Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:59:
[...]

Oh crap, haha! Ik meende me te herinneren dat Years of War om set dungeons draaide. 8)7 Laat dan maar zitten, dan ga ik wel voor Avarice en de Act I-V speed run.
Je hebt ook een conquest 8 set dungeons te masteren hoor. Echter is 6xG55 wel sneller denk ik. Beide heb ik al :)

Roland mastery heb ik nog steeds niet en hij is ook vrij lastig. Andere 3 zijn vrij simpel.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Mofkees schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Je hebt ook een conquest 8 set dungeons te masteren hoor. Echter is 6xG55 wel sneller denk ik. Beide heb ik al :)

Roland mastery heb ik nog steeds niet en hij is ook vrij lastig. Andere 3 zijn vrij simpel.
Ah, ik zie het! Masters of the Universe! :) Mooi, dan ga ik gewoon verder met de set dungeons en zal ik proberen Years of War erbij te pakken. Met een beetje geluk krijg ik tussendoor Avarice nog en hoef ik één van de eerder genoemde niet te doen. Of Super Human. Die lijkt me ook vrij gemakkelijk haalbaar. Als ik de laatste maand van season hardcore ga spelen, dan moet dat te doen zijn.

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Die is inderdaad ook erg interessant, gezien je shield glare gebruikt voor de dmg increase. Zodra ik er een vind met de juiste stats zal ik het zeker proberen :)
Weet jij trouwens hoe dit zit met die blind en extra toename van dps op mobs in hogere gr's? Na de aanpassingen van CC is die blind vaak snel weg, maar zou die dps toename dan ook weg zijn?

Ben altijd een fan geweest van die skill omdat het ook alle acties van elites/blues kan onderbreken en ze daardoor veel minder gevaarlijk maakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:45:
[...]

Weet jij trouwens hoe dit zit met die blind en extra toename van dps op mobs in hogere gr's? Na de aanpassingen van CC is die blind vaak snel weg, maar zou die dps toename dan ook weg zijn?

Ben altijd een fan geweest van die skill omdat het ook alle acties van elites/blues kan onderbreken en ze daardoor veel minder gevaarlijk maakt.
Voor zover ik weet zijn de blind en de dmg increase verschillende debuffs, dus al zou de blind wegvallen, dan blijft de 20 % dmg increase nog wel voor 4 seconde.

Eerlijk gezegt nooit veel op gelet gezien ik altijd m'n abilities zo cast dat vlak voordat bombardment hit, ze geblind worden..

(Iron skin > Bombardment > Blind > Paardje)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-11 07:16
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:45:
[...]

Bij de vorige patch was er een blue post die het had over ook al hebben ze CC resistance de dps bonus of andere bonussen blijven gewoon.
Dus ook al zijn ze niet blinded dan als nog hebben ze 4 sec 20% dps bonus erop.

• Mofkees
Gister ook DH omgebouwd maar M6 en een dikke EW set gevonden. Vraag me af of die samen met de DR ring met BW (+HFA) mee kunnen? Is AS trouwens belangrijk voor M6?

Zo hoef ik geen generator meer en kan prep of SS nemem. Op bracer slot heb ik ook wat meer vrijheid, bv reapers.

Char staat in sig. Items staan goed, stats en skills niet. I

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 18:12
Zojuist op seasons GR77 gecleared met mijn Wiz ^^
Zondag toen ik ook ging pushen, had ik 4 minuten voor de boss, krijg ik een klote boss (weet de naam niet).
Vandaag weer wat pushes gedaan, had 2 attemps waar ik 5 sec en 15 sec te kort kwam. Bij de een was ik 1 keer te vaak dood gegaan, andere was een te late conduit. Maar de aanhouder wint en gelukkig nog een GR77 weten te clearen.
GR78 waarschijnlijk nog te doen met met huidige gear en gems lvl, maar daarna is het toch een kwestie van hogere gems, lvl 80+.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Goldman schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:25:
Solo is het niet te doen idd, je hebt te veel 'random' layouts die uitgepluist moeten worden. Ook moet je handig gebruiken maken teleport en quest forwarding. Eentje TPtje terug naar town terwijl de ander de quest triggert.
Daar ben ik ook bang voor...echt erg slecht wat mij betreft. Dat conquest 'makkelijker' worden door geen groep bonus (gold find) is prima, het kan ook solo. Maar conquests die gewoon onhaalbaar zijn solo vind ik een beweging de verkeerde kant op.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Mofkees schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:13:
Gister ook DH omgebouwd maar M6 en een dikke EW set gevonden. Vraag me af of die samen met de DR ring met BW (+HFA) mee kunnen? Is AS trouwens belangrijk voor M6?

Zo hoef ik geen generator meer en kan prep of SS nemem. Op bracer slot heb ik ook wat meer vrijheid, bv reapers.

Damn jij heb wel lekkere rings zeg niet normaal die compass rose :)

grats met je 77, zit zelf nog op 72 maar dat was al weer 3 augments en 2 ancient pieces en 30 stricken levels terug :D

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Mofkees schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:13:

Denk dat dat het niet waard is. Ook verlies je dan je dmg reduc bracers (omdat je die niet kan proccen) en is uiteindelijk denk ik de potentie op hogere GR's zeer beperkt.

AS is niet zo boeiend voor M6, en de EW set ook niet persé. Zou een generator houden, dmg reduc bracers per sentry en F+R gebruiken.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

An1mA schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:34:
Zojuist op seasons GR77 gecleared met mijn Wiz ^^
Zondag toen ik ook ging pushen, had ik 4 minuten voor de boss, krijg ik een klote boss (weet de naam niet).
Vandaag weer wat pushes gedaan, had 2 attemps waar ik 5 sec en 15 sec te kort kwam. Bij de een was ik 1 keer te vaak dood gegaan, andere was een te late conduit. Maar de aanhouder wint en gelukkig nog een GR77 weten te clearen.
GR78 waarschijnlijk nog te doen met met huidige gear en gems lvl, maar daarna is het toch een kwestie van hogere gems, lvl 80+.
Gz, moet zelf na een 10 levels per gem erbij te hebben gekregen ook nog maar eens proberen :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 08:54
Gister ook wat drops voor de DH ontvangen, ok de website is nog niet uptodate.

Kan nog niet m6 (heb nog maar 3 items) dus eerst maar met multishot de boel neerhalen.
Mis wel de F/R ringen (die mis ik ook nog op de barb), maar 500M+ hits komen al regelmatig voor.
Nu nog de gems upgraden en nog hopen op een amu met sock.
En heb nog steeds niets voor het wapen slot van de Kanai Cube voor een dh.

[ Voor 25% gewijzigd door pstalman op 26-01-2016 11:31 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Mofkees
UTADDICT schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:08:
[...]

Denk dat dat het niet waard is. Ook verlies je dan je dmg reduc bracers (omdat je die niet kan proccen) en is uiteindelijk denk ik de potentie op hogere GR's zeer beperkt.

