Die zijn er dus alleen voor windows 8.1. Die werken volgens MSI ook prima onder windows 10. Het heeft ook prima gewerkt onder de eerste build van 29 juli. Als ik een usb stick in een van de poorten doe werkt het gewoon prima. Kan ook gewoon bestanden uitlezen en starten. Als ik kopieer selecteer en daarna in een andere map plak kies werkt dit ook gewoon op de usb stick. Kan alleen niet rechtstreeks kopiëren naar flashdrive kiezen, omdat dat hele menu blanco is. Dus hopelijk is er een commando/optie om dat terug te halen.Reepje schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:28:
[...]
Dan ligt een driver voor usb dwars.
Kijk op de site van je laptop of er drivers voor usb zijn.
Ik snap niet dat MS de 512 apps bug niet fixt. Hij bestaat al bijna een half jaar?
Help...
Ik gebruik meerdere werkmappen...
Na de update naar Windows 10 kan ik geen werkmap aanmaken.
Het vreemde is, dat de oude wel werken.
Normaal gesproken, klikte ik rechts [ windows 8 ] en kon bij nieuw een werkmap aanklikken.
Nu kan er op internet niets over vinden.
Alleen icm oudere versies.
Nog vreemder als ik het zoekvenster werkmap intype, moet ik iets gaan doen met een email en of een url..
Maar ik wil gewoon een synchroniseerbare werkmap hebben die ik op mijn USB zet.
Wie kan mij helpen aan een nieuwe werkmap in windows 10
Ik gebruik meerdere werkmappen...
Na de update naar Windows 10 kan ik geen werkmap aanmaken.
Het vreemde is, dat de oude wel werken.
Normaal gesproken, klikte ik rechts [ windows 8 ] en kon bij nieuw een werkmap aanklikken.
Nu kan er op internet niets over vinden.
Alleen icm oudere versies.
Nog vreemder als ik het zoekvenster werkmap intype, moet ik iets gaan doen met een email en of een url..
Maar ik wil gewoon een synchroniseerbare werkmap hebben die ik op mijn USB zet.
Wie kan mij helpen aan een nieuwe werkmap in windows 10
zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520
Windows 10 pusht updates van Windows Update naar andere computers in het netwerk.MdO82 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:47:
[...]
Heb niet direct even gekeken, maar Windows Update draait om 12:00 uur.
Het updaten en opnieuw starten gebeurd dus ook om die tijd
Aan te passen via Instellingen, Bijwerken en Beveiliging, Windows Update, Geavanceerde Opties, Bepalen hoe updates worden geïnstalleerd --> Kiezen op welke manier updates worden geleverd, Updates van meerdere locaties --> Schuiver op Uit zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Masimo op 29-11-2015 22:06 ]
Hier dat een window in vorig formaat altijd achter een window springt die gemaximaliseerd staat, zelfs al kies je voor het venster in vorig formaat.
Of bijvoorbeeld in Steam dat het kleine scherm van Friends achter andere schermen blijft, al kies je voor Friends
Zelfde met action center and search, als je die aanklikt verschijnen ze wel, maar als je dan hovert naar het venster zelf, dan verdwijnen ze al terug.
Al op google gezocht, had een registeraanpassing gevonden ivm vensters die achter andere vensters blijven, maar die werkt niet in Windows 10
Of bijvoorbeeld in Steam dat het kleine scherm van Friends achter andere schermen blijft, al kies je voor Friends
Zelfde met action center and search, als je die aanklikt verschijnen ze wel, maar als je dan hovert naar het venster zelf, dan verdwijnen ze al terug.
Al op google gezocht, had een registeraanpassing gevonden ivm vensters die achter andere vensters blijven, maar die werkt niet in Windows 10
Iemand al eens face recognition aan de praat gekregen.
Of werkt dit idd maar op een heel selectief aantal camera's?
Ik heb een redelijke recente HP ZBook maar Windows 10 kan mijn camera niet aanzetten...
Ik heb een redelijke recente HP ZBook maar Windows 10 kan mijn camera niet aanzetten...
👉🏻 Blog 👈🏻
Je hebt er een speciale webcam voor nodig. Hier vind je bijvoorbeeld aan artikel er over, en een lijst met notebooks die het ondersteunen.
Verwijderd
Ik krijg fout #3012 als ik onze netwerkprinters, op een WI 8.1 pc beneden aangesloten, wil toevoegen.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Groet,
Rik
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Groet,
Rik
Camera moet 'Windows Hello'-ready zijn.kraades schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:49:
Iemand al eens face recognition aan de praat gekregen.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Windows 10 loopt niet meer echt lekker (update gedaan van Windows 7 die zelf al een lange tijd niet meer geformat was). Ik ben een checklist aan het samenstelllen van hoe ik het best te werk ga:
EDIT: Whoops, waarschijnlijk het verkeerde topic
- Settings > Update & Security > Recovery > Reset this PC > Remove everything
- [small](Of maak ik beter een bootable USB met de Media Creation Tool om 100% clean te starten?)[/small]
- Activatie gebeurt automatisch adhv hardware blijkbaar
- Laatste versie van alle drivers & Windows Update eens laten runnen
- Meest gebruikte apps via Ninite installeren
- Image maken van "vers" systeem via Acronis True Image zodat ik 1-4 in het vervolg kan skippen
- Profit?
EDIT: Whoops, waarschijnlijk het verkeerde topic
[ Voor 5% gewijzigd door SanderH_ op 30-11-2015 23:13 ]
Beste Tweakers,
Ik heb een vraagje, we willen in een zeer korte tijd overgaan naar Windows 10 op de laptops die wij uitleveren aan medewerkers zodat wij lokaal op de Windows 10 besturing systeem kunnen werken en eventueel ook nog kunnen inloggen via Citrix in het bedrijfsnetwerk. Nu zit ik met paar vragen. Heb overal op internet gezocht en voor bedrijven word de Enterprise versie aangeraden: http://www.computeridee.n...-en-welke-moet-je-hebben/
" 'Enterprise' is de versie voor grote bedrijven, waarvan de systeembeheerders veel systemen tegelijk moeten beheren. Het grootste verschil met 'Pro' zijn de mogelijkheden voor beheerders om specifieke updates uit te voeren en om andere links te laten liggen, bijvoorbeeld als die andere programma's in de weg komen te zitten."
