Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
schaapiej schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:08:
Stashtab op season zojuist ook unlocked!
Nice _/-\o_ Ik ben al blij dat ik de pet heb binnen gehaald, maar dat was ook niet zo moeilijk door de gratis set die je krijgt natuurlijk. Uiteraard ga ik proberen om de stash tab ook te krijgen, maar dat zal nog even duren denk ik.

Ik heb sowieso nog wat werk aan de (gear) winkel voor ik de hogere chapters aan kan.
n00b vraagje in dat verband: ik heb op m'n crusader de gratis invoker set + dat chestpiece dat vitality omzet in thorns dmg. Moet ik nu vitality gems stacken of blijf ik beter bij de strength variant? Thorns dmg is leuk, maar het interpreteren van de paperdoll vensters is lastiger.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-10 13:54
Kapoen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:25:
[...]

Ik heb sowieso nog wat werk aan de (gear) winkel voor ik de hogere chapters aan kan.
n00b vraagje in dat verband: ik heb op m'n crusader de gratis invoker set + dat chestpiece dat vitality omzet in thorns dmg. Moet ik nu vitality gems stacken of blijf ik beter bij de strength variant? Thorns dmg is leuk, maar het interpreteren van de paperdoll vensters is lastiger.
Volgens mij wordt Thorn damage vermenigvuldigd met Strength, dus volgens mij is Strength beter dan Vitality.
Dat is wat ik tenminste heb gelezen.

• adamvansanten
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:12:
Zo.. gister avond een poging gedaan om hoog te komen met 4 man.

Eerst met een Support WD (temp), Support Monk (ik), DMO ET Wiz (4th), en een DMO Spectral blade wiz (Darky). Uiteindellijk een 71 gehaald in 11:25, maar de 72 gaf teveel lag.

Daarna nog met een andere setup het geprobeerd, Support Barb (Haya), Support Monk, Impale DH (Protax) en DMO ET Wiz (An1ma). Hier hadden we geen lag mee, en kwamen we uiteindelijk uit op een 79 in 14:49 met een slechte rift. Een 80 had er nog ingezeten, maar ook hier zat de rift niet mee.

Desondanks.. leuke avond.

[afbeelding]
Zeer netjes Sabrac en consorten, gefeliciteerd! Ik hoop group GR80 aan het eind van het seizoen te kunnen halen haha ;).

Gisteren ook wel een productief dagje gehad, meeste paragon levels in één dag ooit gehaald. Begon de dag op P210 en eindigde op P465. Verder vlak voor ik naar bed ging een zeer goed gerollde Karlei's Point gevonden (gotta love my luck in this game), daar moet ik toch wat hoger mee kunnen gaan komen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c7EBi0k.png

Je ziet het in het screenshot niet, maar ik heb de main damage gererollt (deze was erg laag, maar nu 7 punten van max af).

Vanochtend even snel een GR55 in 10 minuten gedaan, bij de GR60 kwam ik 15 seconden tekort (maar had vreselijke mobs, de Rift Guardian was in 8 hits neer haha). Als ik wat later in het seizoen hogere gems enzo heb, zit 70 solo er zeker in (zit nu op gem levels 49/32/31).

[ Voor 4% gewijzigd door adamvansanten op 20-01-2016 10:33 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 12:18
Xanthian schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:28:
[...]

Volgens mij wordt Thorn damage vermenigvuldigd met Strength, dus volgens mij is Strength beter dan Vitality.
Strength increases all damage for barbarians and crusaders.
Hier valt volgens mij thorns dus ook onder.

In ieder geval is het beste om gewoon strength in je gear te socketen.

Steam

Xanthian schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:28:
Strength is inderdaad de multiplier op de base thorns die je hebt. Vitality levert via de armor base thorns damage op. Wat precies beter is hangt er dus wel een beetje vanaf; heb je al hele hoge base thorns, dan gaat extra Vitality niet veel doen. Heb je niet zo'n hoge base thorns maar hele hoge Strength dan gaat extra Strength niet veel doen.

Als je het voor een karakter bij huidige gear wil weten wat de betere reroll is, zou ik 'em even op d3planner importeren, dan kun je met de getalletjes spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Heb vanmorgen snel voor het werk een lvl70 rift gedaan, met 1:30 tijd over, DMO wizard is echt gestoord sterk.

