SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat zou geen probleem moeten zijn; ik heb met mijn WD ook een non-ancient wapen gebruikt (sinds gisteren eindelijk een ancient Sacred Harvester gevonden) op GR64+ (in een group) en solo 55+Thalaron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:56:
Mijn seasons avontuur zit er bijna op! Althans mijn persoonlijke doel is bijna bereikt (extra stashtab)
Ik moet alleen nog 1 Conquest erbij behalen. Grift 45 Solo lijkt me dan de makkelijkste optie? Heb bijna alle gear voor die aangepaste Multi Shot build. Alleen die RCR helm moet ik nog voor de Cube en ik heb nog geen Ancient Yangs. Wel een aardige Non-Ancient... Iemand ervaring met een Non-Ancient wapen en Grift 45 of dat een beetje haalbaar is?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik bedoel voor de duidelijkheid 45 solo zonder set items. 60 Solo heb ik een tijdje geleden al gehaald (met Nats met ruimte over overigens...)Vidra schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:57:
[...]
Dat zou geen probleem moeten zijn; ik heb met mijn WD ook een non-ancient wapen gebruikt (sinds gisteren eindelijk een ancient Sacred Harvester gevonden) op GR64+ (in een group) en solo 55+
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Heb het met multishot build gedaan zonder ancient in 8 minuten. Dus het kan zekerThalaron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:01:
[...]
Ik bedoel voor de duidelijkheid 45 solo zonder set items. 60 Solo heb ik een tijdje geleden al gehaald (met Nats met ruimte over overigens...)
Makkelijk te testen ook, gewoon een tx doen en kijken of je daar met beetje tempo doorheen gaat. Is ongeveer gelijk aan gr45
[ Voor 15% gewijzigd door Nephalem op 27-01-2016 19:49 ]
Zal morgen eens een poging wagen dan. Hoop dat ik dat zonder die bountie helm kan halen. Op het wapen ma heb ik verder vrij aardige items dus ben benieuwdNephalem schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:
[...]
Heb het met multishot build gedaan zonder ancient in 8 minuten. Dus het kan zeker
Makkelijk te testen ook, gewoon een tx doen en kijken of je daar met beetje tempo doorheen gaat. Is ongeveer gelijk aan gr45
Bij nader inzien heb ik toch maar een variant op Nats in elkaar gezet voor morgen. Is niet helemaal af kwa rerolls... Maar daar begin ik wel aan als het nodig zou zijn. Heb 2 dikke ancient wapens voor Strafe wat me beter leek dan 1 non ancient wapen. We zullen wel zien
Heb ik niet naar gekeken, ben totaal niet bekend met die set of speelstijl. Laatste keer dat ik Natalya items gebruikte was dat voor de vanilla lightning monkThalaron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:35:
[...]
Zal morgen eens een poging wagen dan. Hoop dat ik dat zonder die bountie helm kan halen. Op het wapen ma heb ik verder vrij aardige items dus ben benieuwd
Bij nader inzien heb ik toch maar een variant op Nats in elkaar gezet voor morgen. Is niet helemaal af kwa rerolls... Maar daar begin ik wel aan als het nodig zou zijn. Heb 2 dikke ancient wapens voor Strafe wat me beter leek dan 1 non ancient wapen. We zullen wel zien
EDIT:
Zojuist een ancient WoW gevonden, morgen Flashfire wizard eens testen!
[ Voor 27% gewijzigd door Nephalem op 28-01-2016 02:43 ]
Vanavond maar een kijken of ik daar een begin aan kan maken.
Verder heeft Bokkie mij gisteren even door wat rifts en een GR getrokken. Leuke nieuwe loot, dus ook daar vanavond even naar kijken wat ik ga aanpassen. Al met al een leuk begin van de avond gehad
Eerst alleen maar bounty runs gedaan (stuk of 20 denk ik wel) om m'n hexing pants ancient te maken.
Vervolgens met de nieuwe hexing pants een push gedaan en daarmee een g.rift 77 in 10 minuten gehaald

Vervolgens wat g.rifts gedaan met de clan (70s in 5 'a 8 mins), en aan het einde van de run een nieuwe doombringer gevonden. Na een stuk of 100 rerolls.. had ik em dan eindelijk.
Helaas wel 15 % ipv 20 % en het mist wat area damage, maar deze zal ik niet snel vervangen
Grift 45 zonder set met Strafe schoot kwa dmg niet op, dus ga hem ombouwen naar MultiShot vanmiddag en dan hooen dat dat wel werkt! Indien dat lukt ga ik lekker verder met optimaliseren en pushen op NS
Gaat je lukken met MS!Thalaron schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:03:
Gz Sabrac! Mooie Doombringer ook
Grift 45 zonder set met Strafe schoot kwa dmg niet op, dus ga hem ombouwen naar MultiShot vanmiddag en dan hooen dat dat wel werkt! Indien dat lukt ga ik lekker verder met optimaliseren en pushen op NS
Hoe is de gear die je gaat gebruiken buiten je Yang om?
Ik had namelijk totaal niks ancient op de Yang na. Scheelt wellicht ook weer.
Effe doorbijten voor die stashtab!
Amai wat doen die Gargantuans damage. Zelfs met crapgear, nog helemaal niet geoptimaliseerd en met low lvl gems geraak je door GR60.
Ik denk dat ik men nieuwe WD heb gevonden voor dit seizoen, eens zien of ik mee kan met de grote jongens in de clan!
<GoT> Brain3#2873
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik vind de build eerlijk gezegd weing aan: eens in de 15 sec. Wall of Death en een aantal malen Soul of Harvest en voor de rest afwachten totdat de Garg's de boel gekilled hebbenBrain3 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:04:
Gisteren eindelijk een MoJ gevonden en men Firebatbuild omgebouwd naar een Helltooth Garg build.
Amai wat doen die Gargantuans damage. Zelfs met crapgear, nog helemaal niet geoptimaliseerd en met low lvl gems geraak je door GR60.
Ik zie dat de eerste paar clan members er wel hoog mee gekomen zijn
Daarna nog wat GR's met de clan. Uiteindelijk doorgepushed naar 4 man 71. Met een crusader, een wizz en 2 DH. Waar we de 70 op 2 seconde haalde, ging de 71 met een ruimere marge ^^
Ik zag alleen dat de leaderboard van wizards vol staan, niet met Arcane Orb wizards, maar met Energy Twister wizards. Daar heb ik de gear ook voor. Sooo, yup gonna try that. Al wil ik ook op de doctor proberen een 70 te halen met helltooth.