Nu is mijn vraag, hoe is dit in te regelen? Kan ik idd via een beheer tool (zoja welke) Windows update uitzetten? of een gedeelte ervan uitzetten zodat er straks na een update bepaalde applicaties niet meer werken etc. heeft iemand ervaring hierin? Graag hoor ik dat van jullie. Ik heb nu een HP laptop met Windows 10 64 bit enterprise erop geinstalleerd maar heb helaas geen beheer tool gezien waar ik het kan beheren op afstand. Moeten de laptops dan ook in de domein gehangen worden om zoiets te realiseren?
Graag hoor ik dat van me mede-tweakers, graag wat tips trucs en misschien wat ervaringen
Groetjes,
Bas
Ik heb een vraagje, we willen in een zeer korte tijd overgaan naar Windows 10 op de laptops die wij uitleveren aan medewerkers zodat wij lokaal op de Windows 10 besturing systeem kunnen werken en eventueel ook nog kunnen inloggen via Citrix in het bedrijfsnetwerk. Nu zit ik met paar vragen. Heb overal op internet gezocht en voor bedrijven word de Enterprise versie aangeraden: http://www.computeridee.n...-en-welke-moet-je-hebben/
" 'Enterprise' is de versie voor grote bedrijven, waarvan de systeembeheerders veel systemen tegelijk moeten beheren. Het grootste verschil met 'Pro' zijn de mogelijkheden voor beheerders om specifieke updates uit te voeren en om andere links te laten liggen, bijvoorbeeld als die andere programma's in de weg komen te zitten."
Nu is mijn vraag, hoe is dit in te regelen? Kan ik idd via een beheer tool (zoja welke) Windows update uitzetten? of een gedeelte ervan uitzetten zodat er straks na een update bepaalde applicaties niet meer werken etc. heeft iemand ervaring hierin? Graag hoor ik dat van jullie. Ik heb nu een HP laptop met Windows 10 64 bit enterprise erop geinstalleerd maar heb helaas geen beheer tool gezien waar ik het kan beheren op afstand. Moeten de laptops dan ook in de domein gehangen worden om zoiets te realiseren?
Graag hoor ik dat van me mede-tweakers, graag wat tips trucs en misschien wat ervaringen
Groetjes,
Bas
No offense Bas, maar ben jij systeembeheerder binnen dat bedrijf? De vragen die je stelt doen vermoeden van niet namelijk 
De tool die je gebruikt voor het uitstellen van updates heet WSUS, draait op een aparte server en heeft inderdaad een domein nodig om goed te kunnen functioneren.
De tool die je gebruikt voor het uitstellen van updates heet WSUS, draait op een aparte server en heeft inderdaad een domein nodig om goed te kunnen functioneren.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Lijkt dat Bas wat "hulp" wilt bij zijn stage opdracht.Arfman schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:46:
No offense Bas, maar ben jij systeembeheerder binnen dat bedrijf? De vragen die je stelt doen vermoeden van niet namelijk
Net overgestapt van Win 7 (oude install uit 2012 oid) naar Windows 10 (education versie). Setup van DVD gedaan, ging vrij snel. PC daarna paar keer automatisch gereboot. Viel me op dat alle hardware en resolutie automatisch geinstalleerd en ingesteld wordt. AMD Catalyst drivers zijn ook netjes meegeinstalleerd. Dit alles in een tijdsbestek van nog geen half uurtje. Nu maar eens ontdekken wat er allemaal in zit. Ik heb tijdens de setup wel alle "verzend <x> naar microsoft om de ervaring te verbeteren" uitgezet.
De wijzen komen uit het Oosten!
Voor degenen die de gratis games missen die bij Windows 7 zaten en waar je nu €10 voor moet betalen om ze zonder reclame te kunnen spelen met W8 en 10, hier een manier om ze weer gratis te spelen met W8 en 10:
http://winaero.com/blog/get-windows-7-games-for-windows-10/
http://winaero.com/blog/get-windows-7-games-for-windows-10/
Huh, bij een een geemente die ik ken, worden de laptops zelf gekocht of gefaciliteert aan de medewerkers.Anonymous_ schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:20:
Beste Tweakers,
Groetjes,
Bas
Met de laptop die ze zelf gekocht hebben kunnen ook inloggen op Citrix.
Ik heb geen flauw idee welke versie ze van Citrix draaien.
Ik heb gisteren een update gekregen, en het valt me nu op dat windows echt getiled weer worden gegeven als je ze snapt. Dus als je twee vensters naast elkaar snapt en een van de windows vanuit het midden verkleint, dan vergroot de andere automatisch tot de rest van het scherm gevuld is.
Dat is nieuw toch?
Ik miste dit al heel lang in Windows en third party window managers waren altijd nogal buggy, dus ben erg blij hiermee.
Dat is nieuw toch?
Ik miste dit al heel lang in Windows en third party window managers waren altijd nogal buggy, dus ben erg blij hiermee.
[ Voor 16% gewijzigd door HallonRubus op 02-12-2015 15:32 ]
Ja, dat is één van de nieuwe functies in de 'grote' update.sdk16420 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:30:
Ik heb gisteren een update gekregen, en het valt me nu op dat windows echt getiled weer worden gegeven als je ze snapt. Dus als je twee vensters naast elkaar snapt en een van de windows vanuit het midden verkleint, dan vergroot de andere automatisch tot de rest van het scherm gevuld is.
Dat is nieuw toch?
