Alle materialen van hetzelfde type worden al in 1x opgepakt, betwijfel ten sterkste of ze nog resources gaan steken in dit te implementeren, gezien de huidige patch problemen heeft bliz eerst hun handen wel vol met andere zaken ^^.Sinned123 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:55:
Het word tijd voor auto pickup op materialen.
Liefst met de optie dat aan/uit te zetten.
If in ieder geval je pet laten doen.
Dit soort signalen zijn er al sinds het begin van Diablo 3 als ik dat mag aannemen. Ik zelf zou het natuurlijk ook fijn vinden. Maar het maakt het voor mijn gevoel ook redelijk saai. Een aan en uit optie zou daarbij niet verkeerd zijn. Ik neem aan dat je het ook vooral bedoelt voor materials en niet zo zeer voor items? edit: je schrijft al over materialen, en niet items.Sinned123 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:55:
Het word tijd voor auto pickup op materialen.
Liefst met de optie dat aan/uit te zetten.
If in ieder geval je pet laten doen.
Ik meen me te herinneren dat de devs ooit eens hebben aangegeven (heb hier geen bron meer van) dat ze de signalen hebben opgevangen maar hier verder niks mee doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mixii op 21-01-2016 13:07 ]
Ik gebruik zelf dezeThalaron schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:41:
Iemand toevallig al getest voor DH wat de snelste T10 farm build is? Zit te denken aan Nats met Sage maar wellicht weet iemand een betere/snellere variant? Heb praktisch alles wel liggen wat ik nodig zou kunnen hebben voor welke build dan ook..
http://www.diablofans.com...-torment-10-build-ue-fire
Gaat echt belachelijk snel op T10, je dropt misschien wel een DB minder zonder de sage set, maar je clear speed is zo ontzettend snel vergeleken met andere builds dat die ene extra DB weinig uitmaakt. En het is handig als je zoals ik toch al speelt met UE build voor grift pushes, heb je maar paar extra items nodig i.p.v. hele set
Die gebruik ik ook ja, gebruik hem nog niet op solo T10 want ja... Hardcore en heb hem niet compleet maar T8/T9 gaat me goed snel afkidicoke schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:13:
[...]
Ik gebruik zelf deze
http://www.diablofans.com...-torment-10-build-ue-fire
Gaat echt belachelijk snel op T10, je dropt misschien wel een DB minder zonder de sage set, maar je clear speed is zo ontzettend snel vergeleken met andere builds dat die ene extra DB weinig uitmaakt. En het is handig als je zoals ik toch al speelt met UE build voor grift pushes, heb je maar paar extra items nodig i.p.v. hele set
Het is wel grappig dat er vaak geroepen wordt dat D3 zuigt en dat D2 zoveel beter was in gameplay...ja, het was fantastisch om item voor item te moeten IDen vanuit je inventory en elke gold piece aan te moeten clicken, etc. etc. D3 is al zoveel handiger, het moet wel leuk blijven. Zelf kijken en iets doen hoort ook wel bij het spelletje. Van mij hoeft het niet zo nodig te evalueren naar een systeem dat je de game-play regels programmeert via een drag en drop interface, waarna je alleen nog maar met je mouse-pointer hoeft aan te wijzen waar je heen wil lopen en de AI doet de rest.Mixii schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:03:
Dit soort signalen zijn er al sinds het begin van Diablo 3 als ik dat mag aannemen. Ik zelf zou het natuurlijk ook fijn vinden. Maar het maakt het voor mijn gevoel ook redelijk saai. Een aan en uit optie zou daarbij niet verkeerd zijn. Ik neem aan dat je het ook vooral bedoelt voor materials en niet zo zeer voor items? edit: je schrijft al over materialen, en niet items.
Ik meen me te herinneren dat de devs ooit eens hebben aangegeven (heb hier geen bron meer van) dat ze de signalen hebben opgevangen maar hier verder niks mee doen.
Wat nog wel een leuke toevoeging zou zijn is dat je een filter in kunt stellen voor items waarvoor je op de grond labels wil zien (als je die aanzet) en dat niet highlighted items niet interactief zijn. Dit voorkomt label-fill op het scherm die niets toevoegt (en die soms zelfs belangrijke info kan verbergen) en het voorkomt ongewenste zooi oprapen door mis-clicking.
Als er iemand mij ff snel wil boosten op T6 dan graag.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
https://docs.google.com/s...ew?pref=2&pli=1&sle=true#Tektoon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:49:
... een 24-hour levelling guide voor Crusader? Met daarin welke skills ik moet gebruiken op welk level? ...
Even bovenin deze sheet op 'Crus' klikken...
[ Voor 6% gewijzigd door embee op 21-01-2016 13:51 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
ik ben vanavond online met mijn crus als je wil kan ik je er wel even doorheen jassen. kan je misschien ook wat gear krijgenTektoon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:49:
Heeft er iemand een link naar een 24-hour levelling guide voor Crusader? Met daarin welke skills ik moet gebruiken op welk level? Vind het maar een klote class en moet er een op 70 zetten om die sets te kunnen gamblen.
Als er iemand mij ff snel wil boosten op T6 dan graag.
Normal speel ik hc maar journey rushen zal wat sneller gaat op sc natuurlijk.
Ik ga er van uit dat ik dan niet echt heel veel paragon (totaal exp) zal halen of wel? Ben nu 620 op hardcore.
Weet dat enkele mensen hier na 2-3 dagen de journey hadden gehaald en gestopt waren met season.
[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 21-01-2016 14:10 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb het stashtab unlocked op P505.The Chosen One schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:09:
Hmmm wilde season journey gaan halen op sc char maar dan gaat de paragon ook naar sc toe natuurlijk.
Normal speel ik hc maar journey rushen zal wat sneller gaat op sc natuurlijk.
Ik ga er van uit dat ik dan niet echt heel veel paragon (totaal exp) zal halen of wel? Ben nu 620 op hardcore.
Weet dat enkele mensen hier na 2-3 dagen de journey hadden gehaald en gestopt waren met season.
Zullen vast mensen zijn die het sneller doen natuurlijk..
Zit momenteel op 477 en heb bijna de stash tab.schaapiej schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:13:
[...]
Ik heb het stashtab unlocked op P505.
Zullen vast mensen zijn die het sneller doen natuurlijk..
Thanks. Crus tab over het hoofd gezien.embee schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:51:
[...]
https://docs.google.com/s...ew?pref=2&pli=1&sle=true#
Even bovenin deze sheet op 'Crus' klikken...
