Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:50:
[...]
Het waarom ontgaat mij echter, voorheen sloten ze het seizoen af op zowel season als non season, waarom dit nu anders moet.... Ze hadden kunnen verwachten dat de onrust onder de community zou plaatsvinden...
Misschien is het wel gewoon een kwestie van vergeten op de knop te drukken... _/-\o_
Het is bewust...zie de posts de afgelopen week ofzo over het hele Season vs. Era. Maar het maakt wel duidelijk dat Bliz Season als de competitie ziet en NS op dat vlak 2e rangs.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Zarhrezz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:53:
[...]

Het is bewust...zie de posts de afgelopen week ofzo over het hele Season vs. Era. Maar het maakt wel duidelijk dat Bliz Season als de competitie ziet en NS op dat vlak 2e rangs.
Zijn die post niet allemaal van na het seizoen einde met zelfs een blogvautje?

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20743064363#5

Met andere woorden: fockup supreme?

[ Voor 4% gewijzigd door Apsie op 26-04-2016 16:01 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:58:
Zijn die post niet allemaal van na het seizoen einde met zelfs een blogvautje?

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20743064363#5
Zou goed kunnen...na Guardian en wat PTR ben ik Grim Dawn gaan doen, dus ik heb niet bijzonder goed opgelet de laatste weken :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:27
Na een langere tijd ben ik ook weer eens begonnen met D3. Daarbij een Crusader aangemaakt. Vindt dit toch een prettige class om mee te spelen. Ik ben ook van plan om te kijken of ik eens flink ver in Torment kan komen. Op dit moment speel ik Torment 2 waar ik relatief simpel doorheen kan komen.

Dit is het profile van de Crusader waar ik op dit moment mee speel.

Zouden de ervaren Crusader spelers eens kunnen kijken en hun op- en aanmerkingen kunnen geven ? Ik ben ervan overtuigd dat er nog veel ruimte voor verbetering in gear en stats is.

Alvast hartelijk dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg gasten kunnen we nu morgen Cosmetics gaan hunten of moeten we toch naar die rommelmarkt op koningsdag ?? :X :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Setjes compleet farmen, legendary gems levellen, items cuben. The usual. Get going, dan zit je zo op TX. De vraag is niet hoe je daar komt maar met welk tempo je dat wil doen. Als je de community joint en om een lift vraagt zit je vanavond al op TX. Vrijdag zullen de meesten wel seasons gaan spelen dus met die golf kan je ook mee. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:01:
Zeg gasten kunnen we nu morgen Cosmetics gaan hunten of moeten we toch naar die rommelmarkt op koningsdag ?? :X :O
Misschien wat cosmetics farmen op de rommelmarkt? :+

Zie nog steeds geen patch notes en/of meer info.. kan natuurlijk nog steeds maar volgens mij is het normaal gesproken al lang bekend?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:23:
[...]

Misschien wat cosmetics farmen op de rommelmarkt? :+

Zie nog steeds geen patch notes en/of meer info.. kan natuurlijk nog steeds maar volgens mij is het normaal gesproken al lang bekend?
haha.. een Eskimo suit.. past goed bij het weer :P

Wel vreemde zaak idd dat er niets op diablofans staat. patch was op de eerste ptr ook maar heel klein (iets van 35 mb ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 08:27
Tektoon schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:17:
[...]

Setjes compleet farmen, legendary gems levellen,items cubenn. The usual. Get going, dan zit je zo op TX. De vraag is niet hoe je daar komt maar met welk tempo je dat wil doen. Als je de community joint en om een lift vraagt zit je vanavond al op TX. Vrijdag zullen de meesten wel seasons gaan spelen dus met die golf kan je ook mee. :)
Daarover ff een vraag: ik kan dus een aantal random legendary items in die cube steken en de stats worden dan bij die van mijn char opgeteld ? Of zie ik dat (waarschijnlijk) verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:38

The Chosen One

Zie signature!

Cube openen, rechts klikken, alles lezen.

edit; patch is live op sommige consoles/regions. Benieuwd wanneer de patch nu komt voor pc.

[ Voor 67% gewijzigd door The Chosen One op 26-04-2016 20:33 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 00:49
Jup. Diablo III patch 2.4.1 is now live in the Americas for PC, PlayStation 4, and Xbox One! Check out the full PC patch notes below to learn all about the latest changes.

http://us.battle.net/d3/e...ch-241-now-live-4-26-2016

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Neles7 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:45:
Jup. Diablo III patch 2.4.1 is now live in the Americas for PC, PlayStation 4, and Xbox One! Check out the full PC patch notes below to learn all about the latest changes.

http://us.battle.net/d3/e...ch-241-now-live-4-26-2016
Daar zijn ze de eindelijk, de patch notes! *O*
Maar eens effe kijken of er nog wat anders is dan wat we al wisten...

Edit; volgens mij niks anders ten opzichte van de PTR als ik het zo zie.

