Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gisteren eindelijk de Hawk Wings gevonden, dus nu op jacht naar Pet en Rainbow Goblins. Ook nog GR62 gehaald (als One Punch Monk), kwam er helaas wel achter dat ik in het weekend een goede legendary fist weapon had gedischant, terwijl die ideaal is voor GR pushes. Ach ja je kan niet alles bewaren :).

Dat de Oculus Ring ring ook werkt op je follower wist ik niet. Maar goed de ring dropt vaak dus volgende keer maar bewaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 11:06
Woei! Gister met Afgaan, Jive en Protax 88 gecleared!
Blijft grappig om met 3 supports en 1 Archon wizard te knallen :D

Ik speelde met mijn support monk, hij is nog niet helemaal af, maar komt al een heel eind.
http://eu.battle.net/d3/e...eDrunk-2500/hero/78314599

Nog mensen tips?

Wat ik nu op mijn lijstje heb:
- Amu vervangen voor iets met een socket -> Toxin Gem
- Bracers vervangen
- CDR op wapens rollen en 2e wapen giften
- Helm vervangen voor ancient

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 11:20
FireDrunk schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 07:51:
Woei! Gister met Afgaan, Jive en Protax 88 gecleared!
Blijft grappig om met 3 supports en 1 Archon wizard te knallen :D

Ik speelde met mijn support monk, hij is nog niet helemaal af, maar komt al een heel eind.
http://eu.battle.net/d3/e...eDrunk-2500/hero/78314599

Nog mensen tips?

Wat ik nu op mijn lijstje heb:
- Amu vervangen voor iets met een socket -> Toxin Gem
- Bracers vervangen
- CDR op wapens rollen en 2e wapen giften
- Helm vervangen voor ancient
Daarna hebben we nog verder getest, en hebben we een 90 in iets van 8 minuten gecleared.
Vanavond gaan we verder om te kijken waar de max ligt... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:19:
HC is leuker dan ik had gedacht. Het "gevoel" van de loothunt is nog wel een beetje aanwezig. Met wat upgrades zal dit wel minder worden, maar voorlopig is het toch leuk als er een ster op de map komt :)

Thorns is trouwens erg OP op lagere levels. Heb tot lvl 70 mijn lvl 17 heart of Iron aangehad. elite packs waren (nog steeds trouwens) meteen nekkie met de combi iron skin en paard. Verder is het denk ik nieuw, maar die lowbie items kunnen best veel thorns dmg hebben.
Lol in HC is er zeker, voor mij geldt hetzelfde! Ik zit ook op season met hardcore Crusader weer te spelen, maar heb ernstig pech met drops voor mijn Invoker build (laat staan LoN).
Vanochtend heb ik hem nog maar weer even omgebouwd naar Hammerbuild tot ik de hele invoker compleet heb. Vanavond maar weer verder proberen te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Protax schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:47:
[...]

Daarna hebben we nog verder getest, en hebben we een 90 in iets van 8 minuten gecleared.
Vanavond gaan we verder om te kijken waar de max ligt... >:)
Crap, dan hield ik jullie dus nog tegen :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
FireDrunk schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:55:
[...]

Crap, dan hield ik jullie dus nog tegen :P
Nee, het lag volledig aan mij... Blijf nu beter staan :P
Denk dat we eind deze week GR100 kunnen doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Gister voor het eerst mijn headset getest in de SG Teamspeak server, was nice!
Beetje boosten/riften en griften.. Solo naar 61 gezet, voor mij al heel wat dacht ik :P
Nu opzoek naar gems :/ Betere amu met socket, en verder maar ancients!

Als er nog ideetjes zijn voor upgrades, hoor ik ze graag! :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
@Engeltje83, ik zie in je profile dat je niets in de Kube hebt? Volgens mij is die build beter met Focus + Restraint en een RoRG in de Kube :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Die updates lopen wat achter... Ik heb CoE, Dawn en cindercoat in cube.. F+R heb ik nog niet.. RoRG ook niet trouwens..

Het gaat om deze: http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/hero/77637098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Engeltje83 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:58:
Gister voor het eerst mijn headset getest in de SG Teamspeak server, was nice!
Beetje boosten/riften en griften.. Solo naar 61 gezet, voor mij al heel wat dacht ik :P
Nu opzoek naar gems :/ Betere amu met socket, en verder maar ancients!

Als er nog ideetjes zijn voor upgrades, hoor ik ze graag! :)
Ik zou inderdaad voor een Focus / restraint set gaan (ik neem aan je seasonal char). verder mis ik voornamelijk +disc op je bow, dat is een aanzienlijke damageboost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Krullebol.nl schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:02:
[...]

Ik zou inderdaad voor een Focus / restraint set gaan (ik neem aan je seasonal char). verder mis ik voornamelijk +disc op je bow, dat is een aanzienlijke damageboost
Stom! Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, de disc. vanavond misschien maar even fixen! Restraint heb ik helaas nog niet gevonden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Kan je niet fixen, want je kan een primary niet omrollen naar Discipline.
Sowieso is je ancient boog een tikkie jammer omdat je de DEX weggerolled hebt :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

FireDrunk schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:16:
Kan je niet fixen, want je kan een primary niet omrollen naar Discipline.
Sowieso is je ancient boog een tikkie jammer omdat je de DEX weggerolled hebt :)
Mn boog is niet ancient, en volgens mij heb ik er nog niks aan gerolled.. Kijk je wel naar de goeie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ah shoot, ik zat naar je non-seasonal character te kijken :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
Lekker bezig mannen van SG.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 10:37
hallo tweakers, hier ook weer begonnen met spelen. Speel Season momenteel met een Barb, gaat lekker.
Ondertussen ergens op GR 40 ofzo.

