Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heb wel vit op wapen, maar dat is niet de enchant. Als ik LpF op wapen wil kost dat me de +10% damage roll. Het is dus beetje de vraag welke optie beter is: LpF krijgen door passive inruilen of door damage op wapen inruilen.

Kan ook EA weer gaan levelen (laatste gebruikt voor een Caldesann's Despair) en kijken of BotP vervangen door EA al genoeg is. Maar daarbij twijfel ik weer of BotS wel beter is dan BotP. Bij RG in ieder geval wel, maar bij de rest van de rift is BotP waarschijnlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 17:49

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:20:
Heb wel vit op wapen, maar dat is niet de enchant. Als ik LpF op wapen wil kost dat me de +10% damage roll. Het is dus beetje de vraag welke optie beter is: LpF krijgen door passive inruilen of door damage op wapen inruilen.

Kan ook EA weer gaan levelen (laatste gebruikt voor een Caldesann's Despair) en kijken of BotP vervangen door EA al genoeg is. Maar daarbij twijfel ik weer of BotS wel beter is dan BotP. Bij RG in ieder geval wel, maar bij de rest van de rift is BotP waarschijnlijk beter.
Ik denk dat BotS wel beter is dan BotP in deze build. EA vs BotP is lastiger, maar denk dat je niet zonder kan op hogere Grifts. Met F/R build is damage sowieso niet de limiterende factor, dus je zou zelfs de 10% damage kunnen rerollen naar LpFS en kijken wat dat doet.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

adamvansanten schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:52:
[...]

Vit/Allres is lastig te beantwoorden (gaat ook om wat je hebt en dat het in verhouding is). Ik heb zelf (uit mijn hoofd) zo'n 1300-1400 allres en 600k life (met P855, dus alle punten in de defense tab).

Bedenk me net nog een tip: bij de Boulder Toss build is Life on Hit echt nutteloos en Life per Fury Spent heilig. Ook moet je zoveel mogelijk Fury hebben (dus +Fury op je wapen en belt, ik ben erg jaloers op je belt, die is prachtig), want Fury is damage en healing. Ik heb Life per Fury Spent op belt en wapen (circa 3000 totaal) en heal altijd in 1 boulder toss van leeg naar vol (circa 214 Fury en 600k life, met 3k per fury spent zit je dan dus boven de 600k per hit).
Allereerst: met behulp van jouw advies gisteren even Grift 70 gecleared zonder al te veel problemen! Ik stond ervan te kijken hoe gemakkelijk dat ging. Dat smaakt naar meer!

Ik zit nu op 700k life door wat meer VIT te rerollen (ook een betere shoulders gevonden waar ik %life extra op heb gerolled).
edit: vindt net anciet shoulders... van 700k naar 900k life :o 609str, 583vit, 119resall en 15%life.
Tevens vond ik een verbetering op mijn Boulder breaker. Helaas geen Ancient maar wel meer base dmg, LpFs en als klapper nog +23 max fury. Ook een betere focus zat gisteren in de prjizen. (meer VIT) Vooral Elites gaan nu stukken makkelijker neer. Eerder moest ik daar wel 6 of 8 keer een boulder op gooien, dat is nu 3 of 4 keer. Het probleem was namelijk dan dat ik dan niet genoeg normale mobs meer had om mijn Furiouse Charge op te mikken teneinde mijn Fury bar weer vol te krijgen. Nu de Elites sneller neer gaan zijn die mobs niet zo hard meer nodig.

De laatste Grift 70 run ben ik gewoon NIET dood gegaan. En ook nog eens de helft van de tijd over. Dat komt wel omdat ik Cydaea had als Griftboss geloof ik maar toch, een hele verbetering!

[ Voor 3% gewijzigd door FloydRaalte op 28-05-2016 12:36 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

FloydRaalte schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:07:
[...]

Allereerst: met behulp van jouw advies gisteren even Grift 70 gecleared zonder al te veel problemen! Ik stond ervan te kijken hoe gemakkelijk dat ging. Dat smaakt naar meer!

Ik zit nu op 700k life door wat meer VIT te rerollen (ook een betere shoulders gevonden waar ik %life extra op heb gerolled).
edit: vindt net anciet shoulders... van 700k naar 900k life :o 609str, 583vit, 119resall en 15%life.
Tevens vond ik een verbetering op mijn Boulder breaker. Helaas geen Ancient maar wel meer base dmg, LpFs en als klapper nog +23 max fury. Ook een betere focus zat gisteren in de prjizen. (meer VIT) Vooral Elites gaan nu stukken makkelijker neer. Eerder moest ik daar wel 6 of 8 keer een boulder op gooien, dat is nu 3 of 4 keer. Het probleem was namelijk dan dat ik dan niet genoeg normale mobs meer had om mijn Furiouse Charge op te mikken teneinde mijn Fury bar weer vol te krijgen. Nu de Elites sneller neer gaan zijn die mobs niet zo hard meer nodig.

De laatste Grift 70 run ben ik gewoon NIET dood gegaan. En ook nog eens de helft van de tijd over. Dat komt wel omdat ik Cydaea had als Griftboss geloof ik maar toch, een hele verbetering!
Lekker bezig man! Fijn dat je wat aan mijn advies had. Zorg inderdaad dat je max fury op je wapen en belt hebt (en in paragon points). Dat scheelt een gigantische hoeveelheid damage.

Het chargen blijft af en toe een beetje een uitdaging, als je < 3 enemies over hebt, neem ze dan gewoon mee naar het volgende pack. Probleem opgelost. Ook blijft het een beetje een fishbuild, want een RG die steeds 1-2 adds spawnt = ragequit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Neles7 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:59:
Altijd handig een video met pool locations in adventure mode.

[video]
handig, maar nog handiger gewoon de enchantress quest in act5 campaign. 0-3 pools per run.. duurt 1 min ofzo

Zeker als je Zzzzzz...... support meta doet.. zou ik vooraf even flink stacken want doodgaan is toch best lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:24:
Ik denk dat BotS wel beter is dan BotP in deze build. EA vs BotP is lastiger, maar denk dat je niet zonder kan op hogere Grifts. Met F/R build is damage sowieso niet de limiterende factor, dus je zou zelfs de 10% damage kunnen rerollen naar LpFS en kijken wat dat doet.
LpF was key. Die +10% damage op weapon naar 2416 LpF gerolld en ik haalde zelfs in een echte kut map 80 in 14:39 (1x dood in plaats van heel erg vaak). Baalde wel dat ik nu weer 17 sec weg was van leaderboards, dus dacht probeer nog even een 81, kreeg ik vervolgens bijna perfecte rift:

Eerst de A1 tunnel map, maar dan de variant die wel goed vol zit (soms is die bijna leeg), met nog twee keer geluk met een pylon (1x power bij pack en 1x conduit bij pack). Vervolgens Caverns of Araneae map met weer een power pylon bij een pack en ook weer goed vol. Kwam met echt iets van 4:30 over bij RG aan. Die duurde alleen vrij lang, want The Choker heeft steeds 1-3 van die klote spawns, waardoor FC op cd gaat. Met andere boss (zonder spawns) was ik zeker nog een minuut sneller geweest, maar ja, vind eerst maar weer eens zo'n map...

Anyway, I raise you 81 in 12:29.233 - rank 506:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/p9ufsgCAjtnq4eIFVY3f7pyZ/full.png
(klikbaar voor grote versie)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3jEaw9QXKSn4XnWBm9UYoWck/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door Kid Jansen op 29-05-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 21:05:
[...]

