Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 11:06
Prima run! Misschien nog proberen om vaker te communiceren om op de Oculus ring te Cyclone striken met de monk, die 80% dmg increase is echt een flinke bonus :)

Als dat lukt, gaan jullie nog wel hoger! :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Neles7 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:39:
[...]

Je geeft de dmg range niet aan dat is cruciaal om te bepalen.

Vandaag lekker met SG (Adam, 4th en Sato) wat grifts gedaan. Voornamelijk 85 speeds en een paar pushes. Uiteindelijk GR91 in 13.xx gehaald. Leuk avondje zo :D
Klopt idd, het is de recurve op deze:
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/78487838

Uiteindelijk denk ik dat hij wel ok is. Wellicht heb ik een cruciaal foutje gemaakt zie ik net....maar goed dat is dan maar zo...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:48
SideShow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:05:
Maar na stuk of 10 keer is het me toch gelukt. Amai, nu ben ik nogal een "master" van de raekor set hoor ..... heb wat achter monstertjes met 500 hitpoints aan zitten lopen....
Over Raekor's gesproken, is het normaal dat ik vaak moet wachten tot ik weer (een of meerdere) charges krijg?
Ik speel met een Raekor's/IK's combo en boulder toss build en vaak zit ik met een vervelende downtime.
Zolang de mobs komen met meer dan 10, of alleen zit ik goed. Met kleinere packs (bijvboorbeeld 3 of 4 elites) val ik snel stil jammer genoeg 8)7 M'n ancients slaan nog geen deuk in een pakje boter, en WotB helpt ook niet wanneer ik geen charges of fury heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 13-05-2016 08:48 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
ZTeeVeR schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:32:
[...]

Klopt idd, het is de recurve op deze:
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/78487838

Uiteindelijk denk ik dat hij wel ok is. Wellicht heb ik een cruciaal foutje gemaakt zie ik net....maar goed dat is dan maar zo...
Max damage roll op een Yang is 1560-1940 en jij zit op 1548-1871.
Prima roll naar mijn idee die 20% AD. Haal je denk ik meer damage uit dan de damage roll dat beetje omhoog!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

4th schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:42:
Nog even de resultaten van avondje meta met Adam, Sato en Neles:

Speedrun 85:
[video]

Push run 91:
[video]
Oh wat ging het lekker! Leuk om de video's terug te zien. Bedankt voor mooie runs jongens, dinsdagavond ben ik (pas) weer van de partij!
FireDrunk schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:49:
Prima run! Misschien nog proberen om vaker te communiceren om op de Oculus ring te Cyclone striken met de monk, die 80% dmg increase is echt een flinke bonus :)

Als dat lukt, gaan jullie nog wel hoger! :)
Ja, de communicatie en het samenspel kan nog wel beter, maar het ging gisteren al een stuk beter dan eergisteren (toen we begonnen). Ik verwacht dat de 95 er zeker wel in zit de komende weken, al vind ik 85 speedrunnen ook helemaal niet erg. ;) Moet toch een keer gaan beginnen met augmenten...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik ben er dit weekend waarschijnlijk ook wel veel, dus als je nog een Support Monk nodig hebt, roep maar :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:49
adamvansanten schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:33:
[...]

Oh wat ging het lekker! Leuk om de video's terug te zien. Bedankt voor mooie runs jongens, dinsdagavond ben ik (pas) weer van de partij!
Mooie runs idd. Tot dinsdagavond dan maar waarschijnlijk ^^
FireDrunk schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:41:
Ik ben er dit weekend waarschijnlijk ook wel veel, dus als je nog een Support Monk nodig hebt, roep maar :+
Nu niet mijn plek inpikken hea :+

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Mooie runs idd. Tot dinsdagavond dan maar waarschijnlijk ^^

[...]

Nu niet mijn plek inpikken hea :+
Wordt nog ruziën om de spot van support monk (eergisteren deed Somoghi mee). Ben ik blij dat ik een support barb heb. ;)

En Neles: SG members gaan voor. Moet je maar overstappen })

[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 13-05-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Oh, maakt me niks, ik kan ook mee als DPS hoor :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Haha, misschien toch de verkeerde support gegeared :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:45:
Haha, misschien toch de verkeerde support gegeared :+
Je hebt zo een andere gegeared ;). Maar monks zijn er naar mijn idee wel meer dan DH / WD / Barb ja. Misschien kan je een DH gearen? Je main is toch een DH, gear heb je dan zo binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:59:
[...]

Je hebt zo een andere gegeared ;). Maar monks zijn er naar mijn idee wel meer dan DH / WD / Barb ja. Misschien kan je een DH gearen? Je main is toch een DH, gear heb je dan zo binnen?
Alleen buiten Tweakers is er in 99,9% van de groepen geen plek voor Supp DH. Maar denk dat ik als ik moeite doe ik binnen 1 dag wel een supp dh heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Gister met mijn DH deze gevonden: http://eu.battle.net/d3/en/item/augustines-panacea
Het lijkt mij een wel erg interessant ding maar op Diablofans is er nog geen enkele build met dit item..
Binnenkort eens uitzoeken :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Engeltje83 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:09:
Gister met mijn DH deze gevonden: http://eu.battle.net/d3/en/item/augustines-panacea
Het lijkt mij een wel erg interessant ding maar op Diablofans is er nog geen enkele build met dit item..
Binnenkort eens uitzoeken :)
Dit is zoooooo 2014 :*) _/-\o_

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14607771250

[ Voor 6% gewijzigd door Apsie op 13-05-2016 10:15 ]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Ik wist dat er zoiets was inderdaad! Eens kijken of dat nog steeds werkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Engeltje83 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:18:
[...]

Ik wist dat er zoiets was inderdaad! Eens kijken of dat nog steeds werkt :X
Werken zal het heus nog steeds doen. Of je er hoog mee gaat komen is iets anders :). Nostalgie naar season 1 dit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
adamvansanten schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:19:
[...]

Werken zal het heus nog steeds doen. Of je er hoog mee gaat komen is iets anders :). Nostalgie naar season 1 dit! :P
Was inderdaad een hele fijne build met een, voor toenmalige begrippen, een ontiegelijke hoeveelheid damage _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Een variatie is door Wudijo is S4 nog gespeeld. YouTube: [S4] Ball Lightning works: DH Tier 60 Solo [Krider UE Lightning] Wellicht haal je er wat ideeën uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Dit doet oude tijden herleven! :D Thanks! Als ik tijd heb zal ik eens gaan sleutelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:32
Neles7 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:24:
Een variatie is door Wudijo is S4 nog gespeeld. YouTube: [S4] Ball Lightning works: DH Tier 60 Solo [Krider UE Lightning] Wellicht haal je er wat ideeën uit.
Wat ik zie is een moeizame Grift 60 welke zonder die Conduit Pylon nooit haalbaar zou zijn.
Ik zou het wel leuk vinden als BlueBallz viable zou zijn maar ik geloof er niet echt in...

Ik heb alles liggen om hem te bouwen dus mocht iemand anders denken wil ik het best een poging geven :+
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/58033316
En dan even combineren met ringen van Estoque
Evt. met Endless Walk zou ook nog een optie zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 13-05-2016 10:47 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Wat ik zie is een moeizame Grift 60 welke zonder die Conduit Pylon nooit haalbaar zou zijn.
Ik zou het wel leuk vinden als BlueBallz viable zou zijn maar ik geloof er niet echt in...