Voor m'n vriendin ben ik op zoek naar een makkelijk speelbare build. Denk hierbij aan een build waar het niet belangrijk is om skill x up te houden, of een bepaalde rotatie aan te houden. Mogen best wel wat active skills zijn (b.v. generator, spender, oh sh*t knop). Hebben jullie suggesties hiervoor?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
SpeciesXX schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:42:
hallo tweakers, hier ook weer begonnen met spelen. Speel Season momenteel met een Barb, gaat lekker.
Ondertussen ergens op GR 40 ofzo.

Voor m'n vriendin ben ik op zoek naar een makkelijk speelbare build. Denk hierbij aan een build waar het niet belangrijk is om skill x up te houden, of een bepaalde rotatie aan te houden. Mogen best wel wat active skills zijn (b.v. generator, spender, oh sh*t knop). Hebben jullie suggesties hiervoor?

Thanks
Kom ik weer aan met mijn Crusader, maar Invoker build en LoN bombardment build is vrij 'simpel' te spelen (zolang je de gear maar hebt)...

Beide gebruiken geen resources, het enige is dat het aankomt op een timing en CDR bij de Bombardment build...

Invoker build
Bombardment build

[ Voor 10% gewijzigd door Krullebol.nl op 10-05-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 10:37
Krullebol.nl schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:46:
[...]

Kom ik weer aan met mijn Crusader, maar Invoker build en LoN bombardment build is vrij 'simpel' te spelen (zolang je de gear maar hebt)...

Beide gebruiken geen resources, het enige is dat het aankomt op een timing en CDR bij de Bombardment build...

Invoker build
Bombardment build
Cool thanks, ga ik die eens bekijken. Gelukkig heeft ze ook juist gekozen voor Crusader, komt dat top uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, dat was de 2e conquest. Speed Demon gehaald met mn goldwrap UE sprinter. Enigszins onverwacht opmdat de gear nog niet alles is.

Nu die laatste, en daar zit natuurlijk een HC level 70 bij. Demmit.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Die LoN Crusader is een pain-in-the-ass om te gearen... Maar als je de gear hebt is het wel een leuke build idd. Heb hem vorig season uitgebreid gespeeld.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

FireDrunk schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:12:
Die LoN Crusader is een pain-in-the-ass om te gearen... Maar als je de gear hebt is het wel een leuke build idd. Heb hem vorig season uitgebreid gespeeld.
In 2 dagen in elkaar gezet, wel eerst met 4k in en 4k str maar ach, it's ancient, belangrijkste is de 60,5% cooldown. Al heb je verder int ancient gear maakt niets uit.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Jij wel, maar jij speelt meer dan de gemiddelde speler, bovendien heb je meerdere characters :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
4th schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:13:
[...]

In 2 dagen in elkaar gezet, wel eerst met 4k in en 4k str maar ach, it's ancient, belangrijkste is de 60,5% cooldown. Al heb je verder int ancient gear maakt niets uit.
What he says! :)

Ringen eerst, dan ancients en genoeg CDR (Leoric's Crown).. Belt of the Trove is ook handig..
Je zit zo op T8 / T10 dan

[ Voor 17% gewijzigd door Krullebol.nl op 10-05-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Grrr wil eigenlijk verdomd graag mn PS4 DH naar de PC overzetten :( Denk dat ik liever achter m'n bureau speel (online :)) maar dan moet ik zowat opnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Smitovic schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:34:
Grrr wil eigenlijk verdomd graag mn PS4 DH naar de PC overzetten :( Denk dat ik liever achter m'n bureau speel (online :)) maar dan moet ik zowat opnieuw beginnen :(
Ach een character naar 70 brengen is 10 minuten werk (met clan member), daarna meelopen in TX rift runs en je bent al aardig op weg. Plus dat je bij seasonal een 'goede' armor set krijgt als je drie vrij makkelijk opdrachten uitvoert.

[ Voor 11% gewijzigd door Bisamrat op 10-05-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Bisamrat schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:51:
[...]

Ach een character naar 70 brengen is 10 minuten werk (met clan member), daarna meelopen in TX rift runs en je bent al aardig op weg. Plus dat je bij seasonal een 'goede' armor set krijgt als je drie vrij makkelijk opdrachten uitvoert.
Heb al n lvl 70 hoor :p Meer dat ik al mn armour ed kwijt ben. Heb volle marauder en bijna UE op de PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 13:00
Het punt bereikt dat ik met mijn huidige gear niet echt hoger op kom in Grifts. Zit nu vast op 62 solo.

Heeft iemand toevallig tips voor mijn Zunamassi WD?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eury-2434/hero/77352415

Heb wel Mask of Jeram in de cube staan ipv T&T's

[ Voor 26% gewijzigd door Geerrrt op 10-05-2016 13:12 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:02
alles proberen ancient te krijgen, vooral het wapen. Dat geeft altijd een goede DPS boost, tevens in je cube Mask of Jeram gebruiken (of T&T en de Mask equipen). Voor schouders weet ik niet zo snel een goed alernatief voor WD.

Ook zou ik voor de BELT OF TRANSCENDENCE gaan, deze maakt weer een passive slot vrij.