LpF was key. Die +10% damage op weapon naar 2416 LpF gerolld en ik haalde zelfs in een echte kut map 80 in 14:39 (1x dood in plaats van heel erg vaak). Baalde wel dat ik nu weer 70 sec weg was van leaderboards, dus dacht probeer nog even een 81, kreeg ik vervolgens bijna perfecte rift:

Eerst de A1 tunnel map, maar dan de variant die wel goed vol zit (soms is die bijna leeg), met nog twee keer geluk met een pylon (1x power bij pack en 1x conduit bij pack). Vervolgens Caverns of Araneae map met weer een power pylon bij een pack en ook weer goed vol. Kwam met echt iets van 4:30 over bij RG aan. Die duurde alleen vrij lang, want The Choker heeft steeds 1-3 van die klote spawns, waardoor FC op cd gaat. Met andere boss (zonder spawns) was ik zeker nog een minuut sneller geweest, maar ja, vind eerst maar weer eens zo'n map...

Anyway, I raise you 81 in 12:29.233 - rank 506:

[afbeelding]

[afbeelding]
Oh wow, best impressive man! Dat maakt het voor mij ook weer wat uitdagender. ;)

Ik ben op dit moment bezig met de gems van mijn speedbarb wat te verhogen, zodat ik nog wat sneller door TX en GR1-50 kan (voor augments). Momenteel zit ik met level 40 gems op tussen de 1,5 - 2 minuten voor een GR45 run. Voor GR50-70 pakken we het dan over met de raekor barb en 70-90 met de support (ik augment met lvl80 gems). Merk nu al dat de 4 uurtjes investering in de speedbarb de moeite waard waren.

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 28-05-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik doe alles met dezelfde barb, alleen t/m 60 pak ik op cube In-geom en daarnaast nog t/m 70 Nemesis. Mijn augments variëren van 75 tot 78.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-06 19:22
Goed bezig Kid Jansen

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Niet online
Anoniem: 373674 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:12:
Hey gasten...lol blizz heeft idd die firebug legaal verklaard.

ben benieuwd of dit betekend dat dit dan 2,5 maand blijft werken. zou wel lekker zijn

Morgen ga ik even die wizz van stal halen :) en voor iedereen die denk wtf bug... hoe, wat waar... rustig aan.. check dit en je bent er klaar voor :)

[video]
Bedankt voor het delen.

Zolang die build niet gebruikt wordt om aan top van de clan-leaderbord te komen, dan heb ik er weinig problemen mee als dit gebruikt wordt (bijvoorbeeld alleen grifts doen met die build ónder het record van de top 3 zodat je het leuk houd voor degene die zich interesseren voor de leaderbord).

Xp farmen? Prima.
Gems levelen zonder dat de standaard buff-party nodig hebt? Prima.
Jezelf vermaken? Prima.

Maargoed, wie ben ik. Ik speel dit spel slechts voor mijn plezier O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ribbon schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:47:
Zolang die build niet gebruikt wordt om aan top van de clan-leaderbord te komen, dan heb ik er weinig problemen mee als dit gebruikt wordt (bijvoorbeeld alleen grifts doen met die build ónder het record van de top 3 zodat je het leuk houd voor degene die zich interesseren voor de leaderbord).

Xp farmen? Prima.
Gems levelen zonder dat de standaard buff-party nodig hebt? Prima.
Jezelf vermaken? Prima.

Maargoed, wie ben ik. Ik speel dit spel slechts voor mijn plezier O-)
Ik denk dat degenen die met deze build de top van clan boards halen dit ook met Tal Archon kunnen. Ik ben van puur Tal naar Tal Archon gegaan en ik ben diverse varianten aan het proberen. Vooral Tal Twister Archon is extreem sterk (zie ook de S6 100 clear).

De laatste tweak die ik vanmorgen doorgevoerd heb is Teleport eruit voor MM - Deflection en daarmee de 4e element dus de Archon rune. Dit werkt bijzonder goed; door Archon in te gaan krijg je de 4e Tal stack en die heb je dus 8 seconde tijdens je Archon. De 12 seconde erna kun je gebuiken om te herden / density te zoeken. Ik heb m'n setup nu zo dat ik zodra ik uit Archon kom ik 8 Twisters kan gooien...da's ook grof veel damage en daarnaast geeft deze setup erg snelle Archon reset, waarna de volgende Archon een stack overlap heeft, naast de 4 Tal stacks.

Op het moment werk ik met Folly voor de Twister pull (= hit = Zodiak proc) maar mocht ik op hogere tiers meer toughness nodig hebben, is Blood bracer een optie; 8% life per attack met Archon-stack boosted attack speed is makkelijk 20% max life als shield per second.

Update:
70+ Folly eruit voor Blood Bracer en daarmee met nog 10 seconde op de klok de 72 gehaald. Het was geen fantastisch rift, dus er zit nog ruimte...op naar de 75.

[ Voor 4% gewijzigd door Zarhrezz op 29-05-2016 22:07 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:30

Mad-Matt

TheDoctor#2181

gratz Kid.

Moet D3 ook maar weer eens aanslingeren, het hele weekend het Fallout 4 virus weer te pakken

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vandaag een lekker dagje pushen. Helaas het doel van paragon 1k niet gehaald, blijven steken op 995 :+

Drommels en Aldehy waren lekker bezig met 2p push, dat kunnen wij ook dachten ik en Jim.

2p:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/p9xbh/7e77f7710d.png

en daarna kwam drommels bij ons voor 3p push.

3p:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/p9xi5/c7ded4d853.png

Wat betreft rankings doe ik het ook wel goed binnen de clan :)

R2 solo wiz
R2 2p
R1 3p
R1 4p

[ Voor 8% gewijzigd door Neles7 op 29-05-2016 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Net nonmeta 90 in 9 min nogwat gecleared. Zit nog wel rek in. Vruchtbare avond, eindelijk m'n support monk kunnen gebruiken, veel upgrades, gaat lekker op 90.

Deze week solo naar de 80 pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 18:39
Ook hier een weekendje diablo gedaan. Helaas geen gear upgrades. ..solo 70 (71 was 2 minuten te laat).

3p ging 73 best aardig. En dat met een thorns crusader en een niet meewerkend generator monk :)

Nu nog even mijn one punch monk gevaren, wd gearen en wiz maken. ..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Goed weekend gehad, weer een aantal speedruns gedaan om gems te upgraden, nog niet echt verbeteringen gevonden.

Grift solo met DH kom ik niet hoger dan 73, terwijl ik het idee heb dat het veel hoger zou moeten kunnen naar mijn idee...
Zou er een DH kenner naar mijn UE build kunnen kijken wat er mist of wat er anders zou kunnen? :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Engeltje83 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:20:
Goed weekend gehad, weer een aantal speedruns gedaan om gems te upgraden, nog niet echt verbeteringen gevonden.

Grift solo met DH kom ik niet hoger dan 73, terwijl ik het idee heb dat het veel hoger zou moeten kunnen naar mijn idee...
Zou er een DH kenner naar mijn UE build kunnen kijken wat er mist of wat er anders zou kunnen? :)
Ik heb een tijdje terug een lijstje gemaakt voor een mede-tweaker. Wellicht kun je die even terug zoeken. Ik zal als ik tijd heb straks (of vanavond) je profiel in detail doorlopen. Wat is volgens jou de belemmering waardoor je niet hoger komt dan 73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 18:39
Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Ik heb een tijdje terug een lijstje gemaakt voor een mede-tweaker. Wellicht kun je die even terug zoeken. Ik zal als ik tijd heb straks (of vanavond) je profiel in detail doorlopen. Wat is volgens jou de belemmering waardoor je niet hoger komt dan 73?
Dat wilde ik dus ook net vragen. Je bent iets verder dan ik (http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/78487838)

als je probleen DPS is, dan zou ik in elk geval kijken naar meer CHC, daarbij mis je 3x1 Discipline op je gear
F&R lijken me nog niet optimaal (al heb ik nooit goede rolls daarvan gezien :)
Ook zie ik geen augmented gear? Daar valt zeker nog wel op te halen.