Yes please! Naar welke battletag kan ik reikhalzend uitkijken? Of kom je me ophalen uit de ballenbak?Yerap schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:58:
[...]
ik ben vanavond online met mijn crus als je wil kan ik je er wel even doorheen jassen. kan je misschien ook wat gear krijgen
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
En nu ook in de EUZarhrezz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:02:
Black Hole - Event Horizon + Taunt bug (1 HP unkillable) en de Carnevil bug zijn gehotfixt (i.i.g. op US), zie forum / diablofans.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/17289140317#2
Bijna zegt ie, al 3 gems op 55?Deadsmell schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:49:
[...]
Zit momenteel op 477 en heb bijna de stash tab.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Misschien stomme vraag en ik moet me nog mee rinlezen, maar hoe level je de Gem of Ease zo snel bij een Season start?Xanthian schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:27:
Ik ben bezig met een Wizard, gisteren wat voorbereidingen gedaan.
Gem of Ease geleveled naar 25, HellFire Ring + Hellfire amulet
Helm met socket + Leoric's Crown in de cube geeft allemaal een behoorlijke XP boost.
Na een half uur al op level 65.
Voorbereiding was iets minder dan een uur.
Laat me wel even duidelijk zijn dat ik niet suggereer dat D3 "zuigt". Ik geef alleen maar aan dat de signalen zover ik weet, al langer zijn.Zarhrezz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:46:
[...]
Het is wel grappig dat er vaak geroepen wordt dat D3 zuigt en dat D2 zoveel beter was in gameplay...ja, het was fantastisch om item voor item te moeten IDen vanuit je inventory en elke gold piece aan te moeten clicken, etc. etc. D3 is al zoveel handiger, het moet wel leuk blijven. Zelf kijken en iets doen hoort ook wel bij het spelletje. Van mij hoeft het niet zo nodig te evalueren naar een systeem dat je de game-play regels programmeert via een drag en drop interface, waarna je alleen nog maar met je mouse-pointer hoeft aan te wijzen waar je heen wil lopen en de AI doet de rest.
Wat nog wel een leuke toevoeging zou zijn is dat je een filter in kunt stellen voor items waarvoor je op de grond labels wil zien (als je die aanzet) en dat niet highlighted items niet interactief zijn. Dit voorkomt label-fill op het scherm die niets toevoegt (en die soms zelfs belangrijke info kan verbergen) en het voorkomt ongewenste zooi oprapen door mis-clicking.
Dat ik het handig zou vinden als ik het aan zou kunnen zetten bij het farmen van misschien maar een mat. Ja zeker. Maar het is voor mij zeker geen must.
Het zoeken en zelf beslissen wat je oppakt hoort er zeker bij, anders zou het inderdaad best brainless worden.
Dat wilde ik ook niet insinueren, excuses als het zo overkwam. De signalen herken ik; de bnet forums staan er vol mee. Ook in chats wil het nog wel eens voorkomen dat mensen D2 ophemelen en D3 afkraken...ik blijf me daar over verbazen...als je vind dat het zuigt, speel dan wat anders denk ik dan.Mixii schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:12:
Laat me wel even duidelijk zijn dat ik niet suggereer dat D3 "zuigt". Ik geef alleen maar aan dat de signalen zover ik weet, al langer zijn.
In D2 kon je ook gewoon door Cain alles automatisch laten identifyen toch?Zarhrezz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:46:
[...]
Het is wel grappig dat er vaak geroepen wordt dat D3 zuigt en dat D2 zoveel beter was in gameplay...ja, het was fantastisch om item voor item te moeten IDen vanuit je inventory en elke gold piece aan te moeten clicken, etc. etc. D3 is al zoveel handiger, het moet wel leuk blijven. Zelf kijken en iets doen hoort ook wel bij het spelletje. Van mij hoeft het niet zo nodig te evalueren naar een systeem dat je de game-play regels programmeert via een drag en drop interface, waarna je alleen nog maar met je mouse-pointer hoeft aan te wijzen waar je heen wil lopen en de AI doet de rest.
Vicariously I live while the whole world dies
Was net ff beetje uit wezen testen, hangt wel ook veel van de map/density af hoe snel ik met UE kan zijn...Vidra schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:46:
[...]
Ik dacht ergens te lezen UE met multishot een goede optie is waarbij een dh een TX kan clearen in 1min+ (minder dan 2min). Uiteraard nats met sage is een optie ivm de extra DB alleen gezien de snelheid heb je ook geen tijd om dit daadwerkelijk op te pakken
Kom helaas nog wel Hatred tekort (45% roll op Yang's). Heb nu maar Companion aangepast. Geen Hatred is immers geen damage! Al is dat voor Rifts niet echt een issue... Kan altijd nog een andere ring ouzo pakken met RCR erop.
Anyways... Nats speed strafe variatie 2.4 is leuk voor lage grifts (lage gems levelen) Lagere Tiers tussen de 1.5 en 2.5 minuten. Gezien je daar niets op hoeft te rapen en ik geen generator nodig heb is het gewoon vol gas
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
UE met cdr 37% (perma-vengeance) en cindercoat in cube en je hebt echt nooit hatred tekort is mijn ervaringThalaron schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:34:
[...]
Was net ff beetje uit wezen testen, hangt wel ook veel van de map/density af hoe snel ik met UE kan zijn...
Kom helaas nog wel Hatred tekort (45% roll op Yang's). Heb nu maar Companion aangepast. Geen Hatred is immers geen damage! Al is dat voor Rifts niet echt een issue... Kan altijd nog een andere ring ouzo pakken met RCR erop.
Anyways... Nats speed strafe variatie 2.4 is leuk voor lage grifts (lage gems levelen) Lagere Tiers tussen de 1.5 en 2.5 minuten. Gezien je daar niets op hoeft te rapen en ik geen generator nodig heb is het gewoon vol gas
Met Vengeance actief loop ik ook mijn Hatred weg te knallen ;-)Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:49:
[...]
UE met cdr 37% (perma-vengeance) en cindercoat in cube en je hebt echt nooit hatred tekort is mijn ervaring
Cindercoat op cube voor Rifts zou op zich wel een oplossing zijn mocht ik daar tekort komen maar dat is eigenlijk niet het probleem.
Ik heb met iets meer dan 33% CDR -> 99% uptime overigens. Kan nog 1% bij via Quiver btw, maar die moet nog vervangen worden dus geen zin om verder te rollen. Als ik ergens anders CDR op moet zetten dan betekend dat dat ik ofwel 50% CHD ga missen ofwel 5.5/6% CHC.. dat is een kostbaar DPS grapje voor 1% uptime extra ;-)
Probleem is mijn inziens gewoon dat ik te weinig RCR op mijn Yang's heb. Die moet dan ook vervangen worden met een versie met 48-50% en ik denk dat ik dan nagenoeg geen problemen meer zal hebben.
En het Vita probleem los ik denk ik (tijdelijk) op dmg Paragon punten in Vita te zetten in plaats van Dex.
