Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:19
Goldman schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:06:
[...]

lekker bezig Neles!

Gister rift 75 gehaald met Marauder en 70 met UE.

Op naar de 75+!
Jij ook gold! Zelf heb ik nu 60 clear N6 (2.3) 74 clear UE en 78 LoN :)

Heb nog nooit met M6 gepushed wilde ik wel doen op s5 maar had LoN sneller binnen als 1 ancient manticore (rest heb ik al full ancient) :P
kidicoke schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:28:
Het volgende, ik heb nu 2x een ancient focus ring, beide CHC en CHD (zelfde stats op beide ringen). Nu heeft de één dex en de andere damage. Nu vraag ik mij af of de damage variant sowieso beter zal zijn dan de dex ring? Of is er een soort heilige paragon grens waardoor je zoveel dex hebt dat het daarna pas beter is om damage roll op je ring te hebben, iemand enig idee?
Test het even uit of gooi het in d3planner? Voor de meeste DH builds wint DMG het van Dex.

[ Voor 40% gewijzigd door Neles7 op 18-04-2016 13:34 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

kidicoke schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:28:
Het volgende, ik heb nu 2x een ancient focus ring, beide CHC en CHD (zelfde stats op beide ringen). Nu heeft de één dex en de andere damage. Nu vraag ik mij af of de damage variant sowieso beter zal zijn dan de dex ring? Of is er een soort heilige paragon grens waardoor je zoveel dex hebt dat het daarna pas beter is om damage roll op je ring te hebben, iemand enig idee?
Het laatste. Daarnaast maakt het ook nog uit of je 1-handed of 2-handed gebruikt; bij 2-handed is de relatieve DPS increase van +dmg lager dan voor 1-handed.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:05
Neles7 schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:09:

Anyways iig de mooie rank 2 positie van clan (nr3xx op leaderboard :))
[afbeelding]
Ik stond op #4 wat uiteraard onacceptabel was O-)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2ccmot0.png

Rank 193 EU op dit moment en snelste tijd @ 79:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/msj5v4.png

[ Voor 14% gewijzigd door Thalaron op 18-04-2016 14:37 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:26
Gz! Mooie tijd ook, genoeg ruimte over om GR80 te doen... :+

<GoT>NightStalker

• Thalaron
schaapiej schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:00:
Gz! Mooie tijd ook, genoeg ruimte over om GR80 te doen... :+
Nah, de zet is aan de anderen :9
In 2.4.1 ga ik eens serieus aan de bak. Geen afleiding naar s06 enzo en ik vind Taeguk niet echt lekker werken en ik verlies hem bij een doorgang naar een ander niveau vaak door het laadscherm. Dus ik denk dat ik dan ook makkelijker vooruit ga komen :)

De vraag is of het dan UE of M6 zal worden i.v.m. de aanpassingen!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Neles7
Thalaron schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:33:
[...]

Ik stond op #4 wat uiteraard onacceptabel was O-)

[afbeelding]

Rank 193 EU op dit moment en snelste tijd @ 79:
[afbeelding]
Dat betekent dat ik die 80 nu toch echt moet halen. Mooie iig! Ben benieuwd

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Thalaron schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:00:
[...]

Nah, de zet is aan de anderen :9
In 2.4.1 ga ik eens serieus aan de bak. Geen afleiding naar s06 enzo en ik vind Taeguk niet echt lekker werken en ik verlies hem bij een doorgang naar een ander niveau vaak door het laadscherm. Dus ik denk dat ik dan ook makkelijker vooruit ga komen :)

De vraag is of het dan UE of M6 zal worden i.v.m. de aanpassingen!
Zou nu nog even pushen als ik jou was, na de patch zal je genoegen moeten nemen met #2 :P

• Neles7
kidicoke schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:15:
[...]

Zou nu nog even pushen als ik jou was, na de patch zal je genoegen moeten nemen met #2 :P
of #3 ;)

• Thalaron
Praatjes vullen geen gaatjes >:)
Haal me eerst maar weer in :9

• kidicoke
Haha, nah ik wacht tot 2.4.1. Tot die tijd blijf ik ff dingen farmen :D .

• Neles7
Vanavond staat weer gepland voor gr80 runs. Moet lukken voor 2.4.1!

• Thalaron
Mocht je dat lukken met LoN ga ik mijn LoN wellicht een schop geven... alleen is LoN in 2.4.1 volgens mij niet echt aangepast waardoor ik er nog geen augments aan ga wagen...

Is sluiting van leaderboards al bekend? Of is dat zodra 2.4.1 live gaat?

• Neles7
Greenstone naar 200% voor DH. Sluiting is net voor s6. Tijde terug gepost eind era5

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 20:37
Zo ik heb diablo3 ook weer geinstalleerd nieuwe laptop! Dus hij zal wel smooth lopen mensen die nog samen willen spelen? Voeg me gerust toe

Godwithwings#2135

Ik ben wel een noob dus iemand die me opweg zou kunnen helpen heb het spel zoon 2 jaar niet aangeraakt

Verwijderd

Gasten handig linkje gevonden voor start S6

Doel is "misbruik" maken van droptabel van kadala op lage levels.. om zo easy OP cube items te krijgen.

https://docs.google.com/s...TiRYUZ4IVIYFBonE/pubhtml#

Staan verder ook alle plaatsten in voor de nieuwe cosmetics

Suc6 :)

