Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Zal morgen eens wat mensen toevoegen dan kunnen we mooi een keer een groepje maken. Heb zelf een archon wiz en supp wd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:36
Vanavond na 2k db's eindelijk mijn Furnance binnen voor de FB wiz. Nu verder sparen voor een ancient chantodo. Kwam toevallig vandaag de Diablo III Reaper of Souls spotify playlist tegen. Best grappig dat alle nummers een referentie naar D3 hebben.

https://us.battle.net/d3/...-now-on-spotify-3-18-2014

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:27

Grin

Ride si sapis.

@Neelon
Volgens mij is de meta nog steeds barb, wiz, WD en monk. De support DH kan i.p.v. een support barb maar wij -Jim, Sting en ik- hebben het gevoel dat een barb toch beter werk doet/kan doen (i.e. groter potentieel). Tot begin 90 kan de supp DH prima meelopen, maar voor grifts 95-105 moet je echt ancient end-game gear hebben. Daarbij moet je rond de 100 en daarboven echt een wereldtopper zijn @ DH gameplay/mechanics. Dat is echt moelijk! Een barb speelt gewoon makkelijker/beter als meta support.
Supp DH kan als 2nd best meta, je kan er 100-105 mee spelen... maar dat is m.i. maar voor een hele kleine groep (demi-goden?) weggelegd!

@WickedWizard
Een clan joinen lijkt me voor jou/jullie het beste. Zie de TS voor clan/community info.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 13:00
Neles7 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:28:
Vanavond na 2k db's eindelijk mijn Furnance binnen voor de FB wiz. Nu verder sparen voor een ancient chantodo. Kwam toevallig vandaag de Diablo III Reaper of Souls spotify playlist tegen. Best grappig dat alle nummers een referentie naar D3 hebben.

https://us.battle.net/d3/...-now-on-spotify-3-18-2014
Mooi, hadden onze rift farms toch nut!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

al 5 dagen niet gespeeld. *afkicken*

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Vandaag rond 1500 online en mijn vrouw is "helaas" :X pas om 2300 thuis. Dus eens kijken of ik ergens kan aansluiten om mijn Gems omhoog te krijgen of een upgrade gevonden krijg :Y)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren van 19:00 tot ~21:30 regenboogbeesten gezocht. Geen een gevonden :( Wel een menegarist maar ik heb alle pets al dus die dropped niets bijzonders meer. Hopelijk gaan ze die spawnerate van de regenboog iets aanpassen, dit is best wel waardeloos zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Jij hebt idd flink gefarmed.
Ik heb er inmiddels 4. (3 van gobs en Liv Moore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik probeer trouwens mijn diablo progress profiel up te daten maar dat doet ie niet echt. Iemand enig idee wat daar aan de hand kan zijn? http://www.diabloprogress.com/player/mysticwizard-2279

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren kwam Sparhawk met een oproepje voor TX < 2 min en aangezien ik ook alleen m'n conquests open heb staan voor Slayer / Conquerer / Guardian was dat een mooie afwisseling van speedrifting voor keys / gem upgrade. Na de eerste paar pogingen kwam Slingo (toch?) erbij en na wat frustrerende net-niet rifts (de ergste: op 3-4 seconde falen omdat m'n TP met homing pads werd onderbroken door een knock-back) dan toch de open map zonder lange aanloop en daarmee met 15-20 seconde over de conquest binnen (voor mij Slayer, voor Sparhawk z'n stash tab).

Daarna nog wat greaters gelopen voor het levelen van Esoteric. Die is inmiddels bijna bij (mid-50, de anderen 59 en 60). De 64 gaat nu in een minuutje of 10-12 dus de 2e conquest is niet meer dan wat grind-werk en waarschijnlijk wat |:( bij de mandatory 3x fail @60%.

Als de tab binnen is wordt het bounties lopen voor de rerolls op Woh en als de ancient binnen is gaan we eens kijken of de 75 haalbaar is met m'n Tal channel build.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik dacht dat die 2 mins haalbaar moest zijn tot neerleggen riftboss, maar dat is dus tot closen?
Das fucked up, ga ik nooit redden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Mad-Matt schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:52:
Ik dacht dat die 2 mins haalbaar moest zijn tot neerleggen riftboss, maar dat is dus tot closen?
Das fucked up, ga ik nooit redden... :(
Gewoon met een groep en zodra guardian spawnt gaat eentje alvast naar town om te sluiten.

Kreeg hem zelf in een 2 man party. One punch monk en kip WD

[ Voor 8% gewijzigd door Nephalem op 19-05-2016 14:03 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Even meelopen met een(/mijn) UE DH; we zitten regelmatig onder de 2min ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Jup. Met mijn ue dh ook meerdere mensen geholpen aan tx <2min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had hem een tijdje terug al gehaald binnen 2 min in een public game, maar gisteren volgens mij binnen 1 min (is daar een achievement voor?).
Firebird wizard met echt ziek goede gear (alles ancient met nagenoeg perfecte rolls en level 80-100 Caldesainn's op alle items). Vloog door het level heen en binnen een minuut was de balk vol 8)7

Ik heb welgeteld 1 pack kunnen killen met mijn crap gear wizard :+
Had ook verder nog niets met gems en rolls gedaan, dus nog redelijk trots. Iets later mijn gear op orde gebracht (mis nog maar een paar dingetjes) en snap nu waarom die wizards zo snel gaan :o Elite packs in 1x dood.

Enkel wanneer Archon afgelopen is wordt het lastig, maar daar wordt In-Geom voor gebruikt. Alleen zie ik ze ook met Furnace, hoe doen die het met cooldown? Puur Obsidian ring?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:07:
Gisteren kwam Sparhawk met een oproepje voor TX < 2 min en aangezien ik ook alleen m'n conquests open heb staan voor Slayer / Conquerer / Guardian was dat een mooie afwisseling van speedrifting voor keys / gem upgrade. Na de eerste paar pogingen kwam Slingo (toch?) erbij en na wat frustrerende net-niet rifts (de ergste: op 3-4 seconde falen omdat m'n TP met homing pads werd onderbroken door een knock-back) dan toch de open map zonder lange aanloop en daarmee met 15-20 seconde over de conquest binnen (voor mij Slayer, voor Sparhawk z'n stash tab).

Daarna nog wat greaters gelopen voor het levelen van Esoteric. Die is inmiddels bijna bij (mid-50, de anderen 59 en 60). De 64 gaat nu in een minuutje of 10-12 dus de 2e conquest is niet meer dan wat grind-werk en waarschijnlijk wat |:( bij de mandatory 3x fail @60%.

Als de tab binnen is wordt het bounties lopen voor de rerolls op Woh en als de ancient binnen is gaan we eens kijken of de 75 haalbaar is met m'n Tal channel build.
Echt respect dat je elk seizoen zoveel moeite doet om je eigen builds te verzinnen en werkbaar te maken. Ik heb daar echt het geduld niet meer voor, pak gewoon een van de FotM builds en knal door de journey heen.