AS is niet zo boeiend voor M6, en de EW set ook niet persé. Zou een generator houden, dmg reduc bracers per sentry en F+R gebruiken.
De DR ring geeft 60%, is toch dik superior tov de bracers. Bovendien heb je een active skill slot meer. Dus op het gebied van DR zit het wel goed.

BW geeft 125% dps, daar kan EW niet tegenop. De vraag is of de active skill+1 extra primary dat kunnen opvangen.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:59
Zarhrezz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:38:
[...]

Daar ben ik ook bang voor...echt erg slecht wat mij betreft. Dat conquest 'makkelijker' worden door geen groep bonus (gold find) is prima, het kan ook solo. Maar conquests die gewoon onhaalbaar zijn solo vind ik een beweging de verkeerde kant op.
Helemaal mee eens, ik vind de 'no set' challenge wel geinig, maar die had ik vorig season al gedaan dus nu is het gewoon gems lvlen en ancient gear sprokkelen. Ik vind het niet heel erg leuk (om het weer te doen).

De 50m gold buiten de vault vond ik wel geinig, die had ik nog nooit gedaan. Als je speedrun wil doen (1 uur alle acts) ik wil best mee doen/proberen.
Hoe bevalt de M6 / Multishot? En al een leuk niveautje grift cleard?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Goldman schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:42:

[...]

Hoe bevalt de M6 / Multishot? En al een leuk niveautje grift cleard?
Bevalt erg goed!

Het is duidelijk minder krachtig dan CA M6 maar ik vind de speelstijl heel prettig. Niet hoeven mikken scheelt een boel. :P

Solo haal ik zowel met cold (max 3 sentries) en fire (max 5 sentries) pakweg level 68, misschien 69 als het een goede is. Verbazingwekkend genoeg zit daar weinig verschil tussen ondanks dat je de dmg van 2 sentries en convention of elements mist. Het voordeel van cold is de CC. Zeker met frostburn en iceblink is dat erg fijn.

Als ik een fatsoenlijke ancient manticore vind ga ik terug naar CA, want daar zit domweg meer potentie in momenteel.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren aan de laatste char begonnen: de Crusader.
De eerste 10 levels gingen moeizaam, maar nu (lvl25) is ie al zo belachelijk sterk :P
Het wordt leuk om deze naar lvl70 te brengen! Erg leuke spells en powers heeft deze :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-11 07:12
Spelen mensen hier op de PS4? Kwam hem goedkoop tegen ergens en twijfel nog. Verder ben ik benieuwd of de updates van de pc niet veel later ook naar de PS4 komen...

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

weszz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:51:
Spelen mensen hier op de PS4? Kwam hem goedkoop tegen ergens en twijfel nog. Verder ben ik benieuwd of de updates van de pc niet veel later ook naar de PS4 komen...
Veel updates voor de PC komen ook naar de PS4, maar sommige dingen ga je niet krijgen. Seasons zijn bijvoorbeeld PC only en dat gaat ook niet veranderen. Daarnaast is de omgeving op de consoles helemaal verneukt door cheaters, die je niet op de PC tegen komt. En het belangrijkste van allemaal: de aardigste en hulpvaardigste mensen spelen op de PC. ;)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Ik lees hier veel over seasons en was al benieuwd waar het over ging. Dat ze pc only zijn verklaart een hoop ;)
Cheaters hoor ik ook regelmatig maar heb ik zelf geen last van. Als ik co-op speel, speel ik met bekenden, nooit public.
Ik vermaak me in ieder geval prima op de PS4 d:)b
Ja hier :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:24

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:15:
[...]

In-geom dash monk (me), chicken WD, teleport wizard en een paardje crusader.

Was op zich wel te halen, maar wat kleine foutjes in coordinatie etc zorgde ervoor dat we in a1 een minuut of 2 achter liepen.. helaas niet weten goed te maken.

Wat hebben we er hiervan geleerd:
  • Laat degene met de langste laad tijden in town staan (zodat je geen secondes per act sluiten verliest terwijl je op ze wacht).
  • Zorg voor 3 high movement classes (in-geom monk, teleport wizards, danette dh's) de rest is te langzaam (sorry wd's, crusaders, non-in geom monks en barbs...), de movement speed bonus die ze kunnen halen vallen in het niets met de afstand die Vault, Dash en Teleport af kunnen leggen in dezelfde tijd, vooral als deze gespammed kunnen worden
  • De mindere mobile classes zijn met hoge movement speed wel ideaal om in town de quests te completen
  • Zodra je moet splitten, afspreken wie welke kant op gaat
.

Op zich deden we de meeste zaken wel goed (afstemmen), maar we liepen een paar keer verkeerd of moesten iets langer wachten dan nodig.. en helaas deed ons dat de das om
geinig, ben er ook met 3 andere aan begonnen. Gisteren test run gedaan, toen zaten we op 79 minuten,veel uitvogelen enzo. Op mijn 2e scherm guide er bij en gaan.
http://www.diablofans.com...-conquest-faq-walkthrough
Net nog een poging gedaan, toen zaten we net op de 69, 10 minuten moeten we nog winnen, maar er zijn veel truukjes die nog niet lekker gaan.

Wij doen het met 3 crusaders en 1 wiz. Een van de crusaders staat vooral in town om de quests in te leveren.
We hebben voor crusaders gekozen omdat die permanent op paardje kunnen zitten met klein beetje gear (die flail/shield set en een swiftmount in de cube). Levert 175% movement speed op. En dan met paar andere delen kom je snel boven de 200% terecht.
Ik hou de TP wizard redelijk bij, alleen hij kan soms wat creatief afsnijden.

Paar keer oefenen en het moet te doen zijn.

Weet eigenlijk niet waarom we voor de lastigste conquest hebben gekozen... Maar goed :P

Die 50M conquest was eigenlijk vrij simpel. Zag een gilded baron, TP naar town, Gold find gear aan en het was peanuts. (zat op 10k% goldfind, in een T6 rift (waren iemand aan het boosten) )

Battle.net Spud#2543

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Speel nu voornamelijk op PC, maar heb de game ook op PS4

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Mofkees schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:35:
[...]

De DR ring geeft 60%, is toch dik superior tov de bracers. Bovendien heb je een active skill slot meer. Dus op het gebied van DR zit het wel goed.

BW geeft 125% dps, daar kan EW niet tegenop. De vraag is of de active skill+1 extra primary dat kunnen opvangen.
Wat je niet moet vergeten is dat je met EW ook nog CoE of een andere ring kunt gebruiken. Dat is effectief ook weer 50% damage erbij. Er komt dan namelijk 1 jewelry slot in je cube of aan je vinger vrij.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

TepelStreeltje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:30:
[...]

Wij doen het met 3 crusaders en 1 wiz. Een van de crusaders staat vooral in town om de quests in te leveren.
We hebben voor crusaders gekozen omdat die permanent op paardje kunnen zitten met klein beetje gear (die flail/shield set en een swiftmount in de cube). Levert 175% movement speed op. En dan met paar andere delen kom je snel boven de 200% terecht.
Ik hou de TP wizard redelijk bij, alleen hij kan soms wat creatief afsnijden.
Denk dat tijdens onze runs ik als Dash monk en de TP wizards de snelste waren qua movement (ingeom + dash is aan de andere kant van de map in 5 seconde :P).

