Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Veel plezier vanavond iedereen! Ik probeer morgenavond mee te doen!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Krullebol.nl schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:46:
[...]

Ik wilde eigenlijk Crusader doen, al is 't maar om eventuele goede gear.. maar misschien is M6 wel een beteren/snellere optie om van Season af te zijn 8)

edit:
Het is ook wel een beetje afhankelijk van hoeveel mensen op season blijven hangen na hun stashtab. Als iedereen Season door blijft spelen is NS een beetje saai
sjo; klussen zit erop voor vandaag; nu eens kijken of we de patch binnen kunnen trekken en een beginnetje kunnen maken aan s6 :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 15:39
Ben momenteel darksouls3 helemaal aan het uitwonen, maar hierna zit ik toch sterk te twijfelen om ook aan diablo te beginnen.
is het redelijk instappen in de diablo serie of is het net zoals bij darksouls dat je alles zelf moet uitvinden en amper uitleg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50
vet toevallig dat ik precies vandaag diablo weer opstart na maanden XD hahah
mooi beginnen aan nieuwe seizoen.

Is er veel veranderd met de classes met 2.4 of nu ? is crusader dit seizoen ook nog saai ?
Vorig seizoen demon hunter gespeeld. twijfel nu welke ik nu wil spelen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 00:49
Prima dag 1. Beetje fun levelen, mesen boosten terwijl ik shards farm, en uiteindelijk GR46 clear. Morgen maar eens verder kijken :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50
Wat is dit nou weer :/ in nog geen 48 uur al GR 71 op seasonal hardcore.... GG season denk ik voor mij.dit slaat toch nergens op zo snel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ricmaniac schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 08:59:
Wat is dit nou weer :/ in nog geen 48 uur al GR 71 op seasonal hardcore.... GG season denk ik voor mij.dit slaat toch nergens op zo snel
Nog geen 48 uur? In nog geen 16 uur bedoel je? ;) Vorig seizoen ging het ook al erg hard, toen zat (uit mijn hoofd) Sabrac op zaterdagavond ook al in de GR60's ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

GR75 op HC ook al voorbij zien komen.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde D3 wel weer een beetje oppakken op Season maar helaas a.s. maandag op vakantie :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Angeloonie schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:39:
Wilde D3 wel weer een beetje oppakken op Season maar helaas a.s. maandag op vakantie :+
Dan heb je nog mooi 2 hele dagen de tijd :o

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja...zo redenerend moet je ook niet gaan darten, er zijn namelijk mensen die doorgaans nog geen 5 beurten voor een leg nodig hebben.

En NS is nog makkelijker hé...als je season te makkelijk vind, waarom dan überhaupt nog spelen?

Persoonlijk hoop ik de 70 dit weekend te halen...wordt wel krap omdat ik vanmiddag en vanavond van huis ben.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:59:
[...]

Tja...zo redenerend moet je ook niet gaan darten, er zijn namelijk mensen die doorgaans nog geen 5 beurten voor een leg nodig hebben.

En NS is nog makkelijker hé...als je season te makkelijk vind, waarom dan überhaupt nog spelen?

Persoonlijk hoop ik de 70 dit weekend te halen...wordt wel krap omdat ik vanmiddag en vanavond van huis ben.
Net al even een half uurtje met Firedrunk en een vriend van hem meegelopen op T2, nu level 25. Vanavond maar even doorknallen naar 70 en dan kan de fun beginnen! Kijken hoe snel we die stash tab binnen hebben ;). Helaas na morgenochtend de komende week weinig tijd om te spelen, maar het seizoen duurt gelukkig nog even... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 15:48
Net opgepikt. Ultimate edition voor de ps4. Nog niets gespeeld hiervan, behalve d2. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Mijn WD begint langzaam op gang te komen. Para 200 weer voorbij, Helltooth compleet en een sacred harvester. Alleen de short man's finger wil nog niet droppen en die is toch zacht gezegd redelijk belangrijk.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:40:
[...]