Mocht je wat hulp nodig hebben met je gemlevels, help ik je graag hoor! Al is het maar uit respect voor het compleet schijt hebben aan wat het beste werkt en het hanteren van je eigen speelstijl. Succes ook met je nieuwe PC, wilde erop reageren, maar had eigenlijk niets toe te voegen. Prachtig systeem.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Grin schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:51:
@Neelon
Volgens mij is de meta nog steeds barb, wiz, WD en monk. De support DH kan i.p.v. een support barb maar wij -Jim, Sting en ik- hebben het gevoel dat een barb toch beter werk doet/kan doen (i.e. groter potentieel). Tot begin 90 kan de supp DH prima meelopen, maar voor grifts 95-105 moet je echt ancient end-game gear hebben. Daarbij moet je rond de 100 en daarboven echt een wereldtopper zijn @ DH gameplay/mechanics. Dat is echt moelijk! Een barb speelt gewoon makkelijker/beter als meta support.
Supp DH kan als 2nd best meta, je kan er 100-105 mee spelen... maar dat is m.i. maar voor een hele kleine groep (demi-goden?) weggelegd!

@WickedWizard
Een clan joinen lijkt me voor jou/jullie het beste. Zie de TS voor clan/community info.
Dat is inderdaad schijnbaar de meest gangbare. Philosophios heeft het met zn build op diablofans ook specifiek over de archon wizard waar de demon hunter als vervanging voor de barbarian kan spelen, schijnt toch anders te werken dan de twister wizard.

En even iets anders. Kadala is niet meer mijn grootste troll-NPC. Chiltara heeft nu die twijfelachtige eer gekregen. Wat is de droprate van dat staff item van haar idioot zeg. En dat is dan Blizzard's idee om iets moeilijk te bereiken te maken. ja, zo lust ik er nog wel een paar.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Zarhrezz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:07:
Inderdaad :) Eergisteren enigszins gefrustreerd, want ik had met pijn en moeite 3 gems naar 65, en nog steeds geen stashtab.... Dus gister idd maar oproepje gedaan voor TX<2, en dat werkte uiteindelijk heel mooi

Zit nu wel te twijfelen wat ik ga doen; UE DH is redelijk, behalve die klote ancient Yang...
Ik zou het ook leuk vinden om een support te maken om op hogere grifts mee te draaien; op NS heb ik daar denk ik alles zo voor liggen, maar om op season dat weer allemaal bij elkaar te farmen; daarvoor speel ik te weinig de laatste tijd. Merk ook dat D3 me iets minder kan boeien...

@Nelis, Grin, Adam, welke support is het makkelijkste te equippen? Monk, barb of WD?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik spam vanavond wel mensen die eventueel willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sparhawk schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:55:
[...]

@Nelis, Grin, Adam, welke support is het makkelijkste te equippen? Monk, barb of WD?
Monk of wd. Ook kwa gameplay het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Ja, wel een interessante vraag inderdaad. Zou ik ook wel willen weten, als blijft het natuurlijk wel een beetje bidden richting RNGesus.

En ik leer het verdomme toch ook NOOIT. Hoe vaak ik hier al niet gezien heb dat klagen op een forum helpt om je droprates te verbeteren. De eerste Chiltara na mn klacht levert de Gibbering Gemstone op. (Na 1500+ DB, 400+ souls, etc van elites/blues, en in totaal iets van 6 paragon levels op 810+). 8)7

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Neelon schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:02:
[...]

En ik leer het verdomme toch ook NOOIT. Hoe vaak ik hier al niet gezien heb dat klagen op een forum helpt om je droprates te verbeteren. De eerste Chiltara na mn klacht levert de Gibbering Gemstone op. (Na 1500+ DB, 400+ souls, etc van elites/blues, en in totaal iets van 6 paragon levels op 810+). 8)7
Hehehe, bekend verhaal :). Nu verwacht ik wel dat vanavond die ancient Yang bij mij dropt, anders ben ik genoodzaakt je te downvoten >:)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:30:
Echt respect dat je elk seizoen zoveel moeite doet om je eigen builds te verzinnen en werkbaar te maken. Ik heb daar echt het geduld niet meer voor, pak gewoon een van de FotM builds en knal door de journey heen.

Mocht je wat hulp nodig hebben met je gemlevels, help ik je graag hoor! Al is het maar uit respect voor het compleet schijt hebben aan wat het beste werkt en het hanteren van je eigen speelstijl.
Thanks =)

De meeste brouwsels waar ik mee werk zijn op zich geen rocket science hoor...vaak zie ik in release notes aanpassingen op mechanics die ik interessant vind en daar speel ik dan wat mee. Neem de Tal setup...we hebben het gewoon over een x31 DPS op alles en tegenwoordig doodsimpel om 100% actief te houden. Die set is daarmee de ultieme BYOD set op het moment en daar hou ik van.

Wat veel mensen niet beseffen dat het verschil tussen het type build dat ik speel en de FotM voor de gemiddelde speler nog geen 10% zal zijn, zeker omdat de FotM vaak erg specifieke gear en speelstijl vereist...je kan dus makkelijk iets fout doen waardoor het niet goed meer werkt en je beter af zou zijn met "mijn type builds". Neem de Archon. Te weinig CDR? Enorme DPS verlies. Elite burn niet constant actief? Enorme DPS verlies. Stack management niet op orde? Enorme DPS verlies. Goed gegeared en gespeeld is het absoluut sterker dan wat ik speel. Niet zo goed geared en gespeeld? Dan denk ik dat je beter af bent met een Tal build zoals ik speel.

Voor TX farming loop ik bv nog met een ideetje rond sinds ik gisteren een 4150 DPS Sledge vond...lomp en langzaam -> DoTs! En laten Toxin en Pain Enhancer nu net flink geboost zijn!
Wat ik dus nog moet testen: proct Ice Armor - Frozen Storm de Toxin DoT? Zo ja, is de DoT voldoende voor trash kills? Mocht dat zo zijn dan is het een 15 yards (als ik me niet vergis) killzone met 100% uptime waar je alleen maar voor hoeft langs te lopen met 4 stacks. Lijkt me dik lachen met een Soulsmasher.
Succes ook met je nieuwe PC, wilde erop reageren, maar had eigenlijk niets toe te voegen. Prachtig systeem.
Ik ben wel benieuwd hoe kort de load screens zijn vanaf een 950 Pro..."niet omdat het nuttig is, maar gewoon omdat het kan" :+ Maar ja, ik zit met smart te wachten op m'n vakantiegeld :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik heb je topic ff een bump gegeven met een nutteloze reactie, je hebt nu iig een aantal commentaren waar je wellicht WEL iets mee kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:16:
Ik heb je topic ff een bump gegeven met een nutteloze reactie, je hebt nu iig een aantal commentaren waar je wellicht WEL iets mee kunt ;)
Dinsdag einde standaard werkdag gepost, geen reacties, 1 bump tijdens kantooruren en opeens 4 reacties _O-

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:27:
[...]

Dinsdag einde standaard werkdag gepost, geen reacties, 1 bump tijdens kantooruren en opeens 4 reacties _O-
Nogal logisch, tijdens werk is iedereen aan het WOG-en en na werktijd is iedereen aan het gamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

2 min TX rift en 350 kills chest zijn gewoon retesimpel in een groep. Vooral als je wat vault/teleport people hebt.

Had met 4 man een groot prison rift. Iedereen schoot gewoon in een andere directie en volgens mij had ik em met iets boven 1 minuut. Beetje RNG helpt natuurlijk ook.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

[...]