[ Voor 16% gewijzigd door Goldman op 10-05-2016 13:15 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smitovic
Ach f*ck it, ik begin opnieuw in seasons op de PC :) Formuliertje ingevuld, wordt graag lid van de clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 13:00
Goldman schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:13:
alles proberen ancient te krijgen, vooral het wapen. Dat geeft altijd een goede DPS boost, tevens in je cube Mask of Jeram gebruiken (of T&T en de Mask equipen). Voor schouders weet ik niet zo snel een goed alernatief voor WD.

Ook zou ik voor de BELT OF TRANSCENDENCE gaan, deze maakt weer een passive slot vrij.
Heb al een Mask of Jeram in men cube, Armory is niet goed geupdate. Belt was ik inderdaad al (even) mee bezig maar nog geen geluk.

Shoulders zijn volgens de meeste builds die ik tegenkom beste optie ivm Grave Injustice

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Kom ik er net achter dat ik gisteren verschillende (bijna perfecte) ancient gloves met elkaar zat te vergelijken en daarna dus de verkeerde gedischant heb..... Vond al dat ik in de laatste GR belachelijk weinig damage deed, kwam dus doordat ik de set bonus miste van +3000% damage.

Net maar geprobeerd de gloves te forgen met de cube en ik heb een keer mazzel. Perfecte roll op de gloves (max dex, max CHC, bijna max CHD), helaas geen ancient variant maar het moet nu weer goed zitten met damage.

Was wel even schrikken, want zelf TX farmen ging niet meer snel. Nu kan ik weer rustig pets farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Nog een bedankje richting Andy, voor het helpen van de TX <2min conquest.

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/3/0/4/3/9200000021193403.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Goldman schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:43:
Nog een bedankje richting Andy, voor het helpen van de TX <2min conquest.

[afbeelding]
Wel kleurrijk om ehm... ergens in te stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren een lekker Diablo dagje gehad. Veel met Somoghi, Fourth, Sato en nog een paar spelers griftjes zitten farmen, tussen de 65-75. Support barb in elkaar gezet en gems geleveld (main nu alle drie 69, support nu 60/55/25 (Toxic 25, hoeft niet per sé hoger). Solo GR70 gedaan in 9:32, die GR75 conquest gaat geen probleem zijn als ik wat ga augmenten (heb pas 8600 strenght door diamonds in armor). Paragon van 524 naar 655, vooral op 75 gaat het behoorlijk hard. Verder ook weer vanouds geluk gehad met de gear, zeer mooie ancient Focus gevonden. Nu zijn er voor mijn main niet veel upgrades meer mogelijk (enige wat ik niet ancient heb zijn bracers, helm, amulet en belt, maar die zijn alle drie zo perfect gerolld dat 95% van de ancients geen upgrade gaan zijn).

Had steeds wel het gevoel dat veel hoger mogelijk is, maar de team samenstelling was er niet. Beste wat we hebben kunnen doen was Raekor Barb, M6 DH, WoL Monk en support WD, daarmee ging 75 rond de 8-9 minuten.

Zou graag met mijn support barb vanavond of morgenavond wat 80+ willen proberen. Kan natuurlijk public, maar liever met de clan. Dus mocht iemand tijd, zin en de juiste build hebben (geloof dat het supp barb/wd/monk + archon wiz is, ik heb dus barb) houd ik mij aanbevolen!

[ Voor 6% gewijzigd door adamvansanten op 11-05-2016 09:48 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:45:
Zou graag met mijn support barb vanavond of morgenavond wat 80+ willen proberen. Kan natuurlijk public, maar liever met de clan. Dus mocht iemand tijd, zin en de juiste build hebben (geloof dat het supp barb/wd/monk + archon wiz is, ik heb dus barb) houd ik mij aanbevolen!
Ik heb een support monk beschikbaar mocht er geen te vinden zijn ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Neles7 op 11-05-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:22:
[...]

Ik heb een support monk beschikbaar mocht er geen te vinden zijn ;)
Top! Blijven alleen de WD en de Archon Wiz nog over (heb zomaar het gevoel dat een Archon Wiz vinden binnen dit topic nog een uitdaging gaat worden).

Vanavond ben ik rond 20.00 uur online, morgen rond 18.00 uur... Moet nog wel wat TX riftjes farmen voor keys (heb er nog 10 ofzo, gisteren 40 er doorheen gejast).

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 11-05-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Gisteravond na lange ancient droogte eindelijk mijn WD van wat ancients kunnen voorzien en t&t gevonden voor de cube. Wapen helaas nog steeds non ancient. Daarnaast alle gear voor WD support compleet op een aquila na, dat moet ook wel goed komen denk ik zo.
Vanavond even een one punch monk in elkaar zetten met cadeau gekregen gear, gaat toch stuk sneller door tx heen dan mn ht WD.

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 11-05-2016 10:48 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
Yay, had ik eindelijk mn dh lvl 70 crasht mn game en ben ik hem kwijt.. En blizzard ziet hem niet terug? Dat word straks lekker opnieuw beginnen.... Maar dan de vraag, dh of monk? :) iemand een leuke tip? Of kan iemand mij overhalen tot wat anders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister voor de fun eens GR75 gedaan met een HF amu, ipv mijn firedmg/chc/chd amu. 140k sheet dps lager, maar ik kwam er door heen :)

En 2 games erna dropte de ancient boots met default dex/vit/res dus kon er MS dmg op zetten.
De Quest naar de een goeie ancient HF is denk ik begonnen :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
robogeeka schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:52:
Yay, had ik eindelijk mn dh lvl 70 crasht mn game en ben ik hem kwijt.. En blizzard ziet hem niet terug? Dat word straks lekker opnieuw beginnen.... Maar dan de vraag, dh of monk? :) iemand een leuke tip? Of kan iemand mij overhalen tot wat anders? :P
Wel op de goeie region staan ?:) Had dit namelijk ook meerdere malen gehad, switchen van region en je hebt je character weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:31:
[...]