Of ik moet mijn Shoulders van mijn andere DH UE Lighting inpikken en Vita i.p.v. AD nemen. Keuzes
[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 21-01-2016 17:06 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Geen enkel probleemZarhrezz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:19:
[...]
Dat wilde ik ook niet insinueren, excuses als het zo overkwam. De signalen herken ik; de bnet forums staan er vol mee. Ook in chats wil het nog wel eens voorkomen dat mensen D2 ophemelen en D3 afkraken...ik blijf me daar over verbazen...als je vind dat het zuigt, speel dan wat anders denk ik dan.
Dat zie je inderdaad bij veel spellen, WoW vanilla was zoveel beter etc. Wat mensen niet snappen is dat een spel of een ontwikkelaar niet stil staat. En ook andere dingen probeert.
Dat vind ik persoonlijk wel het mooie bij Diablo 3, en er zijn nog genoeg spellen waarbij dat gebeurt. Er wordt geïnnoveerd. Men probeert het spel "beter" te maken. Of dat in de smaak valt, dat blijkt natuurlijk later pas.
Wat ik persoonlijk fijn vind aan 2.4 is dat je nu met vrij weinig energie, je allereerste complete set bij elkaar kunt krijgen. Ik heb helaas minder tijd om diablo te spelen (afstuderen) maar ik heb nu wel de mogelijkheid om op redelijk korte termijn toch een redelijk hoge rift te mogen clearen. En het gevoel te hebben dat ik ook damage mag doen.
Exp loss, skill hoarding, rete hard om bepaalde rune(words) te krijgen, overleveled voor de content, saaie baalruns, maphack & pick-it noobs, weinig build diversity (pre synergy), zelfs daarna nog beperkte build opties (resistances), waardeloos stat systeem etc.
En ik heb het meer dan genoeg gespeeld maar ik snap best dat er ook genoeg nadelen aan de game zit/zat.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bijna.
[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 21-01-2016 17:33 ]
Lekker bezigDeadsmell schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:32:
[...]
Bijna.Speed rift challenge is al in de pocket. Zit op 3/6 van het stash tab chapter. Nu Boon of the Hoarder nog even levellen voor de gold streak challenge.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Die speed rift challenge vanmiddag bij toeval voltooid, toen ik meeliep met een clannie die met een Flash Fire Wizard rende.
Mijn Pig Sticker staat trouwens op plekje 66 in season.
NiceDeadsmell schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:42:
[...]
Die speed rift challenge vanmiddag bij toeval voltooid, toen ik meeliep met een clannie die met een Flash Fire Wizard rende.
Mijn Pig Sticker staat trouwens op plekje 66 in season.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hoe zit het met die blue post btw die je nog even zou vinden ?
Ik zit wederom op kantoorTerence(x) schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:46:
[...]
Hoe zit het met die blue post btw die je nog even zou vinden ?
Hoe werkt een boost eigenlijk?Ricmaniac schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:53:
Toevallig iemand die me wil boosten in normal season ? .. perongeluk rebirth gedaan en wil hem weer even 70 hebben haha
Ben vandaag wel even mee geweest met twee lvl70 op T1 maar vond het nou niet echt snel levellen. (Of ik doe iets heel erg fout)
Met iemand meelopen die snel rifts cleart op een zo hoog mogelijk Torment-niveau. Het liefst dus snelle rakkers die door T10 heen rammen. Dan gewoon bij de ingang blijven en je krijgt vanzelf gratis heel veel XP.Thorval schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:17:
[...]
Hoe werkt een boost eigenlijk?
Ben vandaag wel even mee geweest met twee lvl70 op T1 maar vond het nou niet echt snel levellen. (Of ik doe iets heel erg fout)
Het zou kunnen dat je naar ze toe moet teleporten zodra ze een nieuwe 'verdieping' in gaan, maar dat weet ik niet zeker.
Als je toevallig ook een Gem of Ease op lvl 25+ hebt, kun je die equippen en dan gaat het helemaal snel. (1 of 2 rifts was het op T6, dus op T10 waarschijnlijk gewoon één rift.) Een rode Gem in je helm, de Cains set, +xp items helpen allen om het nóg sneller te maken, maar zijn niet vereist.
T6 is max.. T7-10 zijn LVL 70 OnlyMicScott schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:31:
[...]
(1 of 2 rifts was het op T6, dus op T10 waarschijnlijk gewoon één rift.) Een rode Gem in je helm, de Cains set, +xp items helpen allen om het nóg sneller te maken, maar zijn niet vereist.
Oh, ik dacht dat dat alleen geldt voor als je solo bent.
Hoewel ik het uiteindelijk toch wel leuk heb gevonden, ga ik denk ik ook niet meer verder op season 5. Wellicht als mensen nog wat hulp kunnen gebruiken, dat ik nog wat doe op S5, maar ga me nu weer richten op NS. Monk, DH en misschien wel een wizz voor de afwisseling
Omdat de SWK set best goed bevallen is, wilde ik deze op NS ook gaan spelen voor wat lagere grifts. Echter kom ik er achter, dat ik wel erg slordig ben geweest met opruimen vorige keer. Veel gear heb ik gewoon in de oven gesmeten, zoals bijvoorbeeld een ancient tzo die bij de build die ik op S5 heb gespeeld nodig hebt... Hopen dat er snel weer een nieuwe dropt
Battle.net || Strava
Ja, precies dat. Vanmiddag heb ik mijn tweede seasonal char op die manier laten levellen door een paar clannies. Zonder xp gear was ik level 70 in ca. 10 - 15 minuten. Enige dat je doet is wachten en teleporten.MicScott schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:31:
[...]
Met iemand meelopen die snel rifts cleart op een zo hoog mogelijk Torment-niveau. Het liefst dus snelle rakkers die door T10 heen rammen. Dan gewoon bij de ingang blijven en je krijgt vanzelf gratis heel veel XP.
Het zou kunnen dat je naar ze toe moet teleporten zodra ze een nieuwe 'verdieping' in gaan, maar dat weet ik niet zeker.
Gratz!retlaw schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:55:
Hoppa! Vandaag ook de extra stash tab binnen weten te halen.
Welke conquests heb je gedaan?
[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 21-01-2016 22:58 ]
De snelste manier om een alt te boosten is zover ik weet Custerian Wristguards op cube, Hellfire ring aan, eventueel wapen met Gem of Ease (25+) en Leoric's Crown met max Ruby die met Gem of Ease in cube lvl 1 gemaakt is. Vervolgens is het:Deadsmell schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:57:
Ja, precies dat. Vanmiddag heb ik mijn tweede seasonal char op die manier laten levellen door een paar clannies. Zonder xp gear was ik level 70 in ca. 10 - 15 minuten. Enige dat je doet is wachten en teleporten.