Inderdaad :) Eergisteren enigszins gefrustreerd, want ik had met pijn en moeite 3 gems naar 65, en nog steeds geen stashtab.... Dus gister idd maar oproepje gedaan voor TX<2, en dat werkte uiteindelijk heel mooi

Zit nu wel te twijfelen wat ik ga doen; UE DH is redelijk, behalve die klote ancient Yang...
Ik zou het ook leuk vinden om een support te maken om op hogere grifts mee te draaien; op NS heb ik daar denk ik alles zo voor liggen, maar om op season dat weer allemaal bij elkaar te farmen; daarvoor speel ik te weinig de laatste tijd. Merk ook dat D3 me iets minder kan boeien...

Denk dat WD het makkelijkst is, monk daar in de buurt. Barb iets moeilijker, maar ook niet echt moeilijk. Geen van allen echt moeilijk eigenlijk. Ik had alle gear "toevallig" van random spelen met mijn dps barb en af en toe wat in stash leggen. Ook genoeg tussendoor per ongeluk nog geshred. Voordeel is dat je weinig echt zeldzame items nodig hebben en de juiste rolls ook nog eens veel soepeler zijn.
Zarhrezz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:13:
[...]

Thanks =)

De meeste brouwsels waar ik mee werk zijn op zich geen rocket science hoor...vaak zie ik in release notes aanpassingen op mechanics die ik interessant vind en daar speel ik dan wat mee. Neem de Tal setup...we hebben het gewoon over een x31 DPS op alles en tegenwoordig doodsimpel om 100% actief te houden. Die set is daarmee de ultieme BYOD set op het moment en daar hou ik van.

Wat veel mensen niet beseffen dat het verschil tussen het type build dat ik speel en de FotM voor de gemiddelde speler nog geen 10% zal zijn, zeker omdat de FotM vaak erg specifieke gear en speelstijl vereist...je kan dus makkelijk iets fout doen waardoor het niet goed meer werkt en je beter af zou zijn met "mijn type builds". Neem de Archon. Te weinig CDR? Enorme DPS verlies. Elite burn niet constant actief? Enorme DPS verlies. Stack management niet op orde? Enorme DPS verlies. Goed gegeared en gespeeld is het absoluut sterker dan wat ik speel. Niet zo goed geared en gespeeld? Dan denk ik dat je beter af bent met een Tal build zoals ik speel.

Voor TX farming loop ik bv nog met een ideetje rond sinds ik gisteren een 4150 DPS Sledge vond...lomp en langzaam -> DoTs! En laten Toxin en Pain Enhancer nu net flink geboost zijn!
Wat ik dus nog moet testen: proct Ice Armor - Frozen Storm de Toxin DoT? Zo ja, is de DoT voldoende voor trash kills? Mocht dat zo zijn dan is het een 15 yards (als ik me niet vergis) killzone met 100% uptime waar je alleen maar voor hoeft langs te lopen met 4 stacks. Lijkt me dik lachen met een Soulsmasher.

[...]

Ik ben wel benieuwd hoe kort de load screens zijn vanaf een 950 Pro..."niet omdat het nuttig is, maar gewoon omdat het kan" :+ Maar ja, ik zit met smart te wachten op m'n vakantiegeld :D
Kan zijn dat het niet eens zo gek veel scheelt, maar ik leg de links tussen sommige items en skills niet zo snel als jij (ben dus geen echte theorycrafter). Zoals het voorbeeld wat je aanhaalt zou ik niet op zijn gekomen.

Over de 950 Pro met loading times: kan me niet voorstellen dat er ook maar enig verschil is t.o.v. een normale SSD. Diablo is nou niet echt een zwaar spel op dat gebied, heb altijd het idee dat verreweg het grootste deel van de loading times in de connectie gaat zitten...

Ik ben overigens over een uurtje weer online voor de hele avond. Avond zal weer in het teken van de hoge(re) grifts staan... Maar eerst wat keys farmen. Voor wie weer mee wilt doen, SG TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Denk niet dat er veel verschil tussen SSD's zal zitten wat dat betreft. Ik merk wel dat de pc van een maat van me sneller de games/zones inlaadt, maar dat is meer omdat mijn pc wat ouder begint te worden (i7-920 / gtx760 tegenover een nieuwere i7 / gtx980, beiden SSD).

Het voldoet (nog) steeds, de vraag is alleen nog voor hoe lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sterker nog, ik merk weinig van mijn SSD voor D3. Mijn load times zijn verreweg de traagste van de mensen waar ik mee speel. Windows start gelukkig wel snel op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Neles7 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:17:
Sterker nog, ik merk weinig van mijn SSD voor D3. Mijn load times zijn verreweg de traagste van de mensen waar ik mee speel. Windows start gelukkig wel snel op :D
Heb je D3 wel op je SSD geïnstalleerd? :+ :+ :+

M'n season WD doet het goed. Met 10 uur speeltijd op de teller zojuist GR77 cleared 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
schaapiej schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:39:
[...]

Heb je D3 wel op je SSD geïnstalleerd? :+ :+ :+
Dat heb ik allang gecheck :+ Misschien eens reinstall doen of een recheck oid, keer de ssd opschonen kan geen kwaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opschonen van een SSD zal niet veel doen. Weet je wel zeker dat je 'em op een SATA-600 hebt zitten? Geen idee hoe oud het moederbord is, maar als het bord een paar jaartjes out is, kunnen er nog SATA-300 poorten op zitten...zou toch zonde zijn van de snelheid.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Met mijn vers gegearde support wd gisteren wat 2 man riftjes gedaan. Dmg gaat als een dolle maar ik vind mn WD erg squishy. Gear kan uiteraard nog stuk beter maar 65 mil toughness is niet heel veel.
Zie ik iets over het hoofd of is die build gewoon vooral bedoeld icm een barb of monk support om toughness wat te buffen?

[ Voor 13% gewijzigd door Nephalem op 19-05-2016 19:26 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:16:
Opschonen van een SSD zal niet veel doen. Weet je wel zeker dat je 'em op een SATA-600 hebt zitten? Geen idee hoe oud het moederbord is, maar als het bord een paar jaartjes out is, kunnen er nog SATA-300 poorten op zitten...zou toch zonde zijn van de snelheid.
Het is SATA-300 maar dat is het probleem niet. Een tp naar town met laadtijd is zeker 5-8sec, het is veel sneller geweest zelfs op mijn oude HDD. En het opschonen is meer omdat ik teveel crap bewaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:31:
[...]

Het is SATA-300 maar dat is het probleem niet. Een tp naar town met laadtijd is zeker 5-8sec, het is veel sneller geweest zelfs op mijn oude HDD. En het opschonen is meer omdat ik teveel crap bewaar ;)
Net even getimed...vanaf indrukken van TP button tot in town uit de portal gestapt zijn (animatie) duurt bij mij 6 seconde.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Het was weer een goede avond!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FHIf2a3.png

Ook nog een GR100 erin gegooid voor de grap, maar die zat helaas niet mee. Volgende week weer verder! ;)

En deze net ook nog meegepakt. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xueRXco.png

[ Voor 19% gewijzigd door adamvansanten op 19-05-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Damn, lekker bezig!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
Als er mensen nog een supp wd zoeken, hier zit er 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister net 38sec te laat op gr78, was beetje een lege map. Maar ja, wel bijna para800.
Gaat straks wel beter als alles parapoints op Dex kan.
Ook als test Freeze on hit op de belt gezet en dat werkt toch wel fijn.
Voor de monk beginnen de ancient items ook rustig aan te droppen.

Dit weekend dus de 800+ voor het eerst binnen 1 season (alle seasons samen 842).

