Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Boosts!Neles7 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:14:
Journey vandaag afgerond na een mooie GR75 en Marc thx voor de boost
Thanks voor de buikspiertraining Neles!
Moet nog een hoop verbeteren... Maar toch
Gear zit in stash overigens omdat dat makkelijker vergelijken is met loot voor upgrades
Ben benieuwd waar ik ga uitkomen met dat geval hehe. Nu werken helaas.. Moet flink mats grinden voor upgrades/reforges ben ik bang
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik zal je binnenkort wel online zien en heb nu tijd voor NS te helpenThalaron schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:19:
Hey Neles, ik ben aan mijn LoN DH begonnen met bouwen
Moet nog een hoop verbeteren... Maar toch
Gear zit in stash overigens omdat dat makkelijker vergelijken is met loot voor upgrades
Ben benieuwd waar ik ga uitkomen met dat geval hehe. Nu werken helaas.. Moet flink mats grinden voor upgrades/reforges ben ik bang
Moet nog wel even oefenen met M6 set dungeon, rockworms nekken mij met melee range
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
M6 dung had ik hetzelfde. Tip blijven bewegen! Goed luisteren en naar voren of achteren en dungeon is een eitje.Bokkie schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:17:
Moet nog wel even oefenen met M6 set dungeon, rockworms nekken mij met melee range
Finaly, meer mensen die terugkomen naar NS!

Ondertussen ook maar eens kijken of Overwatch leuk is...
[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 05-05-2016 06:33 ]
Overwatch is wat mij betreft te 'cartoony'schaapiej schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 06:32:
[...]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Een screenshot van Overwatch past perfect in een stripboek, dat is bij D3 toch echt wel wat minder.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Aan de andere kant zie ik me Overwatch niet lang spelen omdat het competitief team-based geörienteerd is. Toch wel een héél andere insteek dan D3 waar je een fractie van de game dit kan uitoefenen, maar het is toch echt gericht op non-competitieve PvE en zelfs dan nog kan je solo leaderboards domineren, wat je in Overwatch niet kan.
Ik betwijfel dan ook sterk of dit D3 op de lange termijn spelers gaat kosten.
Verwijderd
hmm.. maar wat is er nog op NS anders dan vorig season.... zelfde meta, zelfde "cheater groepjes" en dan +10 op je gems??... daar pas ik echt voor.schaapiej schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 06:32:
[...]
Als er meer mensen wat non meta teamplay willen dan dan help ik graag mee en anders freewheel ik een beetje door... zit er zelfs aan te denken om HC te gaan doen. Nooit eerder gedaan, maar nu met die lage inkomende dmg lijkt mij dit best leuk
Verder is het ook geen weer voor diablo nu.... op naar het strand
Heb vandaag en morgen avonddiensten helaas...Neles7 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 01:30:
[...]
M6 dung had ik hetzelfde. Tip blijven bewegen! Goed luisteren en naar voren of achteren en dungeon is een eitje.
Weekend is het te mooi weer om te gamen
Shi Mizu's Haori LoN FoK (Islero)
Heb al wat aanpassingen gemaakt. Een "test" gedaan op Grift 92 (hoogste die ik kon) om te kijken hoe dat zou werken met Awareness proc en vervolgens in leven blijven met het schild van mijn offhand (Ballista). Maar ik krijg en nogal vlot HP bij... Regen/LoH in paragon is uiteraard uit... Kom ik erachter dat er een dikke LoH op mijn Ballista zit haha... maja.. nog meer op mijn todo list zeg maar
Je kan het niet zien overigens, maar pants had geen sockets, dus dat was de reroll
Maakt het 2-3% shield verhaal veel uit overigens?
[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 05-05-2016 13:19 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Op NS hoef ik niet de hele bende weer bij elkaar te zoeken en te verzamelen wat ik nu al heb.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:12:
[...]
hmm.. maar wat is er nog op NS anders dan vorig season.... zelfde meta, zelfde "cheater groepjes" en dan +10 op je gems??... daar pas ik echt voor.
