Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Wel opvallend hoeveel de Invoker crusader verschilt met de LoN bombardment.

Invoker wil juist yellows om deze snel neer te krijgen met de single target.
LoN Bombardment wil je juist veel blues en Whites om deze tijdens physical bombardments neer te halen.

Misschien eens een duo push proberen met een Invoker crus en een LoN crus.. perfecte single target + goede aoe :) klinkt als een gouden combinatie.

[ Voor 24% gewijzigd door Sabrac op 25-01-2016 09:05 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:01:
[...]

Zelf heb ik gisteravond 67 in 11 minuten gedaan. 70 zit er nog wel in met mijn huidige gear, denk ik, maar denk dat ik daarboven al snel tegen een muur op loop. Ik heb nog maar drie ancient items en mis nog wat cooldown reduction om mijn skills vaker te kunnen spammen. Al zou ik wat ias kunnen inruilen voor cdr, maar eerst maar eens zien hoe ver ik kom.
Same here, tot nu toe 1x GR67 gedaan met Invoker thorns. Die net gehaald, maar had toen ook nog geen CoE. Er is dus nog wat rek (CoE+meer thorns op gem) maar veel hoger gaat hem niet worden volgens mij.

Ik heb mijn Crusader daarom gisteren even omgebouwd naar een LoN build. Met redelijk crappy gear (wel alles ancient, maar niet de juiste items/rolls) heb ik GR67 met 2 vingers in de neus gehaald in mijn 1e run ooit met die build. Dus inclusief wennen aan speelwijze.
LoN is dus simpelweg veel en veel sterker. Enkel in normale rifts wat minder ivm de lange cooldowns.

Zit er aan te denken om ipv een ancient schield toch maar Akarat's aan te doen, want die extra CDR kan best opwegen tegen dat DPS verlies.
Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:06:
[...]

Krijg je de RG eigenlijk een beetje rap neer met LoN Bombardment? Lijkt me op zich wel een leuke build, maar het lijkt me raar om Crus zonder generator te spelen.
Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:04:
Wel opvallend hoeveel de Invoker crusader verschilt met de LoN.

LoN Bombardment wil je juist veel blues en Whites om deze tijdens physical bombardments neer te halen.
Niet meer dan logisch..
Invoker = single target
LoN = AoE

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2016 09:07 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:04:
Wel opvallend hoeveel de Invoker crusader verschilt met de LoN bombardment.

Misschien eens een duo push proberen met een Invoker crus en een LoN crus.. perfecte single target + goede aoe :) klinkt als een gouden combinatie.
Krijg je de RG eigenlijk een beetje rap neer met LoN Bombardment? Lijkt me op zich wel een leuke build, maar het lijkt me raar om Crus zonder generator te spelen.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

_Peter2_ schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:03:
[...]

Waarom equip je In-Geom op je Farm Wizard met WoH in de cube?
Je kunt toch beter een WoH equiped hebben en de bonus van In-Geom in de Cube (ten eerste is de bonus van WoH fixed, dus heb je voor In-Geom altijd de max Bonus, ten tweede geeft WoH je default +75% tot +100% EB damage).
WoH was low-level (65), dus vandaar gecubed.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

[...]

RG is echt zo om als je goed timed. Iron Skin + CoE Physical + Bombardement = dode RG (herhaal dit soms). (al helemaal als je belt ook nog eens precies dan af gaat)

Het enige "lastige" aan LoN Bombardment is IMO dat je vaak per ongeluk bombardement af laat gaan (zit op LMB). Dan moet je best lang wachten namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2016 09:10 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

GRIFT45 met alleen yellows (wel legendary gems en legs in cube)

YouTube: Greater Rift 45 wearing only yellow gear - Crusader

Volgens mij gaat dat op practisch geen enkel ander char dan crusader lukken :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:08:
GRIFT45 met alleen yellows (wel legendary gems en legs in cube)

YouTube: Greater Rift 45 wearing only yellow gear - Crusader

Volgens mij gaat dat op practisch geen enkel ander char dan crusader lukken :X
Toch maar een crus aanmaken dan :)

[...]

Op 76 doe ik iets meer dan een minuut over een RG met stricken, ongeveer 2 minuten met powerful.
Gaat zodanig snel dat ik de meerwaarde van Stricken een beetje in twijfel trek.. gezien powerful over het algemeen meer helpt tijdens de rift.. en iets minder tijdens de RG.
Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:06:
[...]

Zit er aan te denken om ipv een ancient schield toch maar Akarat's aan te doen, want die extra CDR kan best opwegen tegen dat DPS verlies.
als je 61 % CDR hebt dan heb je aan Akarat's weinig, gezien je bombardment dan altijd beschikbaar is tijdens de physical convention.

Daarnaast heb je met de LoN build veel minder blok kans (20 % o.i.d.) dus de kans dat het je CDR verminderd zal ook minder zijn.

Zelf weet ik nog niet wat voor schild ik wil, een goede crusader shield met bombardment, area dmg, cooldown en strength zou ideaal zijn :) (ipv lidless wall)

[ Voor 56% gewijzigd door Sabrac op 25-01-2016 09:13 ]

Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:06:
[...]

Same here, tot nu toe 1x GR67 gedaan met Invoker thorns. Die net gehaald, maar had toen ook nog geen CoE. Er is dus nog wat rek (CoE+meer thorns op gem) maar veel hoger gaat hem niet worden volgens mij.

Ik heb mijn Crusader daarom gisteren even omgebouwd naar een LoN build. Met redelijk crappy gear (wel alles ancient, maar niet de juiste items/rolls) heb ik GR67 met 2 vingers in de neus gehaald in mijn 1e run ooit met die build. Dus inclusief wennen aan speelwijze.
LoN is dus simpelweg veel en veel sterker. Enkel in normale rifts wat minder ivm de lange cooldowns.

Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:08:
[...]

RG is echt zo om als je goed timed. Iron Skin + CoE Physical = dode RG.

Het enige "lastige" aan LoN Bombardment is IMO dat je vaak per ongeluk bombardement af laat gaan (zit op LMB). Dan moet je best lang wachten namelijk.
Wordt tijd om een tweede Crusader te levellen, zo te horen. Houd mijn huidige wel als speed farm build dan. Maar dan moet ik wel ancient items krijgen, want die zijn tot nu toe een zeldzaamheid! Van de LoN ringen wel al zes sets op voorraad ofzo.
Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:10:
[...]

Op 76 doe ik iets meer dan een minuut over een RG met stricken, ongeveer 2 minuten met powerful.
Gaat zodanig snel dat ik de meerwaarde van Stricken een beetje in twijfel trek.. gezien powerful over het algemeen meer helpt tijdens de rift.. en iets minder tijdens de RG.
Dat valt mee!
Bij mijn Invoker crus merk ik de meerwaarde van Stricken heel erg. Laatst had ik per ongeluk Boon aan en toen duurde de RG naar mijn gevoel dubbel zo lang.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 25-01-2016 09:12 ]

Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:10:
[...]

[...]

Wordt tijd om een tweede Crusader te levellen, zo te horen. Houd mijn huidige wel als speed farm build dan. Maar dan moet ik wel ancient items krijgen, want die zijn tot nu toe een zeldzaamheid! Van de LoN ringen wel al zes sets op voorraad ofzo.
Ik wil idd eigenlijk ook wel een 2e crusader, dan hoef ik niet te switchen :+ Al is het qua skills en gear wel relatief gelijk en snel om te zetten (skills is 1 skill + 1 passive aanpassen).

Ik heb sinds de start van S5 alle ancients die ik gevonden heb bewaard, dus had 2 tabs vol. En dan heb ik idd nog steeds niet de juiste gear. Maar goed, ancient is ancient dus de damage bonus krijg je sowieso al. De legendary stats zijn dan vooral bonus op de meeste items. Het is jammer dat mijn B.net profiel nog niet bij is, maar met de ancient troep die ik nu aan heb is 75 volgens mij al met gemak haalbaar, het is dat ik geen tijd heb gehad om te Griften :+

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2016 09:13 ]

[...]

als je 61 % CDR hebt dan heb je aan Akarat's weinig, gezien je bombardment dan altijd beschikbaar is tijdens de physical convention.

Daarnaast heb je met de LoN build veel minder blok kans (20 % o.i.d.) dus de kans dat het je CDR verminderd zal ook minder zijn.

Zelf weet ik nog niet wat voor schild ik wil, een goede crusader shield met bombardment, area dmg, cooldown en strength zou ideaal zijn :) (ipv lidless wall)
Zit inderdaad al op 61% (met crappy rolls zelfs) dus dat zit op zich wel goed. Block chance had ik nog even niet aan gedacht.

Dan zou het dus of Lidless Wall, of Coven's Criterion worden. Veel andere nuttige schilden zijn er niet.