Als je probleen survivability is, dan zou ik visage in je cube doen en evt je belt vervangen voor hunters wrath. Daarnaast kun je evt 2x all res gem in je pants stoppen. Het verlies aan DPS is minimaal.

Hoe zit je met je vengeance uptime? Ik zie niet al teveel CDR.
Zelf heb ik BotP omgeruild met een goguk, en ik heb nu iets te veel cooldown..

Daarnaast (en dat staat volgens mij ietsje terug) is een UE build vooral een skill based build...dus blijven oefenen :)

[ Voor 3% gewijzigd door ZTeeVeR op 30-05-2016 10:46 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Voor mn gevoel een combinatie van survivability en damage..
Ik weet dat ik nog geen ancient DML en wrists heb, mn HF niet de juiste passive, maar alleen omdat ik geen betere gevonden/gereforged heb.

Vengeance up-time is geen 100%, ik mis tussen elke buff zo'n 3-4 seconde.
Onlangs ben ik geswitched van een BotP naar een Stricken.
Augmenten kan inderdaad nog helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 15:00
Ik heb een andere belt, en armor in cube op HC en daar heb ik al GR80 mee gehaald.

Volgens mij moet het lukken, en heb je wat pech gehad met de hoeveelheid in de Rift ofzo.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

pstalman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:22:
Ik heb een andere belt, en armor in cube op HC en daar heb ik al GR80 mee gehaald.

Volgens mij moet het lukken, en heb je wat pech gehad met de hoeveelheid in de Rift ofzo.
Als ik naar je gear kijk, ja, maar jij hebt alles al bijna augmented :) dat is ook wel een verschilletje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 14:29

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren weer regenboogbeesten wezen jagen. 2 gevonden, geen cosmic wings :(. Ondertussen ook DB & mats aan het verzamelen om mijn nieuwe char MysticMeta (mede mogelijk gemaakt door Neles) dat zwaard te geven.

Zit er aan te denken om maar wat bounties te gaan doen om zo reforge te doen maar dat kost zooo veel moeite en in een paar minuten is alle weer weg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:34:
Gisteren weer regenboogbeesten wezen jagen. 2 gevonden, geen cosmic wings :(. Ondertussen ook DB & mats aan het verzamelen om mijn nieuwe char MysticMeta (mede mogelijk gemaakt door Neles) dat zwaard te geven.
Boo meta! :+ Ik zeg Tal Archon met Twister :D
Zit er aan te denken om maar wat bounties te gaan doen om zo reforge te doen maar dat kost zooo veel moeite en in een paar minuten is alle weer weg :P.
Tja...iets van 14-15 reforges op m'n Woh, best een prima ding nu...dat in m'n stash ligt omdat Twisted gewoon beter werkt :/

Gisteren voor de speed-rifts conversie ook niet goed nagedacht en een Woh gecubed, AW wielded. Dat had ik om moeten draaien voor hetzelfde effect maar dan met 98% meer EB damage |:( Maar goed, dan zijn die Woh rerolls toch niet voor niets geweest.

Die Tal Archon speed setup is overigens ook best aardig; Woh wielded / AW cubed en ik denk dat ik er een Reaper's Wraps bij ga craften voor sustained teleporting tijdens Tal time. Niet zo snel als bv. Monk, maar de RG kunnen 1-shotten in een 4-p blijft handig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:47:
[...]

Boo meta! :+ Ik zeg Tal Archon met Twister :D
Je kunt zeggen wat je wilt over de Meta maar het kunnen pushen van gr90+ met 2p en richting de 100 met 4p is toch wel vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Engeltje83 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:31:
[...]

Als ik naar je gear kijk, ja, maar jij hebt alles al bijna augmented :) dat is ook wel een verschilletje..
Volgens mij valt dat wel mee, jij hebt 5X Dex gem en WH, ik 13x augment met 250 dex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

pstalman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:17:
[...]

Volgens mij valt dat wel mee, jij hebt 5X Dex gem en WH, ik 13x augment met 250 dex.
Dat is waar. Eens kijken wat Visage doet, mag hopen dat het dan allemaal iets makkelijker loopt. Wellicht inderdaad AR gems ipv dex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Engeltje83 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:24:
[...]

Dat is waar. Eens kijken wat Visage doet, mag hopen dat het dan allemaal iets makkelijker loopt. Wellicht inderdaad AR gems ipv dex..
ik heb de AR gems nu omdat ik merkte dat bij Gr75+ je anders gelijk een Proc kan krijgen bij GR bosses, en nu kan ik 2 hits hebben :D

Voor jou maakt het vast nog niets uit op Gr70. Gewoon lekker voor dmg gaan (bijv magefist in cube voor 20%dmg)

[ Voor 12% gewijzigd door pstalman op 30-05-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ik heb even snel gekeken naar je profile.

1. Je boog heeft ruimte voor verbetering (Probeer 10%dmg/Hoge RCR/12disc)
2. Je quiver is prima kwa stats, maar je legendary affix is wat aan de lage kant
3. Probeer een hellfire met ambush of 1 van je huidige passives te krijgen (Ideaal met Fire/CHC/CHD)
4. Als je nog geen problemen hebt met de RG kun je BotS voor Gogok vervangen. Je komt dan uit op extra dodge chance en genoeg CDR voor 100% Vengenace.

Verder denk ik dat vooral je skill je tegen houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:40:

2. Je quiver is prima kwa stats, maar je legendary affix is wat aan de lage kant
3. Probeer een hellfire met ambush of 1 van je huidige passives te krijgen (Ideaal met Fire/CHC/CHD)
4. Als je nog geen problemen hebt met de RG kun je BotS voor Gogok vervangen. Je komt dan uit op extra dodge chance en genoeg CDR voor 100% Vengenace.

Boog had ik inderdaad al begrepen.. HF ben ik mee bezig :)

Dat laatste wat betreft skill... misschien wel ja.. ik merk dat ik af en toe gewoon naar de mobs toe spring ipv op een afstand vanalles te doen. cycle van mn CoE niet in de gaten houd... dat soort dingetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:03:
[...]

Je kunt zeggen wat je wilt over de Meta maar het kunnen pushen van gr90+ met 2p en richting de 100 met 4p is toch wel vet :D
Kan ik zien hoor...ik heb voornamelijk wat tegen de Firebird Archon van het moment. Ik ga er even vanuit dat die geen multi-player meta is (DMO of Tal Twister verwacht ik daar) gezien de benodigde mechanics om de 'features' te benutten.

Ik moet zelf eigenlijk ook wat meer multi gaan doen, m'n gems wat levelen voordat ik de 73 ga proberen...en eens nadenken over augments. De 75 zal wel lastig worden zonder.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:08:
[...]

Kan ik zien hoor...ik heb voornamelijk wat tegen de Firebird Archon van het moment. Ik ga er even vanuit dat die geen multi-player meta is (DMO of Tal Twister verwacht ik daar) gezien de benodigde mechanics om de 'features' te benutten.

Ik moet zelf eigenlijk ook wat meer multi gaan doen, m'n gems wat levelen voordat ik de 73 ga proberen...en eens nadenken over augments. De 75 zal wel lastig worden zonder.
Wat heb je dan tegen de huidige firebird archon? Als je de exploit niet gebruikt is het imo best wel fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren eindelijk weer eens een upgrade voor mijn barb gevonden. Geen 150% roll meer, maar mede door de toevoeging van vit en het geone-shot worden door RG's op GR80, leek dit me toch een upgrade over mijn non-ancient met 150% roll en armor ipv vit (plus weer een augment slot erbij).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P8rGz20.png

Het is een DPS loss (+2% DPS, maar -8% op boulder toss), maar +13% toughness leek me wel de moeite waard...

Het wordt nu wel steeds lastiger om upgrades te vinden... Heb IK belt en helm, restraint en hellfire amulet nog niet ancient.

