Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Hoop er niet te veel op dat je die dag kan spelen, op dezelfde dag komt de nieuwe Hearthstone expansie uit. Die logonservers gaan weer lekker onderuit gaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woensdag zal ik wel even een rondje gaan maken met Miri-monk, maar ik ga pas met nieuwe season weer echt van start. Ik moet nog wel ff op PTR inloggen, even kijken hoe ik m'n Miri-wiz precies gegeared heb. Een Tal setup geeft best veel opties in gearing en ik weet niet meer precies wat m'n plan was.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sorcees schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:33:
[...]

Die PC blijft toch een dingetje, nog een dike week om daar eens een definitieve oplossing voor de vinden.

.....
Ik zal de PC eens onderwerpen aan een paar stress-tests. Is nog geen 4 maanden oud, terwijl het oude beestje dat ik hiervoor had D3 als een zonnetje draaide.

Tot die tijd is het een extra "kick" @HC :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Grin schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:08:
Ha inderdaad, volgende week de patch, mooi op koningsdag! Hebben we toch nog wat aan die waardeloze feestdag...
Tot die tijd verder met mijn LoN Bombardement crusader, gister de eerst runs op GR50 gedaan en de snelste was in 3:03, nu de Thorns gem even naar 90 brengen en dan eens kijken wat die kan!
even naar 90 zegt ie dan; ik ben al blij als ik ze straks allemaal op 65 heb :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:08

Grin

Ride si sapis.

kwakke01 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:44:
[...]

even naar 90 zegt ie dan; ik ben al blij als ik ze straks allemaal op 65 heb :)
Pardon, dat is totaal misplaatste stoerdoenerij van mij...
Hoe het werkelijk zit:
Ik hoop dat Sting O+ , Jim O+ , Ray O+ , Gesh O+ , etc zo vriendelijk zijn om mij op sleeptouw te nemen zodat ik met hun goedkeuring mijn gems mag levelen. Ik ken mijn plaats: onderaan de voedselketen.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Grin schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:38:
[...]

Pardon, dat is totaal misplaatste stoerdoenerij van mij...
Hoe het werkelijk zit:
Ik hoop dat Sting O+ , Jim O+ , Ray O+ , Gesh O+ , etc zo vriendelijk zijn om mij op sleeptouw te nemen zodat ik met hun goedkeuring mijn gems mag levelen. Ik ken mijn plaats: onderaan de voedselketen.
wellicht zie ik je dan nog wel online vanaaf; kijken wie het eerst op HC-GR70 zit >:)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

kwakke01 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:13:
[...]

wellicht zie ik je dan nog wel online vanaaf; kijken wie het eerst op HC-GR70 zit >:)
Op HC zit ik nog niet eens op LVL 70, laat staat op Grift lvl 70... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Grin schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:18:
[...]

Op HC zit ik nog niet eens op LVL 70, laat staat op Grift lvl 70... :$
ow -O- dan kunnen we niet teamen vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

tollo71 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:43:
[...]

Ik zal de PC eens onderwerpen aan een paar stress-tests. Is nog geen 4 maanden oud, terwijl het oude beestje dat ik hiervoor had D3 als een zonnetje draaide.

Tot die tijd is het een extra "kick" @HC :F
gewoon spelen joh; je pakt toch altijd meer gear dan je kan gebruiken op je char, dus je hebt in no-time weer een nieuwe staan als je mocht rippen; trust me, i know O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
kwakke01 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:26:
[...]

gewoon spelen joh; je pakt toch altijd meer gear dan je kan gebruiken op je char, dus je hebt in no-time weer een nieuwe staan als je mocht rippen; trust me, i know O-)
of gewoon niet dood gaan O-)
Ik heb dit seizoen niets verloren _/-\o_

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:09
Wellicht dat in het eind van het jaar, indien D3 dan nog leeft, eens HC een keer opstarten... Wanneer ik een nieuwe/stabiele PC kan aanschaffen :P

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:02
Weer een beetje info over season 6.
Objectives om je set te krijgen:
  • Chapter III: Reach Level 70
  • Chapter IV: Defeat Izual at level 70 on Torment II or higher
  • Chapter IV: Complete a Greater Rift Level 20 solo.
De set die je per class krijgt*:
  • Barbarian: Legacy of Raekor
  • Crusader: Armor of Akkhan
  • Demon Hunter: Embodiment of the Marauder
  • Monk: Inna’s Reach
  • Witch Doctor: Zunimassa’s Haunt
  • Wizard: Delsere’s Magnum Opus
*al was dit lijstje al lang bekend

De rest is hier te vinden! :P

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 21-04-2016 20:24 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Vidra schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:40:
[...]

Dan hebben we lekker vrij, het is immers Koningsdag ... dus lekker de hele dag gamen :D
Haha, hoorde al iets over heel slecht weer inderdaad! Helaas ga ik de hele dag gamen er bij de vriendin niet doorheen krijgen denk ik... Ach ik kom donderdagavond wel een potje meedoen.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Waar kan ik alle rewards vinden?
Wil kijken of season de moeite waard is deze keer.

YES!!!!!

The Merciless Witch
Removed her shields in both the Realm of Discord and Realm of Fright

[ Voor 38% gewijzigd door Mad-Matt op 22-04-2016 07:41 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Season 6 start toch pas vrijdag de 29e....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:22:
Waar kan ik alle rewards vinden?
Wil kijken of season de moeite waard is deze keer.
Heb ergens hierboven een linkje naar de YouTube pagina van Quin69 gepost. Hij heeft wat filmpjes gepost voor die rewards. Enige om rekening mee te houden; is op de PTR dus nog niet 100% zeker. Had al wel gelezen dat de cosmetics NIET season-only zijn.. voor zover ik weet alleen het stashtab wat season-only is.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:55:
Season 6 start toch pas vrijdag de 29e....
Klopt, 17:00!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 00:49
Vergeten die avond. Najah, beter laat dan nooit ;)

Idee 1: leonine bow of hashir + odyssey's end + emimei's duffel
D3planner: http://www.d3planner.com/946634030
MS is enkel voor extra CHC en zodiac proc. Voor uptime vengeance wat weer meer dps is :)

Wellicht een leuk fun build die ik mezelf ook wel zie testen :)
--------
Overige ideeën:
Krider + Augustine's Panacea, Elemental Arrow fun :)
Grenade build, al weet ik niet of er voldoende buffs zijn voor nades.
M6 chakram build (Niet door mij bedacht, maar wel een leuke generator build)
Hungering Arrow met buriza, wellicht grappig maar geen idee of het werkt.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Neles7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:09:
[...]