Dat kon toch al in Windows 8, of hebben we het nou over iets anders?
Klopt, alleen nu "snapt" het andere Windows programma's mee.tiguan schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:31:
Dat kon toch al in Windows 8, of hebben we het nou over iets anders?
Zo dat je niet alle twee de programma''s hoeft mee te "snappen"
Sorry, ik snap er geen bal van wat je zegtBerlinetta schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:22:
[...]
Klopt, alleen nu "snapt" het andere Windows programma's mee.
Zo dat je niet alle twee de programma''s hoeft mee te "snappen"
Hij bedoeld denk ik dat er nu een soort 'app picker' op komt van openstaande apps die je direct kunt plaatsen aan de 'open' kant.tiguan schreef op woensdag 02 december 2015 @ 19:08:
[...]
Sorry, ik snap er geen bal van wat je zegt
Oh zo, ja da's handig. Had Windows 8 dat niet? Kan 't niet meer herinneren.
Volgensmij had Windows 8 en 8.1 het wel inderdaad. Maar het was in Windows 10 weer uit tablet mode gesloopt. En nu in de grote update weer terug (wel ietsjes anders volgensmij)tiguan schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:10:
Oh zo, ja da's handig. Had Windows 8 dat niet? Kan 't niet meer herinneren.
Het heeft fast start up weer aangezet....mister9 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 01:38:
Nieuwe update: kb3116908
Krijg deze niet geinstalleerd, foutcode 0x80070570mister9 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 01:38:
Nieuwe update: kb3116908
Wat is dat? Is fast start goed of niet?EricJH schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:09:
[...]
Het heeft fast start up weer aangezet....
Ik heb fast start up uit staan op mijn multiboot systeem. Dan krijg ik het "klassieke" zwarte keuze scherm welk OS ik wil opstarten.mister9 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:43:
[...]
Wat is dat? Is fast start goed of niet?
Heeft echt niemand ervaring met de Werkmappen icm windows 10...
Waar is hij gebleven...?
Waar is hij gebleven...?
zonneboiler, pelletkachel, 36 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H, Heishamon, Domoticz, Grafana, Solarmeters, PVO: https://pvoutput.org/list.jsp?id=15321&sid=19520
Volgens mij is dat al in een eerdere versie eruit gehaald, maar zocht je dit? http://www.tenforums.com/...xt-menu-windows-10-a.htmlDylantje2 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:51:
Heeft echt niemand ervaring met de Werkmappen icm windows 10...
Waar is hij gebleven...?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Gisteren een update gehad. Maar ligt het nu aan mij of is mijn hele muziek vernaggeld. Het klinkt voor geen meter meer (sommige wil hij niet eens afspelen) Alle mp3 en Flac wordt weer omgezet naar Groove music enz enz. Heb een externe SB Z erin zitten.
Zou het te maken kunnen hebben met NVIDIA High Definition audio controllers? Zie dat deze verschenen zijn in mijn device manager.
Na een clean install van alleen de Geforce drivers is mijn dvd tray een eigen leven gaan lijden. Om de 20 seconden geeft hij een 'opstart' geluidje en brand er even snel een groen lampje. De tray zelf is met geen mogelijkheid meer open te krijgen.
Zou het te maken kunnen hebben met NVIDIA High Definition audio controllers? Zie dat deze verschenen zijn in mijn device manager.
Na een clean install van alleen de Geforce drivers is mijn dvd tray een eigen leven gaan lijden. Om de 20 seconden geeft hij een 'opstart' geluidje en brand er even snel een groen lampje. De tray zelf is met geen mogelijkheid meer open te krijgen.
[ Voor 44% gewijzigd door JoeZuCK op 04-12-2015 00:09 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Zijn er mensen die Hyper-V mrt Windows 10 gebruiken?
Zo ja, verdwijnen jou switches ook wanneer Hyper-V uit en daarna weer aangezet hebt?
Zo ja, verdwijnen jou switches ook wanneer Hyper-V uit en daarna weer aangezet hebt?
Kom er net achter dat m'n onedrive upload van foto's weer is uitgegaan, weer aangezet, hij upload een 4-5 foto's, maar alles van ~2-4 weken geleden doet hij niets meer mee. Kan je dit alsnog ergens forceren?
Edit, en hij gooit hele afgelopen jaar er inmiddels dubbel of zelfs 3x in mijn onedrive.
Edit, en hij gooit hele afgelopen jaar er inmiddels dubbel of zelfs 3x in mijn onedrive.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2015 15:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Held!!DDX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:04:
En nog wat nieuwe info over 1511 op WSUS :
http://blogs.technet.com/...-wsus-4-0-kb-3095113.aspx
Ik ben hier nét bezig met het updaten van m'n virtuele machinepark waarbij m'n Domain Joined Windows 10 PC's / WIndows 2012R2 servers niet naar het internet kunnen. De WSUS server hier is een aparte 2012R2 VM welke niet in dat domein draait maar wél internet connectivty heeft middels een extra NIC en alleen over poort 8531 verkeer toestaat naar/van dat domein.
Werkt perfect.... Alleen de update naar 10.0.10586 wil niet binnen komen op de WSUS server
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik heb vanmiddag een automatische Windowd 10 update (bijwerking) gehad. Deze duurde 2 uur en 40 minuten. Windows heeft hierbij Ccleaner.com verwijderd. Wat er eventueel nog meer verwijderd is weet ik nog niet..
Bij mij duurde de update minder dan een uur. Daarbij werd Speccy verwijderd. Geen idee waarom want toen ik het daarna weer installeerde werkte alles nog steeds als voorheen.
Alleen na de eerste grote update, de nieuwe build, waren er rechtsonder netwerkverbinding, Malwarebytes antiexploit icoontjes verdwenen en zag ik steeds vliegtuig. Na de update de woensdag en de woensdag daarna, was alles weer normaal. Start ook wat sneller op nu.