[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 26-04-2016 21:10 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben wel benieuwd naar de herwerkte gems (vooral Taeguk !) en de aangepaste sets, alhoewel die laatste gewoon meer damage lijken te doen en meer reduction geven. En ze hebben nog wat legendaries zonder legendary power gevonden die ze nu ook voorzien hebben van een oranje regeltje, leuk zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar kun je die Falcon Wings vinden?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

GR 69 in iets meer dan 11 minuten gedaan net; sta nu binnen de top-500 met mn crus :) niet gek gezien ik pas sinds het einde van s5 mn gear eindelijk volledig anci heb o

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

nextware schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:23:
[...]
Daarover ff een vraag: ik kan dus een aantal random legendary items in die cube steken en de stats worden dan bij die van mijn char opgeteld ? Of zie ik dat (waarschijnlijk) verkeerd ?
Je kunt een legendary item in de cube steken met de juiste materials en de legendary-power die uniek is voor dat legendary item (de oranje tekst) dan extracten naar de cube. Zo bouw je als het ware een catalogus op van legendary powers. Op elk karakter kan je er drie selecteren en equippen. Dit geeft een enorme boost, zeker als je zoals jij nog in opbouw bent.
Sommige legendary items hebben een oranje tekst waar een getal in wordt genoemd (een percentage bijvoorbeeld -> 38% op je Denial shield). Als je zo'n item cubed heeft die power in de cube altijd de maximale roll. Legendaries met shit rolls zijn dus perfect om te cuben. :)

Je kunt ook legendary items craften in de cube. Dit is vooral nuttig bij items die een hele lage droprate hebben maar van een type zijn (dagger, shield etc) waar er niet veel van zijn. Bijvoorbeeld: The Furnace (+50% dmg against elites). Lage droprate maar een 2h mace. Er zijn maar 6 legendary maces dus in de cube heb je een 1/6 kans dat je 'm krijgt. Het zijn dit soort trucjes waardoor je in no-time op TX zit.

Meer over de cube hier.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Lees op reddit dat 2.4.1 rond middernacht live is gegaan. En eerste gr90 met full emeralds is al gepost. Ben benieuwd hoeve ik gezakt ben als ik weer inlog donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zojuist 2.4.1 binnengehaald! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Zo, net even barb lon frenzy geprobeerd ... redelijk teleurgesteld. En charge barb is nog steeds dezelfde mongolen build: squishy en 2 mobs kan je niks tegen beginnen.

Hoog tijd dat ik een andere class roll zeker ... misschien voor crusader gaan in season .. hopelijk is dat wat solid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:05
Nieuwe patch beloofd veel goed. Gr77 gehaald op mn WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:39
Met UE van ik meen 77 76 naar 84 gegaan met tijd over en geen goede map/pylons. Moet The Little Roque nog voor mijn SuppMonk en dan kan ik me weer volledig richten op gem upgrades/pushen :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste cosmetics zijn binnen, maar de hoofdprijs (het whysyshire frame) mis ik nog. Die Sir William is niet te vinden.. echte endgame het kan dus nog.

vrijdag maar lekker seasons doen.. kijken of die conquest van solo 75 in het weekend te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:05
En nog meer geluk in de middag:
http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/67922487

Eindelijk een ancient Sacred Harvester. 500k dps boost en dat zonder nog een rerol.
Zit te twijlfelen tussen extra +dmg% of mana naar atack speed rerol.

Ben nog een extra gem aan het levelen voor 300+ intel.
Verder nog van mn season wd een COE die iets beter is en een secondary res.

Leuk begin op none season :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:41:
Meeste cosmetics zijn binnen, maar de hoofdprijs (het whysyshire frame) mis ik nog. Die Sir William is niet te vinden.. echte endgame het kan dus nog.
Je bedoelt waarschijnlijk "echte grindgame het is nooit anders geweest" :>
Endgame noem ik de season conquests of set dungeons.

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 27-04-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Met m'n DH van Grift 50 naar 65, gaat lekker

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Phuncz schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:01:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk "echte grindgame het is nooit anders geweest" :>
Endgame noem ik de season conquests of set dungeons.
Set dungeons zijn gewoon retarded. Gaat natuurlijk nergens over dat je bijvoorbeeld bij de Marauder dungeon gewoon aan het begin kan blijven staan terwijl iemand anders alles kapot schiet. Daarna ben ik afgehaakt voor wat betreft de set dungeons :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

grift 66 met 2 seconde over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
67 moet dan ool nog wel lukken!
Anders wanneer 1 van de top 10 DH's online zijn vragen om mee te rennen voor lootshare ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik had al m'n Dex gems omgeruild voor Res-gems en de Elements ring omgeruild voor Unity. Maar ik werd nog nagenoeg elke keer ge-one-shot. Dus vanavond maar weer full dmg gaan en kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:11:
Ik had al m'n Dex gems omgeruild voor Res-gems en de Elements ring omgeruild voor Unity. Maar ik werd nog nagenoeg elke keer ge-one-shot. Dus vanavond maar weer full dmg gaan en kijken hoe dat gaat.
Met UE gewoon fullretard op damage gaan en dingen ontwijken! :P
Probeer in ieder geval wat cooldown op je gear te krijgen (37% CDR -> 100% uptime Vengeance).
Wat ik zelf ook fijner vind ik om Hunters Wrath als belt te pakken i.p.v. Witching Hour.