Vergeten die avond. Najah, beter laat dan nooit ;)

Idee 1: leonine bow of hashir + odyssey's end + emimei's duffel
D3planner: http://www.d3planner.com/946634030
MS is enkel voor extra CHC en zodiac proc. Voor uptime vengeance wat weer meer dps is :)

Wellicht een leuk fun build die ik mezelf ook wel zie testen :)
Zal dit ook eens testen, heb een soortgelijk iets met LoN geprobeerd.
Denk alleen dat die obesitas ring niet veel gaat toevoegen, zou je niet liever voor bijvoorbeeld F/R gaan en dan CoE cubed? Of eventueel zo laten en Unity cuben?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
schaapiej schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:25:
[...]

Zal dit ook eens testen, heb een soortgelijk iets met LoN geprobeerd.
Denk alleen dat die obesitas ring niet veel gaat toevoegen, zou je niet liever voor bijvoorbeeld F/R gaan en dan CoE cubed? Of eventueel zo laten en Unity cuben?
Zijn ook opties ja. Misschien is die damage gain hoog genoeg om vengeance te droppen, want met slechte uptime is het niet de moeite waard. Nog wat te testen en optimaliseren aan dat idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:09:
Hungering Arrow met buriza, wellicht grappig maar geen idee of het werkt.
Een van m'n favoriete skills / setups, maar helaas niet geschikt voor solo play. De single target damage is extreem; statistisch gezien zo'n ~1100% weapon damage per schot (beetje afhankelijk van Cirri). Dit is flink te boosten door Depth Diggers, Simplicity's Strength en Hunter's Wrath. Solo's gaan echt heel hard, zeker als Single Out gebruikt.

Het probleem is dat je niets hebt tegen trash; per shot misschien 1 of 2 whites schiet gewoon niet op. De beste kandidaat om daar wat aan te doen is dan Bola (profiteert van Buriza) maar dan wil je eigenlijk de quiver en bow erbij en dat past weer niet. Daar komt bij dat je dan met 2 elements gaat zitten. Alternatief kun je EA of Chakram een generator maken op cold damage, maar beide profiteren niet van Buriza. De synergie ontbreekt dus. Komt bij dat je Dawn op cube wil...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:21
schaapiej schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:15:
[...]

Heb ergens hierboven een linkje naar de YouTube pagina van Quin69 gepost. Hij heeft wat filmpjes gepost voor die rewards. Enige om rekening mee te houden; is op de PTR dus nog niet 100% zeker. Had al wel gelezen dat de cosmetics NIET season-only zijn.. voor zover ik weet alleen het stashtab wat season-only is.

[...]

Klopt, 17:00!
Dus ik hoef niet meer seasonal te spelen als ik alle rewars/pets will zoeken/vangen oid.

Seasonal is dan tot op zekere hoogte ook overbodig geworden, enigzins weer zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Psyonara schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:05:
[...]

Dus ik hoef niet meer seasonal te spelen als ik alle rewars/pets will zoeken/vangen oid.

Seasonal is dan tot op zekere hoogte ook overbodig geworden, enigzins weer zonde.
Tenzij je heel veel waarde hecht aan een extra stashtab. ;)

Die kan je alleen met seasonal krijgen. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 10:21
Stashtabs is nogal een timesink :P veel seasonal dingen zijn dat vaak in Diablo. Belachelijk zelfs.
Heb niet die loyaliteit om die game zo intens te spelen. Er zijn ook genoeg andere games, maar Blizz heeft wel altijd die factor van kom terug.

Gaming Wildlife quote: Blizzard ''Fuck your free time''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Als bovengemiddeld fanatieke D3 speler ontkom je de eerstkomende Era's niet aan Seasons, helaas maar waar. Je wilt gewoon zo snel mogelijk/zo veel mogelijk tabs voor je meuk. Hoe zeer ik ook uitgekeken ben op Seasons, je moet elke keer weer die klucht doorlopen voor de extra tab; ik kijk er nu al naar uit... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Stash kun je binnen 1 week makkelijk unlocken als je er echt voor gaat.

Even iets anders, ik was even aan het spelen met mijn char op d3planner. En vooral naar de opkomende wijziging van FoK.
1054 paragon; geen augments (neemt hij niet over en te lui om erin te zetten), geen mogelijke upgrades.

PTR Damage: 1,967,776,352,956
Live Damage: 870,582,483,536 -
------------------------------
Verschil: 1.097.193.869.420

Ga ik mijn build aanpassen naar hoe ik verwacht hem te spelen in 2.4.1:
PTR Damage: 2,558,109,258,843
Live Damage: 870,582,483,536 -
------------------------------
Spec 2: 1.687.526.775.307
Spec 1: 1.097.193.869.420 -
--------------------------------
Verschil: 590.332.905.887

Dat is een aardige buff van FoK in 2.4.1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Neles7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:17:
Stash kun je binnen 1 week makkelijk unlocken als je er echt voor gaat.
[...]
Sorry hoor maar dan moet je echt 1 week no-life'en, dat is m.i. niet realistisch.
Het kost mij echt 2-3 weken om die kul klaar te spelen, natuurlijk kan het sneller maar dat is voor de meesten echt niet realistisch. En ik zie mezelf als een van de fanatiekere prutsers van de clan, dus als ik het al zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Grin schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:20:
[...]

