Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Vidra schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:10:
Als de storage tab eerder in het process zou staan, dan was iedereen al in ongeveer 2 dagen klaar geweest en is het de vraag waarom je dan nog verder zou doorspelen in Season en niet terug zou moeten gaan naar NS. :9
Zonder de stash tab zou ik nog steeds season spelen...dat geeft wat targets om naar toe te werken en voor spelers zoals ik is dat geen "week 1 afvinklijstje", da's wel een paar maandjes spelen met verschillende setups en classes. Da's voor mij leuker dan op NS niets anders doen dan greater rift runs en minor upgrades.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Ding! Level 70 op mijn wizard. En nu verder...... Beetje zoekende naar een spec nog en gear :-)

Wat is raadzaam nu eerst te doen. Season act III af maken of rifts?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Zarhrezz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:24:
Behalve de stash-tab-tax is dat precies wat ze doen. En als je seasons echt zo erg vind, accepteer dan gewoon dat je een tab minder hebt. Als je werkelijk alle classes op alle mogelijke manieren wil spelen, heb je toch meerdere accounts nodig.
Maar men pusht de mensen die geen ladder willen spelen er wel naar toe, want enkel daar kan je met de nieuwe items aan de slag. Welja, kon, maar nu is het nog erger, de stash quest/journey komt na het seizoen niet overwaaien naar non season.

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:26
Was een hele tijd gestopt met D3, maar toch weer even opgepakt om season 5 uit te proberen. Begonnen met een Monk en binnen een paar dagen alle objectives kunnen doen behalve set me free. Daar lukte het mij gisteren net niet om die dungeon te clearen...
Start ik net D3 op, staat er in beeld dat ik de objectives heb gehaald, en dat ik om een andere reward kan spelen. Dafuq??

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

SideShow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:02:
Maar men pusht de mensen die geen ladder willen spelen er wel naar toe, want enkel daar kan je met de nieuwe items aan de slag. Welja, kon, maar nu is het nog erger, de stash quest/journey komt na het seizoen niet overwaaien naar non season.
De seasonal items vond ik ook niks, maar goed, viel mee te leven. De items zijn voor mij nooit reden geweest om season te spelen. De seasonal journey wel, ik hou wel van wat doelen om naartoe te werken. Wat mij betreft is de pet / portrait genoeg reward, die stash space hadden ze inderdaad niet moeten doen (of inderdaad aan eind season aan iedereen geven). Maar goed, ze hebben geleerd van de items, wellicht leren ze het ook met de tabs.

<GOT> Zarhrezz#2885

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 18:56
Misschien beetje off topic.
Maar ik heb de originele diablo 3 op de pc gespeeld 4 jaar geleden.

Kan ik nu zo weer verder of moet ik nog een dlc/stand alone kopen?
Want volgens mij is er aardig wat veranderd in de tijd dat ik weg was :)

Als iemand mij van wat info kan voorzien zou dat top zijn.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Even een gear vraagje. Hoe kun je je kansen op legendary items vergroten? Of vallen ze vanaf een bepaalde moeilijkheidsgraad meer?

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

Hogere moeilijkheidsgraag = meer legendaries (en set items vanaf torment 1). Hogere levels (g)rifts is ook meer bloodshards, is meer pogingen om Kadala iets af te troggelen. Verder is er weinig te doen volgens mij.

O ja, mee spelen met spelers die dezelfde klasse spelen en hopen dat ze iets vinden wat ze zelf niet nodig denken te hebben, vaak willen ze dat in groepsverband nog wel eens op de grond mikken.

[ Voor 31% gewijzigd door Neelon op 23-01-2016 00:00 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Thorval schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:54:
Even een gear vraagje. Hoe kun je je kansen op legendary items vergroten? Of vallen ze vanaf een bepaalde moeilijkheidsgraad meer?
Als ik morgen on ben kan en mijn vaste groepje is er nog niet kan ik je wel een paar keer boosten op torment 10 normal rifts als ik DB's ga farmen

Ik ben nu alleen op zoek naar ancient items en wat betere ringen/necks, voor de rest mag je alles wel hebben wat ik ook vind.

Zal als ik on ben wel kijken of je er ook bent :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

R-utger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:00:

On topic hoor. :) Je kan zo weer verder als je wilt, maar wij spelen allemaal de Reaper of Souls uitbreiding. Die kost 20e, voegt een nieuwe act, een nieuwe char en een boel extras toe. Ik zou je aanraden om die uitbreiding even te gaan scoren.

Een aantal pagina's geleden postte er iemand een link naar die fancy edition die ook maar 20e kostte. Wellicht de moeite.
Thorval schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:54:
Yep. Hoger is beter. Meer legendaries, meer xp. Op TX in een 4-man party is 12 legs per rift pp niet bijzonder. Ik zie dat je nog wel een stukje te gaan hebt en nog geen chars op 70 hebt. Ik wil best een paar riftjes doen om je te boosten maar wellicht vind je het juist leuk om je eerste char zelf naar een hoger plan te tillen. Als je lvl 70 hit krijg je al 2 setitems en snel daarna de rest van de set. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Tektoon schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 01:21:
Een aantal pagina's geleden postte er iemand een link naar die fancy edition die ook maar 20e kostte. Wellicht de moeite.
Guilty!

Ging over de digital deluxe edition voor 20 euro.
Maar dat is alleen als je Reaper of Souls al hebt. Anders kost ie gewoon 40 euro.

<GoT>NightStalker

• Sinned123
  • Laatst online: 09:16
Zitten er bij die digital deluxe editions alleen extra char slots of krijg je ook stash tabs?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:24
Sinned123 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 07:25:
Zitten er bij die digital deluxe editions alleen extra char slots of krijg je ook stash tabs?
Geen extra stash. Wel 3 extra hero slots, pet, transmog helms, en een paar dingen voor andere Blizzard games.
schaapiej schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 07:00:

Guilty!

Ging over de digital deluxe edition voor 20 euro.
Maar dat is alleen als je Reaper of Souls al hebt. Anders kost ie gewoon 40 euro.
Oh, dat is dus de normale prijs. Dat doet Blizzard ook bij de andere spellen, je betaalt het verschil tussen de standaard en digital deluxe versie om te upgraden.

Voor Diablo lijkt het me wel waard, ik heb altijd zoveel problemen met mijn stash, een drietal extra heroes geeft mij een beetje meer ruimte voor al mijn items.
R-utger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:00:

Je kan inderdaad verder met je Diablo 3, maar besef je wel wat een groot deel van het spel mist. RoS heeft namelijk heel veel dingen toevoegd en sinds de uitbreiding is uitgebracht heeft Blizzard verschillende malen grote content patches uitgebracht.

Voor jou, als je nu terug gaat naar Diablo 3 zonder de uitbreiding, zul je merken dat de auction house is verwijderd. Je kunt je items niet meer verkopen, drops kun je wel aan je groepsgenoten geven die tijdens het droppen aanwezig waren in je game.
Verder is Loot 2.0 de belangrijkste wijziging voor jou. In het kort betekent het dat drops voornamelijk geschikt zijn voor de class die je speelt. Als je een barb speelt zul je voornamelijk strenght op je drops zien, andere stats en andere class items kunnen nog wel droppen maar zullen veel zeldzamer zijn. Loot 2.0 heeft voor mij Diablo een stuk leuker gemaakt. Ik zou zeggen, speel het even, ervaar het verschil van Loot 2.0 en de vanilla Diablo.

Nadat je Loot 2.0 hebt uitgeprobeerd is het dan echt tijd om RoS aan te schaffen. Je krijgt een redelijk lange Act 5 erbij, een leuke Crusader class, maar heel belangrijk, je krijgt dan ook Adventure Mode naast de standaard campaign. Adventure mode is wat de meeste spelers spelen. De meeste content patches veranderen en voegen dingen toe aan deze modus.

Adventure mode brengt onder andere Bounties, Rifts, Greater rifts en Kanai's Cube.
Bounties zijn soort van quests. Iedere keer als je een game start zijn er voor iedere act 5 random bounties. Je gaat naar specifieke plaatsen en voert de quest uit. Meestal is het een kill X nummer monsters en een boss, soms is het een Act baas, soms moet je een cursed chest of shrine vinden en doen. Als je de vijf bounties in een act hebt voltooid, krijg je een zakje loot van Tyrael. Iedere keer als je in het spel duikt zal er één act als "bonus" worden aangeduid, als je die voltooid krijg je niet één maar twee zakjes loot van Tyrael. Daarna springt de "bonus" act vanzelf naar een andere onvoltooide act. Het is dus aangeraden om de bonus acts te doen om zoveel bonus zakjes te krijgen.

Als tweede zijn er de rifts. Waar je in de originele D3 naar specifieke plaatsen van de campaign teleporteert voor goede "mob density" om "efficient" te farmen, kun je in RoS simpelweg een rift openen. Je krijgt daarmee een random gegeneerde dungeon en je kunt er doorheen blazen met aan het einde een baas.

Greater rifts zijn bijna hetzelfde als rifts, maar er is een tijdslimiet van 15 minuten en monsters droppen geen goud en geen loot, deze zijn verplaatst naar de eindbaas van de greater rift. Dit betekent dat spelers zich kunnen richten op het killen van monsters. Je kunt de moeilijkheidsgraad zelf kiezen, er zijn. De 14 standaard moeilijkheidsgraden (Normaal tot Torment 10) zijn verdeelt over 50 Greater rift levels, maar het schaalt door zover de speler het aan kan. Goede spelers kunnen dit seizoen wel 80-90 halen en zeer gedreven spelers kunnen de 100 wel doen.
Een specifieke beloning van de greater rifts zijn de legendary gems. Deze juwelen kun je in je ringen en amulet stoppen en ze geven je sterke powerups. Elke keer als je een greater rifts voltooid, kun je je ring "upgraden". Des te hoger je greater rifts levels kunt voltooien, des te hoger je je gems kunt upgraden.
Het eind-game pushen zit hier in de greater rifts.