• Neles7
Inhumanous schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:06:
Zo ik heb diablo3 ook weer geinstalleerd nieuwe laptop! Dus hij zal wel smooth lopen mensen die nog samen willen spelen? Voeg me gerust toe

Godwithwings#2135

Ik ben wel een noob dus iemand die me opweg zou kunnen helpen heb het spel zoon 2 jaar niet aangeraakt
Tip Join de Tweakers community ;) Zie OP voor alle details.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:27:
Gasten handig linkje gevonden voor start S6

Doel is "misbruik" maken van droptabel van kadala op lage levels.. om zo easy OP cube items te krijgen.

https://docs.google.com/s...TiRYUZ4IVIYFBonE/pubhtml#

Staan verder ook alle plaatsten in voor de nieuwe cosmetics

Suc6 :)
Dat is zeker een handige link! Even snel bookmarked voor het nieuwe seizoen! :)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• kidicoke
Neles7 schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:39:
[...]

Dat is altijd het probleem met UE geweest. Ben benieuwd hoeveel impact is met 2.4.1. De DMG verdubbeld ruw weg maar de toughness zal een probleem blijven.
Om nog ff terug te komen op de UE set, de damage van UE ligt ook zeker onder de rest van de sets dus een damage buff is ook zeker wel nodig. Maar ik ben het met je eens wat betreft de toughness, dit zal waarschijnlijk een probleem blijven ondanks de dmg nerf van monsters. Ik denk persoonlijk dat het probleem hem zit in de 4p bonus i.p.v. 6p, die waarde zouden ze eens met 20-40% moeten verhogen.

• Neles7
Thalaron schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:24:
U vraagt ik draai :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/onbji/d859424cdc.png

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

80! Met een DH? Dat is wel heel netjes, congrats man!

• Thalaron
-O-

Morgen naar Amsterdam (rijksmuseum)
Woensdag geen tijd
Donderdagavond/nacht nog maar eens wat proberen :9

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-11 21:14

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Thalaron schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:24:
Pfffffff, lafjes hoor Thalaron.... >:)

Zelfs ik kan het bijna beter oOo oOo (met mijn gecombineerde P850, en een 2 jaar oude DH :P)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Neles7
Thalaron schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:09:
[...]

-O-

Morgen naar Amsterdam (rijksmuseum)
Woensdag geen tijd
Donderdagavond/nacht nog maar eens wat proberen :9
Kijken of ik tegen dan nog wat extra druk op de ketel kan zetten >:)

Verwijderd

Zarhrezz schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:54:
[...]

Als dat zo is, zal Crusader wel minder populair worden; de LoN builds blijven dan over en de buffs zitten in de class sets....voor LoN geldt dan 'stilstand is achteruitgang'. Omdat de tiers voor de conquests ook omhoog gaan, gaat bv. een LoN shield het gewoon niet meer worden; 70 heb ik gered, een tier of 2 extra kan wellicht nog, maar de 75 zie ik mezelf er niet mee halen binnen de 3 maanden season.
jawel die 75 heb je zo.. echt die inkomende dmg reductie is extreem. Heb alleen eerste week ptr even gekeken, maar deed zo een 85 met mijn bombardment build en kon gewoon verschillende affixes hebben zonder nekkie te gaan. Probleem zal straks meer de dps worden dan de thoughness.

Echt die 75 heb je in 1 weekje.. komt goed
Goed werk gratz.. een mooie tijd ook.. op naar de 82 :)

trouwens als die patch volgende week woensdag komt dan zijn we mooi vrij ivm koningsdag.. dat zou wel relax zijn zeg :)

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:14
Behalve dat de helft van je vrije dag dan maintenance is, en met wat uitloop zowat je hele dag 😜

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• schaapiej
Nephalem schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:09:
Behalve dat de helft van je vrije dag dan maintenance is, en met wat uitloop zowat je hele dag 😜
Heb je mooi tijd om over al die rotzooi marktjes te lopen!
Slenteren door de stad, lauw bier en kleffe hamburgers... doe mij die patch dan maar :+

<GoT>NightStalker

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ze geven hier bakken met regen op met een graadje of 9, dus lekker gamen voor mij.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• kidicoke
Zie opeens op diablofans dat mensen hun mercy wings kunnen claimen, dit is echt compleet langs mij heen gegaan dat ze uberhaupt kwamen. Laat ik nu net overwatch gekocht hebben via battle.net paar maand terug :D
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:46:
jawel die 75 heb je zo.. echt die inkomende dmg reductie is extreem. Heb alleen eerste week ptr even gekeken, maar deed zo een 85 met mijn bombardment build en kon gewoon verschillende affixes hebben zonder nekkie te gaan. Probleem zal straks meer de dps worden dan de thoughness.

Echt die 75 heb je in 1 weekje.. komt goed
Een LoN 70+ heb ik echt niet in een weekje geared hoor =)

Waar mijn opmerking over Blessed Shield LoN (en een hoop andere LoN builds) vandaan komt is het feit dat die builds over het algemeen ruimschoots voldoende Toughness hebben maar dat DPS een issue is. Zoals jij al aangeeft wordt dit effect de volgende patch sterker omdat DPS zwaarder gaat wegen dan Toughness. Als we verder kijken naar de patch, zien we een hoop DPS buffs op de class sets. LoN blijft ongewijzigd. Verder is er voor de tier 75 meer DPS nodig dan voor de tier 70 van afgelopen seizoen. De sets worden dus gebuffed richting de hogere tiers, LoN niet.