Is ook nog eens een hele leuke speelstijl, ben echt blij dat firebird zo bugged is anders had ik het waarschijnlijk niet geprobeerd omdat de speelstijl in het begin nogal clunky is :)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

adamvansanten schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:29:
Gisteren ook wel een productief dagje gehad, meeste paragon levels in één dag ooit gehaald. Begon de dag op P210 en eindigde op P465. Verder vlak voor ik naar bed ging een zeer goed gerollde Karlei's Point gevonden (gotta love my luck in this game), daar moet ik toch wat hoger mee kunnen gaan komen:
Yup gisteren was zeer productief ;) Heb me ook wel vermaakt, ook ik heb er gisteren in een "paar" bijgeplakt begonnen op P189 geëindigd op P330. Hopelijk heb ik vanavond even tijd om wat bounties en dergelijk te doen, heb nog een zooitje gear liggen om te cuben :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Terence(x) schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:36:
Heb vanmorgen snel voor het werk een lvl70 rift gedaan, met 1:30 tijd over, DMO wizard is echt gestoord sterk.

Is ook nog eens een hele leuke speelstijl, ben echt blij dat firebird zo bugged is anders had ik het waarschijnlijk niet geprobeerd omdat de speelstijl in het begin nogal clunky is :)
Welke build heb je hiervoor gebruikt? Kan je deze linken? Ga ik mijn NS DMO wizard ook maar eens ombouwen ;)

EDIT: Nevermind, zie dat je je profile gelinkt hebt in je signature ;)

[ Voor 6% gewijzigd door adamvansanten op 20-01-2016 10:42 ]

• Xanthian

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:23
Xanthian schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Kan het niet zien hier, maar waar gaat het over?
Carnival build is bugged, bij Grifts ben je meestal de enige die schiet, de fetishes gaan allemaal in de melee aanval :'(

Apsie's profiel

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-11 12:05
adamvansanten schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:29:
[...]

Zeer netjes Sabrac en consorten, gefeliciteerd! Ik hoop group GR80 aan het eind van het seizoen te kunnen halen haha ;).

[afbeelding]

Je ziet het in het screenshot niet, maar ik heb de main damage gererollt (deze was erg laag, maar nu 7 punten van max af).

Vanochtend even snel een GR55 in 10 minuten gedaan, bij de GR60 kwam ik 15 seconden tekort (maar had vreselijke mobs, de Rift Guardian was in 8 hits neer haha). Als ik wat later in het seizoen hogere gems enzo heb, zit 70 solo er zeker in (zit nu op gem levels 49/32/31).
Mooie dagger!
Is het niet beter om er Area dmg op te rollen?

Heb zelf een ancient gevonden met rond de 24xx dmg, maar twijfel of ik m ga giften.\\
Mis nu wel een socket echter, weet nog niet waar ik meer waarde aan moet hechten bij deze Build

[ Voor 4% gewijzigd door Jurjen08 op 20-01-2016 11:05 ]

Xencupio @ Battle.net

• Xanthian
Ik vond gisteren een zeer mooie Mortal Drama met 4.200 damage zonder socket.
Maar volgens mij maakt geen enkele build er helaas gebruik van.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Xanthian schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:08:
Ik vond gisteren een zeer mooie Mortal Drama met 4.200 damage zonder socket.
Maar volgens mij maakt geen enkele build er helaas gebruik van.
Thorns build, maar dan wel cubed! :p

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Whut? wtf moet Thorns met Bombardment? De belt is voldoende :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Denk dat hij het over de Thorns LoN build heeft, die maakt wel gebruik van bombardment als skill

• Kapoen
  • Laatst online: 22:39
Ik gebruik bombardment met mijn thorns build, ik vind het gewoon leuker dan consecration.
Mijn crusader heeft de belt en een mythic 2h flail die bombardment verdubbelt. Cubed heb ik dat 2h zwaard met +30% block.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 19:31

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Terence(x) schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:36:

+1. Het heeft mij ook even gekost voor ik de swing erin had. Doe nu met gemak grift 45, helaas nog zonder damage rings, ancients, belt en aquila.

