Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Ah, op die fiets :D
Dan ga ik vanavond mijn outfit maar even herzien ;)
De 38,000 thorns van mijn andere wapen kwamen van een gem. Mijn Pig Sticker heeft toevallig een socket dus die thorns heb ik gewoon nog ;)

De andere stats die je aangeeft zal ik ook eens naar kijken, ik heb wel wat critical hit chance en dmg op mijn poppetje...

[ Voor 71% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2016 17:37 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Zo, g.rift 80 is dan ook neer (3e poging) voor m'n crusader.
Was wederom een close call, maar moet toch iets aggresiever spelen lijkt het.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kV7KJ5Y.jpg

Op naar hoger! :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
En naar HC, zodat het indrukwekkend word!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Gefeliciteerd Sabrac! Netjes
Sileh schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:32:
Vaak genoeg HC gespeeld, alleen met een verbinding die het op willekeurige tijden begeeft is dat niet z'on goed idee.
Wel jammer, z'on typische "hardcore of het telt niet" comment.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Word zo onderhand helemaal gek van die lag, 4 party is 's avonds gewoon niet meer te doen als je 90 wil runnen... het is nog erger geworden dan vorige patch waardeloos.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Sabrac schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:26:

[afbeelding]

Ik vind het nu al indrukwekkend. Gefeliciteerd!

Ik heb gisteren de plvl 600 aangetikt. Al bijna net zo hoog als op non-season. Het gaat echt rap zodra je lvl 65 rifts in 8-9 minuten kunt clearen.

Ik heb nog een vraagje over mensen die LoN builds spelen: wat vond je de beste/snelste manier om al je items ancient te krijgen?
Bounties farmen om te rerollen lijkt me toch wat langzaam, dus ik probeer nu Kadala samen met upgrade rare item maar zelfs dus op lvl 600 ben ik nog láng niet in de buurt van genoeg specifieke ancient items om LoN pets te gaan proberen.

[ Voor 40% gewijzigd door MicScott op 29-01-2016 19:39 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:16
Sabrac schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:26:

[afbeelding]

Hoe speel je die bombardment build?
Ik heb het geprobeerd en werd op 60 compleet afgemaakt, terwijl ik redelijk makkelijk 69(niet hoger geprobeerd) heb gehaald met thorns build.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Sinned123 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:58:
[...]

Hoe speel je die bombardment build?
Ik heb het geprobeerd en werd op 60 compleet afgemaakt, terwijl ik redelijk makkelijk 69(niet hoger geprobeerd) heb gehaald met thorns build.
Verzamel monsters, totdat je lightning convention haalt, dan wachten tot het bijna eindigt en dan pop je al je abilities (eerst iron skin en dan bombardment). Zodat het tijdens de physical afgaat

Vervolgens ga je weer meer monsters verzamelen. Het is wat minder direct en sommigen vinden het saai, maar persoonlijk vind ik de alternatieve speelstyle wel leuk.

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 11:16
Nou laat maar een solo rift 80 HC zien dan..

Omdat het kan...

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Dikke butthurt.
Moet je compleet asociaal zijn om HC te spelen trouwens? Zo te zien wel.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

4x Wiz setjes @ grift 55: done. Echt een fluitje van een cent als je eenmaal de setitems binnen hebt. Moet nog een setdungeon masteren, maar nu eerst tijd voor m'n crus zodat ik een stash tab kan verwelkomen.

Heb pas vier invoker items maar nu al ez pz T6. Wat een set.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Hebben meer mensen het "probleem" dat je je pet telkens opnieuw moet equippen?
Zie elke keer dat er steeds gold blijft liggen en als ik dan kijken is m'n pet weer pleite...

Net even m'n broer geholpen met een set dungeon en wat getest. Hij is de Maurader dungeon in gegaan en aan het begin blijven staan om 1 van de objectives te blijven doen; zorgen dat er altijd 3 sentry staan. Ik ben met mijn UE meegelopen en heb alles naar de klote geschoten in het level. Resultaat; mastery voor hem.

Because fuck logic! 8)7

<GoT>NightStalker

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mijn Crusader wat aangepast, het lijkt redelijk goed te werken.
Het enige waar ik mee zit: welk schild moet ik nemen?
Ik heb de keuze uit de 2 hieronder:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/12615585_738565016280862_1629347597076949906_o.jpg

Degene die ik nu ge-equipped heb heeft 38% block kans waarmee mijn totaal op 68% komt, omdat er ook nog 30% block chance bij komt vanuit de Hold Your Ground skill (werkt dat alleen als je stil blijft staan?).
Met Punish kan daar nog eens 15% bijkomen.
Dan neem ik voor lief dat de block amount niet zo hoog is als bij het andere schild.

Maar het andere schild heeft iets meer strength (bij het rechtste schild komt 280 strength uit een gem), een stuk meer vitality en life, extra thorns damage én bij gebruik van Provoke dubbele thorns damage (totale thorns nu zit op 124,000).
Maar de block kans is slechts 12%, en dat is weinig. Het brengt mijn totaal op slechts 42%.
De block amount is dan wel weer iets hoger.
Wat een optie zou kunnen zijn is om de 17% life te enchanten naar +11% block chance, maar dan nog zit ik slechts op 53%.

Mijn poppetje moet het veelal hebben van het blokken en de thorn damage, want veel kan ie niet hebben. En van de primary attack moet ik het al helemaal niet hebben...
Dus wat is verstandig?
Sowieso moet ik nog ergens de rest van de Invoker set vinden, nu heb ik er slechts 1 item van ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2016 10:18 ]

dvdkiwi schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:12:
Mijn Crusader wat aangepast, het lijkt redelijk goed te werken.
Het enige waar ik mee zit: welk schild moet ik nemen?
Ik heb de keuze uit de 2 hieronder:
[afbeelding]

Degene die ik nu ge-equipped heb heeft 38% block kans waarmee mijn totaal op 68% komt, omdat er ook nog 30% block chance bij komt vanuit de Hold Your Ground skill (werkt dat alleen als je stil blijft staan?).
Met Punish kan daar nog eens 15% bijkomen.
Dan neem ik voor lief dat de block amount niet zo hoog is als bij het andere schild.

Maar het andere schild heeft iets meer strength (bij het rechtste schild komt 280 strength uit een gem), een stuk meer vitality en life, extra thorns damage én bij gebruik van Provoke dubbele thorns damage (totale thorns nu zit op 124,000).
Maar de block kans is slechts 12%, en dat is weinig. Het brengt mijn totaal op slechts 42%.
De block amount is dan wel weer iets hoger.
Wat een optie zou kunnen zijn is om de 17% life te enchanten naar +11% block chance, maar dan nog zit ik slechts op 53%.