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:20:
Had hem een tijdje terug al gehaald binnen 2 min in een public game, maar gisteren volgens mij binnen 1 min (is daar een achievement voor?).
Firebird wizard met echt ziek goede gear (alles ancient met nagenoeg perfecte rolls en level 80-100 Caldesainn's op alle items). Vloog door het level heen en binnen een minuut was de balk vol 8)7

Ik heb welgeteld 1 pack kunnen killen met mijn crap gear wizard :+
Had ook verder nog niets met gems en rolls gedaan, dus nog redelijk trots. Iets later mijn gear op orde gebracht (mis nog maar een paar dingetjes) en snap nu waarom die wizards zo snel gaan :o Elite packs in 1x dood.

Enkel wanneer Archon afgelopen is wordt het lastig, maar daar wordt In-Geom voor gebruikt. Alleen zie ik ze ook met Furnace, hoe doen die het met cooldown? Puur Obsidian ring?
Puur met de Obsidian ring, maar voor speedruns op T10 doe je toch wel genoeg dmg dus dan is In-Geom een fijne.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kidicoke
Ik hoor alleen maar mensen met een support wd en monk, als meer mensen een barb maken dan kunnen we makkerlijker groepen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

kidicoke schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:15:
Ik hoor alleen maar mensen met een support wd en monk, als meer mensen een barb maken dan kunnen we makkerlijker groepen maken :P
Je mag mij altijd een friend request/invite sturen. Gisteren met mijn support barb GR98 gedaan en er zit nog wel rek in. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 20-05-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
adamvansanten schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:32:
[...]

Je mag mij altijd een friend request/invite sturen. Gisteren met mijn support barb GR98 gedaan en er zit nog wel rek in. ;)
Gisteren al gedaan >:) , merk alleen in het algemeen dat heel veel mensen voor monk en wd gaan maar niet zo vaak wizard of barb. Maar zullen binnenkort wel keer doen, ben alleen bang dat het weekend lastig gaat worden.

[ Voor 26% gewijzigd door kidicoke op 20-05-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

kidicoke schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:51:
[...]

Gisteren al gedaan >:) , merk alleen in het algemeen dat heel veel mensen voor monk en wd gaan maar niet zo vaak wizard of barb. Maar zullen binnenkort wel keer doen, ben alleen bang dat het weekend lastig gaat worden.
Ah zie nu pas je username eronder staan! Haha, brainfart. Dit weekend ben ik ook niet online. Maandagavond weer en dinsdag overdag (vrije dag). We houden contact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:13:
Gisteren even getest en dit ideetje is er eentje voor de prullenbak. Frozen Storm crit welliswaar (had ik niet verwacht), maar zowel Toxin als Pain Enhancer worden er niet door geactiveerd. De range lijkt trouwens meer rond de 18 yards te liggen...best fijn voor container breaking en dus helemaal niet zo gek voor speedruns. De Halo geeft de melee DR, wat je dan verliest is potentieel 60% armor (die je vaak niet hebt in een speedrundoor de weinige melee hits als je vaart maakt) maar je krijgt er auto-speedburst op containers voor terug met een flink grotere range dan EB. Ik ga Frozen Storm dus gebruiken in m'n speed setup.

Gisteravond wel productief split farm gedaan met Oomph, Gesbor en Wazaaap (ofzo...iets met spelling :o). Na 4 rondes alle mats en al m'n souls er doorheen op Woh reroll en eindelijk de ancient binnen, met de gewenste stats ook nog (ik heb LoH en RCR nodig in m'n setup). Damage roll was slecht dus daar ging het restant aan souls naar toe. Resultaat een -3 / -23 t.o.v. maximale damage roll, dus ik mag niet klagen. Toen nog wat greaters gedaan om te kijken hoe het nu gaat...64 en 65 cleared terwijl het slecht rifts waren. Ik kan zeker nog een paar hoger en zodra er een gift dropt kan ik de Woh een socket geven...genoeg ruimte voor verbetering dus. Door die runs zitten m'n gems nu op 61/60/60 dus de stash tab komt er ook aan.

Gisteren ook nog even zitten spelen met de rolls op m'n shoulders en gloves om te kijken hoe ik zonder de CDR / RCR daarop nu uitkwam. Niet echt nagedacht en de Area damage rolls maar gehouden en pas later bedacht dat Area damage helemaal niets doet voor Sigil casts en Woh extra blasts. Vanavond dus maar even souls farmen en shoulders terug naar CDR (om Flash onder de 2 seconde CD te brengen i.v.m. Sigil) en gloves naar CHD (omdat de LoH niet meer nodig is).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Zarhrezz schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:17:
[...]

Gisteren even getest en dit ideetje is er eentje voor de prullenbak. Frozen Storm crit welliswaar (had ik niet verwacht), maar zowel Toxin als Pain Enhancer worden er niet door geactiveerd. De range lijkt trouwens meer rond de 18 yards te liggen...best fijn voor container breaking en dus helemaal niet zo gek voor speedruns. De Halo geeft de melee DR, wat je dan verliest is potentieel 60% armor (die je vaak niet hebt in een speedrundoor de weinige melee hits als je vaart maakt) maar je krijgt er auto-speedburst op containers voor terug met een flink grotere range dan EB. Ik ga Frozen Storm dus gebruiken in m'n speed setup.

Gisteravond wel productief split farm gedaan met Oomph, Gesbor en Wazaaap (ofzo...iets met spelling :o). Na 4 rondes alle mats en al m'n souls er doorheen op Woh reroll en eindelijk de ancient binnen, met de gewenste stats ook nog (ik heb LoH en RCR nodig in m'n setup). Damage roll was slecht dus daar ging het restant aan souls naar toe. Resultaat een -3 / -23 t.o.v. maximale damage roll, dus ik mag niet klagen. Toen nog wat greaters gedaan om te kijken hoe het nu gaat...64 en 65 cleared terwijl het slecht rifts waren. Ik kan zeker nog een paar hoger en zodra er een gift dropt kan ik de Woh een socket geven...genoeg ruimte voor verbetering dus. Door die runs zitten m'n gems nu op 61/60/60 dus de stash tab komt er ook aan.

Gisteren ook nog even zitten spelen met de rolls op m'n shoulders en gloves om te kijken hoe ik zonder de CDR / RCR daarop nu uitkwam. Niet echt nagedacht en de Area damage rolls maar gehouden en pas later bedacht dat Area damage helemaal niets doet voor Sigil casts en Woh extra blasts. Vanavond dus maar even souls farmen en shoulders terug naar CDR (om Flash onder de 2 seconde CD te brengen i.v.m. Sigil) en gloves naar CHD (omdat de LoH niet meer nodig is).
Lekker bezig met experimenteren! Zou wel mooi zijn als je door die socket (en nog wat betere drops/gear/gems) straks gewoon die solo GR75 conquest pakt met je eigen build!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
adamvansanten schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:32:
Lekker bezig met experimenteren! Zou wel mooi zijn als je door die socket (en nog wat betere drops/gear/gems) straks gewoon die solo GR75 conquest pakt met je eigen build!
Vooralsnog ben ik wel optimistisch...de 66 was en meh rift zonder Emerald, nog geen CHD op gloves (goed voor zo'n 8-9% overall DPS) en nog niet de helft van m'n armor ancient. Met wat gem leveling in een groep (gems naar de 75-80 range) zou het zomaar kunnen lukken..al dan niet met wat grind-werk voor augments op de ancients. Ik moet vanavond na training maar even kijken of ik Neles voorbij kan op het clan board...staat er in ieder geval een non-Archon in de clan top 10 :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Gekickt worden in een public grift omdat je geen support barb bent. Triestig
Ze mogen dan eens ff'ing ophouden met hun support onzin in dit spel, begin het echt beu te raken