Mocht je de gear hebben dan kan je eens kijken hoe je de Cold M6 build vindt, stukje meer toughness dan UE en nog steeds lekker veel damage!

[ Voor 11% gewijzigd door schaapiej op 28-04-2016 08:57 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

SideShow schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:29:
Zo, net even barb lon frenzy geprobeerd ... redelijk teleurgesteld. En charge barb is nog steeds dezelfde mongolen build: squishy en 2 mobs kan je niks tegen beginnen.

Hoog tijd dat ik een andere class roll zeker ... misschien voor crusader gaan in season .. hopelijk is dat wat solid
Gisteren toch nog aangenaam verrast over de nieuwe reakor boulder toss build. Niet verwacht dat ik GR80 zo makkelijk ging kunnen doen.

Blijft wel ongelofelijk onnozel als je charges op cooldown zijn. Sta je daar gewoon 6 seconden of meer gewoon te niksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

De powercreep is wel echt goed weer. T10 gaat nu helemaal nergens meer over met UE DH of Flash Fire Wiz en GR70 was met mijn matig gegearde M6 opeens goed te doen (waar ik eerst rond de 65 bleef steken). Nieuwe seizoen weer knallen, maar wat ga ik spelen? Misschien wel Barb of WD? Wil in ieder geval geen Wiz, DH of Crusader en wil een character met builds waarmee zowel T10 snel te doen is als hoge grifts goed te spelen zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door adamvansanten op 28-04-2016 09:31 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
schaapiej schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:56:
[...]

Probeer in ieder geval wat cooldown op je gear te krijgen (37% CDR -> 100% uptime Vengeance).
Wat ik zelf ook fijner vind ik om Hunters Wrath als belt te pakken i.p.v. Witching Hour.
Dat fullretard (heerlijke term 8) ) gaan heb ik ook op mijn UE, alleen je ligt soms door dingen die (nog) niet eens op je scherm zijn... 2e Gr die ik probeerde ging wel een stuk beter, ik moest wel even inkomen).

De wings zijn in ieder geval binnen (Falcon), is wel erg groot, maar ook erg grappig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

schaapiej schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:56:
[...]

Mocht je de gear hebben dan kan je eens kijken hoe je de Cold M6 build vindt, stukje meer toughness dan UE en nog steeds lekker veel damage!
CDR is idd nog wel aardig, zit nu op een seconde of 5 tussen cooldown en einde Vengeance, is dus wel te doen. Maar goed, toch maar een full retard gaan en uit de buurt blijven :)

Cold M6, linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:42:
[...]

CDR is idd nog wel aardig, zit nu op een seconde of 5 tussen cooldown en einde Vengeance, is dus wel te doen. Maar goed, toch maar een full retard gaan en uit de buurt blijven :)

Cold M6, linkje?
Mijn Cold M6: klik
Andere die ook goede hebben; Jim / Narada (sorry voor de andere die ik vergeet! :+ )
Zelf GR80 met die build gedaan maar dat kan nog wel een stukje hoger met de buffs van 2.4.1!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Maar eens voorzichtig gear voor verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 17:47

Grin

Ride si sapis.

schaapiej schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:54:
[...]

Mijn Cold M6: klik
Andere die ook goede hebben; Jim / Narada (sorry voor de andere die ik vergeet! :+ )
Zelf GR80 met die build gedaan maar dat kan nog wel een stukje hoger met de buffs van 2.4.1!
Had die Philophsios hier niet een theorie over dat physical uiteindelijk meer dmg doet? Cold was wel viable maar uiteindelijk kwam je met phys op iets hogere nummers...
Gezien m'n CHC/CHD/phys hell fire blijf ik nog ff phys spelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Grin op 28-04-2016 09:58 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
Als je onderstaande skill runes zo leest, is het dan niet veel voordeliger om Maelstrom te gebruiken? 3 x 450% of 2 x 600 en daarnaast ook nog life on hit.

36
Shooting Stars
Instead of releasing grenades, release up to 2 rockets at nearby enemies that each deal 600% weapon damage as Physical.
41
Maelstrom
Instead of releasing grenades, release up to 3 rockets at nearby enemies that each deal 450% weapon damage as Cold. You gain 2% Life per enemy hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Grin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:57:
[...]

Had die Philophsios hier niet een theorie over dat physical uiteindelijk meer dmg doet? Cold was wel viable maar uiteindelijk kwam je met phys op iets hogere nummers...
Gezien m'n CHC/CHD/phys hell fire blijf ik nog ff phys spelen ;)
Ja, maar vergeet niet dat maelstrom je iets betere cc geeft en 2% life per enemy hit, da's ook best fijn :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

JimMorrison schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:18:
[...]

Ja, maar vergeet niet dat maelstrom je iets betere cc geeft en 2% life per enemy hit, da's ook best fijn :)
Om mijn gewaardeerde voorgangers te quoten: gewoon full retard gaan! :*)
Alsof ik iets anders zou kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Grin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:25:
[...]

