Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 17:49

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:36:
[...]

Ancient maakt niet uit, behalve voor augment. Even gekeken in D3 Planner, ik zou 7,32% meer damage doen met een 20/10/100 amu dan een 1000/10/100 amu. Lijkt me sterk dat bij jou strength wel beter is dan physical damage bonus.

CHC of CHD van een 20/10/100 vervangen door de 1000 Str is nog een stuk slechter dan 1000/10/100. Ancient maakt dus alleen uit voor secondaries zoals single res en de mogelijkheid tot augmenten.
Gaat me ook om de augment. ;) 400 Str (lvl80 augment) is niet niets.
Ryan1981 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:00:
[...]

Gefeliciteerd. Waar is de taart? (zoekopdracht) :P
Onder mijn username ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Was augment eerst even vergeten, vandaar de edit. Maar doe mij ook maar een ancient 20/10/100 met bruikbare passive, 210 physical res, socket en rank 80+ augment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Kid Jansen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:38:
Was augment eerst even vergeten, vandaar de edit. Maar doe mij ook maar een ancient 20/10/100 met bruikbare passive, 210 physical res, socket en rank 80+ augment.
Ik snap die opmerking '80+' augment niet helemaal. Ik heb nog geen augements. Ik moet er mee aan de slag. Maar ik ben in de veronderstelling dat je 5 str per gem level krijgt. Maar die levels staan toch vast? (30, 40 en 50?) Uit jullie verhaal begrijp ik dat het een minimale is. Dus op weapon minimaal een level 30 gem inleveren MAAR je mag ook een level 100 gem inleveren en dan krijg je 5 x100 = 500 str op je wapen. Klopt dat?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

FloydRaalte schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:26:
[...]

Ik snap die opmerking '80+' augment niet helemaal. Ik heb nog geen augements. Ik moet er mee aan de slag. Maar ik ben in de veronderstelling dat je 5 str per gem level krijgt. Maar die levels staan toch vast? (30, 40 en 50?) Uit jullie verhaal begrijp ik dat het een minimale is. Dus op weapon minimaal een level 30 gem inleveren MAAR je mag ook een level 100 gem inleveren en dan krijg je 5 x100 = 500 str op je wapen. Klopt dat?
Die levels die in het recipe genoemd worden zijn inderdaad het minimale. Er is geen maximaal level (behalve eventueel een maximaal level op de gem zelf). Je eigen voorbeeld van een level 100 gem klopt. :)
Ik heb zelf voor lvl80 gems gekozen, omdat ik 85-90 in meta groups kan speedrunnen. Het gaat voor mij om een balans tussen investering en winst en op lvl80 zit ik redelijk snel.

LVL1-40: speed whirlwind barb
LVL41-61: raekor barb
LVL61-80: support barb in meta groups
(GR levels zijn dus 10 levels hoger, doe alles op 100% upgrade chance)

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 02-06-2016 14:33 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DeTaart
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-06 14:51
Ryan1981 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:00:
[...]

Gefeliciteerd. Waar is de taart? (zoekopdracht) :P
Jow hier ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-06 09:18
adamvansanten schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:33:
[...]

Die levels die in het recipe genoemd worden zijn inderdaad het minimale. Er is geen maximaal level (behalve eventueel een maximaal level op de gem zelf). Je eigen voorbeeld van een level 100 gem klopt. :)
Ik heb zelf voor lvl80 gems gekozen, omdat ik 85-90 in meta groups kan speedrunnen. Het gaat voor mij om een balans tussen investering en winst en op lvl80 zit ik redelijk snel.

LVL1-40: speed whirlwind barb
LVL41-61: raekor barb
LVL61-80: support barb in meta groups
(GR levels zijn dus 10 levels hoger, doe alles op 100% upgrade chance)
Ik ga met mijn WW barb gewoon door tot GR 55 :) Als je ancient wapens hebt vlieg je er in max 2,5 min doorheen. Maar het geeft wel een aardig beeld hoe je het aan kan pakken idd!

[ Voor 4% gewijzigd door Meridius op 03-06-2016 15:47 ]

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Meridius schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:46:
[...]

Ik ga met mijn WW barb gewoon door tot GR 55 :) Als je ancient wapens hebt vlieg je er in max 2,5 min doorheen. Maar het geeft wel een aardig beeld hoe je het aan kan pakken idd!
Ja, ik dus tot GR50. Kan qua damage inderdaad makkelijk nog wel hoger, maar dan word ik erg squishy (en als je op de grond ligt, doe je geen damage). Vanaf dat level gaat de raekor barb dus iets lekkerder spelen naar mijn mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Eerste poging op 82 eindigde in 15:50. Map was goed, maar veel ranged packs die maar weg bleven lopen en weinig pylons.

EDIT: 15:14.766, getting close now...
EDIT2: and got it, 5e poging: 82 in 13:39.533 rank 454 barb solo

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kiFbFFpHqsXYG0dKyVSHTbnw/full.png

[ Voor 57% gewijzigd door Kid Jansen op 04-06-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-06 19:42
Gisteren wat bounties gedaan voor een betere apd daarna maar meteen getest in 4p en wat een verschil, vrij makkelijk kwamen we uit op GR99 clear en 100 net niet (15.30). Vandaag geen D3 meer, morgen avond maar eens kijken of we de 4p 100 aan tikken als full GoT team.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Hahaha net mijn eerste augment voor Barbarian gedaan. Netjes een level 65 gem gespaard. Ik denk, doe gewoon die Topaz erin, heb er toch zat want ik speel geen Wiz of WD. Heb nu een Ancient barb chest met 350 INT i.p.v. STR! YAY! :S Had ff niet door dat de gem die je gebruikt ook wordt omgezet in de statt van die gem. Er stond in de D3 beschrijving Main staat dus ik ging er van uit dat dit pre-set was.

Okokok dat had ik kunnen weten. Dan maar weer een nieuwe gem opsparen. Je kunt een already augmented Ancient toch wel weer opnieuw Augmenten he?!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Je kan zo vaak augmenten als je wil, maar die oude gem ben je natuurlijk kwijt. Nieuwe augment is alleen afhankelijk van het soort gewone gem en het level van de legendary gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-06 16:28
Season even links laten liggen en verder gegaan met mn WD.
Inmiddels GR81 kunnen clearen en inmiddels weer wat upgrades/ aanpassingen.

GR75 gaat nu als speedrun :P

http://www.diabloprogress...en-2835/Caranton/67922487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:05
FloydRaalte schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:24:
Hahaha net mijn eerste augment voor Barbarian gedaan. Netjes een level 65 gem gespaard. Ik denk, doe gewoon die Topaz erin, heb er toch zat want ik speel geen Wiz of WD. Heb nu een Ancient barb chest met 350 INT i.p.v. STR! YAY! :S Had ff niet door dat de gem die je gebruikt ook wordt omgezet in de statt van die gem. Er stond in de D3 beschrijving Main staat dus ik ging er van uit dat dit pre-set was.

Okokok dat had ik kunnen weten. Dan maar weer een nieuwe gem opsparen. Je kunt een already augmented Ancient toch wel weer opnieuw Augmenten he?!
35 all res baby! ;)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Vanavond eindelijk weer echt tijd voor Diablo! Wil vanavond 3 gems naar 80 levelen voor augments (nu 79/59/40), ze op mijn barb plakken en Kid Jansen proberen van de troon te stoten met een GR83. ;) DAMAGE OVER TOUGHNESS (hij speelt met CoE en Band of Might, ik met Focus/Restraint). Moet wel wat mazzel hebben met de guardian (alle guardians one-shotten me op GR80+). Ben dus zeker in voor wat GR85-90's vanavond. :D Merk echt dat ik de game mis als ik een weekje geen tijd heb, wat natuurlijk een goed teken is.