Mijn poppetje moet het veelal hebben van het blokken en de thorn damage, want veel kan ie niet hebben. En van de primary attack moet ik het al helemaal niet hebben...
Dus wat is verstandig?
Sowieso moet ik nog ergens de rest van de Invoker set vinden, nu heb ik er slechts 1 item van ;)
Als je nog maar één item van de Invoker set hebt, dan is het wellicht verstandig om een andere build te gaan spelen totdat je genoeg items hebt voor de eerste of derde set bonus. Daarnaast is het verstandig om het schild met de hoogste block chance te pakken, omdat een deel van je thorns damage komt door het blocken van attacks (eerste Invoker bonus). Maar als je heel veel andere goede stats daarvoor moet inleveren, dan is het het niet waard. In het geval van jouw schilden zou ik inderdaad de Spiker nemen en de %life naar block chance omzetten.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Hoe zit het trouwens met het rerollen van de damage op een Pig Sticker? Heb ik pech of duurt dat sowieso een eeuwigheid? Op 30 rerolls kreeg ik slechts 1x geen damage roll aangeboden. -O-

En ik heb, in potentie, nog wel zo'n mooie met as, loh en rdr.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Tektoon schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:56:
Hoe zit het trouwens met het rerollen van de damage op een Pig Sticker? Heb ik pech of duurt dat sowieso een eeuwigheid? Op 30 rerolls kreeg ik slechts 1x geen damage roll aangeboden. -O-

Damage is heel lastig om te rerollen. In de meeste gevallen krijg je er een andere damage roll voor in de plaats. Succes. :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks Deadsmell :)
Ik heb veel te weinig verstand van Diablo om zo even mijn build om te gooien :P
Hou deze wel even aan, neem het andere schild en hopelijk droppen er wat meet Ivoker items.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Net na een hele avond en ochtend farmen dan eindelijk Avarice conquest gehaald en de stash tab unlocked. Dat duurde echt veel te lang, kwam maar geen Gilded Baron tegen. Maar goed, het zit er op. Ik betwijfel of ik de laatste page ga completen. Op zich wil ik wel alle portraits hebben, maar deze is niet echt mooi.

Ook nog even op de valreep P650 aangetikt, dat gaat ook lekker. Nu maar eens de focus leggen op gems nog wat hoger levelen, GR70+ solo halen en ook maar eens wat aandacht geven aan mijn NS mannetjes. Ga daar een Energy Twister DMO en een Flash Fire wizard gearen, naast mijn huidige M6 en UE DH's.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Tektoon schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 11:56:

Ik heb me er ook aan gewaagd, ik weet niet hoeveel rerolls voor de eerste IAS (natuurlijk 5% :( ) maar de rerolls waren over de 10 mil gold per keer. Anderen hebben meer geluk maar het was een gigantische waste in mijn geval.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ja door mijn voorgaande Avarice pogingen heb ik bijna 3 miljard gold al dit seizoen dus flappen zat. Mats zijn nu op. lol
adamvansanten schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:54:
Net na een hele avond en ochtend farmen dan eindelijk Avarice conquest gehaald en de stash tab unlocked. Dat duurde echt veel te lang, kwam maar geen Gilded Baron tegen.
Hoe heb je het nou gedaan? Alsnog via een Baron of toch via de Ruins? Ik ben nu dichtbij 'Years of War' dus ik ga daarmee door. Noeen postte even terug de 'Master of the Universe' hint: die haal ik automatisch aangezien ik met de sader ook even de vier setdungeons ga aantikken. Time is running out for Avarice, al zou ik 'm wel binnenhalen als de methode niet zo rng-afhankelijk zou zijn.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

BrZ

Zo, ik heb ook eindelijk mijn stash tab.

Kwam in een T10 rift een Gilded Baron tegen, even naar town en een Goldskin en Leoric's Crown met een emerald erin aangetrokken, daarmee een streak van 85M gekregen.

Daarna maar een poging gewaagd aan een GR45 rift zonder set items. Bijna mijn standaard UE build gehouden, alleen preparation geswapped met marked for death. Verder niets bijzonders aan items gebruikt, gewoon wat ancients die ik bewaard had voornamelijk.

Eerste poging deed ik er 15:30 over, maar die GR had alleen maar irritante vijanden en geen enkele pylon. Tweede poging was een betere rift, completed in 13:30 ofzo.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
nvm, ik ga gewoon voor de 6 set conquest :+

[ Voor 118% gewijzigd door Thalaron op 30-01-2016 19:13 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo, de 500 bounties trophy is uit de weg dus we kunnen gaan riften ;)
Poging gedaan op de hoogst mogelijke (=greater rift 24) en had 4:25 over.
Om te beginnen de difficulty eens naar T6 gezet, kijken of we zo hoger kunnen.
Paragon level is nu 113.
Ik zie al wel dat de legendaries je om de oren vliegen na verslaan van de eindbaas.
En ik zie legendary gems :D

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Thalaron schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:34:
Heeft iemand nog tips voor mijn Seasonal DH m.b.t. de Conquest "The Thrill"? Dus de Grift 45 zonder Set?

Heb ook nog een Unity met CHC/CHD/Elite/Socket... heb echter maar 1 Unity :/ Dus zolang ik geen 2e heb kan hij niet op mijn follower en kan die dus enkel op Cube actief.

Ps: Niet zichtbaar op Battle.net maar... Elusive Ring en Depth Diggers hebben reeds een reroll naar sockets...
Als het niet lukt met deze build dan moet ik helaas gaan voor de 6 sets conquest... DH heb ik alles zo geregeld echter moet ik dan nog een monk gaan rollen waar ik minder zin in heb.
Ik zou niet zo druk maken om de dmg reducution. Ik heb hem vanmiddag gehaald zonder unity.

Cruciaal is CoE

Ik heb met de volgende setup de conquest gehaald

eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#UQjdOS!cYih!YcbcYc

De grootste change vs. de builds om d3fans is de "Grim Reaper", ik sloopte niet snel genoeg. maar door de grim reaper deed mijn dmg wel meer area dmg

Bane of the stricken maakt ook een hoop goed omdat je vaak veel attacks doet vs. 1 target.

Thrill of the hunt passive gebruikte ik niet. Ik gebruikte mijn templar voor de Bane of the trapped te proccen.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Is het verstandig om amulets en rings te rerollen naar sockets op mijn gear?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:32

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Thorval schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:31:
Is het verstandig om amulets en rings te rerollen naar sockets op mijn gear?
ja en nee, de truuc is om ringen en amulet te vinden die en goed zijn, en nog ruimte bieden voor een socket :P
dan kan je daar lvl25+ ancient gems in proppen

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

CT schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:33:
[...]

ja en nee, de truuc is om ringen en amulet te vinden die en goed zijn, en nog ruimte bieden voor een socket :P
dan kan je daar lvl25+ ancient gems in proppen
Dus eigenlijk pas rerollen als ze echt niet willen droppen. :-) ok cool

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Als je je leg gems al binnen hebt, maar nog geen legendary amulet of ring hebt gevonden kan je overwegen om een gele ring/amulet te craften. Die zijn relatief goedkoop en kosten geen DB's of souls.

Indien je Freyr up to date is: ik zou die ringen dus niet rerollen. Zeker wel een gem in je wapen doen.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Tektoon schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:03:
Als je je leg gems al binnen hebt, maar nog geen legendary amulet of ring hebt gevonden kan je overwegen om een gele ring/amulet te craften. Die zijn relatief goedkoop en kosten geen DB's of souls.