Al die eerste wereld problemen, van te weinig tijd en zo.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nee het is een nieuwe build, die etched sigil gebruikt, heb er toevallig 2 dagen een semi guide voor op diablofans gezet omdat ie er nog niet stond :Bokkie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:21:
Met Twister wizard heb je wel een orb feeder nodig hedus hou daar rekening mee
http://www.diablofans.com...ne-torrent-twister-dmo-83
Heb hem net geupdate ook om de nieuwe variatie met aether walker en unity en ranslor's foley
[ Voor 10% gewijzigd door Terence(x) op 28-01-2016 10:42 ]
Gisteren eindelijk de bracers gevonden, minimum roll
Wat ik echt bijzonder leuk vind aan de build is hoe je totaal anders gaat kijken naar monster types en RGs...deze build wordt blij van Ghastly Seraphs, bergen archers en spearmen, Bogan trappers, Anarchs, Assassins... Wasps en Oppressors zijn helemaal feest.
En Orlash is met ruime afstand m'n favoriete RG
Gebruik hem zelf nog als push knop om zo optimaal gebruik te maken van de arcane dynamo voor de arcane orb. Ook zou ik hem bij de twister party build niet automatisch willen omdat hij arcane power cost en ik zo minder arcane power over houd voor energy twister. Maar blijft natuurlijk persoonlijke voorkeurye-roon schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:20:
Gisteren GR70 gehaald op de wizard. Daarna nog een aantal keerHet was een heel stuk makkelijker toen ik besloot om explosive blast te "numlocken". Het door hebben van de speelstijl en door lopen als de density weg is naar de volgende density en daar de elite pack killen werkt ook wel mee denk ik ^^
Daarna nog wat GR's met de clan. Uiteindelijk doorgepushed naar 4 man 71. Met een crusader, een wizz en 2 DH. Waar we de 70 op 2 seconde haalde, ging de 71 met een ruimere marge ^^
Ik zag alleen dat de leaderboard van wizards vol staan, niet met Arcane Orb wizards, maar met Energy Twister wizards. Daar heb ik de gear ook voor. Sooo, yup gonna try that. Al wil ik ook op de doctor proberen een 70 te halen met helltooth.
Al die eerste wereld problemen, van te weinig tijd en zo.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Zit op dit moment met m'n barb op GR 55 ofzo. Standaard MotE leap quake build. 45 is Torment X als ik het goed heb en moet zonder meer te halen zijn.Thalaron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:56:
Ik moet alleen nog 1 Conquest erbij behalen. Grift 45 Solo lijkt me dan de makkelijkste optie? Heb bijna alle gear voor die aangepaste Multi Shot build. Alleen die RCR helm moet ik nog voor de Cube en ik heb nog geen Ancient Yangs. Wel een aardige Non-Ancient... Iemand ervaring met een Non-Ancient wapen en Grift 45 of dat een beetje haalbaar is?
Edit: las net je stukje pas over het niet hebben van set items.
[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 28-01-2016 11:16 ]
https://niels.nu
Gratzadamvansanten schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:38:
Gisteren weer een productieve avond gehad. Nieuw persoonlijk 4man GR record gehaald (GR71 zonder support). Gems zijn weer een stukje hoger. Verder gefocust op de seasonal journey, moet alleen nog een tweede conquest en ik heb de stash tab, dus als iemand vanavond een Gilded Baron ziet rennen, geef even een gil/invite. Denk dat ik na de journey toch ook wat non-season zal gaan spelen, aangezien ik daar veel builds klaar heb staan. Of ik de laatste portrait ga unlocken ga ik nog even over nadenken, vooral die derde conquest staat me tegen. Gelukkig heb ik nog een paar maanden. Vanavond weer verder
.
Wij hebben gisteren 68 of 69 gedaan zonder support (4p) en even klooien op 65 (2p) met een wizard en WD support (ik). Ging ook super. In onze clan staat de target momenteel op 81 (4p) dus we moeten nog even doorknallen om serieuze competitie te worden voor Protax, An1ma, Sabrac en Anzorak
Inmiddels heb ik mijn WD support build en gear compleet, nu bezig met het optimaliseren van mijn Helltooth (cold) Garg build. Die Gargs doen inderdaad massive damage, het is wel een 'cast and wait' tactiek. Helaas heb ik mijn LoN set nog niet volledige voor elkaar ... ik mis nog 3 items in een ancient vorm zodat het sowieso zin heeft (minimaal 9 items).
Helltooth = 900% damage (of o.a. wall of dead, Gargs, etc.)
LoN (9 pieces) = 900% universele damage, met de mogelijkheid om dit uit te breiden tot 1300 naar mate ik meer Ancient items verkrijg. Uiteraard met het voordeel dat alle voordelen van elke item ook nog invloed hebben op de damage, damage reduction, etc.
RNG
[ Voor 3% gewijzigd door Vidra op 28-01-2016 11:41 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik heb eerst een LoN dart build geprobeerd, alles ancient, damage was een beetje mehVidra schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:38:
[...]
Gratz![]()
Wij hebben gisteren 68 of 69 gedaan zonder support (4p) en even klooien op 65 (2p) met een wizard en WD support (ik). Ging ook super. In onze clan staat de target momenteel op 81 (4p) dus we moeten nog even doorknallen om serieuze competitie te worden voor Protax, An1ma, Sabrac en Anzorak![]()
Inmiddels heb ik mijn WD support build en gear compleet, nu bezig met het optimaliseren van mijn Helltooth (cold) Garg build. Die Gargs doen inderdaad massive damage, het is wel een 'cast and wait' tactiek. Helaas heb ik mijn LoN set nog niet volledige voor elkaar ... ik mis nog 3 items in een ancient vorm zodat het sowieso zin heeft (minimaal 9 items).
LoN (9 pieces) = 900% universele damage, met de mogelijkheid om dit uit te breiden tot 1300 naar mate ik meer Ancient items verkrijg. Uiteraard met het voordeel dat alle voordelen van elke item ook nog invloed hebben op de damage, damage reduction, etc.
RNG
Nu, met 2 A's minder, en de firebats build kom ik toch een stuk verder, nog een aantal stats verbeteren en 70 here I come
Goed om te horen Vidra! Lekker bezig.Vidra schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:38:
[...]
Gratz![]()
Wij hebben gisteren 68 of 69 gedaan zonder support (4p) en even klooien op 65 (2p) met een wizard en WD support (ik). Ging ook super. In onze clan staat de target momenteel op 81 (4p) dus we moeten nog even doorknallen om serieuze competitie te worden voor Protax, An1ma, Sabrac en Anzorak![]()
RNG
Ik zal toch aan de slag moeten met een LoN build om 80+ te kunnen gaan doen. Heb al wel wat ancient gear liggen, maar mis nog een hoop. Merk toch dat de invoker build bij 70+ wel een beetje aan zijn limiet zit (zonder ancients dan). 80+ wil ik toch zeker nog wel gaan doen deze patch, dus ik ga nog even doorfarmen. Ook al begint nonseason ook wel te lonken...
