Nu speel ik alleen wizard dus ik heb geen flauw idee wat goed is voor andere poppetjes maar als ik een 2hander staff goed wil noemen zit hij over de 4000 dps, dit is voor 2hand bow anders blijkbaar?matrix14 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:13:
Gisteren even avondje bounties gedaan en dacht voordat ik ga slapen even paar keer cuben.
En tot mn verbazing had ik een keer geluk haha! er kwam een ancient yang uit 3450 dps
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Xiru-1450/hero/77251064
Nu maar hellfire amulets gaan craften haha!
mindcrash schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:45:
Hij heeft de Paragon punten niet toegewezen, zoals hij uitlegt in de video. Dit is een test voor een level 70 start build, en schijnbaar de build die hij nu op live gebruikt om de eerste rifts te clearen.
Dit is wat ik bedoelde. DMO 2-piece is een beetje CC / debuff, maar niets noemenswaardig op gebied van DPS of Toughness. Bij 4-piece heb je prima Toughness voor T4 / tier 20 maar nog niets DPS-wise. Welke skills je gebruikt is dus niet relevant, je bent hoe dan ook afhankelijk van drops, zoals Bokkie aangeeft. Ik had al een tijd een Cindercoat en channel belt, dus ik ging gewoon door met Disintegrate, 4-piece DMO was puur de 50% DR.Bokkie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 06:55:
Mja wiz delsere 4 set is gewoon kut omdat je aafhankelijk bent van je non set finds
Na gistreren 2 vrienden geholpen te hebben aar 70 op mijn 4set wiz knoop doorgehakt, vanavond (als ik niet naar de film ga tenminste) pak ik mijn DH en ga ik die naar 70 knallen. Ga wel weer wiz als ik wat betere shit heb gevonden, want dit was drama
Als je kijkt naar andere sets, zitten er tussen die op 4-piece al wat voor je DPS doen. Deze gaan dus veel sneller. Vorig seizoen was het met DH helemaal pret; met 2-piece de 600%. DH dit season met wat mazzel op 70 is helemaal erg; als er 2 pieces Shadow snel droppen zit je op 1200% damage bonus en ben je gewoon klaar voor T6.
Ook bv. een 2-piece Tal Rasha is al een betere start dan 4-piece DMO...in de opbouw is het gewoon 'damage is king' en DMO doet dat niet voor 6-piece.
Maar goed, het is ook weer geen drama...ik heb gisteravond op m'n eerste 20 run ook gewoon de 6-piece binnengehaald. Disintegrate eraf, Blades erop en gaan. T7 was nog wat te traag, T6 gaat prima. Nu is het DBs farmen om wands door de upgrade te halen...een boomstick of Fragment is dan minimaal T8 en vanaf daar zien we wel weer verder.
Klopt, de ranged weapons zitten lager op de max DPS.Ryan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:48:
Nu speel ik alleen wizard dus ik heb geen flauw idee wat goed is voor andere poppetjes maar als ik een 2hander staff goed wil noemen zit hij over de 4000 dps, dit is voor 2hand bow anders blijkbaar?
ik denk dat voor bow de max rond de 3600 zit als ik het goed heb. Bij bow wordt het vanaf 3300 als goed gezienRyan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:48:
[...]
Nu speel ik alleen wizard dus ik heb geen flauw idee wat goed is voor andere poppetjes maar als ik een 2hander staff goed wil noemen zit hij over de 4000 dps, dit is voor 2hand bow anders blijkbaar?
Hier ook nog wachten op de Ancient bow...Wolf schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:45:
Bah. Iedereen om me heen heeft veel geluk met Kadala als het gaat om reforgen van wapens.
Inmiddels heb ik mijn Yang's Recurve op mijn HC Demon Hunter welgeteld 15x gererolled zonder ancient resultaat.
Gisteren blijven steken op grift level 64 (goed voor plekje 339 op de leaderboards), daar had ik een net-niet proc te pakken waardoor ik het niet aandurfde om 65 te doen. Met een ancient boog zou dat absoluut moeten lukken!
En vond 64 (12m 42.333s) ook genoeg, eerst maar het wapen upgraden.
De rest gaat al weer aardig goed :D
Ah oke, dat maar eens proberen dan. En nee normnaal hoef ik niet na te denken voor RoRG want ik heb amper builds met DH die dat nodig heeft en normaal dropt die elke bountie ronde zo'n beetjeGrin schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:41:
[...]
A1 runs, en A1 runs only. Hij kan ook droppen op A4 (daar kan alles droppen) maar A1 is specifiek voor de RoRG.
Dat zou iemand met jouw spelervaring toch wel moeten weten
Vraagje voor de witch doctors:
Ik heb een sacred harvester 2400 dmg (bijna max damage roll, 6% dmg, int vit). En een ancient manajuma 3000 dmg (int, chance area dmg (rerolled stat) on hit, 9% dmg) en gift socket.
Zouden de 5 extra soul harvest stacks meer damage geven dan de ancient manajuma? Ik kan de sacred harvester nog giften en een stat rerollen. Is het dan beter om de 6% dmg te rerollen of mischien vit naar area dmg on hit?
Ik heb nog geen furnace voor in de cube. Alleen vind ik het zonde deze sacred harvesterer te cuben. Ik kan wel een lvl 12 WD maken en gamblen voor de knife om de mogelijk pool te verkleinen (werkt dit ook met craften in de cube?).
Ik heb een sacred harvester 2400 dmg (bijna max damage roll, 6% dmg, int vit). En een ancient manajuma 3000 dmg (int, chance area dmg (rerolled stat) on hit, 9% dmg) en gift socket.
Zouden de 5 extra soul harvest stacks meer damage geven dan de ancient manajuma? Ik kan de sacred harvester nog giften en een stat rerollen. Is het dan beter om de 6% dmg te rerollen of mischien vit naar area dmg on hit?
Ik heb nog geen furnace voor in de cube. Alleen vind ik het zonde deze sacred harvesterer te cuben. Ik kan wel een lvl 12 WD maken en gamblen voor de knife om de mogelijk pool te verkleinen (werkt dit ook met craften in de cube?).
Ik zou eerder wat bounties gaan runnen voor materials, de Sacred Harvester reforgen tot je een goede ancient hebt en dan de gift gebruiken? Bounty runs kosten gemiddeld 20-25 minuten voor alle acts (in een public 4p game), denk dat je met een paar runs wel een ancient hebt. Gaat denk ik sneller dan dat je een tweede gift krijgt (alhoewel sommige mensen erg veel mazzel hebben met gifts vinden).bronce schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:31:
Dit is in ieder geval hoe ik aan mijn ancient IK wapen ben gekomen (paar posts hierboven). Derde reforge was raak (dus twee rondjes bounties op T10 moeten doen, kostte een uurtje).
[ Voor 7% gewijzigd door adamvansanten op 03-05-2016 11:40 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Je kan per dag wel 2+ gifts krijgen als je 60+ speed runs doet. Je krijgt per 4-5min zon 6-7 legendaries. Dus dan forceer je heel snel de kans dat een gift dropt.