Binnen de LoN builds zijn er wat builds die het goed zullen blijven doen (Neles zal bv. blij zijn) maar een hoop alternatieve builds zullen niet meer meekomen...Blessed Shield bijvoorbeeld.

Maar goed, volgend seizoen wordt Tal-Rasha met Mirinae voor mij...ik hoop daarmee de 75 te kunnen halen. DMO is het backup scenario...niet m'n favoriete speelstijl maar met de 50% DR ook buiten bubble is het te overzien. Ik heb er in ieder geval wel weer zin in, het is al weer een paar seasons geleden dat ik Wiz gespeeld heb (toen Talsere / Delrasha bubble nog goeie area damage deed).

<GOT> Zarhrezz#2885

kidicoke schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:39:
Zie opeens op diablofans dat mensen hun mercy wings kunnen claimen, dit is echt compleet langs mij heen gegaan dat ze uberhaupt kwamen. Laat ik nu net overwatch gekocht hebben via battle.net paar maand terug :D
Dat vind ik wel de coolste wings tot nu toe...maar ja, ik ga toch echt geen game die ik niet ga spelen pre-orderen voor een cosmetic...

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Enorm toffe wings, maar een kut game, dus ga het maar niet doen.
idd, ga geen spel pre-orderen voor een setje wings.

Beetje gaar dat je op deze manier verplicht wordt om bepaalde games te kopen om in een andere games extra's te willen hebben. (net als de Protos Pet, dragon skeleton wings en nog wat meuk)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Mad-Matt schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:55:

Beetje gaar dat je op deze manier verplicht wordt om bepaalde games te kopen om in een andere games extra's te willen hebben. (net als de Protos Pet, dragon skeleton wings en nog wat meuk)
Het is toch geen verplichting? Je word er niet sterker/beter van hoor _/-\o_

Apsie's profiel

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Apsie schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:01:
[...]

Het is toch geen verplichting? Je word er niet sterker/beter van hoor _/-\o_
Nee dat is zo, maar als je leuke extra's voor game A wilt moet je game B kopen. Slim van die kut marketing bij Blizzard, maar als die-hard Diablo fan die de rest van de Blizzard gamen ruk vind is het niet zo leuk.

Mad-Matt schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:55:

Die Protos pet zou ik inderdaad ook graag hebben...maar ja, ik speel geen MMO, FPS, RTS en TD dus hoewel ik de settings, lore en artwork cool vind, ga ik die games toch niet kopen. Als ze die pets nou eens met micro-transactions of in-game gold of zo beschikbaar maken...de game kan best wat extra gold sinks gebruiken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:18

Grin

Ride si sapis.

Ik vind het een verachtelijke/goedkope marketingstunt van Blizz. D3 cosmetics vrijspelen door games van Blizz te kopen? Nee, gewoon nee. D3 is zijn eigen game en alles daarvan moet je kunnen vrijspelen binnen de game zelf (of kopen via DLC, etc). Vind het een EA-achtige actie, lees: lager kan je niet zinken/rock bottom.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Apsie
Mad-Matt schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:03:
[...]

Nee dat is zo, maar als je leuke extra's voor game A wilt moet je game B kopen. Slim van die kut marketing bij Blizzard, maar als die-hard Diablo fan die de rest van de Blizzard gamen ruk vind is het niet zo leuk.
Och, het is wel grappig hoor die gimmicks maar na een avond ben ik er wel op uitgekeken :*)

Apsie's profiel

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:05:
[...]

Die Protos pet zou ik inderdaad ook graag hebben...maar ja, ik speel geen MMO, FPS, RTS en TD dus hoewel ik de settings, lore en artwork cool vind, ga ik die games toch niet kopen. Als ze die pets nou eens met micro-transactions of in-game gold of zo beschikbaar maken...de game kan best wat extra gold sinks gebruiken.
Van mij part zouden ze het netals in PoE doen gewoon een cash store waar je cosmetics zou kunnen kopen, en extra stash tabs. Beetje jammer dat ze daar niet aan willen, ik zou zo mijn stash tabs verdubbelen mits tegen een redelijke prijs, paar euro per blad ofzo.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Apsie: Kwestie van smaak, ik loop nog steeds met mijn witte SE wings rond, vind ze er leuk uit zien (maar ik ben ook iemand die een uur bezig kan zijn met transmorfs en kleurtjes)

Grin en Zahrezz: Volledig mee eens! Soms zou ik willen dat het AH terug is dat je via die manier pets/wings en andere meuk kan "kopen" of met gold en eventueel zelfs met echt geld

Mad-Matt schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:14:
(maar ik ben ook iemand die een uur bezig kan zijn met transmorfs en kleurtjes)
+1...de manier om als gamer toch in contact te komen met je vrouwelijke kant :o (mocht je een vrouwelijke gamer zijn...game on! _/-\o_ )
Grin en Zahrezz: Volledig mee eens! Soms zou ik willen dat het AH terug is dat je via die manier pets/wings en andere meuk kan "kopen" of met gold en eventueel zelfs met echt geld
De AH is daar niet voor nodig...gewoon via de site micro-transactions of met in-game gold. Eigenlijk gewoon de implementatie van Hearthstone overnemen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej
Eens! Maar passen verder totaal niet bij Diablo naar mijn idee... :/

<GoT>NightStalker

• Neles7
Ik hoop niet dat het waar is, maar blijkbaar heeft een groep van SoS de huidige meta weten om te zetten naar 2.4.1 en nog sterker.