Ongelimiteerd teleporten / dashen is dan niet bij te houden, speelt de TP wiz wel met aether walker / genoeg resource regeneration om dit permanent te kunnen doen?

Succes in ieder geval, ik heb aan die ene poging genoeg gehad :) Ga wel een andere conquest doen voor de Journey.. ging mij meer om te kijken hoeveel moeite het nu zou kosten... en dat was toch wel meer dan ik initieel had ingeschat.
Heb beide versies, maar speel alleen maar PC, de ps4 is voor als er kameraden over de vloer zijn om samen te spelen.

De console versie krijgt vaak binnen enkele dagen van de PC de patch ook, dus qua versies lopen deze aardig gelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Sabrac op 26-01-2016 15:46 ]

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Denk dat tijdens onze runs ik als Dash monk en de TP wizards de snelste waren qua movement (ingeom + dash is aan de andere kant van de map in 5 seconde :P).

Ongelimiteerd teleporten / dashen is dan niet bij te houden, speelt de TP wiz wel met aether walker / genoeg resource regeneration om dit permanent te kunnen doen?

Succes in ieder geval, ik heb aan die ene poging genoeg gehad :) Ga wel een andere conquest doen voor de Journey.. ging mij meer om te kijken hoeveel moeite het nu zou kosten... en dat was toch wel meer dan ik initieel had ingeschat.

[...]

Heb beide versies, maar speel alleen maar PC, de ps4 is voor als er kameraden over de vloer zijn om samen te spelen.

De console versie krijgt vaak binnen enkele dagen van de PC de patch ook, dus qua versies lopen deze aardig gelijk.
Hoe werkt deze conquest eigenlijk? Gewoon story mode bij het begin beginnen en doorbeuken? Lijkt me lastig om deze in adventure mode te doen...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Haha, duidelijk. Qua concept klinkt het best leuk, maar als je echt helemaal door de story mode heen moet, wordt het inderdaad heel krap. Ik sla hem denk ik maar over, ga wel voor de GR45 zonder sets en 50+M gold. Of ik page 9 ook wil halen weet ik nog niet, heb er eigenlijk niet zoveel zin in, maar dat zien we t.z.t. wel weer ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:05:
Ik lees hier veel over seasons en was al benieuwd waar het over ging. Dat ze pc only zijn verklaart een hoop ;)
Cheaters hoor ik ook regelmatig maar heb ik zelf geen last van. Als ik co-op speel, speel ik met bekenden, nooit public.
Ik vermaak me in ieder geval prima op de PS4 d:)b

[...]

Ja hier :)
Same here! Vorige week begonnen, tevens mijn eerste Diablo. Mochten de PS4-ers nog op zoek zijn naar spelers om een potje coop te doen op niet al te hoog niveau; voeg me vooral toe!

• Mofkees
Wolf schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:02:
[...]

Wat je niet moet vergeten is dat je met EW ook nog CoE of een andere ring kunt gebruiken. Dat is effectief ook weer 50% damage erbij. Er komt dan namelijk 1 jewelry slot in je cube of aan je vinger vrij.
Heb nu in de andere ring slot dus de elusive ring voor 60%DR. (COE in de cube)

Misschien eens proberen met CoE/RoRG/frostburn/iceblink en zelfs APD erbij.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:43:
[...]

[...]

Geen idee wat gakkeroel voor gear er voor heeft ;P
build uit die thread gepakt ook.
Gaan het volgende week nog ff keer proberen, ben benieuwd of het lukt... In Geom is ook wel idee, maar je rushed overal doorheen, dus echt veel packs kom je ook niet tegen.

Battle.net Spud#2543

TepelStreeltje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:35:
[...]

Geen idee wat gakkeroel voor gear er voor heeft ;P
build uit die thread gepakt ook.
Gaan het volgende week nog ff keer proberen, ben benieuwd of het lukt... In Geom is ook wel idee, maar je rushed overal doorheen, dus echt veel packs kom je ook niet tegen.
Daarom werkt het perfect met de dash monk, 6 set rainment = dash doet damage en movement, je hoogste movement build word opeens je sterkste damage ability :) je one shot dus elites en vliegt door over de maps ^^

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:13:
[...]

Daarom werkt het perfect met de dash monk, 6 set rainment = dash doet damage en movement, je hoogste movement build word opeens je sterkste damage ability :) je one shot dus elites en vliegt door over de maps ^^
ja kak, moet ik zeker weer een monk levellen :P

Battle.net Spud#2543

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Net meteen bij het 1e griftje, niets aan de hand... Guardian gesloopt en bij het droppen van loot crashed hier heel de PC... Merken jullie sinds 2.4 ook meer crashes of ligt het gewoon aan mijn computer (iMac late 2009 -> staat op de planning om vervangen te worden maar toch...)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Enige waar ik last van heb zijn partial screen freezes als ik teveel effects op scherm heb (flashfire) >_<

Gisteren mijn TX speedfarm setup wat aangepast, tals neck omgeruild voor kymbo's gold en infinite depth voor ene ancient tals source met lekkere stats, nu op TX meer dan 7000% goldfind

Dus de eerstvolgende keer dat ik een baron tegenkom heb ik Avarice als het goed is en daarmee mijn Stash tab

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Thalaron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 05:13:
Net meteen bij het 1e griftje, niets aan de hand... Guardian gesloopt en bij het droppen van loot crashed hier heel de PC... Merken jullie sinds 2.4 ook meer crashes of ligt het gewoon aan mijn computer (iMac late 2009 -> staat op de planning om vervangen te worden maar toch...)
3x nu een CTD ervaren, maar geen volle pc crash

1) Dag 1 van season, teleport terug naar town, game crashed naar desktop (half uur later 2 anderen die hetzelfde hadden)
2) Dag 3-oid van season, in een rift, wederom 4 man party, CTD.
3) Dag 5-oid van season, wederom 4 man party, wederom een rift, CTD samen met een andere crusader die ook hetzelfde had.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Wolf schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:11:
[...]

Het is duidelijk minder krachtig dan CA M6 maar ik vind de speelstijl heel prettig. Niet hoeven mikken scheelt een boel. :P

[...]
Als ik een fatsoenlijke ancient manticore vind ga ik terug naar CA, want daar zit domweg meer potentie in momenteel.
En verdomd, gisteravond dropt de ancient Manticore. :+

Tis dat mijn profiel niet wil updaten maar het is een erg net exemplaar! Alleen heb ik niet genoeg souls om de 10% damage erop te rollen. :P

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Wolf schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:09:
[...]

En verdomd, gisteravond dropt de ancient Manticore. :+

Tis dat mijn profiel niet wil updaten maar het is een erg net exemplaar! Alleen heb ik niet genoeg souls om de 10% damage erop te rollen. :P
Wat voor crappy stat heb je op de DML weggehaald voor vit?
Of gewoon een foutje gemaakt en er geen disc op gezet..

Heb mijn M6 eens naar Cold omgezet. Werkt erg lekker!
GR65 gehaald met Physical en Fire. Vanavond eens kijken hoe Cold het op GR65+ doet.