Sorry hoor maar dan moet je echt 1 week no-life'en, dat is m.i. niet realistisch.
Het kost mij echt 2-3 weken om die kul klaar te spelen, natuurlijk kan het sneller maar dat is voor de meesten echt niet realistisch. En ik zie mezelf als een van de fanatiekere prutsers van de clan, dus als ik het al zeg...
1e week NS blijven spelen.
2e Week Plvl, set halen, boost door objectives etc. Dan ben je met 1 dag al heel ver.

Als je alles zelf wilt behalen is het een ander verhaal, en dat is wss wel wat de meeste zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Neles7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:22:
[...]

2e Week Plvl, set halen, boost door objectives etc. Dan ben je met 1 dag al heel ver.

Als je alles zelf wilt behalen is het een ander verhaal, en dat is wss wel wat de meeste zullen doen.
Dan heb je inderdaad gelijk maar de afhankelijkheid van anderen is dan wel erg groot, ze zullen het vast graag doen, maar toch...
Het weekend van de start van S6 ben ik niet thuis dus grote kans dat ik vraag naar de boost @ lvl70, hopelijk lukt dat... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:58:
Stashtabs is nogal een timesink :P veel seasonal dingen zijn dat vaak in Diablo. Belachelijk zelfs.
Heb niet die loyaliteit om die game zo intens te spelen. Er zijn ook genoeg andere games, maar Blizz heeft wel altijd die factor van kom terug.
Als je niet zo intens speelt, boeit die stash space echt totaal niet. De kans dat je voor alle classes zodanig veel nuttig zooi verzamelt dat je aan de base stash niet genoeg hebt is echt nihil. Het wordt pas krap als je voor minimaal 4 classes alle sets wil kunnen spelen...en dat ga je echt niet doen als je af en toe eens een paar weekjes speelt.
Grin schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:16:
Als bovengemiddeld fanatieke D3 speler ontkom je de eerstkomende Era's niet aan Seasons, helaas maar waar. Je wilt gewoon zo snel mogelijk/zo veel mogelijk tabs voor je meuk. Hoe zeer ik ook uitgekeken ben op Seasons, je moet elke keer weer die klucht doorlopen voor de extra tab; ik kijk er nu al naar uit... :N
Gewoon in week 2 of 3 een boost en lootshare vragen, dan ben je er zo. Op dat moment zijn er nog zat mensen druk op season en binnen clan / community zullen de meesten er geen moeite mee hebben om wat te boosten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Neles7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:22:
[...]

Ik ben gestopt met mensen boosten. Alleen een extra char maar dan houdt het op.
Het zijn telkens dezelfde die naar 70 spelen en daarna alles en iedereen kunnen boosten.
Een beetje moeite doen is ook niet erg! :/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
schaapiej schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:40:
[...]

Het zijn telkens dezelfde die naar 70 spelen en daarna alles en iedereen kunnen boosten.
Kan ik inkomen. Maar ik ben lui :P En ik ben ook niet te beroerd voor een boost te geven aan anderen. Heb in S5 genoeg tweakers aan hun set geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik speel niet ultra veel en ultra hoog (HC, P750 @S5). Die stash tab vrij spelen @HC is best lastig hoor. De eisen zijn hetzelfde voor SC en HC, dus een GR70 of 3x lvl65 gem is best wel een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik snap ook nooit waarom mensen zeuren over boosten.

Als je zelf een beetje sterk bent kost het je hooguit 20 minuten om 3 mensen naar 70 te sleuren. Daarom doe ik daar zelf nooit moeilijk over.

Eeuwige dankbaarheid van je clangenoten is ook wat. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:40:
Kan ik zien....zelf boost ik mensen als ik niet echt iets om handen heb als er om gevraagd wordt. M'n eerste karakter op season doe ik zelf, voor HC vraag ik altijd een boost. Ik heb geen belangstelling om HC te spelen, maar Bliz blijft het maar in de journey proppen, dus doe mij maar de short-cut. Om diezelfde reden heb ik geen probleem met het boosten van mede-tweakers die een boost willen voor de tab. Ik snap dat iedereen de tab wil, ik snap dat niet iedereen season wil spelen. Bliz is van de 'play it your way' en dat wil ik best faciliteren d.m.v. boosten :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Wolf schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:19:
Ik snap ook nooit waarom mensen zeuren over boosten.

Als je zelf een beetje sterk bent kost het je hooguit 20 minuten om 3 mensen naar 70 te sleuren. Daarom doe ik daar zelf nooit moeilijk over.

Eeuwige dankbaarheid van je clangenoten is ook wat. :P
Een boost is ook geen probleem wat dat betreft.
Ik vind persoonlijk alleen de instelling nergens op slaan. Oh ik wacht wel even want dan boost iemand mij toch wel. En dat dan elk season zonder zelf eens de moeite te doen om aan de andere kant te staan. Maar gelukkig zijn er voor die mensen nog wel andere die zo gek zijn om daarvoor een boost te geven! :p

Hangt ook wel een beetje samen met het punt dat ik de gang van zaken binnen GoT in-game niet super vind. Erg vaak dat er een aantal mensen solo in TX bezig zijn, in public bezig zijn op TX en dan niet een clan party vormen. Hoeft natuurlijk niet altijd, maar zie er genoeg die net zo goed niet in de clan kunnen zitten... (en nee ik ga geen namen noemen :+ )

Daarnaast ook de clanchat waar 9 van de 10 keer geen reactie op iets wordt gegeven. Ik weet van meerdere mensen dat ze deze mening delen! Jammer!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Argumentum ad baculum: ik flikker je de clan uit als weigert me te boosten }) B-) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Grin schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:48:
Argumentum ad baculum: ik flikker je de clan uit als weigert me te boosten }) B-) :w
Kom maar op met die banhammer! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
schaapiej schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:46:
[...]
knip

Daarnaast ook de clanchat waar 9 van de 10 keer geen reactie op iets wordt gegeven. Ik weet van meerdere mensen dat ze deze mening delen! Jammer!
Ik heb je gisteren voor gedaan hoe je het voor elkaar krijgt dat mensen praten in de chat he! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Grin schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:48:
Kim Jung Grin de GoT dictator.