In een van de content patches kregen vele legendary items, legendary affixes. Dat zijn legendary items met specifieke powers. Als je bepaalde items combineert kun je hele krachtige heroes maken. Een paar patches daarna werd de Kanai's Cube aan de game toegevoegd. Met de cube kun je deze legendary powers "extracten". Je kunt dan drie extra legendary affixes toevoegen aan je hero. De cube biedt verder transmute en upgrade mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld gems transmuten naar een andere soort, je kunt gele items upgraden naar legendary (als je een bepaalde item probeert te krijgen), je kunt een legendary item "rerollen" (als je bijvoorbeeld een zeldzame item hebt, maar niet de stats die je wilt), je kunt een set item converten (als je bijvoorbeeld 3 set handschoenen hebt, maar je hebt de hoed nodig). Zo zijn er nog een paar andere dingen de je kunt doen met de cube.

In al deze verschillende manieren om Adventure mode te spelen (Bounties, rifts, grifts) kun je Blood shards verdienen. Met deze currency kun je bij "Kadala" items kopen. Vaak geeft ze je een gele item, maar soms zit er een legendary or set item ertussen.

Ik heb een aantal dingen weggelaten en een paar dingen niet goed uitgelegd, maar ik wilde hiermee laten zien dat RoS het spel heel erg in een positieve manier heeft veranderd. Als je RoS speelt zul je denken dat het originele Diablo 3 zo had moeten zijn.

Nogmaals, mijn suggestie is D3 nogmaals spelen zoals je hem hebt, ervaar de positieve veranderingen van Loot 2.0. Koop vervolgens de RoS uitbreiding en geniet van de vele extra content en speelmogelijkheden naast de campaign.

[ Voor 123% gewijzigd door Kser op 23-01-2016 11:39 ]

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
Sinned123 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 07:25:
Alleen char slots, Blizz heeft tot deze patch het stash probleem altijd genegeerd.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Nephalem schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:06:
[...]

Alleen char slots, Blizz heeft tot deze patch het stash probleem altijd genegeerd.
Het stash probleem is zo groot als je het zelf maakt natuurlijk. Als je alle potentieel nuttige gear wilt bewaren voor eventueel toekomstige builds, dan heb je inderdaad een probleem (met meerdere chars). Als je het niet erg vindt om opnieuw je gear bij elkaar te sprokkelen als je van build switcht niet. :)

Verwijderd

Yay.. 76 down solo als wd in 11 min nogwat *O*

Heb een LoN garg build gemaakt. Leuke speelstijl en er zit zeker nog rek in op naar de 80 :)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben nu aan mijn 5e poppetje bezig, maar wat is die Demon Hunter leuk om mee te spelen! :)
Voor grote groepen gebruik ik Bolas, daarnaast eigenlijk voornamelijk Rapid Fire.
Rapid Fire kost me geen channeling costs omdat ik die power uit een legendary heb getrokken :P
Op mijn vorige poppetje ben ik een beetje gems aan het combineren geweest; ik heb nu een paarse gem in mijn wapen zitten die me 22,000 life per hit geeft. En dat terwijl ik nog niet eens 20,000 life in totaal heb _O-
Dus het meeste doe ik gewoon close combat iv ranged.
Verder heb ik 3 sentry guns, de Rain of Vengeance en de traps, maar die laatste gebruik ik eigenlijk nauwelijks.

Ik zit nu op lvl60 met dit poppetje. Zodra ik level 70 ben moet ik enkel nog de Barbarian naar lvl70 brengen, maar daarna ga ik zeker verder met de Demon Hunter!

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2016 12:31 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 00:14
Ben na een pauze ook weer begonnen met Season 5.
Wizard dit keer. Speelt lekker weg met gratis setje. :)

Nadeel van seasons is dat je aan het eind al je rotzooi weer moet zien op te bergen in je non-season stash.
Iemand nog tips daarvoor? Spullen van season 4 zitten nog in de mail, nog geen zin gehad om het te ordenen. :P
Thorval schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:18:
Ding! Level 70 op mijn wizard. En nu verder...... Beetje zoekende naar een spec nog en gear :-)

Wat is raadzaam nu eerst te doen. Season act III af maken of rifts?
Heb je de Firebird set al? Die heb je zo bij elkaar en dan kun je met deze build wel even vooruit.
superbassie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:37:
Ben na een pauze ook weer begonnen met Season 5.
Wizard dit keer. Speelt lekker weg met gratis setje. :)

Nadeel van seasons is dat je aan het eind al je rotzooi weer moet zien op te bergen in je non-season stash.
Iemand nog tips daarvoor? Spullen van season 4 zitten nog in de mail, nog geen zin gehad om het te ordenen. :P
Joh, dat ordenen van je meuk is in een half uurtje gebeurd. :)

In 2.4 kreeg je een extra stash tab en in season 5 kan je nog een extra stash tab verdienen. Dat zou voorlopig even genoeg moeten zijn. :) Over je spullen in de mail: onthoud dat dat na 30 dagen gedelete wordt.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Een half uurtje? Ik ben er meestal een uur of zes per seizoen-einde mee bezig! }:|

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• R-utger
Kser schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:38:
[...]

Geen extra stash. Wel 3 extra hero slots, pet, transmog helms, en een paar dingen voor andere Blizzard games.

[...]

Oh, dat is dus de normale prijs. Dat doet Blizzard ook bij de andere spellen, je betaalt het verschil tussen de standaard en digital deluxe versie om te upgraden.

Voor Diablo lijkt het me wel waard, ik heb altijd zoveel problemen met mijn stash, een drietal extra heroes geeft mij een beetje meer ruimte voor al mijn items.

[...]

Je kan inderdaad verder met je Diablo 3, maar besef je wel wat een groot deel van het spel mist. RoS heeft namelijk heel veel dingen toevoegd en sinds de uitbreiding is uitgebracht heeft Blizzard verschillende malen grote content patches uitgebracht.

Voor jou, als je nu terug gaat naar Diablo 3 zonder de uitbreiding, zul je merken dat de auction house is verwijderd. Je kunt je items niet meer verkopen, drops kun je wel aan je groepsgenoten geven die tijdens het droppen aanwezig waren in je game.
Verder is Loot 2.0 de belangrijkste wijziging voor jou. In het kort betekent het dat drops voornamelijk geschikt zijn voor de class die je speelt. Als je een barb speelt zul je voornamelijk strenght op je drops zien, andere stats en andere class items kunnen nog wel droppen maar zullen veel zeldzamer zijn. Loot 2.0 heeft voor mij Diablo een stuk leuker gemaakt. Ik zou zeggen, speel het even, ervaar het verschil van Loot 2.0 en de vanilla Diablo.

Nadat je Loot 2.0 hebt uitgeprobeerd is het dan echt tijd om RoS aan te schaffen. Je krijgt een redelijk lange Act 5 erbij, een leuke Crusader class, maar heel belangrijk, je krijgt dan ook Adventure Mode naast de standaard campaign. Adventure mode is wat de meeste spelers spelen. De meeste content patches veranderen en voegen dingen toe aan deze modus.

Adventure mode brengt onder andere Bounties, Rifts, Greater rifts en Kanai's Cube.
Bounties zijn soort van quests. Iedere keer als je een game start zijn er voor iedere act 5 random bounties. Je gaat naar specifieke plaatsen en voert de quest uit. Meestal is het een kill X nummer monsters en een boss, soms is het een Act baas, soms moet je een cursed chest of shrine vinden en doen. Als je de vijf bounties in een act hebt voltooid, krijg je een zakje loot van Tyrael. Iedere keer als je in het spel duikt zal er één act als "bonus" worden aangeduid, als je die voltooid krijg je niet één maar twee zakjes loot van Tyrael. Daarna springt de "bonus" act vanzelf naar een andere onvoltooide act. Het is dus aangeraden om de bonus acts te doen om zoveel bonus zakjes te krijgen.

Als tweede zijn er de rifts. Waar je in de originele D3 naar specifieke plaatsen van de campaign teleporteert voor goede "mob density" om "efficient" te farmen, kun je in RoS simpelweg een rift openen. Je krijgt daarmee een random gegeneerde dungeon en je kunt er doorheen blazen met aan het einde een baas.

Greater rifts zijn bijna hetzelfde als rifts, maar er is een tijdslimiet van 15 minuten en monsters droppen geen goud en geen loot, deze zijn verplaatst naar de eindbaas van de greater rift. Dit betekent dat spelers zich kunnen richten op het killen van monsters. Je kunt de moeilijkheidsgraad zelf kiezen, er zijn. De 14 standaard moeilijkheidsgraden (Normaal tot Torment 10) zijn verdeelt over 50 Greater rift levels, maar het schaalt door zover de speler het aan kan. Goede spelers kunnen dit seizoen wel 80-90 halen en zeer gedreven spelers kunnen de 100 wel doen.
Een specifieke beloning van de greater rifts zijn de legendary gems. Deze juwelen kun je in je ringen en amulet stoppen en ze geven je sterke powerups. Elke keer als je een greater rifts voltooid, kun je je ring "upgraden". Des te hoger je greater rifts levels kunt voltooien, des te hoger je je gems kunt upgraden.
Het eind-game pushen zit hier in de greater rifts.