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20743084781?page=1

• schaapiej
Neles7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:15:
Ik hoop niet dat het waar is, maar blijkbaar heeft een groep van SoS de huidige meta weten om te zetten naar 2.4.1 en nog sterker.

Heb er wel een oplossing voor; Wiz disablen in 2.4.1 *O*

<GoT>NightStalker

Neles7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:15:

Ik vind het wel weer mooi....allemaal mensen die 'boohoo ik ga afhaken' replies posten...hoeveel procent daarvan zal daadwerkelijk de skills en groep hebben om die setup echt goed te spelen? Ik bedoel dan 90+.

Ok, dus de 4-man meta blijft gelijk. /care voor 90-95% van de player base.

...maar ja, ik zou het wel grappig vinden als er nog even een fix op Twister komt zodat de wall-bouncen en exit deze meta.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:29:
[...]

Het probleem is dat alle greater rift groepen die toegankelijk zijn voor ons de Meta willen volgen. Speel je een andere class als die 4 heb je geen kans. Mijn supp DH kan prima invallen voor een wd maar in die groepen is het simpel DH geen Meta dus je kunt het niet. Gezien ik wss NS ga pushen als de GoT DH competitie aanhoud het nog saaier wordt op d3. Ik merkte dat ook mid s5 dat met alles 80+ zat en de meeste Tweakers daar nog niet waren.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zarhrezz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:29:
[...]

Ik vind het wel weer mooi....allemaal mensen die 'boohoo ik ga afhaken' replies posten...hoeveel procent daarvan zal daadwerkelijk de skills en groep hebben om die setup echt goed te spelen? Ik bedoel dan 90+.

...maar ja, ik zou het wel grappig vinden als er nog even een fix op Twister komt zodat de wall-bouncen en exit deze meta.
Dit.
Op Battle.net en Diablofans.com, elke dag opnieuw huilie-builie over leaderboards, de helft van de forumende spelers lijken wel puberende tieners die inspiratie van Goede Tijden Slechte Tijden nemen.

"Boehoe Blizzard is zo dom want we hebben een manier gevonden om game mechanics te abusen en zij niet, leaderboards, GR100+ zDPS boehoe". Het verwondert me dat ze Paragon 3000+ niet aangehaald hebben of dat Blizzard botters niet had moeten bannen.

Ik zal nooit snappen waarom mensen zo'n intense, emotionele band hebben met een game waardoor ze zo gaan QQ'en. Misschien is het een fase, misschien is het ervaring, maar ik amuseer me gewoon met de GoT club waar dit soort drama gelukkig niet voorkomt.
Neles7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:02:
Het probleem is dat alle greater rift groepen die toegankelijk zijn voor ons de Meta willen volgen. Speel je een andere class als die 4 heb je geen kans. Mijn supp DH kan prima invallen voor een wd maar in die groepen is het simpel DH geen Meta dus je kunt het niet. Gezien ik wss NS ga pushen als de GoT DH competitie aanhoud het nog saaier wordt op d3. Ik merkte dat ook mid s5 dat met alles 80+ zat en de meeste Tweakers daar nog niet waren.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het probleem is eigenlijk helemaal niet de meta...het probleem is dat een mannetje of 10 iets over de meta roept en dat een groot deel van de player base dit blind volgt en daarbij capabele spelers die prima alternatieven aandragen uitsluiten. Dit effect was enorm duidelijk toen 2 seasons terug de alternatieve monk build voorbij kwam. De hele meta binnen een paar dagen op de kop. Maar goed, een groot deel van de player base leert daar dus niets van en blijft slaafs doen wat de streamers roepen. Het is treurig dat je daaraan mee moet doen als je op hogere tiers mee wil doen...maar ja, ik ben ben bang dat het dat is, of goed genoeg worden om zelf met PTR clears de meta te bepalen :o

<GOT> Zarhrezz#2885

• Neles7
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:26:
[...]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar het probleem is eigenlijk helemaal niet de meta...het probleem is dat een mannetje of 10 iets over de meta roept en dat een groot deel van de player base dit blind volgt en daarbij capabele spelers die prima alternatieven aandragen uitsluiten. Dit effect was enorm duidelijk toen 2 seasons terug de alternatieve monk build voorbij kwam. De hele meta binnen een paar dagen op de kop. Maar goed, een groot deel van de player base leert daar dus niets van en blijft slaafs doen wat de streamers roepen. Het is treurig dat je daaraan mee moet doen als je op hogere tiers mee wil doen...maar ja, ik ben ben bang dat het dat is, of goed genoeg worden om zelf met PTR clears de meta te bepalen :o
Je hebt gelijk. Toch denk dat ik als een DH als Wudi/Gukill/Philos mensen niet kan overtuigen dat een Supp DH prima mee kan doen, het niet uit maakt wie je bent. Geen meta = geen grift. Net met Night,Alberto en Apsie een totaal random groep gemaakt. Prima gr runs en alles gemiddeld ~6-8min op de 85 na.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

zal je altijd zien; speel je het hele season om je build af te krijgen (wat niet was gelukt) speel ik 1 avondje in between seasons en heb ik mn laatste 3 legendaries; moetst nog anci leoric, anci litany en anci trove. die heb ik nu, en zonder veel moeite sta ik nu op GR62 met crap gems, want die had ik al geshrined :P nu eens kijken of ik tot 70 kan komen :)

sta iig op de ladder nu; #747 om precies te zijn :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• schaapiej
Neles7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:29:
[...]