- Vault
- Cow level
Verwijderd
Met een Broken Crown even heel veel Emeralds gefarmd, dus nu bijna alle gems full upgraded! Voordat ik stopte nog een grift lvl 56 gefinished binnen 7 minuten, dus denk dat ik wel richting de 60 ga met mn huidige build
battle.net heeft m'n hele build geupdate, maar geeft alleen nog niet weer dat ik de Visage of Gunes in de cube heb zitten
Ben vanavond zelf geboost door een mooie SG party. Daarna ook nog in de watten gelegd door DLUX met crus gear.Ricmaniac schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:53:
Toevallig iemand die me wil boosten in normal season ? .. perongeluk rebirth gedaan en wil hem weer even 70 hebben haha
Als je morgenavond nog steeds een boost nodig hebt schiet je me maar even aan.
Moet zelf nog een Tal orb en depth diggers om Mouzetc' speedfarm build te kunnen draaien en nog een woh/goldwrap voor die van Quin.
Vannacht de Paragon 900 grens kunnen bereiken!
Een Ancient Chain of Shadows en Wraps of Clarity waarop op het element naar Phys kon rerollen geloot -> M6 CA van Cold -> Phys kunnen ombouwen.
Nu nog zo'n irritant Karlei's Point Ancient zien te loten...
Tot nu toe zijn ze steeds in de 1900dps reeks
Verwijderd
Thanks :)!Deadsmell schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:57:
[...]
Ja, precies dat. Vanmiddag heb ik mijn tweede seasonal char op die manier laten levellen door een paar clannies. Zonder xp gear was ik level 70 in ca. 10 - 15 minuten. Enige dat je doet is wachten en teleporten.
[...]
Gratz!
Welke conquests heb je gedaan?
De conquests die ik heb gedaan is The Thrill en de gold streak. Voor the thrill had ik niet echt een speciale build of gear dus heeft het alsnog 2 pogingen gekost. De goldstreak, avarice, kreeg ik bij een speed TX rift met een guilded baron erin
Battle.net || Strava
Verwijderd
ik heb er 1 gecraft in de cube,... in totaal 5 daggers een upgrade gegeven.Thalaron schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 04:58:
Zo![]()
Een Ancient Chain of Shadows en Wraps of Clarity waarop op het element naar Phys kon rerollen geloot -> M6 CA van Cold -> Phys kunnen ombouwen.
2x die met fan of knives, 2 pig stickers of zoiets geloof ik, en mijn 5de was ancient karlei... met slechts 2500 damage... dus heel hoog word die damage roll toch niet
Maar goed, daggers upgraden is best goedkoop.
en met slechts iets van 5 daggers die voor een DH kunnen dropped,.. gewoon wat Deathbreath investeren en een HC lvl70 character offeren aan RNGezus dan heb je hem zo
Ik heb veel meer moeite met een dawn vinden
Follower is immortal, heeft ess of johan, bul kathos, eun jang do met lightning en een wyrdward.
Voornamelijk grifts gedaan voor blodshards en gems levellen, Taeguk stackte alleen niet op de een of andere manier. Dus na wat zoeken kwam ik erachter dat dat gebeurd als je meer dan 6.60% rcr hebt, maar dat is dan denk ik in totaal, en niet alleen van je paragon points? dus alle rcr van mijn gear afhalen
Dankzij de speedfarm ook alle gear nu bijelkaar voor DMO, dus van het weekend die maar eens proberen om grift65 te halen voor de stash tab (en om 3 gems naar 55 te kunnen brengen)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Grift 60 is genoegBokkie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:26:
Dankzij de speedfarm ook alle gear nu bijelkaar voor DMO, dus van het weekend die maar eens proberen om grift65 te halen voor de stash tab (en om 3 gems naar 55 te kunnen brengen)
Battle.net || Strava
Ja, maar dan heb ik de laatste 5 levels van de gem geen 100% kansretlaw schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:08:
[...]
Grift 60 is genoeg. En met empowered griften gaat het best rap...
Ik dacht eerst dat het best lastig zou worden voor mij om de stash te halen, maar als ik de dmg zo zie met de speedfarm en de gear die ik inmiddels heb verzameld denk ik dat ik het binnen een week of 2 wel binnen moet hebben nu
Ik heb ook een crappy roll, ancient met 2400-2500 dps.Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 05:50:
Die wordt ancient bij mij ook niet echt hoge dps... Ik heb er een met 2200, wat ik nog steeds erg laag vond, maar zo gek is dat dus niet?
Als ik 'm in d3planner bekijken dan kan ie met 10% damage en 7% IAS op 3k dps uitkomen.
Dat is dan met alles max roll dus je moet wel wat geluk hebben wil je richting die 3k dps gaan...
Wow, 900 in season? Ik dacht dat ik lekker ging, maar dat is echt sick, grats.Thalaron schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 04:58:
Zo![]()
Zit nu zelf op para 735, mijn LoN Bombardment crusader is nu mature genoeg dat deze g.rift 70's in 10 minuten kan runnen solo, dus dit ga ik gebruiken voor dagen / avonden dat ik geen party kan (of wil) vinden.
Binnenkort even wat lvl 70 gems augmenten op m'n gear voor de extra stats en knallen maar.
Ondertussen alweer 8 miljard gold terwijl ik genoeg aan het Empoweren ben. Enige wat ik niet empower zijn de lvl 70 rifts om weer geld binnen te halen.
Gaat extreem snel dit, maar vind het ook enorm leuk. De LoN setup speelt wel bijzonder.
12 seconde lang zoek je grote groepen bij elkaar, en dan voor 4 sec lang knal je alles aan gort (Physical convention + iron skin + bombardment + consecration + paardje). Vervolgens Nemesis in de cube (ga ik dragen zodra ik deze ancient heb) en je hebt zo 2 á 3 elites die je neerhaalt.
Klopt, maar uiteindelijk leek het mij sneller om een extra grift te doen dan om te farmen voor gear voor grift 65Bokkie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:10:
[...]
Ja, maar dan heb ik de laatste 5 levels van de gem geen 100% kans
Ik dacht eerst dat het best lastig zou worden voor mij om de stash te halen, maar als ik de dmg zo zie met de speedfarm en de gear die ik inmiddels heb verzameld denk ik dat ik het binnen een week of 2 wel binnen moet hebben nu
Het heeft mij ook verbaasd binnen een week klaar te zijn met de journey voor de stash tab. Ik had toch wel gedacht langer zoet te zijn...
Battle.net || Strava
Non-season!Sabrac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:59:
Wow, 900 in season? Ik dacht dat ik lekker ging, maar dat is echt sick, grats.
[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 22-01-2016 09:06 ]
Gisteren zelf dan eindelijk na een goeie week nonstop DBs en bloodshards spenderen een ancient dead mans legacy gekregen met perfect rolls, dat maakt het toch allemaal wel weer waard
Ow, oepsschaapiej schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:03:
[...]