In een van de content patches kregen vele legendary items, legendary affixes. Dat zijn legendary items met specifieke powers. Als je bepaalde items combineert kun je hele krachtige heroes maken. Een paar patches daarna werd de Kanai's Cube aan de game toegevoegd. Met de cube kun je deze legendary powers "extracten". Je kunt dan drie extra legendary affixes toevoegen aan je hero. De cube biedt verder transmute en upgrade mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld gems transmuten naar een andere soort, je kunt gele items upgraden naar legendary (als je een bepaalde item probeert te krijgen), je kunt een legendary item "rerollen" (als je bijvoorbeeld een zeldzame item hebt, maar niet de stats die je wilt), je kunt een set item converten (als je bijvoorbeeld 3 set handschoenen hebt, maar je hebt de hoed nodig). Zo zijn er nog een paar andere dingen de je kunt doen met de cube.

In al deze verschillende manieren om Adventure mode te spelen (Bounties, rifts, grifts) kun je Blood shards verdienen. Met deze currency kun je bij "Kadala" items kopen. Vaak geeft ze je een gele item, maar soms zit er een legendary or set item ertussen.

Ik heb een aantal dingen weggelaten en een paar dingen niet goed uitgelegd, maar ik wilde hiermee laten zien dat RoS het spel heel erg in een positieve manier heeft veranderd. Als je RoS speelt zul je denken dat het originele Diablo 3 zo had moeten zijn.

Nogmaals, mijn suggestie is D3 nogmaals spelen zoals je hem hebt, ervaar de positieve veranderingen van Loot 2.0. Koop vervolgens de RoS uitbreiding en geniet van de vele extra content en speelmogelijkheden naast de campaign.
wow, super bedankt _/-\o_
Ik had hem net weer even installeert maar moest ook nog even 12gb updaten :F
kon op een bepaald moment wel het spel al starten.
Maar tot mijn verbazing heb ik alleen een lvl 2 barb :? haha
dit kan niet helemaal kloppen.

Maar welke class raden jullie mij aan om mee te beginnen?
en ik kon uit 3 moeilijkheids graden kiezen, welke kan ik daar het beste nemen?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• _Peter2_
  • Laatst online: 20-11 10:59
R-utger schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Welke regio had je geselecteerd?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:30

The Chosen One

Zie signature!

Kijk de "whats new 2.X" filmpjes maar op youtube van Diablo channel. Legt praktisch alles uit en kijkt makkelijk weg.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Bokkie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:54:
[...]

Als ik morgen on ben kan en mijn vaste groepje is er nog niet kan ik je wel een paar keer boosten op torment 10 normal rifts als ik DB's ga farmen

Ik ben nu alleen op zoek naar ancient items en wat betere ringen/necks, voor de rest mag je alles wel hebben wat ik ook vind.

Zal als ik on ben wel kijken of je er ook bent :)
Helaas ben ik dit weekend er niet. Hopelijk zondag avond misschien heel even anders pas maandag.
Tektoon schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 01:21:
[...]
Yep. Hoger is beter. Meer legendaries, meer xp. Op TX in een 4-man party is 12 legs per rift pp niet bijzonder. Ik zie dat je nog wel een stukje te gaan hebt en nog geen chars op 70 hebt. Ik wil best een paar riftjes doen om je te boosten maar wellicht vind je het juist leuk om je eerste char zelf naar een hoger plan te tillen. Als je lvl 70 hit krijg je al 2 setitems en snel daarna de rest van de set. :)
Armory was nog niet bijgewerkt, inmiddels wel ;-)

• R-utger
_Peter2_ schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:56:
[...]

Welke regio had je geselecteerd?
Europa op dit moment.
misschien dat er op de Amerikaanse server nog wel wat staat.

Maar ga er van uit dat de meeste op de Europa server spelen

• Kser
R-utger schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Begin met Expert. Moet goed te doen zijn. Heb je het idee dat je teveel tijd kwijt bent aan het in leven blijven dan het aanvallen, dan kun je via de game menu de moeilijkheidsgraad omlaag naar Hard zetten. (Voor het omhoog zetten van de moeilijkheidsgraad moet je het spel verlaten in deze wijzigen in op de character screen)

Ik ben overigens de Mystic helemaal vergeten. Daarmee kun je items transmoggen en enchanten. Bij het transmoggen kun je het uiterlijk van andere items gebruiken zonder dat je het hoeft te dragen. Enchanten is het rerollen van één stat op je item. Heb je dus een item met 3 goede stats en één slechte, dan reroll je de slechte stat naar iets beters.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat een %#^#$%^&#$%^%# conquest is die the thrill hoezo fucking random.. echt puur geluk hebben met rift samenstelling, pylons en alle andere tyfus RNG :(

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Doe dit vooral niet. Expert geeft de mobs wel veel extra life terwijl je er verhoudingsgewijs heel weinig xp voor terug krijgt. Ik ben zeker geen efficiëntie-monster maar jezelf gaan tegenwerken hoeft ook weer niet.

Om te levellen naar 70 is hard beter. Vanaf 70 naar T1.

Bokkie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:05:
Wat een %#^#$%^&#$%^%# conquest is die the thrill hoezo fucking random.. echt puur geluk hebben met rift samenstelling, pylons en alle andere tyfus RNG :(
Met welk char doe je hem? Op Diablofans staan handige builds voor dit achievement, voor verscheidene characters. Als je ook nog eens een paar categorieën parapunten helemaal kunt vullen, dan moet hij goed te doen zijn.

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27
Ik zit een beetje vast nu met greater rifts. Ik weer dat me gear verre van optimaal is. Ik heb net gr62 gedaan, ik denk dat ik hem nog wel kan pushen naar 64 max 65, maar dan houd het op.

Maar ik lees overal dat je beter die gem kan gebruiken dat je meer damage doet tegen slowed mobs. Gaat dat veel verschil maken als ik die snel lvl naar 50 oid, en dan inwissel voor bane of the powerfull. Zit namelijk echt met een damage probleem op me leapquake barbarian.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/reschu-2802/hero/72082859

Battle.net tag

• Kser
Tektoon schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:21:
[...]

Doe dit vooral niet. Expert geeft de mobs wel veel extra life terwijl je er verhoudingsgewijs heel weinig xp voor terug krijgt. Ik ben zeker geen efficiëntie-monster maar jezelf gaan tegenwerken hoeft ook weer niet.

Om te levellen naar 70 is hard beter. Vanaf 70 naar T1.
Zo zwart/wit is het niet. Tijdens het levelen zijn er verschillende momenten waarop je een flinke powerboost door krijgt.

"Efficientie-monsters" zullen beginnen met Master voor de eerste paar levels, vervolgens doen ze een flink aantal levels op Hard, om dan weer een aantal levels te doen op Expert of Master, om vervolgens weer terug naar Hard te gaan.

Mijn suggestie is niet voor efficientie, maar voor een goede spelervaring. Master is inderdaad niet aan te raden vanwege de monster health en dmg die niet opwegen tegen de xp gain. Hard gaat vlot, maar is vooral voor spelers die goed de mappen weten, weten waar ze heen moeten en snel van groep naar groep mobs rennen.

R-utger heeft echter een aantal jaren niet gespeeld, voor hem het beter om expert te rustiger te doorlopen , en mobs een seconde langer aan te vallen. Hij gebruikt dan relatief meer tijd aan het vechten dan aan het uitzoeken waar hij heen moet, Hij zal daarmee sneller levelen op Expert dan op Hard.

Maar goed, zoals ik eerder zei, dat moet hij maar even uitproberen en even aanvoelen. Als het redelijk vlot voor hem gaat is het goed, als hij merkt dat het te traag is en monsters te lang leven, dan inderdaad omlaag schroeven.

Ik heb zelf Hard geprobeerd, maar dat was niet fijn, mobs gingen te snel dood. Uiteindelijk grotendeels op Expert geleveled en sommige levels gingen zelfs op master heel vlot.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deadsmell schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:35:
[...]

Met welk char doe je hem? Op Diablofans staan handige builds voor dit achievement, voor verscheidene characters. Als je ook nog eens een paar categorieën parapunten helemaal kunt vullen, dan moet hij goed te doen zijn.
Wizard firechannel build gebruikt, disintegrate.

Heeft mij 10 riftkeys gekost, en inderdaad, skeleton zombie rift met 2x conduit en een power pylon vla kvoor de RG, in 9 minuten

Daarvoor steeds exarchs, winged asassins, vliegjes dingen etc allemaal ranged en fleeing mobs

Nu nog 3 gems naar 55 en 1 conquest... even kijken welke conquest het beste te doen is met zo min mogelijk rng :/

Bokkie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:48:
[...]

Nu nog 3 gems naar 55 en 1 conquest... even kijken welke conquest het beste te doen is met zo min mogelijk rng :/
Tweede conquest is de enige die ik nog moet. Heb Avarice geprobeerd met een level 50 Boon of the Hoarder en een Goldskin. Daarmee kom ik soms tot 20-22 miljoen gold, maar hoger nog niet geweest. Eén keer een Gilded Baron tegengekomen, maar dat was voordat ik de Boon op niveau had. Helaas maar 25 miljoen dus. Ik snap niet hoe mensen die 50M streak per ongeluk, zonder gold gear halen. Misschien maar eens de Act I-V in 1 uur proberen.

Verwijderd

Deadsmell schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:02:
[...]