Gaat goed komen, vanavond kunnen jullie mijn zielige pogingen weer volgen :)

Hoe gaat het met jouw wizard experiment? (Vyr toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mad-Matt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:52:
[...]

Gaat goed komen, vanavond kunnen jullie mijn zielige pogingen weer volgen :)

Hoe gaat het met jouw wizard experiment? (Vyr toch?)
Kloten vd bok, m.i. niet viable; too squishy. Firebird is veel beter dan Vyr icm Chantandoo's. 9 minuten en een paar seconden voor een 75 clear.

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 28-04-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

duidelijk, ga ik hem niet verder opbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik geef de moed op na een week te zoeken naar The Little Roque... 3x The Slanderer...

Hopen dat ik met mijn support DH is sub-META / Gewoon lekker griften mee kan met een monk en/of barb erbij die er eentje loot :)

Vanacht vanaf een uur of 1/2 waarschijnlijk weer online tot 6 ofzo... Mochten er dan mensen online zijn die zin hebben om te knallen maar geen (zin in) META beschikbaar hebben kan je mij aanspreken ;)

Ook als full DPS party moet tot 75/80 prima gaan lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:25:
Oh, is dat wat je gisteravond in de 75's deed? :D

Dank voor die runs trouwens, ik lag iets vaker op m'n toeter dan ik zou willen, maar dat wijt ik aan een combinatie van weer wennen aan D3 (toch wat andere flow dan GD), het missen van een fatsoenlijke cursor (YoloMouse doet het niet meer sinds upgrade naar een 1440p scherm...seriously Bliz, hoe moeilijk is een kleur-keuze op een pointer?) en een vriendin die opeens vanaf de bank een inhoudelijk gesprek begint te voeren (geen normale avondroutine) :o

Ik vermaakt me in ieder geval prima met m'n Mirinae-monk...tijd om de guide ook even een update te geven. Ik ben nu een Wreath aan het levelen, BotS tijdelijk eruit. Op 70+ is dat wellicht niet houdbaar, maar 65's gaat in ieder geval prima.

Waarom Wreath? 3000% weapon damage per target per second op max. 3 targets (gem lvl 70) is best veel. Door Fist of Fury is de uptime gewoon 100% als er iets te slopen is. Als ik kijk naar FoF damage, zit dat op z'n 1700% WD / 3100% WD (FD actief) * (0.015 * current Spirit - Shen bonus) per seconde op alle targets die geraakt worden (4.0 ApS / 7.5 ApS breakpoints). De hit box van FoF is echter klein, dus meer dan 2-3 targets zit er niet in. Als we even optimistisch rekenen (300 Spirit) hebben we het over grofweg 9000% WD / 17000% WD per target per seconde voordat alle generieke bonussen erop komen (want die komen ook op Mirinae, Wreath, etc.). De extra damage van Wreath (3000% - 9000% WD per seconde) is dan best een relevante boost en daarnaast met nette range. Op een build die al erg hoge single-target damage doet, is dat een interessante optie. BotS maar ook Simplicity zijn beide ook erg goed, maar beide zo goed als single-target.

Ik heb ook even naar Pain Enhancer gekeken, maar die komt gewoon niet mee met Wreath; de IAS gain is te laag om voor breakpoints uit te maken bij 5 targets of minder en het effect moet op minimaal 5 targets zitten om vergelijkbare damage te doen. Met deze build gaat dat meestal gewoon niet lukken.

Vanavond weer verder met m'n gems naar de 70+ te brengen en hopelijk een 7% IAS Unity scoren (50+ upgrades verder nog niets)...dan moet richting 75 solo wel lukken (met m'n 800 para / geen CDs op gear).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mad-Matt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:33:
duidelijk, ga ik hem niet verder opbouwen :)
Vyr zou ik idd geen tijd in stoppen, FB/Chantodoo's is echter wel viable. Daar zou je wel een mid 80 mee kunnen pakken, vermoed ik.
Zarhrezz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:56:
[...]

Oh, is dat wat je gisteravond in de 75's deed? :D

Dank voor die runs trouwens, ik lag iets vaker op m'n toeter dan ik zou willen, maar dat wijt ik aan een combinatie van weer wennen aan D3 (toch wat andere flow dan GD), het missen van een fatsoenlijke cursor (YoloMouse doet het niet meer sinds upgrade naar een 1440p scherm...seriously Bliz, hoe moeilijk is een kleur-keuze op een pointer?) en een vriendin die opeens vanaf de bank een inhoudelijk gesprek begint te voeren (geen normale avondroutine) :o

[...]

Vanavond weer verder met m'n gems naar de 70+ te brengen en hopelijk een 7% IAS Unity scoren (50+ upgrades verder nog niets)...dan moet richting 75 solo wel lukken (met m'n 800 para / geen CDs op gear).
Mja ik ging ook nog iets vaker plat dan me lief was... Ach, die 75 waren wel nice om de Gogok van 50 (in 2.4 z'n max) naar 70 te brengen. Vanavond maar even zien of we nog speedruns kunnen doen op begin 90, Jimbo kwam gister aan het eind van de avond met onheilspellend nieuws -minder XP, minder makkelijk- dus ik hoop dat dat nog kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jim komt wel vaker met slecht nieuws, naar persoontje eigenlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mad-Matt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:29:
Jim komt wel vaker met slecht nieuws, naar persoontje eigenlijk :+
Mja schoolvoorbeeld van een gedooggevalletje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
Grin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:30:
[...]

