• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:47
P42_ItemPassive_Unique_Ring_002 - Seismic Slam increases the damage of your next {c_magic}3 Earthquakes by {c_magic}100% for 15 seconds.
ik zag deze ook nog, zolang je niet in 1x een fury dump kan doen, blijft het waardeloos. Ik vind het persoonlijk zowieso jammer dat barb afhankelijk is van fury dump, er is maar 1 skill die hier goed in voorziet. (boulder toss).

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 14:32

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik zag dit trouwens ook nog in de patch notes.
ItemPassive_Unique_Ring_733_x1 Dealing Fire damage with one of your skills causes the enemy to take the same amount of damage over 3 seconds, stacking up to 30001000% weapon damage as Fire per second. After reaching 3000% damage per second for 3 seconds. This effect can be repeated a second and third time by different skills. If an enemy is burning due to three different skills simultaneously the enemy will Ignite, burningdealing 3000% weapon damage per second until they die.
Correct me if I'm wrong, maar is dat niet de omschrijving van de Firebird set? De hele Firebird set bonus in 1 ring? :P

EDIT: Ik zie nu dat er meer set bonussen (ook Raiment) onder Unique_Ring ID staan. Zal dus wel gewoon een rare manier van noteren zijn.

EDIT2: Deze is ook nogal vreemd...
P42_ItemPassive_Unique_Ring_001 - Harness the power of fresh OC internet memes to greatly increase your damage.
En zie ik hier een LoN Lashing Tail Kick build aankomen?
P42_ItemPassive_Unique_Ring_005 - Lashing Tail Kick does {c_magic}1000% more damage to the first {c_magic}5 enemies hit.

[Voor 27% gewijzigd door adamvansanten op 14-06-2016 17:00]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 19:41
Blizz noemt alles ring wie/wat/waarom geen idee. En dat item hint op een mogelijke lashing tail kick idd.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• Neles7
Er zitten een paar mooie qol changes in de patch notes.

- meer kans op een 2e of 3e key.
- blacksmith wordt overzichtelijker
- pylons krijgen een unique icoon op minimap

Alleen nog niks Meta changing in de patch notes, hoop niet dat we nog 1 seizoen gaan twisteren...

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:48
Wordt nog niet warm van deze patchnotes.. als ik het zo zie wordt het voor mij met de start van season 7 weer even spelen voor het stashtabblad en daarna weer wachten op wat vernieuwende dingen.

Op het moment erg weinig zin om D3 te spelen... -O-

<GoT>NightStalker

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Same here, op deze manier nodigt seizoen 7 weinig uit. Seizoen 6 zal ik wel nog even blijven spelen (vorig seizoen heel weinig gespeeld), maar dan heb ik in het najaar weer wat tijd voor andere games. Ook geen straf... ;)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:47
Puur voor de statshtab hunt gaat het worden. Ik ben op het moment ook weer andere games aan het doen. Als er geen leuke tweaks komen, dan is mijn intresse snel weg.

Tevens voor de Akkhan set, een debiele 15% dmg reduc. Maak er 70% CDR perma akkhan van. Dan wordt het misschien leuk.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 12:05
Ik ben volgens mij lekker bezig. Alleen heb ik nu moeite om steeds hoger GR te halen. Kan iemand mij assisteren hoe ik nu verder moet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/maxkoe-2477/hero/77687905

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 05:49
maxkoe schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:14:
Ik ben volgens mij lekker bezig. Alleen heb ik nu moeite om steeds hoger GR te halen. Kan iemand mij assisteren hoe ik nu verder moet.

Euuhhmm, Cube gebruiken?

Andere bracers? http://eu.battle.net/d3/en/item/wraps-of-clarity

succes! _/-\o_

Apsie's profiel

• Neles7
maxkoe schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:14:

Je kunt nog genoeg verbeteren. Begin eens met je belt daar wil je een Zoey Secret en de cube halen in de Ruins of Sescheron.
Daarna voor je ringen ga je voor Focus + Restraint en een legendary amulet (uiteindelijk een Hellfire). Zoek naar Dex/CHC/CHD bij voorkeur.
In de cube wil je gebruik van Dawn/Cloak of the Garwulf en Convention of Elements.