Indien je Freyr up to date is: ik zou die ringen dus niet rerollen. Zeker wel een gem in je wapen doen.
Hopelijk vanavond eens wat proberen. Nog steeds een beginner in de game dus sommige zaken nog nieuw ;-) mocht ik nog vragen hebben gooi ik het wel in de chat ;-)

En de 81 is ook binnen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nQIy5sy.jpg

Gisteren een nieuwe Hellfire gecraft en dat maakt het allemaal zoveel makkelijker, heb nu nog 3 items die ik kan augmenten met lvl 80 gems, dus ook een 82 zie ik binnenkort wel gehaald worden :)

• schaapiej
En nog ruim tijd over, netjes! Gz
Zonder die augments 82 pakken en dan met naar de 83! :p

<GoT>NightStalker

Ik ben ook weer eens begonnen met D3. Had een prima uitgeruste WD op level 375. Na een beetje spelen kan ik Torment 7 en GR38 solo redelijk makkelijk aan, dus dat valt me alleszins mee met de oude gear die ik had.

Echter zie ik iedereen GR70+ runnen en Torment X facerollen, dus ik doe vast iets verkeerd. Waarschijnlijk is mijn build outdated. Dit was een van de sterkere pet-builds destijds, maar nu vast niet meer :P

Iemand tips voor mijn WD?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/aeden-2268/hero/2016952

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2016 15:48 ]

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Ik zou gewoon even kijken naar Helltooth en/of Arachyr. Daarmee kan je TX'en en grifts te lijf. Van daaruit kan je tzt kijken naar een LoN build.

Heb je helemaal nog geen leg gems? Dat wordt fijn een stukje levellen dan. :Y)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Bosmonster schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:47:
Ik ben ook weer eens begonnen met D3. Had een prima uitgeruste WD op level 375. Na een beetje spelen kan ik Torment 7 en GR38 solo redelijk makkelijk aan, dus dat valt me alleszins mee met de oude gear die ik had.

Echter zie ik iedereen GR70+ runnen en Torment X facerollen, dus ik doe vast iets verkeerd. Waarschijnlijk is mijn build outdated. Dit was een van de sterkere pet-builds destijds, maar nu vast niet meer :P

Iemand tips voor mijn WD?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/aeden-2268/hero/2016952
geen idee in welke steentijd je nog gespeeld hebt :)

De build zelf moet eigenlijk nog steeds TX viable zijn, maar is iig geen top tier build. Zowiezo moet man tegenwoordig legendary gems nemen (socket in jewelries). Daarmee doe je makkelijk 2x zoveel dps....

Vaak heeft men tegenwoordig ook "ancient" items op zijn poppetje. Wapen doet dus 30% meer DPS en je krijgt 30% meer main stats. Dat geeft dus ook alweer 2x zoveel DPS.

[ Voor 9% gewijzigd door Mofkees op 31-01-2016 16:24 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 23:42

Ulti23

Quality Time

Misschien een "noob" vraagje, maar mijn HC monk is helaas geslacht in Season 5 :'( Eigen domme fout helaas. Ik was al aardig op weg in de seasonal journey, en had reeds 4 stuks van mijn set vrijgespeeld. Maar nu ik opnieuw kan beginnen, kan ik dan weer opnieuw die set items vrijspelen? Ben bang van niet, aangezien de seasonal journey niet gereset is. Dat wordt weer farmen :P

I pitty the fools who took my game-station.....

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
Mofkees schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:21:
[...]

geen idee in welke steentijd je nog gespeeld hebt :)

De build zelf moet eigenlijk nog steeds TX viable zijn, maar is iig geen top tier build. Zowiezo moet man tegenwoordig legendary gems nemen (socket in jewelries). Daarmee doe je makkelijk 2x zoveel dps....

Vaak heeft men tegenwoordig ook "ancient" items op zijn poppetje. Wapen doet dus 30% meer DPS en je krijgt 30% meer main stats. Dat geeft dus ook alweer 2x zoveel DPS.
Dat is volgens mij de standaard pet build vanaf de RoS start tot (of tot en met S1) :P

@bosmonster:

Tegenwoordig speel je deze build met flink wat aanpassingen met 6 set Zuni, maar Top Tier is het zeker niet meer inderdaad.

Om er makkelijk weer in te komen zijn Jade (tot 65 oid vrij goed te doen) / Helltooth Pets (tot iig begin 70) goed als solo / dps builds. Voor het hoogste solo werk voor zover ik kan zijn LoN Bats of LoN Darts de beste opties. Voor groepjes boven de 75 oid is Support de meest gezochte WD build.

Met Leg. Gems, Ancient items en een geupdate build kan je snel een stuk verder komen dan dan je kon voordat je stopte :)
Ulti23 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:34:
Misschien een "noob" vraagje, maar mijn HC monk is helaas geslacht in Season 5 :'( Eigen domme fout helaas. Ik was al aardig op weg in de seasonal journey, en had reeds 4 stuks van mijn set vrijgespeeld. Maar nu ik opnieuw kan beginnen, kan ik dan weer opnieuw die set items vrijspelen? Ben bang van niet, aangezien de seasonal journey niet gereset is. Dat wordt weer farmen :P
Denk Inderdaad opnieuw farmen, al krijg je mogelijk de laatste 2 set pieces nog wel zodra je Grift 20 solo haalt, al weet ik dan niet zeker.

Een maat van mij kreeg iig geen gifts meer op zijn HC char nadat hij alle 3 de gifts al op zijn non-HC gebruikt had.
Tektoon schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:38:
Time is running out for Avarice, al zou ik 'm wel binnenhalen als de methode niet zo rng-afhankelijk zou zijn.
Zo heel erg RNG vond ik hem niet, een Gilded Baron ben je wel bijna gegarandeerd om tegen te komen tijdens het Season, tenzij je echt maar weinig speelt en de eerste die ik had op TX zonder specifieke gold find gear (wel met 50 punten in gold find van paragon en eventuele + gold rolls op mijn standaard gear) gaf hij al 65 miljoen en de achie.

The Thrill is (iig als WD) ook super makkelijk als je nog een simpele 2de conquest zoekt, moest gister ineens nog 1 conquest voor de stash tab (had de eerste set dungeon mastery gedaan voor deel 5 van de journey, daarna was deel 6 al volledig gecomplete zonder er speciaal op te letten, en 7 miste alleen nog de 2de conquest) dus ik dacht laat die 45 solo zonder set items maar ff proberen, gewoon mijn normale HT pet build gebruikt, alle setpieces vervangen voor random items uit de stash, moest zelfs nog een paar legs rollen bij kadala omdat ik geen leg non-set had liggen en toen de grift gestart, 7 min later was ik klaar zonder echte voorbereiding.

[ Voor 46% gewijzigd door Dennism op 31-01-2016 17:19 ]

Dennism schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:02:
[...]

Dat is volgens mij de standaard pet build vanaf de RoS start tot (of tot en met S1) :P

@bosmonster:

Tegenwoordig speel je deze build met flink wat aanpassingen met 6 set Zuni, maar Top Tier is het zeker niet meer inderdaad.