Je hebt gelijk. Toch denk dat ik als een DH als Wudi/Gukill/Philos mensen niet kan overtuigen dat een Supp DH prima mee kan doen, het niet uit maakt wie je bent. Geen meta = geen grift. Net met Night,Alberto en Apsie een totaal random groep gemaakt. Prima gr runs en alles gemiddeld ~6-8min op de 85 na.
Waren leuke riftjes om te doen inderdaad!
Aardig vlot allemaal, volgens mij die GR85 op zo'n 10min toch?

Party:
  • LoN WD (toch Apsie? :P )
  • LoN Crus
  • Supp DH
  • Supp Monk

<GoT>NightStalker

• Apsie
schaapiej schreef op woensdag 20 april 2016 @ 08:38:
[...]

Waren leuke riftjes om te doen inderdaad!
Aardig vlot allemaal, volgens mij die GR85 op zo'n 10min toch?

Party:
  • LoN WD (toch Apsie? :P )
  • LoN Crus
  • Supp DH
  • Supp Monk
LoN FTW, yup! :9

Apsie's profiel

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik wil wel eens een goede char voor groep griftjes, wat raden jullie aan?

• schaapiej
Mad-Matt schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:14:
Kan van alles zijn. Is meer afhankelijk van je doel.
Wil je zo hoog mogelijk? Dan "moet" je de meta volgen.. op dit moment support Barb/WD/Monk en DPS Wiz.

<GoT>NightStalker

• Apsie
Mad-Matt schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:14:
Maakt eigenlijk niet zoveel uit:

4 x DPS is ong. tot level 80 goed te doen
3 x DPS 1 Supp. Barb of Monk 85+
2 x DPS 2 supp. Monk/Barb (Of Supp, DH _/-\o_ ) 88+
1 x DPS 3 x supp. Monk/Barb/WD/DH 85+
Meta (zie Schaapiej) nu op 109?

e.e.a. is met character P. level van gemiddeld 1000/1200 8)

Wel is het (voor mij althans _/-\o_ ) een beetje tricky om met een fragiele dps DH naar 80/85+ te gaan, je bent minimaal een kwart van de tijd bezig met dingen ontwijken, de DPS is daarintegen altijd welkom!

Apsie's profiel

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Apsie schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:55:
[...]

Maakt eigenlijk niet zoveel uit:

4 x DPS is ong. tot level 80 goed te doen
3 x DPS 1 Supp. Barb of Monk 85+
2 x DPS 2 supp. Monk/Barb (Of Supp, DH _/-\o_ ) 88+
1 x DPS 3 x supp. Monk/Barb/WD/DH 85+
Meta (zie Schaapiej) nu op 109?

e.e.a. is met character P. level van gemiddeld 1000/1200 8)

Wel is het (voor mij althans _/-\o_ ) een beetje tricky om met een fragiele dps DH naar 80/85+ te gaan, je bent minimaal een kwart van de tijd bezig met dingen ontwijken, de DPS is daarintegen altijd welkom!
Interessant statement. Zeker M6 DH's zijn naar verhouding eigenlijk helemaal niet zo squishy. Als je CoE uit de vergelijking durft te halen dan kan je een Cloak of the Garwulf aantrekken, wat je toughness pakweg verdrievoudigd met een fatsoenlijke Zoey's Secret.

Mijn DH liep daarom doorgaans ook met een toughness van rond de 450m rond. Snel dood ga je dan niet. Je levert dan alleen wel gemiddelde +50% damage in van CoE. Je moet voor jezelf afwegen of je liever meer klappen kan vangen waardoor je meer damage kan doen of puur je theoretische damage output vergroot.

Edit: Laat ik het zo zeggen mijn 4R+6IK barb die kan nog geen fractie tanken van wat mijn DH kan. Nou is dan ook wel een flink squishy build natuurlijk. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 20-04-2016 10:11 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Laat ik hem anders vragen, naar welke char is er vraag?

Ik strand op het moment met alles (wat ik heb) rond de 60, betere gear dropt niet en gems hoog genoeg krijgen dat ze het waard zijn om in een item te steken voor de main stat boost heb ik ook niet.

• Apsie
Wolf schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:09:
[...]

Interessant statement. Zeker M6 DH's zijn naar verhouding eigenlijk helemaal niet zo squishy. Als je CoE uit de vergelijking durft te halen dan kan je een Cloak of the Garwulf aantrekken, wat je toughness pakweg verdrievoudigd met een fatsoenlijke Zoey's Secret.

Mijn DH liep daarom doorgaans ook met een toughness van rond de 450m rond. Snel dood ga je dan niet. Je levert dan alleen wel gemiddelde +50% damage in van CoE. Je moet voor jezelf afwegen of je liever meer klappen kan vangen waardoor je meer damage kan doen of puur je theoretische damage output vergroot.

Edit: Laat ik het zo zeggen mijn 4R+6IK barb die kan nog geen fractie tanken van wat mijn DH kan. Nou is dan ook wel een flink squishy build natuurlijk. :P
Met een DPS Barb heb ik geen ervaring, ben te onhandig om met een Monk of Barb om te gaan denk ik :9~
Met een M6 DH heb ik echter wel ervaring en inderdaad is de toughness prettig... Maar op 80/85 ben ik toch echt bezig met het regelmatig ontwijken van monsters, 1 of 2 goede hits en ik lig gestrekt... met de WD met minder Tougness heb ik het gevoel dat ik gewoon veel meer kan hebben ;)

Apsie's profiel

• Apsie
Mad-Matt schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:21:
Laat ik hem anders vragen, naar welke char is er vraag?