Heeft iemand de LoN Blessed Shield trouwens al eens geprobeerd?
http://www.diablofans.com...blessed-shield-group-solo
Heb al aardig wat van de items volgens mij (schild+bracers sowieso) dus misschien is dat een leuker alternatief voor Crusader dan enkel Thorns.

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Angeloonie schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:35:
[...]

-O- wtf
Ik had gisteren behoorlijk moeite met GR67. Merk gewoon een damage-probleem. Ik miste nog wel een CoE, maar denk niet dat dat zó'n verschil maakt.
Heb op al mijn gear thorns rolls, hoge CDR etc. en ik redde het met 50 sec over oid. En veel gear ancient..
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882

Nog niet helemaal geupdate, chest is ancient en compass rose heeft CDR/IAS.

Loop met iets van 238k thorns rond dacht ik zo uit mijn hoofd.
Geloof me, die CoE maakt al het verschil. Het idee is namelijk dat je al je damage buffs (Consecration/Iron Skin) gebruikt tijdens de physical rotation. Dan ligt alles instant (op GR67 ging bij de rift guardian in 4 seconden bijna 40% van zijn life af).

Met jouw gear en een CoE moet 70 een makkie zijn ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

adamvansanten schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Geloof me, die CoE maakt al het verschil. Het idee is namelijk dat je al je damage buffs (Consecration/Iron Skin) gebruikt tijdens de physical rotation. Dan ligt alles instant (op GR67 ging bij de rift guardian in 4 seconden bijna 40% van zijn life af).

Met jouw gear en een CoE moet 70 een makkie zijn ;)
Ja merkte gisteren tijdens riften al dat CoE bijna gelijk staat aan een extra Iron Skin buff, laat staan als je ze tegelijkertijd aan knalt :+

Heb nog niet echt moeite gedaan voor pushen van GR, vooral bezig met gear upgraden, maar ga ergens deze week wel proberen te pushen met beide sets.

Qua Invoker kan ik volgens mij nog nauwelijks beter, enkel wat ancient items en ook dat scheelt niet bijster veel lijkt mij. Enige punt waar ik nog flink kan verbeteren is mijn gem. Dus dan zit ik denk ik wel tegen de max van Invoker aan, snap niet hoe iemand GR87 ermee zou kunnen doen. :+

Als ik dan de Invoker gepushed heb ga ik die met de LoN build ook serieus proberen.

Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:18:
[...]

Zit inderdaad al op 61% (met crappy rolls zelfs) dus dat zit op zich wel goed. Block chance had ik nog even niet aan gedacht.

Dan zou het dus of Lidless Wall, of Coven's Criterion worden. Veel andere nuttige schilden zijn er niet.

Heeft iemand de LoN Blessed Shield trouwens al eens geprobeerd?
http://www.diablofans.com...blessed-shield-group-solo
Heb al aardig wat van de items volgens mij (schild+bracers sowieso) dus misschien is dat een leuker alternatief voor Crusader dan enkel Thorns.
Laryx is binnen SG bezig met de Blessed Shield build.

Qua nuttige shields is het nog niet helemaal duidelijk.

20 % physical van Lidless wall is handig, maar een non-crusader shield kan geen Bombardment / Area damage rollen.

15 % bombardment (wat toch onze main damage is) + 20 % area damage zal uiteindelijk meer damage zijn dan 20 % physical.

Als we dan naar de totaal stats kijken, zal je dus minder vit hebben met een perfecte crusader shield dan met een gewone. Maar meer damage (de vit die je mist, is met een heart of iron hooguit 4500 thorns... dat valt in het niets).

Als we dan kijken naar crusader shields met een handig effect.. krijg je een paar:

Salvation: Blocked attacks heal you and your allies for 20–30% of the amount blocked.
Hallowed Bulwark: Iron Skin also increases your Block Amount by 45–60%.
Sublime Convention: When you block, you have up to a 15–20% chance to Stun the attacker for 1.5 seconds based on your current Wrath.

Kijkend naar non crusader shield:

Lidless Wall: 15-20 % physical damage
Wall of Man: 20–30% chance to be protected by a shield of bones when you are hit. (20 % dmg reduction voor 5 seconde)
Vo'Toyias Spikers: Enemies affected by Provoke take double damage from Thorns. (moet je wel provoke meenemen)
Covens Criterion: You take 45–60% less damage from blocked attacks (moet je wel met Hold your ground spelen voor hogere blok kans)

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 25-01-2016 09:42 ]

Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:45:
Het is niet zo zwart wit.

Voor een class die puur single target is, is een yellow sneller. Maar als je al een beetje AoE doet, is een blauwe veel sneller neer.
Een yellow heeft ook meer health dan een blue pack, dus zodra je een beetje AoE hebt, zal dit de snellere van de twee zijn.
Ik probeer nog steeds m'n Shadow fatsoenlijk gegeared te krijgen (415K DPS voor 50's is een beetje meh) maar het is inderdaad compleet anders als je een single-target build speelt. Ik heb nog niet genoeg damage voor 1-shots op de meeste champions en dan maakt elite of champions niet zoveel uit. Belangrijk verschil is wel 3 of 5 champions.
Daarnaast zijn blue's die bij elkaar blijven makkelijker dan een blue die constant weg rent... zelfde geld voor een yellow.

Bepaalde yellow packs / blue packs skip ik omdat ik weer dat het te lang duurt om te ze killen (rennen weg)
Om die reden werkt ik met de stun versie van Fan of Knives. De 3 seconde stun is erg waardevol in het eruit kunnen pikken van de elite of het voorkomen dat de elite / champions er vandoor gaan. Bij champions is dit nog belangrijker dan bij elites (met Vault kan ik er toch wel achteraan...5 champions die verschillende kanten opgaan is lastiger).

Verder is de lijst inderdaad erg nuttig, zeker voor een single-target build; als Shadow moet je wel door levels rushen en wat je omlegt zijn de elites / champions en alles wat 3x jou grootte of meer is :D

<GOT> Zarhrezz#2885

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:33:
[...]

Ja merkte gisteren tijdens riften al dat CoE bijna gelijk staat aan een extra Iron Skin buff, laat staan als je ze tegelijkertijd aan knalt :+

Heb nog niet echt moeite gedaan voor pushen van GR, vooral bezig met gear upgraden, maar ga ergens deze week wel proberen te pushen met beide sets.

Qua Invoker kan ik volgens mij nog nauwelijks beter, enkel wat ancient items en ook dat scheelt niet bijster veel lijkt mij. Enige punt waar ik nog flink kan verbeteren is mijn gem. Dus dan zit ik denk ik wel tegen de max van Invoker aan, snap niet hoe iemand GR87 ermee zou kunnen doen. :+

Als ik dan de Invoker gepushed heb ga ik die met de LoN build ook serieus proberen.
Denk dat je Ancient items vooral gaat merken qua toughness (zowel hogere str als vit rolls). Onderschat toch ook niet alles ancient vs alles non-ancient qua thorns damage, scheelt zo 2k per item. Verder moet je bedenken dat voor die GR87+ je sowieso op alles een hoge legendary gem augmented moet hebben, dat is zo 3000-4000 mainstat erbij (en dus enorm veel damage en toughness).

Overigens zie ik mezelf voorlopig ook echt geen 87+ doen hoor. Mijn doel voor season is 70 solo en 80 group, dat moet echter wel gaan lukken. Weet nog niet of ik ga augmenten, denk dat ik het te tijdrovend vind (gear ik liever een ander character op NS ofzo).

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 20:21
Iemand al ervaring met de set dungeon van de Firebird wizard set?

Heb al een aantal guides bekeken, maar de objective om 6x 20 enemies voor 3 seconden te laten burnen lijkt onmogelijk?

Heb dus al zoals in de guides aangegeven mijn dmg verlaagd naar ca. 500k maar hoe ik ook disintegrate of meteor gebruik, het lukt mij niet 1 keer om 20 enemies burning te krijgen..

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grimmie187 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:43:

Heb al een aantal guides bekeken, maar de objective om 6x 20 enemies voor 3 seconden te laten burnen lijkt onmogelijk?

Heb dus al zoals in de guides aangegeven mijn dmg verlaagd naar ca. 500k maar hoe ik ook disintegrate of meteor gebruik, het lukt mij niet 1 keer om 20 enemies burning te krijgen..
Gebruik Black hole :)

Ik ga binnenkort weer een poging wagen. Dit weekend de Cold imune neck gevonden :)

De effectiviteit van Stricken hangt heel erg af van je 'real ApS' (niet meer je UI ApS). Als dat onder de 3 zit zou ik Stricken niet eens overwegen. Voor generator FD monks is het ding gewoon ziek, voor Shame / Fragment Wiz zal het ook prima werken, zo zijn er nog vast een paar setups. Voor de rest is het ok-ish en een uitkomt voor als je vlot door de rift gaat maar moeite hebt met de RG (langer dan 2-3 minuten).