Iedereen die niet luistert wordt in Grin z'n farm-kamp gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mad-Matt schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:55:
[...]

Kim Jung Grin de GoT dictator.

Iedereen die niet luistert wordt in Grin z'n farm-kamp gestopt.
Hahaha deze krijg ik vanavond vast om m'n oren @ login

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

ben ik de enige vanaaf, of is de verbinding echt om te huilen... heb echt om de minuut 20 sec lag :( op gr 58 gaat dat nog wel maar heel veel hoger zit er nu niet in, want je weet niet wat er om de hoek staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hier ook dikke lag maar toch Grift 98 d'r mee gepakt, klamme handjes maar het is gelukt met een paar seconden over! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Boosten heb ik geen problemen mee... NS dan wel hehe... TX merk ik niet eens het verschil tussen Solo / 4P :D

Zou willen dat die patch er al was.. Beetje saai zo. Heb mijn TX Rift/Bountie (UE Cold) getest op PTR en die ging als een dolle overal doorheen :) Met Fire zal het vast ook wel werken maar met Cold wat meer directe dmg ipv Rockets. En zo hoef ik mijn items niet te wisselen! Mogelijk dat Zei's of Boon met BotP vervangen moet worden maar dmg kwam ik bij lange na niet tekort...

Linkje voor de liefhebbers:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/70884715
En dan de gems:
Zei's
BotP
Boon of the Hoarder

Zag gisteren op leaderboards solo:
LoN FoK (we MET die legacy belt) op 92
UE op 90

Dus tenzij je die FoK %dmg hebt denk ik dat UE het voortouw zal trekken. M6 niet naar gezocht maar volgens mij doet die het een stuk slechter? Zou wel jammer zijn als Marauder weer in de koelkast moet...

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 23-04-2016 05:25 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Je Battle.net is vast niet up-to-date, zie nog een Cindercoat cubed en geen Goldwrap! :+

Gebruik zelf ook een Cold UE voor TX als afwisseling op de standaard Fire build.
Ongeveer hetzelfde als wat jij gebruikt, namelijk deze.

Gems: Zei's, BotT, Wildebeast
Vooral de movement speed is erg lekker op deze manier!
(Ringen kunnen eigenlijk van alles zijn, Elusive ring is niet echt nodig.)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Goldwrap? Voor Toughness hier in elk geval niet nodig. Cube ligt achter ja... Moet Pride's Fall zijn!
Zat zelf meer te denken aan Kremln's/CDR of RCR belt ipv WH.

1 Multishot en alles ligt omver dus Toughness is, in elk geval voor Rifts, een beetje een non-issue.

[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 23-04-2016 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Om welke reden heb je die BotH dan equipped?
(alleen voor MS dan denk ik)

[ Voor 33% gewijzigd door schaapiej op 23-04-2016 07:24 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
schaapiej schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 07:16:
Om welke reden heb je die BotH dan equipped?
(alleen voor MS dan denk ik)
Gold harken 8)
+ speed bonus

Gold voor:
Empowered Greater Rifts / rerollen etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 23-04-2016 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thalaron schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 05:17:
Zag gisteren op leaderboards solo:
LoN FoK (we MET die legacy belt) op 92
UE op 90

Dus tenzij je die FoK %dmg hebt denk ik dat UE het voortouw zal trekken. M6 niet naar gezocht maar volgens mij doet die het een stuk slechter? Zou wel jammer zijn als Marauder weer in de koelkast moet...
LoN haalt nu op live al 95 met legacy FoK belt. Met FoK verdubbeling en monsters die zwakker worden zal deze build wel de 100+ halen. Maar het gros van de mensen zal wel met UE gaan pushen want simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Neles7 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:50:
[...]

LoN haalt nu op live al 95 met legacy FoK belt. Met FoK verdubbeling en monsters die zwakker worden zal deze build wel de 100+ halen. Maar het gros van de mensen zal wel met UE gaan pushen want simpeler.
Dacht dat het op PTR wellicht een Lag ding zou zijn. Maar we zullen het meemaken. Heb ook een redelijke LoN maar ga hem pas Augmenten wanneer ik er zeker van ben dat ik mijn Gems niet voor niets opbras. Wellicht nog tips @ mijn LoN (Jarama)? :) heb enkel aangekleed.. Meer weet ik er (nog) niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thalaron schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:35:
[...]

Dacht dat het op PTR wellicht een Lag ding zou zijn. Maar we zullen het meemaken. Heb ook een redelijke LoN maar ga hem pas Augmenten wanneer ik er zeker van ben dat ik mijn Gems niet voor niets opbras. Wellicht nog tips @ mijn LoN (Jarama)? :) heb enkel aangekleed.. Meer weet ik er (nog) niet van.
Jarama is half aangekleed voor een LoN strafe farm. Islero heeft de push build.

- Meer CDR en bij voorkeur betere dawn (63%+ scheelt soms wel 10% cdr op gear) voor vengeance
- Zorg dat als je gaat spelen je LOH en LPS uit je paragon haalt
- Skills en Passives goed zetten
- Basis van je gear is prima. Als je echt gaat pushen zul je wat moeten optimaliseren op sommige punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Neles7 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:59:
[...]

Jarama is half aangekleed voor een LoN strafe farm. Islero heeft de push build.

- Meer CDR en bij voorkeur betere dawn (63%+ scheelt soms wel 10% cdr op gear) voor vengeance
- Zorg dat als je gaat spelen je LOH en LPS uit je paragon haalt
- Skills en Passives goed zetten
- Basis van je gear is prima. Als je echt gaat pushen zul je wat moeten optimaliseren op sommige punten.
Oops... verkeerde LoN idd :X

Die Dawn wilt niet echt lekker droppen helaas (de passive % dan dus).
Gear optimalisatie zou vanzelf wel goed moeten komen gezien ik 95% van de tijd DH speel.