Ben 560 para en heb nu 7 gifts gehad bijna alles door grifts
Je hebt 9945 int 5 stacks komen overheen met +-1492 int je Dps per 100 int is ongeveer 15300 komt neer op +-230K dps. Moet je even kijken of je meer dps verliest dan dat als je sacred harvester aan doet.bronce schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:31:
Maar je mist ook 30% Damage reduction van je lakumbas ornament en 50% armor bonus van je soul harvest als je de sacred harvester niet mee neemt dus kom je Toughness te kort ga voor de sacred harvesterer
Ik heb 2 gifts gekregen toen ik voor mijn journey mijn gem naar level 25 moest brengen. Dit waren level 35 grifts waar ik en tumbler redelijk snel doorheen stoomde.matrix14 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:42:
Je kan per dag wel 2+ gifts krijgen als je 60+ speed runs doet. Je krijgt per 4-5min zon 6-7 legendaries. Dus dan forceer je heel snel de kans dat een gift dropt.
Zouden ze de Grift droprate verhoogd hebben?
Kan ik mij niet voorstellen; alleen door de power creep is die doorgevoerd is (+20% dps) kunnen spelers momenteel erg snel levelen met mediocre gear en als je in de hogere regionnen komt, dropt er gewoon meer gear en dus eerder upgrades.Ryan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:44:
[...]
Ik heb 2 gifts gekregen toen ik voor mijn journey mijn gem naar level 25 moest brengen. Dit waren level 35 grifts waar ik en tumbler redelijk snel doorheen stoomde.
Zouden ze de Grift droprate verhoogd hebben?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ben een beetje huiverig met reforgen omdat de kans op een slechtere roll best groot is en dus zonde is als de harverster beter is dan de manajuma (met een 2e harvester kan ik dat wel doen). Heb gelukkig 2 gifts dus in de mogelijkheid om te experimenteren.adamvansanten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:39:
[...]
Ik zou eerder wat bounties gaan runnen voor materials, de Sacred Harvester reforgen tot je een goede ancient hebt en dan de gift gebruiken? Bounty runs kosten gemiddeld 20-25 minuten voor alle acts (in een public 4p game), denk dat je met een paar runs wel een ancient hebt. Gaat denk ik sneller dan dat je een tweede gift krijgt (alhoewel sommige mensen erg veel mazzel hebben met gifts vinden).
Dit is in ieder geval hoe ik aan mijn ancient IK wapen ben gekomen (paar posts hierboven). Derde reforge was raak (dus twee rondjes bounties op T10 moeten doen, kostte een uurtje).
De extra toughness is zeker welkom. Wat zou je dan rerollen op de harverster, 6% dmg naar hogere roll of vit naar een dmg stat?Temp2264 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:44:
[...]
Je hebt 9945 int 5 stacks komen overheen met +-1492 int je Dps per 100 int is ongeveer 15300 komt neer op +-230K dps. Moet je even kijken of je meer dps verliest dan dat als je sacred harvester aan doet.
Maar je mist ook 30% Damage reduction van je lakumbas ornament en 50% armor bonus van je soul harvest als je de sacred harvester niet mee neemt dus kom je Toughness te kort ga voor de sacred harvesterer
Vind de drops in grifts enorm tegen vallen tot zover. maar goed, ook nog niet boven de 30 uitgeweest (zo sterk ben ik nog niet). Maar zelfs op 28 dropte er geen enkele leg.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik had inderdaad twee IK wapens. Als je genoeg materials farmt (of tijd hebt om sowieso langer door te spelen als je niets goed gambled, kan je gewoon gaan gamblen met je ene Sacred Harvester. Of tot je een goede hebt besluiten sowieso Manajuma's te gebruiken. Als je per sé nu al de Sacred Harvester wilt gebruiken, zou ik inderdaad wachten tot je een tweede hebt. Als je veel vrije tijd hebt, zou ik gewoon beginnen met bounties en (mocht je pech hebben met reforgen) een aantal uur doorknallen.bronce schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Ben een beetje huiverig met reforgen omdat de kans op een slechtere roll best groot is en dus zonde is als de harverster beter is dan de manajuma (met een 2e harvester kan ik dat wel doen). Heb gelukkig 2 gifts dus in de mogelijkheid om te experimenteren.
Zou ik de stats van de harverster even moeten zien het kan heel goed zijn dat als de primary reroll er meer Damage uit kan halen als die 4% extra voor je reroll en Vit wegrollen kan maar de dan zou ik het naar area damage rerollen die is erg belangrijk in de garg buildsbronce schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:54:
De extra toughness is zeker welkom. Wat zou je dan rerollen op de harverster, 6% dmg naar hogere roll of vit naar een dmg stat?
@Sacred Harvester: ik zou sowieso geen gift gebruiken op een non-ancient wapen. Reforgen is je beste kans op het verkrijgen van een ancient (op kort termijn). Ik realiseer mij ook dat je daarvoor veel bounties moet doen, maar in een bounty farm community kan het heel snel gaan.bronce schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Ben een beetje huiverig met reforgen omdat de kans op een slechtere roll best groot is en dus zonde is als de harverster beter is dan de manajuma (met een 2e harvester kan ik dat wel doen). Heb gelukkig 2 gifts dus in de mogelijkheid om te experimenteren.
[...]
De extra toughness is zeker welkom. Wat zou je dan rerollen op de harverster, 6% dmg naar hogere roll of vit naar een dmg stat?
De extra toughness is nodig voor de hogere grifts, dus reforgen tot je een ancient hebt of veel farmen op die manier een ancient verkrijgen.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik ben dit season ook maar eens begonnen met een DH, altijd erg leuk om te doen! season 3 was de laatste keer dat Diablo op mijn pc mocht draaien, nu is het wel weer zeker leuk!
Nu even weer een clan zoeken om leuk mee te kunnen doen..
Weet iemand al wat de topbuilds zijn om leuk mee te gamen? Ik heb een hekel aan barb, dus daar begin ik ook zeker niet aan
Weet iemand al wat de topbuilds zijn om leuk mee te gamen? Ik heb een hekel aan barb, dus daar begin ik ook zeker niet aan
@clan: ik zal zo eens een marketing text plaatsenEngeltje83 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:19:
Ik ben dit season ook maar eens begonnen met een DH, altijd erg leuk om te doen! season 3 was de laatste keer dat Diablo op mijn pc mocht draaien, nu is het wel weer zeker leuk!
@top builds: kijk even op diablofans.com voor builds; er staan ook starterbuilds op de website voor het geval dat je nog niet alle gear compleet hebt.
Ik kan alleen spreken voor Demon Hunters, maar de topbuilds zijn Marauder 6 en Unhallowed Essence 6. Van beide builds heb ik een char in mijn signature staan.Engeltje83 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:19:
Op dit moment doet Unhallowed Essence meer damage dan Marauder maar die laatste levert je meer utility en survivability op.
De een bouw je rondom cluster arrow, de ander rondom multishot, qua moeilijkheidsgraad liggen ze allebei laag als je goed kan ontwijken.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Clan gezocht?
Voor de mensen die nog een clan zoeken - nu Season 6 weer begonnen is
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 1050leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.
Voor iedereen die graag mee wil (mee)leechen en/of een powerlevel zoekt, hier een aantal generieke tips (met dank aan Neles7):
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. RetLaw kan je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
WhatsApp
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Aanmelding via RetLaw - bij voorkeur in-game of via pm via dit forum.