Als er meer mensen wat non meta teamplay willen dan dan help ik graag mee en anders freewheel ik een beetje door... zit er zelfs aan te denken om HC te gaan doen. Nooit eerder gedaan, maar nu met die lage inkomende dmg lijkt mij dit best leukDe internetverbinding is nu ook erg stabiel, heb gewoon weer kabels aangelegd (weg met die wifi crap)
.. dus hc experiment inc.
De huidige meta ben ik ook wel zat, af en toe nog eens zo'n game is prima maar liever wat anders!
Maargoed... intussen merk ik dat er bijna niemand terug gaat naar NS, inclusief de mensen die het hardste riepen dat ze terug zouden gaan! Dus ik knal ook maar wat door op season ipv solo op NS. Al vind ik het ook op season tegenvallen hoeveel reacties er komen op party verzoeken in chat.
Daarom maar eens kijken of Overwatch mij bevalt
Beetje afwisseling op D3 is niet verkeerd..
Dit ja....zo jammer dat die het niet gered heeft. Kingdoms of Amalur: Reckoning was er ook zo een.Phuncz schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 12:04:
HellGate: London vond ik vroeger ook leuk en de juiste richting uitgaan.
Ik vind de artwork van Overwatch wel cool, maar ik speel het genre niet.
Heb nu wat vervelende tijden op het werk komende tijd (veel avond diensten).Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:12:
[...]
hmm.. maar wat is er nog op NS anders dan vorig season.... zelfde meta, zelfde "cheater groepjes" en dan +10 op je gems??... daar pas ik echt voor.
Als er meer mensen wat non meta teamplay willen dan dan help ik graag mee en anders freewheel ik een beetje door... zit er zelfs aan te denken om HC te gaan doen. Nooit eerder gedaan, maar nu met die lage inkomende dmg lijkt mij dit best leukDe internetverbinding is nu ook erg stabiel, heb gewoon weer kabels aangelegd (weg met die wifi crap)
.. dus hc experiment inc.
Indien je geen META wilt spelen en je ziet me online staat wil ik best met mijn Support DH ofzo pakken
Heb me wel een Support Monk gemaakt zodat ik kan pakken wat het meest past in de groep
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Haha Shi Mizu is idd geen laag drempelige build. Shield kan ik niet zeggen, volgens Wudi maakt het veel uit maar heb zelf enkel een bruikbare 2.2% balista dus kan het niet zeggen. Heb morgen een vrije dag dus wellicht zie ik je overdag nog evenThalaron schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:16:
[...]
Heb vandaag en morgen avonddiensten helaas...
Weekend is het te mooi weer om te gamen![]()
Shi Mizu's Haori LoN FoK (Islero)
Heb al wat aanpassingen gemaakt. Een "test" gedaan op Grift 92 (hoogste die ik kon) om te kijken hoe dat zou werken met Awareness proc en vervolgens in leven blijven met het schild van mijn offhand (Ballista). Maar ik krijg en nogal vlot HP bij... Regen/LoH in paragon is uiteraard uit... Kom ik erachter dat er een dikke LoH op mijn Ballista zit haha... maja.. nog meer op mijn todo list zeg maar![]()
Je kan het niet zien overigens, maar pants had geen sockets, dus dat was de reroll
Maakt het 2-3% shield verhaal veel uit overigens?
Verwijderd
Als ik wat gr ga runnen zal ik reageren. Zag je vanmorgen wel, maar zat met de turbo chicken build wat Tx rifts te doen.. dit lijkt mij echt een solo ding want het is elite hoppen en lijkt mij erg frustrerend om mee samen te spelen.schaapiej schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:22:
[...]
Al vind ik het ook op season tegenvallen hoeveel reacties er komen op party verzoeken in chat.
Daarom maar eens kijken of Overwatch mij bevalt![]()
Beetje afwisseling op D3 is niet verkeerd..