Speel zelf nu support WD voor de 4man grifts,
Maar heb hier naast nog een WD gemaakt om te farmen,
Wat is een goeie build voor speed runs t10 / grifts?
Alles met een redelijke killspeed en met Manajuma uiteraardunwolf schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:11:
Kijk nou eens WD'S
Arachyr met Manajuma en dan Locust wapen in de cube met Quatzl moet volgens mij prima gaan toch?Apsie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Alles met een redelijke killspeed en met Manajuma uiteraard![]()
Beetje overal langsop rennen en het gaat dood.. gebruikte dit in 2.3 en volgens mij is Arachyr alleen maar sterker geworden in 2.4 dus zal nog moeten werken lijkt mij.
(correct me if I'm wrong, speel geen WD in 2.4
Edit: nu ik de reactie van 4th lees.. heb tijdens de PTR wel iets gezien met LoN en dan Locust wapen in je hand met Vilehive cubed. Was een fire Locust build. Weet alleen niet of je daar de snelheid van de kip gaat missen?
[ Voor 18% gewijzigd door schaapiej op 28-01-2016 12:22 ]
Legacy of Nightmares build met ancient items, met locust swarm langslopen en alles op 45-50 valt dood neer.unwolf schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:11:
Kijk nou eens WD'S
Zie hier mijn variant (zonder ringen en amulet, update nog niet gebeurd blijkbaar):
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/72779314
Ben zelf begonnen met 8-9 ancients en van daar uit verder gaan verzamelen, doet nu met alles ancient Gr60 in een 6-7min. (Kan ook met ingeom voor nog sneller tx te clearen)
Met ancient ingeom ben je bijna perma spiritwalkschaapiej schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:18:
[...]
Edit: nu ik de reactie van 4th lees.. heb tijdens de PTR wel iets gezien met LoN en dan Locust wapen in je hand met Vilehive cubed. Was een fire Locust build. Weet alleen niet of je daar de snelheid van de kip gaat missen?
[ Voor 71% gewijzigd door 4th op 28-01-2016 12:25 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Dit werkt prima op non seasons voor T10 normal rifts:schaapiej schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:18:
[...]
Arachyr met Manajuma en dan Locust wapen in de cube met Quatzl moet volgens mij prima gaan toch?
Beetje overal langsop rennen en het gaat dood.. gebruikte dit in 2.3 en volgens mij is Arachyr alleen maar sterker geworden in 2.4 dus zal nog moeten werken lijkt mij.
(correct me if I'm wrong, speel geen WD in 2.4)
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/31153039
Geen Quatz maar hexing pants in de cube, werkt heerlijk voor de explosies.
Op seasons is m'n WD nog niet zover, maar hij is erg makkelijk om de Ubermachines op te pikken.
Heb je volledig gelijk in ...maar voor de LoN build heb je wel al serieus wat ancient gear nodig vooraleer die echt begint te werken.Apsie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:48:
[...]
Ik vind de build eerlijk gezegd weing aan: eens in de 15 sec. Wall of Death en een aantal malen Soul of Harvest en voor de rest afwachten totdat de Garg's de boel gekilled hebben![]()
Ik zie dat de eerste paar clan members er wel hoog mee gekomen zijnVind persoonlijk dat de LoN build wat meer interactie heeft maar smaken verschillen...
Misschien wat verder in het seizoen, als ik wat meer gear heb verzamelt ...
Firebats vond ik ook wel leuk spelen, maar heb niet het idee dat die veel verder kan geraken dan andere builds.
<GoT> Brain3#2873
Thanks,4th schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:20:
[...]
Legacy of Nightmares build met ancient items, met locust swarm langslopen en alles op 45-50 valt dood neer.
Zie hier mijn variant (zonder ringen en amulet, update nog niet gebeurd blijkbaar):
http://eu.battle.net/d3/e...hAarts-2630/hero/72779314
Ben zelf begonnen met 8-9 ancients en van daar uit verder gaan verzamelen, doet nu met alles ancient Gr60 in een 6-7min. (Kan ook met ingeom voor nog sneller tx te clearen)
[...]
Met ancient ingeom ben je bijna perma spiritwalk
Had die build inderdaad al gevonden, ziet er wel leuk uit ^^
Had al een paar items maar niet ancient
Hmm heb 'm nog niet met Hexing geprobeerd.Apsie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:23:
[...]
Dit werkt prima op non seasons voor T10 normal rifts:
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/31153039
Geen Quatz maar hexing pants in de cube, werkt heerlijk voor de explosies.![]()
Op seasons is m'n WD nog niet zover, maar hij is erg makkelijk om de Ubermachines op te pikken.
Laatste keer dat ik die build heb gedaan was ie zo; WD
In 2.4 nog niet gedaan, maar zodra ik dat ga doen zeker eens wisselen naar Hexing pants!
Het is 1x beesten casten, soms spirit walk indrukken en verder gewoon met de muis rondlopen, "Netflixbuild" zoals in sommige hem al beginnen te noemen.unwolf schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:37:
[...]
Thanks,
Had die build inderdaad al gevonden, ziet er wel leuk uit ^^
Had al een paar items maar niet ancient
Ok, maar waarom de Wrap? Je wilt toch eigenlijk dat de monsters samendrommen om ze in 1 keer te laten exploderen?schaapiej schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:27:
[...]
Hmm heb 'm nog niet met Hexing geprobeerd.
Laatste keer dat ik die build heb gedaan was ie zo; WD
In 2.4 nog niet gedaan, maar zodra ik dat ga doen zeker eens wisselen naar Hexing pants!
Hehe deze vraag komt mij bekend voor. Volgens mij hebben wij onze builds al eens vergeleken nu ik er over nadenk. Build zoals ie daar staat heb ik voor T7 splitbounties gebruikt. Locust heeft dan de BotT proc (Spider Queen slow komt vaak niet eens in de buurt) en dan kan ik mooi door rennen terwijl alles dood achter mij neervalt!Apsie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:44:
[...]
Ok, maar waarom de Wrap? Je wilt toch eigenlijk dat de monsters samendrommen om ze in 1 keer te laten exploderen?
Haaa, ja das waar, werkt echter wat vervelender op T10 vrees ikschaapiej schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:11:
[...]
Hehe deze vraag komt mij bekend voor. Volgens mij hebben wij onze builds al eens vergeleken nu ik er over nadenk. Build zoals ie daar staat heb ik voor T7 splitbounties gebruikt. Locust heeft dan de BotT proc (Spider Queen slow komt vaak niet eens in de buurt) en dan kan ik mooi door rennen terwijl alles dood achter mij neervalt!