Dan heb je nog mooi 2 hele dagen de tijd :o
Mjah dat schiet ook niet op als ik vervolgens niets kan doen hehe :P Loop ik toch meteen al achter.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:26
Mijn stash/mules flink opgeruimd! Een LoN Strafe in elkaar gezet, Monk Support moet nog altijd Little Roque maar is verder af.. Mjjn UE Cold is nu helemaal af.. Vaulten zo goed als onbeperkt en kom nooit hatred tekort! Gaat hard door TX! chars aankleden ruimt stash iig aardig op hehe!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Wat is in S6 de meest aan te raden WD build? Progressie-georienteerd uiteraard, niet alleen om TX te farmen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 14-09 17:23
Ik loop tegen iets raars aan. Misschien is hier iemand die het kan verklaren.
Zie mijn Life stats zonder helm. En na het opzetten van een Inna's helm met %life gem.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2dbqter.png

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2lk4ayt.png

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Marcvz schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:06:
Zie mijn Life stats zonder helm. En na het opzetten van een Inna's helm met %life gem.

[afbeelding]

[afbeelding]
Je hebt 200k minder life met je helm op :/
Nooit gezien zoiets...

Wellicht een andere char beschikbaar om die helm een keer op te zetten? Of een andere helm? Wat gebeurt er wanneer je alles uit trekt en enkel die helm opzet?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7

[afbeelding]

[afbeelding]
Het valt me op dat je life% bonus zakt van 94% naar 33% dat is waarschijnlijk waarom je Hp minder is. De oorzaak dat is een goeie ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Het seizoen lekker begonnen dit keer. Gisteravond vijf uurtjes gespeeld en vanochtend nog een keer vijf uurtjes. Inmiddels P325 met volle gear (op een Focus na) en een paar ancients. De Furious Charge / Boulder Toss Barb is echt bizar qua damage! Zonder F/R, met een 3200dps 2hander met lage rolls en met nog niet alle legendary gems (en pas één op 25+) zit ik rond de 50-60B crits... Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren met goede gear en F/R! Helaas wel erg squishy (fully buffed rond de 25M toughness (+50% DR van Ancients). GR50 vlieg je doorheen, maar een elite verkeerd aankijken en je moet een dutje doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 26-12-2024

[afbeelding]

[afbeelding]
Nvm, verkeerd gelezen..

Was er vorig seizoen niet ook een issue met inna set en health pools?

[ Voor 11% gewijzigd door Nephalem op 01-05-2016 19:06 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Net met Ray 88 2P met mijn SuppDH gehaald. Heb de nieuwe build nog niet 100% onder controle maar gelukkig is hij bruikbaar. Nu nog een keer Little Roque en dan is mijn SuppMonk ook af... Als die ooit gaat komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was de stashtab.... Alleen of ik nou terug ga naar offseason twijfel ik toch over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 00:24:
Zo, dat was de stashtab.... Alleen of ik nou terug ga naar offseason twijfel ik toch over...
Waarvoor zou je op seasons blijven is meer de vraag IMO.

hooguit wanneer je seasonal beter is dan die op NS maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thalaron schreef op maandag 02 mei 2016 @ 07:00:
[...]

Waarvoor zou je op seasons blijven is meer de vraag IMO.

hooguit wanneer je seasonal beter is dan die op NS maar dat lijkt me sterk.
Vanwege het feit dat NS nogal dood is. Tenzij je een vaste groep hebt op NS is het nu gewoon veel makkelijker om op season te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Ook een top weekendje erop zitten met m'n dh,de nodige items kwamen vlotjes binnen en inmiddels toch al para 500+ en gr 71 gecleared wat me toch heel even de nr1 positie in de clan opleverde 😜.
Nu terug werken en afkicken hehe

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Als het een beetje mee zit dan heb ik vanavond het stashtab ook unlocked.
Laatste dingetje wat ik moet doen is drie gems op 65 hebben, zijn nu 60-55-54.

Wil daarna ook teruggaan naar non-season, als we daar minimaal 4 man hebben om een party te maken vind ik het allemaal prima! :p En als er niemand online is op NS kan ik natuurlijk altijd even m'n season char pakken. Genoeg mogelijkheden dacht ik zo :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Wat zijn de vereisten voor de extra stashtab?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 00:24:
wtf... no-lifer :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Sommige van jullie spelen of heel veel of hebben veel geluk met drops :0. Gisteren hele dag gespeeld en mijn Monk op 70 en nu in T7 / T8 / T9 (vanavond proberen) met paragon 150. Maar na de Inna set (geen ancient items helaas) compleet te hebben kakt de boel in aangezien er niks dropt. Zag ook al mensen met de zeldzame wings en pets en die zijn rond mijn level ;(

Iemand nog tips welke legendary gems goed zijn voor Inna build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tijdens het levelen zag ik ook verschil tussen drops.