Mja schoolvoorbeeld van een gedooggevalletje ;)
Dat denk ik ook altijd als we je weer maar eens meesleuren in hogere rifts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Grin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:23:
[...]

Vyr zou ik idd geen tijd in stoppen, FB/Chantodoo's is echter wel viable. Daar zou je wel een mid 80 mee kunnen pakken, vermoed ik.

[...]

Mja ik ging ook nog iets vaker plat dan me lief was... Ach, die 75 waren wel nice om de Gogok van 50 (in 2.4 z'n max) naar 70 te brengen. Vanavond maar even zien of we nog speedruns kunnen doen op begin 90, Jimbo kwam gister aan het eind van de avond met onheilspellend nieuws -minder XP, minder makkelijk- dus ik hoop dat dat nog kan...
Vooral de XP valt me wat tegen, de rest komt wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:41:

vrijdag maar lekker seasons doen.. kijken of die conquest van solo 75 in het weekend te halen is.
Die Sir William is inderdaad niet te vinden, gister de hele dag bezig geweest met shire runs, hopelijk lukt het nog voor S6 start.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Thalaron schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:53:
Ik geef de moed op na een week te zoeken naar The Little Roque... 3x The Slanderer...
Beter om je verwachting aan te passen denk ik! :+
Tijdens heel season 5 misschien maar 1 of 2 gevonden..

Anders gewoon zwaardjes in de cube flikkeren en hopen op iets goeds!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
schaapiej schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:44:
[...]

Beter om je verwachting aan te passen denk ik! :+
Tijdens heel season 5 misschien maar 1 of 2 gevonden..

Anders gewoon zwaardjes in de cube flikkeren en hopen op iets goeds!
Heb al mijn mats er ook al aan besteed ;)
Het hoeft geen goede te zijn overigens... Ik neem genoegen met elke roll! (Iets met reforgen)

Heb inmiddels wel zowat elk andere 1 hander ancient voorbij zien komen :/

Die support Monk is niet heel toevallig ook werkbaar met een andere combi wapens?

[ Voor 15% gewijzigd door Thalaron op 28-04-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:42:
Die Sir William is inderdaad niet te vinden, gister de hele dag bezig geweest met shire runs, hopelijk lukt het nog voor S6 start.
Dit hoor ik vaak langskomen en dan denk ik altijd....zeker nooit Mystical Source gefarmd pre-2.0.4? Toen hadden we het nog gewoon over zo'n 25% drop kans op de hoogste difficulty (toen was T6 nog moeilijk, zeg maar) op uniques met een spawn kans van minder dan 5%...en je had er 3-4 nodig. Een dag farmen....lol, probeer eens een paar weken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

JimMorrison schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:32:
[...]

Dat denk ik ook altijd als we je weer maar eens meesleuren in hogere rifts ;)
* Grin spankt Jim met z'n 3.2K Twisterzwaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 19-09 15:23
Zarhrezz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:31:
[...]

Dit hoor ik vaak langskomen en dan denk ik altijd....zeker nooit Mystical Source gefarmd pre-2.0.4? Toen hadden we het nog gewoon over zo'n 25% drop kans op de hoogste difficulty (toen was T6 nog moeilijk, zeg maar) op uniques met een spawn kans van minder dan 5%...en je had er 3-4 nodig. Een dag farmen....lol, probeer eens een paar weken.
Ach ja, doe we ons zelf aan he, gelukkig hebben we die tijd gehad ( fuuuu chiltara ) :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:20:
Ach ja, doe we ons zelf aan he, gelukkig hebben we die tijd gehad ( fuuuu chiltara ) :)
Da's zeker waar....missen doe ik het zeker niet. Gelukkig weten game makers dit soort "uitdagingen" altijd te vervangen door nieuwe vormen van zelfkastijding. Stel je voor dat we onze vrije tijd nuttig gaan besteden :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Grin schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:47:
[...]

* Grin spankt Jim met z'n 3.2K Twisterzwaard
get a room.
Waarom zie ik jouw up-to-date profiel niet als ik naar jouw account kijk?

[ Voor 17% gewijzigd door Mad-Matt op 28-04-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:46:
[...]

get a room.
Waarom zie ik jouw up-to-date profiel niet als ik naar jouw account kijk?
Omdat Battle.net erg traag is... zelfs in-game zie ik vaak een oud profiel van iemand. Slechte zaak imo!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Zethiel schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:20:
[...]