Tweede conquest is de enige die ik nog moet. Heb Avarice geprobeerd met een level 50 Boon of the Hoarder en een Goldskin. Daarmee kom ik soms tot 20-22 miljoen gold, maar hoger nog niet geweest. Eén keer een Gilded Baron tegengekomen, maar dat was voordat ik de Boon op niveau had. Helaas maar 25 miljoen dus. Ik snap niet hoe mensen die 50M streak per ongeluk, zonder gold gear halen. Misschien maar eens de Act I-V in 1 uur proberen.
Ik zal je hier even een tip geven :P

heel simpel.. ga gewoon in je normale farm mode een t10 rift in.

Zorg dat je in je inventory een gold skin, een sunkeeper en nog 1 items met + gold find bij je hebt en zet in je paragon gold find op max.

Nu is het gewoon je rift doen zoals je normaal doet en als je die gold goblin ziet, zorgen dat je hem niet one shot en dan bovenstaande items even swappen en done :)

Hoeft niet speciaal op t10, maar dat is bijna normal nu.. dus waarom niet. Als je rond de 7K% gold find hebt, zit je goed en dropt die gob in 1 keer je conquest.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:17

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Goed, ook ik heb met wat hulp de fire flash build werkend

Ik gebruik hier autohotkey voor, scriptje hieronder

#IfWinActive, Diablo III
#MaxThreadsPerHotkey 2
#SingleInstance force
[::
$stop := 0
Loop,
{
Send 1
Sleep 100
Send 2
Sleep 100
Send 3
Sleep 100
if ($stop)
{
return
}
}

]:: $stop := 1

Wordt dus gestart met [
Wordt dus gestopt met ]
en zend om de 100 milliseconden 1, 2, 3

Naar smaak aan te passen :-)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Zo, vandaag mn crusader maar eens uitgetest op de hogere g.rifts.. uiteindelijk gestrand op g.rift 76 (#300 crusaders). Ging wel aardig, en ondertussen alweer een gear upgrade gevonden..

G.rift 70's kan de crus ondertussen al in z'on 7 minuten clearen.. erg handig om dus snel gems naar 70 te krijgen .

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:56:
[...]

Ik zal je hier even een tip geven :P

heel simpel.. ga gewoon in je normale farm mode een t10 rift in.

Zorg dat je in je inventory een gold skin, een sunkeeper en nog 1 items met + gold find bij je hebt en zet in je paragon gold find op max.

Nu is het gewoon je rift doen zoals je normaal doet en als je die gold goblin ziet, zorgen dat je hem niet one shot en dan bovenstaande items even swappen en done :)

Hoeft niet speciaal op t10, maar dat is bijna normal nu.. dus waarom niet. Als je rond de 7K% gold find hebt, zit je goed en dropt die gob in 1 keer je conquest.
Thanks! Ik zal eens zien of ik daaraan kom met mijn max level Boon of the Hoarder en Gold Skin. Kan bijna niet missen, want net in een bounty kwam ik een Gilded Baron tegen die 40M dropte. Zonder GF gear dus. :P

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:02:
[...]

Ik heb precies hetzelfde; zit ook steeds rond de 25 miljoen. Ook een Baron in een TX rift met gold gear heeft voor mij niet gewerkt. Ik laat het nu maar, er zijn andere conquests die ook nog veel leuker zijn om te doen.

Moet zeggen dat ik voor de Wizard de melee/bubble build voor The Thrill een stuk beter vind werken dan de channeling build die Bokkie gebruikt. Hangt ook een beetje van je ancients af, maar goed. Ben ondertussen ook nog in de weer met de set-dungeons. Kom aardig in de buurt qua Delsere's nu, die hoop ik morgen te masteren. :9

• Sinned123
Pff ben al meermaals zonder gold find gear een gilded baron tegengekomen, er dropte steevast rond de 35m gold.
Nu heeft mijn travelers pledge toevallig 80% gf als secondary roll en heb ik een goldskin in mijn inventory om te switchen ben ik al die tijd die gilded baron niet tegengekomen...

De thrill in 1 keer gehaald met shield bash, gewoon maar wat items bij elkaar gegooid die synergy leken te hebben.
Meer damage dan invoker build... Maar super squishy.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heeft 1 player tov. 4 player ook geen verschil in Gold ? Dat was vroeger 30% (volgens mij multiplicative, anders zielig), maar als je >38,5 mil krijgt van een Gilded Baron, is x1.3 wel voldoende voor 50 mil.

• Sinned123
Goed punt volgens mij inderdaad multiplicative

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:48
Bahbah.. Denk ff wat gritjes... Loopt eerst mijn PC 2x vast... En dan wat later sodemietert mijn internet eruit... Sorry Jim/Ray en Stalker! Ik ga maar ff slapen (nachtdienst gehad) wellicht later weer!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Paar keer ruins gedaan met full prep, pet disabled om te zorgen dat ik alles zelf kan oppakken ivm verlengen van timer, maar alsnog breekt hij steeds rond de 20m :(

Misschien maar ff met wat vrienden doen, hen laten mobtrainen ofzo.

Nu eerst maar gems naar 55 brengen

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Even een vraagje:
Ik speel nu met mijn Demon Hunter bounties op Torment I, paragon 30 nu.
Als armor heb ik een complete groene Demon set (5 items) gekocht. Maar nu begin ik al weer spullen tegen te komen die qua stats beter zijn dan mijn set.
Is het mogelijk de set te upgraden of kan ik set items opnieuw kopen dat ze dan betere stats hebben?
Of is het gewoon jammer en heb je een set maar voor even? Dat zou zonde zijn...

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Sabrac schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:59:
Zo, vandaag mn crusader maar eens uitgetest op de hogere g.rifts.. uiteindelijk gestrand op g.rift 76 (#300 crusaders). Ging wel aardig, en ondertussen alweer een gear upgrade gevonden..

G.rift 70's kan de crus ondertussen al in z'on 7 minuten clearen.. erg handig om dus snel gems naar 70 te krijgen .
Nice hoor, als ik naar de goede char kijk heb je nog niet eens alles ancient en dus nog superveel ruimte?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
dvdkiwi schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:25:
Even een vraagje:
Ik speel nu met mijn Demon Hunter bounties op Torment I, paragon 30 nu.
Als armor heb ik een complete groene Demon set (5 items) gekocht. Maar nu begin ik al weer spullen tegen te komen die qua stats beter zijn dan mijn set.
Is het mogelijk de set te upgraden of kan ik set items opnieuw kopen dat ze dan betere stats hebben?
Of is het gewoon jammer en heb je een set maar voor even? Dat zou zonde zijn...
De Demons Hide set is geen end-game set.
De volgende zijn dat wel:
Natalya's
Embodiment of the Marauder
Shadows Mantle
Unhallowed Essence

Dus probeer die te verzamelen.

TheS4ndm4n#1919

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Het was weer een lucratief weekendje in Diablo. Ondertussen P593. Vrijdagavond een Invoker Crusader gemaakt (Impale DH begon me alweer te vervelen). Net GR67 in 11 minuten gedaan (met letterlijk 0 ancient gear en nog niet echt hoge gems), wat een sterke build zeg! Hier ga ik een stuk meer lol aan beleven de komende tijd.

Toch jeukt NS ook alweer, heb daar ook veel toffe builds. Maar eens focussen op die journey page de komende 1-2 weken, moet voor page 6 alleen nog de set dungeon masteren. Dan maar eens gaan nadenken over conquests... :(

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

adamvansanten schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:14:
Het was weer een lucratief weekendje in Diablo. Ondertussen P593. Vrijdagavond een Invoker Crusader gemaakt (Impale DH begon me alweer te vervelen). Net GR67 in 11 minuten gedaan (met letterlijk 0 ancient gear en nog niet echt hoge gems), wat een sterke build zeg! Hier ga ik een stuk meer lol aan beleven de komende tijd.
-O- wtf
Ik had gisteren behoorlijk moeite met GR67. Merk gewoon een damage-probleem. Ik miste nog wel een CoE, maar denk niet dat dat zó'n verschil maakt.
Heb op al mijn gear thorns rolls, hoge CDR etc. en ik redde het met 50 sec over oid. En veel gear ancient..
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882

Nog niet helemaal geupdate, chest is ancient en compass rose heeft CDR/IAS.

Loop met iets van 238k thorns rond dacht ik zo uit mijn hoofd.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ook maar even een dh vraag. Ik zit tussen 3 builds te twijfelen. Ik heb nu een m6 multushot build met een recurve, rugzak en een spines in cube. Verder aquila en coe gecubed. Ik heb echter ook een sword of ill will (geen mega stats).

Maar..ik heb ook net een Dawn gescoord voor cubing en daarbij ook nog bijna de UE set compleet.

Keuzes keuzes keuzes...de multishot m6/chakram build is leuk, maar daar haal ik het maximale niet uit. Shadow set is OK, maar ik mis daar echt de aoe damage.

Tips? Meningen?

Zelf neig ik naar een multishot m6 build.

Ow enne even mezlef gelukkig prijzen, eerste hellfire ammy, awareness passieve, 10%chc, 99% chd en dex en socket...me is happy..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Sabrac schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:59:

Heb ook ff een LON Bombardment Crus in elkaar geflanst.. niet BoS maar op zich wel aardige items lijkt me.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/71661116

Als wapen heb ik nu een ancient Thunderfury met 9% CDR. Die in-geom is voor speed rift met een hammer build, geen idee waarom alleen hij is blijven hangen :D

Ik krijg echter de elites nooit dood boven G68, of zeg maar het duurt jaren :D Overleven is niet zo'n probleem maar zo heb ik niet genoeg progressie.

Skills heb ik provoke nog staan naast de standard skills omdat mijn schild er nog wat syergies toevoegt. In cube heb ik mortal drama/Leoric/CoE.