Gisteren wel een Ingeom gevonden dus nu nog ff een woh maken en ik kan die gestoorde build van Quin spelen. :Y)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Xanthian
schaapiej schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Hij is al cubed, deze bewaar ik voor ooit.

Ik heb trouwens al een build uitgeprobeerd met Bombardment + mortal drama in de cube.
Maar de damage viel tegen. Ik loop nu met In-Geom in de cube (bij gebrek aan beter). Geen bombardement spell maar Provoke en dat schild dat dubbel damage geeft op Provoked enemies. Dat werkt veel beter. De belt of the Trove heb ik ook al.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Jurjen08 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Mooie dagger!
Is het niet beter om er Area dmg op te rollen?

Heb zelf een ancient gevonden met rond de 24xx dmg, maar twijfel of ik m ga giften.\\
Mis nu wel een socket echter, weet nog niet waar ik meer waarde aan moet hechten bij deze Build
Dat is inderdaad beter (had ik op mijn vorige ook), maar de main damage was superlaag, echt bijna minimum. Dus hier had ik meer aan. Heb overigens nog steeds >100% Area Damage (zat rond de 140, maar nu niet meer op wapen en mis het ook op één ring). Crit chance op 52%, crit damage op 400%. Best aardig in balans allemaal, alleen mijn Vit loopt nog een beetje achter.

Yerap schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:17:
Denk dat hij het over de Thorns LoN build heeft, die maakt wel gebruik van bombardment als skill
Ahh LoN builds. :P Dacht al, wat moet je als Invoker met die flail :P Maar dan is het volgens mij ook geen Thorns build meer, want bombardment doet niets met thorns (enkel de damage reductie). aha Barrels of Spikes.

LoN builds nog niet echt naar gekeken (bewaar wel elk ancient item dat ik vind), komt later wel.

Heb nu eindelijk mijn gear compleet, op de CoE voor de cube na. Heb nu Ess of Johann en dat werkt best lekker met Thorns. :)

http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882

Gisteren en vanmorgen best progressie gemaakt:
- Akarats Awakening gevonden (gelukkig best OK stats)
- Nieuwe Pig Sticker gevonden, ias/LoH/CDR nu.
- Ramaladni's Gift gevonden (nu nog een ancient Pig Sticker)
- Ancient shoulders/helm gevonden
- Blood Brother gevonden en in de cube
- Endless Walk compleet, en nieuwe versie van ring (+15% toughness).
- Alle 3 de gems naar level 35 gebracht

Vanmorgen even de hoogste GR gedaan die ik had (57 dacht ik) en dat ging echt supermakkelijk. Blijft jammer dat de GR stapjes zo klein zijn.

Ik moet overigens zeggen dat ik Akarat's Awakening maar tegen vindt vallen. 21% chance voor 1 sec CDR wanneer je blocked. Dat schiet niet bijster veel op, het werkt wel maar je zit alsnog met dikke cooldowns.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2016 11:28 ]

• schaapiej
Angeloonie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Whut? wtf moet Thorns met Bombardment? De belt is voldoende :P
Yerap schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:17:
LoN Thorns inderdaad. Op Invoker is die belt voldoende.
Werkt de affix van Mortal Drama trouwens ook voor die belt?

Edit: je eigen edit was sneller dan mijn reactie! :+

[ Voor 52% gewijzigd door schaapiej op 20-01-2016 11:25 ]

<GoT>NightStalker

Angeloonie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:23:
[...]

Ahh LoN builds. :P Dacht al, wat moet je als Invoker met die flail :P Maar dan is het volgens mij ook geen Thorns build meer, want bombardment doet niets met thorns (enkel de damage reductie). aha Barrels of Spikes.

LoN builds nog niet echt naar gekeken (bewaar wel elk ancient item dat ik vind), komt later wel.