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, PoE, Rainbow Six Siege, The Division, Albion, Kingsroad, FO4, the Witcher 3, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 750 - overall (season en/of non-season)
Wij hebben momenteel ongeveer 137 leden, waaronder Vidra, Wolf, Angeloonie, Protax, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, adamvansanten, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.4.1: Leaderboards / Season 6
Doorgaans zijn er elke avond zijn er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-10) > normal rifts, season 6 en ook GR (95+) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen
Vandaar ook de naam Solidarity 
Wat voor hulp?
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Aanmelding via Vidra of een van de andere admins, zie hieronder - bij voorkeur in-game of via PM hier op het forum.
Hoe kan ik mij aanmelden?
GoTHC - wie zijn wij?
GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 75 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
Voor de mensen die nog een clan zoeken - nu Season 6 weer begonnen is
Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 1050leden) - zoeken op 'Tweakers' met als subcategorie "English (British)", daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder genoemde) clans wel aanwezig.
Voor iedereen die graag mee wil (mee)leechen en/of een powerlevel zoekt, hier een aantal generieke tips (met dank aan Neles7):
- Vraag vrienden om je te helpen;
- Vraag sterkere mensen in je clan;
- Join de Tweakers community (e.g. Communities > English (British) > Tweakers);
- Join specifiek Powerleveling / Gearing community's (e.g. DemonHunters);
- Join Solidarity Gaming Teamspeak server;
[ #1 - Tweakers Clan - clan tag <GoT>] |
Tweakers-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek
Als je lid wil worden van de Tweakers Clan roep dit dan in de community chat. RetLaw kan je dan aan de clan toe voegen.
Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel
Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen
De Tweakers Clan heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
\[/EINDE RECLAMEBLOK #1] |
[#2 - Solidarity Gaming - clag tag <SG> ] |
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, PoE, Rainbow Six Siege, The Division, Albion, Kingsroad, FO4, the Witcher 3, etc.).
We hebben onze eigen teamspeak server - welke bij ook beschikbaar stellen voor andere clans, bijv. GoT. Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).
Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje!
In onze ogen levert Teamspeak niet alleen bij aan een gezellig gesprek maar ook een bijdrage aan de end-game progress van de game.
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Tegenwoordig hebben wij een ondergrens gesteld voor nieuwe aanwas van paragon lvl 750 - overall (season en/of non-season)
Wij hebben momenteel ongeveer 137 leden, waaronder Vidra, Wolf, Angeloonie, Protax, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, adamvansanten, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen.
Patch 2.4.1: Leaderboards / Season 6
Doorgaans zijn er elke avond zijn er genoeg parties op seasons (en non-season) om samen te (g)riften.
Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-10) > normal rifts, season 6 en ook GR (95+) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen
Wat voor hulp?
- Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
- Gear/build check;
- Uitleg over de D3 mechanics;
- Discussies, etc.
Solidarity Gaming heeft ook een gezellige whatsapp groep waarin allerlei items de revue passeren.
Hoe kan ik mij aanmelden?
- Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
- Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
- In-game contact op te nemen met vydra#2644 of klablabla#2228
- In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2] |
[ #3 - GoTHC - clan tag <GoTHC>] |
GoTHC - wie zijn wij?
GoTHC is een afgeleide van de normale GoT clan, maar dan voor de hardcore spelers
As in Diablo II, Diablo III gives players the choice to make hardcore characters. Players are required to first level up a regular character to level 10 before they have the option to create new Hardcore characters. Hardcore characters cannot be resurrected; instead they become permanently unplayable if they are killed. Hardcore characters are separately ranked, and they can only form teams with other hardcore characters. After dying, the ghost of a hardcore character can still chat, the name still shows up in rankings, but the character cannot return to the game.
Wij hebben momenteel ongeveer 75 leden - voornamelijk leden van dit forum. De clanleader = GoTKwakke#2365 - neem voor meer informatie contact met hem op.
\[/EINDE RECLAMEBLOK #4] |
Over clans gesproken, ik heb het best enorm naar mijn zin in SG, met name teamspeak is een lekkere toevoeging, maar aangezien ik dit seizoen hardcore speel is het vaak toch lastig een party te vinden binnen de clan. Het aantal mensen dat hardcore speelt is op een hand te tellen dit seizoen.
Misschien zou het dan handiger zijn als ik naar GoTHC over zou stappen ofzo... Keuzes keuzes...
Misschien zou het dan handiger zijn als ik naar GoTHC over zou stappen ofzo... Keuzes keuzes...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik heb het ook als ik mijn HC Crusader speel, er zijn maar weinig in de 'normale' clans.Wolf schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:42:
Over clans gesproken, ik heb het best enorm naar mijn zin in SG, met name teamspeak is een lekkere toevoeging, maar aangezien ik dit seizoen hardcore speel is het vaak toch lastig een party te vinden binnen de clan. Het aantal mensen dat hardcore speelt is op een hand te tellen dit seizoen.
Helaas is het in D3 niet mogelijk met je HC chars in andere clans te zitten (heeft voor en nadelen uiteraard)...
Ik ga denk ik vanavond maar een lading materials farmen. Gebruik manajuma offhand i.p.v henry voor bounties. Dan blaas ik er zo doorheen. En dan beslis ik nog wel of ik een 2e harvester ga regelen of deze ga rerollen. Als ik genoeg mats heb en gewoon veel kan rerollen moet het wel lukken.Vidra schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:12:
[...]
@Sacred Harvester: ik zou sowieso geen gift gebruiken op een non-ancient wapen. Reforgen is je beste kans op het verkrijgen van een ancient (op kort termijn). Ik realiseer mij ook dat je daarvoor veel bounties moet doen, maar in een bounty farm community kan het heel snel gaan.
De extra toughness is nodig voor de hogere grifts, dus reforgen tot je een ancient hebt of veel farmen op die manier een ancient verkrijgen.
Zit op het werk dus ik kan de stats nu niet precies vertellen. De damage roll ligt wel dicht bij de max in de buurt. Volgens mij zat de max damage op ~1430 van de max 1490Temp2264 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:04:
[...]
Zou ik de stats van de harverster even moeten zien het kan heel goed zijn dat als de primary reroll er meer Damage uit kan halen als die 4% extra voor je reroll en Vit wegrollen kan maar de dan zou ik het naar area damage rerollen die is erg belangrijk in de garg builds
Zozo flinke eis die paragon 750!.
Nou dat valt wel mee hoor ... als je een beetje je best doet dan kan je in een weekje wel verkrijgenRyan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:59:
Dan is het season alweer bijna voorbij voordat ik zover benRyan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:59:
Haha misschien ondertussen wel ja. Ik speel sinds de release van D3, heb er heel veel uren inzitten (ook van voor paragon level natuurlijk) maar sta nog steeds maar op 670Vidra schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:00:
[...]