Ik heb alles liggen om hem te bouwen dus mocht iemand anders denken wil ik het best een poging geven :+
Het is zeker geen makkelijke solo build. Maar het ging om de nostalgie en Wudi zijn video is de meest recente die me bij staat zodat je ook een idee hebt kwa cube/gear opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Als je hem wilt testen/gebruiken met augustines-panacea, dan ben ik wel heel erg benieuwd... zeker met alle updates en versterkingen sindsdien denk ik dat het toch beter moet lukken.. misschien in combi met M6, Manticore en CA? rucksack of deze dan in de cube.. zal wel iets leuks moeten worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Engeltje83 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:48:
Als je hem wilt testen/gebruiken met augustines-panacea, dan ben ik wel heel erg benieuwd... zeker met alle updates en versterkingen sindsdien denk ik dat het toch beter moet lukken.. misschien in combi met M6, Manticore en CA? rucksack of deze dan in de cube.. zal wel iets leuks moeten worden toch?
Vergeet niet dat Augustines Panacea geen dmg buff geeft aan Ball Lightning, enkel gegarandeerd 30% slow.
De dmg. buff is voor enkele andere runes ;) Anders had ik het direct gebruikt!
Ofwel... de oude versie met 30% is gelijk voor Ball Lightning :(

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 13-05-2016 10:50 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond lekker wat speedruns gedaan op TX (5 / 4 / 3 minuten alvast binnen) en wat greaters op 50. M'n main gems van 35 naar de 45 en daarmee weer wat verder in de journey. Nu staat de '1 conquest' open. Ik ga dat maar via de solo 75 / 3x gem level 65 doen denk ik...hoewel Boss mode ook wel aardig is om te proberen.

De Spectral Tal spec werkt prima voor TX speed en tot mid-50's greater (met betere gear waarschijnlijk nog wel een paar tiers hoger) maar voor 60+ zal het Spectral DMO worden. Gisteren afsluitend m'n max unlocked tier nog gebumpt naar de 60 en dat gaat allemaal nog binnen de 10 minuten zonder echt risico op 4-pootjes-omhoog (gewoon in grotesque explosions blijven staan enzo). Ik had het idee de Spectral DMO met een Woh te doen, maar ik ben geneigd daarvan af te stappen...ik werk nu met AW en dat is toch wel erg prettig voor de progress. Een ander alternatief is Furnace en gezien de verhouding white-kill-time / elite-kill-time is die optie wellicht nog interessanter dan Woh...daar komt bij dat ik een goeie ancient Fragment heb en geen ancient Woh, iets met roeien en riemen, zeg maar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Kapoen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Over Raekor's gesproken, is het normaal dat ik vaak moet wachten tot ik weer (een of meerdere) charges krijg?
Ik speel met een Raekor's/IK's combo en boulder toss build en vaak zit ik met een vervelende downtime.
Zolang de mobs komen met meer dan 10, of alleen zit ik goed. Met kleinere packs (bijvboorbeeld 3 of 4 elites) val ik snel stil jammer genoeg 8)7 M'n ancients slaan nog geen deuk in een pakje boter, en WotB helpt ook niet wanneer ik geen charges of fury heb.
De set bonus zorgt ervoor dat alle runes aanstaan van de Furious Charge, je moet minimaal 5 vijanden raken om geen charge kwijt te raken. Wat helpt is een Flawless Diamond in je helm te doen + max CDR in je paragon punten. Met deze 21% CDR hoef je nog slecht 4 vijanden te raken. Zorg er dus voor dat je altijd groepjes aanvalt, worden het er minder dan 4 dan doorlopen naar de volgende vijanden. Raak je wel al je charges kwijt dan moet je idd de cooldown afwachten wat vervelend kan aflopen als je vast zit in een hoekje. Taktisch spelen komt wel naar voren met de Reakor build, de charge knop ingedrukt houden is niet de juiste speelstijl. Een rift baas met minions is soms erg vervelend als je charges op raken.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

Kapoen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Volgens blizzard is dat normaal ja .... Daarom is het ook een domme build en minder geschikt voor party play (toch geen pugs) omdat ales minder voorspelbaar is. Als je solo speelt kan je meer je cooldowns, kill, mobs groups, plannen en voorbereiden ... maar dan komt het nog soms voor dat je gewoon stilstaat en niks kan doen omdat je skill even 5 seconden cooldown heeft. In ieder geval niet mijn favoriete build.

Ik vond hota wel fijn, lekker consistent en voorspelbaar. Had gehoopt dat frenzy barb dit seizoen echt viable ging zijn, maar ik denk niet dat dit het geval is. Logisch natuurlijk, de moeilijkste set om te farmen, zit ver onder het performance level van de set die je krijgt in je mailbox in season. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 20-09 17:48
Ruigerock schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:51:
[...]

De set bonus zorgt ervoor dat alle runes aanstaan van de Furious Charge, je moet minimaal 5 vijanden raken om geen charge kwijt te raken. Wat helpt is een Flawless Diamond in je helm te doen + max CDR in je paragon punten. Met deze 21% CDR hoef je nog slecht 4 vijanden te raken. Zorg er dus voor dat je altijd groepjes aanvalt, worden het er minder dan 4 dan doorlopen naar de volgende vijanden. Raak je wel al je charges kwijt dan moet je idd de cooldown afwachten wat vervelend kan aflopen als je vast zit in een hoekje. Taktisch spelen komt wel naar voren met de Reakor build, de charge knop ingedrukt houden is niet de juiste speelstijl. Een rift baas met minions is soms erg vervelend als je charges op raken.
De CDR optie heb ik al aan gedacht ja, maar voorlopig heb ik nog een andere gem nodig puur om me staande te houden in TX. Ja ,ik speel heel traag en heb geen ambitie verder dan chapter 4 dit seizoen :)

Gelukkig heb ik ondertussen ook al bijna een volledige IK's set bij elkaar gefarmed, dus 'if need be' switch ik wel. Deze passieve/taktische stijl van spelen ligt me niet zo in een game als D3.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Kadala heeft me eindelijk een Ancient Dawn gegeven. 65%! Helaas had het ding Life on Hit wat uiteraard niet handig is dus daar AD van gemaakt. Met huidige gear heb ik dan net wel/net niet 100% Vengeance actief.

Nu nog een dikke Ballista bouwen met hoge dmg en ik kan gaan testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Thalaron schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:50:
Kadala heeft me eindelijk een Ancient Dawn gegeven. 65%! Helaas had het ding Life on Hit wat uiteraard niet handig is dus daar AD van gemaakt. Met huidige gear heb ik dan net wel/net niet 100% Vengeance actief.