Om er makkelijk weer in te komen zijn Jade (tot 65 oid vrij goed te doen) / Helltooth Pets (tot iig begin 70) goed als solo / dps builds. Voor het hoogste solo werk voor zover ik kan zijn LoN Bats of LoN Darts de beste opties. Voor groepjes boven de 75 oid is Support de meest gezochte WD build.

Met Leg. Gems, Ancient items en een geupdate build kan je snel een stuk verder komen dan dan je kon voordat je stopte :)
Thanks! Maar even farmen dus. Heeft het nog zin om die season 5 reward te halen? Heb namelijk geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen...

Heb ook geen ringen/amu's met socks momenteel. Heb alleen die pet damage gem op level 25.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 31-01-2016 17:19 ]

Bosmonster schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:19:
[...]

Thanks! Maar even farmen dus. Heeft het nog zin om die season 5 reward te halen? Heb namelijk geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen...

Heb ook geen ringen/amu's met socks momenteel. Heb alleen die pet damage gem op level 25.
Hangt er vanaf of je de seasonal pet en portrait en extra stash tab wilt. Zo niet, dan heeft het geen toegevoegde waarde als je niet opnieuw wilt beginnen. Veel mensen zitten wel in season.

Die gem van je komt prima van pas in deze build. Ik geloof ik dit een veel gebruikte WD build is dit season, Maar pin me er niet op vast, want ik heb me niet zo in de WD verdiept dit season.

[ Voor 23% gewijzigd door Deadsmell op 31-01-2016 17:25 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
Bosmonster schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:19:
[...]

als je 300 para non-season hebt denk ik wel, levelen is zo gedaan, helemaal als je ergens een boost kan pakken, en je hebt mensen om mee samen te spelen. Non-Season kom je denk ik met 300 para nergens aan het spelen (als je wat groeps content wil doen), daar ik verwacht dat veruit de meeste spelers in seasons zitten. Die Plvl 300 die je hebt lijkt ook veel, maar er is sinds S1 zoveel veranderd dat je binnen een dag of 2 zelfs als de grootste casual Plvl 300 zo hebt, ik ben zelf ook geen voorbeeld van een die hard speler, maar zit ook al op Plvl 760 oid na 2 weken in de season (ter vergelijk, NS zit ik op 705).

Verder heb je in Season op je eerste char dat je speelt na een paar uur spelen een gegarandeerde 6 set waarmee je zo T6 farmed, paar extra items erbij en je farmed TX in groepjes, en vandaar uit kan je zo de builds gaan bouwen die je echt wil spelen.

Verwijderd

Sabrac schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:28:
En de 81 is ook binnen :)

[afbeelding]

Gisteren een nieuwe Hellfire gecraft en dat maakt het allemaal zoveel makkelijker, heb nu nog 3 items die ik kan augmenten met lvl 80 gems, dus ook een 82 zie ik binnenkort wel gehaald worden :)
ah nice netjes hoor.. ik zie dat je ook the final witness hebt genomen.
Op naar de 82 :)
Dennism schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:24:
[...]

als je 300 para non-season hebt denk ik wel, levelen is zo gedaan, helemaal als je ergens een boost kan pakken, en je hebt mensen om mee samen te spelen. Non-Season kom je denk ik met 300 para nergens aan het spelen (als je wat groeps content wil doen), daar ik verwacht dat veruit de meeste spelers in seasons zitten. Die Plvl 300 die je hebt lijkt ook veel, maar er is sinds S1 zoveel veranderd dat je binnen een dag of 2 zelfs als de grootste casual Plvl 300 zo hebt, ik ben zelf ook geen voorbeeld van een die hard speler, maar zit ook al op Plvl 760 oid na 2 weken in de season (ter vergelijk, NS zit ik op 705).

Verder heb je in Season op je eerste char dat je speelt na een paar uur spelen een gegarandeerde 6 set waarmee je zo T6 farmed, paar extra items erbij en je farmed TX in groepjes, en vandaar uit kan je zo de builds gaan bouwen die je echt wil spelen.
Nu weet ik weer waarom ik gestopt ben. Als je niet of nauwelijks de mogelijkheid hebt om met anderen te spelen kom je nergens.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Bosmonster schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:46:
[...]

Nu weet ik weer waarom ik gestopt ben. Als je niet of nauwelijks de mogelijkheid hebt om met anderen te spelen kom je nergens.
Guild joinen, opgelost.
Overigens ben ik het er verder niet mee eens :)

Het is ook niet echt een single-player game voor optimaal plezier denk ik.
Daar gaat het niet om. Ik heb meestal maar weinig tijd om te spelen en moet altijd kunnen pauzeren.
[...]

Dat is niet waar. Ik heb mensen solo binnen week één para 600 aan zien tikken in het nieuwe season en daarbij grift 60+ zien halen. Het is gemakkelijker dan ooit om solo ver te komen. En bij een actieve clan is er altijd wel een party die je kunt joinen. Als je het vooraf even meldt, dan zullen veel spelers het niet erg vinden dat je even naar town teleport ofzo.

• schaapiej
[...]

Absoluut niet mee eens.
Ik heb dit season voornamelijk solo gespeeld en heb met de DH tot nu toe GR73 clear!
Vooral met de wijzigingen dit season is het juist makkelijker om solo ook lekker vlot wat te kunnen doen.
Je krijgt gratis en voor niets een 6pc set... :)

<GoT>NightStalker

Bosmonster schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:28:
[...]

Daar gaat het niet om. Ik heb meestal maar weinig tijd om te spelen en moet altijd kunnen pauzeren.
Dat heb ik ook. Vorig seizoen ook Guardian gehaald. Nu mis ik de 5 min rift op TX nog voor de stash tab, dan de targets voor Guardian nog, maar tijd zat. Ik heb dit seizoen vrijwel uitsluitend solo gespeeld en nu aan het klooien met een LoN Crusader thorns / shield throw setup en TX gaat wel prima, beetje squishy nog.

XP gaat veel sneller dan vorig seizoen, dus solo is prima te doen op het moment.

<GOT> Zarhrezz#2885

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Ligt het aan mij of is het verschil tussen gr68 en gr70 zo groot...68 met leapquake barb ging vrij vlot maar op 70 raak ik nergens..
schaapiej schreef op zondag 31 januari 2016 @ 19:36:
[...]

Absoluut niet mee eens.
Ik heb dit season voornamelijk solo gespeeld en heb met de DH tot nu toe GR73 clear!
Vooral met de wijzigingen dit season is het juist makkelijker om solo ook lekker vlot wat te kunnen doen.
Je krijgt gratis en voor niets een 6pc set... :)
Het enige nadeel aan die gratis set is dat het daarna vreselijk irritant is om met andere karakters je eerste set bij elkaar te sprokkelen. :P

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:37:
[...]

Het enige nadeel aan die gratis set is dat het daarna vreselijk irritant is om met andere karakters je eerste set bij elkaar te sprokkelen. :P
ach op SC is het een makkie, gewoon even leechen met wat clan gasten of bloodshards verzamelen met je eerste char.

Om dan met HC te beginnen moet man wel wennen dat je een trage start weer hebt.