Stricken is daarnast ook nog handig voor als je achievements wil halen waarbij je bosses om moet leggen zonder dat je de god-gear hebt die hier voor langkomt =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:45:
[...]

De effectiviteit van Stricken hangt heel erg af van je 'real ApS' (niet meer je UI ApS). Als dat onder de 3 zit zou ik Stricken niet eens overwegen. Voor generator FD monks is het ding gewoon ziek, voor Shame / Fragment Wiz zal het ook prima werken, zo zijn er nog vast een paar setups. Voor de rest is het ok-ish en een uitkomt voor als je vlot door de rift gaat maar moeite hebt met de RG (langer dan 2-3 minuten).

Stricken is daarnast ook nog handig voor als je achievements wil halen waarbij je bosses om moet leggen zonder dat je de god-gear hebt die hier voor langkomt =)
Dat maakt het juist zo lastig, ik doe geen aanvallen, alles komt van thorns.. telt elke tick van thorns? telt elke tick van m'n paardje...? Het is namelijk geen dot.

Als dat zo is, dan is het nuttig, maar ook dan vraag ik me af hoeveel tijd het me bespaard ten opzicht van een powerful.

Ik zie sowieso dat Alkaizer een 80 deed zonder Stricken, dus misschien maar eens zonder spelen en zien hoe dat gaat.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Grimmie187 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:43:

Das echt een kut dungeon.
Ik kreeg hem niet voor elkaar, dus ben maar overgestapt naar Tal Rasha.

Ik gok zo dat ik de extra stashtab ook niet ga halen, ik vind die set dungeons zo enorm klote.
Heeft ook niets met skills te maken maar gewoon met geluk hebben. (Zeker Tal Rasha met die kut wormen)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-11 18:07

Grin

Ride si sapis.

Mad-Matt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Ik gok zo dat ik de extra stashtab ook niet ga halen, ik vind die set dungeons zo enorm klote.
Heeft ook niets met skills te maken maar gewoon met geluk hebben. (Zeker Tal Rasha met die kut wormen)
FB zou ik idd geen tijd in stoppen -achterlijke dungeon, waardeloze set- Tals is goed te doen met een Aether Walker in de cube.

NewsBlur || My Fujifilm gear

[...]

Serieus? Ik vond Tal Rasha echt poepie simpel. Heb hem in de eerste poging gehaald zonder een bepaalde tactiek. Die wormen zijn niet eens bij me in de buurt geweest, ook al stond ik regelmatig stil om skills te casten.
Grin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:54:
[...]

FB zou ik idd geen tijd in stoppen -achterlijke dungeon, waardeloze set- Tals is goed te doen met een Aether Walker in de cube.
Ook zonder. Ik had teleport niet eens in mijn build. Heb een build uit één van de vorige seasons gepakt voor die dungeon: deze. Ging als een speer.

[ Voor 26% gewijzigd door Deadsmell op 25-01-2016 09:57 ]

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 16:00
Eindelijk paragon 600+ :), begin wel te merken dat er niet zo heel veel rek meer in de huidige build zit (tenminste niet wat ik kan zien). Grift 69 met 3 man wil nog net kwa tijd 70 gingen we al buiten de timer.
Is er iemand die nog wat suggesties kan geven? kwa build of gear? (speel wel HC)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/axewi-2874/hero/71859020

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Temp2264 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:49:
Van het weekend samen met 4th, Sabrac en Hayabusa even een nieuw record neer gezet.
GR 78 we hebben daarna nog 2* 79 gedaan maar de LAG nekte ons 16 min elke keer zonder LAG
zeker 3 min eraf. Later op de avond had Hayabusa en Sabrac nog met een andere groep GR 80 gehaald GRATS ;)

Hier onder de 78 run

[video]
En hier de 78 vanuit het damage perspectief (hopelijk is dit de video met de 1,2T crit :P)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
[...]

De wormen hebben een 100% fixed spawn locatie, dus die moet je na 1 of 2 keer wel kunnen ontwijken hoop ik :P

Ik had meer issues met de master objectives, kwam 2x 1 mob tekort tot ik de laatste worm spawn locatie vond lol :D
Axewi schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:06:
Eindelijk paragon 600+ :), begin wel te merken dat er niet zo heel veel rek meer in de huidige build zit (tenminste niet wat ik kan zien). Grift 69 met 3 man wil nog net kwa tijd 70 gingen we al buiten de timer.
Is er iemand die nog wat suggesties kan geven? kwa build of gear? (speel wel HC)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/axewi-2874/hero/71859020
Waarom geen traveller's pledge/compass rose combo in je gear ?

je verliest zoveel dps zonder die combo

[ Voor 30% gewijzigd door Terence(x) op 25-01-2016 10:25 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:30

The Chosen One

Zie signature!

Jade was gewoon niet te doen. Mobs die invis worden dus of je rent er langs of je moet lang wachten, 15 mobs tegelijk harvesten en dan 7 keer 14 hebben. Daarna spider set gedaan, die is toch zo simpel... hoef er gelukkig maar 1 te masteren.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 16:00
Terence(x) schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:24:

Dat kan ik proberen idd, Maar welke ring zou ik dan het beste weg kunnen doen? Want ik moet de Audacity passive dan ook inleveren ivm hellfire amulet = -30% dps ik kan dan beter de convention of elements doen denk ik? omdat ik daar alleen wat aan heb zodra die op arcane rolt?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:22
Als barb even van de leapquack af gestapt voor speed farming als raekor.
http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/71737446

Gaat echt zo snel.... GR 45 in 1 min 20s.... GR 55 op 2,5 min.. Hoger nog niet geprobeerd.
Moet nog even wat ringen/neck/bracers etc aanpassen.

Hmm volgens diablo3ladder.com toch wel minder sterk dan leapbuild, maar speedfarmen gaat stuk sneller.
http://www.diablo3ladder....tion_showchar&hid=1760507

[ Voor 34% gewijzigd door Oggy op 25-01-2016 10:35 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Terence(x) schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:24:
[...]

De wormen hebben een 100% fixed spawn locatie, dus die moet je na 1 of 2 keer wel kunnen ontwijken hoop ik :P

Ik had meer issues met de master objectives, kwam 2x 1 mob tekort tot ik de laatste worm spawn locatie vond lol :D

[...]

Het was idd trial en error qua worms, standaard spawnpoints.
Vanavond nog maar even proberen met m'n explosive blast build, zou een makkie moeten zijn dan met alle elites en In-geom

Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:48:
Dat maakt het juist zo lastig, ik doe geen aanvallen, alles komt van thorns.. telt elke tick van thorns? telt elke tick van m'n paardje...? Het is namelijk geen dot.
Ik heb er in 2.3 mee getest en toen gaf thorns geen stacks. Er werden toen alleen stacks uitgedeeld op hits door jou eigen skills (bv. Bowmen leverde geen stacks op). De ticks van je paardje tellen waarschijnlijk wel, met een ICD gelijk aan de ApS van je paardje (= de UI ApS want er zijn geen passives die je paardje hogere IAS geeft). Voor DoTs geldt overigens dat de initial hit / application een stack geeft, verdere ticks doen niets. Ground effects zijn wel effectief; die geven heel vaak een hit...maar ook daar weer de ICD capped op ApS. Pas als je non-UI IAS hebt op een skill (Raiment 2-piece, Alacrity, Shame of Delsere, Fragment of Destiny, ...) gaat Stricken echt werken.
Als dat zo is, dan is het nuttig, maar ook dan vraag ik me af hoeveel tijd het me bespaard ten opzicht van een powerful.

Ik zie sowieso dat Alkaizer een 80 deed zonder Stricken, dus misschien maar eens zonder spelen en zien hoe dat gaat.
Gezien mijn testresultaten 2.3, verwacht ik dat voor LoN Bombardment Stricken een waardeloze gem is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
voor de set dungeon wings, moet je alles op season (of alles op NS) doen, of kan dat ook half half? wil niet voor seasons zoveel chars level'en alleen daarvoor maar wil wel die wings eens halen namelijk.

Een paar set dungeons zijn inderdaad klote zeg. Je kunt ze ook in een team doen trouwens. Het kan wel helpen in sommige gevallen. UE dungeon met een pull monk erbij is echt super b.v.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Zarhrezz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:40:
[...]