Gewoon even een powerboost vragen; maar als je het toch zelf wilt doen... Kijk dan even op www.icy-veins.com.Luukwa schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:16:
Heeft er iemand een guidje voor solo 1-70 leveling voor patch 2.4?
Zeker! TX is ie zoals ik 'm daar heb niet heel nuttigApsie schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:14:
[...]
Haaa, ja das waar, werkt echter wat vervelender op T10 vrees ik
Zodra ik weer zin heb in de WD maar eens aanpassen. De LoN versie lijkt mij ook wel leuk maarja dan moet ik eerst nog even wat items bij elkaar zien te rapen.
Thanks =)Vidra schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:19:
[...]
Gewoon even een powerboost vragen; maar als je het toch zelf wilt doen... Kijk dan even op www.icy-veins.com.
LoN heeft geen zin als je maar max 8 ancient items hebt... want dan zal Helltooth beter zijn. Daarna is het hek van de dam uiteraardschaapiej schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:19:
[...]
Zeker! TX is ie zoals ik 'm daar heb niet heel nuttig![]()
Zodra ik weer zin heb in de WD maar eens aanpassen. De LoN versie lijkt mij ook wel leuk maarja dan moet ik eerst nog even wat items bij elkaar zien te rapen.
Helaas zit ik momenteel nog op 7 ancient items en uberhaubt nog geen tweede SMK (de eerste was ruk en zit in de Cube).
Niet helemaal...wel rekening houden met Bastion of Endless Walk. Tenzij je alleen maar rent (Endless Walk geeft alleen DR) en niets cast (Bastion geeft geen bonus) is de vergelijking scheef als je puur LoN met een set bonus vergelijkt. Een Helltooth met maar een halve Bastion activation is nog altijd een x10 (900%) * 1,5 = x15 => 1400% en dus hoger dan een LoN kan halen.Vidra schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:35:
LoN heeft geen zin als je maar max 8 ancient items hebt... want dan zal Helltooth beter zijn. Daarna is het hek van de dam uiteraard
Best aardig..schaapiej schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:22:
[...]
Gaat je lukken met MS!
Hoe is de gear die je gaat gebruiken buiten je Yang om?
Ik had namelijk totaal niks ancient op de Yang na. Scheelt wellicht ook weer.
Effe doorbijten voor die stashtab!![]()

+ ancient ringen
Geen res als secondary, soulen die handelThalaron schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:44:
[...]
Best aardig..
[afbeelding]
+ ancient ringen
Klopt - maar ook de *bonus* van elke ancient legendary item (non-set) en die nemen we dan weer niet meer in de 1300% dps bonus. De ervaringen zijn dat de LoN build menig speler verder brengt dan de Helltooth/Jade set in combinatie met de Bastion of Will (ringen set) of de Endless Walk (ring+amu set)...Zarhrezz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:14:
[...]
Niet helemaal...wel rekening houden met Bastion of Endless Walk. Tenzij je alleen maar rent (Endless Walk geeft alleen DR) en niets cast (Bastion geeft geen bonus) is de vergelijking scheef als je puur LoN met een set bonus vergelijkt. Een Helltooth met maar een halve Bastion activation is nog altijd een x10 (900%) * 1,5 = x15 => 1400% en dus hoger dan een LoN kan halen.
Misschien toch nog maar de hele Season Journey afronden, nog twee puntjes om te doen; 70 op HC en één Conquest. Heb al met 4 sets GR55 gehaald dus wellicht die laatste 2 met de Wizard aftikken...
Dat is zeker waar, maar het is wel class / build afhankelijk. De 3000% * 2,25 van een Marauder wordt lastig te compenseren met de 6 legendary slots die je vrijmaakt. Aan de andere kant biedt LoN / Aquila een hele berg DR voor builds die hun resources hoog houden. Wat ik het leukst vind aan LoN is dat bepaalde skills er wel bruikbaar mee worden...hoewel ook daar nog een hoop te winnen is (Spirit Barrage is bv. nog steeds kansloos).Vidra schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:24:
Klopt - maar ook de *bonus* van elke ancient legendary item (non-set) en die nemen we dan weer niet meer in de 1300% dps bonus. De ervaringen zijn dat de LoN build menig speler verder brengt dan de Helltooth/Jade set in combinatie met de Bastion of Will (ringen set) of de Endless Walk (ring+amu set)...
Dit is mijn eerste Diablo game dus weet niet of hetgene wat ik doe ook het meest efficiente is
Tot aan level 70 was het gemakkelijk omdat je toch steeds sterker spul krijgt, maar zodra je eenmaal goed uitgerust bent, wat doe je dan?
Ik speel nu met onderstaande Crusader op Torment IV. III was goed te doen maar op IV ga ik nog wel eens dood.

Mijn totale Thorn damage is iets van 120,000, Life on Hit zo'n 60,000.
Ik heb 4 items van de Demon's Hide set (belt, legs, wrist, chest), 2 items van de Cain's destiny set (hands & feet), de Blackthorne Duncraig set item neck piece en de Helm of Rune ancient helm.
Active skills:
Justice - Bolt
Blesses Hammer - Burning Wrath
Phalanx - Bowmen
Laws of Valor - Invincible
Bombardment - Barrels of Spikes
Passive skills:
Iron Maiden
Fanatacism
Blunt
Lord Commander
Canai's Cube powers:
Johanna's Argument (+100% blessed hammer attack speed)
Heart of Iron (gain thorn equal to 300% of your vitality)
Ring of Royal Grandeur (require 1 less set piece)
Is dit een beetje een goede build volgens jullie?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vond het al gek dat ik eerste sta met de DH dit season in de clan!Neles7 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:29:
net even d3 geprobeerd maar t spel kan me nog steeds niet echt pakken. Season was ik al na 1 week klaar mee en NS is niet actief genoeg. Denk dat ik t spel voorlopig maar weer in de ijskast zet en af en toe nog eens opstart om te kijken.
(tot nu toe want iemand gaat mij vast inhalen)
Misschien van het weekend me shadow eens afstoffenschaapiej schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:03:
[...]
Vond het al gek dat ik eerste sta met de DH dit season in de clan!![]()
(tot nu toe want iemand gaat mij vast inhalen)
Ten eerste heb je een verkeerd wapen. Bij een Invoker build wil je een zo snel mogelijk wapen, dus een dagger, Bij voorkeur met increased attack speed en cooldown reduction. Weapon damage maakt helemaal niets uit, omdat bijna al je damage van thorns komt. Ancient heeft wel de voorkeur, maar alleen voor de hogere stats. Een non ancient dagger gaat voor jouw ancient two-hander.dvdkiwi schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:06:
Wie o wie kan mij vertellen of ik goed op weg ben en/of mij van advies voorzien?