(alhoewel bij P10 kwam ik op T1 en bandit shrine tegen. Een van de gobs daar opende gelijk een vault. In de vault viel de eerste gift van HC. Na de vault heb ik gelijk 4p helltooth bij elkaar kunnen gokken met 700 shards oid, hoofdzakelijk van de bandit shrine. Ik kon gelijk T4 doen en had geen gold problem meer :D )

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Lol, ik doe net grift 55 met een thorns-sader: 5 setitems en 1 lvl 60 gem. Geen CoE, geen ancients, geen belt of the trove, geen Akkhan shield en een endless walk zonder mainstats. Had ruim 5 minuten over. Voor de Years of War conquest hoef je echt alleen maar de setjes te hebben en je bent er.

Avarice gisteren toevallig ook nog aangetikt dus het hoeft eigenlijk niet meer zo, maar ik maak 'm toch even af. Verder nog Firebird, Roland, Akkhan en Light setdungeons en dan heb ik Master of the Universe ook. :9

Moet helaas nog wel een hoop crusader gear voor ik de andere sets ook compleet heb.

Tektoon schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:47:
Lol, ik doe net grift 55 met een thorns-sader: 5 setitems en 1 lvl 60 gem. Geen CoE, geen ancients, geen belt of the trove, geen Akkhan shield en een endless walk zonder mainstats. Had ruim 5 minuten over. Voor de Years of War conquest hoef je echt alleen maar de setjes te hebben en je bent er.

Avarice gisteren toevallig ook nog aangetikt dus het hoeft eigenlijk niet meer zo, maar ik maak 'm toch even af. Verder nog Firebird, Roland, Akkhan en Light setdungeons en dan heb ik Master of the Universe ook. :9

Moet helaas nog wel een hoop crusader gear voor ik de andere sets ook compleet heb.
Ja, het is een geweldige set die Invoker. Ben inmiddels op hardcore ook bezig met een Invoker Crusader. Tijdje een Sweep Attack build gespeeld omdat ik drie Roland's pieces had. Daarmee kwam ik tot T5, al waren sommige elites best link. Daarna twee Invoker pieces gevonden en aangetrokken en met de standaard Invoker build zat ik toen op T7 in gewone rifts. In Greater Rifts heb ik met die twee pieces een grift 37 voltooid, ruim binnen de tijd. En een Justice Lantern gevonden waardoor mijn toughness nu al op 50M unbuffed zit. Denk dat ik vanavond eens een grift 40+ ga doen.

Nadeel is alleen dat mobs jou moeten opzoeken, want met twee pieces doe je totaal geen single target damage. Grifts zijn daardoor echt een stuk gemakkelijker dan rifts. :P

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Tektoon schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:38:
Ja door mijn voorgaande Avarice pogingen heb ik bijna 3 miljard gold al dit seizoen dus flappen zat. Mats zijn nu op. lol

[...]

Hoe heb je het nou gedaan? Alsnog via een Baron of toch via de Ruins? Ik ben nu dichtbij 'Years of War' dus ik ga daarmee door. Noeen postte even terug de 'Master of the Universe' hint: die haal ik automatisch aangezien ik met de sader ook even de vier setdungeons ga aantikken. Time is running out for Avarice, al zou ik 'm wel binnenhalen als de methode niet zo rng-afhankelijk zou zijn.
Ik ben uiteindelijk toch weer naar de Ruins of Corvus gegaan. Met alleen een Goldskin en Boon lukte het eerst steeds net niet, maar toen ik eenmaal een Leorics Crown in de cube deed en een Emerald in mijn helm zat ik op 7700% gold find. Daarna weer gaan proberen en tweede poging gehaald (ook maar net, een na laatste kamer had ik hem pas).

Dus naar Ruins of Corvus gaan, de map helemaal exploren, alle kleine beestjes die uit de muur komen als je langs loopt spawnen en dan van achter naar voren terug alles clearen. Tip: zorg ervoor dat je op de heenweg wat minder damage hebt, anders sterven die kleine beestjes allemaal als je langs ze loopt (ik had thorns gem uit wapen en uit ring gehaald, had nog maar 40k thorns, dat ging goed).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-11 07:16
Gisteren vroeg Sabrac of ik even wilde meelopen met mijn support WD om wat uit te testen voor een 2 man rift. We begonnen op een GR 75 :| mijn record stond op 62 (niet zo vaak 2 man gedaan). Die ging goed maar we hadden door dat het nog wat beter kon na wat gear en skill switching. Gingen we door met een 78 GR met een absolute shit rift haalde we die in 12 min.

Dus Sabrac ging even kijken wat we moesten hebben voor een top 1000 plek GR 80 .... 8)7 nou 80 maar doen dan. GR 80 Rank 772 in 11:47 >:) zie hier onder voor het filmpje er van.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Dat ziet er wel kek uit, goed gedaan!

Ik was vanochtend erg vroeg wakker en had me bedacht te kijken of ik de Grift 45 zonder set items kon doen. Dat was toch wel een breeze voor de Crus met wat random gear (zelfs een Leoric non-ancient met Dex)..

Vanavond nog de gems naar lvl 55 zien te krijgen en dan heb ik de journey afgerond.
Weet alleen nog niet of ik op NS verder ga of toch in season blijf...
Krullebol.nl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:37:
Vanavond nog de gems naar lvl 55 zien te krijgen en dan heb ik de journey afgerond.
Om de journey te voltooien moet je je gems naar 65 brengen. :)

• schaapiej
Krullebol.nl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:37:
Naar mijn idee als je vooral solo wil spelen kan NS prima.
Wil je meer in party dan is season (helaas?) beter.

Ben zelf na het halen van de stashtab even teruggeweest op non-season maar is grotendeels uitgestorven.
Groepen die werden gemaakt vooral gericht op pushen en minder op spelen wat je leuk vindt..
(bovenstaande op basis van GoT)

Intussen alleen nog een level 70 HC nodig om de hele journey af te ronden.
Eens kijken wanneer ik daar zin in heb! :p

<GoT>NightStalker

• Krullebol.nl
Deadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:52:
[...]

Om de journey te voltooien moet je je gems naar 65 brengen. :)
Hmm, iets meer uitdaging, maar dat komt vast wel goed... 8)
schaapiej schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:55:
[...]

Naar mijn idee als je vooral solo wil spelen kan NS prima.
Wil je meer in party dan is season (helaas?) beter.

Ben zelf na het halen van de stashtab even teruggeweest op non-season maar is grotendeels uitgestorven.
Groepen die werden gemaakt vooral gericht op pushen en minder op spelen wat je leuk vindt..
(bovenstaande op basis van GoT)
Dat is inderdaad wel zo, alleen heb zo allemachtig veel Griftkeys op NS. Overigens speel ik wel vrij veel solo.. Ik zal wel zien wat het uiteindelijk wordt, samen is soms wel leuker..

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

In de Journey moet ik nu TX rift in 4.30 minuten doen... wat is dat vreselijk irritant zeg.
Ik MOET(van mezelf) gewoon looten, kistjes openen e.d. ben veel te hebberig als ik rond spring.