Barb = thug life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SideShow schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:13:
Gekickt worden in een public grift omdat je geen support barb bent. Triestig
Ze mogen dan eens ff'ing ophouden met hun support onzin in dit spel, begin het echt beu te raken

Barb = thug life
Public games moeten ze renamen naar Meta games. Weet iedereen waar die aan toe is }:|

Het Blizard motto geldt alleen voor solo of clan / friends games.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Zo gisteren weer een productief diablo-avond gehad. Eerst met m'n WD een Furnace en ancient Henri's perq geloot en vervolgens een aantal Ubers gedaan en een mooie HF gecraft voor mn bouldertoss barb. Zonder cheatdeath passive was gr70 niet te doen met mn barb, met is gr74 ruim binnen tijd gehaald :)))

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
Als niet zo ervaren speler is het toch lastig om goede gear te vinden.
Je bekijkt online de meest gebruikte builds en dan kom je erachter dat die gear niet makkelijk te vinden is.
T9 gaat nog wel qua damage maar dan stopt het toch voor mijn demon hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 14:16:
[...]

Public games moeten ze renamen naar Meta games. Weet iedereen waar die aan toe is }:|

Het Blizard motto geldt alleen voor solo of clan / friends games.
Ik heb ook nog wel een voorstel voor aanpassingen in Public:

Indien je Bounties aan het doen bent en je een Bountie cashed, indien je niet SOLO bezig bent en het is niet de Bonus Bountie = Geen bag voor jou! >:)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Vooralsnog ben ik wel optimistisch...de 66 was en meh rift zonder Emerald, nog geen CHD op gloves (goed voor zo'n 8-9% overall DPS) en nog niet de helft van m'n armor ancient. Met wat gem leveling in een groep (gems naar de 75-80 range) zou het zomaar kunnen lukken..al dan niet met wat grind-werk voor augments op de ancients. Ik moet vanavond na training maar even kijken of ik Neles voorbij kan op het clan board...staat er in ieder geval een non-Archon in de clan top 10 :+
Ik zal dan niet (te hard) gaan pushen ;) Mijn gear level is sinds die clear ongeveer verdubbeld? Maar ik gun het je van harte Zar ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Neles7 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:17:
Ik zal dan niet (te hard) gaan pushen ;) Mijn gear level is sinds die clear ongeveer verdubbeld? Maar ik gun het je van harte Zar ^^
No worries, ik zag dat er in de top 20 maar 3 non-Archons zaten...ik kan altijd de lat wat minder hoog leggen en er minimaal één non-Archon in de top 15 ofzo van maken ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Vandaag level 70 gehaald en nu bezig met chapter 4 van de season journey.. moet er nog 2, legendaries verzamelen en set dungeon. Maar man man man wat is Marauders een klotedungeon zeg.. melee range gekloot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Xhale schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:57:
Straks weer lekker aan de slag.

Is er nog een HC clan met 2 plekjes vrij? (xalo#1990 & kaatje#1489)
gothc is altijd wel plek, en anders maken we plek O-)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

icemotion schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:43:
Vandaag level 70 gehaald en nu bezig met chapter 4 van de season journey.. moet er nog 2, legendaries verzamelen en set dungeon. Maar man man man wat is Marauders een klotedungeon zeg.. melee range gekloot :/
Blijf lopen vanwege die wormen. Ze geven ook aan wanneer ze naar boven komen, zie je een patch op de grond en geven geluid. Maar idd ja, die set dungeons zijn gewoon 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er moeilijk aan? :P
Enkel die wormen zijn irritant, maar je krijgt zelfs een waarschuwing daarvoor.. Dan gewoon terug vaulten en problem solved. Piece of cake :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ja natuurlijk, alleen heb je soms de pech dat die worm na je vault naar boven komt. Ik heb er ook 6 of 7 keren over gedaan, wie bedenkt het ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:29:
Ja natuurlijk, alleen heb je soms de pech dat die worm na je vault naar boven komt. Ik heb er ook 6 of 7 keren over gedaan, wie bedenkt het ook...
Heh?

Als je de grond ziet opkomen vault je weg en spawned de worm op die locatie.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Wormen? Welke wormen? Niks gemerkt van wormen. :P
In 1 keer gedaan, retesimpel. Loop, beetje multi spammen, loop en constant turrets plempen gewoon.

Question:
Wilde kijken of ik 1 van me sorcs kon ombouwen naar een chain lighting build. I.c.m tal rasha maar met welke items buff ik me thoughness flink cause hardcore?

Shame of Desire / dept diggers als belt/boots dus 5/6 met rorg cubed.
chain lighting items cubed dus geen aquila cuirass.

[ Voor 50% gewijzigd door The Chosen One op 20-05-2016 22:27 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Toughness bij een Tal setup komt van Halo en Infinity in combinatie met Woh. Werkt op zich prima, maar ik zou het geen HC setup noemen.

Chain Lightning / Velvet / Envious / Pain Enhancer is een leuke speed-farm variant, maar voor HC zou ik het niet doen. Doordat je 3 competing slots nodig hebt voor de CL combo verlies je Aquila en dat is link op HC.

Ondanks echt onwijs irritante / nare rifts en veel upgrade fails wel m'n stash tab binnen, mede dankzij de gift die werd gedropt (waarschijnlijk om 4x fail @ 60% goed te maken). Die was direct goed voor +26.9% DPS :D Dat merk je wel, zeg maar.

Nu de 70 clear en 3e conquest nog voor Guardian. Ik had nog wat stones, dus even gekeken hoever ik kwam en de 69 gehaald ondanks een waardeloze start (3 nare packs bij de ingang, smalle doorgang = 4x dood ofzo). Gelukkig Bloodmaw als RG, dus toch binnen de tijd. Daarmee voor nu de enige non-Archon in top 10 clan :o (en 70 moet makkelijk haalbaar zijn).

Toevallig was de Cursed Peat bountied dus voor de gein even gekeken hoe ver ik daarmee kwam...287 kills zonder enige aanpassingen aan m'n build. Komend weekend eens met Twisted Sword / Black Hole / twister bracers proberen...ik denk dat die 350 solo dan ook gewoon kan. Die cursed chest staat op een netjes ingedamd stuk, dus de twisters gaan nergens heen. Alleen white mobs, dus alles kan gepulled. Alternatief is m'n Meteor rune naar Meteor Shower voor wide-area nuke. Wel een geinige conquest om te proberen in ieder geval.

[ Voor 62% gewijzigd door Zarhrezz op 21-05-2016 00:00 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Angeloonie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:54:
[...]

Heh?

Als je de grond ziet opkomen vault je weg en spawned de worm op die locatie.. :?
Dat is toch maar een subtiel effect, vaak zag ik het niet met de multishot spam. Het kan zijn dat ik het niet zie omdat ik sommige grafische settings laag heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 07:44:
[...]

Dat is toch maar een subtiel effect, vaak zag ik het niet met de multishot spam. Het kan zijn dat ik het niet zie omdat ik sommige grafische settings laag heb staan.
Je hoort ook een geluid. In die dungeon dus even extra opletten op die 2 waarschuwingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Angeloonie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:23:
[...]