Ben zelf erg benieuwd wanneer dit live gaat
Dit lijkt mij een perfecte game totdat Lost Ark komt (ergens in 2017 of later)
Bijna copy-paste van D3 maar met nieuwe, gameplayvertragende skills. Whirlwind barb, UI layout, killstreak prompts, het lijkt toch wel heel erg veel op de game die we nu spelen, maar dan 20% anders.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 23:04:
[...]
Als ik wat gr ga runnen zal ik reageren. Zag je vanmorgen wel, maar zat met de turbo chicken build wat Tx rifts te doen.. dit lijkt mij echt een solo ding want het is elite hoppen en lijkt mij erg frustrerend om mee samen te spelen.
Ben zelf erg benieuwd wanneer dit live gaat
[video]
Dit lijkt mij een perfecte game totdat Lost Ark komt (ergens in 2017 of later)
Als je D3 echt zo beu bent, stop dan even met spelen en speel andere genres. Doe ik ook, het houdt het interessant. Zeker een tip voor andere mensen die zich frustreren aan bepaalde aspecten van de game als het je aanspoort paginalange klachten te posten op B.net
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
[ Voor 10% gewijzigd door adamvansanten op 06-05-2016 10:56 ]
Had nog ruim 7 minuten over en toen kreeg ik als glasscanon DH Perdition als baas. That didnt go so well. Maar met een kleine 2 minuten over toch plat gekregen, RNG is een bitch
Hij begint langzaam in gear te komen maar een one-shot Reakor barb op T9/T10 is het zeker nog niet.
Bulletje
Nu wil ik de season stash tab gaan behalen maar ik vraag me af of het met deze setup mogelijk gaat worden om een T10 in 4 minuten te behalen met Reakor only.
Je wordt bijna verplicht om de IK/Reakor combi te nemen voor T10 speed/Solo Grift waardoor alle andere legendaries weapons komen te vervallen. LoN builds kan pas na vele uren grinden.
Iemand een suggestie? De standoff heb ik nog niet kunnen cuben.
19:26: Nevermind, Standoff + extra movement speed werkt best goed, T9 binnen 6 minuten in eerste poging
[ Voor 6% gewijzigd door Ruigerock op 06-05-2016 19:27 ]
Achjah, hou toch altijd alle builds netjes bij voor zover mogelijk dus niet dat het erg is! Ook nieuwe Gloves voor mijn LoN project. Missen wel CDR en AD maar goed ze waren iig een STUK beter dan de vorige (+6% DMG en +16% Toughness)
waarachijnlijk na het weekend weer verder grinden
Nu eerst van het weer genieten

Is die eis er nu? Die was er namelijk nooit.Engeltje83 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:15:
Even een vraagje m.b.t. de GoT clan voor Diablo... hoe streng is die Plvl 750 eis? Ik zit op 660 nu..
Zover ik weet is het meer een richtlijn dan echt een keiharde eis. Denk dat je met P660 ook nog wel erin kan, mits er plek is, je actief bent en Teamspeak gebruikt. Maar daar mogen de clanleaders over beslissen.Engeltje83 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:15:
Even een vraagje m.b.t. de GoT clan voor Diablo... hoe streng is die Plvl 750 eis? Ik zit op 660 nu..
Er was altijd al een eis, alleen hoe hoog verschilde met snelheid levelen en hoeveelheid vrije clanslots. Nu je zo supersnel levelt, is de eis omhoog bijgesteld.
[ Voor 28% gewijzigd door adamvansanten op 06-05-2016 13:17 ]
Je bent in de war met GoT en SG.Engeltje83 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:15:
GoT heeft geen eis behalve actief zijn. SG wil wel een richtlijn van para 750 hebben (en dat je actief bent op TS).