En GR45 telt niet blijkt... iemand een tip?
is het de tijd tot rift close, of boss dood maken? anders kan ik na de boss alles looten :)

Gisteren wel GR64 gehaald, 65/66 lukt ook nog wel denk ik - als ik maar niet de verkeerde RB krijg.
68+ voor de ladder... gaat 'm nog niet worden - loop steeds 2 -3 levels achter de ladder aan :(
3xNix schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:17:
In de Journey moet ik nu TX rift in 4.30 minuten doen... wat is dat vreselijk irritant zeg.
Ik MOET(van mezelf) gewoon looten, kistjes openen e.d. ben veel te hebberig als ik rond spring.

is het de tijd tot rift close, of boss dood maken? anders kan ik na de boss alles looten :)

Gisteren wel GR64 gehaald, 65/66 lukt ook nog wel denk ik - als ik maar niet de verkeerde RB krijg.
68+ voor de ladder... gaat 'm nog niet worden - loop steeds 2 -3 levels achter de ladder aan :(
De g.rift 45 moet je zonder set items doen, dus ik vermoed dat je ergens nog een groene item droeg als deze niet telde. Vorig seizoen was het nog 'geen set bonus', maar nu is een enkele groene item al genoeg om te conquest niet te krijgen.

Daarnaast is het gewoon g.rift 45 in 15 minuten halen (tot de boss dood is dus, dan stopt de timer).

Sabrac schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:19:
[...]

De g.rift 45 moet je zonder set items doen, dus ik vermoed dat je ergens nog een groene item droeg als deze niet telde. Vorig seizoen was het nog 'geen set bonus', maar nu is een enkele groene item al genoeg om te conquest niet te krijgen.

Daarnaast is het gewoon g.rift 45 in 15 minuten halen (tot de boss dood is dus, dan stopt de timer).
Ik gok dat hij bedoelde dat Grift 45 in 4:30 doen niet telde voor een T10 rift completen binnen 4:30 ;) (45 = T10 in het menuitem)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Angeloonie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:21:
[...]

Ik gok dat hij bedoelde dat Grift 45 in 4:30 doen niet telde voor een T10 rift completen binnen 4:30 ;) (45 = T10 in het menuitem)
Ah ja, dat is ook een manier om het te lezen, maar in dat geval is het logisch, G.rifts geven misschien wel aan op wat voor difficulty het ongeveer is, maar is natuurlijk nooit hetzelfde (persoonlijk vind ik g.rift 45 echt stukken makkelijker dan Torment 10, maar dat heet ook te maken met hoe een g.rift opgezet word t.o.v. een gewone rift. (g.rifts zijn linear, weinig tot geen doodlopende stukken en als ze er zijn zie je het in de eerste paar seconde).

Een paar weken geleden deed ik een paar T10 speedriftjes met een flash fire wizard. Na één van die riftjes kreeg ik een zwik meldingen van de seasonal journey objectives: alle speed farm objectives gehaald. Inclusief de T10 in 3 minuten. Dus: zoek een flash fire wizzie en ren even een paar rondjes mee. ;)

• Terence(x)
  • Laatst online: 10-11 15:28
Deadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Een paar weken geleden deed ik een paar T10 speedriftjes met een flash fire wizard. Na één van die riftjes kreeg ik een zwik meldingen van de seasonal journey objectives: alle speed farm objectives gehaald. Inclusief de T10 in 3 minuten. Dus: zoek een flash fire wizzie en ren even een paar rondjes mee. ;)
Hehe, heb gisteren met me flashfire wizard een 2 min rift achievement gekregen.

Mocht er iemand die achievement nodig hebben hoor ik het wel, dan knal ik wel een paar Tx rifts er doorheen.

• schaapiej
De rest is al door de andere verteld, alleen deze nog niet; TX rift onder een bepaalde tijd is tot het moment dat je sluit. Mocht je het in party doen is het dus makkelijk als 1 iemand bij het spawnen van de RG alvast naar town gaat. Scheelt een paar seconden! :+

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Sick zit op twitch ff die bottynator te bekijken. Die loopt met zijn groepje 98+ exp runs met de titel 1trillion/hour 7(8)7

Allemaal zijn ze 1600+ paragon na 2,5 week seasons..... sick. Lijkt dat mijn voorspelling van 4-5k paragon aan het einde van het season voor dit soort gasten zeker haalbaar moet zijn.

Leuke competitie zo als ze gaan pushen.... die leaderboards worden dan een soort van auto race waarin een BMW M6 het opneemt tegen een fiat panda.... _O-
Dat is inderdaad erg extreem, maar goed, hij had vorig seizoen ook iets van paragon 3000 ofzo, zelfs nadat hij een maand 'verloor' door zijn ban. Snap niet dat ze zo iemand niet perma bannen, dit moet toch wel opvallen ergens. (de botters bedoel ik dan, er zijn ook mensen die 16+ uur per dag spelen zonder bots).

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 01-02-2016 11:05 ]

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:57:
Sick zit op twitch ff die bottynator te bekijken. Die loopt met zijn groepje 98+ exp runs met de titel 1trillion/hour 7(8)7

Allemaal zijn ze 1700+ paragon na 2,5 week seasons..... sick. Lijkt dat mijn voorspelling van 4-5k paragon aan het einde van het season voor dit soort gasten zeker haalbaar moet zijn.

Leuke competitie zo als ze gaan pushen.... die leaderboards worden dan een soort van auto race waarin een BMW M6 het opneemt tegen een fiat panda.... _O-
Ik snap het niet dat men zich zo druk maakt over de leaderboard, als je gaat voetballen ga je toch ook jezelf niet vergelijken met ajax/psv of whatever.

Deze gasten spelen 16+ uur per dag, daarnaast zal er vast een berg van die gasten botten.

Als je dan nog de illusie heb dat jij naast je 9-5 (+kids/vriendin whatever) tja dan kan je daar boos om worden (zeg niet dat jij dan bent of zal zijn maar in het algeheel)

• _Peter2_
  • Laatst online: 16:27
Hebben anderen er ook last van dat hun chars op Battle.net niet worden bijgewerkt?

Mijn laatste update is van:
Last updated on 28 Jan 2016 19:34 GMT
Terwijl ik vanmorgen nog heb gespeeld.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Wel al uitgelogd?

[ Voor 56% gewijzigd door 4th op 01-02-2016 11:08 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:01:
[...]

Ik snap het niet dat men zich zo druk maakt over de leaderboard, als je gaat voetballen ga je toch ook jezelf niet vergelijken met ajax/psv of whatever.

Deze gasten spelen 16+ uur per dag, daarnaast zal er vast een berg van die gasten botten.

Als je dan nog de illusie heb dat jij naast je 9-5 (+kids/vriendin whatever) tja dan kan je daar boos om worden (zeg niet dat jij dan bent of zal zijn maar in het algeheel)
Oh ben er niet boos over hoor.. ik kijk al lang niet meer naar de top leaderboards vanaf S2. Was in S1 nr 57 en toen deed gear/rng en skill er nog toe.. nu is het eigenlijk alleen paragon en rng. Maar denk dat de meeste mensen gewoon niet begrijpen dat met dit soort paragons de hele game totaal uit zijn verband wordt getrokken.