Verwijderd
Vreemd de laatste update dateert hier al van 13/11, laten zoeken levert niets op, wat nu weer.
Ha, op dit moment rolt Bijwerken naar Windows 10 Home, versie 1511, 10586 binnen.
Een nieuw avontuur begint
Upgrade is nog geslaagd ook, enkel CPU-z werd verwijdert, nog even testen nu
Ha, op dit moment rolt Bijwerken naar Windows 10 Home, versie 1511, 10586 binnen.
Een nieuw avontuur begint

Upgrade is nog geslaagd ook, enkel CPU-z werd verwijdert, nog even testen nu
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2015 19:45 ]
Wat is Windows weer vreemd bezig. Zonder enige melding start de computer alsof Windows voor de eerste keer opgestart wordt na fresh install, en moet ik inloggen via mijn outlook account. Terwijl ik altijd inlog met een lokaal account. Vervolgens is de aangepaste resolutie (QuadHD) verdwenen en verschijnt ook niet meer in de lijst van resoluties, nadat ik deze (weer) handmatig zelf toevoeg. Wat verlang ik toch naar de tijd waar er in beeld kwam, als Windows wat wilde doen. 'Wilt u opnieuw opstarten' etc. Slechte en eigenaardige manier weer van Windows.
Edit: De resolutie is weer in orde, maar het blijft een vreemd. Ineens moet ik inloggen via mijn Outlook account. Waarom kan Windows er niet voor zorgen dat alles blijft zoals het was?
Edit: De resolutie is weer in orde, maar het blijft een vreemd. Ineens moet ik inloggen via mijn Outlook account. Waarom kan Windows er niet voor zorgen dat alles blijft zoals het was?
[ Voor 14% gewijzigd door Luxicon op 05-12-2015 10:07 ]
...
En de winnaar deze morgen is..
Update voor Windows 10 versie 1511 voor x64-systemen (KB3122947) - Fout 0x80070643
Of je kijkt even je netwerkkaart naMdO82 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:30:
Ik loop telkens tegen een probleem aan in Windows 10 waar ik helaas geen oorzaak van kan vinden.
Ik heb op mijn pc Windows 10 geïnstalleerd staan.
Op mijn laptop heb ik nu ook Windows 10 staan.
Tot zover geen problemen.
Maar als de hoofd-pc in slaapstand staat wordt deze gewekt als ik de laptop aanzet.
Als ik kijk bij:
powercfg -lastwake
Dan zie ik dat hij opgestart is.
Ja, dat had ik zelf ook wel in de gaten![]()
Iets op mijn laptop laat mijn pc opstarten, maar ik kan niet achterhalen waardoor.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat beide machines in de Thuisgroep staan.
Verder heb ik geen connectie naar de pc toe.
Iemand nog een idee wat ik kan proberen om te kijken wat het probleem kan veroorzaken ?
Ik had een topic gezien waarin een probleem veroorzaakt werd door Teamviewer, maar die heb ik niet geïnstalleerd staan.
Verder viel het mij op dat de commando powercfg -lastwake ook niet meer laat zien waardoor hij opgestart is.
Dat had je in Windows 7, waardoor je kon zien wat de oorzaak was.
Klopt het dat dit in Windows 10 niet meer is ?

Wake On Lan stond dus ingeschakeld
2250 WP Zuid PVoutput
wimmel_1 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:38:
[...]
Held!!
Ik ben hier nét bezig met het updaten van m'n virtuele machinepark waarbij m'n Domain Joined Windows 10 PC's / WIndows 2012R2 servers niet naar het internet kunnen. De WSUS server hier is een aparte 2012R2 VM welke niet in dat domein draait maar wél internet connectivty heeft middels een extra NIC en alleen over poort 8531 verkeer toestaat naar/van dat domein.
Werkt perfect.... Alleen de update naar 10.0.10586 wil niet binnen komen op de WSUS server
Hmmm..... Lijkt toch niet helemaal lekker te lopen met die HotFix. M'n WSUS clients willen niet meer rapporteren aan de WSUS server en de WSUS Reporting (Web) Service op de WSUS server staat ook alleen maar errors 't eventlog in te spugen.DDX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:04:
En nog wat nieuwe info over 1511 op WSUS :
http://blogs.technet.com/...-wsus-4-0-kb-3095113.aspx
Eens ff kijken of ik 't spul weer tijdelijk aan de praat kan krijgen met een herinstallatie van WSUS/IIS en een WID (Database), anders vrees ik dat ik wat mag gaan restoren op m'n SQL server en een snapshot van m'n WSUS server kan reverten
Inmiddels alles weer "Up and Running". Eerst even snel met een WID config gekeken of WSUS nog te redden was.... -> Draaide als een zonnetje. Daarna een nieuwe/lege SQL2012 SUSDB Database op laten bouwen door de WSUS server en vervolgens de oude data geïmporteerd -> Works Like a Charm....
Schijnbaar ergens een bitje omgevallen in de DB tijdens het patchen met die hotfix

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 05-12-2015 19:43 ]
Er is weer een update, maar deze melding: Update voor Windows 10 versie 1511 voor x64-systemen (KB3122947) - Fout 0x80070643
Oud nieuwsdesalniettemin schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:01:
Er is weer een update, maar deze melding: Update voor Windows 10 versie 1511 voor x64-systemen (KB3122947) - Fout 0x80070643

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 05-12-2015 16:08 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik had op 1 van mijn 3 laptop hetzelfde probleem en de "oplossing":Raven schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:07:
[...]
Oud nieuwschim0 in "[Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2" , maar 't gaat zo te zien weer geweldig bij MS met het checken van updates
werkte voor mij.you have to run CMD as an admin though: dism /online /add-package /packagepath:C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\c4a1b8896ce9fbfea96c1ee6890d52a5\windows10.0-kb3122947-x64.cab
https://www.reddit.com/r/...3122947_error_0x80070643/
Gedaan. Krijg nu de melding dat er geen updates zijn. Dat is de bedoeling van die "oplossing"?Gandalf schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:29:
[...]