Ik zal vanavond wel shouten voor een invite

Net gehaald
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nog paar dingen finetunen en dan kijken hoe hoog hij tegenwoordig grifts kan
5,26% volgens de loot table.bronce schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:20:
Damn de kans op furnace uit cube is volgens mij echt extreem laag vandaag weer stuk of 20 2h maces geprobeerd tot me death breaths weer opwaren.
https://docs.google.com/s...9gvLvT8/htmlview?sle=true
Wat een rare game is D3 trouwens; met dank aan Goldman had ik vanavond m'n Helltooth setje compleet. Gems zitten nog op lvl 25 maar ik blaas zomaar ineens door grift 55 heen met tien minuten over. Voor een stashtab moet je dus eigenlijk alleen grinden om je gems te levellen. Heb het idee dat het vorige seizoenen toch heel wat meer energie kostte, maar voila.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ook via de cube gelden verschillende mates van zeldzaamheid. Je rollt voor een 2 handed mace maar niet elke mace heeft dezelfde kans om te droppen.Tektoon schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:38:
Sinds wanneer houdt de cube rekening met dropchance? Furnace is, afhankelijk van je class, volgens mij gewoon 1/7, 1/6 en voor WD's zelfs 1/5 = 20% kans.
Overigens had ik ook verkeerd gekeken want schaefer's hammer kan niet droppen voor een WD kennelijk. Dus Furnace kans is dan 6,67%.
Tals'set 2e keer in de helft van de benodigde tijd
Nu op jacht naar de solo 75 met een wiz of DH. Denk dat een UE Multishit DH wel de 75 kan soloen. Weet iemand wat dan zo een beetje de benodigheden zijn qua toughness enzo?
Die twee zijn niet zo heel lastig toch?Bokkie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:56:
tig keer marauder set dungeon geprobeerd, evenzoveel keer UE gefaald...
Bij de Marauder merk ik dat het beter is om rustig te lopen zodat je die wormen niet ergens achter je laat.
En bij de UE geen follower en trail of cinders. Beetje heen en weer lopen tussen twee groepjes en dan makkelijk 20+ raken.
En anders gewoon effe iemand vragen om te helpen!
Maar nu dus met Tals flashfire, set mastery in 2 en een halve minuut.
Multishot moet je wel kunnen redden met ~100m toughness. Als je genoeg dmg hebt blaas je alles omver met een beetje dodgen.Bokkie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:56:
Nu op jacht naar de solo 75 met een wiz of DH. Denk dat een UE Multishit DH wel de 75 kan soloen. Weet iemand wat dan zo een beetje de benodigheden zijn qua toughness enzo?
Je moet wel niet teveel reflect tegen komen want dat is killing op 70+.
Ik was dit season extreem lucky the furnace was de eerste legendary die dropte in mijn rift toen ik 32 was ofzo, midden in de boostbronce schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:20:
Damn de kans op furnace uit cube is volgens mij echt extreem laag vandaag weer stuk of 20 2h maces geprobeerd tot me death breaths weer opwaren.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
100m toughness? zat niet eens in de buurt. 31m in town en 64m met alles up.Neles7 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 09:16:
[...]
Multishot moet je wel kunnen redden met ~100m toughness. Als je genoeg dmg hebt blaas je alles omver met een beetje dodgen.
Je moet wel niet teveel reflect tegen komen want dat is killing op 70+.
Desondanks is 75 prima te doen, alleen goed opletten.
Inderdaad, ben nog nooit zo kort met een seizoen bezig geweest..Tektoon schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:38:
Wat een rare game is D3 trouwens; met dank aan Goldman had ik vanavond m'n Helltooth setje compleet. Gems zitten nog op lvl 25 maar ik blaas zomaar ineens door grift 55 heen met tien minuten over. Voor een stashtab moet je dus eigenlijk alleen grinden om je gems te levellen. Heb het idee dat het vorige seizoenen toch heel wat meer energie kostte, maar voila.
Helltooth FTW
Ruil fierce Loyalty voor Pierce the Veil en voilabronce schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:17:
Ik heb hem nu. Had weer 250 DB gefarmed en 10 2h maces gemaakt en toen had ik hem bij de 5e mace. In principe heb ik nu elke item voor de helltooth build alleen nog rolls verbeteren. Ik heb net GR 72 gecleared maar voor mijn gevoel nog wat dmg te kort.