Voor meer informatie omtrent M6 kun je veel informatie vinden op Diablofans.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:16
Apsie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:58:
[...]

Misschien eindelijk 100% kans op Uber Organs? :P
Misschien mis ik de grap, maar organs hebben dit al, of bedoel je keys ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

• Apsie
Zethiel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:04:
[...]

Misschien mis ik de grap, maar organs hebben dit al, of bedoel je keys ?
Ok ok, Infernal machines of portal devices O-)

Apsie's profiel

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-03 22:54
Wat een droevige patch notes. Als dat zo blijft is het inderdaad stash tab en guardian (portrait) farmen en dan door naar andere games.

Highlights zijn een beetje:
- nieuwe torments (XI-XII)
- firebirds revamped
- marginale skill/item changes
- 100% machine drop chance vanaf Torment IV, daarna kans op dubbel
- GR keys hebben 100% kans op elke difficulty, hogere Torment is kans op drie
- aantal QoL verbeteringen

Mensen boosten op TX zou ook zeer welkom zijn. Ben je tenminste in 1 rift klaar.

Have I ever told you the definition of insanity?

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Meridius schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:05:
Wat een droevige patch notes. Als dat zo blijft is het inderdaad stash tab en guardian (portrait) farmen en dan door naar andere games.

Highlights zijn een beetje:
- nieuwe torments (XI-XII)
- firebirds revamped
- marginale skill/item changes
- 100% machine drop chance vanaf Torment IV, daarna kans op dubbel
- GR keys hebben 100% kans op elke difficulty, hogere Torment is kans op drie
- aantal QoL verbeteringen

Mensen boosten op TX zou ook zeer welkom zijn. Ben je tenminste in 1 rift klaar.
Mee eens. Ik vond de huidige patch al wat magertjes, maar was op zich nog wel oké. Dit is echt te weinig, ze moeten dan haast wel heel hard aan een expansion aan het werk zijn (of ze hebben het halve team naar Overwatch en Legion gemigreerd natuurlijk).

adamvansanten schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:29:
Mee eens. Ik vond de huidige patch al wat magertjes, maar was op zich nog wel oké. Dit is echt te weinig, ze moeten dan haast wel heel hard aan een expansion aan het werk zijn (of ze hebben het halve team naar Overwatch en Legion gemigreerd natuurlijk).
Persoonlijk verwacht ik niet heel veel meer dan tuning meer. Laten we wel wezen, het spel is een paar jaar oud sinds laatste (betaalde) expansie. Geen enkele Diablo heeft twee expansions gehad en er zijn geen rumors dat er wel één in de pijplijn zit. We zitten dus waarschijnlijk in de staart van de support; een paar man die er part-time aan werken en elke paar maanden een tuning rond.

Wat compleet mist in de patch notes is een wijziging die er voor zorgt dat Wiz OP is t.o.v. de andere classes. De wijzigingen gaan de andere classes geen +8 tiers opleveren, dus de meta blijft intact. Ik hoop dat dat nog gaat veranderen.

Vanavond maar eens kijken of ik voor WD een LoN setup kan maken rondom Spirit Barrage. Ik heb WD al een paar seasons niet gespeeld, dus weer even kijken waar de DR ook al weer zat en wat verdere interessante items zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:03:
[...]

Persoonlijk verwacht ik niet heel veel meer dan tuning meer. Laten we wel wezen, het spel is een paar jaar oud sinds laatste (betaalde) expansie. Geen enkele Diablo heeft twee expansions gehad en er zijn geen rumors dat er wel één in de pijplijn zit. We zitten dus waarschijnlijk in de staart van de support; een paar man die er part-time aan werken en elke paar maanden een tuning rond.

Wat compleet mist in de patch notes is een wijziging die er voor zorgt dat Wiz OP is t.o.v. de andere classes. De wijzigingen gaan de andere classes geen +8 tiers opleveren, dus de meta blijft intact. Ik hoop dat dat nog gaat veranderen.