Ik was met Gekkebelg aan het levelen, ik had in totaal 3 legs in 50 levels ofzo en hij had er meer dan 10.
Vrij frusterend, wel fijn dat ik zijn afdankertjes kreeg die voor mij weer upgrades waren :)

Nu ben ik full leg/set gegeard (lvl 70), maar nog wel 2 items van lvl 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een tikkie ja:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Net Grift 61 gecleared op S6 hardcore met mijn Demon Hunter.

Levert toch een mooie plek in de top 350 op de leaderboards op!

Trots! O-)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Wow, sommige mensen zijn wel heel hard gegaan dit weekend... Stashtab complete en GR70+ gecleared? Bizar. Ondertussen ren ik nog rond zonder Focus... Daarna zal de damage een stuk beter worden.

Heb wel al een deel van de gear voor een support barb klaar, dus daar ook maar eens aan beginnen. Kunnen er tenminste high grifts gerund worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

geef je groot gelijk, het is dat ik zaterdag moest trainen en gister 2 wedstrijden had anders had ik ook al een heel eind verder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Heb je dan een class gekozen welke je goed kent? Ik heb juist een nieuwe class gekozen (Monk), is weer eens iets anders dan flash fire wizard :). Maar ja dan gaat het allemaal niet zo vlot.

Kan me haast niet voorstellen dat je de stash tab zo snel hebt gehaald met een nieuwe class ;) Wel netjes trouwens dat je het zo snel gehaald hebt. Nu kun je de wings en pets verzamelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 15:48
Spelen jullie steeds het spel opnieuw uit ofzo?

Ben nu nog met de eerste playthrough bezig.
De teksten die hier voorbij komen lijken net op grieks soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Sosua schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:33:

Meeste doen alleen bounties en (Greater) rifts welke je kunt spelen op advanture mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 20:58
Sosua schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:33:

De meesten praten hier over de endgame
Je hebt de story mode en je hebt adventure mode zeg maar. Je kan eender waar naartoe gaan, nieuwe levels (rifts / greater rifts) doen etc ...
Het zal snel duidelijk worden als je blijft spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb afgelopen season niets van de storymode gespeeld en nu heb ik hem ook nog niet aangeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Ik heb de story mode gedaan tot aan de Skeleton King voor Leoric's Crown. Daarna dropte direct als set plan cain's en kon ik direct met rifts en bounties door naar de 70.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Mystery schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:55:
Ik heb de story mode gedaan tot aan de Skeleton King voor Leoric's Crown. Daarna dropte direct als set plan cain's en kon ik direct met rifts en bounties door naar de 70.
Wij hebben als groep leoric overgeslagen. En zelfs zonder Cains en EXP gem was het verschil zo minimaal bij ons dat snel killen als groep denk ik uiteindelijk efficienter is als zoveel moeite stoppen in een item dat je na het levelen toch weg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:33:
[...]

Heb je dan een class gekozen welke je goed kent? Ik heb juist een nieuwe class gekozen (Monk), is weer eens iets anders dan flash fire wizard :). Maar ja dan gaat het allemaal niet zo vlot.

Kan me haast niet voorstellen dat je de stash tab zo snel hebt gehaald met een nieuwe class ;) Wel netjes trouwens dat je het zo snel gehaald hebt. Nu kun je de wings en pets verzamelen ;)
Nieuwe class? Vanaf start erbij met D3, zit al meer dan 3500 uur in... (ouch, das 2 jaar werk) dus nieuwe class, nee, ik ken alles wel redelijk. Maar nu gewoon vertrouwd DH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Hier ook een goed (compleet no-life) weekend gehad. Paragon 600+, 1 conquest verwijderd van de stash tab, en dat alles op een class die ik niet tot nauwelijks speel. Een groot deel van de game mechanics verschillen niet echt per class. Voor de season start goed uitzoeken welke build je wil gebruiken (en welke items je nodig hebt) helpt.

Het helpt iets als je met een 4-man team bent aan de start van de season. Voor de rest was het pretty much riften tot je er bij neervalt, we hebben 1x bounties gedaan zodat iedereen genoeg mats had om in ieder geval de 3 cube slots te kunnen vullen voor de respectievelijke builds. We hebben de story mode niet aangeraakt.
Nadat iedereen de 4 stukken van de starter set had en redelijke gear (legendaries/yellows) had om T4 te kunnen doen heeft iedereen solo GR20 gedaan voor de laatste 2 set delen. Daarna weer met 4 man (greater) riften voor gear, legendary gems en paragon levels.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Wow. En ik was al blij dat ik met m'n crusader het tot level 59 haalde na een weekend. Laat staan paragon. XD

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Met RayM vanochtend wat TX runs gedaan in de hoop mijn Support Monk te voorzien van een Little Roque.. Lukt niet helemaal zoals verwacht maar ik heb hem!