Non-season!(ik tikte gister de 900 aan toen hij 897 was)
De stash tabs unlocked en vervolgens terug naar non season gegaan?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Resultaat was gelijk van max solo grift 20 naar solo grift50 met 2 fingers in de neus. Soms is het echt opzienbarend hoeveel verschil een enkel item kan zijn om een build af te maken.
Items zijn echt bij elkaar geschraapt om de set af te maken en nu opzoek naar een gift en beter items binnen die set
Vanavond maar eens beginnen om Sabrac van die eerste plek (clan solo monk) af te rammen
[ Voor 15% gewijzigd door ShadowBumble op 22-01-2016 09:24 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ty!Sabrac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:10:
[...]
Ow, oepsDesondanks nog grats (jij ook!).
De stash tabs unlocked en vervolgens terug naar non season gegaan?
Heb inderdaad de stashtab unlocked en vooral op NS bezig.
Wissel het wel af met een rondje season af en toe omdat daar nu wat makkelijker parties te vinden zijn!
Even voor de beeldvorming, dit werkt ook leuk op mappen die minder dan ideaal zijn zeg maar de low density rifts (cooldowns?)? Heb een Crusader voor erbij geleveled en hoewel Invoker wel geinig speelt duurt het mij toch wel vrij lang voor ik alles dood heb in vergelijking met mijn DH. Crusader zit op een goede 200k (geloof 220k+) thorns met op alles een redelijk goede thorns rol exclusief amulet en 1 ring uiteraard, gem op 35.Sabrac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Zit nu zelf op para 735, mijn LoN Bombardment crusader is nu mature genoeg dat deze g.rift 70's in 10 minuten kan runnen solo, dus dit ga ik gebruiken voor dagen / avonden dat ik geen party kan (of wil) vinden.
Binnenkort even wat lvl 70 gems augmenten op m'n gear voor de extra stats en knallen maar.
Ondertussen alweer 8 miljard gold terwijl ik genoeg aan het Empoweren ben. Enige wat ik niet empower zijn de lvl 70 rifts om weer geld binnen te halen.
Gaat extreem snel dit, maar vind het ook enorm leuk. De LoN setup speelt wel bijzonder.
12 seconde lang zoek je grote groepen bij elkaar, en dan voor 4 sec lang knal je alles aan gort (Physical convention + iron skin + bombardment + consecration + paardje). Vervolgens Nemesis in de cube (ga ik dragen zodra ik deze ancient heb) en je hebt zo 2 á 3 elites die je neerhaalt.
Wat ik in principe doe is in de 12 seconde dat de Fire / Holy / Lightning convention plaatsvinden is dat ik density verzamel. Idealiter rondom een elite pack. (white's gaan te snel neer).Morocius schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:24:
[...]
Even voor de beeldvorming, dit werkt ook leuk op mappen die minder dan ideaal zijn zeg maar de low density rifts (cooldowns?)? Heb een Crusader voor erbij geleveled en hoewel Invoker wel geinig speelt duurt het mij toch wel vrij lang voor ik alles dood heb in vergelijking met mijn DH. Crusader zit op een goede 200k (geloof 220k+) thorns met op alles een redelijk goede thorns rol exclusief amulet en 1 ring uiteraard, gem op 35.
Om vervolgens m'n physical convention te gebruiken om alles kapot te maken.
Ik weet niet hoe het met de Invoker set speelt, gezien ik dit niet speel, maar dit is een volle cooldown setup. Vaak wil je de elites achter je aan meenemen zodat je grote packs maakt.
Meestal heb ik 2 of 3 elites tegelijkertijd die dan neergaan, en maar rondjes lopen om meer monsters te verzamelen. Het is even wennen om niet al je cooldowns te gebruiken zodra ze beschikbaar zijn, maar zodra je alles tijdens de physical convention doet, gaat het snel.
Je wilt voor de LoN bombardment iets van 60-65 % CDR zodat alles elke physical convention beschikbaar is.
[EDIT]
M'n crusader heeft 200k thorns, 1.2 mil health, 1200-1600 all res, 64 % CDR en iets van 109 % area damage. Alles ancient (vanwege LoN), maar ik moet nog bepaalde items vinden.
St. Archew's Cage voor de 150 % shield als je een elite vind.
Nemesis voor de elites bij een pylon, zodat ik Heart of Iron aan kan doen in de cube, (ga ik van 200k thorns naar 250k).
Daarna wil ik effect items (Death watch mantle voor de fan of knives, fire walkers voor de fire trail, hellfire amulet voor de extra passive - Finery, Doombringer & Lidless wall voor de % Physical dmg).
[EDIT #2]
Blijkbaar net g.rift 84 gecleared in season door een crusader die de gear al heeft en dezelfde playstyle gebruikt (iets andere abilities)..
[ Voor 25% gewijzigd door Sabrac op 22-01-2016 10:21 ]
En toch kan het hoor, mijne heeft 2850 DPS (zonder IAS roll)schaapiej schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:14:
[...]
Ik heb ook een crappy roll, ancient met 2400-2500 dps.
Als ik 'm in d3planner bekijken dan kan ie met 10% damage en 7% IAS op 3k dps uitkomen.
Dat is dan met alles max roll dus je moet wel wat geluk hebben wil je richting die 3k dps gaan...
Vanavond ben ik zeker weer online, we gaan weer lekker knallen! Doel is minimaal P550 (ben nu 473), dat moet wel gaan lukken. Ik ben te vinden op de SG Teamspeak.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik merk wel dat ik op T10 nog tougness tekort kom. Maar wellicht dat T9 / GR40 wel wil lukken.
Binnenkort eens een poging wagen.
Verder kan ik nu natuurlijk ook gewone rifts op T8 doen,.
Gisteren in een Vault ook nog een 2e gift gevonden. Nu nog een goed ancient wapen om op te gebruiken.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Natalya's: 3e groene handcrossbow is ancient
Marauder: 1e manticore die drop is ancient
Shadow: 1e dagger die ik maak is een ancient LGF
UE: inmiddels Yangs een stuk of 6-7x zien droppen een keer of 4-5 gecraft en een stuk of 3 gererolled niks
3x raden met welke set ik het liefst speel.
Immortal King?Morocius schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:44:
Ook wel mooi heb alle DH sets compleet, en voor elke set een ancient wapen behalve UE ook de enige set waar geen delen ancient van zijn.
Natalya's: 3e groene handcrossbow is ancient
Marauder: 1e manticore die drop is ancient
Shadow: 1e dagger die ik maak is een ancient LGF
UE: inmiddels Yangs een stuk of 6-7x zien droppen een keer of 4-5 gecraft en een stuk of 3 gererolled niks
3x raden met welke set ik het liefst speel.