Top! Blijven alleen de WD en de Archon Wiz nog over (heb zomaar het gevoel dat een Archon Wiz vinden binnen dit topic nog een uitdaging gaat worden).

Vanavond ben ik rond 20.00 uur online, morgen rond 18.00 uur... Moet nog wel wat TX riftjes farmen voor keys (heb er nog 10 ofzo, gisteren 40 er doorheen gejast).
Vanavond verwacht ik laat online te zijn dus weet niet of het nog zin heeft. Tx farm kan altijd voor meer keys :)

We kunnen vast wel een mooie GoT/SG party vormen. Tal Rasha Twister Wiz is ook een optie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:13:
[...]

Vanavond verwacht ik laat online te zijn dus weet niet of het nog zin heeft. Tx farm kan altijd voor meer keys :)

We kunnen vast wel een mooie GoT/SG party vormen. Tal Rasha Twister Wiz is ook een optie ;)
O ja, de Twister Wiz is natuurlijk ook nog viable voor 80-90. Helemaal vergeten dat die ook nog bestaat (werkelijk nog nooit mee samen gespeeld). Komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Gisteravond met Protax, Afgaan en Jive weer een push poging gedaan, en voila, 92 in de pocket :D
Bij een mager rift doen we hem in 13-14 minuten, maar we hebben ook een 10 minuter er tussen gehad :+

Nu nog even een nieuwe amu met socket en een toxin gem, en op naar de 100 :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogeeka
mfreriks schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:59:
[...]

Wel op de goeie region staan ?:) Had dit namelijk ook meerdere malen gehad, switchen van region en je hebt je character weer terug.
Helaas.. Niet gelukt, overigens was de crash instant toen ik 70 raakte haha. Gelukkig zijn mn andere chars nog intact. Alleen mn stash is leeg, zowel non season als seasonal.. En support ticket werd gelijk gesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

adamvansanten schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:45:

Archon wiz present ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

FireDrunk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:22:
Gisteravond met Protax, Afgaan en Jive weer een push poging gedaan, en voila, 92 in de pocket :D
Bij een mager rift doen we hem in 13-14 minuten, maar we hebben ook een 10 minuter er tussen gehad :+

Tering, dat is wel nice! De verschillen zijn echt heel groot met een paar seizoenen terug he... Misschien vanavond, maar zeker morgen ga ik maar op ancient jacht om ook wat hogere grifts te doen.. Ben ook toch wel wat squishy als DH..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Top, Sato met zijn support WD erbij en we zijn compleet! Tot vanavond / morgenavond. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
FireDrunk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:22:

Push poging :P Dit was speed GR O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Nou ja, bij sommige was de speed er wel uit 8-) Maar i stand corrected, het was aardig snel :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
FireDrunk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:38:
Nou ja, bij sommige was de speed er wel uit 8-) Maar i stand corrected, het was aardig snel :+
Zorgen dat je nog iets beter bij de groep blijft, en blijft leven ;)
Vanavond de eerste augment erop gooien! Ben benieuwd of ik hier direct verschil van ga merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik moet vooral mijn esoteric eens gaan levelen, zit nu op 33. Die mag naar 80! Scheelt 30% dmg...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
FireDrunk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:42:
Ik moet vooral mijn esoteric eens gaan levelen, zit nu op 33. Die mag naar 80! Scheelt 30% dmg...
Zo, dat is nog erg laag ;) Gaat zeker helpen als je die naar 80+ brengt.
Wordt tijd om mijn WD maar eens te gaan proberen, dan kan ik solo snel gems gaan levellen, om deze vervolgens te gaan augmenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Protax schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:28:
[...]

Zo, dat is nog erg laag ;) Gaat zeker helpen als je die naar 80+ brengt.
Wordt tijd om mijn WD maar eens te gaan proberen, dan kan ik solo snel gems gaan levellen, om deze vervolgens te gaan augmenten.
Daarvoor heb ik de Lon Bomb voor afgestoft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
4th schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Daarvoor heb ik de Lon Bomb voor afgestoft :D
Wiz is gewoon #$^%*@ solo! Heb nog geen tijd gehad, om 65+ te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Protax schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Wiz is gewoon #$^%*@ solo! Heb nog geen tijd gehad, om 65+ te proberen...
Mijn FB Archon, 65 gecleared in iets van 7-8 min ofzo hele tijd en gem upgrades terug:
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/31509235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:20
Gister aardig wat upgrades gevonden :D