Nieuwe Slanderer (ancient) en een Little Roque (bedankt Cube na zo'n 150 pogingen)...
Mocht iemand al ervaring hebben opgedaan met de nieuwe support monk en nog op of aanmerkingen hebben hoor ik ze graag!

Klik

[ Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 02-05-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Vanmorgen even snelle gameplay video gemaakt van de Archon FB. Wat een pingpong build.. Weet niet hoe lang ik dit volhoud. Dit was overigens met eens erg slechte chantodo combinatie. Met betere wapens zal hij door 60s heen vliegen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Thalaron schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:21:
Met RayM vanochtend wat TX runs gedaan in de hoop mijn Support Monk te voorzien van een Little Roque.. Lukt niet helemaal zoals verwacht maar ik heb hem!

Nieuwe Slanderer (ancient) en een Little Roque (bedankt Cube na zo'n 150 pogingen)...
Mocht iemand al ervaring hebben opgedaan met de nieuwe support monk en nog op of aanmerkingen hebben hoor ik ze graag!
Met mijn support Monk, zonder geoptimale gear voor 2.4.1, heb ik tot nu toe GR95 gedaan (met Sting, Ray en Jim). Vergelijkbaar met die van jou dus volgens mij moet dat bij jou ook wel gaan lukken! Moet zelf in ieder geval nog van de crit chance op gear af aangezien dat nu useless is :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Thnx!

Zal eens kijken vanmiddag. Dan mats grinden en lage gems uppen tot 75 ofzo zodat ik later het echte werk kan doen wanneer de season koorts begint te zakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig tijd gehad dit weekend (vrijdagavond training, zaterdag helemaal geen tijd, zondag wel aardig wat tijd) maar wel de 70 kunnen halen. Vanavond maar eens kijken hoe het in T1-T2 gaat. Ik heb een Schaefer's gevonden en eigenlijk is dat wel interessant als build-up power; zo'n 700% weapon damage per seconde in een flinke area als ik EB met lightning ingedrukt hou, daar moet mee te werken zijn totdat de 6p DMO binnen is. Wellicht dat ik de Schaefer's bonus op cube eens ga testen met full Tal en een Spectral setup....750% per seconde met de 3000% Tal is toch best een berg area damage.
Bisamrat schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:32:
Iemand nog tips welke legendary gems goed zijn voor Inna build?
Bane of the Trapped is een gegeven (door Water Ally heb je slow op al je attacks). Verder een beetje afhankelijk van build en skills. Ik vind Wreath of Lightning nu erg interessant; die is makkelijk actief te houden en de damage is significant geworden. Mirinae is ook grove damage maar je moet high-ApS Fist-of-Fury spelen. Wellicht heb je nog een defensive gem nodig, Molten is dan prima met de Ally-boosted regen. Als je generator speelt, is Simplicity ook goed (4% van max life met 80% van 2x Earth Ally is veel LoH).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren ook meegelopen met wat tweakers (Jim, Sting & Neles), denk dat ik nu geeindigd ben met een T10 Delsere wizard. Nog een beetje de build aan het uitproberen maar leek aardig te werken. Nog wel een beetje squishy dus effe wat defense gems levellen vanavond!

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan1981 op 02-05-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

bhahahaha, zal je barb maar zijn.

