Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:15:
[...]
In-geom dash monk (me), chicken WD, teleport wizard en een paardje crusader.
Was op zich wel te halen, maar wat kleine foutjes in coordinatie etc zorgde ervoor dat we in a1 een minuut of 2 achter liepen.. helaas niet weten goed te maken.
Wat hebben we er hiervan geleerd:
- Laat degene met de langste laad tijden in town staan (zodat je geen secondes per act sluiten verliest terwijl je op ze wacht).
- Zorg voor 3 high movement classes (in-geom monk, teleport wizards, danette dh's) de rest is te langzaam (sorry wd's, crusaders, non-in geom monks en barbs...), de movement speed bonus die ze kunnen halen vallen in het niets met de afstand die Vault, Dash en Teleport af kunnen leggen in dezelfde tijd, vooral als deze gespammed kunnen worden
- De mindere mobile classes zijn met hoge movement speed wel ideaal om in town de quests te completen
- Zodra je moet splitten, afspreken wie welke kant op gaat
.
Op zich deden we de meeste zaken wel goed (afstemmen), maar we liepen een paar keer verkeerd of moesten iets langer wachten dan nodig.. en helaas deed ons dat de das om
geinig, ben er ook met 3 andere aan begonnen. Gisteren test run gedaan, toen zaten we op 79 minuten,veel uitvogelen enzo. Op mijn 2e scherm guide er bij en gaan.
http://www.diablofans.com...-conquest-faq-walkthrough
Net nog een poging gedaan, toen zaten we net op de 69, 10 minuten moeten we nog winnen, maar er zijn veel truukjes die nog niet lekker gaan.
Wij doen het met 3 crusaders en 1 wiz. Een van de crusaders staat vooral in town om de quests in te leveren.
We hebben voor crusaders gekozen omdat die permanent op paardje kunnen zitten met klein beetje gear (die flail/shield set en een swiftmount in de cube). Levert 175% movement speed op. En dan met paar andere delen kom je snel boven de 200% terecht.
Ik hou de TP wizard redelijk bij, alleen hij kan soms wat creatief afsnijden.
Paar keer oefenen en het moet te doen zijn.
Weet eigenlijk niet waarom we voor de lastigste conquest hebben gekozen... Maar goed
Die 50M conquest was eigenlijk vrij simpel. Zag een gilded baron, TP naar town, Gold find gear aan en het was peanuts. (zat op 10k% goldfind, in een T6 rift (waren iemand aan het boosten) )