Dit is mijn eerste Diablo game dus weet niet of hetgene wat ik doe ook het meest efficiente is
Tot aan level 70 was het gemakkelijk omdat je toch steeds sterker spul krijgt, maar zodra je eenmaal goed uitgerust bent, wat doe je dan?
Ik speel nu met onderstaande Crusader op Torment IV. III was goed te doen maar op IV ga ik nog wel eens dood.
[afbeelding]
Mijn totale Thorn damage is iets van 120,000, Life on Hit zo'n 60,000.
Ik heb 4 items van de Demon's Hide set (belt, legs, wrist, chest), 2 items van de Cain's destiny set (hands & feet), de Blackthorne Duncraig set item neck piece en de Helm of Rune ancient helm.
Active skills:
Justice - Bolt
Blesses Hammer - Burning Wrath
Phalanx - Bowmen
Laws of Valor - Invincible
Bombardment - Barrels of Spikes
Passive skills:
Iron Maiden
Fanatacism
Blunt
Lord Commander
Canai's Cube powers:
Johanna's Argument (+100% blessed hammer attack speed)
Heart of Iron (gain thorn equal to 300% of your vitality)
Ring of Royal Grandeur (require 1 less set piece)
Is dit een beetje een goede build volgens jullie?
Check mijn Invoker Crusader even. De build op dat karakter plus de gear is standaard en meest effectief voor Invoker. Hierrr wat meer info.
Daarna ook nog een Tal Rassha's amulet. Alleen deze heb ik nog niet veel aan aangezien ik nog een restraint heb, maar wel een endless walk.
Verder ook nog een Halo of Arlyse gevonden.
Ik heb mijn gear nu omgegooid van 6P Firebird naar 6P Tal Rasha.
Weet alleen nog niet of ik de Halo zal equipen i.c.m. Tal Rash's Source of dat ik Orb of Infinite Depth zal equipen en dan een RoRG.
(De Halo of 6% CHC en 37% CHD en een socket, de RoRG heet 6% IaS, 6% CHC en een socket).
Verder moet ik mijn skills nog aanpassen zodat ik alle elementen gebruik.
Ik denk erover om Aguila's niet meer te cuben, maar daarvoor in de plaats the Shame of Delsere te gebruiken.
Een ander punt waarover ik nog in dubio ben: Ik heb een paar Ancient Nilfur's liggen. Wellicht dat ik die beter kan gebruiken dan 2P Firebird.
(Ik zie trouwens dat op dit moment mijn B.Net profiel nog out of sync is, mijn skills zijn al wel bijgewerkt, maar mijn gear nog niet).
[ Voor 67% gewijzigd door _Peter2_ op 29-01-2016 07:38 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Krijg je de books voor de dungeons random of moet je eerst de ene af hebben voor de andere dropt?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Volgens mij dropt het boek als je de 6P bonus van het set aan hebt.Thorval schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:53:
Gisteren een aantal keer geprobeerd om set dungeon Fire bird's finery te doen, maar damn, wat killen ze me snel. Toch eerst nog maar wat riften om betere gear erbij te krijgen denk ik.
Krijg je de books voor de dungeons random of moet je eerst de ene af hebben voor de andere dropt?
Verder helpt het heel erg als je een cold immunity amulet aan hebt in de firebird dungeon.
(Talisman of Aranoch) het grootste deel van de mobs in die dungeon doet namelijk puur cold damage.
Ik heb de mastery voor Firebird nog niet gehaald, de Dungeon zelf wel.
Om mobs burning te krijgen helpt het weer om een wapen met een lage damage te gebruiken, hierdoor treedt het burn effect van firebird eerder op. Met teveel damage zijn de mobs al dood voor ze kunnen burnen.
(Disintegrate Convergence werkte voor mij goed).
[ Voor 18% gewijzigd door _Peter2_ op 29-01-2016 08:19 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/71998028
Behalve een betere recurve, wat zouden jullie adviseren mbt aandachtspunten? Met deze lay out heb ik gisteren GR60 redelijk eenvoudig gehaald..
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/71954019
//edit zie net dat mijn cube niet goed staat
[ Voor 17% gewijzigd door Loev op 29-01-2016 09:47 ]
Als ik 't zo zie gaat het wel goed met gear.ZTeeVeR schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:25:
Iemand toevallig zin in een "comment my DH" actie?
http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/71998028
Behalve een betere recurve, wat zouden jullie adviseren mbt aandachtspunten? Met deze lay out heb ik gisteren GR60 redelijk eenvoudig gehaald..
RNG moet waarschijnlijk even meewerken voor de upgrades van bijv je helm en ringen.
Mocht je de gems er voor hebben, en deze op je UE willen zetten, dan zou je de ancient items eventueel kunnen voorzien van extra mainstat met het nieuwe cube recept.
Voor hogere GR zou ik zeggen; probeer de M6 set eens als je daar de gear voor hebt.
Vind ik persoonlijk fijner dan UE. Zelf Physical, Fire en Cold geprobeerd en tot nu toe met Cold het meeste resultaat.
TX uiteraard lekker UE blijven gebruiken!
Ik heb 50% gold find van paragon (resource cost reduction doet toch niets op een invoker crusader), een goldskin aan en een emerald in mijn helm. Circa 6800% gold find. Plus natuurlijk Boon of the Hoarder op level 50. Zou genoeg moeten zijn met één Gilded Baron op T10, maar dan moet ik hem wel tegen komen... Het schiet niet op, dinsdag maar weer een poging doen.
Voor de survivability zijn de DMO AO wizards toch wel afhankelijk van de defensive items in de cube. Probeer de 6 set te krijgen van DMO en een Halo of Arlyse ring in de cube. Dat scheelt al een stuk. Ik weet even niet hoe die chestpiece heet voor de cube, maar die geeft 50% toughness als je boven de 90% arcane power zit. Proberen de 4 stacks van je Explosive blasts te behouden en 50 zou zeker moeten lukken met die gear.Loev schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:46:
Gisteren geprobeerd GR50 te halen maar ik merk dat mijn survivalbility te wensen over laat. Hebben mensen tips op basis van mijn gear die overigens verre van compleet is.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Loev-2488/hero/71954019
//edit zie net dat mijn cube niet goed staatEven diep nadenken welke ik normaal gebruik.
Is dat sinds deze patch stealth-nerfed?
edit:
set dungeons echt zo'n pain in the ass... heb nu ~15 gehaald waarvan 12 met mastery. Wil de wings graag maar sommige masteries zijn echt moeilijk zeg. Goal is wel solo alles te halen nog
[ Voor 31% gewijzigd door Mofkees op 29-01-2016 10:31 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Aquila Cuirass.Kroketje schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:16:
Ik weet even niet hoe die chestpiece heet voor de cube, maar die geeft 50% toughness als je boven de 90% arcane power zit.