http://giphy.com/gifs/3o7qEbV7ZyyccOR4ZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
RIP wie zijn zijn barb t ook mag zijn. Best wel een troll grotesque :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Hele weekend is het rustig hier en nu moeten ze werken en zitten ze hier alsnog over diablo te spammen. Stelletje verslaafden! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Vorig zeizoen GR 50 gehaald met WoW wizard. Ik vroeg met trouwens iets af, ik heb vorig zeizoen geen extra stash tab gehaald, was die stash tab permanent en ben ik die nu voor altijd kwijt? Of moet je hem dit zeizoen weer opnieuw halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Ryan1981 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:19:
Vorig zeizoen GR 50 gehaald met WoW wizard. Ik vroeg met trouwens iets af, ik heb vorig zeizoen geen extra stash tab gehaald, was die stash tab permanent en ben ik die nu voor altijd kwijt? Of moet je hem dit zeizoen weer opnieuw halen?
Elk seizoen kun je 1 extra stash tab verdienen als je ver genoeg komt met de journey. Maximaal kun je 10 tabs krijgen. Dus je kunt er zolang over doen als je wilt, alleen duurt het dan wellicht wat langer tot je alle 10 tabs hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Neles7 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Elk seizoen kun je 1 extra stash tab verdienen als je ver genoeg komt met de journey. Maximaal kun je 10 tabs krijgen. Dus je kunt er zolang over doen als je wilt, alleen duurt het dan wellicht wat langer tot je alle 10 tabs hebt.
Ah ok dus ik loop er 1 achter dan, goed om te weten. Bleef gister steken bij die set dungeon, ging te snel dood en 3x 30 beesten in een bubbel was te moeilijk om te halen. Zal nu misschien iets beter gaan. Hopelijk ga ik dit seizoen ook een wat hoger GR halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ryan1981 op 02-05-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

kidicoke schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:14:
Hele weekend is het rustig hier en nu moeten ze werken en zitten ze hier alsnog over diablo te spammen. Stelletje verslaafden! })
Nu kan het, baas op vakantie en thuis zit ik te spelen. Dus nu hier spammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond laatste 12 levels geboost gekregen op mijn wiz van een tweaker, ook izual kill meegekregen.

Daarna zou ik gaan maffen, maar kon slaap niet vatten, dus maar op mijn DH wat cosmetics proberen te farmen..

Nu het idee dat ik misschien beter een DH had kunnen maken als eerste char >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zijn er mensen rond 18.00 uur online die zin hebben in T10 speedrifts / GR50+ (of 60+, moet ook wel lukken)? Als je mij zoekt, ik zit rond die tijd op de SG Teamspeak!

[ Voor 4% gewijzigd door adamvansanten op 02-05-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:17:
Gisteravond laatste 12 levels geboost gekregen op mijn wiz van een tweaker, ook izual kill meegekregen.

Daarna zou ik gaan maffen, maar kon slaap niet vatten, dus maar op mijn DH wat cosmetics proberen te farmen..

Nu het idee dat ik misschien beter een DH had kunnen maken als eerste char >_<
Als je je vanavond ff meld zal ik je DH even boosten.
(als m'n internet een beetje stabiel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mad-Matt schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Als je je vanavond ff meld zal ik je DH even boosten.
(als m'n internet een beetje stabiel is)
Oh dat boosten is geen probleem :) meer dat ik een beetje baal dat ik mijn gifts nu geburned heb op mijn wizard :P

Wat ik mij afvraag, ik heb nog 1 gift tegoed, die van grift 20 solo, als ik die op mijn wizard haal en dan op mijn DH open komt er dan DH gear uit? of is die gift inhoud al bepaald als ik hem haal?

Kan ik bijvoorbeeld anders mijn DH eerst boosten en de laatste gift halen op mijn DH (grift20 op DH runnen) en dan alsnog iig 2x DH set krijgen?

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:01:
[...]

Oh dat boosten is geen probleem :) meer dat ik een beetje baal dat ik mijn gifts nu geburned heb op mijn wizard :P

Wat ik mij afvraag, ik heb nog 1 gift tegoed, die van grift 20 solo, als ik die op mijn wizard haal en dan op mijn DH open komt er dan DH gear uit? of is die gift inhoud al bepaald als ik hem haal?

Kan ik bijvoorbeeld anders mijn DH eerst boosten en de laatste gift halen op mijn DH (grift20 op DH runnen) en dan alsnog iig 2x DH set krijgen?
Ah ok, das kut. Volgens mij kan je idd de laatste 2 nog op een andere char halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Maar moet ik hem dan echt op dat char halen? of is op dat char openen voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nee op die char halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Mystery schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:25:
Is voor de stashtab halen ook de wizard te doen in S6? Welke zoektermen qua build gebruiken? De reden is dat ik wizard al een tijdje niet gespeeld heb en die spot wel wil opofferen voor s6.
Gangbare builds:

Energy Twister Delsere
Energy Twister Tal Rasha
Archon Firebird
Arcane Torrent Delsere
Explosive Blast Tal Rasha (aka Fire Flash) - deze is met name zeer geschikt voor T10 speed farming, bijvoorbeeld in combinatie met de Sage set als je in een hoog tempo death breaths wil farmen.