Heb nu eindelijk mijn gear compleet, op de CoE voor de cube na. Heb nu Ess of Johann en dat werkt best lekker met Thorns. :)

http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/39352882

Gisteren en vanmorgen best progressie gemaakt:
- Akarats Awakening gevonden (gelukkig best OK stats)
- Nieuwe Pig Sticker gevonden, ias/LoH/CDR nu.
- Ramaladni's Gift gevonden (nu nog een ancient Pig Sticker)
- Ancient shoulders/helm gevonden
- Blood Brother gevonden en in de cube
- Endless Walk compleet, en nieuwe versie van ring (+15% toughness).
- Alle 3 de gems naar level 35 gebracht

Vanmorgen even de hoogste GR gedaan die ik had (57 dacht ik) en dat ging echt supermakkelijk. Blijft jammer dat de GR stapjes zo klein zijn.
Netjes, je gaat rap vooruit! :)

Gisteren ook een goede dag gehad. Compass Rose en Blood Brother gevonden. Nu alleen nog een Ramaladni's Gift, Justice Lantern en gems upgraden en de build is af. Doet mooie damage. Zonet een grift 55 binnen 9 minuten gedaan met slechts twee gems op 25+ en één ancient item.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Nu moet ik alleen nog me Deads man Legacy quiver en Focus ring en dan ben ik klaar om over te gaan van de impale build naar multishot. verwacht daar veel snellere runs mee dan impale omdat impale vooral singletarget fucking sterk is.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Deadsmell schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Gisteren ook een goede dag gehad. Compass Rose en Blood Brother gevonden. Nu alleen nog een Ramaladni's Gift, Justice Lantern en gems upgraden en de build is af. Doet mooie damage. Zonet een grift 55 binnen 9 minuten gedaan met slechts twee gems op 25+ en één ancient item.
omdat ik in S4 nooit een Johanna's argument kon vinden (2x attack speed voor Blessed Hammer), ben ik nu toch met een hammer din bezig geweest. Op een van de manieren kreeg ik ook veel ancient items voor deze build en dus gister al G65 ermee gehaald :D

Zeker voor snelle solo GR's of T10 runs (en T10 split bty's) lijkt 't veel sneller te gaan dan invokers, want die heeft naar mijn mening te weinig AOE damage, of doe ik het gewoon verkeerd. Zei eerder wel dat de steed set snelheid brengt voor solo T9/10 farming, maar voor split bty's op T10 kom ik daarmee weer damage tekort.

In de runs wel een paar gifts gekregen en een dikke ancient Aquila met AR/3S al erop :D Mis alleen nog dat Awakening Schild om weer invokers wat verder te pushen. Heb ook een Hack en blood brothers gevonden. Hack is echter door mijn spastishe vingers snel in een FS veranderd... Hack is toch BoS voor invoker build of toch een Sticker met AS/CDR?

Wel top trouwens met de empowered rift, je levelt je gems toch echt een stuk sneller ermee.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Deadsmell schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Thanks, gaat inderdaad best lekker nu :)

Mijn priolijst nu:
- ringen met CDR vinden
- gloves met CDR(+ancient)
- ancient bracers zonder physical%

Ik denk er trouwens ook aan om Blood Brother toch te vervangen. Buiten de extra block chance (zit al over de 75% cap) en damage reductie voegt die eigenlijk niet zoveel toe. De damagebonus doet iig nauwelijks iets.
Plus dat mijn toughness zo hoog is dat ik niet in de buurt van doodgaan kom momenteel.
Dan zit ik te denken om toch maar weer Hack of iets anders in de cube te mikken.
Mofkees schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:44:
[...]

In de runs wel een paar gifts gekregen en een dikke ancient Aquila met AR/3S al erop :D Mis alleen nog dat Awakening Schild om weer invokers wat verder te pushen. Heb ook een Hack en blood brothers gevonden. Hack is echter door mijn spastishe vingers snel in een FS veranderd... Hack is toch BoS voor invoker build of toch een Sticker met AS/CDR?
Pig Sticker is BiS. Hack is traag (1.2) en Pig Sticker heeft ook nog eens %beasts/humans mods.
Wel top trouwens met de empowered rift, je levelt je gems toch echt een stuk sneller ermee.
Idd, werkt erg lekker. Vanmorgen 3 gems naar level 35 gehaald (1tje 38). Begon vanmorgen met lvl 25, 16 en 1. Kost wel wat maar gold is toch niet boeiend (al ging ik wel van 750m gisterenmiddag naar 390 mil vanochten). :+