Nou dat valt wel mee hoor ... als je een beetje je best doet dan kan je in een weekje wel verkrijgen
Leuk om te zien dat ik er ook tussen sta! Heb ik het afgelopen driekwart jaar toch mijn sporen op TS verdiend.Vidra schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:36:
Wij hebben momenteel ongeveer 137 leden, waaronder Vidra, Wolf, Angeloonie, Wooldoor, Samtax, Sabrac, 4th, FireDrunk, Temp2264, Adam, Scorpio616, ye-roon, TepelStreeltje, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve spelers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen
Het lijkt veel, maar in dit seizoen zit je er zo op. Vorig seizoen heb ik drie weken fanatiek gespeeld (met relatie + fulltime baan ernaast) en geëindigd op P680. Nu zit ik na 14 uur spelen alweer op P443. P750 is dus niet zoveel meer als het lijkt...Ryan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:59:
En die bitch vergeet mijadamvansanten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:07:
[...]
Leuk om te zien dat ik er ook tussen sta! Heb ik het afgelopen driekwart jaar toch mijn sporen op TS verdiend.
[...]
Het lijkt veel, maar in dit seizoen zit je er zo op. Vorig seizoen heb ik drie weken fanatiek gespeeld (met relatie + fulltime baan ernaast) en geëindigd op P680. Nu zit ik na 14 uur spelen alweer op P443. P750 is dus niet zoveel meer als het lijkt...
2de account aanschaffenKrullebol.nl schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:45:
[...]
Ik heb het ook als ik mijn HC Crusader speel, er zijn maar weinig in de 'normale' clans.
Helaas is het in D3 niet mogelijk met je HC chars in andere clans te zitten (heeft voor en nadelen uiteraard)...
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
hahaha, toen ik dat dikgedrukte hierboven zach dacht ik, hmm daar zit meer achterProtax schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:14:
[...]
En die bitch vergeet mij
| D3 Battletag: Protax#2556 | Solidarity Gaming Admin |

Heb ik aan gedacht, maar nee... da's ook niet wat voor mij
Mijn Speed UE Cold nog een tikje sneller gemaakt 
Goldwrap > Chain of Shadows
Companion Wolf > Impale Impact
Evasive Fire Focus > Hardened (heb nooit hatred nodig, puur voor extra toughness en F/R buff)
Vault Tumble > Action Shot
Blood Vengeange (niet meer nodig) > Cull the Weak
Twijfel nog of ik andere bracers neem, maar denk dat zoals hij nu is het redelijk optimaal is voor lage GRifts / TX Rifts en Bounties.
Kan nu onbeperkt en kosteloos Vaulten (Rune moet ik nog aanpassen) en doordat ik geen Discipline nodig heb blijft de UE buff ook maximaal waardoor ik Wolf absoluut niet mis. Preperation is buiten de 20 Discipline we zinloos geworden. Met alternatieve ringen zou je die kunnen wisselen met wat anders.
UE Cold Speedrift/Bounties (Reventon)
Zei's en Bane of the Powerfull zijn standaard. Gezien je niet hoeft te lopen is buiten gold farming Boon of the Hoarden niet heel nuttig. Zou Bane of the Trapped gebruiken als 3e gem maar had geen zin om die van mijn andere char af te halen. Molten zou ook kunnen, dan ben je nagenoeg onsterfelijk!
Evasive Fire Focus > Hardened (heb nooit hatred nodig, puur voor extra toughness en F/R buff)
Vault Tumble > Action Shot
Blood Vengeange (niet meer nodig) > Cull the Weak
Twijfel nog of ik andere bracers neem, maar denk dat zoals hij nu is het redelijk optimaal is voor lage GRifts / TX Rifts en Bounties.
Kan nu onbeperkt en kosteloos Vaulten (Rune moet ik nog aanpassen) en doordat ik geen Discipline nodig heb blijft de UE buff ook maximaal waardoor ik Wolf absoluut niet mis. Preperation is buiten de 20 Discipline we zinloos geworden. Met alternatieve ringen zou je die kunnen wisselen met wat anders.
Zei's en Bane of the Powerfull zijn standaard. Gezien je niet hoeft te lopen is buiten gold farming Boon of the Hoarden niet heel nuttig. Zou Bane of the Trapped gebruiken als 3e gem maar had geen zin om die van mijn andere char af te halen. Molten zou ook kunnen, dan ben je nagenoeg onsterfelijk!
[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 03-05-2016 14:37 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Moet je maar niet altijd met een vast groepje in een ander TS subchannel zitten!
Dat doen we nu niet hoor, iedereen is welkomadamvansanten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:43:
[...]
Moet je maar niet altijd met een vast groepje in een ander TS subchannel zitten!
Heb ik al gedaan, speciaal voor HC characters alleen we hebben nog geen HC season gespeeld dus is tot dusver leeg. Komend season of als deze gaat vervelen ga ik er wel wat op doen denk ik.Krullebol.nl schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Heb ik aan gedacht, maar nee... da's ook niet wat voor mij
Jullie zaten niet in max 4 kanaaltje?
[ Voor 22% gewijzigd door 4th op 03-05-2016 13:54 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Je kan 'm nog sneller maken met de Hot Pursuit passive!Thalaron schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:38:
Snell Cold UE MS
Lekkere gloves, maar doe jij niet veel meer damage als je gewoon je 6-piece set aantrekt en die rorg in je cube wisselt voor convention of elements? Das elke 16seconden, 4 seconden lang 200% damage erbij!Thalaron schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:38:
Mijn Speed UE Cold nog een tikje sneller gemaakt
Aan het level van je gems te zien ben je al behoorlijk hoog gekomen maar ik vraag me af wat beter werkt.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Thnx, alleen wil ik ze nog wel een keer ancientlj_tree schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:27:
[...]
Lekkere gloves, maar doe jij niet veel meer damage als je gewoon je 6-piece set aantrekt en die rorg in je cube wisselt voor convention of elements? Das elke 16seconden, 4 seconden lang 200% damage erbij!
Aan het level van je gems te zien ben je al behoorlijk hoog gekomen maar ik vraag me af wat beter werkt.
Nee, want het is enkel voor TX bedoeld
Geloof me damage kom ik niet tekort haha
Ps: Net nog een aanpassing gemaakt i.v.m. Blood Vengeance niet meer nodig -> Cull the Weak = 20% meer dmg
Ik loop niet, ik Vault alleenschaapiej schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:26:
[...]
Je kan 'm nog sneller maken met de Hot Pursuit passive!
[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 03-05-2016 14:39 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vault is ook sneller bij hogere move speed! Vorig seizoen heb ik een Shadow voor farming gebruikt, met 80% base movement gaat Vault echt snel joh!
Voor een speedfarm is Hot Persuit / Tactical Advantage en Krelm's belt (met Molten of Ballista voor shield) echt een voordeel.
MS werkt ook voor Vault voor zover ik weet!
Edit: Zarhrezz is mij voor!
[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 03-05-2016 14:45 ]
Ah ok, wist ik niet. Die Krelm's Belt zal hem niet worden ivm dat vaulten dan dmg inleveren betekend (disc uitgeven is een no-go)schaapiej schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:44:
[...]
MS werkt ook voor Vault voor zover ik weet!
Edit: Zarhrezz is mij voor!
Warzechian zal ik dan maar aantrekken en dan zal het inderdaad Hot Persuit worden
Als je de U6 DH alleen voor T10 gebruikt, begrijp ik niet waarom je per sé geen damage wilt inleveren? Mijn U6 DH is echt matig gegeared (samengeraapt zooitje van wat ik toevallig had liggen) vergeleken met jouwe en ik one-shot alles op T10 (behalve de RG). Ik zou gewoon fullspeed gaan! Damage zit toch wel goed.Thalaron schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:58:
[...]