Met Energy Twister Tal Rasha heb je wiskundig gezien kans om "redelijk eenvoudig" solo GRift 100 tot 120 te halen (en binnen een groep trouwens 120+)

De andere build en class die Grift 100 tot 120 solo "redelijk eenvoudig" zou kunnen doen is trouwens de Furious Charge Raekor Barb

De rest zit er wiskundig gezien net onder.

[ Voor 13% gewijzigd door mindcrash op 02-05-2016 15:34 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Je kan AT goed met delsere koppelen.

Dit met Twister Sword + Etched Sigil en als bonus de riem Hergbrashs Binding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:13:
Je kan AT goed met delsere koppelen.

Dit met Twister Sword + Etched Sigil en als bonus de riem Hergbrashs Binding.
Ja ok, maar de channel maakt dan niet uit, kan ook Ray of Frost of Desintregrate worden, want de damage is dan toch niet relevant (geen 2000% bonus). Voordeel van AT is Flame Ward DR, maar ook de CC van Ray of Frost kan interessant zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
*O* Jeej, zojuist het stashtab unlocked! *O*
Wanneer start season 7 voor het volgende tabblad?!

[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 02-05-2016 16:55 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

schaapiej schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:53:
Volgens de FAQ van D3 duurt een season ongeveer 3 maand, dan zit er nog ca. 2 weken tussen de seizoenen. Dan kom je uit op half augustus, waarschijnlijk zullen ze de volgende season starten aan het eind van de (Amerikaanse) zomervakantie.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

schaapiej schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:53:
Haha speedrunner! Ergens eerste helft augustus? Even geduld dus nog! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Vandaag dit Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/oE2hm/13f2294bc4.png pareltje gevonden. Alleen geen idee wat ik het beste kan rerollen. UE blijft glass canon dus dat zou DEX zijn. Maar Phys Res is ook nooit weg?

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Neles7 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:04:
Vandaag dit [afbeelding] pareltje gevonden. Alleen geen idee wat ik het beste kan rerollen. UE blijft glass canon dus dat zou DEX zijn. Maar Phys Res is ook nooit weg?

Wat denken jullie?
Single res ipv exp zou ik dan denken... Dat beetje dex ga je. Zeker met augments, amper missen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Zarhrezz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:37:
[...]
Bedoel je hier niet AT Tal Rasha? Delsere krijgt geen bonus damage op AT.
Arcane Torrent Delsere in aktie op GR20 featuring Drahque:

Let vooral op z'n damage en gear, naast z'n eerste Delsere items :X

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mindcrash schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:23:
[...]

Arcane Torrent Delsere in aktie op GR20 featuring Drahque:

[video]

Let vooral op z'n damage en gear, naast z'n eerste Delsere items :X
Erhm...1k paragon?

Net zelf met 4 pieces Delsere de 20 gedaan voor de full set, in mijn geval met Disintegrate. Maar zodra je de full set hebt, is de damage van de non-set skills gewoon niet interessant meer, dat was mijn punt. ET in 6p krijgt de 2000% niet, ET in 6p Tal krijgt de 3000% wel...da's nogal een verschilletje.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Zarhrezz schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:32:
[...]

Erhm...1k paragon?

Net zelf met 4 pieces Delsere de 20 gedaan voor de full set, in mijn geval met Disintegrate. Maar zodra je de full set hebt, is de damage van de non-set skills gewoon niet interessant meer, dat was mijn punt. ET in 6p krijgt de 2000% niet, ET in 6p Tal krijgt de 3000% wel...da's nogal een verschilletje.
Hij heeft de Paragon punten niet toegewezen, zoals hij uitlegt in de video. Dit is een test voor een level 70 start build, en schijnbaar de build die hij nu op live gebruikt om de eerste rifts te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja wiz delsere 4 set is gewoon kut omdat je aafhankelijk bent van je non set finds :P

Na gistreren 2 vrienden geholpen te hebben aar 70 op mijn 4set wiz knoop doorgehakt, vanavond (als ik niet naar de film ga tenminste) pak ik mijn DH en ga ik die naar 70 knallen. Ga wel weer wiz als ik wat betere shit heb gevonden, want dit was drama :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Ook dit season maar diablo weer opgepakt na 2 seizoenen overgeslagen te hebben. Gister blessed door RGNjezus met een godly short man finger (precies op het moment dat ik tegen me groep zei dat ik die ring nooit ga je vinden, zat de hele tijd ringen te cuben en te gamblen), een hele goede witching hour en compass ring op een avondje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister een ancient Wraps of Clarity gevonden, erg lekker.
Nu nog hopen op een Manticore.

