Gisteren een lekker Diablo dagje gehad. Veel met Somoghi, Fourth, Sato en nog een paar spelers griftjes zitten farmen, tussen de 65-75. Support barb in elkaar gezet en gems geleveld (main nu alle drie 69, support nu 60/55/25 (Toxic 25, hoeft niet per sé hoger). Solo GR70 gedaan in 9:32, die GR75 conquest gaat geen probleem zijn als ik wat ga augmenten (heb pas 8600 strenght door diamonds in armor). Paragon van 524 naar 655, vooral op 75 gaat het behoorlijk hard. Verder ook weer vanouds geluk gehad met de gear, zeer mooie ancient Focus gevonden. Nu zijn er voor mijn main niet veel upgrades meer mogelijk (enige wat ik niet ancient heb zijn bracers, helm, amulet en belt, maar die zijn alle drie zo perfect gerolld dat 95% van de ancients geen upgrade gaan zijn).
Had steeds wel het gevoel dat veel hoger mogelijk is, maar de team samenstelling was er niet. Beste wat we hebben kunnen doen was Raekor Barb, M6 DH, WoL Monk en support WD, daarmee ging 75 rond de 8-9 minuten.
Zou graag met mijn support barb vanavond of morgenavond wat 80+ willen proberen. Kan natuurlijk public, maar liever met de clan. Dus mocht iemand tijd, zin en de juiste build hebben (geloof dat het supp barb/wd/monk + archon wiz is, ik heb dus barb) houd ik mij aanbevolen!
[
Voor 6% gewijzigd door
adamvansanten op 11-05-2016 09:48
]