Thnx alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ik heb ook heel veel moeite in mijn dawn gestoken. Weet hoe irri ze droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

net nog even een griftje meegepakt; zit inmiddels op GR68, maar merk wel dat ik nu aan de grenzen va nm huidige setup kom; betere mods op mn anci gear zou wel welkom zijn :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

ZOoo.. tussen de buien door wat GR's runnen en voila

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2liwqr9.jpg

85 down *O*

Als ze nu nog een final ban wave doen op NS dan vlieg ik waarschijnlijk zo de top 100 in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zag hem voorbij komen toen ik op het geweldige grift 40 niveau bezig was.
Nice man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Mad-Matt schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:31:
Zag hem voorbij komen toen ik op het geweldige grift 40 niveau bezig was.
Nice man!
We zijn allemaal onderaan begonnen ;)

@ Albeto: Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:56:
ZOoo.. tussen de buien door wat GR's runnen en voila

[afbeelding]

85 down *O*

Als ze nu nog een final ban wave doen op NS dan vlieg ik waarschijnlijk zo de top 100 in :D
goed bezig! Grats!!

Ik zie dat ik ook maar even de schouders er weer onder moet zetten ^^

Ik heb gisteren wel een plek in de top 600 weten te bemachtigen op hardcore, maar da's op GR 67 geloof ik ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Krullebol.nl op 25-04-2016 08:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Ola,

Ik zie een hoop namen hier die me niet veel zeggen.. En een aantal die ik me herinner van de D3 launch.
Destijds speelde ik erg fanatiek met wat tweakers. We streamden wat. Ik was 1 van de eerste tweakers die paragon 100 werd. (en in die tijd duurde dat echt eeuwig, geen riftst of whatever)

Anyway, tot zover kleine recap van destijds.
Ben daarna Path of Exile gaan spelen. Afgelopen league ook gespeeld, maar heb het nu wel een beetje gezien en D3 is inmiddels een compleet andere game dan die ik nog gespeeld heb.

Dus het kriebelt en ik overweeg sterk om in te stappen als S6 begint.

Maar, nu een vraagje voor jullie. Ik heb de expansion ooit gekocht maar nooit gespeeld.
Dus zijn er dingen die ik nog moet unlocken waar je voordeel uit kan halen bij een new season?

Als ik guides kijk zie ik spelers vanaf het begin al naar alle zones gaan. Hier wat doen, daar wat doen, om zo snel mogelijk te levellen en gear te vergaren.
Kan ik dat op mijn account ook? Of moet ik eerst de campain doen en is dit account based.. Dus speel ik die mogelijkheid vrij voor S6 als ik dat doe voor S6 van start gaat?

Los daarvan, is de HC tweakers guild een beetje bevolkt?
Ik heb D3 vroeger vooral SC gespeeld. Path of Exile altijd HC. En denk dat ik D3 nu ook HC wil gaan spelen.
De eerste week ga ik solo. Weer gevoel krijgen met de game. Maar begrijp dat het met hogere rifts vooral loont om parties te maken om je XP te vergaren en gems te levellen.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:59:
Hier ook dikke lag maar toch Grift 98 d'r mee gepakt, klamme handjes maar het is gelukt met een paar seconden over! :D
98 :)! Gratz.

Ik ben een beetje aan het falen met D3 de afgelopen maand helaas... S6 weer een frisse start!
Marcvz schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:38:

Maar, nu een vraagje voor jullie. Ik heb de expansion ooit gekocht maar nooit gespeeld.
Dus zijn er dingen die ik nog moet unlocken waar je voordeel uit kan halen bij een new season?

Als ik guides kijk zie ik spelers vanaf het begin al naar alle zones gaan. Hier wat doen, daar wat doen, om zo snel mogelijk te levellen en gear te vergaren.
Kan ik dat op mijn account ook? Of moet ik eerst de campain doen en is dit account based.. Dus speel ik die mogelijkheid vrij voor S6 als ik dat doe voor S6 van start gaat?
Wanneer je eenmaal de campaign hebt doorlopen is de adventure mode beschikbaar. In deze mode kun je zelf kiezen welke area je heen wilt en kun je rift, greater rifts en bounties doen... Dit gaat ook over de seasons heen. Je hoeft dit dus niet elk season opnieuw te doen. Dat is dus iets wat je zou kunnen unlocken :).

[ Voor 58% gewijzigd door retlaw op 25-04-2016 13:54 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ola,

Ik zie een hoop namen hier die me niet veel zeggen.. En een aantal die ik me herinner van de D3 launch.
Destijds speelde ik erg fanatiek met wat tweakers. We streamden wat. Ik was 1 van de eerste tweakers die paragon 100 werd. (en in die tijd duurde dat echt eeuwig, geen riftst of whatever)

Ben daarna Path of Exile gaan spelen. Afgelopen league ook gespeeld, maar heb het nu wel een beetje gezien en D3 is inmiddels een compleet andere game dan die ik nog gespeeld heb.

Ik heb D3 vroeger vooral SC gespeeld. Path of Exile altijd HC. En denk dat ik D3 nu ook HC wil gaan spelen.
De eerste week ga ik solo. Weer gevoel krijgen met de game. Maar begrijp dat het met hogere rifts vooral loont om parties te maken om je XP te vergaren en gems te levellen.
Hoi Marc,

D3 is inderdaad veel veranderd. Als je vers start in S6 kun je meteen gebruik maken van alle nieuwe features terwijl als je gaat spelen voor S6 je deze eerst nog moet vrij spelen.

Dat levelen gebeurt door die mensen in "Adventure Mode". Hierin kun je alle locaties van het spel op elk willekeurig moment bezoeken. Er zit ook geen verhaallijn in deze modus.