http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/77375423

En nog een vraag, die lege socket op m'n offhand, wat kan ik daar het best voor rerollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Mad-Matt schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:26:
En nog een vraag, die lege socket op m'n offhand, wat kan ik daar het best voor rerollen?
CDR, AD of eventueel RCR.
Zoals de rest van je gear er op dit moment bij staat zou ik voor CDR gaan.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanks. (Het is nog geen wereld gear, ik weet, maar komt vast goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Mad-Matt schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:26:

edit:
n.v.m., was al beantwoord

[ Voor 30% gewijzigd door Krullebol.nl op 03-05-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren vlak voor ik ging slapen nog een rondje bounties gedaan en een IK Boulder Breaker gereforged, komt deze eruit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VccoQV5.jpg

Vooral de max fury roll is erg fijn ;). Nu bijna volledige gear ancient, crits komen boven de 200 miljard uit. Binnenkort maar eens wat grifts gaan pushen! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door adamvansanten op 03-05-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Bah. Iedereen om me heen heeft veel geluk met Kadala als het gaat om reforgen van wapens.

Inmiddels heb ik mijn Yang's Recurve op mijn HC Demon Hunter welgeteld 15x gererolled zonder ancient resultaat. :'(

Gisteren blijven steken op grift level 64 (goed voor plekje 339 op de leaderboards), daar had ik een net-niet proc te pakken waardoor ik het niet aandurfde om 65 te doen. Met een ancient boog zou dat absoluut moeten lukken!

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 03-05-2016 08:47 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:18
adamvansanten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:37:
Gisteren vlak voor ik ging slapen nog een rondje bounties gedaan en een IK Boulder Breaker gereforged, komt deze eruit:

[afbeelding]

Vooral de max fury roll is erg fijn ;). Nu bijna volledige gear ancient, crits komen boven de 200 miljard uit. Binnenkort maar eens wat grifts gaan pushen! ;)
dat is idd een mooie zeg Lever eens in :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Wolf schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:45:
Bah. Iedereen om me heen heeft veel geluk met Kadala als het gaat om reforgen van wapens.
Dan moet ik dat maar eens proberen, aangezien de drops nog niet echt mee zitten :'(

Vanavond maar even kijken of ik kan 'meeliften' op T10 rift runs. T9 lukt gisteren net met een groep (ik verzamel de mobs met mijn monk) en de rest doet de DPS. En dan maar hopen op wat goede drops.

Dus als er vanavond wat OP tweakers op T10 gaan riften houd ik me aanbevolen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bisamrat op 03-05-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:47

Grin

Ride si sapis.

Gister ook maar even begonnen met S6, uiteraard een DH want: snel. Maar ik hoorde geruchten dat we wellicht wat langer op S6 blijven plakken... Eerst maar eens die verdraaide ringen en ancient wapen zien te vinden. O-)
Mochten we langer op S6 blijven plakken dan ook maar een monk in elkaar draaien...
Ohja, iedereen (you know who you are ;) ) bedankt voor de boost/hellfire runs/TX leech etc etc enz enz O+

[ Voor 14% gewijzigd door Grin op 03-05-2016 09:42 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Grin schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:40:
Gister ook maar even begonnen met S6, uiteraard een DH want: snel. Maar ik hoorde geruchten dat we wellicht wat langer op S6 blijven plakken... Eerst maar eens die verdraaide ringen en ancient wapen zien te vinden. O-)
Mochten we langer op S6 blijven plakken dan ook maar een monk in elkaar draaien...
Ohja, iedereen (you know who you are ;) ) bedankt voor de boost/hellfire runs/TX leech etc etc enz enz O+
Grin?

Op Seasons?

Echt waar?

Ik geloof 't bijna niet >:)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hehehe dolle boel joh, zoveel mensen online! NS is toch wel behoorlijk dood na de start van een season. Het blijft een leuk spelletje met een leuke groep sociale en inmiddels bekende spelers. Dat doet veel! Vanavond maar weer verder knallen en kijken wat de prutsers gaan uitspoken in dit era. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Goldman schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:49:
[...]

dat is idd een mooie zeg Lever eens in :+
Aantrekkelijk, maar ik houd hem toch maar zelf denk ik ;). Vanavond nog een uurtje tijd, maar eens kijken of ik GR65+ solo kan doen nu (en legendary gems levelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Gister de journey verder gedaan, ben nu bij slayer aanbeland. Die delsere set dungeon was onevenredig lastig vergeleken met alle andere quests die je moet voldoen. 3 x 30 beesten in een time bubble bleek echt moeilijk om alle mobs in een groep the herden en dan je bubbel erop te plaatsen. Maar uiteindelijk gelukt.