Verder is het enige wat ik nog mis voor de season journey de hardcore level 70, dus vanavond maar even op TS vragen of iemand zo lief wil zijn om me te boosten. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door adamvansanten op 06-06-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-06 18:49

Shiro

Serenity

Hurhur, aardig goed weekend gehad. Met behulp van mijn supportmonk spelen, mijn gems kunnen levelen naar rond de 80. Paperdoll DPS is van 1.7M naar 2.1M gegaan, sinds mijn laatste Griftpush rond de 75.

Inmiddels de clan #1 spot voor monks opgeëist door 78 te halen :P . Hoewel ik meer denk dat het gelukt is vanwege inactivity van Monks die nog Grifts pushen binnen de clan. Denk dat Grift 80 ook wel haalbaar is met de juiste rift level en density. Maja, daar hebben we allemaal last van i guess :)

Over supportmonk spelen gesproken. Wat mij opvalt is dat Wizzards in hun eentje in een 4 player game complete packs melten 8)7 Absurd wat een DPS daar uit komt.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67535

Nou vooruit omdat je barb mind bent geworden, spreek me vanavond maar even aan in tweakers chat, ik boost je wel even. ;)
adamvansanten schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:30:
Vanavond eindelijk weer echt tijd voor Diablo! Wil vanavond 3 gems naar 80 levelen voor augments (nu 79/59/40), ze op mijn barb plakken en Kid Jansen proberen van de troon te stoten met een GR83. ;) DAMAGE OVER TOUGHNESS (hij speelt met CoE en Band of Might, ik met Focus/Restraint). Moet wel wat mazzel hebben met de guardian (alle guardians one-shotten me op GR80+). Ben dus zeker in voor wat GR85-90's vanavond. :D Merk echt dat ik de game mis als ik een weekje geen tijd heb, wat natuurlijk een goed teken is.

Verder is het enige wat ik nog mis voor de season journey de hardcore level 70, dus vanavond maar even op TS vragen of iemand zo lief wil zijn om me te boosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Anoniem: 67535 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:00:
Nou vooruit omdat je barb mind bent geworden, spreek me vanavond maar even aan in tweakers chat, ik boost je wel even. ;)

[...]
Held! Alvast hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiro schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:59:
Over supportmonk spelen gesproken. Wat mij opvalt is dat Wizzards in hun eentje in een 4 player game complete packs melten 8)7 Absurd wat een DPS daar uit komt.
Ja, Wiz profiteert op dit moment het meest van het multiplicative maken van een aantal hoge modifiers, in dit geval 6-piece Firebird of Tal multiplicative met de Archon stacks...een aantal seconde zelfs versterkt door overlappende Swami stacks. Multiplicative bonus stacking kan enorm hard gaan en Bliz heeft dit niet voldoende ondervangen. Bijna alle item bonussen zijn nu multiplicative en dat gaat te hard voor bepaalde setups. Ze hadden Archon stacks in dezelfde groep moeten gooien als 6-piece Tal / Firebird...dat had het een stuk minder erg gemaakt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-06 16:09

BdB

Serieus, klaag je nou over je damage output? :)

Drommels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

BdB schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:12:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rSTzD7a.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BdB schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:12:
Eigenlijk wel ja...ik hou namelijk van een beetje balans in het systeem. Dit soort inschattingsfouten zorgt voor een compleet verziekte meta en als ik wel ergens een hekel aan heb is het een meta-game waar geen variatie in zit. Dat is nu het geval; voor hoog level greaters is er slechts 1 DPS spec die mogelijk is. Dat is gewoon niet goed voor het spel, mede doordat er hordes zijn die ook voor tiers waarbij een meta-team compleet nog niet nodig is, niet anders kunnen / willen accepteren dan 'de meta'.

Daarnaast is er het effect op andere classes qua leaderboards; als je hoog wil pushen op een bepaalde class heb je hoge level gems nodig. Als bv. een WD speler bent, ben je dit seizoen gedwongen een andere class te spelen om voor leaderboards mee te doen; WD komt niet voor in de meta, dus die 90+ runs kun je vergeten. Doordat je de gems dus niet zo hoog kan halen, ga je het met exclusief WD niet reden op de leaderboard omdat anderen wel een meta-karakter zullen spelen om de gems voor hun leaderboard WD te levelen. Een class die dus flink unbalanced is, is dus gewoon slecht voor de diversiteit.

"Play your way"? Nee, niet dit seizoen...het is gewoon weer "The meta-way or the high-way". En hoe sneller we daar vanaf zijn, hoe beter.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:24
Zarhrezz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:31:
[...]

Eigenlijk wel ja...ik hou namelijk van een beetje balans in het systeem. Dit soort inschattingsfouten zorgt voor een compleet verziekte meta en als ik wel ergens een hekel aan heb is het een meta-game waar geen variatie in zit. Dat is nu het geval; voor hoog level greaters is er slechts 1 DPS spec die mogelijk is. Dat is gewoon niet goed voor het spel, mede doordat er hordes zijn die ook voor tiers waarbij een meta-team compleet nog niet nodig is, niet anders kunnen / willen accepteren dan 'de meta'.

Daarnaast is er het effect op andere classes qua leaderboards; als je hoog wil pushen op een bepaalde class heb je hoge level gems nodig. Als bv. een WD speler bent, ben je dit seizoen gedwongen een andere class te spelen om voor leaderboards mee te doen; WD komt niet voor in de meta, dus die 90+ runs kun je vergeten. Doordat je de gems dus niet zo hoog kan halen, ga je het met exclusief WD niet reden op de leaderboard omdat anderen wel een meta-karakter zullen spelen om de gems voor hun leaderboard WD te levelen. Een class die dus flink unbalanced is, is dus gewoon slecht voor de diversiteit.

"Play your way"? Nee, niet dit seizoen...het is gewoon weer "The meta-way or the high-way". En hoe sneller we daar vanaf zijn, hoe beter.
Supp. WD gaat anders heel best hoor _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdB

BdB

Zarhrezz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:31:
[...]

Hier heb je helemaal gelijk in!

Vooral het deel dat groepen alleen maar meta willen spelen voor alles onder GR70 is een beetje debiel. Met 1 tank monk en drie mages gaat het prima.

Zou leuk zijn als inderdaad meer mogelijkheden beschikbaar waren qua groepsopbouw om hoge grifts te halen. We blijven hopen!

Drommels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister zelf een beetje op NS bezig geweest aan een ideetje voor een goblin hunter. Na wat experimenteren is daar de volgende build uit gekomen. De ringen zijn wat sub-optimaal, maar voor TX goed genoeg (easy 50% boost als er een gob neer moet). Ik mis zelf de bracer nog op m'n DH dus die ben ik aan het farmen (upgrade). Ook m'n Greenlord's moet wat beter maar het gaat vlot genoeg. Met een movement speed doorgaans boven de 200% is het in ieder geval wel snel zonder afhankelijk te zijn van elite kills voor In-Geom (zoals de meeste andere speed-builds nodig hebben).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Je hebt gelijk Zar. Maar volgende keer wel even je feiten laten kloppen voor je een rand maakt ;). De meta ga je imo pas nodig hebben na ~GR80. En ook dan is er nog variatie mogelijk.

Eigenlijk kunnen dit seizoen alle classes meedoen in de meta, vrijwel alle supports zijn viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Neles7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:11:
Je hebt gelijk Zar. Maar volgende keer wel even je feiten laten kloppen voor je een rand maakt ;). De meta ga je imo pas nodig hebben na ~GR80. En ook dan is er nog variatie mogelijk.