Leorics Courtyard vind ik erg tof, ziet er goed uit.
Enige nadeel, ik vind de drops ENORM tegenvallen.
Ben nu P170, er is nog geen enkel Delsere item gedropt, ik heb er 2, die heb ik van Kadala.
Verder heb ik voor de rest van de build ook nog geen enkele andere drop gehad, best jammer.
De gratis Firebird set speelt goed, maar loop toch op toughness enorm vast. (T7 is 2 hits of 1 elite hit)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
De droprate van Delsere's lijkt inderdaad lager dan de andere wizard sets. Firebird dropt veruit het meest heb ik het idee.Mad-Matt schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
Ik heb weer een hoop lol in D3, Patch 2.4 is weer een goede geweest.
Leorics Courtyard vind ik erg tof, ziet er goed uit.
Enige nadeel, ik vind de drops ENORM tegenvallen.
Ben nu P170, er is nog geen enkel Delsere item gedropt, ik heb er 2, die heb ik van Kadala.
Verder heb ik voor de rest van de build ook nog geen enkele andere drop gehad, best jammer.
De gratis Firebird set speelt goed, maar loop toch op toughness enorm vast. (T7 is 2 hits of 1 elite hit)
Gewoon doorzetten, en krijg je een dubbel delsere's item rerollen naar een ander set deel in de cube
Ik heb gigantisch lang moeten rollen op de boots bij kadala.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Op het moment ligt m'n focus op Halo of Arlyse voor de secondary
Deze heb ik hard nodig.Your Ice Armor now reduces damage from melee attacks by 50–60% and automatically casts Frost Nova whenever you take 10% of your Life in damage.
Verder gamble ik elke keer voor chest armor in de hoop op een Delsere (die ik kan rerollen) of een Aquila (die is met deze build erg nuttig.)
While above 90–95% primary resource, all damage taken is reduced by 50%
tis dat ik vanavond naar verjaardag moet, anders had ik vanavond al DMO kunnen testen
Hoewel ik erg veel lol heb door gewoon met EBwohrasha door (g)rifts heen te rennen
Heb je ook tal rasha set delen? Met je huidige setup/build heb je nauwlijks profijt van de burn van Firebird set bonus namelijik_Peter2_ schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:41:
GR35 gaat zonder problemen op mijn Wizard (Snelste tijd was 5:02 voor een G35)
Ik merk wel dat ik op T10 nog tougness tekort kom. Maar wellicht dat T9 / GR40 wel wil lukken.
Binnenkort eens een poging wagen.
Verder kan ik nu natuurlijk ook gewone rifts op T8 doen,.
Gisteren in een Vault ook nog een 2e gift gevonden. Nu nog een goed ancient wapen om op te gebruiken.
[ Voor 54% gewijzigd door Bokkie op 22-01-2016 11:18 ]
Mijn Woh wil maar niet droppenBokkie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:15:
Gistereacond een best goede Ancient halo gevondendaarmee was mijn DMO set compleet
tis dat ik vanavond naar verjaardag moet, anders had ik vanavond al DMO kunnen testen
Hoewel ik erg veel lol heb door gewoon met EBwohrasha door (g)rifts heen te rennen
[...]
do tell... (ebwohrasha)Bokkie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:15:
Gistereacond een best goede Ancient halo gevondendaarmee was mijn DMO set compleet
[...]
Heb je ook tal rasha set delen? Met je huidige setup/build heb je nauwlijks profijt van de burn van Firebird set bonus namelijik
Wel lage damage door die necklace?Ricmaniac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:14:
Ik moet alleen nog me focus ring en dan verwacht ik eindelijk T10 solo grifts aan te kunnenhet wil alleen maar niet lukken met die ring. misschien kan ik het al gewoon maar omdat ik hardcore speel durf ik het niet zomaar te proberen haha, als ik met vrienden speel doe ik het al wel op T10 though en dat gaat prima zo lang ik maar niet in een molten sta als die onploft. 1 molten is gelijk passive proc
Ik twijfel juist nog om 37% CDR te pakken zodat ik vengeance 100% uptime kan geven zonder die zodiac ring profiel.
Zie net dat mijn profile is geupdate
https://eu.battle.net/d3/...nbaatar-1668/hero/1585277
Is de build van quin69 maar ik gebruik geen firebird
resulteerd in YouTube: D3: Flash Fire Wizard (2.4 | T10 Speed | Season 5)
Als in een grift in ga dan wissel mijn tals neck voor een andere waar een Bane of the Stricken in zit en wissel ik goldwrap om voor een Witching Hour
Ja sowieso kunnen sommige rolls beter van items maar het gaat prima met de damage. ik wil idd ook nog ietsje meer CDR, me vengeance is nu zo'n 90% up. Maar die ring en belt is echt nog iets wat veranderd moet wordenMorocius schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:24:
[...]
Wel lage damage door die necklace?
Ik twijfel juist nog om 37% CDR te pakken zodat ik vengeance 100% uptime kan geven zonder die zodiac ring profiel.
Pas 3 stukjes Tal Rasha (Inclusief de orb).Bokkie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:15:
[...]
Heb je ook tal rasha set delen? Met je huidige setup/build heb je nauwlijks profijt van de burn van Firebird set bonus namelijik
Heb chest, Helm en Orb.
Wel een erg goede Ancient helm overigens (5.0 CHC, 998 INT, 908 VIT en een socket) met nog volledige enchant opties open.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Hoho niet op seasons heSabrac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:59:
[...]
En ik heb denk ik wel 50 daggers via upgrade gedaan... 10 reforges... Alles was troep... Souls/DB en normal mats zijn helemaal kapot nu
Als je damage prima vind, dan zou ik eerst richten op 100% uptime op vengeance dat garandeert in ieder geval dat je toughness niet ineens wegvalt.Ricmaniac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:30:
[...]
Ja sowieso kunnen sommige rolls beter van items maar het gaat prima met de damage. ik wil idd ook nog ietsje meer CDR, me vengeance is nu zo'n 90% up. Maar die ring en belt is echt nog iets wat veranderd moet worden
Ik zit te wachten op een ancient yangs met CDR en dan eventueel schouders en/of gloves omrollen naar CDR
Wellicht dat WD met een fear-chicken meer kans heeft...