Gezien mijn testresultaten 2.3, verwacht ik dat voor LoN Bombardment Stricken een waardeloze gem is.
Moet idd wel, je hit amper dus dat schiet gewoon niet op. De enige bonus is dan de 25% damage voor de RG, maar dan ben je denk ik beter af met een BotP.
Is eigenlijk ook het enige alternatief..
Mofkees schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:45:
voor de set dungeon wings, moet je alles op season (of alles op NS) doen, of kan dat ook half half? wil niet voor seasons zoveel chars level'en alleen daarvoor maar wil wel die wings eens halen namelijk.
Aangezien achievements gesplitst zijn tussen NS en S gok ik dat je ze dus allemaal op 1 van de 2 moet halen en niet kunt verdelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2016 10:48 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Mofkees schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:45:

Een paar set dungeons zijn inderdaad klote zeg. Je kunt ze ook in een team doen trouwens. Het kan wel helpen in sommige gevallen. UE dungeon met een pull monk erbij is echt super b.v.
Kan dat echt of is dat een idee?
Want het zou helemaal vage shit zijn als je als Monk een DH dungeon in mag! 8)7
Sowieso is het lomp als je het als team zou mogen doen...

Ik hoop dat je mij zo quote en zegt; ha ha grapje! :+ *O*

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:48:
[...]

Ik heb laatst met een andere Crusader samen de Set Dungeon gedaan.
Weet alleen niet of hij dan ook daadwerkelijk meetelt.

Gok dus dat je wel in groep kan, maar enkel wanneer dit dezelfde class is.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 25-01-2016 10:50 ]

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Axewi schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:31:
[...]

Dat kan ik proberen idd, Maar welke ring zou ik dan het beste weg kunnen doen? Want ik moet de Audacity passive dan ook inleveren ivm hellfire amulet = -30% dps ik kan dan beter de convention of elements doen denk ik? omdat ik daar alleen wat aan heb zodra die op arcane rolt?
Galvanizing ward eruit. Ik speel op softcore zonder unstable anomoly en ik ga echt bijna nooit dood (tot op GR72 nu) de build is al zo tanky.

Daarnaast ook gewoon ancient partheon gebruiken, je stunned constant monsters als je heen en weer teleport dus krijg je ook daar toughness van.

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:48:
[...]

Van mijn part ga je met barbs, wizzes en monks in die dh-dungeon staan. Maakt geen klap uit zolang de DH maar aan alle eisen voldoet. Dus helaas, geen grapje, kan gewoon!

(overigens krijgt natuurlijk alleen de dh de achievement)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 10:59 ]

Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:45:
Moet idd wel, je hit amper dus dat schiet gewoon niet op. De enige bonus is dan de 25% damage voor de RG, maar dan ben je denk ik beter af met een BotP.
Is eigenlijk ook het enige alternatief..
Als het om offensive gems gaat, kom je voor LoN Bombardment niet verder dan BotT, BotP, Zei's en Taeguk...de rest boost je pet damage (niet aanwezig) of doet een % weapon damage (niet aanwezig).
Aangezien achievements gesplitst zijn tussen NS en S gok ik dat je ze dus allemaal op 1 van de 2 moet halen en niet kunt verdelen.
Achievements die onder NS staan, worden afgevinkt als je eraan voldoet op Season. Volgens mij werkt mix-and-match dus wel als de achievement gelijk is / overlapt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:22:
[...]

Als het om offensive gems gaat, kom je voor LoN Bombardment niet verder dan BotT, BotP, Zei's en Taeguk...de rest boost je pet damage (niet aanwezig) of doet een % weapon damage (niet aanwezig).
Whut? Zei's en Taeguk? Hoe wil je dat doen? Zei's zie ik nog wel een kleine mogelijkheid voor, maar Taeguk? :?

Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:26:
Whut? Zei's en Taeguk? Hoe wil je dat doen? Zei's zie ik nog wel een kleine mogelijkheid voor, maar Taeguk? :?
Geen idee, ik gaf puur het lijstje met gems die potentieel je thorns verhogen =)

Overigens wordt Zei's nog wel eens onderschat...de damage schaalt lineair, dus niet in blokjes van 10 yards. Op 5 yards is er dus gewoon al een multiplicative damage increase.

[ Voor 22% gewijzigd door Zarhrezz op 25-01-2016 11:38 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

The Chosen One schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:28:
Jade was gewoon niet te doen. Mobs die invis worden dus of je rent er langs of je moet lang wachten, 15 mobs tegelijk harvesten en dan 7 keer 14 hebben. Daarna spider set gedaan, die is toch zo simpel... hoef er gelukkig maar 1 te masteren.
I beg to differ!

Ik ben het wel met je eens, die invis mobs zijn verschikkelijk irritant. Hoe vaak ik met 1 mob over klaar was... Ook 2 keer had ik het wel gehaald. time: 4:29/4:30 maar door server lag telde die laatste mob niet mee.... Uiteindelijk gehaald met 4:26.

Never again.

Heb zuni, arachyr en helltooth liggen. Zal is kijken hoe die gaan. Ook op de wizz heb ik 4 volle sets, dus daar kan ik ze ook nog proberen.

Vanmorgen nog even snel een t9 DB farm op de wizz, de 2de shoulder die ik koop ancient delsere :) Nu alleen nog boots ancient en dan heb ik die set helemaal ancient. Als ik nou ook nog eens zo poep geluk zou hebben op m'n doc :S Al moet ik me DB farm setje ook nog upgraden. Ik ga gewoon te snel dood door area effects. Ik gebruik mauze's build, erg fun om mee te spelen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• schaapiej
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:58:
[...]

Van mijn part ga je met barbs, wizzes en monks in die dh-dungeon staan. Maakt geen klap uit zolang de DH maar aan alle eisen voldoet. Dus helaas, geen grapje, kan gewoon!

(overigens krijgt natuurlijk alleen de dh de achievement)
Ik vond de set dungeons al 1 grote grap maar dit maakt het nog erger!
Welke stagiair heeft die ongein bedacht dan :X

<GoT>NightStalker

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Heeft iemand hier ervaring met M6 + Multishot builds op de DH?

Ik heb nu zelf Fire maar ik zit sterk te denken om over te stappen naar Cold met Frostburn en Iceblink (+25% CHC met multishot :o ).

Daarmee heb je solo gegarandeerde proc op de BoTT en Cull the weak en ik denk dat de CHC increase het verlies van de rockets ruimschoots goed maakt. Iemand ideeën?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/71910785

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 25-01-2016 12:41 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11 15:05
Wolf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:40:

Ik heb nu zelf Fire maar ik zit sterk te denken om over te stappen naar Cold met Frostburn en Iceblink (+25% CHC met multishot :o ).

Daarmee heb je solo gegarandeerde proc op de BoTT en Cull the weak en ik denk dat de CHC increase het verlies van de rockets ruimschoots goed maakt. Iemand ideeën?

De rockets icm ballistics doen te veel damage. Cold is ideaal als support / farm build, maar voor grifts wil je echt de dmg van arsenal hebben.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Neles7 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:47:
[...]

De rockets icm ballistics doen te veel damage. Cold is ideaal als support / farm build, maar voor grifts wil je echt de dmg van arsenal hebben.
De missile damage was toch grof generft?

<GOT> Zarhrezz#2885

• schaapiej

Werkt de passive van de DML ook voor de MS die vanuit je sentry wordt geschoten?
Is dan DML sterker door de +MS damage en dubbele hit. Of is de 1200% van een Bombadier's Rucksack beter?

Zou 'm sowieso wel op fire houden en gewoon je sentry op cold voor de AoE slow! Kan je Iceblink wisselen voor een andere gem en heb je alsnog de proc van BotT en Cull the Weak.

<GoT>NightStalker

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:59
Gister de 'no-set grfit 45' geprobeerd. kwam op 16min uit (incl. slopen v/d rift guardian).

Vanavond nog wat tweaks doen en nog een keer proberen :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

schaapiej schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:03:
[...]

Werkt de passive van de DML ook voor de MS die vanuit je sentry wordt geschoten?
Is dan DML sterker door de +MS damage en dubbele hit. Of is de 1200% van een Bombadier's Rucksack beter?

Zou 'm sowieso wel op fire houden en gewoon je sentry op cold voor de AoE slow! Kan je Iceblink wisselen voor een andere gem en heb je alsnog de proc van BotT en Cull the Weak.
DML is in deze situatie een stuk sterker omdat de 100% sentry damage alleen op je sentries werkt en de 100% multishot damage op jezelf en op je sentries. Volgens mij doe de dubbelhit proc het ook op je sentries maar dat weet ik even niet zeker.

In mijn ervaring zijn sentries een bak effectiever (met multishot that is) als je ze op een afstandje van de enemies zet vanwege de "cone shape" van multishot. Daarom is enkel dat doen voor de BoTT en cull the weak proc niet altijd even handig.

Maar goed, ik ga het wel gewoon testen. Ik moet alleen nog maar een pride's fall hebben voor in de cube om het verlies van de cindercoat goed te maken.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Wolf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:11:
[...]

DML is in deze situatie een stuk sterker omdat de 100% sentry damage alleen op je sentries werkt en de 100% multishot damage op jezelf en op je sentries. Volgens mij doe de dubbelhit proc het ook op je sentries maar dat weet ik even niet zeker.