Moet alleen m'n Torch nog Ancient en dan zit ik aardig goed in de gear. Dan moet ik 65 toch wel gaan halen. Vanavond maar ff wat solo proberen (Heb nog niet hoger dan 25 solo gedaan). Alleen die 1e stack bij die SWK WoL build is soms 'kloterig' als er veel ranged mobs rondlopen. Als stacks up zijn gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik heb een FB archon wiz, heb mijn stash tab er mee gehaald :D Maar ik ben erg squishy. Ben nu even in goblin farm modus, ik wil heeeeeel graag die cosmic wings, mooie aanvulling op mijn archon vorm :P Tijdens het goblin farmen nog niet echt super goede upgrades gevonden maar heb nu wel 1000+ crafting materials van elk behalve souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogeeka
Zojuist dan toch maar weer beginnen aan mijn wd, en is het iemand al opgevallen dat in 'the ruins of secheron' 2e floor een elite pack van de rats zit? Geeft je een vieze exp boost, laagste aoe dmg nemen en je wapen uittrekken, 2500 kill bonus, gaf mij 3 lvls.. Is dit een exploit? Of game mechanics gebruiken nadat zij mijn acc kwijt zinn geraakt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Joechee! Solo 77 Gehaald. plek 577 :D
Redelijk rift, 2e helft caverns of aranea. Dat is geniaal als Sunwuko Monk :D Lekker over de gaps heen casten!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29

Shiro

Serenity

FireDrunk schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:43:
Joechee! Solo 77 Gehaald. plek 577 :D
Redelijk rift, 2e helft caverns of aranea. Dat is geniaal als Sunwuko Monk :D Lekker over de gaps heen casten!
Ah, jij bent de #1 monk op season in de clan atm :D gefeliciteerd.

Sunwukon monk is wel humor. Vandaag ook mijn build naar veranderd. Voelt een beetje als een trage DH spelen though. Traag omdat het casten van wave of light niet bepaald snel is als je een UE DH gewend bent, maar je valt wel even snel neer als een DH.

Qua dmg is het wel lekker, met CoE up kon ik een TX rift guardian 1 shotten :D

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Nee, Freakandel staat nog boven mij met 78, dacht ik(in 12:19).

Ik heb niet super veel moeite met toughness, speel je met Unity?

[ Voor 12% gewijzigd door FireDrunk op 12-05-2016 08:45 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren voor het eerst grifts gedaan in de samenstelling archon wiz + drie support (met Fourth, Somoghi en Sato). We begonnen heel rustig op 75, maar wat ging dat hard zeg! Redelijk bizar als je bedenkt dat ik pas 5 grifts had gespeeld met mijn support barb en Somoghi zijn support monk pas tijdens het spelen begon te gearen. Uiteindelijk een 89 gecleared en de twee 90's die we daarna probeerden waren echt ruk rifts. Toen was het bedtijd, maar kan nog een stuk hoger.

We staan nu wel als 2e full team op de 4 player clan leaderboards (alleen groepje Protax nog voor ons). Hoogtepunt voor mij was toch wel de 85 in 6 minuten. Volgens mij gaat Fourth straks nog een video hiervan posten, maar dat weet ik niet zeker. Vanavond gaan we zeker verder, maar eerst even werken en keys farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Gister weer een mooi avondje! Een aantal (voor mij :P ) hoge grifts van 70.. Solo een nieuw record op 64 gezet. Upgrade gevonden van Yangs, F+R compleet en een ancient pants, ik mag niet klagen :) Eens kijken of we dat geluk vanavond verder kunnen uitbreiden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

adamvansanten schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:52:
Gisteren voor het eerst grifts gedaan in de samenstelling archon wiz + drie support (met Fourth, Somoghi en Sato). We begonnen heel rustig op 75, maar wat ging dat hard zeg! Redelijk bizar als je bedenkt dat ik pas 5 grifts had gespeeld met mijn support barb en Somoghi zijn support monk pas tijdens het spelen begon te gearen. Uiteindelijk een 89 gecleared en de twee 90's die we daarna probeerden waren echt ruk rifts. Toen was het bedtijd, maar kan nog een stuk hoger.

We staan nu wel als 2e full team op de 4 player clan leaderboards (alleen groepje Protax nog voor ons). Hoogtepunt voor mij was toch wel de 85 in 6 minuten. Volgens mij gaat Fourth straks nog een video hiervan posten, maar dat weet ik niet zeker. Vanavond gaan we zeker verder, maar eerst even werken en keys farmen!
As promised:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Heb je van die 85 in 6 minuten ook een video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

adamvansanten schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:57:
[...]

Heb je van die 85 in 6 minuten ook een video?
Helaas, na die run ben ik gaan recorden omdat het juist zo goed ging :P

Kunnen ook wat 85-86s runnen voor iedereen zijn gems te levellen mochten we weer paar slechte 90s krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 12-05-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Zou ik doen. Spelen wat je zeker weten haalt (tussen 9-12 minuten gemiddeld). Bij slechte rifts heb je dan uitloop naar 13-14 minuten.

Falen is gewoon zonde van de upgrades :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Gaat goed daar :D Gisteren beetje TX farm voor keys gedaan in die korte tijd dat ik online was. Nog wel een mede-tweaker aan zijn speed demon conquest geholpen :) Vanavond hopelijk meer tijd en dan weer eens wat griftjes runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:58:
[...]

Kunnen ook wat 85-86s runnen voor iedereen zijn gems te levellen mochten we weer paar slechte 90s krijgen.
Ben ik sowieso wel voor. Ik wil eigenlijk de gems van mijn main levelen, aangezien die pas 69 zijn. Had op 90 nou niet echt toughness problemen, dus die esoteric en swiftness van mijn support zijn wel hoog genoeg voor nu. Gaat ook een stuk sneller, zowel qua drops als qua xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Goed bezig mannen! Wel leuk als er een beetje concurrentie is!
Gisteravond hebben wij ook weer wat gespeedfarmed, echter liep het allemaal niet zo lekker als de avond ervoor.