Overmorgen (Woensdag) komt de nieuwe patch met 2.4.1. Misschien is het handig voor je om dan Diablo eens op te starten en te gaan spelen. Kun je een beetje wennen aan de game. Om snel tweakers te bereiken is het zeker handig om de stappen uit de OP door te nemen. Hierdoor kun je ingame ook vragen stellen als er dingen niet duidelijk zijn. Juist doordat game zoveel anders is is het niet te doen om alle veranderingen en de voor/nadelen hiervan op te noemen.

Daarom is mijn advies lekker spelen, in contact komen met andere spelers via communities/clans en zo het spel leren kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ola,

:w

Leuk dat je weer terug komt!

Je bent al zo lang niet op D3 geweest dat je profile link in je singature het op heeft gegeven. Daar zou ik eens mee beginnen. :P

Er is volgens mij bij de GoTHC groep een vrij actieve HC community. Als je eens op TS gaat zitten en gewoon op non seasonal even wat probeert dan kan je al een hele hoop leren voor je S6 begint. Dat je niet verkeerde keuzes maakt etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik heb dat adventure mode even opgezocht. Daar staat dat je dit unlocked door act 5 uit te spelen.
Dat heb ik nooit gedaan..

Dus ik denk dat ik dit nog moet doen voor S6 start zodat ik gelijk adventure mode beschikbaar heb in S6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
"Als je vers start in S6 kun je meteen gebruik maken van alle nieuwe features terwijl als je gaat spelen voor S6 je deze eerst nog moet vrij spelen."

Met een nieuwe season char kun je dus meteen adventure mode kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ok, ik had dat wel gelezen maar t klonk nogal wazig.. :D
Ben nu aan t installeren.

Ik voeg wat mensen toe op battle net als jullie dat goed vinden. Want herinner met dat die friend list vrij snel vol was, en dan gooide je gewoon de langst inactieve er uit om plaats te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Haha maak niet uit ;) Voeg maar toe geen idee hoeveel mensen er tegenwoordig in zo'n lijst kunnen, maar meer dan genoeg voor mij iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan die vol dan? :P

/lurkt weer verder

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Blijkbaar kunnen er sinds Juni 2015 200 mensen in. Eerst was dit 70 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
tegenwoordig niet snel meer. Is verhoogd.
Maar destijds was 100 de max. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
zelfs 100 haal ik niet door alle makkelijke manieren om met mensen samen te spelen. Maar in de vanilla tijd kan ik me daar iets bij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

De GoT HC sectie is als een warm bad, iedereen is behulpzaam, zeker ook als je qeer eens van voren af aan moet beginben.
En verder is er ook nog plek genoeg, gewoon even een van de officers aanspreken.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Krullebol.nl schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:19:
[...]

goed bezig! Grats!!

Ik zie dat ik ook maar even de schouders er weer onder moet zetten ^^

Ik heb gisteren wel een plek in de top 600 weten te bemachtigen op hardcore, maar da's op GR 67 geloof ik ^^
kan goed kloppen; ik zit met mn 68 iig in de #5xx op HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

sorcees schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:00:
De GoT HC sectie is als een warm bad, iedereen is behulpzaam, zeker ook als je qeer eens van voren af aan moet beginben.
En verder is er ook nog plek genoeg, gewoon even een van de officers aanspreken.
helemaal mee eensch :)

als je hulp/advies/company nodig hebt; gewoon een paar spelers toevoegen die regelmatig spelen, en dan is er altijd wel een game die je kan joinen als je wil teamen :)

en als er te weinig plek is, dan kicken we wel een inactive ;w

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 25-04-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
kwakke01 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:01:
[...]

kan goed kloppen; ik zit met mn 68 iig in de #5xx op HC :)
Misschien vanavond nog even eentje verder pushen, maar heb eigenlijk meer Toughness nodig.. het wordt soms ietsje (te) O-) spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:04
In het kader van nieuwe doelen stellen:

http://www.diablofans.com...ting-monk-theory-crafting

Zelf verzonnen, lijkt mij wel een leuke (fun TX / lage grift) build.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Krullebol.nl schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:30:
[...]

Misschien vanavond nog even eentje verder pushen, maar heb eigenlijk meer Toughness nodig.. het wordt soms ietsje (te) O-) spannend
hoeveel heb je? ik zit op geloof ik 260m; samen met unity in de cube is dat goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ik heb 180 nu geloof ik, op Softcore ook +/- 260, dan is 't een stuk makkelijker.
Unity is nog wel een optie, maar dan ga ik wel mijn CoE missen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Krullebol.nl schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:36:
Ik heb 180 nu geloof ik, op Softcore ook +/- 260, dan is 't een stuk makkelijker.
Unity is nog wel een optie, maar dan ga ik wel mijn CoE missen denk ik.
als je akarat gebruikt met de cooldown mod, dan kan je bijna meteen weer bombardement casten; dat zou moeten opwegen tegen de dps-loss ;) verder zou je nog kunnen proberen en anci liddless te rollen; dat helpt beter dan je huidige shield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
kwakke01 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:38:
[...]

als je akarat gebruikt met de cooldown mod, dan kan je bijna meteen weer bombardement casten; dat zou moeten opwegen tegen de dps-loss ;) verder zou je nog kunnen proberen en anci liddless te rollen; dat helpt beter dan je huidige shield ;)
Is wel een optie inderdaad, maar ik vind het Prophet deel (extra kans om te overleven;)) wel een prettige gedachte op HC :+