In mijn ervaring zijn sentries een bak effectiever (met multishot that is) als je ze op een afstandje van de enemies zet vanwege de "cone shape" van multishot. Daarom is enkel dat doen voor de BoTT en cull the weak proc niet altijd even handig.

Maar goed, ik ga het wel gewoon testen. Ik moet alleen nog maar een pride's fall hebben voor in de cube om het verlies van de cindercoat goed te maken.
In dat scenario dien je DML en Yang's te dragen, en Bombardier te cuben (+ Pride's/Cindercoat & eventueel Unity oid als ring). Dit geldt alleen voor marauders btw, als je UE gaat met Yang's dan cube je dawn ipv rucksack.

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 25-01-2016 13:17 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:03

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Heh, zo te zien heeft iedereen veel te veel tijd :D

Helaas nog maar PL 75 hier met 1 char, single papa met 40 uur baan heeft helaas niet zoveel tijd.

Had zowaar een cursed chest die Magdha spawnde, is dat ook nieuw dit seizoen?

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-11 12:05
Voor het eerst een kridershot gevonden. Is deze nog wat bruikbaar?
Speel nu voornamelijk UE met een Yang (non ancient helaas).
Heb wel eindelijk de Marauders set compleet, dus wil daar wel eens mee experimenteren :)
Hiervoor nog nooit een DH gespeeld, maar meende dat kridershot altijd een gewild item was, prepatch..

Xencupio @ Battle.net

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Jurjen08 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:25:
Voor het eerst een kridershot gevonden. Is deze nog wat bruikbaar?
Speel nu voornamelijk UE met een Yang (non ancient helaas).
Heb wel eindelijk de Marauders set compleet, dus wil daar wel eens mee experimenteren :)
Hiervoor nog nooit een DH gespeeld, maar meende dat kridershot altijd een gewild item was, prepatch..
Er is nog een Ball Lightning build die Krider gebruikt, maar niet één van de sterkste builds dit seizoen.

Tormbo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:15:
Heh, zo te zien heeft iedereen veel te veel tijd :D

Helaas nog maar PL 75 hier met 1 char, single papa met 40 uur baan heeft helaas niet zoveel tijd.

Had zowaar een cursed chest die Magdha spawnde, is dat ook nieuw dit seizoen?
Nee hoor, dit is er al een tijdje (in patch 2.0 werd een bepaalde cursed chest zelfs abused omdat deze altijd de skeleton king spawnde en destijds bosses de manier voor legendaries was).

Ze zijn wel zeldzaam

• Nitrogun
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:18
Even weer een beetje bijgelezen. Dit season weer begonnen met wizard. Gisteren de no-set Grift 45 gehaald, dat was aardig pittig om de build bij elkaar te krijgen. Ik zoek al tijden fatsoenlijke Delsere gloves, maar ik heb maar geen geluk. Al wel 10000 shards aan verknalt denk ik.
Ik ben van plan om een invoker crusader te maken, iemand daar ervaring mee naar welke key pieces ik eerst moet kijken?
Nitrogun schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:19:
Even weer een beetje bijgelezen. Dit season weer begonnen met wizard. Gisteren de no-set Grift 45 gehaald, dat was aardig pittig om de build bij elkaar te krijgen. Ik zoek al tijden fatsoenlijke Delsere gloves, maar ik heb maar geen geluk. Al wel 10000 shards aan verknalt denk ik.
Ik ben van plan om een invoker crusader te maken, iemand daar ervaring mee naar welke key pieces ik eerst moet kijken?
Sowieso de 6-piece set eerst. De laatste set bonus geeft een behoorlijk verhoging van je damage en vanaf die bonus doe je single target ook fatsoenlijke dps. Boyarski's Chip, Heart of Iron en de Topaz in je wapen zijn de grootste thorns bronnen (op Iron Maiden na), dus probeer die zo snel mogelijk te krijgen/levellen. Belt of the Trove en Aquila Cuirass en Justice Lantern zijn heel goed voor survivability. Endless Walk en Blood Brother voor beide.

Eén van de belangrijkste items is Akarat's Awakening, omdat je daarmee je skills vaker kunt gebruiken. Echter, als je net met de Crus begint dan is dit item nog niet zo belangrijk als later in het spel.

Oftewel: gewoon farmen en zien wat je tegenkomt. Elk item in deze build levert je een boost in survivability of dps op, of beide. Complete Invoker set brengt je meteen naar T6 en Boyarski's Chip is een gemakkelijke manier om snel hoger te geraken.

• Nitrogun
Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:35:
[...]

Sowieso de 6-piece set eerst. De laatste set bonus geeft een behoorlijk verhoging van je damage en vanaf die bonus doe je single target ook fatsoenlijke dps. Boyarski's Chip, Heart of Iron en de Topaz in je wapen zijn de grootste thorns bronnen (op Iron Maiden na), dus probeer die zo snel mogelijk te krijgen/levellen. Belt of the Trove en Aquila Cuirass en Justice Lantern zijn heel goed voor survivability. Endless Walk en Blood Brother voor beide.

Eén van de belangrijkste items is Akarat's Awakening, omdat je daarmee je skills vaker kunt gebruiken, mits je ook op andere items block chance hebt. Echter, als je net met de Crus begint dan is dit item nog niet zo belangrijk als later in het spel.

Oftewel: gewoon farmen en zien wat je tegenkomt. Elk item in deze build levett je een boost in survivability of dps op, of beide. Complete Invoker set brengt je meteen naar T6 en Boyarski's Chip is een gemakkelijke manier om snel hoger te geraken.
Top, gaan we mee bezig, lijkt me erg fun :)
Zal ik paragon points in VIT steken als ik heart of iron heb of is STR handiger voor survivability?
Ik zit er trouwens aan te denken om een Wizard de starten, heb die class erg lang genegeerd (slechts 7% van al mijn speeltijd), en denk dat dit seizoen een mooi moment is om te starten. Heb enkel geen zin om m'n stash op te schonen.

M'n crusader is nu op een punt dat ik qua gear zowat niets kan winnen m.u.v. voor LoN builds. En het upgraden is juist zo leuk.

Dus: nieuwe char, nieuwe class. Wizard dan dus maar, want de rest heb ik al dubbele chars van.
Wat is daar een beetje de "standaard" build voor zowel T10 rifts als GR (solo+groep) voor? Of is er niet echt 1 build voor alle doelen geschikt?
Gisteren dropte iemand in een game een ancient Etched Sigil, kan ik daar wat mee? :P

• Nitrogun
Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:41:
Ik zit er trouwens aan te denken om een Wizard de starten, heb die class erg lang genegeerd (slechts 7% van al mijn speeltijd), en denk dat dit seizoen een mooi moment is om te starten. Heb enkel geen zin om m'n stash op te schonen.

M'n crusader is nu op een punt dat ik qua gear zowat niets kan winnen m.u.v. voor LoN builds. En het upgraden is juist zo leuk.

Dus: nieuwe char, nieuwe class. Wizard dan dus maar, want de rest heb ik al dubbele chars van.
Wat is daar een beetje de "standaard" build voor zowel T10 rifts als GR (solo+groep) voor? Of is er niet echt 1 build voor alle doelen geschikt?
Gisteren dropte iemand in een game een ancient Etched Sigil, kan ik daar wat mee? :P
Ik heb weinig etched sigil builds gezien tot dusver. Ik speel zelf het liefst DMO, maar de meeste wizards farmen iig met Tal rasha in combo met wand of woh. Infinite arcane explosions. Een enkeling gebruikt firebirds, maar niet echt een top build.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

De sigil build was een goede stepup met het feit dat je gratis firebirds kreeg.
Omdat je de gifts al heb gebruikt werkt dit niet echt.

Qua TX farmen is flashfire wizard het snelst of anders de build van mouzetc.

Voor team greater rifts is de DMO Energy Twister build erg populair, enige vereiste is een orb machien.
Voor solo grifts is het DMO/AO wat de klok slaat volgens mij

Nitrogun schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:41:
[...]

Top, gaan we mee bezig, lijkt me erg fun :)
Zal ik paragon points in VIT steken als ik heart of iron heb of is STR handiger voor survivability?
Ik zou voor strength gaan. Strength gems geven ook armor bonus en strength is van invloed op thorns damage. De hoeveelheid thorns die van je Heart of Iron krijgt is relatief weinig vergeleken met Boyarski's Chip, je Topaz en Iron Maiden. Met vit gems verhoog je die hoeveelheid met ca. 20% (in mijn geval), maar daarmee komt het nog niet in de buurt van die andere thorns bronnen. VIT is dus weinig waardevol voor thorns.
Angeloonie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:41:

Met Etched Sigil kan je een hele leuke Disintegrate/Energy Twister build maken. Ik denk dat die wel in de ultimate guide staat. Prima build om mee te levellen.