Eigenlijk kunnen dit seizoen alle classes meedoen in de meta, vrijwel alle supports zijn viable.
Och, een paar dagen geleden wat 90's gedaan met een firewizz, sup Monk en ik als damage WD, gaat prima hoor... :9

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:11:

Dat wil ik best van je aannemen, maar dat geldt dan wel binnen een open-minded clan of community. Probeer het maar eens in publics...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Speel Diablo tegenwoordig in VR. lol geeft een totale andere belevenis. Spel is opeens heel wat vetter geworden.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Zarhrezz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Dat wil ik best van je aannemen, maar dat geldt dan wel binnen een open-minded clan of community. Probeer het maar eens in publics...
Public is inderdaad nogal lastig, komt mede door het enorme contrast in spelers. Ik speel regelmatig op Public s'avonds en de diversiteit in level is groot.
Toch, als je volhoud en de juiste mensen tegenkomt kan je ook vrij aardig een aantal 85 tot 90's doen, helaas als je pech hebt een 45 :> echter stap ik daarvan weg en zoek een ander team...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Wie speelt er uberhaupt pubs? Public games zijn nergens goed voor imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Neles7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:42:
[...]

Als je vooral buiten de drukke avonduren speelt heb je soms helaas weinig keus.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Neles7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:42:
[...]

Non Season? Weinig clannies aanwezig ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:30:
... Kid Jansen proberen van de troon te stoten met een GR83. ;)
Hahaha, good luck with that...
DAMAGE OVER TOUGHNESS (hij speelt met CoE en Band of Might, ik met Focus/Restraint).
Jij hebt niet gekeken zie ik naar mijn build van de 82. Ik ben daar nog meer damage specced dan jij, want gebruik F&R, maar geen Esoteric Alteration.
Moet wel wat mazzel hebben met de guardian (alle guardians one-shotten me op GR80+).
Dat snap ik dus echt niet, want zelfs zonder BoM en/of EA heb ik daar geen last van. Alleen Perendi misschien, maar met andere RG's altijd minimaal 2 hits en ik heb al behoorlijke reeks aan GR80+ solo gecleared binnen de tijd.

EDIT: weer een heel stuk omhoog naar rank 343 nu met een 83 in 13:23.800

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ob78qV6ySxZPV3DrbL5LwTfA/full.png

EDIT2: 84 in 15:44.899 in 2e poging, maar beide keren echt klote maps.

[ Voor 16% gewijzigd door Kid Jansen op 06-06-2016 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Nephalem schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:01:
[...]

Als je vooral buiten de drukke avonduren speelt heb je soms helaas weinig keus.
Apsie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:10:
[...]

Non Season? Weinig clannies aanwezig ;)
Daarvoor gebruik ik communities? Zitten iig meer mensen die weten wat ze doen. Pubs werkt niet imo.

Zelf een goede avond achter de rug :) Samen met Jim, Sting en Gesh Gr100 gehaald :D
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/pjgAu/6c3b1f3a62.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Neles7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:18:
[...]

[...]

Daarvoor gebruik ik communities? Zitten iig meer mensen die weten wat ze doen. Pubs werkt niet imo.

Zelf een goede avond achter de rug :) Samen met Jim, Sting en Gesh Gr100 gehaald :D
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Leuk feitje ook dat het echt 1,01 Floor was. (99% op de 1e floor toch?) de variatie in GR is wel erg groot, dat mag wmb wel iets minder worden. Maar dat werkt wel weer meer meta in de hand, maar dat is toch sowieso al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:55:
[...]
Hahaha, good luck with that...
[...]
EDIT: weer een heel stuk omhoog naar rank 343 nu met een 83 in 13:23.800

[afbeelding]

EDIT2: 84 in 15:44.899 in 2e poging, maar beide keren echt klote maps.
That's cute...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3CqeJ9g.jpg
Rank 265 nu! :D Your turn! >:)
Neles7 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:18:
[...]

[...]

[afbeelding]
Gratz man, heel netjes!

[ Voor 35% gewijzigd door adamvansanten op 06-06-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Damn you! (but still sort of congrats)

Hoeveelste poging was dit? Ik had echt alleen maar klote maps met 84's. Beste resultaat was ergens rond de 15:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:11:
[...]

Damn you! (but still sort of congrats)

Hoeveelste poging was dit? Ik had echt alleen maar klote maps met 84's. Beste resultaat was ergens rond de 15:30.
83 had ik eerste poging, 84 derde poging. Niet heel veel mazzel met de maps en geslaagde poging nota bene Perendi. De augments helpen echt heel veel qua defense (en heb 80k meer life door twee upgrades, 677k nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Morgen waarschijnlijk geen tijd, dus je zal tot woensdag moeten wachten om je record als sneeuw voor de zon te zien verdwijnen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
RedHat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:38:
[...]

Gefeliciteerd! Leuk feitje ook dat het echt 1,01 Floor was. (99% op de 1e floor toch?) de variatie in GR is wel erg groot, dat mag wmb wel iets minder worden. Maar dat werkt wel weer meer meta in de hand, maar dat is toch sowieso al.
Thx. Klopt ja 99% einde Floor 1. Dus pack gezocht en Trash gekilled. Daarna hadden we wel een pylon voor de baas. binnenkort maar eens kijken waar de limiet licht met mijn fb wiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:14:
Morgen waarschijnlijk geen tijd, dus je zal tot woensdag moeten wachten om je record als sneeuw voor de zon te zien verdwijnen. })
Hahaha is goed! Je hebt nog even, want ik heb volgende week pas weer tijd om te pushen. Wel net nog een nieuwe ancient helm gevonden waar ik 6% crit mee verlies, maar 23% toughness mee krijg (en een augment op kan doen). Zit nu op 811k life, dat is toch wat beter dan 600k...

Hier de nieuwe helm.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jZViQRE.png

En toen reforgde ik ook nog eens een prachtige belt! Tijd om weer gems te levelen voor augments!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XwSh7eo.png

[ Voor 17% gewijzigd door adamvansanten op 07-06-2016 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met Tal Twister moet ik nog eens verder (voor de 76) maar ik ben nu even aan het gob-hunten. Ik heb eindelijk m'n bracers dus build is compleet. Na het vinden van de bracers (in laatste rondje gamble) toch nog maar een rondje gedaan; 12-13 minuten op een uitgebreide Act I run incl. neerleggen van alle Elites / Champions en oppakken van mats. In de ronde ook Liz gevonden dus Festering Hollow kan ik schrappen van de lijst (scheelt weer een minuutje ofzo).

Ik ga nog even door met deze build; ik moet in ieder geval een betere Fan en ik moet eens kijken of Emerald wel optimaal is, wellicht is Ruby beter. Ook eens kijken of +dmg op ringen nog interessant is. Het kan voor deze setup zomaar interessant zijn om niet op een hogere DPS te mikken maar op hoge minimum damage; als je non-crit 1-shot, kun je zowel CHC als CHD droppen voor andere stats.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
4th schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:41:
[...]

SG member was Laryx, hij postte gister al wat foto's op whatsapp haha :D
Kom hier niet zo vaak maar youre welcome

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 18:49

Rem

Ik wil D3 ook weer eens oppakken. Heb heel erg veel gespeeld in vanilla, en later bij de release van RoS ook pittig wat. Ben gestopt voordat patch 2.0 uitkwam, en weet dus eigenlijk ook niet precies wat er allemaal verandert is.

Kan iemand me een guide aanraden die daar een beetje op in gaat? Ik lees dingen over gems, seasons en voornamelijk over de nieuwe manier waarop loot lijkt te werken. Maar is wat lastig in te komen zonder de beginselen van de nieuwe patches te kennen...

Edit: Stond bij het inloggen heel attent een samenvatting van wat ik allemaal gemist had, per patch. Hulde blizzard. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Rem op 07-06-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Vanavond toch maar even één geprobeerd, dit keer met Esoteric Alteration in plaats van Bane of the Powerful, en ook de 84 gehaald. Voor mij dus ook drie keer scheepsrecht.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LL6wtkYWd1jObghYD8RXUSZa/full.png

Loop nog wel wat op je achter, maar had ook behoorlijk pech met de map (keep depths met lage dichtheid). En had met RG (Binder) meerdere keren dat FC op cd ging doordat er dan 1 of 2 spawns waren, waardoor die erg traag ging. Denk dat ik je morgen wel weer in haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:35:
[...]