Het is iets dat mij wel irriteerd en snap niet waarom ze hier geen patch aan besteden. Want je kan er lang of kort over praten. Een systeem met een competitie die dat nu totaal niet is, is gewoon niet verstandig voor het product als geheel... en het is niet dat er geen mogelijkheden zijn om iets te veranderen waarbij iedereen tevreden kan zijn.. die zijn er echt genoeg.. ze moeten alleen een beetje creatief zijn.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-11 21:23
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:11:
[...]

Oh ben er niet boos over hoor.. ik kijk al lang niet meer naar de top leaderboards vanaf S2. Was in S1 nr 57 en toen deed gear/rng en skill er nog toe.. nu is het eigenlijk alleen paragon en rng. Maar denk dat de meeste mensen gewoon niet begrijpen dat met dit soort paragons de hele game totaal uit zijn verband wordt getrokken.

Het is iets dat mij wel irriteerd en snap niet waarom ze hier geen patch aan besteden. Want je kan er lang of kort over praten. Een systeem met een competitie die dat nu totaal niet is, is gewoon niet verstandig voor het product als geheel... en het is niet dat er geen mogelijkheden zijn om iets te veranderen waarbij iedereen tevreden kan zijn.. die zijn er echt genoeg.. ze moeten alleen een beetje creatief zijn.
Ik vind de competitie in de clan meer als genoeg hoor, ALBERTO!! :+ _/-\o_

Apsie's profiel

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mischien moeten ze leaderboards maken op Paragon niveau? Dus ofwel hogere paragon een straftijd geven voor leaderboards... Of wat mij beter lijkt:

Leaderboards untill paragon 1000 en dan 1001-1250 en 1250-3000 en 3001+ (o.i.d.)

Alle botters hebben dan gelijk een eigen leaderboard :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Apsie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:14:
[...]

Ik vind de competitie in de clan meer als genoeg hoor, ALBERTO!! :+ _/-\o_
haha.. ja dat is ook het enige waar ik nog naar kijk... Lol toen ik gisteren zag dat jij boven mij stond, moest ik wel actie ondernemen :P... heb je mijn tijd al verslagen?.. want dan ga ik vanavond ook ff knallen :P

• Apsie
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:16:
[...]

haha.. ja dat is ook het enige waar ik nog naar kijk... Lol toen ik gisteren zag dat jij boven mij stond, moest ik wel actie ondernemen :P... heb je mijn tijd al verslagen?.. want dan ga ik vanavond ook ff knallen :P
Nee, zal vanavond wel kijken, als ik zin heb...Vissen is niet mijn sterkste kant :>

Apsie's profiel

• _Peter2_
  • Laatst online: 16:27
Yup, gisteren ook gespeeld en uitgelogd, vandaag ook.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Terence(x)
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:11:
[...]

Oh ben er niet boos over hoor..
Hehe, daar was mijn laatste zin ook voor :P

Was meer een soort algemeen commentaar, je ziet zo vaak mensen klagen over botters, en dat hoor je van mensen die dan paragon 200 zijn en niet verder als gr50 komen, dan heb ik zoiets van waar heb je het over.

Ik ben nu zelf P720 en zit op GR75 en voel me nog een casual vergeleken met wat andere mensen op me friends list die gewoon echt no-lifen en 12+ uur per dag kunnen spelen die tikken al de 1200 aan onder tussen.

Mijn persoonlijke competitie is met me vrienden die spelen en waar ik mee party en de clan waar ik in zit.

Leaderboard is leuk maar zolang ik nog een loonslaafje ben gaat dat hem niet worden :D

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

_Peter2_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:03:
Hebben anderen er ook last van dat hun chars op Battle.net niet worden bijgewerkt?

[...]

Is bij mij altijd heel wisselend, gisteren na loggen, was battle.net gelijk bijgewerkt, andere dagen soms pas na 36 uur....

_Peter2_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:03:

[...]

Battle.net updates zijn sinds season 5 start wel iets verbeterd, maar goed is het nog steeds niet. Vaak wordt mijn profiel maar deels bijgewerkt. Wel het poppetje, maar niet de cube items of iets dergelijks. En nog maar één keer per dag ofzo. Ben het maar zelf bij gaan houden in de character planner.

• Terence(x)
Dit net op reddit gevonden, super leuke tool om je progress mob beslissingen beter te maken :)

http://warpath.eu/quiz.html

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Even een noob vraagje. Is er ergens een beetje een overzicht van wat je aan zou moeten kunnen op een bepaald Paragon level?

• Terence(x)
Thorval schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:23:
Even een noob vraagje. Is er ergens een beetje een overzicht van wat je aan zou moeten kunnen op een bepaald Paragon level?
Nee paragon level is maar een relatief nummer over het algemeen zeker in het begin zijn de set items en build defining items veel meer een factor.

Als je bv kijkt naar de top wizard spelers, die 88/87/86 hebben gecleared zit er soms wel bijna 600 paragon levels verschil tussen.

Zoveel factoren die van belang zijn.
Terence(x) schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:22:
Dit net op reddit gevonden, super leuke tool om je progress mob beslissingen beter te maken :)

Ha, coole quiz!

Je kunt btw ook gewoon de lijst checken. :P
Terence(x) schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:22:

Zeker leuk, zou nog leuker zijn als ze het ook met monsters met gelijke healthpools zouden gebruiken :) (iets voor later misschien).

Paar foute keuzes gemaakt omdat ik ook uitging van hoe lang het zou duren om te vermoorden ipv puur naar progress te kijken :'(

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Terence(x) schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:25:
[...]

Nee paragon level is maar een relatief nummer over het algemeen zeker in het begin zijn de set items en build defining items veel meer een factor.

Als je bv kijkt naar de top wizard spelers, die 88/87/86 hebben gecleared zit er soms wel bijna 600 paragon levels verschil tussen.

Zoveel factoren die van belang zijn.
Ah ok, ik vind het nogal lastig om te weten welk pad ik nou op zou moeten als wizard bijvoorbeeld. Al die builds etc die je overal ziet maken het er niet makkelijker op en vind het soms lastig om te weten wat nu een goede beslissing is voor progress

Sabrac schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:28:
[...]

Zeker leuk, zou nog leuker zijn als ze het ook met monsters met gelijke healthpools zouden gebruiken :) (iets voor later misschien).

Paar foute keuzes gemaakt omdat ik ook uitging van hoe lang het zou duren om te vermoorden ipv puur naar progress te kijken :'(
Best simpel die quiz. Zit boven de 95% goed, gok ik. :P

• Apsie
Thorval schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:29:
[...]

Ah ok, ik vind het nogal lastig om te weten welk pad ik nou op zou moeten als wizard bijvoorbeeld. Al die builds etc die je overal ziet maken het er niet makkelijker op en vind het soms lastig om te weten wat nu een goede beslissing is voor progress
Dat maakt dit seizoen nou zo leuk, keuzes keuzes 8) :*)

Apsie's profiel

• Terence(x)
[...]