Wat is er moeilijk aan? :P
Enkel die wormen zijn irritant, maar je krijgt zelfs een waarschuwing daarvoor.. Dan gewoon terug vaulten en problem solved. Piece of cake :+
De wormen vallen nog wel mee, maar die speciale Golgors hebben soms de neiging om te teleporten precies op jouw locatie zonder waarchuwing.. daar ga ik nu telkens op mis. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:56:
[...]

De wormen vallen nog wel mee, maar die speciale Golgors hebben soms de neiging om te teleporten precies op jouw locatie zonder waarchuwing.. daar ga ik nu telkens op mis. :/
Kunnen die teleporten? :o Had ik niet door, dat is dan idd wel erg irritant. Misschien een zo groot mogelijke afstand behouden zodat ze de teleport nog niet activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Nee snel afmaken voordat ze teleport doen, je hebt een window aan het begin dat ze dat nog niet kunnen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psych schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:01:
Nee snel afmaken voordat ze teleport doen, je hebt een window aan het begin dat ze dat nog niet kunnen.
Dan is dat de reden dat ze dat bij mij niet deden :P Vond die dungeon echt doodsimpel toen ik eenmaal doorhad dat die wormen spawnden. 1x fail, 2e keer master.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Lees net op reddit dat de maker van THUD besloten om na de hack op het forum te stoppen met het programma. Geen idee of het waar is, maar ik zou het wel leuk vinden als het stopt. Alleen zal er vast wel weer een alternatief opstaan vrees ik.
The forum for this software was hacked according to the lead developer/admin, and he decided that this also means the death of the project overall. He says there are no backup for the forum, but it's safe to assume that the code for the software itself was not hosted on a server related to the forum so its not like the source is gone, just the content of the forums. This seems to have been the last straw for him, IIRC he quit for a while in the past already due to being annoyed by stuff but came back later, but this time it sounds like hes done for good and has disabled the software (it checks it's version against a central server to ensure users were using the latest build for best warden protection, so by changing the version number to a build that does not exist, the latest build does not work anymore).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:31:
Lees net op reddit dat de maker van THUD besloten om na de hack op het forum te stoppen met het programma. Geen idee of het waar is, maar ik zou het wel leuk vinden als het stopt. Alleen zal er vast wel weer een alternatief opstaan vrees ik.
[...]
Klinkt als een goede ontwikkeling! Als het echt stopt met werken (ipv alleen geen nieuwe versies meer) zijn we weer een stapje dichter bij "eerlijke" leaderboards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou mooi zijn, laten we hopen dat de sources ook echt weg zijn. Op zich maakt het voor mij persoonlijk niet uit, maar maphack is gewoon fail en het is gewoon slecht voor het spel als geheel omdat elke streamer en hoge clear sowieso verdacht is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:23

Hu9o

Schokkend

had ik eerste keer ook. Kwam er niet door heen.
Maar ik was toen nog veel te slap. Na het lezen van deze post dacht ik, nog eens proberen.

Ik one shot de paarse bosses, was een cake walk gewoon. 1e keer gehaald.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zit nu op het randje van barb solo leaderboard, moet nog 54 seconden sneller door 79 voor een plekje.

Moet eigenlijk ook nog tweede barb maken met support gear. Heb meeste al wel, maar moet nog Aquila Cuirass, Obsidian Ring of the Zodiac, res amu en gems levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:19:
Zit nu op het randje van barb solo leaderboard, moet nog 54 seconden sneller door 79 voor een plekje.

Moet eigenlijk ook nog tweede barb maken met support gear. Heb meeste al wel, maar moet nog Aquila Cuirass, Obsidian Ring of the Zodiac, res amu en gems levelen.
Mooi, concurrentie! Ik ga binnenkort ook maar weer verder pushen, zit nu op 78 in 12 minuut nog wat. Eerst maar wat gems gaan levelen voor augments, kan de strenght goed gebruiken (vooral voor meer toughness). ;)

[ Voor 10% gewijzigd door adamvansanten op 22-05-2016 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Goed weekend achter de rug :) Nieuw all GoT record op GR91 met mijn een leuke samenstelling (FB Wiz + Barb,DH,Monk (we hadden geen WD online)), solo de 80 gehaald op de wiz (9.xx min) nog genoeg rek. Nu weer keys farmen voor gem leveling die later augments kunnen worden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Neles7 op 23-05-2016 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Mijn weekendje:
- op mijn gemak nog wat richting stash tab gewerkt; nog 7 levels voor mn gems en ik ben ermee klaar
- eindelijk leuke ancient illusionary boots voor mn barb
- eindelijk Heart of Iron (barb thorns build)

"Leuk" wel dat deze laatste zo goed als niet in de (kadala) loot table zit van barbs, duizenden shards gebruikt...
dan eens geprobeerd op mijn crusader en had em direct. Vreemd want is nochtans net zo goed viable voor barb en dus ook in de cube te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:34:
Goed weekend achter de rug :) Nieuw all GoT record op GR91 met mijn een leuke samenstelling (FB Wiz + Barb,DH,Monk (we hadden geen WD online)), solo de 80 gehaald op de wiz (9.xx min) nog genoeg rek. Nu weer keys farmen voor gem leveling die later augments kunnen worden :)
Lekker bezig Neles! 80 in 9.xx minuten is wel maf snel hoor! Is dat al met augments of nog zonder?

Ik ga vanavond en morgen ook maar eens beginnen met augmenten, de barb leaderboards lonken (nog 1 leveltje ervan verwijderd).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Neles7 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:34:
Hahaha f*ck meta idd :)
Had echt niet verwacht dat we met die samenstelling 91 konden pakken; zat zeker nog wat ruimte voor een 92-93 maar arcane packs gooide roet in het eten... Nog wat betere gear vinden voor m'n supp DH en een mid 90 moet dan ook te halen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
adamvansanten schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:32:
[...]

Lekker bezig Neles! 80 in 9.xx minuten is wel maf snel hoor! Is dat al met augments of nog zonder?

Ik ga vanavond en morgen ook maar eens beginnen met augmenten, de barb leaderboards lonken (nog 1 leveltje ervan verwijderd).
Dat was nog zonder, nu wel augments gepakt. Moet ook zeggen dat het een heerlijke rift was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:49:
[...]

Dat was nog zonder, nu wel augments gepakt. Moet ook zeggen dat het een heerlijke rift was.
Dat kan ook niet anders, zonder heerlijke rift zou je nooit aan die tijd komen... Beetje zelfde soort rift waarschijnlijk als ik op GR98 had. ;) Die lag ook in 9.47 om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In het kader van meta-schmeta dit weekend Pain Enhancer en Toxin wat geleveld (richting de 50). Met m'n speed setup gewoon de greaters daarvoor gelopen met de +10 voor 100% upgrade. Zoals ik 'em nu heb vlakt de snelheid af rond higher 50's. De trash gaat nog vlot maar de elites worden traag. Zo in de 55-60 range kan de 5 minuten nog wel maar hoger zal sneller zijn met gewoon een DPS setup.

Voor TX in ieder geval prima damage...m'n beperking zit voornamelijk in movement speed. Een 4 seconde Teleport CD Oculus zou dat moeten fixen, maar goed, daarvan heb ik er het hele weekend maar 1 van gezien (met maar 2 seconde Teleport CD). Voor het idee; de DoTs van Pain Enhancer + Toxin zitten in de 500-700M per tick (~seconde) range.