[ Voor 17% gewijzigd door adamvansanten op 30-05-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Upgrades worden naarmate je langer speelt schaarser, toch denk ik dat je braces nog wel een stuk beter kunnen. Lage str/vit rol en geen single res. Natuurlijk is het maar afwachten wat er dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:49:
Wat heb je dan tegen de huidige firebird archon? Als je de exploit niet gebruikt is het imo best wel fun.
Als je 'em inderdaad non-exploit speelt is het wel prima. Ik vind het stack mechanisme in combinatie met de range limits op de death DoT zelf nogal irritant spelen, Tal heeft dat probleem niet. Daarnaast is Tal robuuster omdat je de 4p Vyr bonus mee kan pakken (minimaal 50% resists / armor / IAS is best een goede bonus).

Firebird Archon heeft wel een veel hoger DPS plafond; je kunt een 4000% bonus halen t.o.v. 3000% Tal en daarnaast kun je Endless erbij pakken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:00:
Upgrades worden naarmate je langer speelt schaarser, toch denk ik dat je braces nog wel een stuk beter kunnen. Lage str/vit rol en geen single res. Natuurlijk is het maar afwachten wat er dropt.
Haha, natuurlijk kan het nog beter. Maar de kans dat die ooit gaat droppen? ;) In mijn huidige build vind ik single res trouwens niet beter hoor, dan heb ik liever allres. Armor ga ik al een sloot extra krijgen door de augments.

[ Voor 16% gewijzigd door adamvansanten op 30-05-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Een vraagje:

Stel, je bent een loner en casual zoals ik, maar je wil af en toe toch een leveltje bij elkaar farmen ... klopt het dat je dan best als volgt te werk gaat?

Zoek de hoogste grift die je met full DPS gear in max 6 of 7 minuten, cleared, en dit ZONDER blauwe bollen op te rapen, want die geven immers geen XP maar verkorten wel je grift run...

Ik zelf heb er nog nooit echt over nagedacht wat nu de meest efficiënte manier is om solo XP te farmen.

edit: oja, natuurlijk eerst een pool of reflection zoeken

[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 30-05-2016 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
SideShow schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:21:
Een vraagje:

Stel, je bent een loner en casual zoals ik, maar je wil af en toe toch een leveltje bij elkaar farmen ... klopt het dat je dan best als volgt te werk gaat?

Zoek de hoogste grift die je met full DPS gear in max 6 of 7 minuten, cleared, en dit ZONDER blauwe bollen op te rapen, want die geven immers geen XP maar verkorten wel je grift run...

Ik zelf heb er nog nooit echt over nagedacht wat nu de meest efficiënte manier is om solo XP te farmen.

Of vragen of je mag leechen. Ik kan prima gr75 met een leecher doen :) maar solo zal dat het meest efficiënte zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

SideShow schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:21:
Een vraagje:

Ik zou toch de blauwe bolletjes oppakken. Met de juiste build is greater rift keys farmen zo gedaan en als je de grifts sneller cleared = meer loot + meer gem levels / meer augments. Verder inderdaad prima plan. 5-8 minuten wordt gezien als speedgriften. Als je sneller gaat kan je beter hoger gaan spelen, als je langzamer gaat beter lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
heb vanmiddag een leuk wapen gevonden op mijn wiz

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tweaks-2175/hero/79421860

Chantodo ancient met 10% dmg, 10% cdr, 988 int, en na rerollen bijna max dmg :P

gister op wiz met 2x wiz, supp wd, supp mnk 90 gedaan! was leuk en kan hoger :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t9LfBn2Yw-U]

verder solo 80 gedaan zonder augments en zonder bugs te gebruiken. 81 2 pogingen op gedaan maar rift guardian is echt ultra hard als je geen pylon ofzo hebt :X

[ Voor 28% gewijzigd door Lord_T op 30-05-2016 22:19 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26
zo, voor het eerst nummer 1 in de clan :D

morgen door, op naar de 80+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1PMNRJV.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Goldman op 30-05-2016 22:27 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vandaag lekker avondje griftjes met SG. Para 1005 bereikt, en afgesloten met een nieuw PR 96 in 11:01.

Wiz-Monk-WD-DH - 94 clear en daarna met Barb ipv DH de 96 gehaald.

RedHat, Sato, Jimbo en onze DH van SG (ben je naam kwijt) Bedankt voor de runs en gezelligheid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:13:
Vandaag lekker avondje griftjes met SG. Para 1005 bereikt, en afgesloten met een nieuw PR 96 in 11:01.

RedHat, Sato, Jimbo en onze DH van SG (ben je naam kwijt) Bedankt voor de runs en gezelligheid :)
Jullie ook bedankt. Was sato Jim jij en ik. 100+ komt toch in de buurt met deze samenstelling. Moet wel zeggen dat Jim ondanks geen TS erg lekker speelt. Waar ik als Monk elke keer bij onmachte ben vult Jim gelijk aan door packs te engagen. Laatste rifts timede we de pilons ook beter, scheelt een hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 12:27

4th

SG member was Laryx, hij postte gister al wat foto's op whatsapp haha :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Goldman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:26:
zo, voor het eerst nummer 1 in de clan :D

morgen door, op naar de 80+
[afbeelding]
Goed bezig! Jullie lopen nog een klein beetje achter op SG, daar sta ik op #1 met GR80. Gaat jou ook makkelijk lukken! Ik heb inmiddels weer een paar gems bijna klaar voor augmenten en dan ga ik de 80+ in. ;)

Gevaarlijk deze concurrentie! Record in SG staat op GR98, dus het kan nog spannend worden. ;) Wie het eerst bij 100 is, volgende week heb ik pas weer tijd voor pushen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 31-05-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 09:46
adamvansanten schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:00:
[...]

Goed bezig! Jullie lopen nog een klein beetje achter op SG, daar sta ik op #1 met GR80. Gaat jou ook makkelijk lukken! Ik heb inmiddels weer een paar gems bijna klaar voor augmenten en dan ga ik de 80+ in. ;)

[...]

Gevaarlijk deze concurrentie! Record in SG staat op GR98, dus het kan nog spannend worden. ;) Wie het eerst bij 100 is, volgende week heb ik pas weer tijd voor pushen. :(
Vraagje, haal jij nu grift 80 met een van die seasonal barbs van je? Welke van de 2? Die Whirlwind of die furious charge?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

lj_tree schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:11:
[...]

Vraagje, haal jij nu grift 80 met een van die seasonal barbs van je? Welke van de 2? Die Whirlwind of die furious charge?
Met de Furious Charge! Had hem gehaald in 12:xx, dus zeker nog rek. De Whirlwind is een speedfarmer met extreem weinig toughness, hiermee kan ik t/m circa GR50-55 speedgriften. Daarboven word ik geone-shot en wordt de FC barb efficiënter (GR70 doe ik daarmee in 5-7 minuten).

Moet trouwens zeggen dat Pain Enhancer en een Whirlwind barb wel erg goed samengaan zeg. Op het moment dat je een grote groep in gaat, is alles echt instant dood. De dust devils gaan dan zo extreem snel ticken, echt niet normaal meer... Het is overigens ook erg grappig tegen een RG als Hamelin, zodat hij adds begint te spawnen is hij bijna instant dood.

[ Voor 30% gewijzigd door adamvansanten op 31-05-2016 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
adamvansanten schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:23:
[...]

Met de Furious Charge! Had hem gehaald in 12:xx, dus zeker nog rek. De Whirlwind is een speedfarmer met extreem weinig toughness, hiermee kan ik t/m circa GR50-55 speedgriften. Daarboven word ik geone-shot en wordt de FC barb efficiënter (GR70 doe ik daarmee in 5-7 minuten).