Vanavond maar eens kijken of ik voor WD een LoN setup kan maken rondom Spirit Barrage. Ik heb WD al een paar seasons niet gespeeld, dus weer even kijken waar de DR ook al weer zat en wat verdere interessante items zijn.
Je zou bijna gaan denken dat deze meta is waar Blizzard al die tijd op heeft gedoeld. Op zich is er qua teamplay nog wel wat voor te zeggen, met deze meta heeft iedereen zijn eigen rol en voor een co-op ARPG is dat misschien wel interessanter dan gewoon met 4 DPS chars door de game heen knallen.

Ik heb op zich ook helemaal geen probleem met de meta, vind het leuk om support te spelen. Het zou alleen leuk zijn als er wat meer combinaties mogelijk waren binnen de meta van 1 dps 3 support. Nu MOET je gewoon wiz spelen als DPS, dat zou ik wel graag anders zien.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 22:26
[...]

Diablo 4 in development/concept fase? _/-\o_

Early stage is grote kans, concept fase nog waarschijnlijk, verwacht hem zelf rond 2019-2020.
http://diablo.blizzpro.co...cing-diablo-3s-expansion/
http://www.hngn.com/artic...3-expansion-new-title.htm

[Voor 20% gewijzigd door 4th op 16-06-2016 14:11]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-03 22:54
Blizzard gaf in ieder geval aan dat mensen op BlizzCon helemaal gek gaan worden van de aankondiging. Volgens mij was het iets als "Going to lose their sh*t".

Dus of er komt een totaal nieuw project aan, of misschien weer een expansion. Daarbij zou een expansion een beetje melken zijn.

Net wat Zarh zegt, we zitten mogelijk wel aan het eind van de levensvatbaarheid voor de massa. Je kunt nu met alle classes meerdere builds spelen op hoger niveau. Zarh is zelf een goed voorbeeld ervan die dingen probeert en ook gewoon (correct me if i'm wrong) 70 cleared met een non-meta build.

Nadeel is dat BlizzCon pas in november is dus zoals het er nu naar uit ziet is S7 een directe kopie van S6 met de toevoeging dat je minder gewone rifts hoeft te doen.

Have I ever told you the definition of insanity?

Meridius schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:05:
Net wat Zarh zegt, we zitten mogelijk wel aan het eind van de levensvatbaarheid voor de massa. Je kunt nu met alle classes meerdere builds spelen op hoger niveau. Zarh is zelf een goed voorbeeld ervan die dingen probeert en ook gewoon (correct me if i'm wrong) 70 cleared met een non-meta build meta speelt (nadat de meta is veranderd in wat hij al speelde).
:+

Maar ja, dit is geloof ik het tweede seizoen dat de meta lopende het seizoen verandert in iets wat ik al ongeveer speelde. Neemt niet weg dat je met iets anders dan FotM best je Guardian kan halen zonder dat je gems hoog level grind en alles augment. Met WD heb ik de Guardian gedaan met Acid Cloud - Slow Burn terwijl de meta Firewall was. Met LoN Blessed Shield gedaan terwijl meta thorns was, nu Tal Twister Archon terwijl Firebird Archon de meta is (maar Neles liet me gisteren al weten dat op reddit verwacht wordt dat de meta dus Tal Twister Archon gaat worden, zie ook de leaderboards en mijn eerdere posts).

Ik hoop volgend season in ieder geval weer iets non-meta te kunnen doen :o ...maar eigenlijk hoop ik op zodanig veel balance tussen de classes en de sets dat er geen meta meer is. Echt Play your way dus, lekker aan de slag met de class en skills die je als speler echt leuk vind, in plaats van wat het beste is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• 4th
Zarhrezz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:12:
[...]

Maar ja, dit is geloof ik het tweede seizoen dat de meta lopende het seizoen verandert in iets wat ik al ongeveer speelde. Neemt niet weg dat je met iets anders dan FotM best je Guardian kan halen zonder dat je gems hoog level grind en alles augment. Met WD heb ik de Guardian gedaan met Acid Cloud - Slow Burn terwijl de meta Firewall was. Met LoN Blessed Shield gedaan terwijl meta thorns was, nu Tal Twister Archon terwijl Firebird Archon de meta is (maar Neles liet me gisteren al weten dat op reddit verwacht wordt dat de meta dus Tal Twister Archon gaat worden, zie ook de leaderboards en mijn eerdere posts).