Wel zie ik af en toe maar ~300M...het lijkt wel alsof niet altijd op crit beide DoTs activeren. Het zouden partial ticks kunnen zijn of wellicht heeft het met Velvet te maken; wellicht tellen de extra Electrocute hits als item hits (die over het algemeen geen andere items, en dus gems, proccen). Het kan ook zijn dat de bolts van Forked Lightning niet kunnen critten zodat Envious er niet mee werkt (dus geen automatische Pain Enhancer) DoT. Daar moet ik nog wat verder naar kijken.

Met de speed setup ook nog even de Cursed Peat geprobeerd...ik kwam helaas op maar 305 kills. Ik ga nog even kijken of Velvet wellicht het probleem is. Als dat zo is ga ik 'em nog eens proberen zonder Velvet en dan met Chain Lightning in plaats van Forked Lightning. En als dat ook niet oplevert hebben we altijd de twister setup nog :o

Aan het eind van de avond dacht ik nog even de 70 solo te doen...dat was dus kennelijk niet de bedoeling. Blijkbaar was er een thema-avond en heb ik de dress-code gemist (die was dus "the Witches, the Wasps, the Trappers and the Horrors"). Na drie van die rifts (allemaal cave / small corridor) was ik er wel klaar mee. Vanavond gaan we het wel weer proberen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 18-09 13:44
Denk je dit weekend eens GR80 te halen, top50 europe, gaat je teammate er vervolgens zo ruim overheen dat ie in de top10 staat.. Nice :D

Wel weer 2 updates gevonden, 0.5% betere gloves en CDH op ring ipv res (en Dex gem in quiver naar Res).

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik merk trouwens dat die barb van mij het beste werkt in Caverns of Araneae maptype en daarna in Silver Spire maptype. Vooral die eerste kan heel hard gaan als je op zo'n groot stuk 3 elite packs en een flinke lading trash hebt. Dat kan al makkelijk een kwart van je progress bar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Misschien een leuk experiment waar meerdere tweakers aan mee willen werken.
Kies een greater level wat je in theorie altijd moet kunnen halen met een goede groep, maar niet te snel.

Als DPS de FB Wiz (die zullen we nog meer gebruiken als Twister Wiz) en dan Supp variantie.
Groep 1: Wiz - SuppMonk - SuppWD - SuppBarb
Groep 2: Wiz - SuppMonk - SuppWD - SuppDH
Groep 3: Wiz - SuppMonk - SuppDH - SuppBarb
Groep 4: Wiz - SuppDH (Pull setup) - SuppWD - Suppbarb
etc.

Gewoon eens kijken wat voor variatie er mogelijk is met welke groep, en waar je op uit komt.
Bv:
Groep 1: 95 avg 8 min - xx% Win / xx% Fail
Groep 2: 95 avg 10 min - xx% Win / xx% Fail
Groep 3: 95 avg 12min - xx% Win / xx% Fail
Groep 4: 95 avg 14.5min - xx% Win / xx% Fail

Wellicht krijgen we zo een idee van welke 'meta' het sterkste is en wat er wel/niet aangepast kan worden mochten er wat minder tweakers online zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Hahaha f*ck meta idd :)
Had echt niet verwacht dat we met die samenstelling 91 konden pakken; zat zeker nog wat ruimte voor een 92-93 maar arcane packs gooide roet in het eten... Nog wat betere gear vinden voor m'n supp DH en een mid 90 moet dan ook te halen zijn!
Is veel meer mogelijk dan mensen denken. probleem is en was dat mensen de meta toepassen die groepen met extreme paragon/gems etc. gebruiken voor 115+ clears. Als je dan 20-25 levels lager dezelfde meta gaat toepassen met veel lagere paragon/gems dan ben je imo een beetje verkeerd bezig.

Inkomende dmg is nu veel minder dan voorheen. De noodzaak voor 3 supp is er nu veel minder op die wat lagere levels. Bedenk dan dat als je met 3 sup gaat spelen de main dps-er hele hoge dps moet doen om het tekort aan dps van de supports (die doen immers nauwelijks iets) te compenseren (monster hp gaat immers wel drastisch omhoog met 4 man)

Persoonlijk denk ik dat 90-93 je prima met 2 of zelfs 1 supp kan doen. Monk heeft daarbij mijn voorkeur omdat alles bij elkaar pullen gewoon altijd je clear speed zal verhogen. De rest is dan een kwestie van synergie in builds zoeken en zoveel mogelijk dps stacken en hier en daar misschien een defensieve skill.

hopelijk gooien ze volgende patch de monster hp met nog een factor 2 of meer omhoog en dan zal bovenstaande wel moeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:03:
hopelijk gooien ze volgende patch de monster hp met nog een factor 2 of meer omhoog en dan zal bovenstaande wel moeten :P
Ik zou zeggen: monster HP sterker schalen met aantal spelers. Een factor 2 in de basis draait solo build diversiteit de nek om, alleen de hoogste DPS builds blijven dan viable. Dat is dan alleen maar op te lossen door hogere DPS over de hele linie en dan is je probleem met 4 spelers dus als vanouds. Alleen sterker schalen met meer spelers gaat de meta naar meer DPS pushen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Neles7 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:45:
Misschien een leuk experiment waar meerdere tweakers aan mee willen werken.
Kies een greater level wat je in theorie altijd moet kunnen halen met een goede groep, maar niet te snel.

Als DPS de FB Wiz (die zullen we nog meer gebruiken als Twister Wiz) en dan Supp variantie.
Groep 1: Wiz - SuppMonk - SuppWD - SuppBarb
Groep 2: Wiz - SuppMonk - SuppWD - SuppDH
Groep 3: Wiz - SuppMonk - SuppDH - SuppBarb
Groep 4: Wiz - SuppDH (Pull setup) - SuppWD - Suppbarb
etc.

Gewoon eens kijken wat voor variatie er mogelijk is met welke groep, en waar je op uit komt.
Bv:
Groep 1: 95 avg 8 min - xx% Win / xx% Fail
Groep 2: 95 avg 10 min - xx% Win / xx% Fail
Groep 3: 95 avg 12min - xx% Win / xx% Fail
Groep 4: 95 avg 14.5min - xx% Win / xx% Fail

Wellicht krijgen we zo een idee van welke 'meta' het sterkste is en wat er wel/niet aangepast kan worden mochten er wat minder tweakers online zijn.
Wil hier wel aan meewerken met m'n suppBarb heren (afgelopen weekend pas aangemaakt)
Invite Barudi#1806

[ Voor 9% gewijzigd door barudi op 23-05-2016 13:49 ]

D3 BattleTag Barudi#1806

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Blijven lopen en weten waar de wormen spawnen, er staat ergens een plaatje op het net met alle locaties, de dungeon is altijd hetzelfde.
Ik had het plaatje op mijn mobile naast de monitor, en in een keer gehaald.
Ik heb hem wel pas gehaald op P500, dus alles was one-shot.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
sorcees schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Blijven lopen en weten waar de wormen spawnen, er staat ergens een plaatje op het net met alle locaties, de dungeon is altijd hetzelfde.
Ik had het plaatje op mijn mobile naast de monitor, en in een keer gehaald.
Ik heb hem wel pas gehaald op P500, dus alles was one-shot.
Tja ik was natuurlijk pas P20 ofzo.. xD