Moet trouwens zeggen dat Pain Enhancer en een Whirlwind barb wel erg goed samengaan zeg. Op het moment dat je een grote groep in gaat, is alles echt instant dood. De dust devils gaan dan zo extreem snel ticken, echt niet normaal meer... Het is overigens ook erg grappig tegen een RG als Hamelin, zodat hij adds begint te spawnen is hij bijna instant dood.
Hmm...mijn LON monk is doodgegaan en ik weet niet goed wat ik dit seizoen verder nog ga bouwen. Heb weer een monk op 70, nu met een uliana's set maar ben de monk een beetje beu. heb een DH en een crus geleveled maar eigenlijk nog geen idee op wat voor build ik wil eindigen dit seizoen.

Die LON monk komt me wel een beetje de neus uit. WOL werkt goed, grifts gingen ook vrij aardig, maar t wordt op een gegeven moment wel saai. Zeker omda tik deze vorige seizoen ook al had.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/playstationallstarsbattleroyale/images/d/d2/Challenge-accepted.png/revision/latest?cb=20121206013236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Hoe staat het is SG met Hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7

[...]

Full clan lopen jullie voor, binnen GoT is het hoogste op season gr100 in 11min. Full clan GoT is gr96. En mox van GoT en SG is ook 96.

Maar nog meer motivatie om te kijken hoe snel we naar gr100 kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:51:
[...]

Full clan lopen jullie voor, binnen GoT is het hoogste op season gr100 in 11min. Full clan GoT is gr96. En mox van GoT en SG is ook 96.

Maar nog meer motivatie om te kijken hoe snel we naar gr100 kunnen :P
Toch jammer dat de 100 al beslecht is dan, ook al is het niet full clan... Denk dat we er wel overheen kunnen, met nog wat augmentjes op de wiz. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Toch jammer dat de 100 al beslecht is dan, ook al is het niet full clan... Denk dat we er wel overheen kunnen, met nog wat augmentjes op de wiz. ;)
Mijn wiz is inmiddels voorzien van 9 augments met gems van 91-94. Meer ancients heb ik momenteel niet :P Dus er zit wel rek in ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Mijn wiz is inmiddels voorzien van 9 augments met gems van 91-94. Meer ancients heb ik momenteel niet :P Dus er zit wel rek in ^^
9 augments van 91-94? Damn je hebt aardig doorgespeeld! Zal je volgende week 's avonds even aanschieten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:19:
[...]

9 augments van 91-94? Damn je hebt aardig doorgespeeld! Zal je volgende week 's avonds even aanschieten! ;)
Jep. Vraag maar aan RedHat of Sato hoe elites smelten als ik overlappende stacks heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Jep. Vraag maar aan RedHat of Sato hoe elites smelten als ik overlappende stacks heb.
Ik was gisteravond toevallig even online toen jullie bezig waren. Zag bij RedHat de nieuwe records om de oren vliegen haha! Ik ben benieuwd, zal het binnenkort vast zelf ervaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren maar eens wat rifts gelopen voor gem upgrades voordat ik de 73 ga proberen, nu 70 / 70 / 68. Liep eigenlijk wel lekker, best tevreden met m'n huidige setup. In de 65-69 eigenlijk alles wel binnen de 10 minuten, de laatste (een 69) in net boven de 8 minuten...dat was wel erg lekkere density.

Voordat ik begon heb ik Unstable Anomaly eruit gedaan voor Galvanizing Ward en dat werkt erg goed met Blood bracer...120% life als shield is gewoon erg veel. Ik heb in een rift of 8-9 denk ik 2 keer een death gehapt en ik ben wel redelijk zeker dat dat met Unstable meer was geweest. Voordeel van Ward is dat je een enorme buffer hebt voor de paar seconde nadat je uit Archon komt en de 60% DR van Infinity nog niet hebt, dat is waar ik eerder nog wel eens plat ging.

Een ander ideetje dat ik nog wil proberen is Prodigy eruit voor Power Hungry. Nu is de cycle Archon -> Twister spam tot leeg -> Surge of Power -> Twisters -> repeat tot Archon van CD. Als er in Archon phase 10 globes droppen kan de cycle wel eens een stukje gunstiger worden omdat er 8 Twisters uit kunnen voordat je überhaupt aan je AP begint. Meer van de high-damage spender met een hogere bonus (meer Twisted stacks) net na Archon (waarin je als het goed is density opgebouwd hebt) = progress. Bijkomend voordeel is dan dat Energy Armor naar de CHC of resist all rune kan en de RCR op Twisted Sword naar dmg % of CDR (ik neig dan naar de 10% dmg want de CDR zit al onder flinke diminish en ik reset Archon altijd binnen de 20 seconde als er enigszins density is). Ook kan de Surge of Power naar Thrown Blades voor de betere area in combinatie met hogere proc scalar....elke Mirinae proc is er eentje!

Nog wat zitten denken over de gem load-out die ik nu gebruik maar die hou ik toch zo. Gorok heeft gewoon teveel voordelen in deze setup om niet te nemen. Sticken met de stack-boosted IAS werkt goed op high-HP elites en natuurlijk scheelt het enorm op de RG. Mirinae is de enige echte gem die te vervangen zou zijn, maar als je zuiver kijkt naar de lvl 25 hit (eens per 3 seconde) dan is het toch 2400% weapon damage per seconde tegen single targets (elites die overeind blijven, RG). Daarnaast hebben zowel de Archon powers als Raging Storm best goede proc scalars (Raging Storm gezien de foot-print na merge van 2 Twisters zelfs enorm goed) zodat ik toch aardig wat procs langskomen. En tja, de damage hè? Ik heb gisteren een stuk opgenomen en daar ben ik in ieder geval een 200B crit op de RG tegengekomen }) Ik moet die video sowieso nog even rustig terugkijken en eens turven hoeveel Mirinae procs er nou langskomen in een heel rift. Ik heb het gevoel dat het genoeg is om relevant te zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Kun je de video van je clear eens delen? Ben wel benieuwd naar de speelstijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:35:
Kun je de video van je clear eens delen? Ben wel benieuwd naar de speelstijl :)
Die hoopte ik eigenlijk voor mezelf te houden...mijn gebrek aan competentie hoeft van mij niet publiek te worden :o

Maar ik zal vanavond eens kijken...het is een 20 minuten capture van de laatste helft van een run en een volle tweede run. De file is iets van 8GB dus wellicht moet ik daar nog wat mee doen. Ik doe eigenlijk nooit wat met video recording / editing dus even zien wat er in VLC allemaal kan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdB
  • Laatst online: 12-06 16:09

BdB

Met zelfs een simpel programma als Windows Movie Maker kan je al heel prima video's bewerken. Zeker als het gaat om alleen een beetje knippen en plakken.
Go easy on the effects plix. En comic sans MS is not done :P

Drommels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Die hoopte ik eigenlijk voor mezelf te houden...mijn gebrek aan competentie hoeft van mij niet publiek te worden :o

Maar ik zal vanavond eens kijken...het is een 20 minuten capture van de laatste helft van een run en een volle tweede run. De file is iets van 8GB dus wellicht moet ik daar nog wat mee doen. Ik doe eigenlijk nooit wat met video recording / editing dus even zien wat er in VLC allemaal kan.
Het gaat niet om competenties meer interesse. Of je nu een volledige run of stukje ervan knipt vind ik ook prima. Verder hoeven er wat mij betreft geen effecten oid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Gewoon even transcoden (kan vast met movie maker, maar ook makkelijk met het gratis programma Handbrake oid) naar een iets normalere filesize en uploaden op YouTube (private link). Editen is in dit geval helemaal niet nodig joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:57:
Verder hoeven er wat mij betreft geen effecten oid in.
Aww...en daar was ik nou net van plan los te gaan in Comic Sans :+
adamvansanten schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:15:
Gewoon even transcoden (kan vast met movie maker, maar ook makkelijk met het gratis programma Handbrake oid) naar een iets normalere filesize en uploaden op YouTube (private link). Editen is in dit geval helemaal niet nodig joh.
Ik ga er vanuit dat VLC de basics ook wel kan...ik heb er alleen nog nooit naar gekeken. Ik kijk wel even of het YT of een shared OneDrive link wordt. In ieder geval even wat kleiner maken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Ik kan niet wachten,

*trommel geroffel* Dames en heren, de enige, echte, onverwoestbare, theory crafting Zarh........ezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zijn gameplay. Hier bij Tweakers.net als 1e platform online te zien en te volgen!