Nu nog een dikke Ballista bouwen met hoge dmg en ik kan gaan testen :)
Lekker :D AD is ook beste stat voor hoge grifts (FoK + AD schaalt enorm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Veel AD en grote groepen schaalt ook enorm goed met lag in grifts. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Daar heb je met FoK geen last van :) Zowieso moet je het volgens mij wel heel gek maken om solo lag te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ja, het speelt meer met 3-4 mans gok ik. Hadden jullie ook even in die grift in dat videootje hierboven. Zal vooral bij de HC populatie tot de nodige spreekwoordelijke hartverzakkingen kunnen leiden gok ik.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zeer zeker, er zijn genoeg mensen die op een RIP hebben door de wazige manieren van D3. Opzich mogen we niet klagen, geen gekke lag buiten die ene na gehad gisteren avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister ook nog een Ancient HF amu erbij gekregen, en de gems naar lvl 70 gebracht.
Dus volgende staps is no1 DH dps van europe zoals mijn barb en monk

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
pstalman schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:13:
Gister ook nog een Ancient HF amu erbij gekregen, en de gems naar lvl 70 gebracht.
Dus volgende staps is no1 DH dps van europe zoals mijn barb en monk
Wel grappig hoor, nr.1 in DPS op HC, maar hoe hoog durf je hier mee te gaan?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

SideShow schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Ik vond hota wel fijn, lekker consistent en voorspelbaar. Had gehoopt dat frenzy barb dit seizoen echt viable ging zijn, maar ik denk niet dat dit het geval is. Logisch natuurlijk, de moeilijkste set om te farmen, zit ver onder het performance level van de set die je krijgt in je mailbox in season. |:(
Helaas door tijd te kort kan ik niet veel spelen, maar diverse LoN builds proberen/verzinnen gaat zeker nog gebeuren. Op youtube diverse LoN builds gezien, eens kijken hoe ver je er mee komt zonder dood te gaan. De thorns variant lijkt me het meest moeilijke set te verzamelen. Wellicht een lightning weapon throw als eerste poging om er zelf één te bouwen, de Frenzy ziet er grappig uit maar een beetje eigen twist eraan geven is ook leuk.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neelon schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:15:
Ja, het speelt meer met 3-4 mans gok ik. Hadden jullie ook even in die grift in dat videootje hierboven. Zal vooral bij de HC populatie tot de nodige spreekwoordelijke hartverzakkingen kunnen leiden gok ik.
Er is inderdaad nog wel wat lag, maar alleen in zeer volle situaties hoor. Als de supports netjes AD uitzetten valt het best mee. Het is in ieder geval niet te vergelijken met twee seizoenen geleden (waar je als WD nauwelijks door een 60je heen kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 19:53

SideShow

Administrator

Ruigerock schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:22:
[...]

Helaas door tijd te kort kan ik niet veel spelen, maar diverse LoN builds proberen/verzinnen gaat zeker nog gebeuren. Op youtube diverse LoN builds gezien, eens kijken hoe ver je er mee komt zonder dood te gaan. De thorns variant lijkt me het meest moeilijke set te verzamelen. Wellicht een lightning weapon throw als eerste poging om er zelf één te bouwen, de Frenzy ziet er grappig uit maar een beetje eigen twist eraan geven is ook leuk.
Leuk, ja, maar als je 20 levels aan grifts moet inleveren, heb ik het ook vlug gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Apsie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:33:
[...]

Wel grappig hoor, nr.1 in DPS op HC, maar hoe hoog durf je hier mee te gaan?
char wordt non-ladder aan het einde vh season, dus hoge dps = niet meer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Laatst online: 17-09 22:55
Gisteren samen met 4th, Firedrunk en Sato GR 91 gehaald maar niet met de standaard meta maar met 2 WD 1 monk en 1 wizzard en dat ging best goed moeten nog wel wat afstemmen dan kan er nog meer wat uitgehaald worden.

De GR 91 zie hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeke93
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-11-2021
Is er toevallig iemand die online is en mij een seasonal boost wil geven, ben net terug van vakantie en heb alle updates geinstalleerd :)

Mijn tag is Tim#21692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi gedaan jongens, lekker negeren die meta!

Gisteren na training wat keys gehaald en m'n hoogste tier verder verhoogd. De 64 is nu unlockt en die moet ook betrouwbaar te doen zijn, dus de eerste conquest kan sowieso. Om de 75 solo te doen gaan die gems wel nodig zijn, naast meer ancient armor. Maar goed, season is nog jong.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Dus ik dacht, laat ik eens behulpzaam zijn en mijn wizard goblin farm build op reddit zetten. Wordt ik gelijk gedownvote! Heb er maar een video bijgezet...

https://www.reddit.com/r/...zard_speed_goblin_farmer/

Wat vinden jullie er van? Is mijn build echt zo waardeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Ryan1981 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:22:
Dus ik dacht, laat ik eens behulpzaam zijn en mijn wizard goblin farm build op reddit zetten. Wordt ik gelijk gedownvote! Heb er maar een video bijgezet...

https://www.reddit.com/r/...zard_speed_goblin_farmer/

Wat vinden jullie er van? Is mijn build echt zo waardeloos?
Ik twijfel er niet aan dat het werkt wat je doet, maar zoals je zelf al min of meer aangeeft is het voornaamste voordeel van je build gemakzucht om je GR build amper te hoeven omgooien.
Apd/halo heeft voor een tx speedrun waarin je alleen gobs killt geen nut, stricken en prodigy al helemaal niet.
Je krijgt op reddit een aantal tips om je build te optimaliseren maar dat kap je allemaal vrij bot af.
Als je een build voor een bepaalde activiteit wil posten vind ik zelf dat je ook open moet staan voor verbetering en bereid moet zijn om te testen wat het best werkt. En ik denk dat er voor goblin runs betere builder zijn dan de jouwe.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Nephalem schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:01:
[...]

Ik twijfel er niet aan dat het werkt wat je doet, maar zoals je zelf al min of meer aangeeft is het voornaamste voordeel van je build gemakzucht om je GR build amper te hoeven omgooien.
Apd/halo heeft voor een tx speedrun waarin je alleen gobs killt geen nut, stricken en prodigy al helemaal niet.
Je krijgt op reddit een aantal tips om je build te optimaliseren maar dat kap je allemaal vrij bot af.
Als je een build voor een bepaalde activiteit wil posten vind ik zelf dat je ook open moet staan voor verbetering en bereid moet zijn om te testen wat het best werkt. En ik denk dat er voor goblin runs betere builder zijn dan de jouwe.
Ok ik ben idd wat kortaf met mijn reacties, maar waar zit ik inhoudelijk fout dan?

Vind je trouwens ook niet dat de houding van hun reacties een beetje arrogant overkomt zo van, wat jij mij nu laat zijn is erg slecht? Zo komt het op mij namelijk over. Of vinden jullie dat wat ik laat zien in de video idd een slechte manier van goblin jagen is? Dat het niet de allersnelste methode is geloof ik graag, maar van wat ik gezien heb is hij ook niet heel langzaam en ik claim nergens dat het de snelste methode is. Maargoed, voor mij wel de laatste keer dat ik daar wat post :P

Overigens, die suggesties die jij geeft over apd/halo stricken en prodigy, welke alternatieven zou jij voorstellen die voordeel hebben als je alleen teleporteerd? Wat ik voorbij zag komen van die mensen op reddit was allemaal movement speed maar die gebruik ik niet in deze build.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryan1981 op 15-05-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Movement speed verhoogt je teleport animatie (Vault werkt ook zo), die suggesties zijn dus wel degelijk zinnig.

Verder is het op veel plekken zo dat je wordt afgeschoten als je een build post die niet aantoonbaar beter scoort dan de FotM.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Ryan1981 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:16:
[...]
Vind je trouwens ook niet dat de houding van hun reacties een beetje arrogant overkomt zo van, wat jij mij nu laat zijn is erg slecht? Zo komt het op mij namelijk over.
Ik vind vooral dat je reacties arrogant overkomen, je post iets, prima, het werkt OK, prima, maar daarna ga je feedback afkraken met "Have you tried it?" en "This makes no sense at all." (kan taal verschil zijn natuurlijk, dat je harder overkomt dan dat je denkt dat je overkomt :) )

Vergeet niet dat er een hoop min/maxers tussen zitten op reddit die zelfs zonder je build te spelen kunnen zeggen wat beter en slechter kan. Je build is leuk, maar absoluut niet optimaal of het snelst, wel prima werkbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door DrParanoid op 16-05-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

DrParanoid schreef op maandag 16 mei 2016 @ 00:21:
[...]