Dit is toch nooit anders geweest? van de week D2LoD maar weer eens geinstalleerd voor de nostalgie, en dan weet je meteen weer wat grinden is... D3 valt daarbij in het niets qua drops en hoe snel je een mediocre setje bij elkaar hebt... (gelukkig verloopt je jsp account niet, dus ik kan daar altijd nog een tal-set scoren voor mn lightsorc-to-be) :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lijkt mij zo tof als je mods bij D3 kon doen om de game er zoals vroegah eruit te laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:06:
Dit is toch nooit anders geweest? van de week D2LoD maar weer eens geinstalleerd voor de nostalgie, en dan weet je meteen weer wat grinden is... D3 valt daarbij in het niets qua drops en hoe snel je een mediocre setje bij elkaar hebt... (gelukkig verloopt je jsp account niet, dus ik kan daar altijd nog een tal-set scoren voor mn lightsorc-to-be) :P
Ah....LoD....m'n Energy Shield Sorc guide is not steeds online te vinden. Toch al weer 12 jaar geleden dat ik zoveel tijd om handen had ;)

Maar ja, nu klagen we over een weekje farmen...toen deden we maanden niets anders dan Pindle-runs van een paar minuten voor dropkansen met teveel nullen achter de komma. En mensen maar roepen dat D2 zoveel beter was :X

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:35:
[...]

Ah....LoD....m'n Energy Shield Sorc guide is not steeds online te vinden. Toch al weer 12 jaar geleden dat ik zoveel tijd om handen had ;)

Maar ja, nu klagen we over een weekje farmen...toen deden we maanden niets anders dan Pindle-runs van een paar minuten voor dropkansen met teveel nullen achter de komma. En mensen maar roepen dat D2 zoveel beter was :X
Hahaha, dit! Ik weet nog dat ik hele dagen besteedde aan 500 pindleruns of 300 mephruns en dan 9/10 keer niets nuttigs vond... Wat een tijden waren dat zeg. Pre-RoS was ook een freaking nachtmerrie. Weet nog dat ik soms uren en uren geen legendary vond. Een nuttige was max 1x per week. Nu regent het gemiddeld 3-4 legendaries per minuut op T10 speedruns... Doe mij maar het Diablo van nu ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ja het regent legends.... maar bruikbaar? is ook alweer heel lang geleden dat ik iets bruikbaars vond laat staan een degelijke upgrade. Met mats is het nog wel te doen, maar goed dit is dat ook een mats-farm spel geworden.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

simons schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:51:
Ja het regent legends.... maar bruikbaar? is ook alweer heel lang geleden dat ik iets bruikbaars vond laat staan een degelijke upgrade. Met mats is het nog wel te doen, maar goed dit is dat ook een mats-farm spel geworden.
Ach, eerst vond je überhaupt geen legendaries, dus ook niets bruikbaars. Nu heb je inderdaad tenminste mats om de legendaries die je wilt te gamblen/upgraden/craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ow kan me zeker nog in vanilla herinneren mijn eerste legend drop, deze waren schaars maar over het algemeen wel een upgrade. Het farmen van goeie gear is een leukere aangelegenheid dan het craften imho.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik zat gisteren toevallig te browsen op reddit tot ik een topic voorbij zag komen voor het nieuwe seizoen.
Direct maar weer D3 geinstalleerd.

Heb er zin in!
Zoals ik in elk seizoen twijfel tussen WD en Monk, ga ik dit keer direct voor de monk.

De snacks staan klaar, nu wachten tot morgen 17:00 :)

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anexis79
  • Laatst online: 21-09 12:33
Gewoon lekker bestellen tussendoor

Zou een beetje zelf gaan bakken als ik diablo kan spelen 8)7 8)7 8)7

En vergeet de pils niet :P

[ Voor 7% gewijzigd door anexis79 op 28-04-2016 19:40 ]

Path of Exile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Geen pils op HC!
Heeft me in het verleden menig character gekost, ff spelen na een avondje stappen, op HC, pats, boem, 85 uur aan grindarbeid naar de ********.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Nou, ik ben eruit. Het wordt een Raekor Barb in S6. Goede mogelijkheden voor support, hoge grifts en T10 (met wat aanpassingen hier en daar). Bovendien al zeker drie seizoenen geen Barb gespeeld. Zaterdagavond en zondagochtend heb ik tijd om te spelen, dus dan maar eens knallen (en hopelijk kan ik morgenavond al ergens even meehuppelen naar level 70). Ik heb er weer zin in!

[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 29-04-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
Ik twijfel nog om een crusader te maken of een monk, monk al een tijdje niet meer aangeraakt. Kijk straks nog wel een filmpje hoe inna's speelt anders word het crusader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Morocius schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:38:
Ik twijfel nog om een crusader te maken of een monk, monk al een tijdje niet meer aangeraakt. Kijk straks nog wel een filmpje hoe inna's speelt anders word het crusader.
Volgens mij is Inna's op dit moment alleen goed speelbaar als support of generator build. Zie Diablofans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat is het advies voor season qua char, enige waar het mij om gaat is snel de stashtab en voor de rest niets. Neem even mee in het advies dat ik echt beroerde pech heb met item drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
enkel stash is DH denk ik het makkelijkste dit seizoen. M6 is simpel te spelen, niet heel gear afhankelijk en erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Neles7 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:32:
enkel stash is DH denk ik het makkelijkste dit seizoen. M6 is simpel te spelen, niet heel gear afhankelijk en erg sterk.
Ik wilde eigenlijk Crusader doen, al is 't maar om eventuele goede gear.. maar misschien is M6 wel een beteren/snellere optie om van Season af te zijn 8)

edit:
Het is ook wel een beetje afhankelijk van hoeveel mensen op season blijven hangen na hun stashtab. Als iedereen Season door blijft spelen is NS een beetje saai