Shoulders/amu kunnen nog veel beter, en een anciet Leoric crown zou ook wel leuk zijn. Geven ancient LoN rings ook nog de set bonus, of tellen alleen items buiten de ring set?

Ik zie niet hoe ik door andere items snel 5 GR lvl's erbij kan doen, laten staan G90+ zoals op dfans wordt gezegt.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Even een vraagje over GR20 solo. Deze is timed. Neem aan dat je die binnen de tijd moet doen om de 2piece set te krijgen?

• RocketKoen
Thorval schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:56:
Even een vraagje over GR20 solo. Deze is timed. Neem aan dat je die binnen de tijd moet doen om de 2piece set te krijgen?
Je moet hem completen. Dus inderdaad binnen de tijd.
Is overigens niet zo moeilijk, aangezien je dan de eerste 4 pieces al hebt.

TheS4ndm4n#1919

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Misschien een domme vraag, ik wil een Crusader gaan maken met de Thorns set, maar waarom is de Pigsticker zo'n goed wapen voor deze build?

-

Nazanir schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:37:
Misschien een domme vraag, ik wil een Crusader gaan maken met de Thorns set, maar waarom is de Pigsticker zo'n goed wapen voor deze build?
Omdat daggers de hoogste attack speed van alle wapens hebben. En Pig Sticker heeft als enige dagger interessante secundaire bonussen.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Deadsmell schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Omdat daggers de hoogste attack speed van alle wapens hebben. En Pig Sticker heeft als enige dagger interessante secundaire bonussen.
En gezien je main damage moet komen van de Thorns, maakt hoe sterk het wapen zelf is, verder dus ook niet veel meer uit. Dus het gaat echt om de stats/bonussen.

Thanks.

-

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zie net dat Kripp zelfs de complete damage stat van z'n Pig Sticker heeft gerolt. lol

[ Voor 13% gewijzigd door Tektoon op 24-01-2016 16:16 ]

Nazanir schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:11:
[...]

En gezien je main damage moet komen van de Thorns, maakt hoe sterk het wapen zelf is, verder dus ook niet veel meer uit. Dus het gaat echt om de stats/bonussen.

Thanks.
Klopt, de damage van het wapen maakt niet (veel) uit. Bombardment gebruikt die damage wel, maar die skill (via de Belt of the Trove) heb je eigenlijk alleen voor de damage reduction. Je wil Ancient, omdat die hoge str en vit rolls hebben en ias en een socket. Ik heb er ook nog eens area damage op (klik). Invoker build draait om thorns damage, (increased) attack speed en cooldown reduction.
Tektoon schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:13:
Zie net dat Kripp zelfs de complete damage stat van z'n Pig Sticker heeft gerolt. lol
Dat doen wel meer. Als alle andere stats juist en top zijn, dan blijft de damage als enige over om te rerollen.

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsmell op 24-01-2016 16:35 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Tektoon schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:13:
Dat doet vrijwel iedereen ;)

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

... die een bijna perfecte Sticker heeft. Ik heb er in ieder geval geen en ik zie er bij jou ook nog geen. Moet zeggen dat dit seizoen de weapon-drops erg tegenvallen bij mij; na al die uren nog geen fatsoenlijke ancient gevonden.

Zijn de rolls op de amuletten trouwens aangepast? Ze droppen bij mij bijna standaard met mainstat/elemental dmg/crit/x Misschien heb ik hier weer geluk mee, maar vond het wel opvallend.

Verwijderd

Ik dacht dat ze de lag problemen aan zouden pakken, maar niets is minder waar :(

Die nieuwe team meta met een wizz en 3 support lagged echt als de ziekte... ontneemt snel je spelplezier. Wat trash mobs en één of twee elite packs en alles staat stil bij gr80+

Ben benieuwd of andere team setups net zo erg laggen of dat de grootste boosdoener die wizzard is. Je ziet nu op de leaderboards weinig andere setups, maar dat schrijf ik grotendeels toe aan copy cat gedrag. Obv de ptr waren veel meer setups die tot 90 goed konden halen en aangezien die wizz setup bij 80+ al extreme lag geeft, is iets anders misschien geen gek idee :)
UTADDICT schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:31:
[...]

Nice hoor, als ik naar de goede char kijk heb je nog niet eens alles ancient en dus nog superveel ruimte?
Uh, mn crus heeft alles ancient, dus denk dat je naar de verkeerde keek (kan ook zijn dat armory outdated was).

Heb vandaag in ieder geval wat upgrades erbij gevonden, dus vanavond nog even kijken hoever ik ermee kom ^^.
Mofkees schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:22:
[...]

Heb ook ff een LON Bombardment Crus in elkaar geflanst.. niet BoS maar op zich wel aardige items lijkt me.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/71661116

Als wapen heb ik nu een ancient Thunderfury met 9% CDR. Die in-geom is voor speed rift met een hammer build, geen idee waarom alleen hij is blijven hangen :D

Ik krijg echter de elites nooit dood boven G68, of zeg maar het duurt jaren :D Overleven is niet zo'n probleem maar zo heb ik niet genoeg progressie.

Skills heb ik provoke nog staan naast de standard skills omdat mijn schild er nog wat syergies toevoegt. In cube heb ik mortal drama/Leoric/CoE.

Shoulders/amu kunnen nog veel beter, en een anciet Leoric crown zou ook wel leuk zijn. Geven ancient LoN rings ook nog de set bonus, of tellen alleen items buiten de ring set?

Ik zie niet hoe ik door andere items snel 5 GR lvl's erbij kan doen, laten staan G90+ zoals op dfans wordt gezegt.
Het belangrijkste is 61 % CDR halen en je bombardment alleen maar tijdens de physical convention te doen, doe je dit niet, dan gaat niets dood. Tijdens de andere conventions verzamel je meer monsters om ze vervolgens tijdens de physical weer neer te halen.
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:11:
Ik dacht dat ze de lag problemen aan zouden pakken, maar niets is minder waar :(

Die nieuwe team meta met een wizz en 3 support lagged echt als de ziekte... ontneemt snel je spelplezier. Wat trash mobs en één of twee elite packs en alles staat stil bij gr80+

Ben benieuwd of andere team setups net zo erg laggen of dat de grootste boosdoener die wizzard is. Je ziet nu op de leaderboards weinig andere setups, maar dat schrijf ik grotendeels toe aan copy cat gedrag. Obv de ptr waren veel meer setups die tot 90 goed konden halen en aangezien die wizz setup bij 80+ al extreme lag geeft, is iets anders misschien geen gek idee :)
meeste van de leaderboard records zijn ook rond 1 uur 's nachts o.i.d. gehaald, wanneer minder mensen spelen en er geen lag is (of minder). Je hoort streamers ook voornamelijk het hebben over een sweetspot, op werkdagen voor 3 of 4 uur, daarna worden de servers drukker en is er teveel lag.

Zelf wil ik nog een 4 man LoN crusader party maken, zien hoe dat gaat :P

[ Voor 27% gewijzigd door Sabrac op 24-01-2016 17:36 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Sabrac schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:18:
[...]

Het belangrijkste is 61 % CDR halen en je bombardment alleen maar tijdens de physical convention te doen, doe je dit niet, dan gaat niets dood. Tijdens de andere conventions verzamel je meer monsters om ze vervolgens tijdens de physical weer neer te halen.
heb 54% CDR dus het kan inderdaad nog iets meer. aan de andere kant doe ik al bom op phy cycle en heb volgens mij nog wat meer thorns dan jij. Echter gaan die e's toch niet dood bij al G67/68 :)

Moet iig snel een ancient leoric zien te krijgen :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• unfor
Tektoon schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:01:
... die een bijna perfecte Sticker heeft. Ik heb er in ieder geval geen en ik zie er bij jou ook nog geen.
Dat je op mijn account er niet een ziet betekent niet dat ik er niet een heb. :)
Mofkees schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:40:
[...]

heb 54% CDR dus het kan inderdaad nog iets meer. aan de andere kant doe ik al bom op phy cycle en heb volgens mij nog wat meer thorns dan jij. Echter gaan die e's toch niet dood bij al G67/68 :)

Moet iig snel een ancient leoric zien te krijgen :)
Zit nu met mn nieuwste upgrades op 255k thorns ;) g.rift 70's in 6 a 8 minuten, zonder stricken

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Net na een jaar weer d3 aangeslingerd (kon de psn sale niet weerstaan) Als ik in dit topic kijk begrijp ik de helft van de termen niet, dus moet duidelijk weer inkomen, maar damm wat blijft het toch een goed spel.

Heb al een crus op 70, nu mijn wiz aan het levelen (48 nu) en daarna maar beslissen waar ik de endgame mee induik. Als er mensen willen spelen die net begonnen zijn, of ook aan het levelen zijn, zie psn hieronder!

psn: jagermeistertim

Verwijderd

Sabrac schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:18:
[...]

meeste van de leaderboard records zijn ook rond 1 uur 's nachts o.i.d. gehaald, wanneer minder mensen spelen en er geen lag is (of minder). Je hoort streamers ook voornamelijk het hebben over een sweetspot, op werkdagen voor 3 of 4 uur, daarna worden de servers drukker en is er teveel lag.

Zelf wil ik nog een 4 man LoN crusader party maken, zien hoe dat gaat :P
Net een aantal 80's gedaan en na 4 rondjes met wisselende gems testen, ligt het grootste lag probleem duidelijk bij pain enhancer en toxin gem in dit meta team met de wizzard als main dps. Beetje raar dat ik (wij) dit binnen drie kwartier kunnen analyseren en dat dit gewoon zo live gaat. Had veel liever dat ze deze lag hadden aangepakt ipv al die zinloze set dungeons die we nu hebben en waar ze veel tijd in hebben gestopt.