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Voor de no-set GR45 conquest heb ik het volgende idee voor een wizard build:

http://www.d3planner.com/227728641

Denken jullie dat deze viable is?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Terence(x)
_Peter2_ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:53:
Voor de no-set GR45 conquest heb ik het volgende idee voor een wizard build:

http://www.d3planner.com/227728641

Denken jullie dat deze viable is?
Ziet er wel ok uit, zie alleen niet in waarom je Arcane torrent over disintegrate zou gebruiken, maar verder wel ok :)

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 08:02
Heb mijn season doelen gisteren gehaald: Unlock de extra stash space. Vooral die 2 conquests halen was het lastigste. Met de juiste +gold find gear had ik bij mijn 3e poging de 50m gold streak gehaald in act 5.

De Gr 45 conquest met geen set items had ik op mijn DH met een fire multishot build Yangs recurve en bijbehorende quiver. Was billenknijpen...

5 seconden over baas op 5%
3 seconden baas op 3%
1 seconde baas op 1%
0.1 seconde over en gehaald!

enfin demon hunter gaat de kast ff in denk ik. Solo Gr68 gehaald met marauder en 2's de 70 al gehaald.

Denk ik dat ik nu ff een wizard ga lvlen omdat die toch wel leuk lijken.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 08:49
http://eu.battle.net/d3/e...domice-2950/hero/55566626

wat zal ik rerollen op die hands..

Diablo 3 Profiel

• _Peter2_
Terence(x) schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:08:
[...]

Ziet er wel ok uit, zie alleen niet in waarom je Arcane torrent over disintegrate zou gebruiken, maar verder wel ok :)
Op char planner simulate gedaan...AT geeft 5960M DPS, Disintegrate 5269M DPS.

Ook op PTR al gespeeld met een dergelijke build, daar kwam ik erachter dat AT Flameward beter werkte dan Disintegrate.

Lekkere hands :)
Weet even niet hoe hoog de thorns kan rollen, maar evt kun je die rerollen. Andere optie is IAS vervangen met CDR. Maar op zich zijn ze al prima.
Zou tevens op je belt Thorns er bij rollen :)

Ik denk dat je op helm/amu/ringen/schild de sockets hebt gerolled? Anders heb ik daar nog wat suggesties (AD en Physical er af :+)

Eindelijk nut gevonden voor de Conqueror set trouwens :) Past perfect bij Lachdanan's Stormshield en de speer zo:
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/345zpch.jpg

Plus de spikes op de schouders en thorns, klopt wel.
Invoker is echt te lelijk voor woorden :X

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2016 12:57 ]

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Waar heb je dat shield gevonden?

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Mofkees schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:44:
[...]

omdat ik in S4 nooit een Johanna's argument kon vinden (2x attack speed voor Blessed Hammer), ben ik nu toch met een hammer din bezig geweest. Op een van de manieren kreeg ik ook veel ancient items voor deze build en dus gister al G65 ermee gehaald :D

Zeker voor snelle solo GR's of T10 runs (en T10 split bty's) lijkt 't veel sneller te gaan dan invokers, want die heeft naar mijn mening te weinig AOE damage, of doe ik het gewoon verkeerd. Zei eerder wel dat de steed set snelheid brengt voor solo T9/10 farming, maar voor split bty's op T10 kom ik daarmee weer damage tekort.

Ik heb momenteel 69% area damage op mijn Invoker Crusader, waarvan 41% uit paragon punten. Op T10 valt bijna alles om als ik het aanraak. Vooral als ik Iron Skin - Reflective Skin activeer, waardoor je 300% thorns krijgt. Veel cooldown, zodat je hem vaak kunt spammen en middenin groepen mobs staan, zodat block de cooldowns triggert. Dan ga je erg rap door T10.

Sticker is BiS voor de Invoker build. Die thorns damage van Hack doet geloof ik niet zo veel. Je hebt in de eerste plaats attack speed nodig en bij voorkeur ook cooldown reduction. Ik heb nu zelfs Heart of Iron uit staan in de cube en vervangen door Nemesis Bracers. Ik heb op grift 55+ niet de indruk dat ik daardoor veel damage inlever.
Angeloonie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:48:
[...]