Ah ok, wist ik niet. Die Krelm's Belt zal hem niet worden ivm dat vaulten dan dmg inleveren betekend (disc uitgeven is een no-go)
Warzechian zal ik dan maar aantrekken en dan zal het inderdaad Hot Persuit worden
Character: http://eu.battle.net/d3/e...amvsan-2784/hero/11380831
EDIT: Zie nu dat ik eigenlijk Ballistics er ook wel uit kan gooien voor Hot Pursuit. Zit ik het te verdedigen, heb ik het zelf niet eens...
[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 03-05-2016 15:11 ]
Voor TX farming kan LoN Strafe ook ziek snel zijn. Met perma-Vengeance nooit zonder Hatred en speed met Krelm's / Warzechian / Hot Pursuit / Tactical + Shadow Glide is erg hoog. Doordat je damage doet tijdens movement verlies je geen tijd met stilstaan om dingen dood te maken of containers te schieten voor Warzechian.
Zo eentje heb ik op NS ook, alleen heb de build niet ge-optimaliseerd.. voor snelle farm/bounties is't wel heel prettig... Right-Click and goZarhrezz schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:52:
Voor TX farming kan LoN Strafe ook ziek snel zijn. Met perma-Vengeance nooit zonder Hatred en speed met Krelm's / Warzechian / Hot Pursuit / Tactical + Shadow Glide is erg hoog. Doordat je damage doet tijdens movement verlies je geen tijd met stilstaan om dingen dood te maken of containers te schieten voor Warzechian.
Heb Ballistics er nog tussen staan zie ik haha... Was gisteren aan het testen met Fire vs Coldadamvansanten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:10:
[...]
Als je de U6 DH alleen voor T10 gebruikt, begrijp ik niet waarom je per sé geen damage wilt inleveren? Mijn U6 DH is echt matig gegeared (samengeraapt zooitje van wat ik toevallig had liggen) vergeleken met jouwe en ik one-shot alles op T10 (behalve de RG). Ik zou gewoon fullspeed gaan! Damage zit toch wel goed.
Character: http://eu.battle.net/d3/e...amvsan-2784/hero/11380831
EDIT: Zie nu dat ik eigenlijk Ballistics er ook wel uit kan gooien voor Hot Pursuit. Zit ik het te verdedigen, heb ik het zelf niet eens...

Ballistics > Hot Persuit dan dus.
En dmg inleveren ben ik niet zo van. Solo TX boeit dat weinig maar wil hem ook op 4P Bounties gebruiken. En mijn PC heeft nu al moeite met de snelheid hehe.
Dan zou ik eerst maar eens je CPU "reforgen" naar een nieuwer modelletjeThalaron schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:03:
[...]
Heb Ballistics er nog tussen staan zie ik haha... Was gisteren aan het testen met Fire vs Cold haha...
Ballistics > Hot Persuit dan dus.
En dmg inleveren ben ik niet zo van. Solo TX boeit dat weinig maar wil hem ook op 4P Bounties gebruiken. En mijn PC heeft nu al moeite met de snelheid hehe.
Top, zal deze week ergens wel een shout geven in de community chat.Vidra schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:34:
[...]
@clan: ik zal zo eens een marketing text plaatsen
@top builds: kijk even op diablofans.com voor builds; er staan ook starterbuilds op de website voor het geval dat je nog niet alle gear compleet hebt.
Diablofans heb ik inderdaad al gekeken voor leuke builds maar er zijn er nog maar weinig voor dit season.. Elk nieuw season lijkt er wel een andere character een boost te krijgen.
Wel leuk dat ze bepaalde items ook steeds boosten, zo veranderen de BIS items eigenlijk ook met het seizoen, houd het leuk en afwisselend
Ik wacht op de nieuwe generatie iMacadamvansanten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:05:
[...]
Dan zou ik eerst maar eens je CPU "reforgen" naar een nieuwer modelletje
zal vermoedelijk ergens in het einde van het jaar worden verwacht ik. Wanneer de eindejaarsbonus binnen is...
Geruchten gaan dat de nieuwe generatie vooral grafisch er flink op vooruit zal gaan. Heb nu een Late 2009 overigens
I know... Voor D3 kan het goedkoper! Maar ik doe er nog meer mee dan enkel D3
Nu heb ik dit season nog niet heel veel gespeeld; alleen in de avonduren... en ben nu al 460 ofzo. Hoe dan ook; de 750 plvl is de richtlijnRyan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:01:
[...]
Haha misschien ondertussen wel ja. Ik speel sinds de release van D3, heb er heel veel uren inzitten (ook van voor paragon level natuurlijk) maar sta nog steeds maar op 670
Ik ken de pijn heel goed, tot twee jaar geleden altijd D3 op mijn MacBook Air 2011 gespeeld. Geloof op 800 x 600 met alles op low haha. Toen maar een game PC erbij gebouwd, maar doe verder nog steeds alles op een Mac.Thalaron schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:22:
[...]
Ik wacht op de nieuwe generatie iMac
zal vermoedelijk ergens in het einde van het jaar worden verwacht ik. Wanneer de eindejaarsbonus binnen is...
Geruchten gaan dat de nieuwe generatie vooral grafisch er flink op vooruit zal gaan. Heb nu een Late 2009 overigens
I know... Voor D3 kan het goedkoper! Maar ik doe er nog meer mee dan enkel D3
Kleine tip: het is vaak goedkoper om een game pc + standaard iMac (wel met SSD natuurlijk) te kopen dan een iMac met een goede GPU... Heb je het beste van beide werelden (alleen wel twee schermen in je kamer staan).
Aangepast
Ja, dat wel... Pokke herrie in de lounge4th schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Heb ik al gedaan, speciaal voor HC characters alleen we hebben nog geen HC season gespeeld dus is tot dusver leeg. Komend season of als deze gaat vervelen ga ik er wel wat op doen denk ik.
[...]
Jullie zaten niet in max 4 kanaaltje?
Hier ook een iMac speler, idd een drama. Uiteindelijk een 780GTX moeten configureren in m'n late 2013 iMac...*Poef* en weg 3K+ Euro...adamvansanten schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:29:
[...]
Ik ken de pijn heel goed, tot twee jaar geleden altijd D3 op mijn MacBook Air 2011 gespeeld. Geloof op 800 x 600 met alles op low haha. Toen maar een game PC erbij gebouwd, maar doe verder nog steeds alles op een Mac.
Kleine tip: het is vaak goedkoper om een game pc + standaard iMac (wel met SSD natuurlijk) te kopen dan een iMac met een goede GPU... Heb je het beste van beide werelden (alleen wel twee schermen in je kamer staan).
Maar speel er wel D3 mee @ 2560*1440 alles vol open @ 40-60 fps
Mac's met een goede grafische kaart voor gaming zijn m.i. non-existent; HO-PE-LOOSCH!

Bouw eens machines met een fatsoenlijk grafische kaart Apple! En kom niet aanzetten met een Mac Pro met dikke GPU's voor rendering want dat werkt niet voor games.