Dat shield is nog wel iets waar ik naartoe wil, maar ik ben nog in de opbouwfase (wil ook nog een Hellfire amulet hebben, maar moet nog ubers + keys farmen). Er moet sowieso ook nog een ander wapen komen, en dan nog wat tweaks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Waar blijven die patchnotes?! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Quin's Cosmetics guide staat intussen online. Bookmarken maar! :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Wellicht is het handig die guide(s) onder een kopje in de OP te plaatsen? Wel zo handig om terug te vinden en daarnaast voor nieuwe spelers (if any) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Had die gezien ja, maar ik ben erg benieuwd naar de uiteindelijke changes. Al zal er weinig verschil zijn met wat er in dat linkje staat...
Hoop nog steeds dat ze de huidige meta kapot dood maken, al is het alleen maar dat je geen RG meer hoeft te parkeren! Wat een ellende is dat soms :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Wil dit seizoen wizard spelen. Zit er iemand op PTR wizard te testen ? Is de top build een beetje relaxed, dus niet zoals die flashfire RSI build, want daar heb ik geen zin in, numlock of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:36:
Wil dit seizoen wizard spelen. Zit er iemand op PTR wizard te testen ? Is de top build een beetje relaxed, dus niet zoals die flashfire RSI build, want daar heb ik geen zin in, numlock of niet...
De top build is een aangepaste twister build, Tal Rasha i.p.v. DMO. De reden is dat Tal nu een hogere damage bonus heeft dan DMO, DMO is nog steeds een optie. Persoonlijk heb ik een hekel aan de twister build omdat je een bug / feature / oversight in twister gaat misbruiken om damage te stacken zoals het niet bedoeld is.

Zijn er alternatieven? Wat mij betreft wel. Tal is leuk geboost en dat maakt bv. Sigil + Meteor channel builds een stuk krachtiger. Tal vereist wat skill switching, maar ook zonder NumLock te doen. Daarnaast is DMO zoals gezegd nog steeds een optie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Krullebol.nl schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:47:
[...]

Is wel een optie inderdaad, maar ik vind het Prophet deel (extra kans om te overleven;)) wel een prettige gedachte op HC :+

Dat shield is nog wel iets waar ik naartoe wil, maar ik ben nog in de opbouwfase (wil ook nog een Hellfire amulet hebben, maar moet nog ubers + keys farmen). Er moet sowieso ook nog een ander wapen komen, en dan nog wat tweaks..
ingeom is heel lekker kan ik uit ervaring zeggen :) met steed van elite naar elite rennen en dan bommetje gooien :) rinse and repeat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:49:
[...]

De top build is een aangepaste twister build, Tal Rasha i.p.v. DMO. De reden is dat Tal nu een hogere damage bonus heeft dan DMO, DMO is nog steeds een optie. Persoonlijk heb ik een hekel aan de twister build omdat je een bug / feature / oversight in twister gaat misbruiken om damage te stacken zoals het niet bedoeld is.

Zijn er alternatieven? Wat mij betreft wel.
Zijn altijd alternatieven alleen helaas is het spel nu zo dat de meta vrijwel alles bepalend is in teamplay. en aangezien paragon bepalend is of je echt hoog komt of niet.. ja dan is het meta of niets in veel gevallen :(

Enige optie is met vrienden/clannnies spelen zoals je leuk vindt of solo en schijt hebben aan de meta.

Wilde die FB/archon wiz wel spelen komende patch omdat de speelstijl mij best leuk lijkt, maar als het die broken twister weer wordt... no thxs geef mij portie dan maar aan fikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Season 6? Yes, komt als geroepen, ben eigenlijk al een beetje klaar met Dark Souls 3 inmiddels.

Waar kan ik me melden om weer bij GoT te applyen?

S4 en 5 had ik eerlijk gezegd behoorlijk scheit aan de meta (nahjah, niet kwa builds, waarom jezelf tegenwerken) wat betreft hoog op de ladder proberen te eindigen. Zelfs als je 4 uur per dag en het dubbele in het weekend kan investeren voor de hele looptijd, ga je het afleggen tegen de all-day-all-night spelers.

Noem het casual, maar gewoon aanhobbyen en wel zien of je die benodigde legendaries vind is wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 26-12-2024
djunicron schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:11:
Season 6? Yes, komt als geroepen, ben eigenlijk al een beetje klaar met Dark Souls 3 inmiddels.

Waar kan ik me melden om weer bij GoT te applyen?

S4 en 5 had ik eerlijk gezegd behoorlijk scheit aan de meta (nahjah, niet kwa builds, waarom jezelf tegenwerken) wat betreft hoog op de ladder proberen te eindigen. Zelfs als je 4 uur per dag en het dubbele in het weekend kan investeren voor de hele looptijd, ga je het afleggen tegen de all-day-all-night spelers.

Noem het casual, maar gewoon aanhobbyen en wel zien of je die benodigde legendaries vind is wel prima.
Daarom nemen de meesten hier ook de clan boards als leidraad. Wat meer ontspannen dan je sufstaren op absurde paragonlevels 😄

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:11:

Da's ook ongeveer hoe ik het zie....en volgens mij een flink deel van de GoT clan. Er zijn er die op een hoger niveau spelen, en dan is meedoen aan de meta wel een verplichting. Doe mij dan maar recreatief spelen =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel die vergelijking tussen casual vs no lifer/cheater zegt ook zo weinig nu. geef mij 1k+ paragons en haal een 90 voor je op mijn bombardment build.. is dit dan goed? zelf vind ik van niet.. zegt geen drol meer.

Enige echte competitie die er straks weer aan zit te komen is naar mijn mening de race van conquest gr 75 solo in seasons. Mix van weinig slapen, gamen als een dolle en dan vrij undergeared/paragoned die clear als eerste halen.. ben benieuwd.. ga twitch hier wel even voor kijken.

De kwezels die na 3 maanden dan gr100+ halen met paragon super saiyen etc.... daarvan denk ik alleen.. ga werken uitkering trekkers... heb weinig zin om jullie te betalen van mijn belastinggeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Haha, mja, een relatief korte "race" ben ik ook nog wel voor te porren.

Wat dat aangaat mogen ze er eigenlijk wel meer doen per Season. Hoewel mensen em dan misschien ook wel weer zat gaan worden, wie weet.