[ Voor 27% gewijzigd door Apsie op 07-05-2016 12:34 ]
Dat klopt. Maar voor de wat minder ervaren spelers is ~100M een beter uitgangspuntSinned123 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:41:
[...]
100m toughness? zat niet eens in de buurt. 31m in town en 64m met alles up.
Desondanks is 75 prima te doen, alleen goed opletten.
Yes net gedaan zit nu op 74 met 5 minuten over. Alleen cold snap oneshot me steeds. Eerst een of andere ijs AOE triggert spirit vessel en dan meteen een instant charge dood. Krijg cold snap bijna elke rift grr.Apsie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:29:
[...]
Inderdaad, ben nog nooit zo kort met een seizoen bezig geweest..
Helltooth FTW
[...]
Ruil fierce Loyalty voor Pierce the Veil en voila
Zijn er nog andere tweakers welke de conquest [Boss Mode] willen proberen / doen met mij? Heb het verder niet nodig maar lijkt me een leuke uitdaging.
Excuses voor het offtopic gaan! Om verdere vervuiling tegen te gaan kunnen jullie me een PM sturen mocht je het antwoord weten
Ik ben aan het oriënteren of ik eind december een nieuwe iMac of een PC ga halen.
De voor- en nadelen van beide zijn mij wel bekend (prijs/flexibiliteit/OS etc).
Gezien ik vooral het puntje SSD de prijs van de iMac opjaagt en ik buiten Diablo 3 vooralsnog geen games speel op de "PC".. vroeg ik me af of iemand weet of Diablo 3 (ofwel games algemeen) op een iMac met een Hybrid Drive + Externe SSD (Waarop dus Diablo 3 zou staan) kwa performance gelijk(waardig) is als een interne SSD? Het duurt nog wel even maar lijkt mij dat deze vraag ook voor een nieuwere generatie hetzelfde zal blijven
Ontopic: RNG zit niet mee... krijg heel de tijd mooie items maar niet wat ik zoek
Het lijkt wel alsof RNG mij probeert te vertellen dat ik die extra stashtab toch eerst moet halen, maar dat ga ik niet doen

Mochten er mensen op NS zijn die bounties willen/moeten doen mogen me wanneer ik online ben altijd aanspreken of ik zin heb om een groepje te vormen (Pugs =

schitterend! speel al sinds de release D3 en dit nooit geweten
Hahaha, ik sta er zelf ook altijd van te kijken als ik na een spel extreem veel spelen alsnog dit soort simpele dingen leer. Zo kwam ik er vorige week achter dat in Heroes of the Storm de spatiebalk de camera op je hero focust. Na 1100+ potjes...Mad-Matt schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:26:
gister geleerd dat je je poppetje kan laten dansen met /dance
schitterend! speel al sinds de release D3 en dit nooit geweten
Verwijderd
Een lijstje met de boss namen en als build de angry chicken met passive fierce loyalty. Het oude trucje om eerst spirit walk te casten en dan hex angry chicken werkt nog steeds en geeft je een perma speed boost in kippen vorm.
Mochten mensen vast lopen/geen zin hebben in die gr 75 solo of extreme pech met tx rift in 2 min.. dan zou ik zeker even naar de boss mode conquest kijken.
Je bent vast een WD, maar goed lijkt me leuk als groep om te doenVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:46:
Gisteren solo die Boss mode conquest gedaan. Was veel simpeler dan gedacht.
Een lijstje met de boss namen en als build de angry chicken met passive fierce loyalty. Het oude trucje om eerst spirit walk te casten en dan hex angry chicken werkt nog steeds en geeft je een perma speed boost in kippen vorm.
Mochten mensen vast lopen/geen zin hebben in die gr 75 solo of extreme pech met tx rift in 2 min.. dan zou ik zeker even naar de boss mode conquest kijken.