While above 90–95% primary resource, all damage taken is reduced by 50%.
Ben ik ook een tijd mee bezig geweest, maar ik kon geen Gilded Barons meer vinden. Toen maar besloten om de Super Human conquest te gaan halen. Vervolgens kom ik in één avondje hc drie Gilded Barons tegen, maar heb nog niet het niveau of de GF gear om er meer dan 15M uit te halen.adamvansanten schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:12:
Gisteravond de hele avond bezig geweest met proberen de Avarice conquest te halen (laatste objective voor de stash tab). Veel T10 rifts gedaan in de hoop op een Gilded Baron, helaas niet tegen gekomen. Verder aantal keer Ruins of Corvus doorgelopen om alles te spawnen en daarna op de terugweg alles killen, beste streak waar ik op uitkwam was 49,7 miljoen, toen was de map leeg...![]()
Ik heb 50% gold find van paragon (resource cost reduction doet toch niets op een invoker crusader), een goldskin aan en een emerald in mijn helm. Circa 6800% gold find. Plus natuurlijk Boon of the Hoarder op level 50. Zou genoeg moeten zijn met één Gilded Baron op T10, maar dan moet ik hem wel tegen komen... Het schiet niet op, dinsdag maar weer een poging doen.
Haha, karma is altijd leuk. Ik speel geen hardcore, dus Super Human erbij pakken wordt lastig. Denk dat riften tot ik een Gilded Baron tegenkom sneller gaat dan op HC een character maken dat GR45 zonder sets kan...Deadsmell schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:37:
[...]
Ben ik ook een tijd mee bezig geweest, maar ik kon geen Gilded Barons meer vinden. Toen maar besloten om de Super Human conquest te gaan halen. Vervolgens kom ik in één avondje hc drie Gilded Barons tegen, maar heb nog niet het niveau of de GF gear om er meer dan 15M uit te halen.
je hebt 2 season chars en best redelijke PLVL's al. Misschien kan je die 6 sets G55 proberen.adamvansanten schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:38:
[...]
Haha, karma is altijd leuk. Ik speel geen hardcore, dus Super Human erbij pakken wordt lastig. Denk dat riften tot ik een Gilded Baron tegenkom sneller gaat dan op HC een character maken dat GR45 zonder sets kan...
Invokers/M6/UE/Shadow zijn zowiezo met willekeurige gear te doen. Dan moet je nog even met Akkhan/Nat's oid nog wat werk van maken.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Wel een mooie ancient Leoric's gevonden, maar nog geen alternatief extracted voor de cube...nog even over nadenken wat ik precies wil. Waarschijnlijk toch een ancient Helm of Rule, maar die craft ik later wel. Ook al de helft van ancient LoN gevonden, helaas een slechte roll, maar ancient is ancient zullen we maar denken. De Punish belt wil alleen maar niet droppen...toch wel irritant aan het worden, maar goed, misschien is de eerste dan wel ancient =)
Dat is ook nog wel een goed idee. Heb alle DH sets nu compleet in mijn stash en van crusader ook al een en ander liggen. Ik ga ze wel even compleet farmen en dan GR55 doorrennen dan.Mofkees schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:47:
[...]
je hebt 2 season chars en best redelijke PLVL's al. Misschien kan je die 6 sets G55 proberen.
Invokers/M6/UE/Shadow zijn zowiezo met willekeurige gear te doen. Dan moet je nog even met Akkhan/Nat's oid nog wat werk van maken.
Ben zelf gister ook bezig geweest voor die 6x GR55 om toch maar die Season Journey helemaal te doen.adamvansanten schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:52:
[...]
Dat is ook nog wel een goed idee. Heb alle DH sets nu compleet in mijn stash en van crusader ook al een en ander liggen. Ik ga ze wel even compleet farmen en dan GR55 doorrennen dan.
UE, Nats, Shadow en M6 erg simpel op GR55 te doen.
Nu nog 2x GR55 met de Wiz doen. Alleen nog weinig zin om daarmee te gaan farmen!
He ja dank hiervoor.schaapiej schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:02:
[...]
Als ik 't zo zie gaat het wel goed met gear.
RNG moet waarschijnlijk even meewerken voor de upgrades van bijv je helm en ringen.
Mocht je de gems er voor hebben, en deze op je UE willen zetten, dan zou je de ancient items eventueel kunnen voorzien van extra mainstat met het nieuwe cube recept.
Voor hogere GR zou ik zeggen; probeer de M6 set eens als je daar de gear voor hebt.
Vind ik persoonlijk fijner dan UE. Zelf Physical, Fire en Cold geprobeerd en tot nu toe met Cold het meeste resultaat.
TX uiteraard lekker UE blijven gebruiken!
In hoeverre is een M6 build beter op hogere Grifts dan een UE build? ik heb wel een compleet M6 setje liggen nl
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Persoonlijke voorkeur denk ik!ZTeeVeR schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:06:
[...]
He ja dank hiervoor.
In hoeverre is een M6 build beter op hogere Grifts dan een UE build? ik heb wel een compleet M6 setje liggen nl
Moet eens testen hoe ver ik met mijn UE set kom, nog niet hoger dan GR60 of GR65 daarmee gedaan.
M6 heb ik GR70 op Cold mee gedaan (Physical en Fire beide nog niet verder dan GR65 geprobeerd).
Als ik de leaderboards zo bekijk kan het allemaal prima! De top 10 bestaat uit voornamelijk M6 en wat Natalya. Maar op GR79 zowel M6 als UE.
Season 5 worldwide top 100 class representation so far.
https://twitter.com/MonstrousD3/status/692792114938142721
Damn, waar is de DH gebleven? Dacht dat die zo populair was met die Shadow set.4th schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:27:
Leuke statistics:
Hier een DH!Deadsmell schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:31:
[...]
Damn, waar is de DH gebleven? Dacht dat die zo populair was met die Shadow set.
DH komt weinig voor inderdaad in dat lijstje. Al zie ik er toch aardig wat mee spelen!
Crusader voor solo het meeste was ook wel te verwachten door de aanpassing op Thorns.
Als je DH weinig vind...zoek de Monk maar eens in de Solo-taartschaapiej schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:33:
Hier een DH!![]()
DH komt weinig voor inderdaad in dat lijstje. Al zie ik er toch aardig wat mee spelen!
Crusader voor solo het meeste was ook wel te verwachten door de aanpassing op Thorns.
Barbarian meest gespeeld solo, minst gespeeld in 4 man..4th schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:27:
Leuke statistics:
(Of is dat logisch omdat barb geen goup buffs heeft ofzo? Speel nooit barb tbh)
True! Maar Monk heeft in ieder geval nog een aardig stukje taart bij 3 en 4 player.Zarhrezz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:34:
[...]