Ik vind vooral dat je reacties arrogant overkomen, je post iets, prima, het werkt OK, prima, maar daarna ga je feedback afkraken met "Have you tried it?" en "This makes no sense at all." (kan taal verschil zijn natuurlijk, dat je harder overkomt dan dat je denkt dat je overkomt :) )

Vergeet niet dat er een hoop min/maxers tussen zitten op reddit die zelfs zonder je build te spelen kunnen zeggen wat beter en slechter kan. Je build is leuk, maar absoluut niet optimaal of het snelst, wel prima werkbaar.
Idd achteraf gezien zijn mijn reacties ook niet echt netjes, had iets te vluchtig gereageerd. Ik was erg geirriteerd door hun reacties, teken dat ik eigenlijk beter niet kan posten op reddit :P Maargoed ik heb alles verwijderd nu dus probleem opgelost.

En idd het ziet er naar uit dat waar de meeste mensen waarde aan hechten is de snelste build en niet het gemak van een snelle swap die iets minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Was beetje te vroeg wakker dus denk zet maar even de pc aan, leuk resultaat voor de solo crusader met niets augmented en de beste gems nog op mijn wizard (misschien die toch maar even omgooien).

edit: en nog met int hexing pants :P

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 17-05-2016 08:17 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Goed weekend achter de rug. Beetje exp en gear farmen op de SuppMonk en gisteren de FB Archon wiz getest met de clan. Nog niet alles ancient maar toch een 87 in een nette tijd gehaald. Rek genoeg :) Maar weer eens mats gaan farmen zodat ik kan werken aan een furnace en een ancient wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Neles7 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:20:
Goed weekend achter de rug. Beetje exp en gear farmen op de SuppMonk en gisteren de FB Archon wiz getest met de clan. Nog niet alles ancient maar toch een 87 in een nette tijd gehaald. Rek genoeg :) Maar weer eens mats gaan farmen zodat ik kan werken aan een furnace en een ancient wapen.
Netjes :) , misschien moeten we met een man of 4/5 eens een groepje maken om grifts te speedfarmen en te pushen 85+, aangezien wij twee nog wel eens vaker een poging doen om een groep samen te krijgen :P. Gewoon wat vaste mensen die sowieso vaker online zijn en daar behoefte aan hebben. Ik heb zelf wel een goeie supp wd en sinds gisteren een archon wizard met al redelijke goeie ancient gear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren nog even snel de conquest GR75 solo geprobeerd. Eerste poging in 9 minuten gedaan... Zit dus nog wel wat rek in met pushen! En nog niets geaugment. Verwacht dit seizoen dus makkelijk 80+ te gaan halen. Moet nu alleen nog HC lvl70 voor de journey.

Inmiddels ook weer wat grift keys gefarmt, vanavond dus wel weer in voor wat meta runs! Fourth/Sato/Somoghi/Neles/Firedrunk, doen jullie weer mee? Ik ben rond 17.30 uur op TS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29

Shiro

Serenity

Ik heb een aardig goed D3 weekend achter de rug, twee Gifts gedoneerd gekregen van mede clan leden, omdat ik dit season wat pech heb daarmee. Dank is dan ook groot richting de clan leden die dat konden missen.

Ook twee Unities gevonden, waarmee ik kan proberen om hogere Grifts te pushen, aangezien mijn monk momenteel nog steeds een beetje snel omvalt, qua damage is het momenteel aardig goed te doen en gok ik dat ik tussen de 72-73 nog wel mee kan redden. Nu nog eens kijken hoe ik mijn resource probleem kan aanpakken, aangezien ik met een Unity best wel een grote downtime hebt met mijn Epiphany.

Vraag voor medemonks, wat heeft de voorkeur qua stats?
DEX, VIT + Armor + single resist i.c.m. Harmony
DEX, VIT + All Res
DEX, VIT + Life % + single resist i.c.m. Harmony

Voorheen ging ik altijd uit van DEX, VIT + All Res, maar twijfel nu ook beetje tussen de Life % of Armor i.c.m. Harmony, qua wat het beste is voor hoge Grift's

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 13:00
Goed weekendje Diablo gehad:

Belt of Transcendence - Check
Falcon Wings - Check
GRift 70 - Check
HC70 - Check dankzij een boost
Liv Moore Pet - Check
Bandit Shrine - Check x 2

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Adam, Gixxer, wie dan ook,

Ik ben altijd in voor griftjes :D Spreek me maar ingame en indien nodig log ik daarna wel in op TS :)
We kunnen vast wel een leuk groepje vinden nu er wat meer mensen chars klaar hebben voor wat hogere grifts :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Neles7 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:39:

Ik ben altijd in voor griftjes :D Spreek me maar ingame en indien nodig log ik daarna wel in op TS :)
We kunnen vast wel een leuk groepje vinden nu er wat meer mensen chars klaar hebben voor wat hogere grifts :)
Momenteel ben ik een Supp Monk aan het gearen, wil me ook wel in hogere groepjes mengen.
Ik moet nog één van de 2 zwaarden en mijn Strongarm bracers, dan ben ik compleet.

Heb dit weekend wel TeamSpeak al geïnstalleerd, alleen me er verder nog niet in verdiept.

[ Voor 13% gewijzigd door Krullebol.nl op 17-05-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Dit weekend alle pets bemachtigd en een paar kleine upgrades (van niet ancient naar ancient). Nog steeds op zoek naar de cosmic wings maar dat begind me nu wel en beetje tegen te staan. Vind zo 2/3 regenboog goblins per dag en dan is de kans dat princes lillian er in zit niet echt heel groot.

Mijn persoonlijk GR record ook met 1 opgehoogd naar GR 73 solo. I denk dat ik met de het juiste rift nog wel hoger kan maar ik moet eerlijk toegeven dat ik deze manier van spelen niet echt als leuk ervaar maar meer als stresvol, continu proberen niet dood te gaan en voor langere tijd damage op dezelfde mob doen, das heel wat anders dan een T10 rift waar alles wegsmelt en je leuk loot kan oprapen :P Maargoed, binnekort maar eens wat meer T10 riftjes doen om meer keys te krijgen en dan voorzichtig aan mijn top items upgraden met een legendary gem dinges die meer int geeft.

O ja en ik heb mijn eerste zelf gevonden bandit shrine gehad :D gedeeld met Gekkebelg en krullebol en nog iemand waar ik nu effe de naam van vergeten ben :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 17-05-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

adamvansanten schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:23:
Gisteren nog even snel de conquest GR75 solo geprobeerd. Eerste poging in 9 minuten gedaan... Zit dus nog wel wat rek in met pushen! En nog niets geaugment. Verwacht dit seizoen dus makkelijk 80+ te gaan halen. Moet nu alleen nog HC lvl70 voor de journey.

Inmiddels ook weer wat grift keys gefarmt, vanavond dus wel weer in voor wat meta runs! Fourth/Sato/Somoghi/Neles/Firedrunk, doen jullie weer mee? Ik ben rond 17.30 uur op TS. ;)
Avondje werken valt hoogstwaarschijnlijk uit dus ik ben er dan ook bij, verwacht 19:00 online te zijn, heb nog genoeg keys ervoor.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:39:

Krullebol.nl schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Momenteel ben ik een Supp Monk aan het gearen, wil me ook wel in hogere groepjes mengen.
Ik moet nog één van de 2 zwaarden en mijn Strongarm bracers, dan ben ik compleet.