De apple steam box! Vind het wel een leuk idee!Grin schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Hier ook een iMac speler, idd een drama. Uiteindelijk een 780GTX moeten configureren in m'n late 2013 iMac...*Poef* en weg 3K+ Euro...
Maar speel er wel D3 mee @ 2560*1440 alles vol open @ 40-60 fps![]()
Mac's met een goede grafische kaart voor gaming zijn m.i. non-existent; HO-PE-LOOSCH!![]()
Bouw eens machines met een fatsoenlijk grafische kaart Apple! En kom niet aanzetten met een Mac Pro met dikke GPU's voor rendering want dat werkt niet voor games.
Daar had ik dus ook geen zin in. Uiteindelijk voor rond de € 600,- mijn huidige game PC in elkaar gezet (grotendeels tweedehands) met een i5-4670K, 16GB RAM, R9 280X en 256GB SSD. Draait alles als een trein op 1600p. Mijn inmiddels bijna 5 jaar oude MB Air voldoet voor alle andere werkzaamheden nog uitstekend. Ben je toch een stuk goedkoper uit dan een iMac van € 3000,-...Grin schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Hier ook een iMac speler, idd een drama. Uiteindelijk een 780GTX moeten configureren in m'n late 2013 iMac...*Poef* en weg 3K+ Euro...
Mac's met een goede grafische kaart voor gaming zijn m.i. non-existent; HO-PE-LOOSCH!![]()
Ben bang dat dat niet gaat werken, aangezien Mac's toch niet echt bekend staan om gaming mogelijkheden (gedeeltelijk onterecht, er zijn best veel games beschikbaar tegenwoordig voor Mac). En een Mac Mini met een dikke (mobile) GPU zal nog steeds een absurd prijskaartje meekrijgen (lees < € 1000,-).Ryan1981 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:53:
[...]
De apple steam box! Vind het wel een leuk idee!
[ Voor 22% gewijzigd door adamvansanten op 03-05-2016 16:57 ]
Haha... maja...Grin schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:52:
[...]
Vind OSX verder wel erg prettig werken.
Het oog wilt ook nog eens wat.
Heb zo'n 2.5K aan budget en ik verwacht dat de komende generatie voor Diablo 3 Ruim zal volstaan
En mocht dat alsnog niet zo zijn wil ik toch een nieuwe iMac.. Weet niet of je met de nieuwe generaties nog de DisplayPort aansluiting kan gebruiken om hem als monitor te gebruiken? Nooit getest maar mijn Late 2009 zou dat moeten kunnen (27" dus).
Maar goed... Ik haal denk ik niet het instap 27" model maar die "er tussen in zit" en dan dus met een Hybrid disk + externe SSD voor Diablo met Thunderbolt/USB3.* (althans... dat is het idee).
Dan kan de oude iMac naar boven voor o.a. NZBGet
Edit: Ben nu D3 aan het installeren op de laptop van mijn schoonvader (zijn verjaardag)
Met wel 7.5MB/s gaat het wat trager dan thuis (19.5/20MB/s)
[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 03-05-2016 17:17 ]
Toch leuk dat vakantiegeld. Als het binnen is gaat ook mijn bestelling geplaatst worden...de GTX 960 doet 60 FPS op 1440p op max settings dus die blijft nog even tot de volgende generatie er is.
Pff elke reroll op me sacred harvester wordt steeds slechter.
Ik zal wanneer ik weer online kan eens testen of mijn Speed UE Cold zonder Pride's Fall werkt. Indien dat zo is kan ik UE Gloves aantrekken en Frostburns cuben, en dan is het ringslot vrije keus 
Of RRoG houden, Frostburns cuben en mijn trifecta ancient Gloves of Worship aantrekken! Mocht iemand nog leuke opties weten hoor ik het graag, ik zal het dan zeker uittesten
Ofwel mijn Legacy Frostburns aantrekken
Edit: als ik me die niet al gesloopt heb
Heb nog een paar
(gelukkig maar 1 van de 2 gesloopt)
Of RRoG houden, Frostburns cuben en mijn trifecta ancient Gloves of Worship aantrekken! Mocht iemand nog leuke opties weten hoor ik het graag, ik zal het dan zeker uittesten
Ofwel mijn Legacy Frostburns aantrekken
Edit: als ik me die niet al gesloopt heb

Heb nog een paar
[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 03-05-2016 21:06 ]
Je bent toch opzoek naar een ancientbronce schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:37:
Pff elke reroll op me sacred harvester wordt steeds slechter.
Ook met een niet ancient werkt het goed hoor
De 75 is er in ieder geval mee binnen
[ Voor 9% gewijzigd door Apsie op 03-05-2016 23:46 ]
Toch blijven proberen om te klagen, het schijnt te helpen!
Gisteren weer 100 souls er doorheen gejast om de Yang's recurve ancient te krijgen maar weer geen geluk. Frustratie No.1 op het moment.
Gisteren weer 100 souls er doorheen gejast om de Yang's recurve ancient te krijgen maar weer geen geluk. Frustratie No.1 op het moment.
Dat klopt, alleen heb dus een goede non ancient verpest haha. Net ietjes slechter dan die van Apsie. Ik doe de bounties best snel met angry chicken alleen toch maar een groep zoeken de volgende keer.
Ik vind Marauder echt super irritant spelen zeg, al die klote sentries neerzetten, blegh.
Snel die Unhallowed set zien te vinden. (Heb al 4 items)
Speel ook dit season weer een keer demon hunter, maar ervaar zelf dit probleem met de Marauder set niet.Mad-Matt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:54:
Ik vind Marauder echt super irritant spelen zeg, al die klote sentries neerzetten, blegh.
Heb echter nog niet eerder met andere sets iets gedaan, behalve de natalya set en dat was voor mij niet prettig spelen.
Unhallowed heeft erg goede dmg zonder sentries neer te hoeven zetten, dus vaulten en schieten, simpeler kan het niet
Flashfirewiz, alleen rondlopenMad-Matt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:00:
Unhallowed heeft erg goede dmg zonder sentries neer te hoeven zetten, dus vaulten en schieten, simpeler kan het niet
vorig seizoen heb ik mijn unhallowed set bijelkaar geraapt met alleen maar gloves
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha dan had je het na de introductie van de Marauder set al helemaal vreselijk gevonden.Mad-Matt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:54:
Toen schoten sentries gewoon op gezette tijden je equipped hatred spenders dus was het een kwestie van sentries neerplempen en als een beunhaas rondrennen om niet dood te gaan. Je werd door alles ge-oneshot.
Kan kloppen dat er toen niets aan vond nee, sinds season 5 weer de DH aangeraakt, daarna was de laatste keer nog voor RoS
Hahaha, dat waren inderdaad mooie tijden! In S1 werd het toen vervolgens dat je gewoon om een hoekje kon gaan staan en tegen de muur schieten, fullretard speelstijl.Wolf schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:26:
[...]
Haha dan had je het na de introductie van de Marauder set al helemaal vreselijk gevonden.
Toen schoten sentries gewoon op gezette tijden je equipped hatred spenders dus was het een kwestie van sentries neerplempen en als een beunhaas rondrennen om niet dood te gaan. Je werd door alles ge-oneshot.