Wat je zegt idd van die leaderboards clears is wel bizzar. Heb daarnaast toch het idee dat EU nog meer lag heeft dan US want zie die bottenator op twitch toch gewoon heel de dag 89`ers doen.

Die LoN bombardment lijkt mij ook een goede want die geeft nauwelijks lag. Daarnaast is die captain america build ook goed in groepen als een support alles bij elkaar kan trekken. Daar kan je ook 100% crit in zetten en 20% extra van shield glare.

Ben benieuwd hoe/of ze er nog wat aan deze lag gaan doen want hoe meer mensen hoge gr's gaan spelen hoe meer klachten er zullen gaan komen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

RocketKoen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:06:
[...]

De Demons Hide set is geen end-game set.
De volgende zijn dat wel:
Natalya's
Embodiment of the Marauder
Shadows Mantle
Unhallowed Essence

Dus probeer die te verzamelen.
Daar heb ik nog geen plans voor, maar ik zal er op letten, bedankt :)
Voor nu is de Demon set het beste wat ik heb (T3, paragon 70).
Ik vraag me alleen af hoe ik nu sterker moet worden, want de armor die ik nu vind daar zit niks bij waarvoor ik de Demon set aan de kant zou doen. Voornamelijk met gems, paragon punten en betere sieraden denk ik?

• RocketKoen
dvdkiwi schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:36:
[...]

Daar heb ik nog geen plans voor, maar ik zal er op letten, bedankt :)
Voor nu is de Demon set het beste wat ik heb (T3, paragon 70).
Ik vraag me alleen af hoe ik nu sterker moet worden, want de armor die ik nu vind daar zit niks bij waarvoor ik de Demon set aan de kant zou doen. Voornamelijk met gems, paragon punten en betere sieraden denk ik?
Die sets kun je geen van allen craften. Je zal ze moeten krijgen uit drops.
Zodra je 2 of 4 van dezelfde set hebt is het meestal al de moeite waard om ze te gebruiken. Zeker als je nu demons hide gebruikt.

TheS4ndm4n#1919

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bokkie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:48:
[...]
Wizard firechannel build gebruikt, disintegrate.

Uiteindelijk ik ook. Toen ik het Energy Twister sword kreeg werd deze build voor mij weer sterker dan de DMO zonder DMO-set. Eerste poging meteen raak op 45. Low density rift, mobs waren redelijk/ok, geen pilons, guardian was Bloodmaw. Zit nog rek in, grift 50 is binnen bereik denk ik. Voor wie 'm nog moet (alleen de cindercoat/sigil zijn ancient):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VvM48N1.jpg?1

Nu nog twee gems levellen en een tweede conquest.

• Sileh
  • Laatst online: 20-07 14:10
Super Human conquest is ook in de pocket, season gaat lekker 8)

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
Ook ik heb mijn tab binnen :)

Nu eens kijken wat ik mezelf als nieuw doel ga stellen, op NS Crus of LoN WD uitbouwen, of mijn wizard of DH op season naar 70+ niveau krijgen.

Vandaag ook nog met Aldehy mijn support barb getest maar helaas waren het slechte maps en monsters dus op GR 75 blijven steken.

[ Voor 27% gewijzigd door Nephalem op 25-01-2016 03:17 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tektoon schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:38:
[...]

Uiteindelijk ik ook. Toen ik het Energy Twister sword kreeg werd deze build voor mij weer sterker dan de DMO zonder DMO-set. Eerste poging meteen raak op 45. Low density rift, mobs waren redelijk/ok, geen pilons, guardian was Bloodmaw. Zit nog rek in, grift 50 is binnen bereik denk ik. Voor wie 'm nog moet (alleen de cindercoat/sigil zijn ancient):

[afbeelding]

Nu nog twee gems levellen en een tweede conquest.
Enige verschil is dat ik black hole blazar had gebruikt :) ipv slow time en ipv Energy wister had ik meteor.

Gisteren nog 2x tot de 4xM gold streak gekomen, net geen 50m dus :'(

Solo grift 65 gehaald, nog niet echt hoger gegaan, zit nog wel rek in, maar moet eigenlijk meer ancient gear en wat upgrades hebben. En vooral nu toch focussen op Avarice voor mijn tab :(

Had vrijdag ook nog ff snel mijn sader ge-rebirth'd die is nu ook 70, 1e shield was een jekang, 2e flail was een grufalcon. Is captain america nog beetje viable? of is het echt punish/thorns wat de klok slaat? doel is vooral om TX een beetje rap te kunnen farmen (rap is ruim begrip, zeg rond de 5 mins voor een TX rift, voor echte speedruns heb ik mijn flashfire wiz.

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 25-01-2016 07:21 ]

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
- wat zijn die conquests en waar kan ik die vinden?
- Zijn er zwaarwegende reden om bounties op TX te doen tov bijv T6?

Inmiddels bijna alles wat ik nodig heb op mijn crusader gevonden. Moet alleen nog een ring (groene item, rose..... nog iets) en die elemental ring voor de cube. Dan heb ik voor zover ik weet alle recommended gear. Loop nu nog met een focus/restraint (wat volgens mij ook niet slecht is?).
Wijk wel iets af van de meest beoordeelde build op diablo fans. Heb geen consecration maar akarats champion genomen en heb ook bombardement op mijn bar ivm de belt die dan ook de rune gebruikt (toch?). Verder iron skin, het paardje (gebruik endurance nu maar wellicht eens switchen naar de thorns voor extra dmg) en een law voor resistance en attack speed. Kan nu ruim binnen de tijd GR56 doen. Heb alleen geen geduld om wat voorzichtiger te doen en de tijd te nemen om hogere GR te doen >:)
Zal vanmiddag eens kijken of ik mijn char kan linken zodat jullie kunnen zeggen wat ik allemaal moet verbeteren :)

Raak wel inmiddels snel uit tabjes. Er zijn zoveel items die misschien wel handig kunnen zijn of die ik eigenlijk in de cube moet gooien (neem aan dat wanneer ik ze in seasonal in de cube gooi ik ze in normaal erbij krijg dadelijk?)

[ Voor 16% gewijzigd door thewizard2006 op 25-01-2016 07:53 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
RocketKoen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:55:
[...]

Die sets kun je geen van allen craften. Je zal ze moeten krijgen uit drops.
Zodra je 2 of 4 van dezelfde set hebt is het meestal al de moeite waard om ze te gebruiken. Zeker als je nu demons hide gebruikt.
Als je nu al T3 aankunt, dan komt dat de komende tijd wel goed. Probeer anders de seasonal missions eens, je hebt dan al snel een "gratis" shadow set bij elkaar. Zelfs met 4 stuks van de shadow set kun je makkelijk T4 doen. Gr20-25 is dan ook geen probleem, wat dan weer bloodshards opleverd.

Daarmee kun je dan weer gokken bij kadala voor andere set items.

Zelf ben ik als volgt gegaan.
2 piece shadow -> T2
4 piece shadow -> T4 (GR25)
spines of of seethings hatred (chakram genereerd dan resource)
shadow + marauder combi -> T6

6 piece shadow -> T7 en GR40 on groep

Nu heb ik een Unhallowed Essence build en kan ik redelijk snel door T10 heen. Gisteren vlak voordat ik naar bed ging even GR45 geprobeerd, binnen 3 mins gehaald..en mijn stats zijn verre van optimaal

zie ook: http://eu.battle.net/d3/e...TeeVeR-2389/hero/71998028

Dus het komt goed!

[ Voor 3% gewijzigd door ZTeeVeR op 25-01-2016 07:52 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:28:
[...]

Net een aantal 80's gedaan en na 4 rondjes met wisselende gems testen, ligt het grootste lag probleem duidelijk bij pain enhancer en toxin gem in dit meta team met de wizzard als main dps. Beetje raar dat ik (wij) dit binnen drie kwartier kunnen analyseren en dat dit gewoon zo live gaat. Had veel liever dat ze deze lag hadden aangepakt ipv al die zinloze set dungeons die we nu hebben en waar ze veel tijd in hebben gestopt.

Wat je zegt idd van die leaderboards clears is wel bizzar. Heb daarnaast toch het idee dat EU nog meer lag heeft dan US want zie die bottenator op twitch toch gewoon heel de dag 89`ers doen.

Die LoN bombardment lijkt mij ook een goede want die geeft nauwelijks lag. Daarnaast is die captain america build ook goed in groepen als een support alles bij elkaar kan trekken. Daar kan je ook 100% crit in zetten en 20% extra van shield glare.

Ben benieuwd hoe/of ze er nog wat aan deze lag gaan doen want hoe meer mensen hoge gr's gaan spelen hoe meer klachten er zullen gaan komen.
Ook zonder de pain enhancer / toxin / geen area dmg op supports hadden we gister lag. Gelukkig niet zoveel als anders.

Wel een g.rift 80 gehaald met dubbel ET wizards, een globe monk en een globe barb.
Eerder die dag ook een 77/78 in 8-10 minuten gedaan met een globe barb, LoN bombardment crus, supp WD en ET wiz.

Denk dat t/m 85-ish een groot scala aan setups nog wel werkt, alleen dat op 90+ de 3 support 1 damage dealer echt vereist is (niet alleen vanwege de globes, maar ook de survivability, damage reductions etc)

--------------

Gisteren nog een push gedaan met m'n crusader.