Behoorlijk off-topic en het is gister ook voorbij gekomen in de clanchat, dus ik hou het zo kort mogelijk. <-- *click* en lees de posts vanaf 28 oktober 2013 ff door, zijn er niet veel.Thalaron schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:18:
Beste medetweakers,
Excuses voor het offtopic gaan! Om verdere vervuiling tegen te gaan kunnen jullie me een PM sturen mocht je het antwoord weten
Ik ben aan het oriënteren of ik eind december een nieuwe iMac of een PC ga halen.
De voor- en nadelen van beide zijn mij wel bekend (prijs/flexibiliteit/OS etc).
Gezien ik vooral het puntje SSD de prijs van de iMac opjaagt en ik buiten Diablo 3 vooralsnog geen games speel op de "PC".. vroeg ik me af of iemand weet of Diablo 3 (ofwel games algemeen) op een iMac met een Hybrid Drive + Externe SSD (Waarop dus Diablo 3 zou staan) kwa performance gelijk(waardig) is als een interne SSD? Het duurt nog wel even maar lijkt mij dat deze vraag ook voor een nieuwere generatie hetzelfde zal blijven
Ontopic: RNG zit niet mee... krijg heel de tijd mooie items maar niet wat ik zoek![]()
Het lijkt wel alsof RNG mij probeert te vertellen dat ik die extra stashtab toch eerst moet halen, maar dat ga ik niet doen![]()
Mochten er mensen op NS zijn die bounties willen/moeten doen mogen me wanneer ik online ben altijd aanspreken of ik zin heb om een groepje te vormen (Pugs =)
Twee jaar geleden (toen ik er zelf ook naar zocht) vond ik niet genoeg concrete info van mensen die D3 op een externe thunderbolt schijf draaiden om te vergelijken met een interne SSD. Zo'n externe thunderbolt setup was toen ook niet goedkoper trouwens.
Overigens heb ik mijn fusion drive meteen in tweeën geknipt zodat ik 'gewoon' een ssd en een hdd heb. D3 staat op de ssd. Is dat niet precies wat je zoekt, Narada?
Meer on-topic: morgenavond weer thuis, dan weer verder met de journey!
Let dan wel op welke versie je besteld, Apple doet een nogal kinderachtig met de kleinste fusion drive.Tektoon schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:25:
[...]
Overigens heb ik mijn fusion drive meteen in tweeën geknipt zodat ik 'gewoon' een ssd en een hdd heb. D3 staat op de ssd. Is dat niet precies wat je zoekt, Narada?

Nu de druk eraf is kan ik rustig kijken hoe hoog ik kan komen met mijn DH dit seizoen
Ik heb sinds kort een M.2 drive toegevoegd voor games; D3 laadt zo snel dat je geen tijd meer hebt om bijvoorbeeld de tips te lezen. Zeer aan te raden als je de mogelijkheid hebt om er eentje in je systeem te hangen. Gaat je bevallen.Zarhrezz schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:26:
Wow, kun je tegenwoordig nog een PC zonder SSD kopen? De enige reden die ik kan bedenken om nog een HDD in een systeem te hebben, is een behoefte aan veel storage space. Ik snap best dat de nvme M.2 die ik in m'n binnenkort te bouwen systeem ga hangen eigenlijk puur overkill is (maar: overkill is ook een kill), maar een SSD is anno 2016 toch echt wel minimaal wat mij betreft.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
en een klein vraag, dust devils (icm met de 6p set, wastes) die pakt toch de damage van je hoogste elemental?
[ Voor 34% gewijzigd door Goldman op 09-05-2016 09:58 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Er zijn nog een paar kleine verbeterpunten (ring res-> chc, armor met vita, helm met dmg mod etc).
Maar het lijkt al aardig wat. Al GR74 kunnen halen, wat pech met shrines waardoor het net binnen de tijd is.
Ben al bezig met de laatste gem voor de Amu augment.

Schiet niet echt op zo
Ik zat even te kijken, maar mis je niet op je helm en boots de +damage op Multishot? Of neem je bewust meer defensive i.v.m. Hardcore (was gewoon benieuwd)?pstalman schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:30:
Dit weekend eindelijk de ancient belt gevonden en is mijn DH redelijk klaar.