Ik denk er trouwens ook aan om Blood Brother toch te vervangen. Buiten de extra block chance (zit al over de 75% cap) en damage reductie voegt die eigenlijk niet zoveel toe. De damagebonus doet iig nauwelijks iets.
Plus dat mijn toughness zo hoog is dat ik niet in de buurt van doodgaan kom momenteel.
Dan zit ik te denken om toch maar weer Hack of iets anders in de cube te mikken.
Ik vind het toch wel fijn om Blood Brother te hebben. Zonet een paar grift 57's gedaan waarbij ik in poison en molten pools stond, met veel mobs om me heen. Dan gaat mijn health toch wel hard naar beneden. Daarbuiten inderdaad geen centje pijn. Zit momenteel op 72% block chance.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsmell op 20-01-2016 13:16 ]

4th schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:10:
Waar heb je dat shield gevonden?
De nieuwe area in Leoric's Manor: Royal Quarters (in de manor de trap naar rechts nemen).

Als je op de kaart zo ver mogelijk omhoog gaat kom je op een gegeven moment in een grote kamer en daar komt de geest van Leoric's vrouw, die vervolgens naar een boekenkast/deur loopt, in die verborgen kamer vind je hem.
Deadsmell schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:11:
[...]

Ik heb momenteel 69% area damage op mijn Invoker Crusader, waarvan 41% uit paragon punten. Op T10 valt bijna alles om als ik het aanraak. Vooral als ik Iron Skin - Reflective Skin activeer, waardoor je 300% thorns krijgt. Veel cooldown, zodat je hem vaak kunt spammen en middenin groepen mobs staan, zodat block de cooldowns triggert. Dan ga je erg rap door T10.
Je weet dat Area Damage (en Physical%) enkel werkt op de thorns bij aanvallen van monsters en niet op je Punish/Consecration (waar 90% van je damage vandaan komt)? Ik ga overal Area Damage afhalen omdat dat dus geen nut heeft.
Sticker is BiS voor de Invoker build. Die thorns damage van Hack doet geloof ik niet zo veel. Je hebt in de eerste plaats attack speed nodig en bij voorkeur ook cooldown reduction. Ik heb nu zelfs Heart of Iron uit staan in de cube en vervangen door Nemesis Bracers. Ik heb op grift 55+ niet de indruk dat ik daardoor veel damage inlever.
Je verliest in jouw geval dan 19.005 door geen HoI te gebruiken. Dat is zo'n 10% DPS.
Op 55 maakt dat idd niet zo veel uit maar voor hogere grifts kun je niet anders denk ik.
[...]

Ik vind het toch wel fijn om Blood Brother te hebben. Zonet een paar grift 57's gedaan waarbij ik in poison en molten pools stond, met veel mobs om me heen. Dan gaat mijn health toch wel hard naar beneden. Daarbuiten inderdaad geen centje pijn. Zit momenteel op 72% block chance.
Ik op 76% zonder Punish (dan 91%, maar cap is toch 75% dus rest is enkel voor Justice Lantern). Op hogere grifts ga ik wel weer over Blood Brother nadenken :P

[ Voor 67% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2016 13:28 ]

• 4th

4th

Angeloonie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:16:
[...]

De nieuwe area in Leoric's Manor: Royal Quarters.

Als je op de kaart zo ver mogelijk omhoog gaat kom je op een gegeven moment in een grote kamer en daar komt de geest van Leoric's vrouw, die vervolgens naar een boekenkast/deur loopt, in die verborgen kamer vind je hem.
Straks even zoeken, thx!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:35

The Chosen One

Zie signature!

Wat is het makkelijkste/snelste om de journey te halen? Gebooste Crusader met free thornset? Enorm makkelijke set dungeon en met set is hoge grifts ook wel te doen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• 4th

4th

The Chosen One schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:41:
Wat is het makkelijkste/snelste om de journey te halen? Gebooste Crusader met free thornset? Enorm makkelijke set dungeon en met set is hoge grifts ook wel te doen.
Gister met wat standaard gear op eerste poging gelukt. Vond hem zeer simpel.
Thorns, attack speed en cooldown op gear gedaan.

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Angeloonie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:46:
[...]