Intussen gems aan het levelen om op m'n ancient pieces te knallen, elk beetje extra DEX helpt natuurlijk! :P

<GoT>NightStalker

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

schaapiej schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:16:
[...]

Wat voor crappy stat heb je op de DML weggehaald voor vit?
Of gewoon een foutje gemaakt en er geen disc op gezet..

[...]
Bleed damage :+

[ Voor 31% gewijzigd door Blaat op 27-01-2016 08:20 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Gisteren GR65 gedaan op mijn DMO wizz. Eerst een 55 om aan de gameplay te wennen, maar het lijkt alsof die spec bedoeld is voor hoge rifts, want 55 was lastiger dan 65.

Daarna nog 3 pogingen op GR70. Eerste ging mis, waarschijnlijk omdat ik nog aan de spec aant wennen ben. Maar ook omdat m'n gems nog 55-58 zijn. De tweede ging mis omdat er gewoon geen density was en maar 3 elite packs op de eerste 2 floors(wat best lange floors waren), hierdoor al ruim voor de guardian geen tijd meer. De derde ging mis omdat ik Ghom kreeg als boss, in de barracks waar hij niet door deuren kan. Dat gecombineerd met lage gems, maakte dat ik het met 10 seconde miste of zo.

Ik twijfel of ik eerst even gems moet uppen of het gewoon nog moet proberen op 70. Ik weet dat het mogelijk is en eigenlijk lijkt het me wel de sport om het te halen met dit gem level :) Ach ik zie vanavond wel.

Helaas is m'n profiel niet geupdate zie ik, waar door je hier nog m'n talrasha farm build ziet en ik niet om feedback kan vragen. Ach, er zijn ergere dingen in het leven :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• 4th

4th

Zoals al vaker op de SG ts gezegd, geen bounty buff S5.

Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
Hey guys – just wanted to pop in and say that we don’t have any community buffs planned for this season.

The main reason is the one highlighted by other members of the community - while 2x buffs are super exciting while they’re active, they have negative effects at other times. The biggest is how demoralizing it can feel if you miss out on the community buff. One of the strengths of Diablo is when players feel they can play on their own schedule, when they feel like it. The 2x buffs really detract from a sense that any time is a perfectly good time to play. It can also cause people to burn themselves out trying to get the most out of the buff.
ye-roon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:22:
Gisteren GR65 gedaan op mijn DMO wizz. Eerst een 55 om aan de gameplay te wennen, maar het lijkt alsof die spec bedoeld is voor hoge rifts, want 55 was lastiger dan 65.

Daarna nog 3 pogingen op GR70. Eerste ging mis, waarschijnlijk omdat ik nog aan de spec aant wennen ben. Maar ook omdat m'n gems nog 55-58 zijn. De tweede ging mis omdat er gewoon geen density was en maar 3 elite packs op de eerste 2 floors(wat best lange floors waren), hierdoor al ruim voor de guardian geen tijd meer. De derde ging mis omdat ik Ghom kreeg als boss, in de barracks waar hij niet door deuren kan. Dat gecombineerd met lage gems, maakte dat ik het met 10 seconde miste of zo.

Ik twijfel of ik eerst even gems moet uppen of het gewoon nog moet proberen op 70. Ik weet dat het mogelijk is en eigenlijk lijkt het me wel de sport om het te halen met dit gem level :) Ach ik zie vanavond wel.

Helaas is m'n profiel niet geupdate zie ik, waar door je hier nog m'n talrasha farm build ziet en ik niet om feedback kan vragen. Ach, er zijn ergere dingen in het leven :)
Je kan met de Arcane orb beter op 60+ werken dan eronder. Gister nog een kleine push gedaan, had eerst een 68 net gecleared met lvl 50-55 gems en zonder ancient orb. Gister meteen dus een 70, klaar in 9m47s en daarna omdat ik het niet te laat wilde maken nog maar meteen een 73 (ipv standaard 1 ophogen zoals normaal). Die was klaar in 14m36s.

[ Voor 51% gewijzigd door 4th op 27-01-2016 08:57 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:32
4th schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:53:

Hey guys – just wanted to pop in and say that we don’t have any community buffs planned for this season.

The main reason is the one highlighted by other members of the community - while 2x buffs are super exciting while they’re active, they have negative effects at other times. The biggest is how demoralizing it can feel if you miss out on the community buff. One of the strengths of Diablo is when players feel they can play on their own schedule, when they feel like it. The 2x buffs really detract from a sense that any time is a perfectly good time to play. It can also cause people to burn themselves out trying to get the most out of the buff.
pff zonder bounties community buff kan ik mezelf er niet toe dwingen de hele avond bounties te runnen... terwijl ik die mats wel nodig heb :(

Diablo 3 Profiel

• 4th

4th

randomice schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:55:
[...]

pff zonder bounties community buff kan ik mezelf er niet toe dwingen de hele avond bounties te runnen... terwijl ik die mats wel nodig heb :(
Deden vorig seizoen standaard een bounty run wanneer we online kwamen en er nog niet zoveel mensen online waren. Als je dit op T10 doet heb je per dag 10 mats.. Moet wel lukken voor hele seizoen denk ik zo.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:59
Ik doe meestal aan het begin van de avond 1 bounty run op T7, even wat basic mats bij elkaar sprokkelen. En ik zit eigenlijk nooit zonder.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Ik kijk vaak even na wat ik nodig heb en welke act bonus is. Met Shadow met speed-gear heb je in een minuutje of 10 een act wel af...is goed te overzien voor solo farming.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Suicyder
  • Laatst online: 11:43
Volgens mij kreeg je iets minder mats ook in seizoen 4 bij een run, maar dat kan aan mij liggen.
De reden dat het demoraliserend zou werken als je de community buff mist door omstandigheden klopt wel, ik heb in S4 deze gemist en doordat erna niemand ze meer wou doen kon ik alles zelf gaan doen. Dat resulteert dan weer in minder zin om er moeite in te steken.

Ik doen nu vaak 1 volledige run per dag met wat anderen, split run en je bent zo klaar.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja ligt eraan wat je wil doen.
Ik probeer mijzelf er toe te zetten aan het begin 1 a 2 volle bountyruns te doen. Met het reorllen van legs gaat het hard :X

Bokkie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:04:
mja ligt eraan wat je wil doen.
Ik probeer mijzelf er toe te zetten aan het begin 1 a 2 volle bountyruns te doen. Met het reorllen van legs gaat het hard :X
Klopt, maar dan is dat de focus en doe ik extra rondjes en zoek ik een groepje...het is net waar ik aan bezig ben / zin in heb.

<GOT> Zarhrezz#2885

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 09:36
Voor bounties, ga lekker splitten in een group! Ieder doet een act. Als ze allemaal completed zijn moet je eerst de bonus act ophalen, vervolgens gaat de bonus naar een andere act en haal je die op etc. Zo heb je met z'n vieren en een kwartiertje tot 20 minuten alle acts afgerond en bergen mats. Avondje gassen en je hebt mats genoeg voor het seizoen!