Als je DH weinig vind...zoek de Monk maar eens in de Solo-taart
Er is een hele goede support barb build dus eigenlijk verbaast dat me een beetje.Grimmie187 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Barbarian meest gespeeld solo, minst gespeeld in 4 man..![]()
edit: barb heeft 25% in 4-man groups volgens dat staatje?
[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 29-01-2016 11:39 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Barb heeft gewoon een kwart taartje in 4 player.Grimmie187 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Barbarian meest gespeeld solo, minst gespeeld in 4 man..![]()
Crusader en DH hebben daar zo goed als niks terwijl de rest allemaal ongeveer op een kwart zitten.
Bijna weekend!
[ Voor 18% gewijzigd door schaapiej op 29-01-2016 11:40 ]
Oops, bedoel natuurlijk Crusader..schaapiej schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:39:
[...]
Barb heeft gewoon een kwart taartje in 4 player.
Crusader en DH hebben daar zo goed als niks terwijl de rest allemaal ongeveer op een kwart zitten.
Ik denk dat je de top1000 nog steeds het zelfde zou zien over het geheel genomen.Zarhrezz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:46:
Overigens is de top 100 natuurlijk helemaal niets als doorsnede...da's puur de kudde meta-volgers van de streamers. Ik zou de top 10000 wel eens willen zien, ik verwacht dan een totaal ander beeld.
Je moet niet vergeten dat jij een speciaal persoon bent die alleen ze eigen builds speelt, de meeste mensen die dat doen komen ook niet erg ver, omdat de meta builds een samenwerking zijn van een grote groep spelers die het met zijn alle refinen en optimaliseren.
Daar kan je als 'rogue build maker' niet tegen op, maar dat weet je zelf ook wel.
Daarnaast snap ik de rest wel, gebruik mn crusader atm ook om solo mn gems te levelen, om straks m'n monk helemaal te gearen met lvl 80+ augments
Lekker bezig .... lvl 80 augments (400 mainstat extra)Sabrac schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:27:
Verbaasd me eigenlijk dat de barbs niet hoger staan qua solo, die hebben tot nu toe erg hoge solo records staan.
Daarnaast snap ik de rest wel, gebruik mn crusader atm ook om solo mn gems te levelen, om straks m'n monk helemaal te gearen met lvl 80+ augments
Ondertussen ben ik halverwege de 'Years of War' conquest. Mijn gedachte is: als ik tijdens het grift key farmen een Baron tegenkom voor avarice: prima. Maar als niet dan kom ik wel dichterbij 'Years of War'. Moet nu alleen nog 55 halen met Vyr en dan switch ik naar m'n crusader voor nog twee setjes. Het is daar bovenop heel leuk (vind ik) om een eenvoudig doel te hebben met setjes waarmee je anders niet speelt.adamvansanten schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:12:
Gisteravond de hele avond bezig geweest met proberen de Avarice conquest te halen (laatste objective voor de stash tab)
(...)
Het schiet niet op, dinsdag maar weer een poging doen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Nu nog niet, straks welVidra schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:28:
[...]
Lekker bezig .... lvl 80 augments (400 mainstat extra)
[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 29-01-2016 12:38 ]
Ik heb de Gob. ook nog niet gevinden en heb hetzelfde gedaan als jij, 3X DH en 3X WD.Tektoon schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:29:
[...]
Ondertussen ben ik halverwege de 'Years of War' conquest. Mijn gedachte is: als ik tijdens het grift key farmen een Baron tegenkom voor avarice: prima. Maar als niet dan kom ik wel dichterbij 'Years of War'. Moet nu alleen nog 55 halen met Vyr en dan switch ik naar m'n crusader voor nog twee setjes. Het is daar bovenop heel leuk (vind ik) om een eenvoudig doel te hebben met setjes waarmee je anders niet speelt.
Erg leuk om te doen!
Ja, het is wel een goed idee. Is het zo makkelijk dan? Ook zonder bizarre ancient wapens enzo?Tektoon schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:29:
[...]
Ondertussen ben ik halverwege de 'Years of War' conquest. Mijn gedachte is: als ik tijdens het grift key farmen een Baron tegenkom voor avarice: prima. Maar als niet dan kom ik wel dichterbij 'Years of War'. Moet nu alleen nog 55 halen met Vyr en dan switch ik naar m'n crusader voor nog twee setjes. Het is daar bovenop heel leuk (vind ik) om een eenvoudig doel te hebben met setjes waarmee je anders niet speelt.
Ik heb er natuurlijk al twee gedaan (Shadow DH en Invoker Crusader), dus echt heel veel werk zal het vast niet zijn. Ga er wel even mee kloten volgende week. Als ik het makkelijk haal, ga ik misschien nog wel alsnog voor Avarice en voor de laatste seasonal portrait.
Ik ga eens even kijkenDeadsmell schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:43:
[...]
Ten eerste heb je een verkeerd wapen. Bij een Invoker build wil je een zo snel mogelijk wapen, dus een dagger, Bij voorkeur met increased attack speed en cooldown reduction. Weapon damage maakt helemaal niets uit, omdat bijna al je damage van thorns komt. Ancient heeft wel de voorkeur, maar alleen voor de hogere stats. Een non ancient dagger gaat voor jouw ancient two-hander.
Check mijn Invoker Crusader even. De build op dat karakter plus de gear is standaard en meest effectief voor Invoker. Hierrr wat meer info.
Zoals ik al zei maakt het tot level 70 niet uit wat je doet omdat je toch elke keer nieuwer en sterker spul krijgt.
Ik heb mezelf helemaal niet bezig gehouden met een bepaalde build, maar leuk dat ik een Ivoker build heb
Ik zal eens kijken wat dat inhoudt.
Het wapen zal ik vervangen zodra er een dropt. Kan er ook wel één bij de smith laten maken, heb je een suggestie voor een goede?
Vandaar de 10000...ik verwacht dat je dan ook de bovenkant van de middenmoot gaat zien en daar zullen meer spelers zitten die op een prima niveau gewoon spelen wat ze leuk vinden en niet op de letter wat Quin en co posten.Terence(x) schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:08:
Ik denk dat je de top1000 nog steeds het zelfde zou zien over het geheel genomen.
Ach, ik zal echt niet de enige zijn die lekker z'n eigen ding doet. Goed, ik heb een afwijking richting proc builds maar daar is tegenwoordig ook goed mee te werken (Mirinae-monk). Daar ga je de 80 niet mee halen, maar wat op zich jammer is voor een hoop spelers is dat ze niet goed beseffen dat het verschil tussen wat ze zelf leuk vinden en zouden kunnen spelen en de streamer builds (die ze wellicht minder leuk vinden spelen) niet meer dan een tier of 2-3 is voor de gemiddelde speler. De 80+ komt niet door een enorm verschil in potential van top tier builds en de meer casual builds zoals ik die speel...dat verschil zit in 100'en rifts fishen, 100'en paragon levels en flinke gear upgrades.Je moet niet vergeten dat jij een speciaal persoon bent die alleen ze eigen builds speelt, de meeste mensen die dat doen komen ook niet erg ver, omdat de meta builds een samenwerking zijn van een grote groep spelers die het met zijn alle refinen en optimaliseren.