Ik had op 1 van mijn 3 laptop hetzelfde probleem en de "oplossing":
[...]
werkte voor mij.
https://www.reddit.com/r/...3122947_error_0x80070643/
Ik denk het, maar wat er precies gebeurd weet ik ook niet helaas.desalniettemin schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:40:
[...]
Gedaan. Krijg nu de melding dat er geen updates zijn. Dat is de bedoeling van die "oplossing"?
Ik krijg al langere tijd de foutcode: 0x800705b4 in windows update. Heb al aardige wat afgezocht naar een oplossing maar niks lijkt te helpen..
Al eens alles uit je PC getrokken wat niet essentieel is en drivers geupdate zoals hier beschreven staat.Zuaro schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:11:
Ik krijg al langere tijd de foutcode: 0x800705b4 in windows update. Heb al aardige wat afgezocht naar een oplossing maar niks lijkt te helpen..
Wat heb je allemaal aan Anti Virus / Anti Malware programma's op je PC geïnstalleerd staan?Zuaro schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:11:
Meestal wordt die "0x800705b4" melding veroorzaakt doordat Windows Update niet meer naar buiten kán vanwege een combinatie van dat soort progsels.
Dat soort applicaties werken met zogenaamde "filter" drivers welke zich tussen de HAL en het OS nestelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 05-12-2015 22:49 ]
Gaat om een laptop, dus alles er uit trekken gaat vrij lastig hahablmp schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:32:
[...]
Al eens alles uit je PC getrokken wat niet essentieel is en drivers geupdate zoals hier beschreven staat.
Enkel de standaard windows defender. Ik zal die eens uitzetten om te zien of dat helpt.wimmel_1 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:42:
[...]
Wat heb je allemaal aan Anti Virus / Anti Malware programma's op je PC geïnstalleerd staan?
Meestal wordt die "0x800705b4" melding veroorzaakt doordat Windows Update niet meer naar buiten kán vanwege een combinatie van dat soort progsels.
Dat soort applicaties werken met zogenaamde "filter" drivers welke zich tussen de HAL en het OS nestelen.
Niet vergeten om weer aan te zetten achteraf, hè.Zuaro schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:22:
[...]
Gaat om een laptop, dus alles er uit trekken gaat vrij lastig haha![]()
[...]
Enkel de standaard windows defender. Ik zal die eens uitzetten om te zien of dat helpt.
Ik werd al gebruiker van een N versie van windows 10 weer eens geconfronteerd met een niet startende Phone Companion. Het was even uitzoeken waarom niet.
Eerder al eens gepost: Phone companion vereist het media feature pack. Dit wordt via KB3010081 geregeld. Echter is deze update vervangen, en daar kom je niet direct achter - google stuurde me rechtstreeks naar de download pagina.
Na wat frustratie en pogingen kwam ik op KB3099229 die een media feature pack voor november 2015 installeert. Omdat ik even had lopen klooien met drivers, moest ik daarna mijn windows phone drivers opnieuw goed zetten.
Proces daarvoor is redelijk standaard:
- Telefoon aan de USB kabel en uitzetten
De telefoon gaat nu automatisch weer aan en drivers worden geinstalleerd.
Ik kreeg hierna een probleem met de MTP inf file. Dus die in de device manager even met de hand naar universal serial bus - MTP gezet en toen werkte alles als een zonnetje. Het valt me wel op dat die N edities steeds regelmatig lastiger zijn te onderhouden. Weet iemand of er "ergens" een lijstje wordt bijgehouden van KB's die je nodig hebt om je N editie te onderhouden?
Eerder al eens gepost: Phone companion vereist het media feature pack. Dit wordt via KB3010081 geregeld. Echter is deze update vervangen, en daar kom je niet direct achter - google stuurde me rechtstreeks naar de download pagina.
Na wat frustratie en pogingen kwam ik op KB3099229 die een media feature pack voor november 2015 installeert. Omdat ik even had lopen klooien met drivers, moest ik daarna mijn windows phone drivers opnieuw goed zetten.
Proces daarvoor is redelijk standaard:
- Telefoon aan de USB kabel en uitzetten
De telefoon gaat nu automatisch weer aan en drivers worden geinstalleerd.
Ik kreeg hierna een probleem met de MTP inf file. Dus die in de device manager even met de hand naar universal serial bus - MTP gezet en toen werkte alles als een zonnetje. Het valt me wel op dat die N edities steeds regelmatig lastiger zijn te onderhouden. Weet iemand of er "ergens" een lijstje wordt bijgehouden van KB's die je nodig hebt om je N editie te onderhouden?
Is het mogelijk om na het booten meerdere desktops te starten en bv. een programma te starten en deze op desktop 2 te plaatsen? I.p.v. handmatig steeds na elke boot.
👉🏻 Blog 👈🏻
Waarom iedere keer booten?kraades schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:30:
Is het mogelijk om na het booten meerdere desktops te starten en bv. een programma te starten en deze op desktop 2 te plaatsen? I.p.v. handmatig steeds na elke boot.
Geen idee of je d.m.v. PowerShell (of cmdline) een tweede desktop kunt starten en daarbinnen dan een applicatie....
Vanochtend ineens dat mijn een groot blok (scramble) was.
Even zoeken op internet gaf me dat het waarschijnlijk de automatische Windows 10 driver update was.
Deze overschrijft de huidige drivers met eentje vanuit WU.
Deze terug gezet via apparaatbeheer naar de vorige versie.
Even zoeken op internet gaf me dat het waarschijnlijk de automatische Windows 10 driver update was.
Deze overschrijft de huidige drivers met eentje vanuit WU.
Deze terug gezet via apparaatbeheer naar de vorige versie.
Anders teveel problemen met de netwerkverbinding naar applicaties.