Gister persoonlijk wel een aantal doelstellingen behaald:

- Wiz Solo 75
- WD Solo 75 (mijn eerste keer dat ik uberhaupt de dmg WD aanraakte)

Season journey is nu bijna compleet, alleen nog even geboost worden op HC.

Jive (niet actief hier), heeft gister ook een aardige mijlpaal bereikt. Nu nummer 12 op de solo WD leaderboards :)

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 12-05-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29

Shiro

Serenity

FireDrunk schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:40:
Nee, Freakandel staat nog boven mij met 78, dacht ik(in 12:19).

Ik heb niet super veel moeite met toughness, speel je met Unity?
Ah ok,

Nee ik heb nog geen Unity gezien dit season, ik heb zelfs nog geen Gift gezien tot dusver, maja heb ook nog geen wapen die ik echt wil giften. Ben inmiddels Paragon lvl 413 ofzo. Maja, het is en blijft RNG.

Door gebrek aan beter gebruik ik een obsidian ring, zodat ik minder downtime hebt met mijn Epiphany, had dat beter kunnen cuben en een brakke RoRG kunnen gebruiken... maja.. gebrek aan beter nog :) Lastig om tijd te vinden om te farmen met een 2 weken oude baby :)

[ Voor 22% gewijzigd door Shiro op 12-05-2016 09:34 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat maakt het inderdaad lastig :) (die baby :P )

Ik speel met Unity en CoE, en RoRG in de cube, maar Unity in de cube kan ook, en dan met RoRG spelen.

Het is maar net welke je beter hebt, ik heb een ancient Unity met DEX, CHC, Elite Dmg en een Socket. Maar als je een Ancient RoRG hebt met CHC, Socket, Dex en nog iets leuks zou dat best eens beter kunnen zijn.

'Straks' is het vooral belangrijk dat ie ancient is, want dan kan je hem augmenten :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:53

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Neles7 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:24:
Gaat goed daar :D Gisteren beetje TX farm voor keys gedaan in die korte tijd dat ik online was. Nog wel een mede-tweaker aan zijn speed demon conquest geholpen :) Vanavond hopelijk meer tijd en dan weer eens wat griftjes runnen.
Aiai, nu heb ik spijt dat ik niet online was gisteravond, Neles7.... :-(
Zondagavond op zijn vroegst weer....
Shiro schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:32:
[...]
Lastig om tijd te vinden om te farmen met een 2 weken oude baby :)
Hey :( Babies slapen tenminste nog een groot gedeelte van de tijd. Probeer het eens met 2 kids van 5 en 3...

Gefeliciteerd trouwens, met de baby *O*
Gefeliciteerd, kom maar door met de taart... :)

[ Voor 37% gewijzigd door Sparhawk op 12-05-2016 09:48 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 19-09 15:23
GeertJam schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:08:
Het punt bereikt dat ik met mijn huidige gear niet echt hoger op kom in Grifts. Zit nu vast op 62 solo.

Heeft iemand toevallig tips voor mijn Zunamassi WD?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eury-2434/hero/77352415

Heb wel Mask of Jeram in de cube staan ipv T&T's
Ik gebruik enkel Mask of Jeram omdat ik nog geen t&t heb, maar wat mij vooral verder helpt is het resummonen van de gargantuans terwijl je veel mobs in je piranhado hebt, verder zou ik die gem in je helm vervangen voor %life aangezien je Grave Injustice ook gebruikt.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Bah, al 5x een rainbow goblin zonder de special mob, boe!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sparhawk schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Aiai, nu heb ik spijt dat ik niet online was gisteravond, Neles7.... :-(
Zondagavond op zijn vroegst weer....
Doen we dan wel een poging ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:53

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Neles7 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:59:
[...]

Doen we dan wel een poging ;)
Ik ben nu ook full UE, dus veel extra tumble en damage, dus moet goed komen... :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister de top 100 DH binnen gekomen door GR76 te halen.
Elke dag een nieuw record _/-\o_

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Netjes! Gratz!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Iemand ervaring met LoN Frenzy barb (Thorn of anders) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-09 23:26
4th schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:58:
[...]

Weet niet wat het is, Maar ik blijf het vaag vinden om mijn eigen stem terug te horen op een opname. (In mijn hoofd klinkt die namelijk totaal anders)

En 85/88 doen is prima, Liever vlot erdoorheen en drie gem upgrades dan 15/20 minuten ploeteren voor een handje vol forgotten souls. ;)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
Dat heeft iedereen ^^ Op film vind je jezelf vreselijk klinken. Kan oprecht zeggen dat jullie geen vreselijke stemmen hebben hoor ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Smitovic op 12-05-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sparhawk schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:45:
Hey :( Babies slapen tenminste nog een groot gedeelte van de tijd. Probeer het eens met 2 kids van 5 en 3...