Ik strand op het moment met alles (wat ik heb) rond de 60, betere gear dropt niet en gems hoog genoeg krijgen dat ze het waard zijn om in een item te steken voor de main stat boost heb ik ook niet.
Als je het mij vraagt is dit een WD natuurlijk, met helltooth ben ik tot 79 gekomen, met LoN naar 81.

Wat mij betreft is er geen vraag voor verschillende characters bij de Sub-Meta, in de clan kan je de meest uiteenlopende characters bij elkaar hebben en toch een aantal prettige rifts hebben :*)

Apsie's profiel

• Neles7
Wolf schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:09:
[...]

Coe is een ring daar kun je geen garwulf inzetten. Wel elusive ring wat 60% Dr is bij vault. Als je een mooie zoey hebt is garwulf meer toughness dan aquilla en altijd up.

En als je 4p 85+ doet merk je het wel hoor. Maar ik snap je punt ;)

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:42
Voor iedereen die de nieuwe pets snel wil farmen, bewaar al je puzzle rings tot de patch live gaat, de nieuwe goblins kunnen namelijk in de vault spawnen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 14:43
Zethiel schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:23:
Voor iedereen die de nieuwe pets snel wil farmen, bewaar al je puzzle rings tot de patch live gaat, de nieuwe goblins kunnen namelijk in de vault spawnen.
Nice:) thanks voor de info. Heb nog 9 puzzle rings klaarliggen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Neles7 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:08:
[...]

Coe is een ring daar kun je geen garwulf inzetten. Wel elusive ring wat 60% Dr is bij vault. Als je een mooie zoey hebt is garwulf meer toughness dan aquilla en altijd up.

En als je 4p 85+ doet merk je het wel hoor. Maar ik snap je punt ;)
Klopt, maar wel als je een RoRG in je cube frot. ;)

Ik heb dan Dawn, Visage of Gunes en Ring of Royal Grandeur in de cube en een Cloak of the Garwulf aan.

Met perma vengeance heb je dan een mega hoge toughness.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Neles7
Wolf schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:52:
[...]

Klopt, maar wel als je een RoRG in je cube frot. ;)

Ik heb dan Dawn, Visage of Gunes en Ring of Royal Grandeur in de cube en een Cloak of the Garwulf aan.

Met perma vengeance heb je dan een mega hoge toughness.
Zo had ik m nog niet bekeken. Dat werkt ook idd.

• schaapiej
Zethiel schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:23:
Nieuwe goblins? Volgens mij heb ik iets gemist.. of gaat het om de goblin pet?

<GoT>NightStalker

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:25
Iemand nog leuke ideeen voor een Generator build voor DH? Het hoeft niet voor Grifting te zijn, maar wel voor fun play (easy T10). Wil graag dual wield 1h bow maken. Iemand leuke ideeen?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 14:43
schaapiej schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:49:
[...]

Nieuwe goblins? Volgens mij heb ik iets gemist.. of gaat het om de goblin pet?
Nee een nieuwe goblin kan een pet droppen. En er zijn wel wat leuke pets te vinden volgens mij.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

waar vind ik meer info? Wel cool.

• Neles7
Goldman schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:43:
Iemand nog leuke ideeen voor een Generator build voor DH? Het hoeft niet voor Grifting te zijn, maar wel voor fun play (easy T10). Wil graag dual wield 1h bow maken. Iemand leuke ideeen?
Heb wel wat ideeën voor je. Zal ze vanavond even posten, niet zo handig op een mobiel.

• schaapiej
lj_tree schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:03:
[...]

Nee een nieuwe goblin kan een pet droppen. En er zijn wel wat leuke pets te vinden volgens mij.
Ah oké, sweet! Mochten er nog wat puzzle ringen droppen dan ga ik ze maar bewaren.
Mad-Matt schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:05:
waar vind ik meer info? Wel cool.
Hier staat in ieder geval wel iets.
Quin69 heeft op zijn YouTube-pagina een aantal "How to get..." filmpjes staan!

<GoT>NightStalker

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zo te zien komt de patch dus volgende week woensdag. Jammer, had vandaag wel tijd en zin om te spelen. Iemand al ideeën voor wat een goede character keuze voor volgend seizoen wordt?

• Neles7
adamvansanten schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:22:
Zo te zien komt de patch dus volgende week woensdag. Jammer, had vandaag wel tijd en zin om te spelen. Iemand al ideeën voor wat een goede character keuze voor volgend seizoen wordt?
Geen idee wat je doel is maar DH heeft m6 als starter set. Dan kun je de hele journey afwerken met dezelfde set.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Als HC DH met M6 blijf ik solo toch hangen rond P62, misschien is P65 mogelijk, ik kom damage te kort, het gaat niet zo snel, maar ook nog geen full ancients.
Zal het komende seizoen wel iets beter moeten.