Heb dit weekend wel TeamSpeak al geïnstalleerd, alleen me er verder nog niet in verdiept.
4th schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:50:
[...]

Avondje werken valt hoogstwaarschijnlijk uit dus ik ben er dan ook bij, verwacht 19:00 online te zijn, heb nog genoeg keys ervoor.
Super, dan denk ik dat we vanavond wel kunnen knallen! Zal voor 19.00 uur proberen nog wat extra keys te farmen en wat levels in mijn gem of ease te steken, kan geen kwaad denk ik zo. ;)
Ryan1981 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:48:
Dit weekend alle pets bemachtigd en een paar kleine upgrades (van niet ancient naar ancient). Nog steeds op zoek naar de cosmic wings maar dat begind me nu wel en beetje tegen te staan. Vind zo 2/3 regenboog goblins per dag en dan is de kans dat princes lillian er in zit niet echt heel groot.

Mijn persoonlijk GR record ook met 1 opgehoogd naar GR 73 solo. I denk dat ik met de het juiste rift nog wel hoger kan maar ik moet eerlijk toegeven dat ik deze manier van spelen niet echt als leuk ervaar maar meer als stresvol, continu proberen niet dood te gaan en voor langere tijd damage op dezelfde mob doen, das heel wat anders dan een T10 rift waar alles wegsmelt en je leuk loot kan oprapen :P Maargoed, binnekort maar eens wat meer T10 riftjes doen om meer keys te krijgen en dan voorzichtig aan mijn top items upgraden met een legendary gem dinges die meer int geeft.

O ja en ik heb mijn eerste zelf gevonden bandit shrine gehad :D gedeeld met Gekkebelg en krullebol en nog iemand waar ik nu effe de naam van vergeten ben :P
Dat probleem ervaar ik ook (toughness). Op GR75 is damage geen enkel probleem (elites zijn in 3-4 hits dood, guardian in 20-30 seconden). Als een elite me ook maar aankijkt, lig ik echter al op mijn snufferd. Zelfs de level 91 esoteric mag dan niet meer helpen, maar goed, ik loop ook maar met 27m unbuffed toughness rond. :P FULLRETARD DPS all the way!

In mijn 9 minuten GR75 clear was ik ook al 4x gaan liggen (kan dus nog veel sneller). Ik hoop dan ook dat augments mijn survivability flink gaan boosten (str/armor). Hopelijk kan ik dan de staarwedstrijd met elites wat beter aan. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 17-05-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Heb je misschien wat tips of is het gewoon heel heel heel veel farmen? Heb zelf tot nu toe 0 pets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ryack schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:54:
[...]

Heb je misschien wat tips of is het gewoon heel heel heel veel farmen? Heb zelf tot nu toe 0 pets gevonden.
Bounties, zoeken naar de Menagerist goblin. Dropt gegarandeerd een pet (als je ze nog niet allemaal hebt). Deze goblins kom je niet tegen in rifts, dus vandaar dat je er waarschijnlijk nog geen hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ryack schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:54:
[...]

Ja die heb ik wel :P

Stap 1) Stel een build samen die snel is. Meest populair is een monk build en een WD kip build, hiervoor effe op youtube kijken, zoek op goblin farm route voor de kip en fastest monk build voor de andere. Als je net als ik wiz speelt en lui bent kun je een eather walker met shame of delsere belt nemen, wat astral projection en prodigy zodat je veel arcane power hebt en dan lekker teleporteren naar alle plekken waar goblins zitten.

Stap 2) Vind een goblin route die werkt voor jou. In mijn geval doe ik 3 locaties over en over: cave of the moonclan 1+2, leorics passage & royal crypts. Ook kun je de cometics farming community joinen, dan krijg je soms ook een invite van iemand die er een gevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Dat probleem ervaar ik ook (toughness). Op GR75 is damage geen enkel probleem (elites zijn in 3-4 hits dood, guardian in 20-30 seconden). Als een elite me ook maar aankijkt, lig ik echter al op mijn snufferd. Zelfs de level 91 esoteric mag dan niet meer helpen, maar goed, ik loop ook maar met 27m unbuffed toughness rond. :P FULLRETARD DPS all the way!

In mijn 9 minuten GR75 clear was ik ook al 4x gaan liggen (kan dus nog veel sneller). Ik hoop dan ook dat augments mijn survivability flink gaan boosten (str/armor). Hopelijk kan ik dan de staarwedstrijd met elites wat beter aan. ;)
Volgens mij is unbuffed toughness voor mij 20m, geen idee wat ie is in archon mode, heb het gevoel dat hij daar wel een stuk hoger ligt. Mbt damage is mij nog steeds niet helemaal duidelijk hoe ik mijn build nu precies moet spelen. De basis is volgens mij dat ik mijn chantodo stacks eerst naar 20 krijg voordat ik naar archon ga, maar daar bovenop heb ik ook nog mijn firebird stacks. Die krijg ik alleen hoog in archon mode, maar ik vraag me dus af of het beter is zoveel mogelijk beesten in de fik te zetten of toch te focussen op elites en dan maar wat minder firebird stacks. Ook is het lastig te beoordelen wanneer die beesten nu blijven fikken tot ze dood gaan en hoe ver ik dan bij ze weg mag lopen voordat dit stopt (of stopt dit nooit?). Ingewikkelde build wel maar mag niet klagen ben nog nooit zo ver gekomen :D

En idd in mijn 73 ben ik meerdere malen dood gegaan. Misschien toch maar een toughness gem ipv damage introduceren? Ik merk overigens niet veel verschil met unity, tis vaak in een paar klappen dood. bedenk me nu net wel dat ik dit rift zonder follower gedaan heb lol!

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 17-05-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 11:26
Damn gister bijna GR 78 gehaald, slechte rift mob density. RG nog een klein streepje HP over geen enkele occulus ring proc van de follower tijdens het gevecht, RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor de afwisseling m'n build maar weer eens omgegooid; ik werk nu met een general purpose Tal (channel) build: Tal + Endless + Halo + Woh + Mantle + Infinite + Nilfur + APD en Sigil / Channel belt / RoRG cubed. Flame Ward als channel, EB - Flash, Mist, Calamity voor de stacks, Ice Armor en lightning Meteor als Sigil bonus spender.

Door > 33% CDR zit Flash op minder dan 2 seconde CD en dat heeft 2 leuke effecten:
  • Tijdens channelen hou je altijd je stacks. Omdat je 2 skills binnen de 4 seconde alternate (AT en EB) komt er steeds 2x2 seconde duration bij.
  • Tijdens channelen alterneert Sigil tussen EB en Meteor. Elke seconde een gratis spender die niet op CD is betekent dus Meteor tenzij EB van CD is, wat om de seconde het geval is. Deze extra EB krijgt de Woh bonus, dus goeie area damage boost. De Meteor krijgt de Nilfur bonus en is daarmee tegen single targets de beste damage dealer (Nilfur Meteor op single target doet meer dan Woh EB).
Door de wijzigingen ben ik wel weer andere gems aan het levelen; Voor greater pushing is Taeguk redelijk vanzelfsprekend (naast de mandatory BotT). Daarnaast ben ik een Esoteric gaan levelen; op de 63 ging ik doorgaans neer op inkomende elemental damage (Elite affixes en bv. bergen poison mobs) terwijl DPS niet het probleem was. Physical ranged zal altijd een issue blijven (maar goed, weinig classes die daar totaal geen last van hebben).
Voor speedruns wil ik in ieder geval Toxin meenemen (de DoT is dan voldoende voor het killen van monsters die niet ge-1-shot worden op EB crit) en ook Boon moet ik maar eens levelen. Voor de speed setup wellicht de Sigil op cube vervangen door AW en Meteor naar Arcanot...dat zou genoeg AP regen moeten geven om met EB en Teleport op 4 stacks te blijven en verder damage zat om dan consistent 3-4 minuten TX rifts te lopen. Optioneel kan ook nog Ice Armor naar Storm armor met RCR rune...ik vergeet doorgaans m'n armor aan te zetten op speedruns en daar is eigenlijk niets van te merken... :D Edit: ook maar eens denken wat de cube switch moet zijn op armor...de channel belt heeft weinig zin in de speed setup...wellicht Goldwrap voor TX immortality. Ook shoulders zou geswitcht kunnen worden naar iets als Homing Pads, maar goed, die slot doet niet bijzonder veel.