[ Voor 6% gewijzigd door Zarhrezz op 22-01-2016 11:55 ]
Onze oude kip run vorig seizoen deed er 1u20m over. Toen hebben we nog op iemand staan wachten, we hopen hem dit weekend in 1u te doen voor de challenge.Zarhrezz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:54:
Gisteren voor de gein eens met m'n fast-move Shadow DH de 5 acts binnen het uur geprobeerd. Met base 55 movement, 2 movement speed passives, hoge RCR (voor Vault), speed burst bracers en Boon ben je ongeveer 50% te langzaam, ik was na een uur bij Ghom. Dit was T1 dus alles 1-shot en door bijna perma-Vengeance automatisch kills en container breaking bij Vaults. Wat er nog bij kan is Wreath en Krelm's belt maar daarna wordt het lastig (DH heeft geen fear skills voor de ring, dus dat wordt dan proc fishing op items). Solo is dit echt wel flink moeilijk om te halen.
Wellicht dat WD met een fear-chicken meer kans heeft...
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
ja daar heb je wel gelijk inMorocius schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:43:
[...]
Als je damage prima vind, dan zou ik eerst richten op 100% uptime op vengeance dat garandeert in ieder geval dat je toughness niet ineens wegvalt.
Ik zit te wachten op een ancient yangs met CDR en dan eventueel schouders en/of gloves omrollen naar CDR
Heb wel weer flink wat upgrades binnen kunnen halen de afgelopen dagen.
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882
Shoulders: Ancient met CDR
Neck: str/vit/armor rolls
Hands: Ancient met CDR (helaas wel ias kwijt, maar life/sec erbij)
Wrists: nieuwe bracers met eigenlijk perfecte stats. Weet ook niet wat ik moet rerollen.
Legs: nieuwe pants met betere stats
Ring 1: nu met CDR en ias en hogere secondary %'s
Ring 2: nu met betere stats (vit+life/sec erbij)
Gems: allemaal 45 nu
Gaat best lekker dus.
Doel is nu vooral om ancients te krijgen van alles, en een Compass rose met ias/CDR/sock en dan nog wat.
Heb inmiddels ook 1,5e tab vol met ancient troep (alles ancient dat ik vind) en heb een stuk of 8 van de LoN ringen liggen. Kan dus binnenkort ook even naar een LoN build gaan kijken.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja vind dat ook altijd maar vaag, zo ben ik paragon 240 ofzo en heb er echt al 4 gevonden.Angeloonie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:15:
Wordt een beetje gek op mijn Crusader.. Heb na 425 paragon levels nog steeds geen CoE gevonden. En ook via upgraden is het nog niet geluktSnap er niets van want off-season droppen ze bij de vleet.
Heb wel weer flink wat upgrades binnen kunnen halen de afgelopen dagen.
http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882
Vriend van me had hele tijd een bepaalde ring en neck nodig op zijn crusader. hij is ook paragon 400 en echt nooit gevonden en ik beide al 2 keer.
Gisteren ook 3x act1 bounties omdat een persoon in ons groepje rorg nodig heeft.. ik 3x rorg... persoon die rorg wil 3x shoulders
Het kan ook zeker!adamvansanten schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:53:
[...]
En toch kan het hoor, mijne heeft 2850 DPS (zonder IAS roll).
Vanavond ben ik zeker weer online, we gaan weer lekker knallen! Doel is minimaal P550 (ben nu 473), dat moet wel gaan lukken. Ik ben te vinden op de SG Teamspeak.
Ik zie nu net dat die van mij helemaal niet zo heel slecht is, 2500 DPS en kan nog 10% rollen
Die hoop ellende hoef ik dus niet meer te doen.
Ik vind dat men de verkeerde weg inslaat met diablo.
Verwijderd
Bijna 700 plvls en geen enkele focus gedropt of kunnen craften/gamblen. Heb er wel 2 maar die gekregenAngeloonie schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:15:
Wordt een beetje gek op mijn Crusader.. Heb na 425 paragon levels nog steeds geen CoE gevonden. En ook via upgraden is het nog niet geluktSnap er niets van want off-season droppen ze bij de vleet.
Ik heb die restrain/focus geloof ik 5x in m'n stash in ieder geval 3x LoN en sommige andere maar 1x gezien
Iemand op HC trouwens interesse om een boost te ruilen vanavond? Ik wil in ieder geval nog 1 DH bijmaken voor als deze rip gaat misschien 2 dan heb ik ook weer wat stash ruimte.
Dat is inderdaad niet zo slecht haha, kom je toch op 2750 DPS uit! Heb je ook een goede Hatred return roll? Daarmee staat of valt het wapen namelijk, 10 Hatred return is echt behoorlijk useless...schaapiej schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:25:
[...]
Het kan ook zeker!
Ik zie nu net dat die van mij helemaal niet zo heel slecht is, 2500 DPS en kan nog 10% rollen
Ik moet hem nog doen, ik ging gelijk met 1 klap dood.SideShow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:26:
Gisteren de set dungeon mastery gedaan voor de season journey.
Die hoop ellende hoef ik dus niet meer te doen.
Ik vind dat men de verkeerde weg inslaat met diablo.
Maar wat bedoel je met "verkeerde weg"?
Mensen wilden ladders, komen ze af met seasons? Daarenboven moet je die dus verplicht spelen als je een stash tab wilt. Daarenboven moet je nog half gare set dungeons doen en allerlei opdrachten?
Laat de mensen die gewoon willen spelen, met rust
Geef de mensen die ladders en/of competitie willen, hun ding
En bovenal ben ik niet echt wild van hun class aanpak. Season 4 volledig gedomineerd door 2 classes?
Begin dat wel een beetje beu raken al die troep.
Concreet voorbeeld, in season 4 is hota een lekkere build, season 5 geen halve ruk meer waard... komen ze af met die reakor. Hoe moeilijk kan het zijn om per class enkele builds aan te bieden die min of meer gelijk presteren? Neen ... dit seizoen beslist blizzard dat het reakor moet zijn of support barb. Als je dat niet wilt, kies dan een andere class die je niet prefereert, of ja, stop met het spel.
/rant
Maar seasons, set dungeons etc. Ik denk dat dat juist bepaalde uitdagingen bieden. Er is immers nog een non-season die je kan spelen.
Uhhhhhhh, ja dan is ie toch weer niet zo goed! 11 hatred maar...adamvansanten schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:46:
[...]
Dat is inderdaad niet zo slecht haha, kom je toch op 2750 DPS uit! Heb je ook een goede Hatred return roll? Daarmee staat of valt het wapen namelijk, 10 Hatred return is echt behoorlijk useless...
Klinkt alsof D3 in zijn huidige vorm niet jouw game meer is.
Je kan niet verwachten dat altijd alles maar het zelfde blijft, nieuwe items maken combinaties mogelijk die eerst niet mogelijk waren, als die dan beter zijn als oude setups dan is dat niet erg. Als ik 5 seizoenen WW spec zou moeten spelen (aangezien het in jouw wereld toch allemaal even sterk is) waarom zou ik dan nog switchen ?
Nieuwe sets die weer sterk worden of anders spelen is juist leuk.