Vanavond toch maar even één geprobeerd, dit keer met Esoteric Alteration in plaats van Bane of the Powerful, en ook de 84 gehaald. Voor mij dus ook drie keer scheepsrecht.

[afbeelding]

Loop nog wel wat op je achter, maar had ook behoorlijk pech met de map (keep depths met lage dichtheid). En had met RG (Binder) meerdere keren dat FC op cd ging doordat er dan 1 of 2 spawns waren, waardoor die erg traag ging. Denk dat ik je morgen wel weer in haal.
Lekker bezig! En nu allebei op naar de 85. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:02

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik leef nog, maar er is een nieuwe patch voor een ander spel dat ik speel uit en dat vreet nu al mijn tijd op! Hopelijk snel uitgekeken er op dan kan ik weer regenboogbeesten jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:11:
Ik leef nog, maar er is een nieuwe patch voor een ander spel dat ik speel uit en dat vreet nu al mijn tijd op! Hopelijk snel uitgekeken er op dan kan ik weer regenboogbeesten jagen.
Yay gobs jagen...ik heb gisteravond ook nog een paar rondjes gelopen, één keer echt veel in een ronde (7-8 + shrine) maar 0 pets, 0 rainbows...nou ja, mats gaan hard zullen we maar zeggen.

Ik ben wel erg tevreden met m'n Shadow DH hiervoor...alleen op shrine is de area DPS niet ideaal en op een blue met veel zooi in de buurt is het wel eens lastig, maar de move speed is zo hoog! Als alle passives / item procs up zijn zit het aan 240% movement speed en met een Vault per 1-1.5 seconde ga je nooit door Discipline heen. M'n rondje duurt nu rond de 10 minuten en dat zal minder worden als ik Cementry kan schrappen. Best aardig voor (als ik me niet vergis) 13 potential spawns.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:02

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:35:
[...]

Yay gobs jagen...ik heb gisteravond ook nog een paar rondjes gelopen, één keer echt veel in een ronde (7-8 + shrine) maar 0 pets, 0 rainbows...nou ja, mats gaan hard zullen we maar zeggen.

Ik ben wel erg tevreden met m'n Shadow DH hiervoor...alleen op shrine is de area DPS niet ideaal en op een blue met veel zooi in de buurt is het wel eens lastig, maar de move speed is zo hoog! Als alle passives / item procs up zijn zit het aan 240% movement speed en met een Vault per 1-1.5 seconde ga je nooit door Discipline heen. M'n rondje duurt nu rond de 10 minuten en dat zal minder worden als ik Cementry kan schrappen. Best aardig voor (als ik me niet vergis) 13 potential spawns.
Mijn chantodo's archon doet zoveel area damage dat alles dood is voordaat het uit mijn radius is :P Ik heb nog nooit DH gespeeld maar die sentries mollen toch alles in de buurt? Is het niet zo dat je ze allemaal neerzet en dan de shrine opent alles wegsmelt dan?

Pro tip, nodig altijd medetweakers uit voor een goblin shrine, dan krijg je veul meer goblins dan wanneer je hem in je eentje opent.

mijn goblin farm ronde is: Cave of the moonclan, northern highlands/leorics hunting grounds, leorics passage, royal crypts en dan act 3 kijken of frost caverns er is --> Leave game, en opnieuw.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryan1981 op 08-06-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere DH builds halen veel meer damage, maar constant de hoge snelheid wordt een stuk lastiger. Als je minuten langer over de run doet, schiet 10-20 seconde sneller op een gob shrine niet op.

De shrine tip is bekend, maar @ 200% move zie ik alleen dat het een shrine is, niet wat voor één :)

Mijn run is iets uitgebreider, ik pak Cathedral 1 t/m Royal Crypt en daarnaast neem ik de Woods mee. Act 3 doe ik dan weer niet.

Afbeeldingslocatie: https://secure.tweakers.net/my.tnet/storage/?action=download_file&file_id=18175

Met dank aan Laryx die me vroeg voor group op season. Ik bleek nog maar een paar keys te hebben, dus in plaats daarvan maar een 76 erin gegooid :D

[ Voor 41% gewijzigd door Zarhrezz op 08-06-2016 21:22 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Kid Jansen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:14:
Told ya...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/lUotUPfBh0jdWAmMMCb86yNH/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Klox9vVLGgRAaXHStGc3Ui8L/full.png

85 nog niet gelukt, wel twee keer geprobeerd, maar net dus wel deze massive 84.

Map begon eigenlijk best wel kut, liep op een gegeven moment zelfs een beetje achter (gele balkje van achter het paars zichtbaar), maar heb dat vervolgens weer ruimschoots in weten te halen in een VotA map, waar ik aan het eind echt geluk had met een gigantische berg trash met twee packs en een conduit pylon vlakbij. Daardoor kwam ik in plaats van met zo'n 2:45 over bij RG al met nog bijna 5:00 over bij RG.

Dat was overigens Ember en die is echt heel makkelijk blijkbaar. Hij doet heel weinig damage vergeleken met andere RG's en ook nog een paar keer 3 spawns die in één klap dood waren (van die suicide fallens), waardoor ik oculus proc had van follower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:08:
[...]

[...]

Told ya...

[afbeelding]

[afbeelding]

85 nog niet gelukt, wel twee keer geprobeerd, maar net dus wel deze massive 84.

Map begon eigenlijk best wel kut, liep op een gegeven moment zelfs een beetje achter (gele balkje van achter het paars zichtbaar), maar heb dat vervolgens weer ruimschoots in weten te halen in een VotA map, waar ik aan het eind echt geluk had met een gigantische berg trash met twee packs en een conduit pylon vlakbij. Daardoor kwam ik in plaats van met zo'n 2:45 over bij RG al met nog bijna 5:00 over bij RG.

Dat was overigens Ember en die is echt heel makkelijk blijkbaar. Hij doet heel weinig damage vergeleken met andere RG's en ook nog een paar keer 3 spawns die in één klap dood waren (van die suicide fallens), waardoor ik oculus proc had van follower.
Gratz! Dat klinkt als een behoorlijk lucky run inderdaad! Succes met de 85 pogingen, ik ga voorlopig weer even augments farmen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Viel dus nog best tegen, was echt het eind van de tweede map van de rift die het verschil maakte. Eerste was juist waardeloos en begin van de tweede map was ook nog vrij slecht. Het waren echt de twee grote stukken in die tweede map (VotA type) die het verschil maakte: eerste 3 packs en veel trash (maar geen pylons) en bij tweede 2 packs en veel trash met conduit pylon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:50:
Viel dus nog best tegen, was echt het eind van de tweede map van de rift die het verschil maakte. Eerste was juist waardeloos en begin van de tweede map was ook nog vrij slecht. Het waren echt de twee grote stukken in die tweede map (VotA type) die het verschil maakte: eerste 3 packs en veel trash (maar geen pylons) en bij tweede 2 packs en veel trash met conduit pylon.
Dat zeg ik, een lucky run. :) Die combinatie achter elkaar komt niet zo vaak voor hoor, althans dat is mijn ervaring. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Wat een stilte hier ;) even doorbreken:
Een vraag over de Earthquake barb, zijn er al tweakers bezig geweest om er zo hoog mogelijk ermee te komen (HC)? Zelf nog weinig tijd gehad maar een GR54 in 4:20 ging met gemak, stukken veiliger dan de andere builds die ik heb geprobeerd. De poging was al even geleden en nog zonder F+R en para 250. Hiermee zal ik wel 3 gems tot lvl 65 gaan krijgen op HC voor de 2e conquest (en eindelijk de stash-tab)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Hi Ruig!