Ik ben wel tevreden over deze spec, mid-60 zonder ancient weapon en maar een paar ancient armor pieces en gems nog niet doorgeleveld biedt mogelijkheden. Daarnaast makkelijk switchen tussen speed en pushing; alleen een paar skills en cube omzetten, wat gems switchen en APD naar speed bracers. Als ik een 2e setje Endless met sockets vind, is gem switching ook makkelijk door simpelweg het setje te switchen (dus maar 3 items switchen voor speed naar pushing setup).

[ Voor 5% gewijzigd door Zarhrezz op 17-05-2016 12:08 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ryan1981 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:01:
[...]
Ja die heb ik wel :P

Stap 1) Stel een build samen die snel is. Meest populair is een monk build en een WD kip build, hiervoor effe op youtube kijken, zoek op goblin farm route voor de kip en fastest monk build voor de andere. Als je net als ik wiz speelt en lui bent kun je een eather walker met shame of delsere belt nemen, wat astral projection en prodigy zodat je veel arcane power hebt en dan lekker teleporteren naar alle plekken waar goblins zitten.

Stap 2) Vind een goblin route die werkt voor jou. In mijn geval doe ik 3 locaties over en over: cave of the moonclan 1+2, leorics passage & royal crypts. Ook kun je de cometics farming community joinen, dan krijg je soms ook een invite van iemand die er een gevonden heeft.
Misschien ligt het aan mijn route of ik moet gewoon veel meer farmen. :)

Ik doe tower of the damned 1 en 2, southern highlands, cave of the moonclan 1+2 en festering woods. Heb een keer in een youtube filmpje gezien dat het een goede route zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Druk bezig met alle pets te bemachtigen, zit nu 16 van de 20. Tegelijkertijd samen een mede tweakers op zoek naar Rainbow goblins (beide in eigen games). Na 13 rainbows nog steeds geen cosmic wings. Maar goed we hebben nog niet alle pets, dus gaan rustig door met farmen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit ook in die farming community, daar gisteren een of andere lelijke zombie chick pet binnengeleeched :P
Gelukkig zelf eindelijk de Falcon Wings gevonden, eigenlijk de enige cosmetic die ik echt wilde hebben. Vind mijn Protoss Probe pet cool genoeg O+

Ook nog nooit zo'n Menagerist gezien, maar doe buiten rifts ook niet veel anders :P

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 17-05-2016 13:20 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ryack schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:36:
[...]

Misschien ligt het aan mijn route of ik moet gewoon veel meer farmen. :)

Ik doe tower of the damned 1 en 2, southern highlands, cave of the moonclan 1+2 en festering woods. Heb een keer in een youtube filmpje gezien dat het een goede route zou zijn.
Bisamrat schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:12:
[...]

Druk bezig met alle pets te bemachtigen, zit nu 16 van de 20. Tegelijkertijd samen een mede tweakers op zoek naar Rainbow goblins (beide in eigen games). Na 13 rainbows nog steeds geen cosmic wings. Maar goed we hebben nog niet alle pets, dus gaan rustig door met farmen :).
Tower of damned souther highlands en festering woods zijn idd geldige lokaties maar persoonlijk vind ik dat ze te veel tijd kosten om te clearen. Het voordeel van mijn run is dat het echt om kleine afgesloten gebieden gaat waar je in no time doorheen raced.

Verder vond ik deze sheet erg nuttig, weet niet hoe waar hij is omdat ik de sample size niet ken maar lijkt aardig overeen te komen met mijn ervaringen:

https://docs.google.com/s...6q0lI6k_JNNemYxsH--k/edit
Angeloonie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:16:
Zit ook in die farming community, daar gisteren een of andere lelijke zombie chick pet binnengeleeched :P
Gelukkig zelf eindelijk de Falcon Wings gevonden, eigenlijk de enige cosmetic die ik echt wilde hebben. Vind mijn Protoss Probe pet cool genoeg O+

Ook nog nooit zo'n Menagerist gezien, maar doe buiten rifts ook niet veel anders :P
Ja die probe wil ik ook! Waar heb je die vandaan? :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ryan1981 op 17-05-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:31:

[...]

Ja die probe wil ik ook! Waar heb je die vandaan? :P
Starcraft: LotV collector's Edition kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Angeloonie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:38:
[...]

Starcraft: LotV collector's Edition kopen :+
hehe daar was ik al bang voor :P Net een nieuwe PC voor mijn vriendin moeten kopen omdat haar oude alienware laptop het begeven had en een ipad air 2 64 gb voor mijn verjaardag gehad dus effe geen luxe uitgaven voor ons voorlopig!

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan1981 op 17-05-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister veel quick GRs op 65 gedaan, om oa shards te farmen en wat gems te uppen na de RIP van mijn Monk. Monk inmiddels weer volledig gekleed en kan nu weer een beetje killen maar dat komt vanzelf wel.

DH ook nog steeds lekker bezig om voor de monk snel gems te uppen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

pstalman schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:43:
Gister veel quick GRs op 65 gedaan, om oa shards te farmen en wat gems te uppen na de RIP van mijn Monk. Monk inmiddels weer volledig gekleed en kan nu weer een beetje killen maar dat komt vanzelf wel.

DH ook nog steeds lekker bezig om voor de monk snel gems te uppen O-)
Arg zonde! HC zou echt niets voor mij zijn, blijft die dood nu voor eeuwig op je profiel staan? Als dat zo is zal ik nooit mijn HC char aanmaken, vind dat niet leuk om op mijn profiel te hebben, een dooie wizard :P

Probeer net even die diablo progress te bekijken maar die zegt
code:
1
array ( 'host' => '127.0.0.1', 'port' => '3306', 'name' => 'wgr_user', 'user' => 'root', 'password' => '', )

[ Voor 12% gewijzigd door Ryan1981 op 17-05-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ryan1981 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:31:
Tower of damned souther highlands en festering woods zijn idd geldige lokaties maar persoonlijk vind ik dat ze te veel tijd kosten om te clearen. Het voordeel van mijn run is dat het echt om kleine afgesloten gebieden gaat waar je in no time doorheen raced.