Gefeliciteerd trouwens, met de baby *O*
+1 *O*

Hier een kleuter van 6 en ook dat is al afleiding genoeg...zeker tijdens 2 weken meivakantie :+

Na relatief weinig speeltijd sinds start season beging m'n Wiz nu ook een beetje op de rails te raken. Ik heb de DMO set even gestashed en aan de slag gegaan met Spectral Tal (AW cubed), dit om wat meer snelheid te kunnen maken voor de TX binnen y minuten voor de journey. Daarmee was Slayer vlot binnen en kennelijk was het ook binnen de 5 minuten. De set dungeon mastery was ook simpel (2 pogingen) en nu is het een kwestie van rustig gems doorlevelen (3x 31 nu). Tal gebruikt Wreath i.p.v. BotS voor DMO maar ik level toch eerst BotS, ik verwacht dat ik rond je 50 van Tal naar DMO moet gezien hoe glass-cannon Tal is vergelijken met Spectral DMO. Ik verwacht wel een hoop van Spectral DMO voor greaters...met lvl 25 gems en geen enkel ancient armor piece zit ik al in de 500-1100M crits van Spectral. De damage moet dus wel goed komen en met perma-Aquila + DMO 50% + Infinite 60% + Halo / APD is de toughness echt enorm.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

UTADDICT schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:55:
Bah, al 5x een rainbow goblin zonder de special mob, boe!
Kon gistern niet al te lang spelen, wel een menegarist gob gevonden maar geen rainbow :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Protax schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:30:
[...]

Goed bezig mannen! Wel leuk als er een beetje concurrentie is!
Gisteravond hebben wij ook weer wat gespeedfarmed, echter liep het allemaal niet zo lekker als de avond ervoor.

Gister persoonlijk wel een aantal doelstellingen behaald:

- Wiz Solo 75
- WD Solo 75 (mijn eerste keer dat ik uberhaupt de dmg WD aanraakte)

Season journey is nu bijna compleet, alleen nog even geboost worden op HC.

Jive (niet actief hier), heeft gister ook een aardige mijlpaal bereikt. Nu nummer 12 op de solo WD leaderboards :)
Ja, ik zag die #12 van Jive, niet normaal! En gefeliciteerd met de records.
pstalman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:24:
Gister de top 100 DH binnen gekomen door GR76 te halen.
Elke dag een nieuw record _/-\o_
Netjes, grats!
Sato schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Weet niet wat het is, Maar ik blijf het vaag vinden om mijn eigen stem terug te horen op een opname. (In mijn hoofd klinkt die namelijk totaal anders)

En 85/88 doen is prima, Liever vlot erdoorheen en drie gem upgrades dan 15/20 minuten ploeteren voor een handje vol forgotten souls. ;)
Ja, dat is altijd apart he? Ik heb hem nog niet terug kunnen kijken, doe ik na werk wel even. Ben ook wel benieuwd hoe slap ik zat te ouwehoeren. Was veel te gefocust op buffs uitdelen en ondertussen verder kijken / de barb doorkrijgen om nog normaal te kunnen communiceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

adamvansanten schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:29:

Ja, dat is altijd apart he? Ik heb hem nog niet terug kunnen kijken, doe ik na werk wel even. Ben ook wel benieuwd hoe slap ik zat te ouwehoeren. Was veel te gefocust op buffs uitdelen en ondertussen verder kijken / de barb doorkrijgen om nog normaal te kunnen communiceren...
Moeten nog beetje elkaars speelstijl doorkrijgen in huidige samenstelling, zodra dit meer op elkaar ingespeeld is komen er minimaal 3 GR's bovenop. Voor een eerste push records verhoogd van <75 voor sommige naar 89 is een goede avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:33:
[...]

Moeten nog beetje elkaars speelstijl doorkrijgen in huidige samenstelling, zodra dit meer op elkaar ingespeeld is komen er minimaal 3 GR's bovenop. Voor een eerste push records verhoogd van <75 voor sommige naar 89 is een goede avond ;)
Het is een begin... ;)

Doel moet uiteindelijk toch wel 95 gaan worden hoor! Moet mogelijk zijn, met een beetje fishen. Maar ga vanavond inderdaad liever eerst paragon en gem levels farmen op 85!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

Ik doe de stash tab journey op mijn gemak .. spel interesseert me niet meer zó sterk maar volledig loslaten wil ik ook niet.

Gisteren set dungeon mastery gedaan ... RAAAAGE.
Echt een belachelijk game concept zeg.

Dat ze dan de moeilijkheidsgraad aanpassen zodanig dat je al wat goeie gear nodig hebt he ... maar nee, de moeilijkheidsgraad ligt er nu in dat je nooit genoeg monsters hebt.

Maar na stuk of 10 keer is het me toch gelukt. Amai, nu ben ik nogal een "master" van de raekor set hoor ..... heb wat achter monstertjes met 500 hitpoints aan zitten lopen....

Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:24

Grin

Ride si sapis.

Agree, de set dungeons slaan echt nergens op. Weg d'r mee!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gelukkig hoef je maar één set dungeon te doen. Per character is er wel 1 vd 4 heel makkelijk.

Zo had ik zelf bijvoorbeeld een stuk of 6x Raekor gedaan, geen enkele keer in de buurt van de mastery gekomen (zwaar tijd tekort). Toen uit frustratie maar IK geprobeerd (had toch al 4 vd 6 items aan, build niet eens aangepast) en te makkelijk voor woorden in 1x gehaald.

Mocht je er dus helemaal koekoek van worden, even een andere set uit je stash trekken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:59:
Gelukkig hoef je maar één set dungeon te doen. Per character is er wel 1 vd 4 heel makkelijk.

Zo had ik zelf bijvoorbeeld een stuk of 6x Raekor gedaan, geen enkele keer in de buurt van de mastery gekomen (zwaar tijd tekort). Toen uit frustratie maar IK geprobeerd (had toch al 4 vd 6 items aan, build niet eens aangepast) en te makkelijk voor woorden in 1x gehaald.