Let erop dat de bonus naar een andere act gaat als je ophaalt! Je mag dus gerust van tevoren alle act's afgerond hebben!

Gisteren een nieuwe muis binnen gekregen. logitech G303 met een G mousepad. Gisteren even HEEL kort geprobeert en bevalt me tot nu toe al erg goed. Ding heeft alleen een firmware update nodig (voor een muis:). En ik moet nog even met de instellingen gaan klooien, maar dat komt goed. Vorige muis was een jaartje of tien oud en (icm mijn oude mousepad) flipte vaak ongecontroleerd over het scherm. Waarschijnlijk een te oude vieze mousepad. Gezien de muis een standaard muisje was met 2 knoppen en een scrollwieletje is alles een verbetering:)

[ Voor 36% gewijzigd door boomr op 27-01-2016 09:19 ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Beste is inderdaad een split group vinden/maken en dan 3 a 4 runs doen zodat je klaar bent de rest van de avond, 4 runs is dan 40 mats van elk, moet wel in een 30 a 45 mins lukken met wat speedrunners

• 4th

4th

lj_tree schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:17:
Voor bounties, ga lekker splitten in een group! Ieder doet een act. Als ze allemaal completed zijn moet je eerst de bonus act ophalen, vervolgens gaat de bonus naar een andere act en haal je die op etc. Zo heb je met z'n vieren en een kwartiertje tot 20 minuten alle acts afgerond en bergen mats. Avondje gassen en je hebt mats genoeg voor het seizoen!

Let erop dat de bonus naar een andere act gaat als je ophaalt! Je mag dus gerust van tevoren alle act's afgerond hebben!
Zolang je maar 1 bounty in act 3 en 1 bounty in act 4 niet doet anders gaat het mogelijk mis ;)

• boomr
4th schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:19:
[...]

Zolang je maar 1 bounty in act 3 en 1 bounty in act 4 niet doet anders gaat het mogelijk mis ;)
Nopes! Je mag ze gerust doen! als je ze maar in de juiste volgorde ophaalt. Ik begrijp wat je bedoeld gezien dat beiden in dat kasteel is (naam even kwijt), maar wij hebben tot op heden nog altijd beide cashes met bonus gehad! Lijkt me stug dat we altijd geluk hebben gehad:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• 4th

4th

lj_tree schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:20:
[...]

Nopes! Je mag ze gerust doen! als je ze maar in de juiste volgorde ophaalt. Ik begrijp wat je bedoeld gezien dat beiden in dat kasteel is (naam even kwijt), maar wij hebben tot op heden nog altijd beide cashes met bonus gehad! Lijkt me stug dat we altijd geluk hebben gehad:)
Helaas heeft niet iedereen dezelfde ervaring hiermee, mogelijk dat er op later tijdstip een fix is geweest maar niemand het daarna nog uit wilde proberen :D

Verwijderd

Sabrac schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:34:
[...]

3x nu een CTD ervaren, maar geen volle pc crash

1) Dag 1 van season, teleport terug naar town, game crashed naar desktop (half uur later 2 anderen die hetzelfde hadden)
2) Dag 3-oid van season, in een rift, wederom 4 man party, CTD.
3) Dag 5-oid van season, wederom 4 man party, wederom een rift, CTD samen met een andere crusader die ook hetzelfde had.
Vrijwel gelijk aan Sabrac, Zo'n beetje om de dag een CTD (geen complete Pccrash) zowel solo als in party, maar wel met 1 gemene deler. Altijd vlak na teleport to town. Zijn er 3 bij mij in de clan naast mij die daar last van hebben, de rest niet. (2x crus, 1xdh en 1wiz)
[...]

Ik zeg, dan heb je geluk gehad. Nog steeds hebben we er last van en ja, we halen ze op in de juiste volgorde.

• randomice
Bokkie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:19:
Beste is inderdaad een split group vinden/maken en dan 3 a 4 runs doen zodat je klaar bent de rest van de avond, 4 runs is dan 40 mats van elk, moet wel in een 30 a 45 mins lukken met wat speedrunners
Dat zijn 8 rerolls , die heb ik er binnen 1 minuut doorheen met mijn geluk qua items.. :'( . Invoker ancient items willen echt niet :|

Diablo 3 Profiel

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 20:21
4th schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:23:
[...]

Helaas heeft niet iedereen dezelfde ervaring hiermee, mogelijk dat er op later tijdstip een fix is geweest maar niemand het daarna nog uit wilde proberen :D
Het gebeurt (met randoms) idd zo vaak dat er noobs tijdens bounty runs willekeurige acts completen en inleveren waardoor je dus bonus cache's mist.. :F

• ye-roon

ye-roon

knaak

[...]

Je kan met de Arcane orb beter op 60+ werken dan eronder. Gister nog een kleine push gedaan, had eerst een 68 net gecleared met lvl 50-55 gems en zonder ancient orb. Gister meteen dus een 70, klaar in 9m47s en daarna omdat ik het niet te laat wilde maken nog maar meteen een 73 (ipv standaard 1 ophogen zoals normaal). Die was klaar in 14m36s.

[video]

[video]
Ik denk persoonlijk dat ik teveel AD heb nu, heb maar 43% crit chance. Ik moet dat eigenlijk wat hoger hebben. Maar met rerollen kwam ik eerder op 20% AD dan op maar iets van CHC.

Ook zie ik dat je 70+ gems hebt atm, heb je nog gefarmed gister?

Gebruik je veel shift om op 1 plek te blijven? Na paar riftjes was me linker hand beetje stijf van shift ingedrukt houden :p

Also je wand is vele malen beter dan de mijne :) Verder is onze gear redelijk hetzelfde. Also, ik heb de enchantress mee, niet de templar, maar dat moet niet veel uitmaken denk :)

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
randomice schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:35:
[...]

Dat zijn 8 rerolls , die heb ik er binnen 1 minuut doorheen met mijn geluk qua items.. :'( . Invoker ancient items willen echt niet :|
Heb je ook niet nodig, je kunt veel beter bezig gaan met de LoN build. Deze is velen malen sterker en vrij eenvoudig bij elkaar te krijgen.
Ik was zelf eerst ook veel te druk met de invoker, echter had ik die behoorlijk geoptimaliseerd en kwam ik voor het efficient farmen niet boven de GR65 uit.
Terwijl ik met een LoN build GR70 speedfarm in 4-6min gemiddeld.

Huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...alloot-2510/hero/73080249

Ik gebruik dus nog een swiftmount en stormshield dat is ~30-40% physical minder dan mogelijk, geen hexing pants, mis nog een ancient ring, miss CDR en Area dmg op mijn gauntlets.

Oftwel met een beetje extra optimalisatie speedfarm je ~GR74 hier makkelijk mee als solo speler.

• randomice
T-homas schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Heb je ook niet nodig, je kunt veel beter bezig gaan met de LoN build. Deze is velen malen sterker en vrij eenvoudig bij elkaar te krijgen.
Ik was zelf eerst ook veel te druk met de invoker, echter had ik die behoorlijk geoptimaliseerd en kwam ik voor het efficient farmen niet boven de GR65 uit.
Terwijl ik met een LoN build GR70 speedfarm in 4-6min gemiddeld.

Huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...alloot-2510/hero/73080249

Ik gebruik dus nog een swiftmount en stormshield dat is ~30-40% physical minder dan mogelijk, geen hexing pants, mis nog een ancient ring, miss CDR en Area dmg op mijn gauntlets.

Oftwel met een beetje extra optimalisatie speedfarm je ~GR74 hier makkelijk mee als solo speler.
Tsja ik vind lon pony echt geen hol aan. Dat is geen diablo voor mij. Beetje rondrennen en alles dood zien gaan.

Diablo 3 Profiel

• 4th

4th

ye-roon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:41:
[...]

Ik denk persoonlijk dat ik teveel AD heb nu, heb maar 43% crit chance. Ik moet dat eigenlijk wat hoger hebben. Maar met rerollen kwam ik eerder op 20% AD dan op maar iets van CHC.

Ook zie ik dat je 70+ gems hebt atm, heb je nog gefarmed gister?

Gebruik je veel shift om op 1 plek te blijven? Na paar riftjes was me linker hand beetje stijf van shift ingedrukt houden :p

Also je wand is vele malen beter dan de mijne :) Verder is onze gear redelijk hetzelfde. Also, ik heb de enchantress mee, niet de templar, maar dat moet niet veel uitmaken denk :)
Had sinds me 68 poging wel een 10-12 lvls op me gems erbij ja (en ancient orb met slechte stats). Verder gebruik ik de shift vooral om niet te bewegen. Teleport liever naar target om zo niet de endless walk bonus te verliezen. Doe dit eigenlijk met al me characters, shift inhouden, ondertussen meer een gewoonte dus heb geen last meer van me pink ;)

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
randomice schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:55:
[...]

Tsja ik vind lon pony echt geen hol aan. Dat is geen diablo voor mij. Beetje rondrennen en alles dood zien gaan.
Pony zit er puur in voor de speed en het beetje extra dmg dat het doet. Bombardment doet 80% van de dmg en ik vind het een stuk uitdagender spelen dan stil staan met 20 APS dom hakken en wachten tot dat alles langzaam dood gaat :+ .

Maarja speelstijlen zullen wel verschillen :)

• boomr
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Vrijwel gelijk aan Sabrac, Zo'n beetje om de dag een CTD (geen complete Pccrash) zowel solo als in party, maar wel met 1 gemene deler. Altijd vlak na teleport to town. Zijn er 3 bij mij in de clan naast mij die daar last van hebben, de rest niet. (2x crus, 1xdh en 1wiz)

[...]

Ik zeg, dan heb je geluk gehad. Nog steeds hebben we er last van en ja, we halen ze op in de juiste volgorde.
Heb even rondgezocht en als ik de overige berichten mag geloven blijkt dat we inderdaad echt mazzel hebben gehad. afgelopen weekend zeker 6 volledige runs (dus alle act's) op een avond gedaan en GEEN bonus-cache gemist. dat is nog eens mazzel:) dat compenseert het geneuzel bij kadala dan weer een beetje. 2x 700 shards geel en blauw achter elkaar:)

Verwijderd

lj_tree schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:07:
[...]

Heb even rondgezocht en als ik de overige berichten mag geloven blijkt dat we inderdaad echt mazzel hebben gehad. afgelopen weekend zeker 6 volledige runs (dus alle act's) op een avond gedaan en GEEN bonus-cache gemist. dat is nog eens mazzel:) dat compenseert het geneuzel bij kadala dan weer een beetje. 2x 700 shards geel en blauw achter elkaar:)
Zal het vanavond ff testen ;) (die bounties dan he... Kadala is lief voor me vanavond... Toch? :) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 10:14 ]

Jammer dat die community buff er niet komt, maar aan de andere kant wel begrijpelijk! Daarnaast voegt een xp buff ook niets toe gezien de snelheid waarmee de paragon levels momenteel ook omhoog gaan.

Gisteren was het druk op de SG's teamspeak server; meer dan 44 mensen online en 8 groepjes actief (niet alle groepjes waren vol) en solo pushes :P 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• 4th

4th

Vidra schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:13:
[...]

Jammer dat die community buff er niet komt, maar aan de andere kant wel begrijpelijk! Daarnaast voegt een xp buff ook niets toe gezien de snelheid waarmee de paragon levels momenteel ook omhoog gaan.

Gisteren was het druk op de SG's teamspeak server; meer dan 44 mensen online en 8 groepjes actief (niet alle groepjes waren vol) en solo pushes :P 8)
Is weer gezellig druk, sommige mensen heb ik nog niet gesproken in de laatste 2 weken omdat we steeds in verschillende parties zitten zelfs :P

Maar hoop dat het aanhoudt na de eerste 3 weken ;)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:50

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ye-roon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:41:
[...]
Ik heb van mijn space bar de 'sta stil button' gemaakt. Dat vind ik wat fijner spelen dan shift..

Afgelopen paar dagen op HC gespeeld en gisteren dropte er een leuke Shenlong's Fist of Legend. Ik kan nog wat rerollen, ben er nog niet uit wat. Op HC is vita wel fijn, echter is CDR ook lekker. Damage zou evt ook nog iets hoger kunnen... Grift 51 is erg goed te doen. Zodra ik vita op mijn helm heb ga ik weer wat pushen :).

Battle.net || Strava

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

4th schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:18:
[...]

Is weer gezellig druk, sommige mensen heb ik nog niet gesproken in de laatste 2 weken omdat we steeds in verschillende parties zitten zelfs :P

Maar hoop dat het aanhoudt na de eerste 3 weken ;)
Was gezellig op ts gisteren!

Op jullie aanraden na het riftjes runnen nog even in public een T10 bounty run gedaan en 2x een reroll op die manticore die ik kreeg. Tweede reroll was het raak, toen was ie ancient. O+

• Kroketje
  • Laatst online: 09-11 16:46
[...]

Het is wel degelijk zo dat Act III en IV (soms?) bugged zijn bij het inleveren. Als Act IV de bonus is, en je staat in Act IV, kan het zomaar zijn dat Act III ingeleverd wordt. Gister heb ik dat nog gehad. Er zal vast wel een verklaring voor zijn, maar gister stonden we wel even raar te kijken toen we maar 1 kistje kregen van een andere Act.

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Wolf schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:20:
[...]

Was gezellig op ts gisteren!
Kan er iemand nog eens ff uitleggen of aanduiden hoe je op de TS geraakt?

Is soms wel leuker dan zelf heel de avond doelloos, alleen te liggen spelen

<GoT> Brain3#2873

Brain3 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:29:
[...]

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

1) Teamspeak downloaden op www.teamspeak.com;
2) Client installeren;
3) Inloggen op ts.solidaritygaming.com - gebruik je battletag als nickname (met je voornaam tussen haakjes); bijvoorbeeld Vydra#2644 (HP)

8)

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 27-01-2016 10:36 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Bestaat die d3 app-groep nog? Heb me al een tijdje geleden aangemeld.. :D

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• ye-roon

ye-roon

knaak

4th schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:01:
[...]