Ik hoop volgend season in ieder geval weer iets non-meta te kunnen doen :o ...maar eigenlijk hoop ik op zodanig veel balance tussen de classes en de sets dat er geen meta meer is. Echt Play your way dus, lekker aan de slag met de class en skills die je als speler echt leuk vind, in plaats van wat het beste is.
Volgend season gewoon weer hardcore, is even geleden, toe aan iets anders ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Wishful thinking: hoe leuk zou het zijn als er binnen een paar jaar Diablo 4 aankomt ? Uiteindelijk heeft Overwatch ook maar anderhalf jaar na aankondiging het licht gezien, het zou eens leuk zijn om niet op Starcraft X en Warcraft Y te moeten wachten voordat er nog eens een Diablo game aankomt. Eén van de best-verkochte games ooit dus verlies zal het niet gemaakt hebben.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Phuncz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:41:
Wishful thinking: hoe leuk zou het zijn als er binnen een paar jaar Diablo 4 aankomt ? Uiteindelijk heeft Overwatch ook maar anderhalf jaar na aankondiging het licht gezien, het zou eens leuk zijn om niet op Starcraft X en Warcraft Y te moeten wachten voordat er nog eens een Diablo game aankomt. Eén van de best-verkochte games ooit dus verlies zal het niet gemaakt hebben.
Ja, zag laatst dat Diablo nu in de top 10 best verkochte games aller tijden staat! Weet dat het een populair spel is, maar dat had ik niet helemaal verwacht.

• Apsie
Officiële PTR patchnotes...

http://us.battle.net/d3/en/blog/20149714/

Apsie's profiel

• Albeto55
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-02-2018
Hey gasten.

Zoooo... die patch is wel mager. Ging hier wel vanuit, maar toch jammer om te zien dat het wel een beetje einde verhaal d3 is zo. Ze verweven wel mensen voor nieuwe functies dus hopelijk kondigen ze D4 aan met blizzcon :)

Tot die tijd maar wat knallen aan het begin van een season en verder lekker knallen in Overwatch.. is trouwens echt aan te raden.. heel anders dan d3, maar het speelt echt lekker weg :) en het kost minder dan 2 keer bios :P

• Neles7
Zarhrezz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:12:
[...]

NS R1 (R2 world) GR122.

YouTube: [Diablo 3] Era 6 GR122 4man World #2 \[13:22] w/ Vyr Twister

Check vooral die power pylon :O

• Neles7
Iemand die weet welke van de 2 beter is? Volgens mijn korte d3planner sessie wint de ancient maar wil het ff zeker weten. Ik reroll uiteraard AD op de andere gloves ;)

Ook nog een nieuwe tal helm gevonden waar ik evt vit --> ET kan doen. Dat is volgens D3planner heel veel dps increase, toch ook maar eens testen. Drops waren iig in favor van ET wiz :)

[Voor 5% gewijzigd door Neles7 op 16-06-2016 23:28]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voorlopige metingen:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17
Totaal nutteloos om hoger dan T10 te farmen. Monsters hebben 10x zoveel HP en de Exp bonus of Item Bonus staat niet in verhouding tot de extra tijd die je eraan kwijt bent.

Als bovenstaande klopt.

• 4th
T12 lijkt mij het beste voor keyfarm etc.

• RedHat
4th schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:32:
T12 lijkt mij het beste voor keyfarm etc.
Meer dan 2.5x health van de monsters, 2x de damage van de monsters, met maar 30% meer kans op een 3e key als T10.

De meeste speedbuilds gaan niet werken, ik moet het nog maar zien.

• 4th
RedHat schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:34:
[...]

Meer dan 2.5x health van de monsters, 2x de damage van de monsters, met maar 30% meer kans op een 3e key als T10.

Gaat om de 100% 2 drop, zelfde als T8 geldt voor db farm ivm 100% droprate.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neles7
Even mijn korte test data (update ik nog wel paar keer.)

UE DH wazige spec (NS char) Para 1308.
1x T13 rift met een halve PTR install op mijn HDD --> 4.25 (caves map; act 5 open map) Veel lag met vault dus kan stuk sneller.
met enige regelmaat 3db's. 29 totaal.
7 legs; 2 keys.