Persoonlijk vind ik het rond Paragon 400 ofzo ook wel weer een beetje klaar. En het ergste is dat je dan de pech kan hebben dat je nog steeds suboptimale gear hebt voor die ene build die je wilde nastreven. En anderen die wél de juiste zooi hebben gevonden zitten dan alweer richting de PL 600-700. Niet zoveel mis mee, maar dat gaat zich rond maand 2 en 3 alleen maar verder doorzetten, als je er maar tijd in blijft steken.

Misschien beter 2 maand durende Seasons? Zag net dat iemand waarmee ik in S5 veel speelde inmiddels 1600 Paragon gehaald... Ugh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Want to plan ahead for acquiring your expanded storage space? Here are the steps you’ll need to complete for the Conqueror tier of the Season Journey:
Complete a Torment X Nephalem Rift in under 4 minutes
Level 3 Legendary Gems to Rank 55 or highter
Complete any two Conquests
Kill Rakanoth in under 15 seconds on Torment X
Slay Greed on Torment X
Clear Greater Rift 60 Solo
Wordt een vrij gemakkelijke stash rush lijkt het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:18

The Chosen One

Zie signature!

Lijkt zo maar is het niet. Sommige conquests zijn ook weer moeilijker als dat nog hetzelfde is gebleven. Tenzij je weer cookiecutter grift 75+ build op softcore doet. Dan is alles makkelijk.
Dus niet doen wat je zelf wilt maar X popu/"OP" build nemen of anders kost het gewoon veel tijd en/of moeite afhankelijk van de class en build.

[ Voor 56% gewijzigd door The Chosen One op 26-04-2016 01:03 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ik heb afgelopen season wel helemaal volgespeeld, maar denk dat ik nu ook puur voor de stash-tab ga en dan weer verder op NS.
Heb een paar Characters eindelijk zo ver dat ze zin hebben, en dan wil ik die niet weer aan de kant zetten eigenlijk.
Ik had eerst morgen hele andere plannen, maar die zijn gecanceld, dus ik ben bang dat ik wel een dagje binnen ga zitten (en dat met dit weer maakt het wat makkelijker om de keuze te maken:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

In aanloop naar het nieuwe seizoen gisteren Diablo weer eens afgestoft en wat T10 runs en GR65 riftjes gedaan. Na drie maanden niet spelen is het toch wel weer erg leuk! Ik heb er weer zin in!

Ben nou wel benieuwd wat goede builds gaan worden dit seizoen, maar weer even op Diablofans kijken. Tot nu toe lijkt het alsof het niet heel anders wordt dan afgelopen seizoen, alleen zijn alle sets net even wat sterker...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ben benieuwd of 2.4.1 morgen live gaat. Voor zover ik heb gelezen gaat Era 5 op de 28e down.
Zou betekenen dat als 2.4.1 morgen komt je met de aangepaste sets nog even wat plekjes kan winnen op het leaderboard. En ik mis nog steeds die patchnotes! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
schaapiej schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:26:
Ben benieuwd of 2.4.1 morgen live gaat. Voor zover ik heb gelezen gaat Era 5 op de 28e down.
Zou betekenen dat als 2.4.1 morgen komt je met de aangepaste sets nog even wat plekjes kan winnen op het leaderboard. En ik mis nog steeds die patchnotes! :+
Vandaar de rellen op US :'(

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20743184451

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohhh...free popcorn time! :o

Op zich kan ik het punt wel een beetje zien...maar overdrijven is ook een vak. NS board door laten lopen na einde S5 is zeker onhandig. het grote probleem zit in 2.4.1 live laten gaan terwijl de boards nog lopen.

Maar het wordt gebracht alsof het niet eerlijk is dat de NS spelers ook 'opeens' mee kunnen doen...een serieuze NS leaderboard speler heeft flink meer paragon (extra veel hoger omdat ze vanaf dag één met hoge paragon hoger konden spelen) en betere gear, hogere gems, etc. De NS roll-over spelers zouden dus geen competitie moeten zijn, tenzij ze simpelweg betere spelers zijn.

De build-changes door 2.4.1 is een grotere issue...maar ook daar is het verder level playing field omdat voor iedereen die patch op hetzelfde moment live gaat. Wat terecht is, is het klagen door spelers die in de hogere regionen meedoen maar de komende dagen niet kunnen spelen...2.4.1 is op dat gebied een unfair advantage want door de patch duurt de NS leaderboard feitelijk maar 3 dagen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:37:
[...]

Ohhh...free popcorn time! :o

Op zich kan ik het punt wel een beetje zien...maar overdrijven is ook een vak. NS board door laten lopen na einde S5 is zeker onhandig. het grote probleem zit in 2.4.1 live laten gaan terwijl de boards nog lopen.

Maar het wordt gebracht alsof het niet eerlijk is dat de NS spelers ook 'opeens' mee kunnen doen...een serieuze NS leaderboard speler heeft flink meer paragon (extra veel hoger omdat ze vanaf dag één met hoge paragon hoger konden spelen) en betere gear, hogere gems, etc. De NS roll-over spelers zouden dus geen competitie moeten zijn, tenzij ze simpelweg betere spelers zijn.

De build-changes door 2.4.1 is een grotere issue...maar ook daar is het verder level playing field omdat voor iedereen die patch op hetzelfde moment live gaat. Wat terecht is, is het klagen door spelers die in de hogere regionen meedoen maar de komende dagen niet kunnen spelen...2.4.1 is op dat gebied een unfair advantage want door de patch duurt de NS leaderboard feitelijk maar 3 dagen.
Ik vind het ook niet echt spannend hoor maar wat Schaapiej ook al aanhaalde, je hebt eigenlijk nog maar heel kort de tijd om toch nog (weer vissen, meh) wat leveltjes omhoog te komen.

Het waarom ontgaat mij echter, voorheen sloten ze het seizoen af op zowel season als non season, waarom dit nu anders moet.... Ze hadden kunnen verwachten dat de onrust onder de community zou plaatsvinden...
Misschien is het wel gewoon een kwestie van vergeten op de knop te drukken... _/-\o_

Apsie's profiel

Pagina: 1 ... 88 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.