Had sinds me 68 poging wel een 10-12 lvls op me gems erbij ja (en ancient orb met slechte stats). Verder gebruik ik de shift vooral om niet te bewegen. Teleport liever naar target om zo niet de endless walk bonus te verliezen. Doe dit eigenlijk met al me characters, shift inhouden, ondertussen meer een gewoonte dus heb geen last meer van me pink ;)
Ik speel meerendeel characters die veel bewegen, dus shift stil staan is pijnlijk na tijdje :)

Het probleem was vooral dat me teleport niet altijd up was. Maar ook dat ik zelfs met Aquila soms door 1 attack (die moon clan speer gooiertjes en die female demons met die vuurballen) procte omdat me bubble nog niet stond. Ach, ik ga de 70 sowieso wel halen. Vandaag. Al hoop ik nog op een betere ancient wand, wand die van mij is crap (maar beter dan een normale).
retlaw schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:18:
[...]

Ik heb van mijn space bar de 'sta stil button' gemaakt. Dat vind ik wat fijner spelen dan shift..

Afgelopen paar dagen op HC gespeeld en gisteren dropte er een leuke Shenlong's Fist of Legend. Ik kan nog wat rerollen, ben er nog niet uit wat. Op HC is vita wel fijn, echter is CDR ook lekker. Damage zou evt ook nog iets hoger kunnen... Grift 51 is erg goed te doen. Zodra ik vita op mijn helm heb ga ik weer wat pushen :).
Ook wel een plan, al moet ik dan een andere knop vinden om dialogen snel te skippen, dat doe ik nu met space.

• randomice
T-homas schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:04:
[...]

Pony zit er puur in voor de speed en het beetje extra dmg dat het doet. Bombardment doet 80% van de dmg en ik vind het een stuk uitdagender spelen dan stil staan met 20 APS dom hakken en wachten tot dat alles langzaam dood gaat :+ .

Maarja speelstijlen zullen wel verschillen :)
Ik zeg ook niet dat dom hakken leuk is ;) . Daarom heb ik een nieuwe crus met Blessed shield LoN aangemaakt.

Diablo 3 Profiel

• 4th

4th

Brain3 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:29:
[...]

Vydra was me net voor, je link naar je battle.net profiel komt als een 404 error terug btw

UTADDICT schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:32:
Bestaat die d3 app-groep nog? Heb me al een tijdje geleden aangemeld.. :D
Ja hoor - er zijn zelfs twee app groepen; eentje voor Solidarity Gaming en eentje voor GoT. De vraag is dan eerst bij welke groep je wilt :P Voor de GoT app kan je ook Retlaw even een pm sturen op het forum :P Voor de SG app kan je mij een pm sturen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 27-01-2016 10:35 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Kroketje schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:27:
[...]

Het is wel degelijk zo dat Act III en IV (soms?) bugged zijn bij het inleveren. Als Act IV de bonus is, en je staat in Act IV, kan het zomaar zijn dat Act III ingeleverd wordt. Gister heb ik dat nog gehad. Er zal vast wel een verklaring voor zijn, maar gister stonden we wel even raar te kijken toen we maar 1 kistje kregen van een andere Act.
Is een hele logische verklaring voor; A3 en A4 hebben dezelfde town.

<GoT>NightStalker

• Mofkees
Mofkees schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:53:
[...]

Heb nu in de andere ring slot dus de elusive ring voor 60%DR. (COE in de cube)

Misschien eens proberen met CoE/RoRG/frostburn/iceblink en zelfs APD erbij.
dus nu ice blink maar naar 25 gebracht en de bovenstaande build uitgeprobeerd. Verbazingwekkend hoe snel profile deze keer wel mee update't.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/72531650

3 runs gedaan G63/G65 snel gehaald en G69 op 15:38 uitgekommen, maar wat wil je met een brake verbinding die soms naar 3kms schiet hier :) Gelukkig ben ik vanavond wel thuis om het verder uit te zoeken.

Of APD werkt ben ik er nog niet uit. Zei en frostburn zouden hem proc'cen maar de mobs staan meestal te ver weg. Volgens mij zie je dat ook niet direct terug op je char sheet wanneer APD proc't? In dat geval misschien toch maar een reaper's nemen. Kan nu al voor 90% van de tijd cluster spammen door prep erbij te nemen. Dat is toch erg lekker.

Wel jammer dat er weinig zin is om ice blink verder te upgraden. Ze zouden bij de primaries misschien iets van +0.2% damage bij chilled enemies erbij moeten doen.

randomice schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Ik zeg ook niet dat dom hakken leuk is ;) . Daarom heb ik een nieuwe crus met Blessed shield LoN aangemaakt.
Je kan altijd nog m'n Punishing fury LoN conversie proberen ;)
Vereist positioning, wat meppen, wat fire-and-forget en tactisch gebruik van Conviction (ik ga straks de guide updaten met die skill). Pluspunten van de build: Orlash wordt je favoriete RG en je kunt doorgaans chatten zonder dat je meteen dood bent of stopt met damage doen.

Het spelletje is wel wat belachelijk geworden...met 140K DPS T6 doen. Ik draag op amulet, ring en shoulders niets en dan nog 4 pieces dex gear...

<GOT> Zarhrezz#2885

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:50

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ye-roon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:32:
[...]
Ook wel een plan, al moet ik dan een andere knop vinden om dialogen snel te skippen, dat doe ik nu met space.
ik heb daar de 'E' voor gemapped :). en een button op mijn muis...

Battle.net || Strava

Zarhrezz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Het spelletje is wel wat belachelijk geworden...met 140K DPS T6 doen. Ik draag op amulet, ring en shoulders niets en dan nog 4 pieces dex gear...
Blizzard is de casual speler tegemoet gekomen om sneller plvl's te kunnen verkrijgen, de meer hardcore Diablo spelers maken hier handig gebruik van om ontzettend snel te kunnen levelen zodra speed GR60+ en/of ultra speed TX rifts gedaan kunnen worden.

Komende vrijdag is de season 2 weken uit, en zijn er al mensen die meer dan 1300 plvl's hebben (dmv botting ofzo...) en deze season duurt circa 3 maanden dus dit gaat natuurlijk absurde vormen aannemen. Tenzij Blizzard het verkrijgen van de plvl's gaat maximaliseren danwel afschaffen. :+

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:18
GR lvl 60 kunnen clearen op mijn Invoker crusader. Het verbaast me hoe snel ik alle gear heb kunnen krijgen. Ik moet alleen nog een fatsoenlijk wapen met AS en RDC en mijn stricken is nog lvl 0 haha Verder heb ik nog amper ancient gear, dus er zit nog heel veel rek in. Ook heb moet ik nog een betere ring vinden. krijg echt amper ringen vreemd genoeg.
Nitrogun schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:24:
GR lvl 60 kunnen clearen op mijn Invoker crusader. Het verbaast me hoe snel ik alle gear heb kunnen krijgen. Ik moet alleen nog een fatsoenlijk wapen met AS en RDC en mijn stricken is nog lvl 0 haha Verder heb ik nog amper ancient gear, dus er zit nog heel veel rek in. Ook heb moet ik nog een betere ring vinden. krijg echt amper ringen vreemd genoeg.
Een gem levelen is inmiddels peanuts; gisteren hebben wij ook een paar speedruns gedaan om een gems te levelen van 0 naar 50 ... uurtje; volgens mij waren we zo'n uurtje bezig, daarvoor TX speedruns gedaan voor de rift keys. Ik heb er wel voldoende, maar andere doorgaans niet ;)

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:18
Vidra schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:30:
[...]