Er zijn nog een paar kleine verbeterpunten (ring res-> chc, armor met vita, helm met dmg mod etc).
Maar het lijkt al aardig wat. Al GR74 kunnen halen, wat pech met shrines waardoor het net binnen de tijd is.
Ben al bezig met de laatste gem voor de Amu augment.
Is dat een speciale dye die je op je gear hebt gebruikt? "Bottled cloud".
Zelf nog niet gezien in-game.. maar kan ook zijn dat ik niet genoeg verschillende merchants bezoek! ;p
Edit: op je season DH
[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 09-05-2016 11:17 ]
Das balen zeg...Thalaron schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:39:
Inmiddels 45 reforges verder met mijn Dawn, nog altijd geen bruikbare
Schiet niet echt op zo
Heb ze ook, en krijg ze steevast op elk char die je create
dat zijn upgrades die ik nog graag wilKrullebol.nl schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:16:
[...]
Ik zat even te kijken, maar mis je niet op je helm en boots de +damage op Multishot? Of neem je bewust meer defensive i.v.m. Hardcore (was gewoon benieuwd)?
van de Collector edition als ik het goed heb.schaapiej schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Is dat een speciale dye die je op je gear hebt gebruikt? "Bottled cloud".
Zelf nog niet gezien in-game.. maar kan ook zijn dat ik niet genoeg verschillende merchants bezoek! ;p
Edit: op je season DH
[ Voor 37% gewijzigd door pstalman op 09-05-2016 11:49 ]
Is het dan niet wat om je Allres op je boots naar Multishot te zetten, scheelt je (tot) 15% keiharde damage, ook al moet je defensive wat inleveren.
Uiteraard kan ik zo niet goed bepalen wat voor risico je loopt in hogere GR's
In de praktijk een stuk minder aangezien je al 70%-100% bonus damage op multishot van je quiver krijgt. Dus meer richting 7,5% dan 15%.Krullebol.nl schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:00:
[...]
Is het dan niet wat om je Allres op je boots naar Multishot te zetten, scheelt je (tot) 15% keiharde damage, ook al moet je defensive wat inleveren.
Uiteraard kan ik zo niet goed bepalen wat voor risico je loopt in hogere GR's
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Je hebt gelijk, had de damage op quiver vergeten mee te tellenWolf schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:13:
[...]
In de praktijk een stuk minder aangezien je al 70%-100% bonus damage op multishot van je quiver krijgt. Dus meer richting 7,5% dan 15%.

Of gewoon rustig wachten, alle shards gaan nu toch voor boots/armor.
Ben nu uren zoet met het farmen van die cosmic wings. Die zijn volgens mij precies hetzelfde als archon mode dus die MOET mijn wizard hebben!!! Maarja ga waarschijnlijk te weinig tijd hebben om die te krijgen. Jammer dat het vlinder vleugels zijn en niet iets meer wizard achtigs maargoed.
Wat ik ook erg jammer vind is dat alle pets er behoorlijk kwaadaardig uitzien. Heb nu de friendly gauntlet. Hopelijk volgend zeizoen een echte whimsyshire unicorn! Of die bloem ofzo.
Ik heb er sinds het seizoen denk ik 3 gehad, geen drop. Als het farmen voor mijn regenboog portret een indicatie is, waar ik 4 uur non stop clear/remake gedaan heb, dan gaat het mij niet lukken om deze wings voor het einde van het seizoen te bemachtigen.UTADDICT schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:20:
Die stomme cosmic wings.. Al 2x een regenboog-trol (pun intended) gehad en 0x die rare spawn, meh!
Neemt niet weg dat ik het nog steeds leuk vind om die pets te verzamelen, daar staan er nog wel een paar open dus ga gewoon door met goblins jagen!
Er is een Youtube-guide van Quin, die gaf daarin al aan dat hij in de gehele PTR tijd niemand heeft gezien die die wings überhaupt had.. Ik denk dat het een behoorlijk 'rare' item isUTADDICT schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:20:
Die stomme cosmic wings.. Al 2x een regenboog-trol (pun intended) gehad en 0x die rare spawn, meh!