Verder vond ik deze sheet erg nuttig, weet niet hoe waar hij is omdat ik de sample size niet ken maar lijkt aardig overeen te komen met mijn ervaringen:

https://docs.google.com/s...6q0lI6k_JNNemYxsH--k/edit
Zo te zien heb is mijn route niet de meest handige. :) Ik ga de route aanpassen en eens zien of het dan wel wil lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ryack schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Zo te zien heb is mijn route niet de meest handige. :) Ik ga de route aanpassen en eens zien of het dan wel wil lukken.
Ach het blijft altijd een kans op een spawn, ik zit vooral in Act 1 en 3, duurt max 10 minuten per run (waarbij 5 mappen op Act 1 en 3 mappen op Act 3). Zo had mijn mede tweakers 3 pets in 5 minuten en ik uren niks (genoeg andere varianten) en over de Rainbow Goblin maar niet te beginnen. Uren niks en dan ineens 3 in 10 minuten, zelfs paar keer 2 Rainbow Goblins in dezelfde game).

Uiteindelijk ligt het aan je route, class en hoeveelheid geluk. Maar nog maanden te gaan voor volgend season en verder niet veel te doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ryan1981 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:47:
[...]

Arg zonde! HC zou echt niets voor mij zijn, blijft die dood nu voor eeuwig op je profiel staan? Als dat zo is zal ik nooit mijn HC char aanmaken, vind dat niet leuk om op mijn profiel te hebben, een dooie wizard :P

Probeer net even die diablo progress te bekijken maar die zegt
code:
1
array ( 'host' => '127.0.0.1', 'port' => '3306', 'name' => 'wgr_user', 'user' => 'root', 'password' => '', )
je kan zelf kiezen wat er op je Blizzard profile staat :)
Maar zo kan je goed je voortgang meten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Waar ik gisterochtend nog dacht:"Kom maar op, heb wel zin om GR's te pushen!", zat ik gisteravond achter mijn computer, haast verveeld, had niet eens echt zin meer om überhaupt iets te doen.
Ben uiteindelijk maar bier gaan drinken :X

Denk dat ik nog wat hardcore ga spelen, maar ik besefte me gisteren dat de lol van het spel er een beetje af is geraakt..

Kennen jullie dit? Ik heb het vaker gehad, maar nooit zo plots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 18-09 07:49
Gisteren eindelijk een ancient Heart of Iron... met 2 sockets en een lage vit roll..

Hoopte hem te gebruiken en dan mijn ancient Aquila te cuben... (LoN Crusader)

Jammer weer.. RNG 8)7

Verder wel ancient strongarms, ancient litany, en een ancient hellfire amulet met Fervor _/-\o_

Nu alleen nog de andere ring ancient, en dan 100% Ancients :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stonehawk
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 13:19
Krullebol.nl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:15:
...

Ja daar heb ik wel vaker last van gehad. Dat heb ik al sinds het eerst deel van Diablo. Bij Diablo 2 zelfs zo erg dat ik geen zin had om aan Diablo 3 te beginnen. Dit tot grote teleurstelling van Drommels. Ik ben pas begonnen met Diablo 3 vanaf RoF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Waar ik gisterochtend nog dacht:"Kom maar op, heb wel zin om GR's te pushen!", zat ik gisteravond achter mijn computer, haast verveeld, had niet eens echt zin meer om überhaupt iets te doen.

Denk dat ik nog wat hardcore ga spelen, maar ik besefte me gisteren dat de lol van het spel er een beetje af is geraakt..

Ik had het vorig seizoen na circa drie weken spelen. Daarna de rest van het seizoen Diablo niet meer aangeraakt. De drie maanden pauze hebben mij goed gedaan, want nu vind ik het weer hartstikke leuk!

Misschien moet je ook een seizoentje pauze nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer een demonstratie "statistische verwachtingswaarde van 1 betekent niet dat je een ancient Woh hebt".

Daarnaast met 4 en 3 man wat 65 gelopen. Ging voor genoeg, maar ik moet duidelijk m'n Esoteric levelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
adamvansanten schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:51:
[...]

Ik had het vorig seizoen na circa drie weken spelen. Daarna de rest van het seizoen Diablo niet meer aangeraakt. De drie maanden pauze hebben mij goed gedaan, want nu vind ik het weer hartstikke leuk!

Misschien moet je ook een seizoentje pauze nemen?
Ik zal nog wel even zien wat ik ga doen, misschien is een pauze wel goed. Het wordt ook zomer, sowieso beter om buiten te zijn dan binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ieder season maar iets van een paar weken en dan ben ik wel klaar. Dan zit je qua character redelijk op de max en is het enkel nog grinden voor de laatste % verbeteringen. Ik ben nu ook al een 2e char begonnen naast mijn DH, omdat de DH richting "efficiënte max" gaat en het veel werk is voor weinig upgrade, en het upgraden is wat het leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Angeloonie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:42:
[...]

Ik speel ieder season maar iets van een paar weken en dan ben ik wel klaar. Dan zit je qua character redelijk op de max en is het enkel nog grinden voor de laatste % verbeteringen. Ik ben nu ook al een 2e char begonnen naast mijn DH, omdat de DH richting "efficiënte max" gaat en het veel werk is voor weinig upgrade, en het upgraden is wat het leuk maakt.
Ik zit inmiddels ook wel aan mijn max gear op mijn main. Denk dat ik dit seizoen toch maar eens ga beginnen met augmenten. Vorig seizoen vond ik het de moeite niet, maar nu zit er nog zoveel rek in mijn character dat het mij het experiment wel waard lijkt (mis vooral toughness en heb nog een hele lage strenght (die goed schaalt met mijn skills), wat ik mooi kan compenseren met strenght augments).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Angeloonie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:42:
[...]

Dat is inderdaad ook één van de problemen. Mijn demon hunter is net niet goed genoeg voor GR75 (of ik niet, kan ook ;)), maar die zet ik nu alleen nog maar in voor snel Tx riftjes. GR pushen solo schiet niet op, Als het na 1 minuut niet opschiet met mobs of dat ik al 2x dood ben gegaan, stop ik er ook gewoon weer mee :)
Gear upgraden kan wel, maar de curve kakt heel erg in als je alle items al hebt, alleen niet alles zoals je ze gerolled wil. Waar ik dit season helemaal/ook geen zin meer in heb is alle gems upgraden en dan gear augmenten om nog verder te komen.

Ik pruts wel wat raak komende tijd, of leg het spel even helemaal aan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:37

Rannasha

Does not compute.

Ik zorg dat ik altijd een tv serie of film op heb staan op mijn tweede scherm tijdens het spelen. Dat maakt het een stuk aangenamer om flink door te grinden. TX rifts of lagere GRs race je zo doorheen zonder al teveel op te hoeven letten. Als ik dan een hoge GR wil gaan pushen, dan gaat de serie even op pauze zodat ik volle aandacht heb voor het spel.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn doel voor season is Guardian en aangezien ik geen FotM speel ben ik daar doorgaans wel een maandje of twee zoet mee. Door eigen builds te spelen, moet je af en toe switchen door voortschrijdend inzicht, weer anders gems levelen, etc. Ik vind dat wel zo leuk, er zit dan afwisseling in en voorkom je een grind naar de pre-season door de streamers vastgestelde 16 items en het levelen van de 3 bijbehorende gems.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Rannasha schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:04:
Ik zorg dat ik altijd een tv serie of film op heb staan op mijn tweede scherm tijdens het spelen. Dat maakt het een stuk aangenamer om flink door te grinden. TX rifts of lagere GRs race je zo doorheen zonder al teveel op te hoeven letten. Als ik dan een hoge GR wil gaan pushen, dan gaat de serie even op pauze zodat ik volle aandacht heb voor het spel.
Same here, soms gaat de game even op pauze bij spannend moment en andersom gaat de serie op pauze om een push te doen. Farmen met crusader lon bomb op 70 (op het moment, met augments en laatste ancients met str, 75-80) is goed serie kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik ben eigenlijk wel weer klaar met dit seizoen. Gebeurd elke keer rond paragon 720 dat ik er genoeg van heb. Nog drie pets en dan heb ik ze allemaal en stop ik ermee. Volgend seizoen weer een nieuwe class proberen en hopelijk dan meer geluk met de Rainbow goblins. Maar goed eerst maar die laatste drie pets vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zo, sinds gisteren stash in de pocket (in de stash?) Twijfel nu ook of ik doorga. Cosmetics farmen lijkt me vrij zaaddodend, maar ik vind mijn poppetje wel leuk om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
LUH-3417 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:53:
Zo, sinds gisteren stash in de pocket (in de stash?) Twijfel nu ook of ik doorga. Cosmetics farmen lijkt me vrij zaaddodend, maar ik vind mijn poppetje wel leuk om te spelen.
Offtopic: Ik vind je characternamen wel .. origineel :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 jaar inactiviteit, opnieuw begonnen met een demon hunter