1x T12
4.25 (slechte rift, 5 maps) 30 db's, 2 legs, 2 keys.

1x T11
5.10 (rifjtes worden slechter, mobs gaan wel stukken sneller plat) 33db's, 3 legs, 2 keys.

Boss HP is next:
T13 Skeleton King: 920.043.782.144
T12 Skeleton King: 419.642.212.352
T11 Skeleton King: 191.403.491.328
T10 Skeleton King: 087.301.275.648

Boss HP Gr:
45 Infernal Maiden: 36.095.737.838
50 Bloodmaw: 79.138.037.960
55 Man Carver: 179.506.019.328
60 Rakanoth: 380.402.958.336

tot zover mijn korte test tijden de lunch :P

[Voor 49% gewijzigd door Neles7 op 17-06-2016 18:39]

• Apsie
RedHat schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:34:
[...]

Net getest met de kip build op de PTR: T13 gaat super als je je houd aan Elitehopping, ook machines farmen werkt perfect, zijn we eindelijk van de 70% kans af *O*

Apsie's profiel

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
iemand ook last van het niet kunnen inloggen op de PTR? Diablo 3 vind dat mijn gameclient een update nodig heeft en sluit daarna het spel. Echter, de updater doet verder ook niets downloaden/updaten :(

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

ZTeeVeR schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:45:
iemand ook last van het niet kunnen inloggen op de PTR? Diablo 3 vind dat mijn gameclient een update nodig heeft en sluit daarna het spel. Echter, de updater doet verder ook niets downloaden/updaten :(
Same...dus maar live wat gob farming gedaan })

<GOT> Zarhrezz#2885

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-05 19:28
RedHat schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:12:
[...]

Totaal nutteloos om hoger dan T10 te farmen. Monsters hebben 10x zoveel HP en de Exp bonus of Item Bonus staat niet in verhouding tot de extra tijd die je eraan kwijt bent.

Als bovenstaande klopt.
Nou, zo gauw je alles one-shot op TX kan dat goed eens mee gaan vallen. Ik ga ook wel te kijken van de health stats van T12 en 13, maar als je ziet hoe vreselijk snel alles nu neergaat op TX dan zeg ik laat T13 maar komen!

Hoeveel van ons farmen grift 60 tegenwoordig? Dat zou ongeveer gelijk moeten staan aan T13 toch?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• schaapiej
[...]

Mogelijk dat ze er toch nog IETS mee gaan doen?
We actually do have a pending Energy Twister/Twisted Sword change coming. We have identified an issue that was preventing the cap of 8 Twisters on Twisted Sword from taking effect. TLDR; The change to Twisted Sword in 2.4.1 to a cap of 8 never really stuck.

We're going to give this bug fix a run for the next PTR patch. If we find Energy Twister is still over-performing, we may continue to tweak and adjust numbers as needed. We know how important this topic is to the community, and we're keeping our ears to the ground throughout the 2.4.2 PTR process for your feedback!
Linkje

[Voor 0% gewijzigd door schaapiej op 18-06-2016 10:21. Reden: typo]

<GoT>NightStalker

• RedHat
Zowel van 45 naar 60 als Tx naar T13 is +/- factor 10 aan health.
schaapiej schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 07:53:
Mogelijk dat ze er toch niet IETS mee gaan doen?
Die fix gaat toch zeker een tier of 2-3 kosten op de 100+. Daaronder gaat het niets uitmaken.

Het probleem is dat Raging met ruime marge beter is dan de andere runes, je ze kan stacken, het zwaard een x13 DPS is en je dat kan combineren met de x31 van Tal en de x4+ Archon stacks.

Het niet werken van de cap betekent dat de x13 nog wat hoger is. De andere x124 blijft staan. Zien we het probleem?

Als Twisters gaan bouncen op walls is de cap overbodig en zijn de andere runes ook een optie. Dan moet alleen Archon stacks + Tal of Firebird multiplicative nog aangepakt worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Wellicht is dat bouncen het 'iets' is wat ze gaan doen! :+

<GoT>NightStalker

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

lj_tree schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 03:42:
[...]