Zijn al die nieuwe cosmetische zaken onderdeel van season 6 of ook van de laatste patch? Heb waarschijnlijk niet veel tijd om te spelen dit season en zou toch wel graag wat van die meuk willen verzamelen.Ryan1981 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Ik heb er sinds het seizoen denk ik 3 gehad, geen drop. Als het farmen voor mijn regenboog portret een indicatie is, waar ik 4 uur non stop clear/remake gedaan heb, dan gaat het mij niet lukken om deze wings voor het einde van het seizoen te bemachtigen.
Neemt niet weg dat ik het nog steeds leuk vind om die pets te verzamelen, daar staan er nog wel een paar open dus ga gewoon door met goblins jagen!
Geen idee maar als het regenboog portret een voorbeeld is heb je niets te vrezen, die heb ik op non season gehaald, was mij te veel moeite om staff of herding op season te gaan halenDeadsmell schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:29:
[...]
Zijn al die nieuwe cosmetische zaken onderdeel van season 6 of ook van de laatste patch? Heb waarschijnlijk niet veel tijd om te spelen dit season en zou toch wel graag wat van die meuk willen verzamelen.
Alles is over je hele account te gebruiken (net als stash-tabs), (season of non-season, HC of non-HC) behalve de cosmetische wapens..Ryan1981 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:40:
[...]
Geen idee maar als het regenboog portret een voorbeeld is heb je niets te vrezen, die heb ik op non season gehaald, was mij te veel moeite om staff of herding op season te gaan halen
Vanavond vooral maar eens een giga berg grift keys farmen en mijn clancollega's lief aankijken om mijn supportbarb naar 70 te boosten. De gear ligt al klaar (op Chilanik's Chain na). Dan wordt het morgen (bijna) de hele dag grifts doen voor xp en legendary gem levels...
Who's in?
Dit seizoen licht de nadruk op kosmetische beloningen in de vorm van transmogs voor je items, 20 nieuwe huisdieren die je overal volgen en 2 type vleugels en nieuwe portretten en wat ik nog vergeten benicemotion schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:24:
Note to self; ook D3 weer eens opstarten.. nu pas door dat Season 6 gestart is xD
Die pets zijn toch niet alleen op season?Ryan1981 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:27:
[...]
Dit seizoen licht de nadruk op kosmetische beloningen in de vorm van transmogs voor je items, 20 nieuwe huisdieren die je overal volgen en 2 type vleugels en nieuwe portretten en wat ik nog vergeten ben
Je zal wel gelijk hebben, ik had waarschijnlijk moeten zeggen dat de 2.4.1 patch hierover gaat en dat toevallig het seizoen ook tijdens deze patch vernieuwd is.
Moet gewoon werken maar als online altijd in voor meer grifts 😂adamvansanten schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:59:
Het prachtige weekend is weer voorbij, dus er kan vanavond weer Diablo gespeeld worden.
Vanavond vooral maar eens een giga berg grift keys farmen en mijn clancollega's lief aankijken om mijn supportbarb naar 70 te boosten. De gear ligt al klaar (op Chilanik's Chain na). Dan wordt het morgen (bijna) de hele dag grifts doen voor xp en legendary gem levels...
Who's in?
Dacht altijd dat de drager de kill per se moest maken, blijkbaar hoeft dat niet.
Is deze patch bijgewerktSinned123 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:20:
Ik voel me zo stom. Kom er net achter dat oculus ring werkt op je follower...
Dacht altijd dat de drager de kill per se moest maken, blijkbaar hoeft dat niet.
Verwijderd
Thorns is trouwens erg OP op lagere levels. Heb tot lvl 70 mijn lvl 17 heart of Iron aangehad. elite packs waren (nog steeds trouwens) meteen nekkie met de combi iron skin en paard. Verder is het denk ik nieuw, maar die lowbie items kunnen best veel thorns dmg hebben.
Dit topic is gesloten.