Eerst m'n 76 tijd verscherpt naar de 11 minuten, daarna een poging tot de 77 gedaan... maar helaas.. 2 minuten over, maar de guardian spawnde aan de andere kant van de map... had uiteindelijk nog maar 1 minuut te gaan toen ik aankwam.. en dat was 20 seconde te kort :'(

Wel de paragon 800 grens bereikt dit weekend.. geen slecht begin van het seizoen :)

-----------------------
thewizard2006 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:49:
Conquest vind je onder je achievements (hotkey: "Y") en dan zul je een Conquests zien staan.

In principe is het:
  • Haal g.rift 45 zonder set items
  • Haal a1 t/m a5 in 1 uur in campaign
  • Haal g.rift 55 met 6 verschillende sets
  • Haal 50 miljoen gold buiten de vault in 1 keer

Bounties wil je op TX doen als je het net zo snel kan doen als T7 (of hooguit een tikkeltje langzamer)
De reden is het aantal materials dat je krijgt

Onder master krijg je 1 per kistje
Op Master+ krijg je 2 per kistje
Op T3+ krijg je 3 per kistje
Op T7+ krijg je 4 per kistje
Op TX krijg je 5 per kistje
neem aan dat wanneer ik ze in seasonal in de cube gooi ik ze in normaal erbij krijg dadelijk?)
Ze verschijnen niet per direct. Zodra je items in de cube stopt in season, wordt dit overgezet naar non-season zodra season eindigt (over 2,5 maand). Je hoeft ze dus niet 2x te farmen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Sabrac op 25-01-2016 08:01 ]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister maar even gaan griften met m'n DMO-wizard. Van lvl 45 door naar lvl 60.
Daar zijn de klappen best hard. Ik heb hem gehaad in 11m nog wat.

Zijn er nog tips voor toughness of gewoon zorgen dat ik meer dmg doe?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mad-Matt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:06:

Van Intelligence krijg je resistances, dus zorg dat je een hoog paragorn level hebt (alle spare punten kunnen in Intelligence) en dat je intelligence op al je items erbij zet door middel van dat nieuwe cube recipe (Caldesann's Despair). Bijkomend effect is dat je damage ook hoger wordt ;)

Daarnaast weet ik niet wat voor skills je gebruikt, maar die armor skills verhogen je toughness ook wel aardig. Ook kan afhankelijk van je skills een item als Ancient Parthan Defenders aardig helpen. Slow Time met Exhaust rune zorgt ook voor 25% minder damage zolang je maar in je bubble blijft.

Vicariously I live while the whole world dies

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mad-Matt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:06:

Bane of the powerfull wisselen voor Bane of the trapped
Voor de rest de upgrades op je gear, hogere stats van alles enzo.

Het is ook wel geluk hebben met rift samenstelling

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bokkie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:14:
[...]

Bane of the powerfull wisselen voor Bane of the trapped
Voor de rest de upgrades op je gear, hogere stats van alles enzo.

Het is ook wel geluk hebben met rift samenstelling
Thanks, ga ik die even wisselen.
En rifts zijn inderdaad geluk hebben, ik had 45 bijna niet gered omdat er bijna geen elites waren en ik alle mobs skipte.
Vicarious schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:13:
[...]

Van Intelligence krijg je resistances, dus zorg dat je een hoog paragorn level hebt (alle spare punten kunnen in Intelligence) en dat je intelligence op al je items erbij zet door middel van dat nieuwe cube recipe (Caldesann's Despair). Bijkomend effect is dat je damage ook hoger wordt ;)

Daarnaast weet ik niet wat voor skills je gebruikt, maar die armor skills verhogen je toughness ook wel aardig. Ook kan afhankelijk van je skills een item als Ancient Parthan Defenders aardig helpen. Slow Time met Exhaust rune zorgt ook voor 25% minder damage zolang je maar in je bubble blijft.
Onderin staat m'n build :)

Mad-Matt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:15:

Thanks, ga ik die even wisselen.
En rifts zijn inderdaad geluk hebben, ik had 45 bijna niet gered omdat er bijna geen elites waren en ik alle mobs skipte.
Alle mobs skippen is sowieso geen goed idee, er zijn mob types die in een select aantal (5+) al meer opleveren dan een elite pack bij elkaar (en gezien het white mobs zijn, ook nog makkelijker te killen zijn)

http://warpath.eu/progression.html

Is een goed overzicht van hoeveel progress een monster oplevert. De juiste monsters herkennen kan je veel tijd besparen (niet vechten met low progress bijv.)

Inmiddels bijna alles wat ik nodig heb op mijn crusader gevonden. Moet alleen nog een ring (groene item, rose..... nog iets) en die elemental ring voor de cube. Dan heb ik voor zover ik weet alle recommended gear. Loop nu nog met een focus/restraint (wat volgens mij ook niet slecht is?).
Wijk wel iets af van de meest beoordeelde build op diablo fans. Heb geen consecration maar akarats champion genomen en heb ook bombardement op mijn bar ivm de belt die dan ook de rune gebruikt (toch?). Verder iron skin, het paardje (gebruik endurance nu maar wellicht eens switchen naar de thorns voor extra dmg) en een law voor resistance en attack speed. Kan nu ruim binnen de tijd GR56 doen. Heb alleen geen geduld om wat voorzichtiger te doen en de tijd te nemen om hogere GR te doen >:)
Zal vanmiddag eens kijken of ik mijn char kan linken zodat jullie kunnen zeggen wat ik allemaal moet verbeteren :)

Raak wel inmiddels snel uit tabjes. Er zijn zoveel items die misschien wel handig kunnen zijn of die ik eigenlijk in de cube moet gooien (neem aan dat wanneer ik ze in seasonal in de cube gooi ik ze in normaal erbij krijg dadelijk?)
Conquests kan je vinden tussen je seasonal achievements (toets Y in game). Je moet drie conquests halen voor de seasonal journey, of twee voor de stash tab. Bounties op T10 levert je 10 mats per bonus bounty op, terwijl dat op T6 6 stuks is (denk ik). Daarnaast heb je op T10 een 33% kans op dubbele DB's bij een elite kill (één gegarandeerd), terwijl je er op T6 75% kans op één hebt.

Het is niet zo slim om Bombardment te nemen in een Invoker thorns setup, omdat je damage buiten thorns om heel erg laag is. Belt of the Trove cast Bombardment automatisch, waardoor je toch de damage reduction krijgt. Consecration is fijn voor zowel healing als thorns damage. Akarat's Champion moet je sowieso hebben, want dat levert je een flinke damage boost op. Net als Iron Skin - Reflective Skin. Zorg voor cooldown, zodat je die vaak kunt spammen.

Zaken in je seasonal cube krijg je na afloop van season in je non-seasonal cube erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 25-01-2016 08:36 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:19:
[...]

Alle mobs skippen is sowieso geen goed idee, er zijn mob types die in een select aantal (5+) al meer opleveren dan een elite pack bij elkaar (en gezien het white mobs zijn, ook nog makkelijker te killen zijn)

Is een goed overzicht van hoeveel progress een monster oplevert. De juiste monsters herkennen kan je veel tijd besparen (niet vechten met low progress bijv.)
joh, dat wist ik niet. Thanks voor de tip.

Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:19:
[...]

Dit is zo'n nuttig overzichtje, maar helaas nog niet bij iedereen bekend. Gisteren een paar 65 griftjes gedaan met iemand die alle trash skipte en alleen yellow elites pakte. Terwijl het grift vol zat met Anarchs, Abominations en Armaddons. Ben ik toen maar achteraan gegaan. :X

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mij was het dus ook niet bekend, maar goed om te weten. Toch zijn jullie wel nuttig ;)

Mad-Matt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:26:
[...]

joh, dat wist ik niet. Thanks voor de tip.
Graag gedaan :)
Het is ook belangrijk om te weten dat een bluepack of een yellowpack van een mob type dezelfde progress oplevert als een white. Het enige wat het de moeite waard maakt zijn de bolletjes.

Zo wil je bij een yellow dus de minions niet alleen killen als de yellow al dood is, dit kost teveel tijd ten opzichte van de progress.
Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:31:
[...]

Dit is zo'n nuttig overzichtje, maar helaas nog niet bij iedereen bekend. Gisteren een paar 65 griftjes gedaan met iemand die alle trash skipte en alleen yellow elites pakte. Terwijl het grift vol zat met Anarchs, Abominations en Armaddons. Ben ik toen maar achteraan gegaan. :X
Inderdaad, zelf kwam ik later pas op de lijst nadat ik zelf al had ge-experimenteerd met welke mobs de moeite waard waren, kwam aardig overeen met de lijst, alhoewel er wel enkele verrassingen nog tussen zaten.

Armaddons zou ik trouwens ook skippen, de stun die ze doen kunnen de meeste characters killen, maar de rest zou ik zeker niet achterlaten.

Vaak heb je een rift waarbij één van de 0.6 %+ progress monsters wel aanwezig is, maar die alleen killen is niet echt te moeite waard... gooi er echter een groep van andere monsters omheen en het is een progress fest :).

• _Peter2_
Met mijn Wizard intussen doorgeschoven naar GR40 (met gemak). Snelste GR40 solo was in 5:52.

Heb nu eindelijk een BoTT, die voor een EB wizard wel erg lekker is. Nu nog zien te levelen naar op zijn minst 25 :).

Qua gear heb ik nog steeds weinig echt profijt van de fire-set die ik heb, maar van de andere sets heb ik te weinig stuks (Nu 4 stuks Tal Tasha: Orb, Ancient Helm, Ancient Chest en Ancient Belt). 3 stuks Vyr en 3 Stuks DMO.