2 vraagjes voor jullie:

1. Ik zie hier op de laatste pagina's sprake van "support dh". Wat is het verschil tussen een support dh en een gewone dh en waarom zou een gewone dh niet viable zijn dan? Ik gebruik momenteel de UE build van Philosophos.

2. Wat is de efficientste manier om forgotten souls te farmen? Ik heb de indruk dat je op 60+ GRs veel makkelijker aan die materials geraakt (ik krijg er zo'n 6-8 per run) terwijl het bij gewone rifts er volledig van af hangt of ik met spelers zit die de rift closen na de guardian en als ik met zo'n spelers opgezadeld zit, haal ik bij sommige runs maar 2 of 3 forgotten souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@1: Support doet nauwelijks damage maar gebruikt skills om de damage dealer in de party te ondersteunen. Dit is vooral een ding voor 75+.

@2: Als je het aankan is split farm ook interessant voor souls. Per bonus act heb je in de caches 2-4 legendaries, dus souls.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Voor mijn gevoel is Kadala mijn meest betrouwbare bron van Forgotten Souls. Is het waarschijnlijk niet, maar zo voelt het wel.

Ik denk dat split bounties de snelste manier is, met de bonus bags.

Over de support DH, die is bedoeld om te pullen, en de DPS in het team te buffen en de mobs te debuffen. Vaak is er maar 1 DPS in dergelijke teams, met 3 verschillende supports.

Let wel, dit gaat dan over de zogenoemde META, waar alles in principe gemaximaliseerd wordt om zo hoog op de leaderboards te komen. Er staat nergens dat je niet van de META mag afwijken, maar schijnbaar vinden veel spelers van wel, ook al zijn die niet te vinden in de 110+ Grifts. Als je niet voor het ultiem hoogst haalbare gaat, en je speelt met vrienden/clan-leden oid, dan zie ik geen reden om niet van de META af te wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Afgelopen week met een maat weer op de 2-player leaderboards geraakt. Hij Wizard, ik Demon Hunter (support). Sinds vorige week ben ik zelfs de hoogst gerankte demon hunter op de 2-player leaderboards, maar dat ligt er uiteraard ook aan dat vrijwel niemand die class dit seizoen speelt (al is een 247e plek niet zo slecht.. inmiddels wel wat plaatsen afgezakt maar toch).

Wij zijn op zoek naar een leuke partner om af en toe greater rifts mee te doen met als doel hoger te geraken op de leaderboards, liefst een support monk, maar witch doctor mag ook. Voeg me toe op WickedWizard#2987

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
WickedWizard schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:27:
Afgelopen week met een maat weer op de 2-player leaderboards geraakt. Hij Wizard, ik Demon Hunter (support). Sinds vorige week ben ik zelfs de hoogst gerankte demon hunter op de 2-player leaderboards, maar dat ligt er uiteraard ook aan dat vrijwel niemand die class dit seizoen speelt (al is een 247e plek niet zo slecht.. inmiddels wel wat plaatsen afgezakt maar toch).

Wij zijn op zoek naar een leuke partner om af en toe greater rifts mee te doen met als doel hoger te geraken op de leaderboards, liefst een support monk, maar witch doctor mag ook. Voeg me toe op WickedWizard#2987
De topspelers zullen de leaderboards pas tegen het einde gaan boeien en daarnaast spelen de meeste voor de hoogste Solo ofwel 4 spelers...

Niet om je performance af te kraken overigens. 2/3 mans is volgens mij gewoon niet zo populair.

Ik geloof wat ik 2p op Grift 88 ben gekomen met mijn support. Was de 1e poging overigens maar de meeste keren wanneer ik ga Griften zit de party al vol voordat ik 2p kan starten ;)

Morgen wellicht weer wat tijd om te gamen :)
Afgelopen week had ik even geen puf nadat ik mijn #1 Yang's per ongeluk gesalvaged had :+

Maar goed heb 'm nu enigszins omgebouwd en meer glasscanon gemaakt >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 18-05-2016 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WickedWizard schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:27:

Toevoegen mag altijd :) (supp) WD en bezig met supp DH :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Thalaron schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:40:
[...]

De topspelers zullen de leaderboards pas tegen het einde gaan boeien en daarnaast spelen de meeste voor de hoogste Solo ofwel 4 spelers...

Niet om je performance af te kraken overigens. 2/3 mans is volgens mij gewoon niet zo populair.

Ik geloof wat ik 2p op Grift 88 ben gekomen met mijn support. Was de 1e poging overigens maar de meeste keren wanneer ik ga Griften zit de party al vol voordat ik 2p kan starten ;)

Morgen wellicht weer wat tijd om te gamen :)
Afgelopen week had ik even geen puf nadat ik mijn #1 Yang's per ongeluk gesalvaged had :+

Maar goed heb 'm nu enigszins omgebouwd en meer glasscanon gemaakt >:)
Het is overigens zeker niet zo dat wij alleen maar of vooral interesse hebben in 2/3 mans grifts, maar we hebben beiden simpelweg niet veel vrienden online die D3 spelen om hoog te geraken in de leaderboards. We zitten momenteel ook nog in een clan met wat vrienden die vrij casual spelen, dat helpt ook niet echt natuurlijk. :)

TL;DR 4-player grifts vinden we ook hartstikke leuk. Nogmaals wie wil: voeg me toe op WickedWizard#2987 :)
Vidra schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:44:
Toevoegen mag altijd :) (supp) WD en bezig met supp DH :P
Nice :) added! We zaten al even te kijken naar die SG clan trouwens.. maar kan verder worden besproken in /p :)

[ Voor 10% gewijzigd door WickedWizard op 18-05-2016 18:50 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Supp Monk en FB Wiz hier. Altijd leuk meer mensen voor griftjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

WickedWizard schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:45:
[...]

Het is overigens zeker niet zo dat wij alleen maar of vooral interesse hebben in 2/3 mans grifts, maar we hebben beiden simpelweg niet veel vrienden online die D3 spelen om hoog te geraken in de leaderboards. We zitten momenteel ook nog in een clan met wat vrienden die vrij casual spelen, dat helpt ook niet echt natuurlijk. :)

TL;DR 4-player grifts vinden we ook hartstikke leuk. Nogmaals wie wil: voeg me toe op WickedWizard#2987 :)

[...]

Nice :) added! We zaten al even te kijken naar die SG clan trouwens.. maar kan verder worden besproken in /p :)
Mij mag je ook toevoegen hoor! Support barb, ready for action! Morgenavond ben ik weer online.

Pagina: 1 ... 94 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.