Heb GR65 gedaan in 7m05s met m'n oude barb - met relatief groot gemak en maar 2 Augments.
Geen idee of er item-wise iets veranderd is maar GR70-75 zou toch wel haalbaar moeten zijn.

Ik ga toch weer 'ns wat tijd vrij maken dit weekend, loop steeds verder achter op de ladder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Hey guys, even wat off-topic gezeur :+

De meeste van jullie weten dat ik graag een muziekje op heb staan tijdens D3, en met regelmaat vraag ik om suggesties. Ik vind het leuk om van alles te luisteren, dus ben niet gebonden aan een gerne.

Gezien ik toch even wat tijd over heb op het werk ben ik even snel begonnen met een afspeellijst maken. Hierin zal ik vanalles zetten van top 40/pop tot aan terror, en van folk rock tot metal en alles wat er tussen en buiten valt :).

Wellicht vinden mensen het wel leuk om bij te dragen aan de playlist (en wellicht zelf te luisteren). Lijkt me wel leuk een lijst met alle soorten muziek om op te zetten tijdens D3 :)
Link naar playlist voor wie interesse heeft ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:42:
Hi Ruig!

Heb GR65 gedaan in 7m05s met m'n oude barb - met relatief groot gemak en maar 2 Augments.
Geen idee of er item-wise iets veranderd is maar GR70-75 zou toch wel haalbaar moeten zijn.

Ik ga toch weer 'ns wat tijd vrij maken dit weekend, loop steeds verder achter op de ladder :(
Hey Daemon, dat is goed nieuws. Ik zat je barb te inspecteren en we hebben tot nu toe een iets andere build dan elkaar. Altijd leuk die diversiteit te zien. Ipv WOTB en CDR te stacken had ik juist ground stomp en CC,CHD gestackt. Morgen hopelijk even tijd om te kunnen spelen :)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Leap-quake wil ik zo min mogelijk tijd besteden tussen leaps in - vandaar de CDR.
Kan je ook zonder full rage boulder direct door springen en heb je meer shouts/WoTB uptime.

Tenminste, zo herrinner ik me het spelen - speel alweer te lang monk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:45

Hu9o

Schokkend

Neles7 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:54:

De meeste van jullie weten dat ik graag een muziekje op heb staan tijdens D3, en met regelmaat vraag ik om suggesties. Ik vind het leuk om van alles te luisteren, dus ben niet gebonden aan een gerne.

Gezien ik toch even wat tijd over heb op het werk ben ik even snel begonnen met een afspeellijst maken. Hierin zal ik vanalles zetten van top 40/pop tot aan terror, en van folk rock tot metal en alles wat er tussen en buiten valt :).

Wellicht vinden mensen het wel leuk om bij te dragen aan de playlist (en wellicht zelf te luisteren). Lijkt me wel leuk een lijst met alle soorten muziek om op te zetten tijdens D3 :)
Ik luister natuurlijk tijdens het gamen naar fragradio.com

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
3xNix schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:42:
Hi Ruig!

Vorig season had ik met m'n spring barb de 76 solo gehaald. Maar ik merk dat 5x Raekor + 3x IK + RoRG toch een stuk sterker is. Belangrijk is dat je genoeg cooldown reduction hebt om Leap en Threatening Shout te kunnen spammen met tussendoor iedere keer een Boulder Toss als je fury vol is.

Met de set buffs van patch 2.4.1 zou je nog zeker een paar greater rift levels hoger moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Drumatiko schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:47:
[...]

Bedankt voor het delen.

Zolang die build niet gebruikt wordt om aan top van de clan-leaderbord te komen, dan heb ik er weinig problemen mee als dit gebruikt wordt (bijvoorbeeld alleen grifts doen met die build ónder het record van de top 3 zodat je het leuk houd voor degene die zich interesseren voor de leaderbord).

Xp farmen? Prima.
Gems levelen zonder dat de standaard buff-party nodig hebt? Prima.
Jezelf vermaken? Prima.

Maargoed, wie ben ik. Ik speel dit spel slechts voor mijn plezier O-)
wilde het wel even testen, want vind het wel grappig dat die idiote paragon punten hier nauwelijks effect op hebben. Zelfs ancient gear wordt op de leaderboard spots ingeruild voor non ancient.... beetje diablo wereld op zijn kop :P

Heb echter allemaal dps gear bewaard.... en ga geen gear farmen voor een bugged build. Binnen GoT wordt je er nu trouwens uit gegooid als je dit gebruikt.. dus geen firebug voor mij.... trouwens helemaal weinig diablo.. misschien volgend season weer als ze de meta de grond in nerfen en dat achterlijke paragon systeem afschaffen/aanpassen... en de loothunt terugbrengen (multi tiered ancients)

Ga morgen denk ik overwatch kopen en daar hier en daar een beetje in knallen. Misschien dit season nog een 90 doen met de crusader. 87 ging heel simpel, maar had er weinig tot geen plezier in en vind het eerlijk gezegd ook allemaal erg niets zeggend nu.
Neles7 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:54:

Ik heb na installeren van adblock plus eigenlijk alleen nog maar youtube playlists aan. Soms type ik gewoon iets in als "friday night playlist" krijg je echt de vaagste muziek :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 10-06-2016 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Voor de Support Monk kenners:

Mijn build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/78653021

61% cd
100k+ health globe bonus
75k LPH
LPS weet ik zo ff niet
5+ APS

Neles van GoT heeft soms problemen om te blijven staan bij mij. (Op +/- 93~95). Ik vraag mij af waar het aan ligt en wat ik kan/moet verbeteren. Ligt dat echt aan die 17% van m'n Cyclone Strike? (Implosion ipv Breeze)? Is 75k LPH te weinig? Moet ik cooldown in gaan leveren voor meer LPH?

Ik hoop dat support monk kenners misschien hier wat meer licht op kunnen schijnen, of dat het gewoon botte pech is.

Edit: ik dacht dat LPH ook heals gaf. Zal zon 100k Health globe erbij pakken en in een pack vaker cyclone gebruiken met de heal rune. Kijken of dat helpt.

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 11-06-2016 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Jeej zeg.

Probeer ik die speed demon achievment te halen. Dus steeds een GR op lvl 45 (torment 10) doen. Lukt nu eindelijk binnen 2 minuten. Maar krijg geen award :X

Blijkt dat het in een normal rift te moeten, EN dat je dus ook nog optijd terug bent om de rift te sluiten.... Arggg.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Hu9o schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 01:02:
Jeej zeg.

Probeer ik die speed demon achievment te halen. Dus steeds een GR op lvl 45 (torment 10) doen. Lukt nu eindelijk binnen 2 minuten. Maar krijg geen award :X

Blijkt dat het in een normal rift te moeten, EN dat je dus ook nog optijd terug bent om de rift te sluiten.... Arggg.
Met een beetje groep clear je hem onder de minuut.
Mag ook in 4-man party dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hu9o schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 01:02:
Jeej zeg.

Met een paar man die simpel door TX heen kunnen blazen is het een kwestie van een paar uurtjes vissen naar een goeie map; je hebt een open map met veel density nodig zodat iedereen een kan op kan. Verder is het handig af te spreken dat één iemand naar town gaat (Homing Pads aan) zodra de RG er is. Zodra de RG neer gaat kan die persoon de rift sluiten (wel handig om als je sluit nog even naar degenen die de RG neergelegd hebben te porten om de stones / loot te grabbelen).

Als het solo niet lukt (wat best logisch is) gewoon in clan / community om een groepje vragen. Zat mensen die 'em al hebben die wel even willen helpen. Kan ook zijn dat je bij een key speedfarm kan aanhaken, die zullen hier en daar de 2 minuten ook wel halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Jeej gelukt! oOo

Met hulp van Nelis en nog iemand waar ik de naam niet meer van weet, sorry.

Waarschijnlijk 2 keer gehaald zelfs, omdat je daar blijkbaar geen melding van krijgt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:30:
[...]

.... Binnen GoT wordt je er nu trouwens uit gegooid als je dit gebruikt.. dus geen firebug voor mij....
Ik had al zoiets gelezen in de clan announcement. Zelf ga ik die firebird bug sowieso nog even uitproberen, dus ben op voorhand maar uit de clan gestapt op de leaderboard niet te vervuilen (no hard feelings,... leek mij gewoon de meest praktische insteek).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Drumatiko schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 12:29:
[...]

Ik had al zoiets gelezen in de clan announcement. Zelf ga ik die firebird bug sowieso nog even uitproberen, dus ben op voorhand maar uit de clan gestapt op de leaderboard niet te vervuilen (no hard feelings,... leek mij gewoon de meest praktische insteek).
Ah ok wel netjes van je. Die bug zou wel handig zijn om solo wat gems te lvl-en naar 90+ Haal dit waarschijnlijk met de crus NS ook wel, maar wat ik zag op youtube lijkt het met die bug wel erg makkelijk te zijn.

laat het echter met rust.. gameplay lijkt mij ook niet zo leuk en mis veel non dps gear :P.. plus wil de grote roergangers ook niet boos maken :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 373674 op 11-06-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Blizz over de firebird: http://us.battle.net/d3/e...c/20744924301?page=10#200

Slaan de plank weer volledig mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verklaar ? Ze beperken de abuse hiermee toch en houden de gameplay gelijk hierdoor, lijkt me.
Het spijtige is dat dit nog een tijd gaat duren voordat ze het implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe dat zo? Het effect dat nu misbruikt wordt, is weg. Een 2000% max bonus is niet zo hoog als Tal, maar je hebt daarvoor een 3000% weapon damage per seconde terug. Dat is zeker geen slechte bonus. Firebird Archon is exit, het zal Firebird Twister worden. Waarschijnlijk gaat Forked Lightning een rol spelen of wellicht Flame Blades. Als Ignite ook gaat tellen voor de death-DoT zal die erbij komen. Ook een melee setup kan interessant zijn; Flame Blade / EB / Wave waarmee je binnen een seconde of twee flinke groepen onder death-DoT hebt.

Chantodo / Archon past er niet meer in, maar goed, dat was bedoeld als Vyr combo.

Wel vraag ik me af of de set mee zal kunnen komen met Tal Twister Archon.

Edit:
Het enige echte probleem met de redesign is het gebrek aan DR. Als er 50% DR als er minimaal 1 target onder death-DoT bij komt, is het prima.

In de replies veel huilie-huilie over het niet meer viable zijn van builds die nooit de bedoeling geweest zijn...jammer joh. Overigens gaat Firebird Archon nog steeds sterk zijn; in de Archon kun je de death-DoT nog steeds proccen (blast / slam / beam) maar zelfs als je maar met 2 van de 3 raakt, is het insta-death-DoT nadat je uit Archon komt en met je andere skills aan de gang gaat (EB + whatever). Zolang de Archon / Swami stacks multiplicative zijn met de 6-piece, is het gewoon sterk. Als ik dan even kijk hoe grof veel damage Pain Enhancer nu doet met Tal, is een 3000% per seconde met 6-piece en Archon / Swami stacks echt ontzettend grof veel damage.

Edit 2:
Ik zie net dat de #3 en #4 op season een Tal Twister Archon en een Tal Chantodo Archon zijn, tier 104 en 103. De #1 en #2 zijn feature-Firebirds. Nou las ik ergens dat het plafond met de Firebird feature op 103-104 ligt en met heel lucky rift 105. Doordat de DPS van die build absoluut capped is door een max-int kan het dus op een gegeven moment niet hoger. Voor Tal varianten geldt dat niet. Zou dus zomaar kunnen zijn dat ik over een weekje of twee meta ben met m'n build :/

Leuk dus dat Firebird gefixt wordt, maar het echte probleem is Archon stacks multiplicative met Firebird of Tal 6-piece...heb ik al eerder geroepen. Dat zullen zo ook echt aan moeten pakken, anders gaan ze Wiz gewoon niet balanced krijgen met de rest.

[ Voor 47% gewijzigd door Zarhrezz op 11-06-2016 16:02 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
Als ik ooit gr 80 wil halen dan zal het met een andere barb build zijn dan de huidige leapquaker.
Hoger dan 75 kom ik niet. Te weinig damage precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zoals ik firebirds lees voelt het een beetje cluncky aan. Dat archon exit is kan ik mee leven, maar het is een set die draait om fire dmg en mobs branden.

Trash is een no-go want geen stacks (nu niet, straks niet)
DMG output wordt lager als dat het nu is want 1 elite = max dmg. Dus het enige wat je nog wilt doen is elite hoppen en de rest van de rift negeer je volledig.

Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat firebirds tenzij het toch ergens nog heel wat dmg haalt niet meer gebruikt gaat worden. Dus weer een typische blizz actie, nerfed into oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Neles7 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:01:
Zoals ik firebirds lees voelt het een beetje cluncky aan. Dat archon exit is kan ik mee leven, maar het is een set die draait om fire dmg en mobs branden.

Trash is een no-go want geen stacks (nu niet, straks niet)
DMG output wordt lager als dat het nu is want 1 elite = max dmg. Dus het enige wat je nog wilt doen is elite hoppen en de rest van de rift negeer je volledig.

Ik kan er naast zitten, maar ik denk dat firebirds tenzij het toch ergens nog heel wat dmg haalt niet meer gebruikt gaat worden. Dus weer een typische blizz actie, nerfed into oblivion.
Beetje kort door de bocht nog, blizzard zal nog wel de nodige skills en items aanpassen om de nieuwe set competitief te maken. We zitten nu nog pre-PTR.
En fb archon steekt momenteel te ver boven het maaiveld uit, een nerf zal de set niet meteen onbruikbaar maken.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder fix voor de multiplicative Archon stacks blijft het probleem; Wiz zit op season momenteel 8 tiers boven de hoogste andere classes. Dat is met Firebird Archon. Voor Tal Archon is dat 7 tiers en ik verwacht dat Tal Archon binnenkort op gelijke hoogte gaat komen met Firebird (de tier 104 Tal Twister Archon was in net onder de 12 minuten), zie NS waar Tal Archon de Firebird inmiddels voorbij is (tier 106 en 105 cleared met Tal Archon). Dit omdat Firebird Archon niet schaalt met paragon vanwege de max-int cap waar je onder moet blijven. Firebird heeft het plafond bereikt, Tal nog niet.

In andere woorden: over een weekje of twee zou je Firebird uit het spel kunnen halen en Wiz zou nog steeds +8 (of meer) tiers hoger komen dan alle andere classes.

Wat aangepakt moet worden is multiplicative stacking van de Archon stacks met de Tal en Firebird bonus. Dat is waarom Wiz enorm overpresteert op het moment. Ook Chantodo's is niet het probleem; de season tier 104 is Tal Twister Archon...ook zonder Chantodo's is het probleem er.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
internaut schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 18:07:
Als ik ooit gr 80 wil halen dan zal het met een andere barb build zijn dan de huidige leapquaker.
Hoger dan 75 kom ik niet. Te weinig damage precies.
Probeer eens 5x Raekor + 3x IK + RoRG of 3x Raekor + 5x IK + RoRG. Adam en ik spelen die eerste en hebben daar allebei al de 84 mee gehaald.

Overigens zie ik dat er nu iemand op 2 staat in de barb solo leaderboards S6 Europe met een 93 in 12:39 met Might of the Earth build, het kan dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

RedHat schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:10:
Voor de Support Monk kenners:

Mijn build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/78653021

61% cd
100k+ health globe bonus
75k LPH
LPS weet ik zo ff niet
5+ APS

Neles van GoT heeft soms problemen om te blijven staan bij mij. (Op +/- 93~95). Ik vraag mij af waar het aan ligt en wat ik kan/moet verbeteren. Ligt dat echt aan die 17% van m'n Cyclone Strike? (Implosion ipv Breeze)? Is 75k LPH te weinig? Moet ik cooldown in gaan leveren voor meer LPH?

Ik hoop dat support monk kenners misschien hier wat meer licht op kunnen schijnen, of dat het gewoon botte pech is.

Edit: ik dacht dat LPH ook heals gaf. Zal zon 100k Health globe erbij pakken en in een pack vaker cyclone gebruiken met de heal rune. Kijken of dat helpt.
Met 61% CDR, heb je Epiphany wel continue up? Daar zit een groot deel van je heals ook in. En soms is het ook gewoon pech en de combinatie van elite skills. Doe je een lvl 95 ofzo, gaan ze nooit dood, doe je paar lvl's lager en sneuvelen ze soms 2-3 keer in een run...

Mantra of healing i.c.m. Time of Need lijkt mij trouwens ook wel een leuke om te nemen, of mantra of conviction i.c.m. Intimidation.

Vind Mantra met Transgression of Agility als standaard keuzes nog steeds twijfelachtig, maar als het overal aangeraden wordt, gebruik ik het, maar ben wel benieuwd na hoe de eerder genoemde runes het doen.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

3xNix schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:58:
Leap-quake wil ik zo min mogelijk tijd besteden tussen leaps in - vandaar de CDR.
Kan je ook zonder full rage boulder direct door springen en heb je meer shouts/WoTB uptime.

Tenminste, zo herrinner ik me het spelen - speel alweer te lang monk :D
Okay, klinkt logisch, ik heb mischien 0 tot max 1 seconde cooldown door alleen de CDR gem in de helm te stoppen + paragon. Zorgen dat je zo hoog mogelijk fury hebt, 3x leap (earthen might), 1 shout (fury is vol) en dan boulder toss. Laten we zeggen (op de gok) 180 fury/30 = 6 seconden cooldown, ik kan meteen weer leap kan gebruiken. Ik mix er ook ground stomp in, deze triggert ook avalanche en de cooldown werkt ook hiervoor om deze ook weer naar 0 te krijgen. Mijn roulatie optimaal zou zijn 3x leap, 2x shout, ground stomp, boulder toss, ground stomp (repeat) Maar vaak ben je maar wat aan de knoppen aan het rammen haha :+

Recent niet meer getest btw, de IK/WW build wordt nog steeds gebruikt om keys te farmen en gems tot 50 te brengen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ruigerock op 13-06-2016 09:16 ]

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik heb mijn EQ barb, 170 fury en 33,33% (10% paragon, 12,5%, 2x 8%) CDR. Dit is voldoende om Leap > Leap > Leap > Shout > Toss > Repeat te doen. En je kan sneller "Threathing shout" doen. Op dit moment zit ook ground stomp erin, maar eigenlijk moet dit Marauders Rage zijn.

https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/78608163

PS> 80 op 15sec. niet gehaald. Dus het is wel zeker haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Goldman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:24:
Ik heb mijn EQ barb, 170 fury en 33,33% (10% paragon, 12,5%, 2x 8%) CDR. Dit is voldoende om Leap > Leap > Leap > Shout > Toss > Repeat te doen. En je kan sneller "Threathing shout" doen. Op dit moment zit ook ground stomp erin, maar eigenlijk moet dit Marauders Rage zijn.

https://eu.battle.net/d3/...oldman-2525/hero/78608163

PS> 80 op 15sec. niet gehaald. Dus het is wel zeker haalbaar.
Goed gegearde character :)
Je hebt weinig moeite met overleving tegen de RG? Ik vond alleen dat gedeelte wat enger.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ruigerock schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:30:
[...]

Goed gegearde character :)
Je hebt weinig moeite met overleving tegen de RG? Ik vond alleen dat gedeelte wat enger.
Rift guardians is over het algemeen genomen prima te doen. Echter, als ze zo'n opgeladen aanval doen, dan moet ik vaak wel even wat afstand nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Vandaag 103 gecleared 4-man en daarmee #1 geworden in de 4-man-party leaderboards in SG. Daarna nog een 107 gedaan welke op zich goed ging maar de Wizz crashte een keer en daarna crashte ik, terwijl de progress goed was. Erg jammer, maar daarna gestopt.

Vruchtbare avond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het kostte wat keys, maar de 77 en de 78 (op de valreep) toch binnen...de 80 komt in zicht! Toch maar 3x 67 despair gedaan onder het motto 'alle beetjes helpen'. Nog flink wat ruimte voor verbetering in m'n gear, maar daar weinig opgeschoten vanavond.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

RedHat schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:58:
Vandaag 103 gecleared 4-man en daarmee #1 geworden in de 4-man-party leaderboards in SG. Daarna nog een 107 gedaan welke op zich goed ging maar de Wizz crashte een keer en daarna crashte ik, terwijl de progress goed was. Erg jammer, maar daarna gestopt.

Vruchtbare avond :)
Daar ging mijn #1 spot op SG 4 player! :(

Gelukkig heb ik het een beetje goed kunnen maken met de #1 spot op SG 3 player, met Neles en Drommels samen. :D Was wel echt heel close, denk dat we onze limiet wel hebben bereikt...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BJV9BSQ.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 13-06-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:20:
[...]

Daar ging mijn #1 spot op SG 4 player! :(

Gelukkig heb ik het een beetje goed kunnen maken met de #1 spot op SG 3 player, met Neles en Drommels samen. :D Was wel echt heel close, denk dat we onze limiet wel hebben bereikt...

[afbeelding]
En mijn #1 Tweakers :P maar was een goede avond Adam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

http://www.diablofans.com/news/48757-diablo-patch-2-4-2a-ptr

Weer wat nieuwe items, paar skill en gem wijzigingen, misschien wat nieuwe creatures. En dit gaat waarschijnlijk weer een maand duren op de PTR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Phuncz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:27:
http://www.diablofans.com/news/48757-diablo-patch-2-4-2a-ptr

Weer wat nieuwe items, paar skill en gem wijzigingen, misschien wat nieuwe creatures. En dit gaat waarschijnlijk weer een maand duren op de PTR...
Meest interessante lijkt nog:
DifficultyNamePlate14 - XI
DifficultyNamePlate15 - XII
DifficultyNamePlate16 - XIII

Benieuwd of T13 ook betere drops gaat geven in de zin van keys, db's,etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, maar eigenlijk is het niet meer als een theoretisch limiet opschroeven, de game blijft hetzelfde, alleen iets betere droprates. Misschien iets teveel gevraagd voor een "patch" maar na 2.3 was ik wel klaar voor Expansion 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Hopelijk krijgen we met blizzcon? meer informatie omtrent het nieuwe diablo project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:32:
[...]

Meest interessante lijkt nog:
DifficultyNamePlate14 - XI
DifficultyNamePlate15 - XII
DifficultyNamePlate16 - XIII

Benieuwd of T13 ook betere drops gaat geven in de zin van keys, db's,etc.
Dat zijn wel extreem weinig wijzigingen in de patch notes zeg... Vooral de set changes zijn echt te minimaal. Lijkt dan ook alsof power creep niet echt gaat plaatsvinden als ik het zo zie?

Verder is T13 erg welkom, alhoewel veel van de huidige T10 speedfarm builds niet meer zullen werken. Daar heb je dan nog iets verandering. Hopelijk krijgt de normal rift xp ook een grote boost, zodat dit meer vergelijkbaar wordt met GR's (GR60 speedrunnen kan nog wel wat opleveren). Verder zal het denk ik een legendary rain worden, aangezien het op TX soms al erg hard gaat. Wel leuk voor het materials farmen!