En toen vond ik mijn eerste consumable, gelijk mijn scepter geupgrade, maar die is niet echt heel goed of zo. Dus toen nog een keer een GR om mijn gem naar 25 te levellen met tumbler en toen dropte er nog een consumable! die bewaar ik voor wanneer ik een echt goed wapen vind (of craft in de cube).

Ook GR 45 gedaan solo zonder problemen (had nog 1/2 bar tijd over) dus vandaag eens kijken hoe ver ik kom, waarschijnlijk eerst mijn toughness beter maken. Damage is redelijk (1M arcane + 6Delsere, focus/res offhand & cube) maar ik moet in mijn bubbel staan en de vijhanden ook :P.

Mijn build is trouwens wel vaag, doe zonder buffs eigenlijk geen noemenswaardige damage maar zodra de buffs opstapelen piekt hij volgens mij heel hoog want ik heb een T10 riftguardian in 5 klappen (arcane orbs) dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Gisteren even avondje bounties gedaan en dacht voordat ik ga slapen even paar keer cuben.
En tot mn verbazing had ik een keer geluk haha! er kwam een ancient yang uit 3450 dps :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xiru-1450/hero/77251064

Nu maar hellfire amulets gaan craften haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

matrix14 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:13:
Gisteren even avondje bounties gedaan en dacht voordat ik ga slapen even paar keer cuben.
En tot mn verbazing had ik een keer geluk haha! er kwam een ancient yang uit 3450 dps :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xiru-1450/hero/77251064

Nu maar hellfire amulets gaan craften haha!
:9

Wat heb je tegen Kulle gezegd om dat voor elkaar te krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:15:
[...]

:9

Wat heb je tegen Kulle gezegd om dat voor elkaar te krijgen? :P
Waarschijnlijk zijn pillowtalk waargemaakt, ik zie niet hoe je anders' zo een Yang's krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Iemand enig idee of RoRG alleen uit een bepaalde act cache kan komen of is het wel van alle acts mogelijk? Ben er beetje klaar mee na tig bountie rondes en nog steeds geen RoRG voor de cube, Als je hem alleen van 1 act kan krijgen farm ik alleen die wel ofzo, op NS krijg ik normaal elke ronde wel een RoRG :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

kidicoke schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:40:
Iemand enig idee of RoRG alleen uit een bepaalde act cache kan komen of is het wel van alle acts mogelijk? Ben er beetje klaar mee na tig bountie rondes en nog steeds geen RoRG voor de cube, Als je hem alleen van 1 act kan krijgen farm ik alleen die wel ofzo, op NS krijg ik normaal elke ronde wel een RoRG :/
A1 runs, en A1 runs only. Hij kan ook droppen op A4 (daar kan alles droppen) maar A1 is specifiek voor de RoRG.
Dat zou iemand met jouw spelervaring toch wel moeten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Bokkie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:34:
[...]

Waarschijnlijk zijn pillowtalk waargemaakt, ik zie niet hoe je anders' zo een Yang's krijgt :(
Haha ik had dit weekend zon 5-6 yangs gekregen allemaal kut.. dus dacht probeer dat reforgen eens en na 5x kreeg ik deze al... Dit is echt puur lucky gewoon.. vorige season had ik alleen maar ongeluk dus mag wel keertje haha

heb kulle wel even een biertje gegeven voor zn goede daad! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door matrix14 op 03-05-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

matrix14 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:44:
[...]

Haha ik had dit weekend zon 5-6 yangs gekregen allemaal kut.. dus dacht probeer dat reforgen eens en na 5x kreeg ik deze al... Dit is echt puur lucky gewoon.. vorige season had ik alleen maar ongeluk dus mag wel keertje haha
Mja vorig seizoen maar een DH aangemaakt voor erbij nadat ik ook wel een leuke yangs gevonden had http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/74860414 :P

Maar dit siezoen na dus een wiz gestart te hebben maar besloten om toch maar een DH te gaan mainen ^^

Pagina: 1 ... 90 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.