:+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:04:
*trommel geroffel* Dames en heren, de enige, echte, onverwoestbare, theory crafting Zarh........ezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zijn gameplay. Hier bij Tweakers.net als 1e platform online te zien en te volgen!
:+ :D
FTFY :+

Kan ook wel eens morgenavond worden trouwens; vanavond training en morgenochtend langs Informatique om m'n nieuwe hardware op te halen *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:08:
...Heb IK belt ... nog niet ancient.
IK belt is vrij makkelijk ancient te krijgen door bij BS rare mighty belts te craften en met cube te uppen. Bijkomend voordeel is dat je dan misschien ook nog een Chilanik's Chain of een Pride of Cassius upgrade krijgt voor supp barb. Ik moet zelf nu alleen nog m'n jewelry ancient hebben op m'n charge & toss barb.

Probeer nu eerst te focussen op supp barb. Heb gear wel compleet, alleen allemaal nog niet echt geweldige rolls en Esoteric Alteration moet nog wat omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:39:
[...]

IK belt is vrij makkelijk ancient te krijgen door bij BS rare mighty belts te craften en met cube te uppen. Bijkomend voordeel is dat je dan misschien ook nog een Chilanik's Chain of een Pride of Cassius upgrade krijgt voor supp barb. Ik moet zelf nu alleen nog m'n jewelry ancient hebben op m'n charge & toss barb.

Probeer nu eerst te focussen op supp barb. Heb gear wel compleet, alleen allemaal nog niet echt geweldige rolls en Esoteric Alteration moet nog wat omhoog.
Dat is een hele goede tip! Ga ik doen, had er nog niet bij stil gestaan dat die kans heel groot is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien de originele 1440p een 3,87 GB is heb ik 'em half size gemaakt via VLC. Laat maar weten of dit werkt. Het blijkt een tier 67 te zijn met een 201B als afsluiting :D

Edit: via YT dan?
[YouTube: https://youtu.be/gwpa-041njM]

[ Voor 40% gewijzigd door Zarhrezz op 31-05-2016 22:34 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:44:
Dat is een hele goede tip! Ga ik doen, had er nog niet bij stil gestaan dat die kans heel groot is.
Bedacht het zelf ook pas gisteren. Had het wel op die manier gedaan met 2h mighty weapons voor Blade of the Tribes en Immortal King Boulder Breaker, maar niet eerder aan gedacht om het ook met de IK belt te doen. Werkt erg goed voor eigenlijk alle class specific item types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht nog even wat upgrades op m'n gems te doen..na 0x @60 maar over een andere boeg; kijken hoever ik kwam richting de 75 met de paar stones die ik had....en dat ging wel prima; 72 / 73 / 74 zonder echte problemen (ik had maar 3 stones). Ergens 3 keer dood op een naar stuk van de 72, verder niet meer dan 1 death per rift. De 74 onder de 12 minuten dus morgen stones grabbelen en voor de Divinity / Guardian.

...en dan direct door voor de 76, want de clan top-10 kan echt niet zo...alleen maar Firebirds -O-
Daar moet toch wat aan te doen zijn met deze spec :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Gister grift 78 (3 pogingen).
- 17:00
- 16:10
- 15:45

we kruipen langzaam dichterbij.

En wat zijn guardians een stel ************** op dit level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 05:38
Ben ook weer bezig geweest met mijn Crusader.. Nav eerdere reacties hier gaan focussen op gear voor mijn Crusader. Ondanks dat ik maar een casual speler ben, toch wel wat levels omhoog gegaan.

Speel op dit moment op Torment IV, maar sinds ik een ring set heb, vlieg ik door de mobs heen. Dus binnenkort maar eens gaan overstappen naar Torment V of maar gelijk naar Torment VI.

Gisteravond nog een Ancient Flail gevonden. Even gerolled voor het gem slot. En nu gaat het nog harder in rifts _/-\o_

Maar er is nog meer dan voldoende te verbeteren. GR100 is voor mij nog echt even een utopie..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Neles7 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:40:

Gister iets meer geluk gehad met crafting, een betere Yang's (+200 dmg, waar ik nog geen grift mee heb gelopen) Ancient quiver.
Ook nieuwe shoulders gevonden met 8%CDR wat het weer een stuk makkelijker moet maken.

BotS vervangen door een Gogok en visage is cube ipv Cindercoat. Directe gevolg van deze laatste verandering was, dat ik niet meer non-stop kon multishotten omdat mn hatred snel op ging. met Gogok ging het een stuk beter en is uiteindelijk grift 75 met 12 minuten op de teller geklokt.

Met de laatste aanpassingen verwacht ik hier nog wel wat lvl's bij te pakken.
Thanks voor de tips!

Vanavond ga ik verder met uberkeys zoeken op de hoop voor een goede HF... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Gisteravond nog een mooie IK Boulder Breaker gevonden. Als ik vergelijk met huidige zonder augment mee te nemen is het een +3.2/+2.0/-0.7 upgrade, maar ik ben eigenlijk van plan om er nog een iets hogere augment op te gooien nu m'n supp barb up and running is. Nog paar andere kleine upgrades gehad afgelopen dagen, dus van het weekend maar eens kijken of ik die 81 in 12:29 nog verder kan verbeteren.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wCwQQz5xDw3B7QA71MjAY66O/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Voor de toekomst: Als je een ramalablabla's gift hebt kun je de huidige socket rollen naar een andere stat (bv +10% damage), en er daarna met die gift weer een socket op rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

lj_tree schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:14:
Voor de toekomst: Als je een ramalablabla's gift hebt kun je de huidige socket rollen naar een andere stat (bv +10% damage), en er daarna met die gift weer een socket op rollen.
En gift direct gebruiken na eerste rol, zodat socket niet nog een keer kan rollen bij de volgende 20 rolls.
Scheelt weer een paar rolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
3xNix schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:27:
[...]

En gift direct gebruiken na eerste rol, zodat socket niet nog een keer kan rollen bij de volgende 20 rolls.
Scheelt weer een paar rolls.
scherp:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
lj_tree schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:14:
Er zat geen socket op... De socket is al van een Ramaladni's Gift. Als ik +10% damage had gewild dan had ik de vit moeten rerollen, maar dan had ik een veel lagere str roll gehad (want die was voor enchant vrij slecht), waardoor de damagewinst voor een behoorlijk deel weer teniet gedaan zou worden. Die vit is voor mij veel nuttiger dan +10% damage.

Als ik door die extra vit 1x minder dood ga heb ik die damage bonus er alweer uit, want anders moet ik al die FC stacks weer opbouwen. Zeker als je al in de buurt van de 100 stacks zat verlies je daar veel meer damage mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

1x minder dood, hoe vaak ga jij dan dood per GR?
Ik maar maximaal 1x - en dat stel ik nog zo ver mogelijk uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Nu niet of nauwelijks. Met die 81 in 12:29 ging ik 0x dood en voor zover ik weet is dat nog steeds hoogste solo barb hier op GoT dit season. Inmiddels ook nog meerdere keren 80 gehaald met 0x dood. Maar als ik die vit rol mis kan het best zo zijn dat ik in één keer wel weer ge1hit kan worden en dan gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Het zal wel mijn gebrek wezen maar ik zie dood gaan tijdens GR pushen toch nog altijd als cheaten.
Maar als HC schijterd kom ik dan tot nu toe ook niet veel verder dan een bescheiden 71 met mijn DH.
Daarintegen zit mijn GoTHC clanmaatje al op 83 en staat in de top 10. (MrBoomblstr).