👉🏻 Blog 👈🏻
Verwijderd
Nu wel beschikbaar via WSUS.wimmel_1 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:38:
[...]
Held!!
Waar kan je ook weer bugs submitten bij Microsoft?
Sinds de laatste grote update die ik heb gehad (1511?), werkt na het resumen van de PC de Linker Muisklik en Enter/Escape key van het keyboard niet langer om de lockscreen te activeren.
Ik moet persé met mijn muis de lockscreen aanklikken en omhoog 'swipen'...
Sinds de laatste grote update die ik heb gehad (1511?), werkt na het resumen van de PC de Linker Muisklik en Enter/Escape key van het keyboard niet langer om de lockscreen te activeren.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verkeerd gelezen
[ Voor 92% gewijzigd door Arjantje72 op 09-12-2015 05:33 ]
Ik dacht al dat het aan mij lag (dat ik misschien per ongeluk met m'n muis op het 2e scherm geklikt had). Ik ben gewend met pijltjes m'n lockscreen weg te klikken en naar m'n loginscherm te gaan en na een reboot werkt dat ook gewoon. Na een lock van m'n werkstation móet ik idd met de muis het lockscreen aanklikken (niet swipen overigens)Da_maniaC schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:32:
Waar kan je ook weer bugs submitten bij Microsoft?
Sinds de laatste grote update die ik heb gehad (1511?), werkt na het resumen van de PC de Linker Muisklik en Enter/Excape key van het keyboard niet langer om de lockscreen te activeren.
Ja, soms moet ik persé swipen en soms is een muisklik voldoende.tozzke schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:33:
[...]
Ik dacht al dat het aan mij lag (dat ik misschien per ongeluk met m'n muis op het 2e scherm geklikt had). Ik ben gewend met pijltjes m'n lockscreen weg te klikken en naar m'n loginscherm te gaan en na een reboot werkt dat ook gewoon. Na een lock van m'n werkstation móet ik idd met de muis het lockscreen aanklikken (niet swipen overigens)
Ik dacht overigens ook eerst dat het kwam omdat mijn muiscursor zich op het tweede beeldscherm bevond....maar na testen blijkt dat dat niet uitmaakt.
Lijkt wel of deze functionaliteit per ongeluk in desktop mode actief is, terwijl dit tablet mode zou moeten zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door Da_maniaC op 09-12-2015 11:18 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Nu je het zegt! Hier heb ik inderdaad ook last van. Ik moet na de slaap of sluimerstand altijd over mijn touchscreen vegen om toch voorbij het lockscreen te komen. Voorheen drukte ik altijd op de 'enter' toets.Da_maniaC schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:32:
Zo net weer een zootje updates geinstalleerd en ik heb in het register de titelbars zo ingesteld dat het dezelfde kleur heeft op actieve en niet actieve titelbars. Titelbars zijn nu blauw en de taakbalk in het zwart. Zwart wat je krijgt als je kleur op de taakbalk enz. op uit zet 
Screenshot: https://static.dyp.im/O50...a8060a7f118d2110b3dc2.PNG
[ Voor 17% gewijzigd door desalniettemin op 09-12-2015 16:42 ]
Nog iemand lst van dat je geen sms'jes kan versturen naar bepaalde personen via de messaging app ?
Als ik naar men vrouw een sms stuur dan krijgt ze die ook niet aan en ik krijg geen aflever rapport...
Via dezelfde app maar dan met Skype lukt het soms en soms niet of veel later...
Omgekeerd is juist hetzelfde probleem...
Naar andere personen sturen is geen probleem, en neen wij hebben elkaar niet geblocked...
Best lastig dit en spijtig dat die messaging app nog niet deftig werkt want is op zich wel een mooi concept...
Als ik naar men vrouw een sms stuur dan krijgt ze die ook niet aan en ik krijg geen aflever rapport...
Via dezelfde app maar dan met Skype lukt het soms en soms niet of veel later...
Omgekeerd is juist hetzelfde probleem...
Naar andere personen sturen is geen probleem, en neen wij hebben elkaar niet geblocked...
Best lastig dit en spijtig dat die messaging app nog niet deftig werkt want is op zich wel een mooi concept...
Iemand een oplossing voor de bekend 512 max apps bug? Ik heb >512 apps en zie ze dus niet. Erg vervelend
Is dat niet opgelost met de laatste update?Tennisbal schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:49:
Iemand een oplossing voor de bekend 512 max apps bug? Ik heb >512 apps en zie ze dus niet. Erg vervelend
http://www.windowscentral...ew-windows-10-fall-update
Wat een zootje daar in je system tray.desalniettemin schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:39:
Zo net weer een zootje updates geinstalleerd en ik heb in het register de titelbars zo ingesteld dat het dezelfde kleur heeft op actieve en niet actieve titelbars. Titelbars zijn nu blauw en de taakbalk in het zwart. Zwart wat je krijgt als je kleur op de taakbalk enz. op uit zet
Net een grote update geinstalleerd. Krijg je de dubieuze melding 'all your files are where you left them'. Ja dat mag ik hopen ja. Oh en vervolgens een popup dat hij besloten had om CPU-Z te deinstalleren want niet compatible... wat is dit voor een rare manier van werken, hoezo kiest een windows update om mijn programma's te verwijderen? Dat is toch niet normaal meer? Geen enkele prompt, het is gewoon compleet verwijderd, zit nog een mooi leeg gat in m'n startmenu waar de tile zat.
En hij heeft ook even lekker de default pdf-reader naar Edge veranderd. Echt wtf Microsoft...wat is dit voor een bende??
En hij heeft ook even lekker de default pdf-reader naar Edge veranderd. Echt wtf Microsoft...wat is dit voor een bende??
[ Voor 12% gewijzigd door Goron op 10-12-2015 00:19 ]
iemand een idee hoe die messenger app werkt?