Het makkelijkste is om eerst je firebird set gear op orde te maken, zodat je in ieder geval tot op rift level 40 makkelijk aan zou moeten kunnen met de gear die je op dit moment heb

http://www.diablofans.com...t6-firebird-starter-build

Let vooral op stat prioriteiten daar

Dan daarna zou ik doorbouwen naar de Delsere Magnum Opus set.

http://www.diablofans.com...in69-gr88-dmo-wizard-solo

Delsere set is al heel sterk op het moment dat je gewoon 6 set heb en bv de wand die spectral blade 2x zo snel doet aanvallen die is vrij common.

Mocht je meer specifieke informatie willen of misschien gewoon even mee hobbelen voor wat gear op T10 ofzo geef me maar een whisper (vanavond is wat lastig aan gezien ik al beloofd heb om hele avond bounties te doen) maar kan morgen best even wat helpen.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

[...]
lvl 70 > 6 set > rifts voor grift keys > legendary gems levellen (Bane of the trapped, Esoteric, Stricken in jouw geval). De rifts en grifts geven je ook de loot die je zoekt (of de shards om die loot te gamblen). Tussendoor doe je af en toe een rondje bounties zodat je al die legendaries ook kunt cuben.

Tot je 6 piece Tal Rasha of Delsere hebt zou ik gewoon doorknallen met Firebird. :)

Als we het toch hebben over Wizards: dit is de mijne sinds vrijdag: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826

Ik mis nog wel wat items voor mijn build, Halo, Parthan en Endless Walk ontbreken nog. Maar waar moet ik op focusen op huidige gear? Ik begrijp dat alle damage van Arcane Orb moet komen als ik zie dat ik Arcane% moet hebben. Fire% voor Explosive Blast heeft dus geen zin?
En hoe zit het met CDR? De guide zegt elke 5 sec teleport gebruiken, maar dan moet je dus minimaal 50% CDR hebben..

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 01-02-2016 12:54 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37
Ik ga mijn Marauder build denk ik toch met de enforcer gem equipen. Ik gebruik nu bane of the stricken, maar dat doet enkel tegen de rift guardian extra dmg. Waar enforcer in mijn optiek toch een stabielere dmg output geeft.

Teaguk word veel gebruikt, maar ik vind die speel style beetje bagger.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Angeloonie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:52:
Als we het toch hebben over Wizards: dit is de mijne sinds vrijdag: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826

Ik mis nog wel wat items voor mijn build, Halo, Parthan en Endless Walk ontbreken nog. Maar waar moet ik op focusen op huidige gear? Ik begrijp dat alle damage van Arcane Orb moet komen als ik zie dat ik Arcane% moet hebben. Fire% voor Explosive Blast heeft dus geen zin?
En hoe zit het met CDR? De guide zegt elke 5 sec teleport gebruiken, maar dan moet je dus minimaal 50% CDR hebben..
Teleport reset door je passive, waardoor je geen cdr daarvoor nodig hebt.

Fire % is inderdaad niet heel nuttig doordat je EB alleen maar voor de stacks van de orb gebruikt.

• Terence(x)
Angeloonie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:52:

Je nummer 1 focus zou rings moeten zijn, zowel halo als compass rose.

Rings upgraden/gamblen, rest ziet er wel ok uit, verder op je bracers gewoon arcane dat is de bulk van je damage
Terence(x) schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:41:
[...]

Je nummer 1 focus zou rings moeten zijn, zowel halo als compass rose.

Rings upgraden/gamblen, rest ziet er wel ok uit, verder op je bracers gewoon arcane dat is de bulk van je damage
Yep, focus ligt daar. Ben nu gewoon aan het riften met de Wiz nadat ik eerst met de Crus GRs deed voor shards om alle pieces te gamblen. Ringen gamblen schiet niet echt op en helaas met upgraden ook nog geen geluk gehad.

• schaapiej
Goldman schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:54:
Ik ga mijn Marauder build denk ik toch met de enforcer gem equipen. Ik gebruik nu bane of the stricken, maar dat doet enkel tegen de rift guardian extra dmg. Waar enforcer in mijn optiek toch een stabielere dmg output geeft.

Teaguk word veel gebruikt, maar ik vind die speel style beetje bagger.
Probeer wat wennen aan de Teaguk.
M6 dit season is voor mij de eerste waar ik die gem echt gebruik en vind het met deze vrij simpel omdat je toch de hele tijd CA aan het knallen bent!

Intussen daarmee GR73 (solo) gedaan en nog genoeg rek in gear. Denk dat de damage van Enforcer een heel stuk minder oplevert dan de Teaguk.

Al ben ik het wel eens dat het fucked is als je je stacks kwijt bent of iets te lang moet laden en je daarmee je stacks kwijt bent! (van dat laatste zelf eigenlijk geen last)

<GoT>NightStalker

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:26
Tweakers, graag hulp bij nog een noob vraagje:
ik heb een ancient Pig Sticker in stash voor mijn invoker crusader, en heb eindelijk een ramaldni's gift gevonden.
Maar de rolls zijn al goed, geen idee wat ik nu best doe:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CIwT4gB.jpg

Weet iemand wat ik nu best aanpak bij de enchantress?
Of spaar ik die gift beter voor LoN later?

[ Voor 17% gewijzigd door sobbereng op 01-02-2016 14:40 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:57

Grin

Ride si sapis.

Als we het toch hebben over wizjes, mijn season tovernaar begint aardig vorm te krijgen. Alleen nog het juiste amulet en de juiste ringen. *ahum* Als de elites niet al te lastig zijn dan kan hij meedoen op grift 70, thoughness is nog wel een ding, dat moet nog veel beter.

NewsBlur || My Fujifilm gear

sobbereng schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:33:
Tweakers, graag hulp bij nog een noob vraagje:
ik heb een ancient Pig Sticker in stash voor mijn invoker crusader, en heb eindelijk een ramaldni's gift gevonden.
Maar de rolls zijn al goed, geen idee wat ik nu best doe:
[afbeelding]

Weet iemand wat ik nu best aanpak bij de enchantress?
Of spaar ik die gift beter voor LoN later?
Gift op de Pig Sticker gebruiken en de damage naar cooldown reduction rollen. Erg mooi wapen! :)

• Krullebol.nl
Deadsmell schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:38:
[...]

Gift op de Pig Sticker gebruiken en de damage naar cooldown reduction rollen. Erg mooi wapen! :)
Inderdaad een erg mooi wapen.. Kan alleen behoorlijk veel resources kosten om 10% CDR te krijgen. Ik heb gisteren al heel wat mats verbrand en heb nog maar 6% |:(

(99% kans op een nieuwe damage roll namelijk)
Krullebol.nl schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:40:
[...]

Inderdaad een erg mooi wapen.. Kan alleen behoorlijk veel resources kosten om 10% CDR te krijgen. Ik heb gisteren al heel wat mats verbrand en heb nog maar 6% |:(

(99% kans op een nieuwe damage roll namelijk)
Nee, is geen 99% kans. Heb het ook geprobeerd en kreeg om de vijf rolls ofzo iets anders dan damage aangeboden.

Maar hij verliest er niets aan om het te proberen, want de damage heeft hij toch niet nodig. Cdr wel.
Pagina: 1 ... 71 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.