[ Voor 18% gewijzigd door Krullebol.nl op 29-04-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Mad-Matt schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:27:
Wat is het advies voor season qua char, enige waar het mij om gaat is snel de stashtab en voor de rest niets. Neem even mee in het advies dat ik echt beroerde pech heb met item drops.
Ik zou inderdaad DH kiezen. Met M6 moet de stash echt makkelijk en snel te halen zijn. Voor solo GR pushes is hij ook geschikt, voor T10 kan je altijd nog naar UE set switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Krullebol.nl schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:46:
[...]
edit:
Het is ook wel een beetje afhankelijk van hoeveel mensen op season blijven hangen na hun stashtab. Als iedereen Season door blijft spelen is NS een beetje saai
Zo sta ik er ook in idd. Wil eigenlijk niet teveel tijd spenderen want het eigenlijk exact S5 en heb dus op NS alle mooie gear voor pushes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Neles7 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:56:
[...]

Zo sta ik er ook in idd. Wil eigenlijk niet teveel tijd spenderen want het eigenlijk exact S5 en heb dus op NS alle mooie gear voor pushes.
Dit inderdaad, zo zonde anders.

Voor DH levellers, net even een build-guide gevonden (onder 't filmpje staat gelukkig ook in tekst welke skills bij welk level genomen moeten worden..

https://www.youtube.com/watch?v=-hglJqbOLb0

Ook al kent vast het gros deze al }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Duidelijk DH dus, moet zeggen dat ik daar nu ook de meeste lol uit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:11:
Volgens mij is Inna's op dit moment alleen goed speelbaar als support of generator build. Zie Diablofans.
Met m'n Mirinae-monk zou ik 75 moeten kunnen halen (gems rond de 70-75, 800 para, geen Caldesian). Met wat meer toewijding is 80+ wellicht mogelijk (maar da's niet mijn ding).

Zelf heb ik deze Mirinae-wiz in de planning, kijken of ik daarmee Guardian kan halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Mad-Matt schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:06:
Duidelijk DH dus, moet zeggen dat ik daar nu ook de meeste lol uit haal.
Ik ook. Ik heb echter op NS al prima gegearde M6 en UE DH's, waar ik dan liever mijn tijd in steek. Season wordt dan ook vooral de stashtab en wat samen spelen met clanmembers voor mij. Denk niet dat ik voor de hoge paragons ga, tenzij de Raekor Barb mij echt enorm goed bevalt.
Zarhrezz schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:09:
[...]

Met m'n Mirinae-monk zou ik 75 moeten kunnen halen (gems rond de 70-75, 800 para, geen Caldesian). Met wat meer toewijding is 80+ wellicht mogelijk (maar da's niet mijn ding).

Zelf heb ik deze Mirinae-wiz in de planning, kijken of ik daarmee Guardian kan halen.
Dat ziet er ook interessant uit! Ben benieuwd hoe ver je komt, Monk en Wiz spreken mij dit seizoen niet enorm aan (Wiz heb ik NS al goed gegeared en generator monk vind ik nogal saai, plus heel S4 drie verschillende monks gespeeld).

[ Voor 45% gewijzigd door adamvansanten op 29-04-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

adamvansanten schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:09:
[...]

Ik ook. Ik heb echter op NS al prima gegearde M6 en UE DH's, waar ik dan liever mijn tijd in steek. Season wordt dan ook vooral de stashtab en wat samen spelen met clanmembers voor mij. Denk niet dat ik voor de hoge paragons ga, tenzij de Raekor Barb mij echt enorm goed bevalt.
Voor mij ook alleen stashtab en dan weer terug naar NS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Waar ik (voor mezelf althans) wel erg trots op ben, is dat ik in het vorige era nog op de 262e plek ben geëindigd in de top 1000 (hardcore, Crusader)

http://eu.battle.net/d3/e...-hardcore-crusader#page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Krullebol.nl schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:18:
Waar ik (voor mezelf althans) wel erg trots op ben, is dat ik in het vorige era nog op de 262e plek ben geëindigd in de top 1000 (hardcore, Crusader)

IK baal van de 2.4.1 patch. Opwarmer op 83 gedaan, meteen goede map en clear. Plek 222.
86 paar keer niet 15.10 o.a. anders was ik top 80 geeindigd, maar RNG dacht daar anders over :(

Stond op ~130 met GR80 in 2.4.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Krullebol.nl schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:18:

HC S4 #156 en clanmate Lauwie op #157 toen we op zelfde moment aan het pushen waren :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Is voor de stashtab halen ook de wizard te doen in S6? Welke zoektermen qua build gebruiken? De reden is dat ik wizard al een tijdje niet gespeeld heb en die spot wel wil opofferen voor s6.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Neles7 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:23:
[...]