Nou, zo gauw je alles one-shot op TX kan dat goed eens mee gaan vallen. Ik ga ook wel te kijken van de health stats van T12 en 13, maar als je ziet hoe vreselijk snel alles nu neergaat op TX dan zeg ik laat T13 maar komen!

Hoeveel van ons farmen grift 60 tegenwoordig? Dat zou ongeveer gelijk moeten staan aan T13 toch?
Sommige van de speedbuilds van TX nu zullen inderdaad niet zoveel uithalen op T13 (zoals mijn speedbarb, die houdt wel een beetje op qua efficiency bij GR50 (wel met lvl50 gems), maar in group play kan GR60 op dit moment extreem hard gaan. Zie het dan ook nog wel gebeuren dat T13 uiteindelijk toch efficiënter gaat worden, met de juiste team setup. Maar goed, we gaan het zien.

Vandaag is het een mooi moment voor een nieuw topic. Inmiddels zijn we alweer 4 jaar, 1 maand en 3 dagen onderweg sinds de release van Diablo III welke plaatsvond op 15 mei 2012.

Inmiddels zijn wij aanbeland bij topic nummero 35 en hebben wij met elkaar in dit huidige topic #34 meer dan 400 pagina's en meer dan 10,000 reacties en verhalen met elkaar gedeeld.

Nu staan wij op de voorgrond van de lancering van de PTR met patch 2.4.2a, de afronding van het huidige season en de komst van een nieuw season.

Hierbij de kick-off voor het nieuwe deel :)

[Multi] Diablo 3 - Deel 35

See you in the Sanctuary

Senior Manager Legal | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: Ryzen 9 3900X - ASUS X570 C8H - 32GB - ASUS STRIX RTX 2080 OC

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
adamvansanten schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:52:
[...]

Sommige van de speedbuilds van TX nu zullen inderdaad niet zoveel uithalen op T13 (zoals mijn speedbarb, die houdt wel een beetje op qua efficiency bij GR50 (wel met lvl50 gems), maar in group play kan GR60 op dit moment extreem hard gaan. Zie het dan ook nog wel gebeuren dat T13 uiteindelijk toch efficiënter gaat worden, met de juiste team setup. Maar goed, we gaan het zien.
En met je boulder toss barb? Ik heb daarmee vaak genoeg 60+ onder de 3 min gehaald.

Mij lijkt T13 in ieder geval zeer welkom. Ik speel liever wat langzamer, want die echte speedruns (GR in 1:30 - 2:00) vind ik geen reet aan.

Overigens begint de lol er voor mij wel beetje af te raken dit season. Ik kom gewoon niet verder om de dood eenvoudige reden dat ik geen parties kan vinden voor 100+. Die enkele keer dat je wat vind is het een overmoedige wiz die de schuld geeft aan supps, terwijl hij hele tijd in berg trash + 1-3 packs staat.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:03:
[...]

En met je boulder toss barb? Ik heb daarmee vaak genoeg 60+ onder de 3 min gehaald.

Mij lijkt T13 in ieder geval zeer welkom. Ik speel liever wat langzamer, want die echte speedruns (GR in 1:30 - 2:00) vind ik geen reet aan.

Overigens begint de lol er voor mij wel beetje af te raken dit season. Ik kom gewoon niet verder om de dood eenvoudige reden dat ik geen parties kan vinden voor 100+. Die enkele keer dat je wat vind is het een overmoedige wiz die de schuld geeft aan supps, terwijl hij hele tijd in berg trash + 1-3 packs staat.
Boulder Toss is ook redelijk snel ja, maar ook wel een beetje annoying speelstijl voor speedruns.

Ik ben het helemaal met je eens. Zo irritant, van die wizards die denken dat ze god zijn en vervolgens alleen maar lopen te kutten. Gelukkig heeft Neles nu ook een goede ET wiz, dus kunnen we het daarmee proberen. Verder ben ik ook wel een beetje klaar met het seizoen, maak mijn augments nog af en ga dan nog wat pushen, denk dat ik het daarna wel mooi vind.

Pagina: 1 ... 97 98 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee