Ik heb gisteren maar eens wat rifts gelopen voor gem upgrades voordat ik de 73 ga proberen, nu 70 / 70 / 68. Liep eigenlijk wel lekker, best tevreden met m'n huidige setup. In de 65-69 eigenlijk alles wel binnen de 10 minuten, de laatste (een 69) in net boven de 8 minuten...dat was wel erg lekkere density.
Voordat ik begon heb ik Unstable Anomaly eruit gedaan voor Galvanizing Ward en dat werkt erg goed met Blood bracer...120% life als shield is gewoon erg veel. Ik heb in een rift of 8-9 denk ik 2 keer een death gehapt en ik ben wel redelijk zeker dat dat met Unstable meer was geweest. Voordeel van Ward is dat je een enorme buffer hebt voor de paar seconde nadat je uit Archon komt en de 60% DR van Infinity nog niet hebt, dat is waar ik eerder nog wel eens plat ging.
Een ander ideetje dat ik nog wil proberen is Prodigy eruit voor Power Hungry. Nu is de cycle Archon -> Twister spam tot leeg -> Surge of Power -> Twisters -> repeat tot Archon van CD. Als er in Archon phase 10 globes droppen kan de cycle wel eens een stukje gunstiger worden omdat er 8 Twisters uit kunnen voordat je überhaupt aan je AP begint. Meer van de high-damage spender met een hogere bonus (meer Twisted stacks) net na Archon (waarin je als het goed is density opgebouwd hebt) = progress. Bijkomend voordeel is dan dat Energy Armor naar de CHC of resist all rune kan en de RCR op Twisted Sword naar dmg % of CDR (ik neig dan naar de 10% dmg want de CDR zit al onder flinke diminish en ik reset Archon altijd binnen de 20 seconde als er enigszins density is). Ook kan de Surge of Power naar Thrown Blades voor de betere area in combinatie met hogere proc scalar....elke Mirinae proc is er eentje!
Nog wat zitten denken over de gem load-out die ik nu gebruik maar die hou ik toch zo. Gorok heeft gewoon teveel voordelen in deze setup om niet te nemen. Sticken met de stack-boosted IAS werkt goed op high-HP elites en natuurlijk scheelt het enorm op de RG. Mirinae is de enige echte gem die te vervangen zou zijn, maar als je zuiver kijkt naar de lvl 25 hit (eens per 3 seconde) dan is het toch 2400% weapon damage per seconde tegen single targets (elites die overeind blijven, RG). Daarnaast hebben zowel de Archon powers als Raging Storm best goede proc scalars (Raging Storm gezien de foot-print na merge van 2 Twisters zelfs enorm goed) zodat ik toch aardig wat procs langskomen. En tja, de damage hè? Ik heb gisteren een stuk opgenomen en daar ben ik in ieder geval een 200B crit op de RG tegengekomen

Ik moet die video sowieso nog even rustig terugkijken en eens turven hoeveel Mirinae procs er nou langskomen in een heel rift. Ik heb het gevoel dat het genoeg is om relevant te zijn.