IK baal van de 2.4.1 patch. Opwarmer op 83 gedaan, meteen goede map en clear. Plek 222.
86 paar keer niet 15.10 o.a. anders was ik top 80 geeindigd, maar RNG dacht daar anders over :(

Stond op ~130 met GR80 in 2.4.0
Hoop volgende keer dat ze het wel netjes doen met Era's / seasons afsluiten. Alles is de laatste dagen erg vertekend en niet 'eerlijk'...

Alsnog wel een mooi plekje voor jou ook toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Stond mooier en kan ook veel mooier. Ik moet eerlijk zeggen ik sta erin dat is ook wat, en als ik die 86 gehaald had had ik ook niet geklaagd :+ Dus eigenlijk ben ik net zo erg als de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:09:
Dat ziet er ook interessant uit! Ben benieuwd hoe ver je komt, Monk en Wiz spreken mij dit seizoen niet enorm aan (Wiz heb ik NS al goed gegeared en generator monk vind ik nogal saai, plus heel S4 drie verschillende monks gespeeld).
Mirinae-monk vind ik echt dikke pret...het is echt een heerlijke lichtshow. Maar goed, die heb ik al NS, dus voor mij niet op season inderdaad.

Wiz is voor mij 2 of 3 seasons terug (toen Delrasha / Talsere nog bubble-damage deed), dus het is weer eens tijd =)
Mystery schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:25:
Is voor de stashtab halen ook de wizard te doen in S6? Welke zoektermen qua build gebruiken? De reden is dat ik wizard al een tijdje niet gespeeld heb en die spot wel wil opofferen voor s6.
Zoek op builds die Twisted Sword als item gebruiken, solo Guardian moet daarmee wel lukken. Nu in 2.4.1 verschuift de set van DMO naar Tal, maar de basics zijn hetzelfde. Met 2.4 Twister builds kun je ook S6 gewoon halen.

Tal-channel met Meteor heb ik op PTR even zitten testen en ook die setup moet Guardian wel kunnen doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:34:
Stond mooier en kan ook veel mooier. Ik moet eerlijk zeggen ik sta erin dat is ook wat, en als ik die 86 gehaald had had ik ook niet geklaagd :+ Dus eigenlijk ben ik net zo erg als de rest :+
Grappig, ik stond ook ergens rond de 130 met een GR80 en haalde ook makkelijk de GR83 met 2.4.1, probeerde ook 86's en kreeg geen beste mappen/lay-outs... Overigens alleen met UE...

En ook ik doe alleen de stashtab in seasons, blijven er niet veel over dit seizoen geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:07:
[...]

Grappig, ik stond ook ergens rond de 130 met een GR80 en haalde ook makkelijk de GR83 met 2.4.1, probeerde ook 86's en kreeg geen beste mappen/lay-outs... Overigens alleen met UE...

En ook ik doe alleen de stashtab in seasons, blijven er niet veel over dit seizoen geloof ik ;)
Lijkt erop dat NS toch druk wordt.

Ik kreeg de maps dan wel, maar niet de mob types. Als ik een goede 1e map had was de 2e vaak Wasp/Vliegjes ... Heb een arreat crater gehad met 80% sand wasps voor mijn gevoel, daar haal je dus 0 progressie en door de grote van de map sta je zover achter dat enkel een gg map het inhaalt ..

Eerst maar eens keys farmen en stash halen daarna nieuwe pogingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Vanavond eerst voornamelijk DH's die gaan levellen (waaronder ikzelf, probeer zo snel mogelijk thuis te zijn :P )

Er worden vast groepen gemaakt lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Krullebol.nl schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:24:
Vanavond eerst voornamelijk DH's die gaan levellen (waaronder ikzelf, probeer zo snel mogelijk thuis te zijn :P )

Er worden vast groepen gemaakt lijkt me?
Ik log in en zie wel met wie ik een groep vorm. Ben tegen 16 afgewerkt dus ik ben vanaf start season beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Geen rebirth mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Je kunt elk char rebirthen. Maar ik maak wel gewoon een toon en delete die wss weer als ik enkel stash-rush doe. Playtime e.d. boeit mij persoonlijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Goede, eigenlijk niet bij stilgestaan (heb de functie nog nooit gebruikt). Heb nog een Raekor barb op NS waar ik al vele maanden niets mee heb gedaan. Denk dat ik die maar ga rebirthen! Zit verder ook geen bijzondere gear op (gear is nog uit de tijd dan ancients niet eens bestonden). Scheelt weer een slot.

[ Voor 4% gewijzigd door adamvansanten op 29-04-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gear gaat niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Dat weet ik. Bedoelde meer als in dat het überhaupt niet een character is die ik op NS wil bewaren, dus kan hem net zo goed rebirthen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ah ok, dan gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:18
Straks weer lekker aan de slag.

Is er nog een HC clan met 2 plekjes vrij? (xalo#1990 & kaatje#1489)

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Pagina: 1 ... 89 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.