Mocht je er dus helemaal koekoek van worden, even een andere set uit je stash trekken. ;)
Dit ja. Voor Wiz is Tal in ieder geval doodsimpel, zeker als je een AW hebt voor at-will teleport. Dat helpt enorm om niet door de worms gehapt te worden en dat is echt het enige waarop je de Tal dungeon zou kunnen falen. Aangezien de andere targets 'dingen doodmaken met 4 stacks' en 'dingen doodmaken' zijn, kun je rustig full damage erin gaan en alles 1-shotten. EB en Frozen Mist onder numlock, Calamity om te bewegen en een kill-skill en die 4 stacks heb je permanent.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zarhrezz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:10:
[...]

Dit ja. Voor Wiz is Tal in ieder geval doodsimpel, zeker als je een AW hebt voor at-will teleport. Dat helpt enorm om niet door de worms gehapt te worden en dat is echt het enige waarop je de Tal dungeon zou kunnen falen. Aangezien de andere targets 'dingen doodmaken met 4 stacks' en 'dingen doodmaken' zijn, kun je rustig full damage erin gaan en alles 1-shotten. EB en Frozen Mist onder numlock, Calamity om te bewegen en een kill-skill en die 4 stacks heb je permanent.
Jup

Ik heb dus na de RNG bullshit van UH gewoon de tals dungeon weer gedaan voor mijn stashtab
die set dungeons zijn echt dikke onzin.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:24:
Ik heb dus na de RNG bullshit van UH gewoon de tals dungeon weer gedaan voor mijn stashtab
die set dungeons zijn echt dikke onzin.
Sommige zijn wel aardig, maar inderdaad, sommige objectives zijn nogal vergezocht...ik bedoel, wat biedt Tal precies aan set property die de set zeer geschikt maakt om rock worms te ontwijken? 8)7 De kills met 4 stacks is een prima objective. Rock worms dodgen? Nee. Doe dan iets met hits / kills door de Tal meteors ofzo.

DMO is redelijk in-theme, maar gewoon irritant. De 30 in een bubble cast met de gegeven density / monster types is gewoon RNG irritatie...je mag zooi gewoon niet doodmaken anders gaat het niet lukken. Ook het missile reflect deel is wat vreemd...dat vereist gebruik van WoF met een specifieke rune, terwijl WoF gewoon niet gebruikt wordt in een DMO setup buiten de dungeon. Nou zou ik zelfs ook zo niet weten wat je met die mastery zou moeten...thema is snel bubbles neerzetten en alles in de bubble wipen...maar ja, dat doe je toch wel, want zonder de bubble dmg boost doe je geen damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zarhrezz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:54:
[...]

Sommige zijn wel aardig, maar inderdaad, sommige objectives zijn nogal vergezocht...ik bedoel, wat biedt Tal precies aan set property die de set zeer geschikt maakt om rock worms te ontwijken? 8)7 De kills met 4 stacks is een prima objective. Rock worms dodgen? Nee. Doe dan iets met hits / kills door de Tal meteors ofzo.

DMO is redelijk in-theme, maar gewoon irritant. De 30 in een bubble cast met de gegeven density / monster types is gewoon RNG irritatie...je mag zooi gewoon niet doodmaken anders gaat het niet lukken. Ook het missile reflect deel is wat vreemd...dat vereist gebruik van WoF met een specifieke rune, terwijl WoF gewoon niet gebruikt wordt in een DMO setup buiten de dungeon. Nou zou ik zelfs ook zo niet weten wat je met die mastery zou moeten...thema is snel bubbles neerzetten en alles in de bubble wipen...maar ja, dat doe je toch wel, want zonder de bubble dmg boost doe je geen damage.
Dit brengt me terug naar de tijd dat ik een treasure goblin aan het farmen was in de damp cellar in act 1 op inferno difficulty. Dat was ook ontzettend moeilijk, en zeer fustrerend als je net niet genoeg damage deed en dat beest ontsnapte. Heb mijn stash uiteindelijk gehaald met DMO & Firebird. DMO was idd zeer irritant met die 30 beesten in 1 bubbel, en dan moeten het ook nog verschillende zijn dus je moest 3 plekken vinden om het te doen. De firebird dungeon was iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Met dezelfde build als de group push mijn solo record maar eens van 65 naar 75 gezet (#1 clan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
ok vraagje en even geen tijd en zin voor een screenshot:

ben een UE build aan het verzamelen voor mijn DH, ik vind net een ancient recurve met:
3340dmg
9% damage
943 dex
CDR 8%
RCR 41

secondary: 11 disc..

Denk ik de beste die ik ooit heb gevonden, en ik heb ook nog een gift..

de vraag is, wat kan ik het beste rerollen?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als je dmg range al tegen de max aan zit zou ik bij gebruik van gift de CDR rerollen naar Area dmg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
ZTeeVeR schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:44:
ok vraagje en even geen tijd en zin voor een screenshot:

ben een UE build aan het verzamelen voor mijn DH, ik vind net een ancient recurve met:
3340dmg
9% damage
943 dex
CDR 8%
RCR 41

secondary: 11 disc..

Denk ik de beste die ik ooit heb gevonden, en ik heb ook nog een gift..

de vraag is, wat kan ik het beste rerollen?
Je geeft de dmg range niet aan dat is cruciaal om te bepalen.

Vandaag lekker met SG (Adam, 4th en Sato) wat grifts gedaan. Voornamelijk 85 speeds en een paar pushes. Uiteindelijk GR91 in 13.xx gehaald. Leuk avondje zo :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Nog even de resultaten van avondje meta met Adam, Sato en Neles:

Speedrun 85:

Push run 91:

Pagina: 1 ... 93 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.