Daar kan je als 'rogue build maker' niet tegen op, maar dat weet je zelf ook wel.
Overigens zie ik tussen de mensen in m'n friends list (collega's etc.) een hele berg spelers die geen enkel idee hebben wie Quin is...die spelen gewoon met wat ze aan drops krijgen en mechanics hebben ze helemaal geen idee van. Dat type speler zou al een stuk verder komen met de builds zoals ik die freubel...goed gebruik maken van de base mechanics van de game in general-purpose builds, in plaats van de highest rated build te pakken die vaak maar 1 doel heeft (een doel dat die spelers vaak niet eens proberen te bereiken met gear dat ze niet hebben).
Maar goed, aan het eind van de rit gaat het erom dat je lol hebt.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zelfs mijn echt casual vrienden weten de weg naar diablo fans wel te vinden en een build te kiezen, dat ze verder niet weten wie hem heeft gemaakt zal ze niks uitmaken, maar ze gebruiken de builds welZarhrezz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:09:
[...]
Vandaar de 10000...ik verwacht dat je dan ook de bovenkant van de middenmoot gaat zien en daar zullen meer spelers zitten die op een prima niveau gewoon spelen wat ze leuk vinden en niet op de letter wat Quin en co posten.
[...]
*snip verhaal*
Maar goed, aan het eind van de rit gaat het erom dat je lol hebt.
En ja het belangrijkste is dat je het naar je zin heb daar ben ik het 100% mee eens, ik respecteer iedereen zijn speelstijl
Ik heb op elke set 1 à 2 ancient items, op een ancient offhand na geen ancient wapens en geen gifts. Vrij gemiddeld dus. Verder natuurlijk de bekende ringen, leg gems en een paar honderd para punten. Ik heb vervolgens een paar TX riftjes nodig voor keys en om te wennen aan de build en dan probeer ik het gewoon.adamvansanten schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:31:
[...]
Ja, het is wel een goed idee. Is het zo makkelijk dan? Ook zonder bizarre ancient wapens enzo?
Gisteren had ik pech met m'n firebird run omdat ik tot drie keer achter elkaar ranged mobs kreeg. De derde keer was het alsnog raak. Het valt mij erg mee in ieder geval, en daarbij kan je zo ook meteen de setdungeons even meenemen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Top, goede tips! Ga er dinsdag (wanneer ik weer tijd heb) wel even mee aan de slag. Kijken hoe ver ik kom.Tektoon schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:32:
[...]
Ik heb op elke set 1 à 2 ancient items, op een ancient offhand na geen ancient wapens en geen gifts. Vrij gemiddeld dus. Verder natuurlijk de bekende ringen, leg gems en een paar honderd para punten. Ik heb vervolgens een paar TX riftjes nodig voor keys en om te wennen aan de build en dan probeer ik het gewoon.
Gisteren had ik pech met m'n firebird run omdat ik tot drie keer achter elkaar ranged mobs kreeg. De derde keer was het alsnog raak. Het valt mij erg mee in ieder geval, en daarbij kan je zo ook meteen de setdungeons even meenemen.
Raap gele daggers op of craft/gamble ze, en probeer deze met Kanai's cube te transformen naar een Pig Sticker.dvdkiwi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:04:
[...]
Het wapen zal ik vervangen zodra er een dropt. Kan er ook wel één bij de smith laten maken, heb je een suggestie voor een goede?
Oooh, ik zag Invoker shoulders dus ik ging er vanuit dat je voor de Invoker build ging. In dat geval kan je je misschien beter even oriënteren op Diablofans.com om te zien welke build je leuk lijkt om te spelen.dvdkiwi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:04:
[...]
Ik ga eens even kijken
Zoals ik al zei maakt het tot level 70 niet uit wat je doet omdat je toch elke keer nieuwer en sterker spul krijgt.
Ik heb mezelf helemaal niet bezig gehouden met een bepaalde build, maar leuk dat ik een Ivoker build heb
Ik zal eens kijken wat dat inhoudt.
Qua wapens is het beste wat je kunt doen een lading level 70 yellow wapens maken bij de blacksmith en die dan upgraden naar legendary wapens via Kanai's Cube. Mocht je voor Invoker gaan, dan heb je op die manier in no-time het juiste wapen te pakken (Pig Sticker), want veel legendary daggers zijn er niet voor de Crusader.
Ik heb de Pig Sticker inmiddelsDeadsmell schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:20:
[...]
Oooh, ik zag Invoker shoulders dus ik ging er vanuit dat je voor de Invoker build ging. In dat geval kan je je misschien beter even oriënteren op Diablofans.com om te zien welke build je leuk lijkt om te spelen.
Qua wapens is het beste wat je kunt doen een lading level 70 yellow wapens maken bij de blacksmith en die dan upgraden naar legendary wapens via Kanai's Cube. Mocht je voor Invoker gaan, dan heb je op die manier in no-time het juiste wapen te pakken (Pig Sticker), want veel legendary daggers zijn er niet voor de Crusader.
Mijn dmg is gehalveerd, maar de 33% block chance van mijn schild maakt een hoop goed.
Ik kan af en toe zelfs even naar Torment V toe
Nee, je sheet dps is gehalveerd. Je werkelijke dps is misschien ook iets afgenomen, omdat je de thorns op je vorige wapen kwijt bent, maar je slaat nu een stuk sneller en dat compenseert het verlies waarschijnlijk. Nu is het een kwestie van thorns op alle items zien te verkrijgen.dvdkiwi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:43:
[...]
Ik heb de Pig Sticker inmiddels
Mijn dmg is gehalveerd, maar de 33% block chance van mijn schild maakt een hoop goed.
Je sheet damage maakt voor Invoker build niets uit. Ik heb zelfs de damage van mijn Pig Sticker afgerold. Ik zit op circa 60.000 sheet DPS (en 240.000 Thorns damage) en heb GR67 in 11 minuten gecleard. Sheet DPS heb je bij deze build dus niet nodig (net als critical hit chance/damage, +damage, etc). Enige stats die belangrijk zijn, zijn defensive stats, Strenght, Vitality, Attack Speed en Cooldown Reduction. En natuurlijk zo hoog mogelijke Thorns damage op elk item.dvdkiwi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:43:
[...]
Ik heb de Pig Sticker inmiddels
Dit topic is gesloten.
![]()