Bleuballs FTWadamvansanten schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:30:
[...]
Hahaha, dat waren inderdaad mooie tijden! In S1 werd het toen vervolgens dat je gewoon om een hoekje kon gaan staan en tegen de muur schieten, fullretard speelstijl.
D3 vanilla CM wizard gespeeld dat waren nog eens tijden met verkrampte vingers
Gisteren m'n marauder setje compleet gemaakt, ik vind het prachtig spelen
Was eerst met 4 pieces van chakram naar CA overgestapt, had dat veel eerder moeten doen. Toen ik later het laatste stukje vond kon ik meteen 2 difficulties hoger spelen
Was eerst met 4 pieces van chakram naar CA overgestapt, had dat veel eerder moeten doen. Toen ik later het laatste stukje vond kon ik meteen 2 difficulties hoger spelen
Vind het jammer dat er geen enkele build is die een beetje hint naar D2.
(je hebt whirlwind barb die redelijk viable is) maar geen frozen orb, geen hammer(din).
Die hebben het eventjes leuk gedaan, maar helaas niet meer.
Oh ja, DH heeft natuurlijk multishot wat wel redelijk hetzelfde is.
(je hebt whirlwind barb die redelijk viable is) maar geen frozen orb, geen hammer(din).
Mij zijn de Whirlwind Barb en de Locust Swarm WD het meest bijgebleven. Whirlwind Barb was mijn main (volgens mij tot P91 gekomen voor RoS uitkwam) en Locust Swarm WD was hilarisch op de Fields of Misery. Hele map pullen en wachten tot alles dood is. Wat was dat eigenlijk frustrerend saai, steeds opnieuw de Fields of Misery clearen haha. Weet ook nog wel dat je dan de hele map had gepulled, de crypt in ging en als je er weer uit kwam de hele game 30 seconden bevroor, omdat er 300 enemies voor de deur stonden. Keihard buttonbashen en dan maar hopen dat je, wanneer het spel weer verder ging, nog leefde. Huidige endgame is dan toch een stuk gevarieerder en uitdagender.bronce schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:58:
D3 vanilla CM wizard gespeeld dat waren nog eens tijden met verkrampte vingers
Frozen Orb (met Delsere set) en Hammerdin (met Light set) zijn tegenwoordig allebei prima speelbare builds hoor. Ze zijn misschien niet geschikt om een leaderboards record mee te zetten, maar je kan ze absoluut nog goed spelen (T10 Rifts zijn nog wel goed te doen)!Mad-Matt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:23:
Vind het jammer dat er geen enkele build is die een beetje hint naar D2.
[ Voor 9% gewijzigd door adamvansanten op 04-05-2016 10:29 ]
Oh, dan moet ik er toch eens naar kijken, Frozen orb vond ik altijd zo leuk
Frozen Orb buildMad-Matt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:29:
Oh, dan moet ik er toch eens naar kijken, Frozen orb vond ik altijd zo leuk
Hammerdin build
Have fun!
thanks!
O ja, set items reforgen... Dat vergeet ik dus altijd. Gooi al mijn shards naar kadala voor een sunwoko soul, die had ik dus al lang kunnen reforgen met een shoulder die ik al erg vaak heb geloot.Bokkie schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:19:
[...]
Flashfirewiz, alleen rondlopen
vorig seizoen heb ik mijn unhallowed set bijelkaar geraapt met alleen maar gloveskadala gaf gloves, toen als een malle alleen maar gloves gegokt tot ik er een zooi had en die geceubed naar de andere setdlen
daarom ook niets ancient
Voel me toch een beetje noob nu...
Battle.net || Strava
D3 is gelukkig niet heel zwaar voor je GPU, dat is een gelukje voor Mac bezitters. Waar Apple vroeger behoorlijke GPU's had -OS 9 en begintijd OS X- zijn hun GPU's, buiten HTK-gebruik, op dit moment dikke shit. Ik begrijp ze prima, want niemand behalve gamers willen dikke game-GPU's... Maar jammer vind ik het wel!Thalaron schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:04:
[...]
Haha... maja...
Vind OSX verder wel erg prettig werken.
Het oog wilt ook nog eens wat.
Heb zo'n 2.5K aan budget en ik verwacht dat de komende generatie voor Diablo 3 Ruim zal volstaan
En mocht dat alsnog niet zo zijn wil ik toch een nieuwe iMac.. Weet niet of je met de nieuwe generaties nog de DisplayPort aansluiting kan gebruiken om hem als monitor te gebruiken? Nooit getest maar mijn Late 2009 zou dat moeten kunnen (27" dus).
Maar goed... Ik haal denk ik niet het instap 27" model maar die "er tussen in zit" en dan dus met een Hybrid disk + externe SSD voor Diablo met Thunderbolt/USB3.* (althans... dat is het idee).
Dan kan de oude iMac naar boven voor o.a. NZBGet
Edit: Ben nu D3 aan het installeren op de laptop van mijn schoonvader (zijn verjaardag)
Met wel 7.5MB/s gaat het wat trager dan thuis (19.5/20MB/s)
Tenzij je het topmodel iMac koopt, daar zit nog een AMD Radeon R9 M395 met 2 GB videogeheugen in. Geen echte hoogvlieger, maar wel zeker voldoende voor elk spelletje op medium settings. Jammer dat dat systeem je wel € 2.629,- kost... Mij iets te duur.Grin schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:23:
[...]
D3 is gelukkig niet heel zwaar voor je GPU, dat is een gelukje voor Mac bezitters. Waar Apple vroeger behoorlijke GPU's had -OS 9 en begintijd OS X- zijn hun GPU's, buiten HTK-gebruik, op dit moment dikke shit. Ik begrijp ze prima, want niemand behalve gamers willen dikke game-GPU's... Maar jammer vind ik het wel!
My 2 cents.adamvansanten schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:34:
[...]
Tenzij je het topmodel iMac koopt, daar zit nog een AMD Radeon R9 M395 met 2 GB videogeheugen in. Geen echte hoogvlieger, maar wel zeker voldoende voor elk spelletje op medium settings. Jammer dat dat systeem je wel € 2.629,- kost... Mij iets te duur.
Een GPU in een all-in-one moet de native resolutie van een scherm kunnen renderen. Punt. Voor de riMac is dat 5K, met die bak wil ik dus D3 spelen in 5K en niks anders. De nu beschikbare GPU's van die machine trekken dat nog net niet, ik verwacht dat met de volgende generatie GPU's dit wel mogelijk is voor een game als D3. Op dat moment vliegt m'n huidige iMac de deur uit voor een riMac. Kost wat maar voor mij is er geen vergelijkbaar/beter alternatief.
Heel begrijpelijk. Als ik het kon betalen zou ik precies hetzelfde doen! Tot die tijd houd ik het op twee aparte machines. We zijn inmiddels wel een beetje offtopic gegaan...Grin schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:46:
[...]
My 2 cents.
Een GPU in een all-in-one moet de native resolutie van een scherm kunnen renderen. Punt. Voor de riMac is dat 5K, met die bak wil ik dus D3 spelen in 5K en niks anders. De nu beschikbare GPU's van die machine trekken dat nog net niet, ik verwacht dat met de volgende generatie GPU's dit wel mogelijk is voor een game als D3. Op dat moment vliegt m'n huidige iMac de deur uit voor een riMac. Kost wat maar voor mij is er geen vergelijkbaar/beter alternatief.