Ik kan wel berichten versturenen lezen wat ik verstuurd heb, echter ontvangen doe ik niets via die app.
Iemand een idee hoe dit dus werkt?
Ik kan wel berichten versturenen lezen wat ik verstuurd heb, echter ontvangen doe ik niets via die app.
Iemand een idee hoe dit dus werkt?
Edge crashed hier nog steeds bij het opstarten in build 1511, dat is ook er handig.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat is dus "de toekomst" van Windows, je zal maar net als ik op mijn PC alle onnodige troep apps hebben verwijderd via Powershell, komt alles "netjes" terug en kun je weer aan de slag.Goron schreef op donderdag 10 december 2015 @ 00:03:
Net een grote update geinstalleerd. Krijg je de dubieuze melding 'all your files are where you left them'. Ja dat mag ik hopen ja. Oh en vervolgens een popup dat hij besloten had om CPU-Z te deinstalleren want niet compatible... wat is dit voor een rare manier van werken, hoezo kiest een windows update om mijn programma's te verwijderen? Dat is toch niet normaal meer? Geen enkele prompt, het is gewoon compleet verwijderd, zit nog een mooi leeg gat in m'n startmenu waar de tile zat.
Weet iemand hoe je windows mediacenter automatisch opstart met opstarten?
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 10-12-2015 09:02 ]
Het playlist bestand in opstarten zetten?Mr. Noodle schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:02:
Weet iemand hoe je windows mediacenter automatisch opstart met opstarten?
thanks ik zat niet op te letten, type foutjeSnowwie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:27:
[...]
Het playlist bestand in opstarten zetten?

C:\Users\media\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
daarna koppeling
C:\Windows\Ehome\EhShell.exe’
Vraagje:
In OSX kan ik met een muisklik (sneltoets toegewezen aan mijn muisknop) mijn desktop zien. Alle programma's worden weg geschoven. Als ik nog een keer druk wordt alles weer terug geschoven zoals het was. Ik kan dus een screenshot maken die op mijn bureaublad terecht komt. Druk op mijn knopje, pak het screenshotje en schuif die zo mijn mail in. Of ik trek die zo een programma in waar ik bezig ben. Werkt heel snel. Kan ik dit in Windows10 ook instellen?
In OSX kan ik met een muisklik (sneltoets toegewezen aan mijn muisknop) mijn desktop zien. Alle programma's worden weg geschoven. Als ik nog een keer druk wordt alles weer terug geschoven zoals het was. Ik kan dus een screenshot maken die op mijn bureaublad terecht komt. Druk op mijn knopje, pak het screenshotje en schuif die zo mijn mail in. Of ik trek die zo een programma in waar ik bezig ben. Werkt heel snel. Kan ik dit in Windows10 ook instellen?
Met WIN + D ga je direct naar je desktop en minimaliseer je alle openstaande applicaties. Je taakbalk blijft wel zichtbaar. Gebruik vervolgens de printscreen knop om een screenshot te maken. Met Alt of WIN + TAB kun je weer terug naar je openstaande applicatie.
is everything cool?
Thanks. Als je nog een keer WIN + D intik ga je niet terug naar waar je was?FREAKJAM schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:57:
Met WIN + D ga je direct naar je desktop en minimaliseer je alle openstaande applicaties. Je taakbalk blijft wel zichtbaar. Gebruik vervolgens de printscreen knop om een screenshot te maken. Met Alt of WIN + TAB kun je weer terug naar je openstaande applicatie.
Jawel, dat kan ook! Met nogmaals WIN +D ga je terug naar waar je was, met de andere toetsencombinatie kun je ervoor kiezen om eventueel een andere applicatie te openen.RoyK schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:04:
[...]
Thanks. Als je nog een keer WIN + D intik ga je niet terug naar waar je was?
[ Voor 25% gewijzigd door FREAKJAM op 10-12-2015 10:13 ]
is everything cool?
Top, dat is goed nieuws. Ik zal denk ik met nog wel een paar van dit soort vraagjes komen haha. Dingen waar ik nu tegenaan loop in OSX en mij erg helpen in workflow, waarvan ik hoop dat ze ook in Win10 te doen zijn.FREAKJAM schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:12:
[...]
Jawel, dat kan ook! Met nogmaals WIN +D ga je terug naar waar je was, met de andere toetsencombinatie kun je ervoor kiezen om eventueel een andere applicatie te openen.
Heeft er iemand toevallig een keer bij overige apparaten gekeken binnen de privacy instellingen.
Blijkbaar heb ik de XboxOne dubbel staan?
Jullie ook? (Zie dit trouwens ook op Windows 10 Mobile)
Zero to hero, just like that!
Zijn er hier meer Tweakers die last hebben van TDR's (een crash en herstel van de GPU-driver) bij het fullscreen afspelen van films in de Netflix-applicatie?
Sinds een aantal weken - en de 'grote update' - heb ik daar last van en ik heb al diverse Nvidia-drivers geprobeerd, maar het probleem blijft.
Het spelen van games en het afspelen van films via de Netflix-website geeft geen problemen.
Sinds een aantal weken - en de 'grote update' - heb ik daar last van en ik heb al diverse Nvidia-drivers geprobeerd, maar het probleem blijft.
Het spelen van games en het afspelen van films via de Netflix-website geeft geen problemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 10-12-2015 16:22 ]
Oh, ik dacht even dat het aan mijn laptop lag.MegaTronics schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:26:
Edge crashed hier nog steeds bij het opstarten in build 1511, dat is ook er handig.
Maar jij hebt het dus ook.
We zijn niet alleen:Berlinetta schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:39:
[...]
Oh, ik dacht even dat het aan mijn laptop lag.
Maar jij hebt het dus ook.