Edit: deze build.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 25-01-2016 14:55 ]

• Goldman

Mis je niet "Dawn" / Perma-Vengance? Ik zou het toch eerder met Rucksack als quiver en Dawn in de cube. En ik zou Archery inwisselen voor thrill of the hunt (ivm proccen van Bane of the trapped).

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Goldman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:54:
[...]

Mis je niet "Dawn" / Perma-Vengance? Ik zou het toch eerder met Rucksack als quiver en Dawn in de cube. En ik zou Archery inwisselen voor thrill of the hunt (ivm proccen van Bane of the trapped).
Perma vengeance wordt niet gebruikt bij M6. De 100% multishot damage increase levert je domweg meer op dan de 40% bonus damage van vengeance.

Het lijkt erop dat als je het maximale eruit wilt halen je beter de UE set kunt gebruiken.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Wolf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:11:
[...]

Perma vengeance wordt niet gebruikt bij M6. De 100% multishot damage increase levert je domweg meer op dan de 40% bonus damage van vengeance.

Het lijkt erop dat als je het maximale eruit wilt halen je beter de UE set kunt gebruiken.
Dit is alleen waar als je voor multishot gaat, wat een andere build is (en die je IMO beter met de UE set kan doen). De meest cookie cutter M6 build gebruikt juist wel perma-vengeance. Manticore + rucksack, dawn + visage + COE in de cube. Polar station sentry's en physical cluster arrow + EF Focus (shooting stars), zei's, BoTT, Taeguk.

UE en M6 zitten ook op gelijke hoogte.

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 25-01-2016 15:27 ]

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

UTADDICT schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Dit is alleen waar als je voor multishot gaat, wat een andere build is (en die je IMO beter met de UE set kan doen). De meest cookie cutter M6 build gebruikt juist wel perma-vengeance. Manticore + rucksack, dawn + visage + COE in de cube. Polar station sentry's en physical cluster arrow + EF Focus (shooting stars), zei's, BoTT, Taeguk.

UE en M6 zitten ook op gelijke hoogte.
Tja. Ik kreeg als eerste M6 compleet en Yang's recurve + DML gelijk Ancient, dus dan is de keuze snel gemaakt. :P

UTADDICT schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:20:
De meest cookie cutter M6 build gebruikt juist wel perma-vengeance. Manticore + rucksack, dawn + visage + COE in de cube. Polar station sentry's en physical cluster arrow + EF Focus (shooting stars), zei's, BoTT, Taeguk.
Werd die build nog gespeeld na de tune-down van rockets? Die kwam namelijk heel laat in de PTR en raakte de Shooting Stars build behoorlijk hard. Met Manticore / Rucksack en Cinder cubed zijn de CA kosten zodanig laag dat die spammable wordt. De Ballistics Passive komt vrij en kan Grenade passive worden voor meer AoE en damage.

Edit: zit net even te denken...Manticore / Cinder is niet genoeg voor sustained spam, daarvoor is Seethe nodig. Met perma-Vengeance kun je dan je 50% DR halen of via Aquila (je hebt altijd max Hatred). Je kan echter zonder generator werken (Endless gebruiken) wat een active slot oplevert en je hoeft niet elke paar seconde een low-damage schot te doen voor Bastion.

[ Voor 21% gewijzigd door Zarhrezz op 25-01-2016 16:13 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Heb van het weekend mijn guardian journey voltooid! :)

Nu tijd om eens wat tijd te gaan besteden aan 1 class (heb nu alles 1x met een populaire build).
Zit alleen een beetje te twijfelen tussen monk / barb of wizard.

Vind het persoonlijk wel leuk om een beetje de vreemde te zijn, de class die niet zo populairis (hallo crusader!), maar werd gisteren gewoon "gekicked" vanuit een party omdat ik een non meta class was (speelde WoL monk).

PSN: MaxxusNL

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Maxxus schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:40:

Nu tijd om eens wat tijd te gaan besteden aan 1 class (heb nu alles 1x met een populaire build).

Vind het persoonlijk wel leuk om een beetje de vreemde te zijn, de class die niet zo populairis (hallo crusader!), maar werd gisteren gewoon "gekicked" vanuit een party omdat ik een non meta class was (speelde WoL monk).
Gefeliciteerd, dat is snel!

En dat van die non-meta build kick moet je gewoon lekker negeren. Je hebt altijd azijnpissers ertussen zitten die zo denken. Dit is juist de eerste patch dat je met alle classes wel lekker mee kan spelen en op de beetje normale grift levels ook elke combinatie kan spelen (niet meer per sé heal monk etc). Ik snap dat als een team GR85+ wilt pushen dat ze specifieke builds zoeken, maar zolang je 65-70 doet maakt het allemaal niet gek veel uit.

Maxxus schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:40:

Public party?

Heb in de eerste week veel WoL monk gespeeld en dat deed meer damage dan de meeste classes (hallo 120 miljard bellen). Vond uiteindelijk de playstyle minder leuk en ben toen maar naar crusader overgestapt.

Voor TX farmen gebruik ik m'n WoL monk met in-geom + kyoshiro's blade (en dan torch in de cube), 2 minuten TX runs is er niets bij :)

Ga uiteindelijk wel weer voor de Inna generator monk, dat vind ik leuker spelen dan WoL

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 25-01-2016 16:51 ]

Verwijderd

Zarhrezz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:59:
[...]

Werd die build nog gespeeld na de tune-down van rockets? Die kwam namelijk heel laat in de PTR en raakte de Shooting Stars build behoorlijk hard. Met Manticore / Rucksack en Cinder cubed zijn de CA kosten zodanig laag dat die spammable wordt. De Ballistics Passive komt vrij en kan Grenade passive worden voor meer AoE en damage.

Edit: zit net even te denken...Manticore / Cinder is niet genoeg voor sustained spam, daarvoor is Seethe nodig. Met perma-Vengeance kun je dan je 50% DR halen of via Aquila (je hebt altijd max Hatred). Je kan echter zonder generator werken (Endless gebruiken) wat een active slot oplevert en je hoeft niet elke paar seconde een low-damage schot te doen voor Bastion.
Toevallig gisteravond eens wat M6builds zitten bekijken in de top 500 bij de dh's (season). Je ziet zowel de Shooting stars als Maelstrom voorbijkomen en ook varianten daarop :) Het lijkt allemaal te doen. Alleen hadden ze wel (voor zover ik zo snel zag) F/R ipv Endless walk.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:53:
[...]

Toevallig gisteravond eens wat M6builds zitten bekijken in de top 500 bij de dh's (season). Je ziet zowel de Shooting stars als Maelstrom voorbijkomen en ook varianten daarop :) Het lijkt allemaal te doen. Alleen hadden ze wel (voor zover ik zo snel zag) F/R ipv Endless walk.
Laat me raden.. Geen multishot varianten. :P

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:26
Wolf schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:02:
[...]

Laat me raden.. Geen multishot varianten. :P
Ding ding ding we have a winner! :+

Wel staan er uiteraard UE builds tussen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 25-01-2016 17:04 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Weinig mensen hier die het nog over Witch Doctors hebben.

Toch maar een pogingkje wagen... Ik speel nu een Helltooth build met Tall Man's en Short Man's Finger en dat gaat prima, met bijna geen Ancients, Gems op lvl 50 en een statstick als wapen loop ik in 10 minuutjes door Grift 60 heen, maarrr... heeft iemand weleens geprobeerd om een Deadly Rebirth + Wilken's Reach Mojo te gebruiken? Wall of Death doet nauwelijks damage en het lijkt me best chill om met 0 mana cost Grasp of the Dead met Rain of Corpses te kunnen spammen. Iemand weleens gedaan?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Die build staat meerdere keren op Diablofans, maar hij krijgt nauwelijks votes. Zo te zien is hij nog niet in grifts geprobeerd, want de posters daarvan vermelden niet hoe hij presteert. Zarhrezz heeft het ongetwijfeld getest. :P
Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:18:
Die build staat meerdere keren op Diablofans, maar hij krijgt nauwelijks votes. Zo te zien is hij nog niet in grifts geprobeerd, want de posters daarvan vermelden niet hoe hij presteert. Zarhrezz heeft het ongetwijfeld getest. :P
Hoe raad je het zo =)

Ik heb het op PTR wel even getest, no CD / no cost Grasp is inderdaad wel lachen, maar de damage is niet geniaal. Wel prima voor onbekommerd speedfarmen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Zarhrezz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:55:
[...]

Hoe raad je het zo =)

Ik heb het op PTR wel even getest, no CD / no cost Grasp is inderdaad wel lachen, maar de damage is niet geniaal. Wel prima voor onbekommerd speedfarmen.
Hmm... Ik dacht met ˜1000% weapon damage vermenigvuldigd met 9 dat het best leuk zou kunnen zijn. Jammer dan.