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Daarom probeer ik dat aantal als het even kan dus ook op 0 te houden, al doe ik het vooral om de FC buff stacks van Raekor set. Die kwijt raken doordat je dood gaat kost je zoveel damage. Dan kan je beter gear focussen op meer toughness en healing, dan zit je na een minuut of 5 voor de rest van de rift op 85+ stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:33:
Aangezien de originele 1440p een 3,87 GB is heb ik 'em half size gemaakt via VLC. Laat maar weten of dit werkt. Het blijkt een tier 67 te zijn met een 201B als afsluiting :D

Edit: via YT dan?
[video]
Ik kom net dit filmpje tegen. [Diablo 3] Era 6 GR110 2man EU #2 met een Tal Archon Twister Wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: https://youtu.be/7GLU8iIssqA]
Aan het eind van de avond nog een 76 geprobeerd...dat ging prima tot de 3e floor. Erg goede density maar geen ruimte om te bewegen. Na de eerste death was het dan ook klaar; niet eens tijd / ruimte om armor buff te casten en / of Archon te activeren. 20+ Soul Lashers is dan gewoon naar. In no time op 30 seconde wait en door overal wel lashers al dan niet met elites maar besloten te stoppen. Hoger moet zeker kunnen, maar dan worden wat upgrades wel erg handig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 10:14
Zarhrezz schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:43:
[video]
Aan het eind van de avond nog een 76 geprobeerd...dat ging prima tot de 3e floor. Erg goede density maar geen ruimte om te bewegen. Na de eerste death was het dan ook klaar; niet eens tijd / ruimte om armor buff te casten en / of Archon te activeren. 20+ Soul Lashers is dan gewoon naar. In no time op 30 seconde wait en door overal wel lashers al dan niet met elites maar besloten te stoppen. Hoger moet zeker kunnen, maar dan worden wat upgrades wel erg handig.
Mooie build en leuke variatie op de firebird spec. Kan helaas zelf niet zo overweg met de twisters. Hou het dit seizoen vooral bij mn DH en none season nog steeds mn WD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:39:
Daarom probeer ik dat aantal als het even kan dus ook op 0 te houden, al doe ik het vooral om de FC buff stacks van Raekor set. Die kwijt raken doordat je dood gaat kost je zoveel damage. Dan kan je beter gear focussen op meer toughness en healing, dan zit je na een minuut of 5 voor de rest van de rift op 85+ stacks.
Sorry, maar ik ben nu toch wel heel benieuwd naar wat je bedoelt... FC stacks? Je hebt toch alleen de stacks waarvan je er maximaal 5 gebruikt als je een spender gebruikt? Hoef je toch nooit boven de 5 te hebben (ja extra is leuk als buffer, maar geeft niet meer damage)? Of heb ik iets niet meegekregen van de build waar ik zelf mee speel? *feels stupid*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

adamvansanten schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:32:
[...]

Sorry, maar ik ben nu toch wel heel benieuwd naar wat je bedoelt... FC stacks? Je hebt toch alleen de stacks waarvan je er maximaal 5 gebruikt als je een spender gebruikt? Hoef je toch nooit boven de 5 te hebben (ja extra is leuk als buffer, maar geeft niet meer damage)? Of heb ik iets niet meegekregen van de build waar ik zelf mee speel? *feels stupid*
Volgens mij zeg je het goed, de stack op 100 hebben of op 5 zorgt niet voor meer FC damage. Het is wel handig een buffer te hebben zodat je vaak (spender) Boulder Toss kan doen voor single target.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:32:
Sorry, maar ik ben nu toch wel heel benieuwd naar wat je bedoelt... FC stacks? Je hebt toch alleen de stacks waarvan je er maximaal 5 gebruikt als je een spender gebruikt?
Die bedoel ik ook.
Hoef je toch nooit boven de 5 te hebben (ja extra is leuk als buffer, maar geeft niet meer damage)? Of heb ik iets niet meegekregen van de build waar ik zelf mee speel? *feels stupid*
Nu begin ik me af te vragen of ik het fout heb, maar wat er staat is:
Every use of Furious Charge increases the damage of your next Fury-spending attack by 750%. This effect stacks. Every use of a Fury-speding attack consumes up to 5 stacks.
Er staat nergens dat het niet meer dan 5x stacked, alleen dat er 5 stacks gebruikt worden op je volgende attack. Aangezien je 100 stacks kan opbouwen dacht ik dus dat je dan ook veel meer damage doet wanneer je 100 stacks hebt dan wanneer je 5 stacks hebt. Volgens mij wordt altijd expliciet vermeld als er een limiet zit op het aantal keer dat het stacked, bijvoorbeeld met Gogok of Swiftness. Daar staat bij "This effect stacks up to 15 times".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Is ook wel afhankelijk van je rage opbouw - neem aan dat je al de rage gebruikt voor de toss.
Als je dan niet binnen 5 charges full rage bent zijn de extra stacks niet nuttig.

Of speel ik al te lang geen charge-barb meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:43:
[...]

Die bedoel ik ook.

[...]

Nu begin ik me af te vragen of ik het fout heb, maar wat er staat is:

[...]

Er staat nergens dat het niet meer dan 5x stacked, alleen dat er 5 stacks gebruikt worden op je volgende attack. Aangezien je 100 stacks kan opbouwen dacht ik dus dat je dan ook veel meer damage doet wanneer je 100 stacks hebt dan wanneer je 5 stacks hebt. Volgens mij wordt altijd expliciet vermeld als er een limiet zit op het aantal keer dat het stacked, bijvoorbeeld met Gogok of Swiftness. Daar staat bij "This effect stacks up to 15 times".
Helaas zit je er toch naast (was het maar zo, dan kon je in theorie een GR100 guardian oneshotten). Je kan oneindig stacks opbouwen, maar per attack worden er maar 5 gebruikt (en de max damage bonus is dan ook 5x750 = 3750%, dit zie je ook terug in de set dungeon waar je enemies moet killen met de 3750% damage bonus actief). In de praktijk heb je echter niet extreem veel aan de extra stacks (behalve dus een buffertje), aangezien je toch altijd wel een paar keer moet chargen om je fury weer vol te krijgen (behalve op hele grote groepen, daar heb je soms in 1 charge je fury vol). De stacks boven de 5 geven dus geen extra damage, maar zorgen er alleen voor dat je op grote groepen niet tussen elke boulder toss 5x hoeft te chargen. Als je tot 85 stacks op kan bouwen, speel je mijns inziens niet efficiënt (want je hebt 17x boulder toss laten liggen en had dus al veel meer kills kunnen hebben).

[ Voor 5% gewijzigd door adamvansanten op 02-06-2016 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 06:00:
Mooie build en leuke variatie op de firebird spec. Kan helaas zelf niet zo overweg met de twisters. Hou het dit seizoen vooral bij mn DH en none season nog steeds mn WD :)
Ik kan ook niet overweg met Twisters hoor, ik ram ze zo snel mogelijk de ruimte in.