Priet schreef op maandag 16 november 2015 @ 10:01:
Fijn. Bij mij werkt Edge niet meer na de updateSluit direct af als het wordt gestart
Herinstallatie van Edge werkt tijdelijk, het sluitende gedrag komt weer terug (waarschijnlijk na een reboot, niet echt kunnen tackelen). Heb het trouwens alleen op mijn werk, thuis werkt die wel gewoon.Berlinetta schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:39:
Na de grote treshold 2 update, werkt mijn Edge browser niet meer.
De enige oplossing is nog een reinstall van Edge doen.
[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 10-12-2015 16:54 ]
@Snowwie: Vind het wel meevallen
Edge in het begin gebruikt, maar nu gebruik ik het helemaal niet meer. Het is nog steeds werk in uitvoering en het is mij te wisselvallig. En hapert ook met flash.
Edge in het begin gebruikt, maar nu gebruik ik het helemaal niet meer. Het is nog steeds werk in uitvoering en het is mij te wisselvallig. En hapert ook met flash.
[ Voor 7% gewijzigd door desalniettemin op 10-12-2015 17:07 ]
Ik wist
Krijg nu en dan eens een volledig zwart scherm terwijl ik bezig ben op de PC, enige remedie is PC terug heropstarten
Na installatie (upgrade) nog niet één keer een blauw of zwart scherm gehad..Zal wel weer een driver probleem zijn of zoiets, denk ik
Logboeken even nakijken
[ Voor 9% gewijzigd door desalniettemin op 10-12-2015 19:27 ]
In de laatste update 1511 zit wat vervelende bugs, vooral als je een zwervend gebruikersprofiel hebt, wat vaak in domeinen wordt gebruikt. Het begint met dat Edge niet meer werkt en gaandeweg worden steeds meer modern apps onbruikbaar. Herinstallatie van de apps helpt maar heel tijdelijk, tot de volgende keer inloggen. Ik heb ook collega's waar de startknop ineens niet meer werkt. Microsoft is zogezegd op zoek naar en oplossing maar dit had toch bij en test vooraf vrij snel aan het licht kunnen komen, zou je zeggen...?
[ Voor 24% gewijzigd door iestyn99 op 10-12-2015 20:09 . Reden: Links added ]
Heb je hotfix 359.12 driver al geprobeerd?Yonix schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:21:
Zijn er hier meer Tweakers die last hebben van TDR's (een crash en herstel van de GPU-driver) bij het fullscreen afspelen van films in de Netflix-applicatie?
http://nl.hardware.info/n...860m-op-met-nieuwe-driver
Even een vraag, waarvan ik niet zeker weet of hij hier thuishoort. Maar ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken.
Kan ik Windows 7 installeren op een PC waar Windows 10 op staat geinstalleerd? Dan heb ik het niet over een downgrade, maar over een clean install vanaf een Windows 7 DVD.
Kan ik Windows 7 installeren op een PC waar Windows 10 op staat geinstalleerd? Dan heb ik het niet over een downgrade, maar over een clean install vanaf een Windows 7 DVD.
Ik zou zeggen: doe de DVD in de computer en dan kom je er vanzelf achter......jaihel schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:03:
Even een vraag, waarvan ik niet zeker weet of hij hier thuishoort. Maar ik wil er geen nieuw topic voor aanmaken.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Had er iemand al dit gecheckttoets23 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:22:
Heeft er iemand toevallig een keer bij overige apparaten gekeken binnen de privacy instellingen.
Zero to hero, just like that!
Nog niet geprobeerd, omdat deze enkel voor de GTX 860M lijkt te zijn en ik een GTX 980Ti heb.Gandalf schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:47:
[...]
Heb je hotfix 359.12 driver al geprobeerd?
http://nl.hardware.info/n...860m-op-met-nieuwe-driver
Zelf een 660Ti maar ook deze is verre van stabiel. Speel totaal geen games maar bij het ontwaken vanuit sleep zie ik vaak een melding dat de display driver is gecrashed of de monitor blijft geheel zwart. Dat tweede is super irritant omdat dan alleen een complete (hard) reset van de computer werkt en je alle open dingen "kwijt" bent.Yonix schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:27:
[...]
Nog niet geprobeerd, omdat deze enkel voor de GTX 860M lijkt te zijn en ik een GTX 980Ti heb.
Met geen enkele huidige driver kan ik dit oplossen, hoop ook elke keer dat een nieuwe revisie dit fixt.
[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2015 15:21 ]
Nickname does not reflect reality
Een ' what the F. ' momentje: na een update kickte Windowns Speccy van mijn pc, met de melding dat die niet meer compatibel was.. Na het opneiuw dowloaden deed Speccy het gewoon weer...
Uberhoubt nogal brutaal om programmas ( los van virussen) zomaar van MIJN computer te gooien,.. zelfs als ze het zogenaamd niet meer doen. Ik heb heel wat oude spellen die het alleen met kunst en vliegwerk nog doen..
Uberhoubt nogal brutaal om programmas ( los van virussen) zomaar van MIJN computer te gooien,.. zelfs als ze het zogenaamd niet meer doen. Ik heb heel wat oude spellen die het alleen met kunst en vliegwerk nog doen..
Let op:
Ervaringen met de Insider Preview van Windows 10 kunnen in het [Windows 10] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
Ervaringen met Windows 11 horen thuis in het [Windows 11] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
De Windows 10 mei 2021 Update (of 21H1) bits zijn hier te downloaden (via de MediaCreation Tool link). Je kunt natuurlijk ook via Windows Update checken op updates, dan zou hij als het goed is ook binnen moeten komen.
Ervaringen met de Insider Preview van Windows 10 kunnen in het [Windows 10] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
Ervaringen met Windows 11 horen thuis in het [Windows 11] Insider Preview Ervaringen & Discussie topic.
De Windows 10 mei 2021 Update (of 21H1) bits zijn hier te downloaden (via de MediaCreation Tool link). Je kunt natuurlijk ook via Windows Update checken op updates, dan zou hij als het goed is ook binnen moeten komen.