik een e-mailadres koos dat niet met m'n naam begint :') Dat is gewoon echt dom ontworpen.
Waarom was je dan zo bang dat ze je naam weten of zelf je andere email adres?
Verwacht je spam van ze? en is het echt zo onhandig dat bepaalde apps van Microsoft zelf gekoppeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepvork.nl
Dan is het vast mijn tunnelvisie, ik ging als een idioot door die installatie heen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
Maar een account is toch handig? Wordt je licentie direct aan gekoppeld, dus geen gezeik meer met die keys die altijd overal kwijt zijn.

Bovendien, als ik een nieuwe laptop heb of een tablet, worden mijn apps automagisch gesync'd. Dat voelt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik heb net windows 7 geinstalleerd op mijn oude windows vista pc om daarna naar windows 10 te upgraden.
En nu zat ik zo te kijken......windows 7 echt wel gemist hoor.
Mijn laptop had ooit windows 7, toen heel lang 8 en nu 10......
Maar wat ziet windows 7 er goed uit..... Misschien moet ik toch maar niet upgraden. En laptop ook maar downgraden....
Alles zit ook veel logischer en beter in elkaar. :p

[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 29-07-2015 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

hylke94 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:50:
Meer mensen die geen exchange-acount in de mail-app krijgen (behalve dan je microsoft-account...)?

Hij blijft bij mij maar zeuren dat het wachtwoord onjuist is :(.
Dan doe je iets niet goed; ik word binnen 3 seconden bij configureren doorgeleid naar mijn ADFS-aanmelding en zit nu in de Mail App gewoon mijn corporate Office365-mail te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
Pykow schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:50:
Ik had hier ook last van gehad. Misschien heeft het ermee te maken dat je windows nog niet geactiveerd is ?
Ik heb zojuist Twitter app gedownload zonder probleem.
Hoe check ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Laatst online: 07-07 18:59
MAX3400 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Dan doe je iets niet goed; ik word binnen 3 seconden bij configureren doorgeleid naar mijn ADFS-aanmelding en zit nu in de Mail App gewoon mijn corporate Office365-mail te lezen.
En toch krijg ik niet de exchange van school (Hanze) in de app...
En ook een imap-account van een vereniging hier werkt niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Rechtermuisknop op het windows logo (START KNOP) > Kies voor Systeem > Onderaan in dit scherm zie je het staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

hylke94 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:53:
[...]

En toch krijg ik niet de exchange van school (Hanze) in de app...
En ook een imap-account van een vereniging hier werkt niet meer...
Je zou kunnen proberen (maar smerig) om even de firewall van Windows helemaal uit te zetten. Mogelijk komen we dan wel in het grijze gebied van [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen want iets met troubleshooting etc.

Heb je ook Outlook 2010/2013 toevallig geinstalleerd? Werkt het daar wel mee? Kunnen we netwerk/firewall uitsluiten :)

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 29-07-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
Pykow schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:53:
[...]

Rechtermuisknop op het windows logo (START KNOP) > Kies voor Systeem > Onderaan in dit scherm zie je het staan.
Ja! Dat was het.
Net op Activeren gedrukt. Eerste keer foutmelding. Tweede keer raak. Nu werkt het.

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
Ik heb Cortana nu ook op de PC werkend, en ook "Hey Cortana" zodat ik geen knop hoef in te drukken.
Handig, maar commando's die wel op m'n telefoon werken doen het niet op de computer.

Zoals; Hey Cortana Launch Tweakers.
Dan start hij niet mijn gepinde Tweakers website in het start menu wat hij wel zou moeten doen maar hij start een Bing Search naar Tweakers.
Ook geïnstalleerde software starten met "Hey Cortana start League of Legends" doet een dome zoek opdracht in Bing met start League of Legends i.p.v. de software te starten...

Jammer at het nog niet zoals op de telefoon werkt? iemand die het wel werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Soepvork.nl schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:50:
[...]

Dan is het vast mijn tunnelvisie, ik ging als een idioot door die installatie heen :9
Ik ben blijkbaar ook blind. Geen optie gezien om het zonder MS account te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Verdorie. Elke keer download ik de upgradetool maar krijg ik gezeik dat ik mn apps niet kan neenemen omdat ik zogenaamd een andere versie wil installeren dan ik draai. Oftewel hij wil de NL versie installeren, ookal downlaod ik de engelstalige upgradetool :( zeer frustrerend dit. Dit doet ie op beide computers. Ik wil geen NL, ik wil Engels.

Enig idee hoe te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:39

ViezeVis

Sample Text

Ondervinden meer mensen problemen met de ruimte tussen de bureaublad pictogrammen?
Ik krijg ze maar niet strak onder elkaar..

Zie: http://i.gyazo.com/7a61e61fa35fdfb632cd7eb4b20d879e.png

Verkeerde topic

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 29-07-2015 21:58 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scripted
spokje schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:57:
Verdorie. Elke keer download ik de upgradetool maar krijg ik gezeik dat ik mn apps niet kan neenemen omdat ik zogenaamd een andere versie wil installeren dan ik draai. Oftewel hij wil de NL versie installeren, ookal downlaod ik de engelstalige upgradetool :( zeer frustrerend dit. Dit doet ie op beide computers. Ik wil geen NL, ik wil Engels.

Enig idee hoe te fixen?
Je kan na de installatie alles op Engels zetten zodat je windows gewoon volledig Engels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 20:41
Heb na de update naar W10 last van wazige tekst in een aantal programma's. (o.a. uTorrent)
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb de schaling al op 125% gezet en ClearType uitgeschakeld maar dit heeft niet geholpen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Rivanov op 29-07-2015 21:59 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:56:
[...]

Ik ben blijkbaar ook blind. Geen optie gezien om het zonder MS account te doen.
Afbeeldingslocatie: http://winaero.com/blog/wp-content/uploads/2014/10/windows-10-skip-this-step.png

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:39

ViezeVis

Sample Text

Ja dit heb ik ook. Vreselijk irritant!
Verder in ViezeVis in "[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen"

[ Voor 24% gewijzigd door ViezeVis op 29-07-2015 22:01 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
X2X2X schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:59:
Heb na de update naar W10 last van wazige tekst in een aantal programma's. (o.a. uTorrent)
Ik heb de schaling al op 125% gezet en ClearType uitgeschakeld maar dit heeft niet geholpen helaas.
Dit zag ik bij mijn vader ook. O.a. in Deze PC> Beheren...
Hij heeft een all-in-one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Oké, so far so good. Loop alleen tegen één 'probleem' aan. De naam van mijn gebruikersmap was op Windows 8.1 'Martijn', maar in Windows 10 is deze gewijzigd in 'marti'. Ik heb de naam van mijn gebruikersaccount al gewijzigd naar 'Martijn' maar dit mocht helaas niet baten. Verder ook even rondgezocht, maar nog niet wat kunnen vinden. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saragis
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 20:54
X2X2X schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:59:
Zelfde hier, op 100% heb ik er geen last meer van maar dit is natuurlijk geen oplossing op 1440p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobz
Ik moet zeggen: Die linkjes vallen echt enorm op!
Pagina: 1 ... 7 ... 105 Laatste

Let op:
Ervaringen met de Insider Preview van Windows 10 kunnen in het [Windows 10] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.

Ervaringen met Windows 11 horen thuis in het [Windows 11] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.

De Windows 10 mei 2021 Update (of 21H1) bits zijn hier te downloaden (via de MediaCreation Tool link). Je kunt natuurlijk ook via Windows Update checken op updates, dan zou hij als het goed is ook binnen moeten komen.