Heb intussen ook de mogelijkheid voor een channel wizard. (Heb Etched Sigil, Hergbrash’s Binding, en Twisted Sword).

Ik merk wel dat T8 rifts ook erg snel te doen zijn in mijn huidige build. Ik zou hierin mijn Boots en Gloves kunnen vervangen door Sage's (als ik die recipe eindelijk vind :) ).

Nog even een simulator gedaan om te zien of het de moeite waard zou zijn te gaan voor een ancient WoH. Aangezien mijn huidige WoH een perfecte +EB damage roll heeft.

Zie hier mijn berekening: Link naar google spreadsheet. Volgens mijn berekening zou zelfs de slechtste Ancient WoH beter zijn dan mijn huidige. Klopt mijn berekening een beetje?

5.2 * (Min Weapon Damage + Min Source Damage) * (1 + EB Damage Bonus ) * ( 1 + Fire Damage Bonus)?

Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:36:
[...]
Inderdaad, zelf kwam ik later pas op de lijst nadat ik zelf al had ge-experimenteerd met welke mobs de moeite waard waren, kwam aardig overeen met de lijst, alhoewel er wel enkele verrassingen nog tussen zaten.

Armaddons zou ik trouwens ook skippen, de stun die ze doen kunnen de meeste characters killen, maar de rest zou ik zeker niet achterlaten.

Vaak heb je een rift waarbij één van de 0.6 %+ progress monsters wel aanwezig is, maar die alleen killen is niet echt te moeite waard... gooi er echter een groep van andere monsters omheen en het is een progress fest :).
Jup. En met thorns damage gaat de groep er omheen mooi dood terwijl je zelf focust op het xp beestje. Armaddons doe ik alleen als Akarat's Champion actief is, dan heeft die stun geen effect.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het is altijd de moeite om eerst een flink pack te trainen voor je los gaat, zeker met je DMO build voor APD
Zodra er nog maar een paar mobs leven gewoon doorgaan,

Blues zijn imho beter om te hebben dan yellows inderdaad
Kwestie van ervaring opdoen etc.

Had gisteren bijvoorbeeld een 60grfit met van die deathmaidens, hele scherm zag constant blauw van de summoned skeletons.

Op zich niet heel veel progress, maar het feit dat ik niet eens kon doorlopen omdat de hoeveeld mobs mijn weg blokkerden maakte het toch de moeite waard :) (Templar met Ess of Johan helpt ook wel :9 )

Bokkie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:42:
Het is altijd de moeite om eerst een flink pack te trainen voor je los gaat, zeker met je DMO build voor APD
Zodra er nog maar een paar mobs leven gewoon doorgaan,

Blues zijn imho beter om te hebben dan yellows inderdaad
Kwestie van ervaring opdoen etc.

Had gisteren bijvoorbeeld een 60grfit met van die deathmaidens, hele scherm zag constant blauw van de summoned skeletons.

Op zich niet heel veel progress, maar het feit dat ik niet eens kon doorlopen omdat de hoeveeld mobs mijn weg blokkerden maakte het toch de moeite waard :) (Templar met Ess of Johan helpt ook wel :9 )
Maar met een yellow pack hoef je alleen de champion te slopen voor de globes, terwijl je bij een elite pack alle members moet slopen voor de globes. Yellows zijn dus wel sneller.
Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:44:
[...]

Maar met een yellow pack hoef je alleen de champion te slopen voor de globes, terwijl je bij een elite pack alle members moet slopen voor de globes. Yellows zijn dus wel sneller.
Het is niet zo zwart wit.

Voor een class die puur single target is, is een yellow sneller. Maar als je al een beetje AoE doet, is een blauwe veel sneller neer.
Een yellow heeft ook meer health dan een blue pack, dus zodra je een beetje AoE hebt, zal dit de snellere van de twee zijn.
Daarnaast zijn blue's die bij elkaar blijven makkelijker dan een blue die constant weg rent... zelfde geld voor een yellow.

Bepaalde yellow packs / blue packs skip ik omdat ik weer dat het te lang duurt om te ze killen (rennen weg)

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 25-01-2016 08:46 ]

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 15:19
Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:22:
Het is niet zo slim om Bombardment te nemen in een Invoker thorns setup, omdat je damage buiten thorns om heel erg laag is. Belt of the Trove cast Bombardment automatisch, waardoor je toch de damage reduction krijgt. Consecration is fijn voor zowel healing als thorns damage. Akarat's Champion moet je sowieso hebben, want dat levert je een flinke damage boost op. Net als Iron Skin - Reflective Skin. Zorg voor cooldown, zodat je die vaak kunt spammen.
Voor mijn gevoel doet mijn bombardement een stuk meer dmg dan consecration. En de healing van consecration is ook te verwaarlozen imo. Daarnaast doen mijn bombardements die door de belt gecast worden ook nu het rune effect erbij (en dat is best veel dmg volgens mij omdat hij thorndmg pakt, spiked barrels ofzo?).
Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:53:

Bounties wil je op TX doen als je het net zo snel kan doen als T7 (of hooguit een tikkeltje langzamer)
De reden is het aantal materials dat je krijgt

Onder master krijg je 1 per kistje
Op Master+ krijg je 2 per kistje
Op T3+ krijg je 3 per kistje
Op T7+ krijg je 4 per kistje
Op TX krijg je 5 per kistje

Ze verschijnen niet per direct. Zodra je items in de cube stopt in season, wordt dit overgezet naar non-season zodra season eindigt (over 2,5 maand). Je hoeft ze dus niet 2x te farmen :)
tnx, dan idd maar op TX farmen.

[ Voor 27% gewijzigd door thewizard2006 op 25-01-2016 08:52 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Sabrac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:45:
[...]

Het is niet zo zwart wit.

Voor een class die puur single target is, is een yellow sneller. Maar als je al een beetje AoE doet, is een blauwe veel sneller neer.

Een yellow heeft ook meer health dan een blue pack, dus zodra je een beetje AoE hebt, zal dit de snellere van de twee zijn.
Wat doe jij met je thorns Crusader dan? Bij mijn Invoker crus is de single target damage top, maar mobs er omheen gaan ook aardig rap neer als de buffs actief zijn.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:44:
[...]

Mja yellow heeft over algemeen meer HP plus het probleem van procs zoals BOP die triggeren alleen als je ook de minions dood hebt bij yellows (zelfde met in geom proc)

Dus hangt ook weer af van wat factoren, persoonlijk heb ik liever blues dan een yellow :)

Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:47:
[...]

Wat doe jij met je thorns Crusader dan? Bij mijn Invoker crus is de single target damage top, maar mobs er omheen gaan ook aardig rap neer als de buffs actief zijn.
Mijn thorns crusader doet alleen maar AoE, ik heb geen invoker set, dus ik heb geen generator.
Al mijn damage komt van bombardment.

Bijna alle yellows skip ik, tenzij er veel Whites / Blues omheen staan.

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-11 07:16
Van het weekend samen met 4th, Sabrac en Hayabusa even een nieuw record neer gezet.
GR 78 we hebben daarna nog 2* 79 gedaan maar de LAG nekte ons 16 min elke keer zonder LAG
zeker 3 min eraf. Later op de avond had Hayabusa en Sabrac nog met een andere groep GR 80 gehaald GRATS ;)

Hier onder de 78 run

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nice mannen!

• unfor
Deadsmell schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:47:
[...]

Tot +/- GR65 gaan de witte mobs nog vrij snel neer ja.
Maar de meeste Crusaders zitten nu wel GR75+ te pushen.
Ik ben bezig met 76, en dan pak je in principe alleen nog de gele mobs, zelfs blue mobs kosten mij teveel tijd tenzij ze low health hebben.

Verwijderd

Ik moet echt nog veel leren in GR tot 69 gaat soepel. Maar op 70 een paar keer geprobeerden telkens net net of dikke fails op de boss zelf. Ofwel ligt het aant tfeit dat ik niet genoeg groepen samen pull ofwel aan de density maar ik kom telkens toe op Rift boss met 40-50 sec over en kom er dan net niet. Overleven is geen probleem en dps denk ook niet. Mss nog wat meer pogingen ondernemen en hopen op een paar goeie rifts. Een andere mogelijkheid is dat men gems niet hoog genoeg zijn .Essoteric 50 , bane en stricken 45.
unfor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:54:
[...]

Tot +/- GR65 gaan de witte mobs nog vrij snel neer ja.
Maar de meeste Crusaders zitten nu wel GR75+ te pushen.
Ik ben bezig met 76, en dan pak je in principe alleen nog de gele mobs, zelfs blue mobs kosten mij teveel tijd tenzij ze low health hebben.
De meeste Crusaders? Als ik me het clan solo leaderboard goed herinner, ben jij dan de enige in de clan die op 75+ zit. :P

Zelf heb ik gisteravond 67 in 11 minuten gedaan. 70 zit er nog wel in met mijn huidige gear, denk ik, maar denk dat ik daarboven al snel tegen een muur op loop. Ik heb nog maar drie ancient items en mis nog wat cooldown reduction om mijn skills vaker te kunnen spammen. Al zou ik wat ias kunnen inruilen voor cdr, maar eerst maar eens zien hoe ver ik kom.

• _Peter2_
Waarom equip je In-Geom op je Farm Wizard met WoH in de cube?
Je kunt toch beter een WoH equiped hebben en de bonus van In-Geom in de Cube (ten eerste is de bonus van WoH fixed, dus heb je voor In-Geom altijd de max Bonus, ten tweede geeft WoH je default +75% tot +100% EB damage).

Pagina: 1 ... 67 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.