Firebird is FotM, mede door de 'features', maar zonder feature (ab)use zijn er een een paar varianten die zowel met Firebird als met Tal kunnen werken:
  • Chantodo: Deze variant shift de damage naar Archon, in je downtime is je damage verwaarloosbaar. Ook is het een full-DPS spec; je kunt de 4-piece Vyr niet meepakken en daarmee mis je de Armor / all res / IAS bonus van stacks. Deze variant zal in de leaderboards het hoogst komen want in de perfecte rift kun je zonder defenses af en is alleen je DPS echt relevant.
  • Twisted Sword: In deze variant is de DPS gespreid. Er zit een hele hoge piek aan het begin van Archon maar tijdens Archon downtime doen de Twisters enorm veel damage door de Swami stacks. Doordat de orb slot vrijkomt, kun je 4-piece Vyr meepakken zodat je meer Toughness hebt en door de hogere IAS kun je via Zodiak sneller Archon van CD krijgen.
  • Wand of Woh: Hierbij komt de downtime DPS van EB. De maximale output hiervan is niet zo hoog als Twister kan komen, maar AP management is geen issue omdat je een low-cost spender kan gebruiken voor Zodiak. Hierdoor kun je sneller weer naar Archon en komt er een passive vrij t.o.v. de Twister setup zoals ik die gebruik.
Binnen deze setups zijn zowel Tal als Firebird mogelijk. Hierbij is Firebird de DPS richting en Tal meer defensive (Firebird heeft helemaal geen defensive buff in de set, Tal beperkt). Daarnaast is Firebird elite-afhankelijk voor max 6-piece bonus damage, de Tal bonus is makkelijker te houden. Wel is het weer zo dat de Firebird 6-piece bonus ook tijdens Archon volledige actief blijft, voor Tal maar deels. Persoonlijk denk ik dat ze elkaar niet veel ontlopen als je niet actief gebruik maakt van de Firebird 'features'.
Kid Jansen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:43:
Tooltips zijn een redelijk belabberde bron van informatie hoor...er zijn tooltips die inderdaad een max stack benoemen, maar ik meen dat de Firebird 6-piece cap en de Twisted Sword max stacks niet in de tooltips staan.

Ga er maar vanuit dat als je 5 stacks gebruikt / consumed je een bonus krijgt die gebaseerd is op die 5 stacks en niet op wat er eventueel overblijft. Zie het zo: als dit anders zou zijn, zou de FotM build gebaseerd zijn op 100+ stacks opbouwen tijdens density pullen en vervolgens 5 stacks gebruiken voor een 100+ stack bonus 1-hit-kill op alles en dan weer door met een zo hoog mogelijke stack count.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:10:
Helaas zit je er toch naast (was het maar zo, dan kon je in theorie een GR100 guardian oneshotten).
Damn, dan is m'n speelstijl dus helemaal verkeerd.
Je kan oneindig stacks opbouwen...
Je kan tot 100.
Als je tot 85 stacks op kan bouwen, speel je mijns inziens niet efficiënt (want je hebt 17x boulder toss laten liggen en had dus al veel meer kills kunnen hebben).
Kan je na gaan hoe goed ik dan toch ben dat ik ondanks dat nog steeds boven jou sta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:26:
[...]

Damn, dan is m'n speelstijl dus helemaal verkeerd.

[...]

Je kan tot 100.

[...]

Kan je na gaan hoe goed ik dan toch ben dat ik ondanks dat nog steeds boven jou sta :+
Hahaha ja ja, praatjes! Wacht maar tot ik volgende week weer een beetje speeltijd heb! })

100 stacks heb je inderdaad gelijk in, maar daar hoor je überhaupt niet in de buurt van te komen... ;) Zonder gekheid, ben benieuwd hoe ver je gaat komen als je efficiënter gebruik maakt van je stacks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Denk dat er voor mij toch echt meer te winnen valt: nog een paar mooie upgrades gevonden sinds die 81 en ik speelde m'n barb toen blijkbaar helemaal verkeerd.

But we shall see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:37:
Denk dat er voor mij toch echt meer te winnen valt: nog een paar mooie upgrades gevonden sinds die 81 en ik speelde m'n barb toen blijkbaar helemaal verkeerd.

But we shall see!
Puur qua gear heb ik bijvoorbeeld een beter gerolld wapen, dus het hoeft niet per sé. Die 80 was tweede poging raak (eerste liep ik vast op de RG waar ik binnen 10 minuten was), verder niet geprobeerd. Als ik echt te veel problemen krijg met in leven blijven, kan ik altijd jouw variant van de build proberen. Ook heb ik nog een aantal items niet-ancient. Ik geef me nog niet gewonnen! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 02-06-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

adamvansanten schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:39:
[...]

Puur qua gear heb ik bijvoorbeeld een beter gerolld wapen, dus het hoeft niet per sé. Die 80 was tweede poging raak (eerste liep ik vast op de RG waar ik binnen 10 minuten was), verder niet geprobeerd. Als ik echt te veel problemen krijg met in leven blijven, kan ik altijd jouw variant van de build proberen. Ook heb ik nog een aantal items niet-ancient. Ik geef me nog niet gewonnen! >:)
Gefeliciteerd met B-day!

Ik zit jullie gear te checken maar dat is wel redelijk BIS lijkt me. En dan doe je dus Grift 80 begrijp ik. Ik heb zelf enkele Ancients maar krijg de Boulder breaker maar niet als ancient gerolled. Heb er al wel 30 gevonden/gecraft.

Mijn DB's gaan nu puur naar de cube om een rare Mighty 2-h om te zetten naar een Boulder breaker. What a pain!

edit: whut? zie ik daar nu Nemisis bij je in de cube? Geen Parthan Defenders?

[ Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 02-06-2016 12:01 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

FloydRaalte schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Gefeliciteerd met B-day!

Ik zit jullie gear te checken maar dat is wel redelijk BIS lijkt me. En dan doe je dus Grift 80 begrijp ik. Ik heb zelf enkele Ancients maar krijg de Boulder breaker maar niet als ancient gerolled. Heb er al wel 30 gevonden/gecraft.

Mijn DB's gaan nu puur naar de cube om een rare Mighty 2-h om te zetten naar een Boulder breaker. What a pain!

Dankjewel! Die BB had ik mazzel mee, kreeg ik op mijn 3e reroll. En de Nemesis Bracers in de cube zitten er alleen in voor GR60-70 farmen voor legendary gem upgrades. ;) GR70 run ik in een minuut of 5-6 doorheen (mede dankzij de extra elites van de pylons). De pushes doe ik uiteraard met APD.

[ Voor 5% gewijzigd door adamvansanten op 02-06-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Was me nog niet opgevallen, gefeliciteerd Adam!
Is wel makkelijkste en snelste manier.
Als je naar die van mij kijkt moet je kijken naar http://www.d3planner.com/259558737. Dat is hoe ik de gems, cube items, etc. heb staan voor GR push. Voor speed GR's en gewone rifts heb ik ringen, (leg) gems en cube items nog wel eens anders staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Was me nog niet opgevallen, gefeliciteerd Adam!

[...]

Is wel makkelijkste en snelste manier.

[...]

Als je naar die van mij kijkt moet je kijken naar http://www.d3planner.com/259558737. Dat is hoe ik de gems, cube items, etc. heb staan voor GR push. Voor speed GR's en gewone rifts heb ik ringen, (leg) gems en cube items nog wel eens anders staan.
Dankewel Kid! Zag het icoontje vandaag ook voor het eerst, nooit eerder gezien! Mocht je nog een cadeautje zoeken, Ancient Hellfire Amulet is altijd welkom. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ancient maakt niet uit, behalve voor augment. Even gekeken in D3 Planner, ik zou 7,32% meer damage doen met een 20/10/100 amu dan een 1000/10/100 amu. Lijkt me sterk dat bij jou strength wel beter is dan physical damage bonus.

CHC of CHD van een 20/10/100 vervangen door de 1000 Str is nog een stuk slechter dan 1000/10/100. Ancient maakt dus alleen uit voor secondaries zoals single res en de mogelijkheid tot augmenten.

[ Voor 24% gewijzigd door Kid Jansen op 02-06-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 14:29

Ryan1981

Je ne sais pas

adamvansanten schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Dankewel Kid! Zag het icoontje vandaag ook voor het eerst, nooit eerder gezien! Mocht je nog een cadeautje zoeken, Ancient Hellfire Amulet is altijd welkom. :*)
Gefeliciteerd. Waar is de taart? (zoekopdracht) :P
Pagina: 1 ... 97 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.