... en als je nou een grin reaper meeneemt...? :+

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Intussen moet ik nog 9 ranks op een gem en die tweede conquest. Heb nu 7500% gold find maar geen rift met Baron. -O-

Gisteren zag ik Xylon 'Years of War' aantikken dus die ga ik ook maar doen. Grift 55 met 6 verschillende sets. Vier keer Wiz, twee keer Crusader. Kan ik meteen 8 set dungeons aftikken.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Years of war, Avarice en The Thrill zijn inderdaad de 3 makkelijkste conquest, waarbij Years of war de meeste 'moeite' kost omdat je daarvoor 2 classes nodig hebt.

Zelf boeit me de 3e conquest nog niet zo veel, het portret dat je ermee krijgt, vind ik persoonlijk niet mooi. Je paragon level valt er ook niet in te zien door de gekozen kleuren schema. Gemiste kans.

--------------

Voor m'n crusader ga ik binnenkort maar even wat bounties spammen.. Heb een Hexing Pants of mr. Yan nodig.. ancient, alleen deze gamblen ben je wel even mee bezig. Dus mijn focus gaat verplaatsen naar bounties en op deze manier m'n Hexing Pants, Leorics Crown (heb nu een ancient, maar met dex) en m'n Litany of the undaunted (zelfde als met de crown, wel ancient.. maar dex) te behalen.

Ondertussen ook een "Wall of Man" gecraft, gezien zijn effect wel handig leek, maar de ancient die ik hieruit kreeg was nu niet echt geweldig te noemen. Ach ja, first world problems ^^.

Zodra ik de pants, helm en ring vervangen heb zal ik in ieder geval 1500 meer strength hebben (heb nu 1500 onnodige dex) en dan zal er wel een 80 solo push in zitten :)

Mocht er in ieder geval mensen van plan zijn wat bounty runs te doen (op Torment 10), ergens woensdag ochtend of zaterdag/zondag ochtend, dan ben ik zeker van de partij :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 26-01-2016 07:26 ]

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

MicScott schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:50:
Weinig mensen hier die het nog over Witch Doctors hebben.

Toch maar een pogingkje wagen... Ik speel nu een Helltooth build met Tall Man's en Short Man's Finger en dat gaat prima, met bijna geen Ancients, Gems op lvl 50 en een statstick als wapen loop ik in 10 minuutjes door Grift 60 heen, maarrr... heeft iemand weleens geprobeerd om een Deadly Rebirth + Wilken's Reach Mojo te gebruiken? Wall of Death doet nauwelijks damage en het lijkt me best chill om met 0 mana cost Grasp of the Dead met Rain of Corpses te kunnen spammen. Iemand weleens gedaan?
Gisteren toevallig zelf een WD begonnen, die ook snel even naar lvl 70 brengen. Kijken welke ik nu eigenlijk toch leuker vind spelen, Wiz of WD. Wil ook denk ik een DH nog tijdens dit season naar 70 brengen.

Op mijn Wiz nu nog altijd 4 pieces pas.Geen geluk gehad met de GR20 die ik kreeg. Vind het lastig om toch in leven te blijven. Wat is een beetje een goede build om deze succesvol te doen?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:08
Thorval schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:36:
[...]

Gisteren toevallig zelf een WD begonnen, die ook snel even naar lvl 70 brengen. Kijken welke ik nu eigenlijk toch leuker vind spelen, Wiz of WD. Wil ook denk ik een DH nog tijdens dit season naar 70 brengen.

Op mijn Wiz nu nog altijd 4 pieces pas.Geen geluk gehad met de GR20 die ik kreeg. Vind het lastig om toch in leven te blijven. Wat is een beetje een goede build om deze succesvol te doen?
Ik had erg veel geluk gehad met een legendary offhand. Die al je arcane power spenders gebruikt bij een aantal channeling spells. Ik had op 1 teleport 2 ice armor. 3 blizzard armageddon. 4 hydra mammoet. Lm: Blackhole en RM: Die lazerstraal. En dat ging eigenlijk erg makkelijk. Al je gele source in de cube upgraden en je bent er zo. Zeker als je een beetje kan leechen in een tweaker t10 game.
Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:25:
Years of war, Avarice en The Thrill zijn inderdaad de 3 makkelijkste conquest, waarbij Years of war de meeste 'moeite' kost omdat je daarvoor 2 classes nodig hebt.
Zoals het er nu naar uit ziet ga ik Years of War eerder halen dan Avarice. Gisteravond weer geen geluk met die laatste. Wel de poepiegemakkelijke set Dungeon voor Seeker of the Light gehaald, dus vanavond me maar eens wagen aan de Roland's Legacy en de Armor of Akkhan dungeons. Dan zit ik al op de helft. Uurtje farmen met de wiz en ik kan ook Tal Rasha en (zo te lezen als ik geluk heb) Firebird aftikken.
Mocht er in ieder geval mensen van plan zijn wat bounty runs te doen (op Torment 10), ergens woensdag ochtend of zaterdag/zondag ochtend, dan ben ik zeker van de partij :)
Woensdagochtend ben ik waarschijnlijk wel beschikbaar voor bounty runs. Invite me maar, als ik online ben.

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsmell op 26-01-2016 07:57 ]

Deadsmell schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:54:
[...]

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik Years of War eerder halen dan Avarice. Gisteravond weer geen geluk met die laatste. Wel de poepiegemakkelijke set Dungeon voor Seeker of the Light gehaald, dus vanavond me maar eens wagen aan de Roland's Legacy en de Armor of Akkhan dungeons. Dan zit ik al op de helft. Uurtje farmen met de wiz en ik kan ook Tal Rasha en (zo te lezen als ik geluk heb) Firebird aftikken.
Hoezo ga je set dungeons doen?

Years of war is g.rift 55 halen met 6 verschillende fullsets, set dungeons hoef je er niet voor te doen (behalve 1 masteren voor de journey)

Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:58:
[...]
Hoezo ga je set dungeons doen?

Years of war is g.rift 55 halen met 6 verschillende fullsets, set dungeons hoef je er niet voor te doen (behalve 1 masteren voor de journey)
Oh crap, haha! Ik meende me te herinneren dat Years of War om set dungeons draaide. 8)7 Laat dan maar zitten, dan ga ik wel voor Avarice en de Act I-V speed run.
Deadsmell schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:59:
[...]

Oh crap, haha! Ik meende me te herinneren dat Years of War om set dungeons draaide. 8)7 Laat dan maar zitten, dan ga ik wel voor Avarice en de Act I-V speed run.
Dit weekend een poging gedaan voor de A1-A5 speedrun.. 1:00:55 was de eindtijd op m'n timer toen malthael dood ging :( dus die ga ik niet nog een keer doen :P was wel leuk om het te proberen, maar frustrerend om het met zo weinig tijd te missen

Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:01:
[...]

Dit weekend een poging gedaan voor de A1-A5 speedrun.. 1:00:55 was de eindtijd op m'n timer toen malthael dood ging :( dus die ga ik niet nog een keer doen :P was wel leuk om het te proberen, maar frustrerend om het met zo weinig tijd te missen
Met welke build en items heb je hem geprobeerd? En solo of coop?

• _Peter2_
  • Laatst online: 20-11 10:59
Bokkie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:15:
Heb je ook tal rasha set delen? Met je huidige setup/build heb je nauwlijks profijt van de burn van Firebird set bonus namelijik
Gisteren heb ik even geprobeerd om met 4p Tal Rasha, 4P fire bird te spelen, maar ik merkte dat dit aanzienlijk trager ging.

Ik heb kennelijk juist veel profijt van de burn van firebird

Alle stukjes Tal Rasha waren een sheet upgrade t.o.v. de firebird stukjes.

Met mijn huidige setup nu op mijn sloffen een GR45 gehaald. (En dat met 0 ancients).

Nu weer GR keys gaan farmen. Voor die tijd nog wat bounties doen in de hoop op het Sage plan.(Ik krijg al een tijdje geen plans meer uit bounties, maar heb het sage plan nog niet).

Moet je hiervoor perse bounties op TX doen?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmz apart je zou namelijk mobs dusdanig rap moeten killen dat de burn niet echt nodig is.

Misschien komt dat omdat je idd 4/4 runt, met 6tals heb je een enorme dmg bonus (als je dan ook nog focus/restraint gebruikt)

Ben maar begonnen met cuben van wands, op jacht naar een Ancient WoW.... :X weinig succesvol tot nu toe

Deadsmell schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:02:
[...]

Met welke build en items heb je hem geprobeerd? En solo of coop?
In-geom dash monk (me), chicken WD, teleport wizard en een paardje crusader.

Was op zich wel te halen, maar wat kleine foutjes in coordinatie etc zorgde ervoor dat we in a1 een minuut of 2 achter liepen.. helaas niet weten goed te maken.