Dus ik doe nu vooral gear runs, kijken of ik dat allemaal wat beter kan krijgen (onlangs een Ancient legendary amulet gekregen die al n hoop helpt) en dan probeer ik het later wel opnieuw als ik inderdaad bijna alles one-shot daarzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Als je een set dungeon snel wil doen voor de journey moet je de natalyas set pakken. De set + obsidian ring is heel erg makkelijk te masteren. Zoek maar even op youtube. Zit wel een klein verschil tussen de filmpjes en de realiteit. Vorige patch mocht je geen dmg pakken, nu mag je hatred niet op raken (vandaar de obsidian voor 24/7 vengeance). Is alleen maar makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben afgelopen weekend ook een uur bezig geweest met de Set Dungeon voor mijn Crusader (Akkhan set), wilde echt maar niet lukken. Heb 't uiteindelijk opgegeven en een aantal GRifts later had ik de Invoker set bij elkaar. Die heeft een super makkelijke dungeon die ik makkelijk in één keer haalde. :-)

Misschien voor jou ook een optie? Wat DeBers zegt dus... :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
DeBers schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:24:
[...]

Als je een set dungeon snel wil doen voor de journey moet je de natalyas set pakken. De set + obsidian ring is heel erg makkelijk te masteren. Zoek maar even op youtube. Zit wel een klein verschil tussen de filmpjes en de realiteit. Vorige patch mocht je geen dmg pakken, nu mag je hatred niet op raken (vandaar de obsidian voor 24/7 vengeance). Is alleen maar makkelijker geworden.
Dank voor de tip; Natalya's heb ik momenteel iets van 3 dingen van, dus t verzamelen schiet al redelijk op.. maar t komt vast goed om die seasonal rewards te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
adamvansanten schreef op zondag 22 mei 2016 @ 20:13:
Mooi, concurrentie! Ik ga binnenkort ook maar weer verder pushen, zit nu op 78 in 12 minuut nog wat. Eerst maar wat gems gaan levelen voor augments, kan de strenght goed gebruiken (vooral voor meer toughness). ;)
Zojuist 3x 80 geprobeerd, eerste was 19:00, tweede 18:11, maar derde kwam nog aardig in de buurt met 15:43.950. Waren redelijke maps, maar nog zeker niet goed, zowel qua monsterdichtheid als pylons. Met een echt goede map moet ik 80 makkelijk kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Kid Jansen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 23:02:
[...]

Zojuist 3x 80 geprobeerd, eerste was 19:00, tweede 18:11, maar derde kwam nog aardig in de buurt met 15:43.950. Waren redelijke maps, maar nog zeker niet goed, zowel qua monsterdichtheid als pylons. Met een echt goede map moet ik 80 makkelijk kunnen halen.
Ben benieuwd! Ik ga morgen wat proberen te augmenten en daarna ook een 80 proberen. Will let you know how it goes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Zo... Even een ander project gehad...
Na een HC boost van een mede tweaker na 1 dagje spelen mijn NS p160 alweer voorbij.
Moet alleen nog Wraps of Clarity en dan kan YOLO zorgeloos TX aan :+

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 24-05-2016 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Narada en seasonal char :o gisteren nog even een paar griftjes met got gedaan 3p 86 en 4p 92 nog rek dus op naar de volgende records :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:52
Ik was een klein beetje uitgekeken op D3, maar toen toch maar een seasonal HC char aangemaakt. Na een toffe boost van pstalman (waarvoor nog dank), ben ik inmiddels dik P400 en dat is meer dan ik in andere seasons heb gehaald tot nu toe :)

Dit is mijn char, heeft iemand nog tips voor deze HC newbie?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Koers-2213/hero/77446368

Ik ben nog behoorlijk voorzichtig met de GRs. Gister GR49 gehaald, er zit nog wel wat rek in denk ik. Kadala is wel mijn grootste vriendin en heeft me inmiddels 4 ancients Inna pieces gegeven met mooie rolls, dus ik ben bezig met gems levelen voor augments op dit moment.

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik heb gisteren eindelijk de extra stashtab, maar wil graag toch nog even verder grifts pushen. Zit nu vast op 72 solo met nog kleine rek. Iemand tips voor upgrades;

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DeBers-2937/hero/78531876

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren geen geluk op de 70 pogingen...een paar begonnen goed, maar dan een volgende floor zonder density of alleen low-progress zooi (wasps, fallen, etc.).

Toen kwam op de clan chat de tier 100 Wiz clear voorbij...Tal Archon en niet (zoals de #1 en #3) gebaseerd op een 'feature'. Dat is toch wel interessant. Ik heb vorige week wel even naar Tal Archon gekeken, maar ik vond het niet echt lekker spelen.

Aan de hand van die clear toch nog eens nagedacht over de damage mechanics en wat ik me eigenlijk niet gerealiseerd had is dat 50 stacks Archon + 1 Tal stack meer damage bonus is dan 4 stacks Tal (50*6% * 750% = 4 * 8,5 = x34 vs x31). Die setup doet dus normaal prima damage (x31), zodra je Archon in gaat een paar seconde enorm zieke damage (4 * 31 = x124) dan de rest van Archon prima tot zeer goede damage (minimaal x34, meer afhankelijk van kills) en dan de 20 seconde erna srslywtfpwn damage (minimaal x124 maar waarschijnlijk x200+).

Dit wordt absoluut de nieuwe FotM want dit zal veel makkelijker en consistenter spelen dan Firebird Archon en daarnaast is het veel krachtiger buiten Archon (mede omdat 4-piece Vyr naast 6p Tal past). En niet afhankelijk van 'feature' gebruik voor hoge clears.

Nou ben ik niet zo van de FotM, maar hier ga ik toch naar kijken...in m'n eigen uitvoering uiteraard :o Twister is natuurlijk extreem sterk in deze setup (de Twisters blijven nog een tijdje als de Archon geactiveerd is, dus Twisted Sword stacks * Archon bonus) maar er zijn nog wat andere interessante opties die meer in mijn straatje liggen.

Hierbij denk ik bv. aan Fragment of Destiny i.p.v. Twisted Sword. Met Archon IAS levert dit echt heel veel attack speed op en dat i.c.m. met Simplicity is heel veel healing naast hoge damage. Het is ook een hele grote boost op Stricken stacking. Aan de andere kant zou ik er dan heel graag een Mirinae in hebben, gewoon omdat het kan })

Ik zou sowieso Bane of the Trapped inruilen voor Pain Enhancer...wat een damage doet dat ding met Tal zeg! Beetje doorgeleveld is die gem gewoon 1500%+ weapon damage per seconde als je maar elke 3 seconde eens crit. Zoveel skills zijn er niet die zoveel damage doen en dit is extra!

Ook wil ik het eens testen met Halo of Karini in plaats van Halo of Arlyse en dan APD naar bv. Blood Bracer (i.c.m. Diamond Skin...heel veel CDR = heel vaak veel shield) of Folly voor de Twister pull. Ook een Zodiak in plaats van de CoE is volgens mij geen verkeerd idee; de damage tijdens Archon en de 20 seconde erna is zo veel hoger dan in de 'alleen maar Tal' tijd dat meer Archon tijd wellicht beter is dan de CoE bonus damage. In ieder geval weer genoeg om uit te zoeken :D

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 95 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.