Als dit zo blijft zou dit wel eens een seizoen kunnen worden waarin ik weer minder ga spelen. Nog maar even van S6 genieten dan, gelukkig hebben we nog een week of 6-8.
Phuncz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:45:
Inderdaad, maar eigenlijk is het niet meer als een theoretisch limiet opschroeven, de game blijft hetzelfde, alleen iets betere droprates. Misschien iets teveel gevraagd voor een "patch" maar na 2.3 was ik wel klaar voor Expansion 2.
Aangezien dit zo te zien de tweede patch wordt met relatief kleine wijzigingen, lijkt het mij dat een aankondiging niet heel ver weg kan zijn? Hopelijk Blizzcon inderdaad.

[ Voor 19% gewijzigd door adamvansanten op 14-06-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Ik denk dat het voor de meeste speedbuilds niet zo heel veel uitmaakt, aangezien bij elk patch de damage ook omhoog gaat. Voor mij is TX of GR55 een verschil van ongeveer 30 seconden, op een cleartijd van 2:30 - 3:00. GR60 zou waarschijnlijk ook niet dusdandig veel tijd toevoegen.

Extra Riftkey's zou zeer gewaardeerde buff zijn in TX13 overigens. Ik zou het ook wel leuk vinden als in T11-T13- ook die bloody pet goblin zou kunnen spawnen. Hele season nog geen pet goblin gezien. Moet dan wel eerlijk wezen dat ik niet zo extreem veel bounties gedaan heb en als ik het doe, meestal split bounty is, maar geen 1 is ook wel beetje veel pech. Ook een paar uur geprobeerd het te farmen, zonder succes. :P

Doel voor nu in S6 is met mijn monk nog ff Grift te pushen, gisteren 17 seconden tekort voor 80, maar had maar 1 pylon, dat niet eens zo'n grote buff was voor Wave of Light monk, ook nog 4 keer dood gegaan. Met de juiste rift en beetje geluk zou 82 goed te doen zijn.

Nog monks binnen GOT die solo Grifts pushen? Ik zie tegenwoordig alleen maar half naakte support monks voorbij komen, waarvan ik er zelf ook 1 heb :D

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Grappig, gisteren hadden we het hier op TS nog over oculus rIngs. Zouden ze wel of niet stacken? Volgens de simulatie van D3planner stacken alle oculus rings met elkaar. Dit zou dus beteken als ze zo spawnen dat je van 2 pools gebruik maakt je dus een pak extra dmg doet.

Iemand die dit toevallig ook ooit heeft getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Shiro schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:15:
Ik denk dat het voor de meeste speedbuilds niet zo heel veel uitmaakt, aangezien bij elk patch de damage ook omhoog gaat. Voor mij is TX of GR55 een verschil van ongeveer 30 seconden, op een cleartijd van 2:30 - 3:00. GR60 zou waarschijnlijk ook niet dusdandig veel tijd toevoegen.
Dit is niet helemaal waar volgens de Greater rifts, zou 45 = TX. Maar in Grift 45 hebben monsters minder HP. Dit was namelijk getweakt een tijdje geleden.

Ik ben het wel eens dat een heel groot deel van de builds hier niets of nauwlijks wat van merkt. Maar ik heb zelf nu whirlwind of season (met IK set ipv de wastes set) en TX is prima te doen, alles gaat binnen < 3 sec dood.Maar ik denk dat het op T13 niet goed zal functioneren.

En de 'upgrade' van Akkhan is ook een grap, 15% dmg reduc....maak er tenminste 30% van. Of na casten van spel X 50% dmg reduc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
adamvansanten schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:49:
[...]

Verder is T13 erg welkom, alhoewel veel van de huidige T10 speedfarm builds niet meer zullen werken.

[...]
Misschien eindelijk 100% kans op Uber Organs? :P

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Invigorating wordt interessant:
  • ItemPassive_Unique_Gem_009_x1 Each hit done increases healing received by 2%. for 5 seconds. Stacks up to 10 times.
  • ItemPassive_Unique_Gem_009U_x1 You are immune from control- impairing effects.
20% increased healing en CC immunity, dat gaat bepaalde builds zeker helpen.

Ook een boost op een aantal unused skills, op zich niet verkeerd. Ik ben zelf wel blij met:
  • Spirit Barrage deals {c_magic}500% increased damage for every second it's channeled into an enemy stacking up to {c_magic}5 times.
Spirit Barrage is altijd één van m'n favoriete skills geweest, maar zelfs met LoN schoot de damage al zwaar tekort in 2.4. WD mist een generic damage bonus set dus het wordt LoN met deze ring cubed. Ik zou SB liever in een spirit-themed set zien, maar goed, Bliz heeft een ander idee bij WD.

Verder hoop ik dat er een oplossing komt voor de Archon stacks + Tal / Firebird. Als ze dat niet oplossen, blijft Wiz 5-10 tiers boven de andere classes en dat is gewoon niet goed voor het spel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Zarhrezz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:34:
Invigorating wordt interessant:
  • ItemPassive_Unique_Gem_009_x1 Each hit done increases healing received by 2%. for 5 seconds. Stacks up to 10 times.
  • ItemPassive_Unique_Gem_009U_x1 You are immune from control- impairing effects.
20% increased healing en CC immunity, dat gaat bepaalde builds zeker helpen.
Dit haalt ook de nood weg om altijd in, Vengance, WotB, Akkhan, etc. moet zitten. Ik zou deze gem best graag willen testen op mijn barb ipv. Esotoric Alteration, want op dit moment CC effects zijn echt by-far het dodelijkst voor mijn EQ build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:55:
Dit haalt ook de nood weg om altijd in, Vengance, WotB, Akkhan, etc. moet zitten. Ik zou deze gem best graag willen testen op mijn barb ipv. Esotoric Alteration, want op dit moment CC effects zijn echt by-far het dodelijkst voor mijn EQ build.
Dat was ook mijn gedachte. Nu moet je wel een CC-immunity skill in je build hebben, anders is het gewoon klaar tegen Frozen / Nightmarish en in sommige gevallen Stun en Knockback. Dit is wel erg interessant voor bv. channeling builds waar het een stand-and-deliver is. CC-immunity is dan hard nodig en 20% healing is dan mooi meegenomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdB

BdB

Neles7 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:24:
Grappig, gisteren hadden we het hier op TS nog over oculus rIngs. Zouden ze wel of niet stacken? Volgens de simulatie van D3planner stacken alle oculus rings met elkaar. Dit zou dus beteken als ze zo spawnen dat je van 2 pools gebruik maakt je dus een pak extra dmg doet.

Iemand die dit toevallig ook ooit heeft getest?
Volgens de 2.4.0 patch notes niet.

Oculus Ring
  • No longer rolls with guaranteed Attack Speed, Reduced Damage from Elites, or Resistance to All Elements
  • Now rolls with a guaranteed socket
  • Bonus damage increased from 30-40% to 70-85%
  • The damage bonus provided by this item is now multiplicative with other sources of damage
  • The damage bonus provided by this item no longer stacks with overlapping zones
  • Damage zone now spawns at a random location near the monster that was killed
  • The chance to summon a zone is now 100%

Drommels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
BdB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:14:
[...]

Volgens de 2.4.0 patch notes niet.

Oculus Ring
  • No longer rolls with guaranteed Attack Speed, Reduced Damage from Elites, or Resistance to All Elements
  • Now rolls with a guaranteed socket
  • Bonus damage increased from 30-40% to 70-85%
  • The damage bonus provided by this item is now multiplicative with other sources of damage
  • The damage bonus provided by this item no longer stacks with overlapping zones
  • Damage zone now spawns at a random location near the monster that was killed
  • The chance to summon a zone is now 100%
Oke, dan denk ik dat d3planner vergeten is deze aanpassing door te voeren. Lastig te checken omdat Sheet dps niet meer verhoogd wordt, maar ga er vanuit dat de patch notes kloppen. Zou ook wel te mooi zijn om waar te zijn.

Pagina: 1 ... 98 99 Laatste

Dit topic is gesloten.