Een gem levelen is inmiddels peanuts; gisteren hebben wij ook een paar speedruns gedaan om een gems te levelen van 0 naar 50 ... uurtje; volgens mij waren we zo'n uurtje bezig, daarvoor TX speedruns gedaan voor de rift keys. Ik heb er wel voldoende, maar andere doorgaans niet ;)
Ja als je keys hebt gaat het best snel. Mijn thorns gem is al wel 53, maar die kwam ook van 0 een paar daarvan waren empowered, maar dan nog kostte het me iets van 15 keys. Vanavond weer verder, TX speedruns is wel goed idee om keys te krijgen.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteravond ook nog een uurtje TX speedruns gepakt voor keys, heb er nu 30+. Vanavond lekker griften, hoop velen op TS te spreken! Tijd voor P600+ en tussendoor de set dungeon masteren, zodat ik naar de volgende journey page kan ;).

adamvansanten schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:38:
Gisteravond ook nog een uurtje TX speedruns gepakt voor keys, heb er nu 30+. Vanavond lekker griften, hoop velen op TS te spreken! Tijd voor P600+ en tussendoor de set dungeon masteren, zodat ik naar de volgende journey page kan ;).
Nuff said 8)

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Net GR 68 gecleared met m'n Leapquake barb.
Met wat tweaking moet 70 wel lukken.

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Lopen jullie eigenlijk standaard met hoarding gem tijdens tx runs? Ik wel zodat je zo vaak mogelijk je rifts kan empoweren. Het levert ook nog movespeed op tijdens de tx runs dus bevalt me prima.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jup gold en toughness :P (goldwrap) kan ik tenminsten in meuk blijven staan als ik DB's moet oppakken
Helft laat ik trouwens liggen of wordt niet opgepakt door mijn pet.

• 4th

4th

tdjager schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:06:
Lopen jullie eigenlijk standaard met hoarding gem tijdens tx runs? Ik wel zodat je zo vaak mogelijk je rifts kan empoweren. Het levert ook nog movespeed op tijdens de tx runs dus bevalt me prima.
Gold doe ik wel op hogere grifts verzamelen, de lagere (onder de 60) empoweren. Heb er nog geen hoarder voor gebruikt, nadeel is dat je het zelf moet killen, in teamverband is het dus niet echt veel meer.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Tot vanavond! :>

Inderdaad de boon of hoarding is handig tijdens het farmen van rift keys om hiermee ook meteen weer extra geld te verdienen voor de empowered rifts :) Hiervoor dien je de mobs wel een keer geraakt te hebben, danwel dotten - om het ook te laten gelden als een "kill". Als WD heb ik daar doorgaans geen probleem mee 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Vidra op 27-01-2016 13:32 ]

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 00:14
Yup, dankzij de pet stromen de miljoenen binnen. d:)b

Dit is trouwens een leuke speedfarm build voor de wizard zonder dat je extreme gear nodig hebt.
Gebruik een variatie erop en rifts + bounties gaan als een malle. :)

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ha iedereen, ik kom vanavond/ morgen weer eens seasons spelen na er een tijdje uitgeweest te zijn. Speel meestal monk, maar zit erover te denken om eens iets anders te proberen. Leuke build hierboven...wil wizard wel eens proberen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ervig op 27-01-2016 15:51 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Ervig schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:45:
Ha iedereen, ik kom vanavond/ morgen weer eens seasons spelen na er een tijdje uitgeweest te zijn. Speel meestal monk, maar zit erover te denken om eens iets anders te proberen. Is wizard dit seizoen een beetje aan te raden?
Ik zou zeggen lees de laatste 3 pagina's van dit forum even door! Dat voorkomt vragen naar de bekende weg :+

Krijg je ook meteen even een update over al datgene wat aangepast is in patch 2.4 (en dus ook in Season 5), waarna je helemaal klaar bent om 'the Sanctuary' te gaan verkennen. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Vidra op 27-01-2016 15:53 ]

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Haha te laat Vidra, had mijn post al aangepast ;) (Ervig wijzigde deze reactie 27-01-2016 15:51 (13%) :P )

Maar zeker even leuk om te kijken wat er veranderd is. Dank!

[ Voor 69% gewijzigd door Ervig op 27-01-2016 15:56 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ha iedereen, ik kom vanavond/ morgen weer eens seasons spelen na er een tijdje uitgeweest te zijn. Speel meestal monk, maar zit erover te denken om eens iets anders te proberen. Leuke build hierboven...wil wizard wel eens proberen :)
Wizard is zeker aan te raden. Ik speel er zelf (nog) geen dit seizoen, maar de builds die je langs ziet komen zijn divers en enorm sterk.

Ervig schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:52:
Haha te laat Vidra, had mijn post al aangepast ;)

Maar zeker even leuk om te kijken wat er veranderd is. Dank!
Ha iedereen, ik kom vanavond/ morgen weer eens seasons spelen na er een tijdje uitgeweest te zijn. Speel meestal monk, maar zit erover te denken om eens iets anders te proberen. Is wizard dit seizoen een beetje aan te raden?
Nee hoor ;) Jij was te laat ... maar het advies staat nog steeds :D

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ik zie je vanavond wel online, dan hebben we het er wel over, haha ;) Even snel door met werk. Laters!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraag ik heb nu ancient hammer jammers http://us.battle.net/d3/en/item/hammer-jammers als goed bergrijp die ik heb Blind, Immobilize, of Stun heb daar doe ik dan alleen meer dmg op of doe ik op alles meer dmg op na dat ik iemand heb Blind, Immobilize, of Stun heb

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Motaro schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:09:
vraag ik heb nu ancient hammer jammers http://us.battle.net/d3/en/item/hammer-jammers als goed bergrijp die ik heb Blind, Immobilize, of Stun heb daar doe ik dan alleen meer dmg op of doe ik op alles meer dmg op na dat ik iemand heb Blind, Immobilize, of Stun heb
Tegen enemies die de genoemde conditie hebben, door je de extra damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Vanmiddag dacht ik: Oh wow, ik heb weer 'n paar K mats dus ik kan proberen een mooie ancient bow te craften, maar daar ben je zo doorheen zeg... :( van 't weekend maar weer farmen. Zie nog n mooie tip hierboven voor Boon of the Hoarder, ga ik die maar eens levelen (Y)

Net nog wel een grift lvl 62 gecleard dus gaat de goede kant op!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

oke

dat dacht ik zelf ook

[ Voor 7% gewijzigd door Motaro op 27-01-2016 16:12 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Pagina: 1 ... 69 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.