Wat hebben we er hiervan geleerd:
  • Laat degene met de langste laad tijden in town staan (zodat je geen secondes per act sluiten verliest terwijl je op ze wacht).
  • Zorg voor 3 high movement classes (in-geom monk, teleport wizards, danette dh's) de rest is te langzaam (sorry wd's, crusaders, non-in geom monks en barbs...), de movement speed bonus die ze kunnen halen vallen in het niets met de afstand die Vault, Dash en Teleport af kunnen leggen in dezelfde tijd, vooral als deze gespammed kunnen worden
  • De mindere mobile classes zijn met hoge movement speed wel ideaal om in town de quests te completen
  • Zodra je moet splitten, afspreken wie welke kant op gaat
.

Op zich deden we de meeste zaken wel goed (afstemmen), maar we liepen een paar keer verkeerd of moesten iets langer wachten dan nodig.. en helaas deed ons dat de das om

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 26-01-2016 08:24 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Thorval schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:36:
[...]

Heb je de Tweakers community inmiddels gevonden ingame?

Voor nu zou ik adviseren om wat bounties en rifts te doen die je aankan, dit gaat ervoor zorgen dat je

- Bloodshards kan gebruiken om te gokken bij kadala voor items
- legendary powers kan extracten in de cube
- Gele items kan upgraden in de cube (bountycaches geven ook flink wat mats)

Tevens kan je via de communiies ook lootshare runs vinden (hoeft niet perse binnen de tweakers comm uiteraard)

Als je vanavond on ben zal ik je wel even opzoeken, kan je dan wel door wat rifts heen runnen voor bloodshards en lootshare, als je wil.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Sure, run wel mee op za/zo (as usual :P)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• _Peter2_
Bokkie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:15:
hmz apart je zou namelijk mobs dusdanig rap moeten killen dat de burn niet echt nodig is.

Misschien komt dat omdat je idd 4/4 runt, met 6tals heb je een enorme dmg bonus (als je dan ook nog focus/restraint gebruikt)

Ben maar begonnen met cuben van wands, op jacht naar een Ancient WoW.... :X weinig succesvol tot nu toe
Ik heb nog geen (goede) F+R.

Maar de burn bonus van Firebird heb je al snel (vooral op elites en dan merk je die bonus ook wel stevig).
Met Tal Rasha is een F+R handiger denk ik zodat je Tal Rasha's amulet kunt gebruiken. (Deze mis ik ook nog :D)

Maar als met mijn huidige gear een GR45 binnen de 6 minuten lukt is het toch geen slechte build.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Gisteren een flinke farm avond. Na een zooi shards was Kadala aardig en gaf me m'n laatste stukje ancient Delsere (alle 6 nu..). Ook nog een Ancient Unstable Scepter gevonden, al is die niet zo goed, maar beter dan non-ancient. Het werd dus tijd om te rerollen en om die set maar eens te proberen. Na ong 200 DB kon ik ineens niet meer rerollen, hmm, dacht ik, ik heb nog 350+ DB, 500+ souls, ooooooooooohhhhh geen gele meer. Tijd om maar alles te gaan oppakken dan. Iemand nog tips waar je beetje rap gele kan krijgen?

Ik moet sowieso rondje bounties doen, moet namelijk wat stuff voor die build in me cube stoppen, en geen mats..

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Bokkie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:20:
[...]

Heb je de Tweakers community inmiddels gevonden ingame?

Voor nu zou ik adviseren om wat bounties en rifts te doen die je aankan, dit gaat ervoor zorgen dat je

- Bloodshards kan gebruiken om te gokken bij kadala voor items
- legendary powers kan extracten in de cube
- Gele items kan upgraden in de cube (bountycaches geven ook flink wat mats)

Tevens kan je via de communiies ook lootshare runs vinden (hoeft niet perse binnen de tweakers comm uiteraard)

Als je vanavond on ben zal ik je wel even opzoeken, kan je dan wel door wat rifts heen runnen voor bloodshards en lootshare, als je wil.
Ja heb de community gevonden inmiddels :) Ben ook al bezig met de bounties en rifts. Gisteren toevallig geluk met een Horadic Cache die me een Hergbrash's binding gaf.

Ben denk ik wel online vanavond.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• _Peter2_
Thorval schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:35:
[...]

Ja heb de community gevonden inmiddels :) Ben ook al bezig met de bounties en rifts. Gisteren toevallig geluk met een Horadic Cache die me een Hergbrash's binding gaf.

Ben denk ik wel online vanavond.
Je zou op dit moment je ruby uit je helm kunnen halen, op level 70 geeft die nog maar 10% van de bonus die hij voor level 70 gaf. Je kunt beter een Diamond of een Amethyst erin stoppen.

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Gisteravond grift 71 op HC gedaan _/-\o_
Je paragon level valt er ook niet in te zien door de gekozen kleuren schema. Gemiste kans.
Dit ja...viel me direct op na het halen van het eerste portrait. Als je het artikel over 'engineering damage numbers' leest zit er echt heel veel achter de beslissingen op UI gebied...maar een onleesbaar nummertje wordt gemist :?
Sabrac schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:15:
In-geom dash monk (me), chicken WD, teleport wizard en een paardje crusader.

Was op zich wel te halen, maar wat kleine foutjes in coordinatie etc zorgde ervoor dat we in a1 een minuut of 2 achter liepen.. helaas niet weten goed te maken.

Wat hebben we er hiervan geleerd:
  • Laat degene met de langste laad tijden in town staan (zodat je geen secondes per act sluiten verliest terwijl je op ze wacht).
  • Zorg voor 3 high movement classes (in-geom monk, teleport wizards, danette dh's) de rest is te langzaam (sorry wd's, crusaders, non-in geom monks en barbs...), de movement speed bonus die ze kunnen halen vallen in het niets met de afstand die Vault, Dash en Teleport af kunnen leggen in dezelfde tijd, vooral als deze gespammed kunnen worden
  • De mindere mobile classes zijn met hoge movement speed wel ideaal om in town de quests te completen
  • Zodra je moet splitten, afspreken wie welke kant op gaat
.

Op zich deden we de meeste zaken wel goed (afstemmen), maar we liepen een paar keer verkeerd of moesten iets langer wachten dan nodig.. en helaas deed ons dat de das om
Dat dit wellicht de moeilijkste conquest is had ik al wel bedacht, maar niet dat het zo erg is. Om het eens te proberen heb ik het met Shadow DH geprobeerd met base 55% speed en wat items / passives en dat was echt veel te traag. Ik heb nu 80% base speed en naast de 2 passives, bracers en Boon ook Wreath erbij en ik dacht vanavond nog eens te kijken...maar als ik het zo hoor is dit solo gewoon niet te doen.

Weet iemand of er voor WD / Crusader goed spammable fear powers zijn? Dan kan die ring nog helpen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Verwijderd

Heb laatst dit schild getest. Werkte erg goed
http://eu.battle.net/d3/e...rtoNLD-2137/hero/47381900
Zarhrezz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:17:
[...]

Weet iemand of er voor WD / Crusader goed spammable fear powers zijn? Dan kan die ring nog helpen.
WD heeft die spam skill die armor/movementspeed en fear geeft. http://us.battle.net/d3/en/class/witch-doctor/active/horrify
Hierrmee kan je die ring boost makkelijk 100% up houden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 09:31 ]

• Goldman
Zarhrezz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:17:
[...]

Dit ja...viel me direct op na het halen van het eerste portrait. Als je het artikel over 'engineering damage numbers' leest zit er echt heel veel achter de beslissingen op UI gebied...maar een onleesbaar nummertje wordt gemist :?

[...]

Dat dit wellicht de moeilijkste conquest is had ik al wel bedacht, maar niet dat het zo erg is. Om het eens te proberen heb ik het met Shadow DH geprobeerd met base 55% speed en wat items / passives en dat was echt veel te traag. Ik heb nu 80% base speed en naast de 2 passives, bracers en Boon ook Wreath erbij en ik dacht vanavond nog eens te kijken...maar als ik het zo hoor is dit solo gewoon niet te doen.

Solo is het niet te doen idd, je hebt te veel 'random' layouts die uitgepluist moeten worden. Ook moet je handig gebruiken maken teleport en quest forwarding. Eentje TPtje terug naar town terwijl de ander de quest triggert.

Die is inderdaad ook erg interessant, gezien je shield glare gebruikt voor de dmg increase. Zodra ik er een vind met de juiste stats zal ik het zeker proberen :)

GR70 gehaald met de LoN crusader :) Ruim tijd over dus zit nog veel rek in. Ook qua gems nog veel rek (pas lvl 55). Iig een persoonlijke mijlpaal :) En dat met crappy random ancients :P

Pagina: 1 ... 68 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.