Cititzen of Ladonia

• schaapiej
sorcees schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:56:
Als HC DH met M6 blijf ik solo toch hangen rond P62, misschien is P65 mogelijk, ik kom damage te kort, het gaat niet zo snel, maar ook nog geen full ancients.
Zal het komende seizoen wel iets beter moeten.
Even de patchnotes afwachten, maar als 't live gaat zoals 't nu op de PTR is dan krijgt M6 een leuke damage boost! Combinatie van damage boost en minder monster damage zal GR75 ook op HC wel moeten lukken denk ik? Full ancients met augments is wel fijn natuurlijk! :p

<GoT>NightStalker

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

schaapiej schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:13:
[...]
Hier staat in ieder geval wel iets.
Quin69 heeft op zijn YouTube-pagina een aantal "How to get..." filmpjes staan!
Het is momenteel nog een zooitje qua cosmetics want er zijn er een heleboel die niet live gaan. Quin komt binnenkort met een 'complete' guide naar de cosmetics en pets die je komend seizoen bijeen kan harken. Nog ff geduld. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:35:
[...]

Geen idee wat je doel is maar DH heeft m6 als starter set. Dan kun je de hele journey afwerken met dezelfde set.
Bedankt voor de tip. Ik heb vorig seizoen echter ook DH gespeeld en heb al een goede M6 build op NS... M6 is echter wel leuk! Ik zal er over nadenken.

• kwakke01

kwakke01

adamvansanten schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:29:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb vorig seizoen echter ook DH gespeeld en heb al een goede M6 build op NS... M6 is echter wel leuk! Ik zal er over nadenken.
hmm, m6 is natuurlijk ook wel weer een uitdaging; ben nu met mn crus aan het klieren en bombardement moet me de komende week nog wel boven de gr65 brengen denk ik; ga het iig proberen :)

volgende season dan dus DH; kan altijd de crus weer oppakken als het niet bevalt ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

adamvansanten schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:22:
Dan hebben we lekker vrij, het is immers Koningsdag ... dus lekker de hele dag gamen :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Apsie
Vidra schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:40:
[...]

Dan hebben we lekker vrij, het is immers Koningsdag ... dus lekker de hele dag gamen :D
Erm...Halve dag, patchen tot c.a. 12:00 uur? :?

Apsie's profiel

• Neles7
Apsie schreef op woensdag 20 april 2016 @ 18:10:
[...]

Erm...Halve dag, patchen tot c.a. 12:00 uur? :?
Uitslapen tot 12u daarna hele dag gamen!

Verwijderd

Vidra schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:40:
[...]

schijnt ook nog half winter te worden richting volgende week.. dus laat die koningsdag maar hangen.. lekker beetje gamen/films kijken :)

• Thalaron
Mochten er mensen zijn die woensdagavond laat/nacht willen spelen... ik ben beschikbaar als DH zDPS :)..

Heb mijn build reeds 2.4.1 ready gemaakt. Heb uiteraard ook nog de 2.4.0 gear bewaard. Moet nog wel testen hoe dat speelt natuurlijk :D

Wellicht heeft iemand nog aan- of opmerkingen (mensen die PTR getest hebben wellicht)?

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 20-04-2016 19:40 ]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:07
Gaat 2.4.1 ook gelijk live op de ps4?

• Neles7
Normaal wel Malt007. Verder ben ik altijd in Narada maarja heb geen bruibare dps DH staan voor groepen ;)

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Vraagje, ik heb Diablo voor de ps4. Hoe kan je in godsnaam zien wanneer een item gemodded is? Althans, ik las daar vandaag een stuk over. Ik ben dus een half jaar terug van uit paragon lvl 177 naar 10000 geschoten, door een wapen wat iemand liep vallen. Na het item bekeken te hebben dacht ik dat de Gem of Ease gewoon max aan zijn upgrades zat, door de upgrades van de rifts. Nu ik dus beter weet, ben ik nu dus aan het opschonen, dingen weggooien en wil dus weten welke combi's er normaal gezien niet mogelijk zijn op wapens/armor/en gemslots. Zodat ik dat clean kan krijgen. :)

Oh, en sinds vandaag snap ik dus ook waarom er telkens mensen mij toevoegen als ze mij tegenkomen in een online potje. Blijkbaar om die gem.. Toch apart, ik speel meestal geen pc games vanwege mods/hacks/cheats en dergelijke, en de console versie van Diablo blijkt er dus vol mee te zitten..

[ Voor 3% gewijzigd door JJoosterman op 20-04-2016 22:53 ]

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Pff... Bezig m'n eerste HC char te levelen op de PS4. Had me voorgenomen op normal te blijven, maar kon het niet laten en ben op master (3e difficulty?) beland. Twijfelde of ik terug zou gaan voor ik Malthael tegen kwam, uiteindelijk niet gedaan. Binnen 10 seconden begon ik spijt te krijgen en mezelf af te vragen waarom ik het gevecht aan ben gegaan. Lang niet met klotsende oksels zitten gamen, maar een paar minuten later was ie dan toch dood :D
Snap eindelijk waarom mensen HC spelen, spanning is veeel groter!