Ik heb Sentry - Polar Station, dan doen je turrets ook wat CC en boosten damage met die passive skill. Momenteel knal ik met M6 met gemak door GR60 ermee (5-8 minuten) en ik heb nog niet eens zo'n goede gear. Nu ben ik Unhallowed setje aan het bijeensprokkelen, ik heb alle items, maar ik wil eerst betere items en mijn gems verhogen voordat ik overstap, omdat ik de speelstijl van de DH niet zo'n erg punt vind.Mad-Matt schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:54:
DH M6 vind ik echt een leuke build. Full retard met physical dmg of meer balanced met cold dmg. Ik probeer op S6 nu een cold build met hellfire passive 'Thrill of the Hunt', dat zou degelijke CC moeten geven. Ancient manticore met 1905 base dmg (1940 is max) ligt ook klaar om te rerollen, dus mid 70 moet dan lukken.
Reported!adamvansanten schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:04:
[...]
Heel begrijpelijk. Als ik het kon betalen zou ik precies hetzelfde doen! Tot die tijd houd ik het op twee aparte machines. We zijn inmiddels wel een beetje offtopic gegaan...
Heb wat zitten klooien met m'n SWK Monk.
Twee verschillende set-ups gespeeld;
- Fire > torch equipped en kyoshiro cubed
- Lightning > vengefull en kyoshiro equipped met torch cubed
Het wordt al aardig fishen op GR80+ maar is best een leuke build om te spelen!
GR80 clear met lightning en GR81 met fire

En intussen ben ik het fishen op GR82 alweer zat!

Voor de mensen die Wizard spelen, schijnbaar kun je een Flashfire build maken met Delsere (en dan ook alleen Delsere). Dit scheelt, zoals bij Quin, het bij elkaar sprokkelen van Firebird en Tal Rasha en kun je met wat geluk (o.a. Wand of Woh weten te scoren bij Kadala of Kulle) gelijk beginnen met speedfarmen. Zie deze video van Deadset waarin ook wat fijne early en late game progression builds op basis van de DMO set worden behandeld
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Bedankt Mindcrash, zit nu met die semi-useless Delsere (zonder extra drops useless dus) waar ik nu T5 mee aankan (T6 ook maar traag). Had het plan om Tal te farmen zodat ik de Delsere dungeon kan vermijden. Hoop dat het met jou tip wat sneller kan.
De DMO dungeon is echt zwaar irritant, ik zou 'em vermijden. De 200 missiles rebounden is simpel maar 3 keer 30 enemies in een bubble cast is echt waardeloos. Je moet alles heel erg op elkaar hebben en even rustig herding is er niet bij met de inkomende damage. Daarnaast moet je voorkomen dat de kleine beestjes doodgaan voordat je de bubble zet want zonder die kleintjes mag je blij zijn met 20 in een bubble. Ik heb de EB orb en dan zit je toughness goed genoeg (10M+ nodig voor DR), maar ja, die kleine beestjes gaan dan al kapot zonder dat ze zelfs maar in een bubble zitten.Nerve schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:49:
Bedankt Mindcrash, zit nu met die semi-useless Delsere (zonder extra drops useless dus) waar ik nu T5 mee aankan (T6 ook maar traag). Had het plan om Tal te farmen zodat ik de Delsere dungeon kan vermijden. Hoop dat het met jou tip wat sneller kan.
Uiteindelijk een rare wand zonder damage maar hele hoge LoH en Vit gebruikt...de beestjes gaan dan niet dood aan EB en kun je de 30 in een bubble wel halen. Maar ja, vervolgens ben je ruim een half uur bezig om de benodigde kills te maken.
Als je genoeg DR hebt (zeg Unity / Aquila) en daarbij genoeg LpS dan kun je rustig herden, bubble voor 30, alles wipen, dat nog twee keer en ondertussen nog ergens de missile reflects doen. Dat zal de manier zijn om ook de mastery te halen, maar dan heb je echt wel iets betere gear nodig dan rond chapter IV.
Ja had zoiets begrepen, Tals farmen dus :-p
Ik heb een vraagje voor jullie.
Ik speel nu season 6. Heb het spel sinds ros is uitgekomen niet meer gespeeld. Nu heb ik een Dh marauder set met quiver voor 5 sentries dus blaas door t8 heen in 4min. Wil graag een monk proberen, en heb er een tot lvl 70 gemaakt.
Graag wil ik nu set items.
Kan ik nu het beste met de monk verder gaan of leechen, of met de DH farmen voor blood shards en crafting materials en gaan gokken en craften?
Ik speel nu season 6. Heb het spel sinds ros is uitgekomen niet meer gespeeld. Nu heb ik een Dh marauder set met quiver voor 5 sentries dus blaas door t8 heen in 4min. Wil graag een monk proberen, en heb er een tot lvl 70 gemaakt.
Kan ik nu het beste met de monk verder gaan of leechen, of met de DH farmen voor blood shards en crafting materials en gaan gokken en craften?
[ Voor 3% gewijzigd door DeTaart op 04-05-2016 15:42 ]
makkelijkst is denk gewoon doorgaan met DH en daar farmen.. Dex items kan je evt overzetten.DeTaart schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:41:
Ik heb een vraagje voor jullie.
Verder is het handigst om shards met je DH te farmen en uit te geven op je Monk.
Anders misschien even in de community/clan een shout geven (of vragen of je lid kan worden online). Er zijn vaak mensen online die wel even willen helpen.
[ Voor 9% gewijzigd door Krullebol.nl op 04-05-2016 15:58 ]
RIP
Niets reageerde meer. Hp bleef droppen. Loop weg, niets meer in beeld. Hp dropt nog steeds.
Disconnect melding en RIP.
Oh well, vast wel iemand die me weer even naar 70 wil schoppen?
En alweer 70. Thanks guys
Niets reageerde meer. Hp bleef droppen. Loop weg, niets meer in beeld. Hp dropt nog steeds.
[ Voor 7% gewijzigd door Marcvz op 04-05-2016 17:13 ]
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Precies de reden dat ik geen HC speel. Door eigen domme schuld doodgaan zou ik nog wel mee kunnen leven, maar vaker ga je door lag of disconnect dood...Marcvz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:56:
RIP![]()
Happens, backup items aan en go.adamvansanten schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:22:
[...]
Precies de reden dat ik geen HC speel. Door eigen domme schuld doodgaan zou ik nog wel mee kunnen leven, maar vaker ga je door lag of disconnect dood...
Mjah, ik merk nu alleen dat ik beter wat mats en gems in mn stash had kunnen gooien
Kan geen gems craften, kan geen items rerollen. rip 900 dragon breaths.. Beetje dom.
Maar goed, dan maar wat rondje op low torment en dan komt dat ook wel weer goed.
Kan geen gems craften, kan geen items rerollen. rip 900 dragon breaths.. Beetje dom.
Maar goed, dan maar wat rondje op low torment en dan komt dat ook wel weer goed.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Dit topic is gesloten.