Ohhh dat is heel pijnlijk... Het verschil tussen 11 en 15 hatred is equivalent aan 20% resource cost reduction, dat is iets te veel. Ben bang dat je dan toch een andere mag gaan zoeken (of je verliest heel veel stats op je andere gear aan resource cost reduction). Uit eigen testen is 14 hatred toch wel het minimum wat je erop wilt (met 13 hatred kon ik al niet meer spammen).schaapiej schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:55:
[...]
Uhhhhhhh, ja dan is ie toch weer niet zo goed! 11 hatred maar...
Season is gewoon ladder hoor, iedereen begint gewoon op 0 zoals met ladder en er is een ranking. Als je ladder wil (= greater rift leaderboard) hoef je verder niets aan de seasonal journey te doen.SideShow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:44:
Ah ja, heel dat seasons gedoe.
Mensen wilden ladders, komen ze af met seasons? Daarenboven moet je die dus verplicht spelen als je een stash tab wilt. Daarenboven moet je nog half gare set dungeons doen en allerlei opdrachten?
Behalve de stash-tab-tax is dat precies wat ze doen. En als je seasons echt zo erg vind, accepteer dan gewoon dat je een tab minder hebt. Als je werkelijk alle classes op alle mogelijke manieren wil spelen, heb je toch meerdere accounts nodig.Laat de mensen die gewoon willen spelen, met rust
Geef de mensen die ladders en/of competitie willen, hun ding
En bovenal ben ik niet echt wild van hun class aanpak. Season 4 volledig gedomineerd door 2 classes?
Begin dat wel een beetje beu raken al die troep.
Concreet voorbeeld, in season 4 is hota een lekkere build, season 5 geen halve ruk meer waard... komen ze af met die reakor. Hoe moeilijk kan het zijn om per class enkele builds aan te bieden die min of meer gelijk presteren? Neen ... dit seizoen beslist blizzard dat het reakor moet zijn of support barb. Als je dat niet wilt, kies dan een andere class die je niet prefereert, of ja, stop met het spel.
/rant
Uhm...er is sinds 2.3 naar mijn weten 1 set bonus generfd (Raiment 2-piece). De genoemde build is dus niet slechter geworden, maar Bliz heeft 'em waardeloos gemaakt en nu moet jij iets anders spelen van Bliz? Dat klinkt alsof je wil spelen wat jij wil (en vorig seizoen ook speelde) maar dat het dan wel ten allen tijde de beste build moet zijn als je naar de top 1% meta kijkt. Persoonlijk vind ik het na nog geen 2 weken wat vroeg om te stellen dat de verschillende builds niet min of meer gelijk presteren. Dat er wat no-life streamers een bepaalde build spelen wil niet zeggen dat de andere builds niet ongeveer gelijk zijn. Bliz heeft helemaal geen keuze gemaakt welke class en build jij moet spelen. Dat hebben een aantal streamers gedaan. Het is aan jou om daar als een schaapje achteraan te hobbelen of je eigen keuzes te maken.Mad-Matt schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:53:
Met het class gebeuren ben ik het volledig met je eens, heb je eindelijk een goede build bij elkaar, is hij een seizoen later ruk.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Dan kunnen we weer gaan multiboxen bedoel je?Zarhrezz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Behalve de stash-tab-tax is dat precies wat ze doen. En als je seasons echt zo erg vind, accepteer dan gewoon dat je een tab minder hebt. Als je werkelijk alle classes op alle mogelijke manieren wil spelen, heb je toch meerdere accounts nodig.
Mee eens! daarbij komt nog eens dat in mijn ogen er meer viable builds zijn per class dan ooit! Als je persé de beste build wil dan ontkom je inderdaad niet aan 1 build. maar er zijn nu meer combinaties mogelijk dan voor patch 2.4 die T10 en Grift 50+ kunnen doen.Zarhrezz schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Season is gewoon ladder hoor, iedereen begint gewoon op 0 zoals met ladder en er is een ranking. Als je ladder wil (= greater rift leaderboard) hoef je verder niets aan de seasonal journey te doen.
knip lading tekst
Er zal altijd die éne build zijn voor elke class die boven de rest uitsteekt! En er zal ook altijd 1 class/buid zijn die net dat beetje beter is dan de rest maar daar ontkom je in mijn ogen niet aan. Het enige minpunt dat ik zie is dat ze de extra stash tab behoorlijk ver in de journey gezet hebben, deze had ik liever bij 4 gezien net als de portrait en pet.
Jup, dat wordt inderdaad door zoeken naar de volgende!adamvansanten schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:19:
[...]
Ohhh dat is heel pijnlijk... Het verschil tussen 11 en 15 hatred is equivalent aan 20% resource cost reduction, dat is iets te veel. Ben bang dat je dan toch een andere mag gaan zoeken (of je verliest heel veel stats op je andere gear aan resource cost reduction). Uit eigen testen is 14 hatred toch wel het minimum wat je erop wilt (met 13 hatred kon ik al niet meer spammen).
Tot die tijd heb ik een Karlei in de cube en een ancient Fulminator.
Al heeft mijn voorkeur toch de UE set, dan M6 en daarna Shadow. Dus heel erg is het niet
De crits met Shadow zijn wel leuk, tot nu toe 107b. Dat kan hoger!
Als de storage tab eerder in het process zou staan, dan was iedereen al in ongeveer 2 dagen klaar geweest en is het de vraag waarom je dan nog verder zou doorspelen in Season en niet terug zou moeten gaan naar NS.Axewi schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:38:
[...]
Mee eens! daarbij komt nog eens dat in mijn ogen er meer viable builds zijn per class dan ooit! Als je persé de beste build wil dan ontkom je inderdaad niet aan 1 build. maar er zijn nu meer combinaties mogelijk dan voor patch 2.4 die T10 en Grift 50+ kunnen doen.
Er zal altijd die éne build zijn voor elke class die boven de rest uitsteekt! En er zal ook altijd 1 class/buid zijn die net dat beetje beter is dan de rest maar daar ontkom je in mijn ogen niet aan. Het enige minpunt dat ik zie is dat ze de extra stash tab behoorlijk ver in de journey gezet hebben, deze had ik liever bij 4 gezien net als de portrait en pet.
Ga wiz, mijn ET wiz heeft zonder pylons al crits van 373B gehad en loop nog maar met 60-66 gems rond zonder leg gems op me gearschaapiej schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:07:
[...]
Jup, dat wordt inderdaad door zoeken naar de volgende!
Tot die tijd heb ik een Karlei in de cube en een ancient Fulminator.
Al heeft mijn voorkeur toch de UE set, dan M6 en daarna Shadow. Dus heel erg is het niet![]()
De crits met Shadow zijn wel leuk, tot nu toe 107b. Dat kan hoger!
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Dit topic is gesloten.
![]()