• kwakke01

kwakke01

Smitovic schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:58:
...
gr65 gehaald; merk wel dat er een groot verschil zit tussen 60 en 65, dus denk dat ik eerst mn gems moet gaan levellen nu voordat ik gr 66 en hoger ga proberen. #6xx op de ladder oid nu :)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fuck, volgens mij gaat het niet goed als je 's nachts droomt over de nieuwe goblins :F

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Smitovic schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:58:
Pff... Bezig m'n eerste HC char te levelen op de PS4. Had me voorgenomen op normal te blijven, maar kon het niet laten en ben op master (3e difficulty?) beland. Twijfelde of ik terug zou gaan voor ik Malthael tegen kwam, uiteindelijk niet gedaan. Binnen 10 seconden begon ik spijt te krijgen en mezelf af te vragen waarom ik het gevecht aan ben gegaan. Lang niet met klotsende oksels zitten gamen, maar een paar minuten later was ie dan toch dood :D
Welkom bij de HC club. Ieder potje op SC voelt nu als "vals spelen" O-)

Ik blijf ook de HC club trouw, ondanks een instabiele PC die me zeer waarschijnlijk ik S6 ook een paar RiP's gaat kosten |:(

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Haha, nou was blij dat mn DH nog wel SC is. Switchte van HC WD die bizar veel sterker was en ging binnen 5 minuten 5x RiP...

[ Voor 0% gewijzigd door Smitovic op 21-04-2016 07:58 . Reden: typo ]

• schaapiej
tollo71 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 07:55:
Ieder potje op SC voelt nu als "vals spelen" O-)
Mensen die hierdoor op hun pik getrapt zijn in 3... 2... 1... :+

<GoT>NightStalker

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Mad-Matt schreef op donderdag 21 april 2016 @ 07:29:
Fuck, volgens mij gaat het niet goed als je 's nachts droomt over de nieuwe goblins :F
Die nieuwe gob is toch maar voor (imo domme) pets ?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

schaapiej schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:14:
[...]

Mensen die hierdoor op hun pik getrapt zijn in 3... 2... 1... :+
_O-

Ik speel alleen SC, mede omdat ik niet de concentratie heb om HC te spelen en ik kan heeeeel slecht tegen m'n verlies, dus ik doe het mezelf niet aan.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

SideShow schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:16:
[...]

Die nieuwe gob is toch maar voor (imo domme) pets ?
yes, maar ik vind domme pets leuk :P
Ik houd van transmogs/kleurtjes/pets/wings etc.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Mad-Matt schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:16:
[...]

_O-

Ik speel alleen SC, mede omdat ik niet de concentratie heb om HC te spelen en ik kan heeeeel slecht tegen m'n verlies, dus ik doe het mezelf niet aan.
Ahja, het is deels een ingesteldheid. Ik speel nu dark souls 3 en je leert het meestal wel aanvaarden :) Maar daar is je karakter en gear tenminste niet weg als je sterft. HC zal ik nooit doen, en al zeker niet in een spel waar sterven door een lagspike of andere netwerk issue meer dan reëel is

• kwakke01

kwakke01

[...]

Ik blijf ook de HC club trouw, ondanks een instabiele PC die me zeer waarschijnlijk ik S6 ook een paar RiP's gaat kosten |:(
gewoon een lon bombardement crusader maken; dies veilig genoeg om solo zo nu en dan een d/c te incasseren :)

ben benieuwd naar volgende week; tot dan verder met pushen van mn crus; hij staat momenteel op GR65

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ha inderdaad, volgende week de patch, mooi op koningsdag! Hebben we toch nog wat aan die waardeloze feestdag...
Tot die tijd verder met mijn LoN Bombardement crusader, gister de eerst runs op GR50 gedaan en de snelste was in 3:03, nu de Thorns gem even naar 90 brengen en dan eens kijken wat die kan!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:25
Neles7 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:07:
[...]

Heb wel wat ideeën voor je. Zal ze vanavond even posten, niet zo handig op een mobiel.
Nou nou nou :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

[...]

Die PC blijft toch een dingetje, nog een dike week om daar eens een definitieve oplossing voor de vinden.

En van dat vals spelen, heel herkenbaar, op SC ga ik ook nooit dood, ik speel dan ook als HC.

Cititzen of Ladonia

LoN Strafe is lekker voor lazy farming =)

Ik moet toch vanavond maar eens een rondje rerolls gaan doen op een Valla...als je die gebruikt i.p.v. Clip verlies je wat snelheid maar de output op packs is enorm veel hoger. TX farming gaat dan prima.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Grin schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:08:
Ha inderdaad, volgende week de patch, mooi op koningsdag! Hebben we toch nog wat aan die waardeloze feestdag...
Tot die tijd verder met mijn LoN Bombardement crusader, gister de eerst runs op GR50 gedaan en de snelste was in 3:03, nu de Thorns gem even naar 90 brengen en dan eens kijken wat die kan!
Dan zijn er in ieder geval 2 republikeinen aanwezig op dit forum Grin :+
Na een kleine boost para sc keer ik voor S6 weer terug naar hc ....... barb it is 8)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:02:
[...]

Dan zijn er in ieder geval 2 republikeinen aanwezig op dit forum Grin :+
Na een kleine boost para sc keer ik voor S6 weer terug naar hc ....... barb it is 8)
Ach het koninghuis/president is een dillema: 't is onverschillig of men door de kat of de hond gebeten wordt. De grootste hinder ondervind ik die dag van de mafkezen die de stad overnemen; de gehele provincie stroomt leeg naar de 'grote stad' om daar mallotig te gaan doen (overal dronken lui, geluidsoverlast, rotzooi, straten afgesloten, etc etc enz enz). Doe dat lekker in je eigen dorp/weiland. Dus ik ben blij dat ik die dag niet naar buiten hoef! Ohja, maar ik woon in de stad dus daar heb ik voor gekozen/mag ik niet over zeuren... 8)7

Thank god for the patch! :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Grin op 21-04-2016 11:39 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.