Eindelijk nut gevonden voor de Conqueror set trouwens :) Past perfect bij Lachdanan's Stormshield en de speer zo:
[afbeelding]

Plus de spikes op de schouders en thorns, klopt wel.
Invoker is echt te lelijk voor woorden :X
Wauw, looking good! Voor mij een reden om ff snel een crus te levellen. Kan ik die setjes ook meteen ff verzamelen. 8)
The Chosen One schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:41:
Denk eerlijk gezegd niet het nog veel uitmaakt. Op dit tempo gaat alles knetterhard. Omdat je zo snel op TX zit hark je zo snel zoveel gear bijeen dat je ook rustig met een andere set dan je start-set kan spelen. De impact van deze patch is enorm.

[ Voor 32% gewijzigd door Tektoon op 20-01-2016 13:58 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:27:
[...]

hahah wauw, nee we hadden allemaal ge-alt+f4'd en toen kwam er wel te staan in de chat dat we offline waren gegaan. Maarja toen konden we even niet inloggen omdat die toen aan gaf: Error loading Hero.

Maar uiteindelijk na 5-10 min ofzo konden we alle 4 weer normaal inloggen en stonden we in de stad gelukkig. Was echt wel even schrikken :P want ik was ook niet gewend om GR41 te doen, me toughness was niet zo hoog, ik ging mee omdat ze me eindelijk over hadden gehaald mee te doen omdat we met ze alle toch wel genoeg damage deden, uiteindelijk heb ik nog gister avond 47 gedaan met hetzelfde groepje dus was prima :)
Gelukkig! d:)b

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-11 18:07

Grin

Ride si sapis.

Seasons gaat echt heel snel met season 5 en dat is ergens maar goed ook omdat ze de stash tab hier verstopt hebben. Maar ergens is het wel raar dat mijn NS wiz met 33K+ kills en plvl 900+ ongeveer op hetzelfde niveau zit als mijn season 5 wiz. Volgens mij is de drop rate op seasons echt bizar veel beter dan op NS, kijk zelf:

NS wiz vs. S5 wiz.

Dat klopt toch voor geen meter? :X

NewsBlur || My Fujifilm gear

• 4th

4th

Grin schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:36:
Seasons gaat echt heel snel met season 5 en dat is ergens maar goed ook omdat ze de stash tab hier verstopt hebben. Maar ergens is het wel raar dat mijn NS wiz met 33K+ kills en plvl 900+ ongeveer op hetzelfde niveau zit als mijn season 5 wiz. Volgens mij is de drop rate op seasons echt bizar veel beter dan op NS, kijk zelf:

NS wiz vs. S5 wiz.

Dat klopt toch voor geen meter? :X
Je blijft toch season spelen? :P

Kon me herinneren dat in een blue post stond dat nonseason sc x was, droprate in hc nonseason 2x was, season sc ook 2x en season hc 4x.

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 20-01-2016 14:48 ]

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
4th schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:47:
Kon me herinneren dat in een blue post stond dat nonseason sc x was, droprate in hc nonseason 2x was, season sc ook 2x en season hc 4x.
Heb je hier een source voor? Dit lijkt mij echt een zeer rare beslissing namelijk.
Tot nog toe heb ik dit season erg veel geluk qua gear, ik zou het dan ook haast willen geloven.

http://eu.battle.net/d3/e...logist-2938/hero/71629535

alleen al het aantal ancients wat er dropt dit season. Echter zijn er ook items, neem ingeom, wat helemaal niet wil droppen hier :| .

[ Voor 31% gewijzigd door Sepica op 20-01-2016 15:57 ]

<PMNX> Patho#21683

• 4th

4th

Sepica schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Heb je hier een source voor? Dit lijkt mij echt een zeer rare beslissing namelijk.
Tot nog toe heb ik dit season erg veel geluk qua gear, ik zou het dan ook haast willen geloven.

http://eu.battle.net/d3/e...logist-2938/hero/71629535

alleen al het aantal ancients wat er dropt dit season. Echter zijn er ook items, neem ingeom, wat helemaal niet wil droppen hier :| .
is al jaar of anderhalf geleden volgens mij, directe source heb ik niet.

• Terence(x)
[...]

No way, er is echt geen verschil in de drop rates, enige verschil is dat men sneller hogere GR's doet door de lagere damage/hp van monsters in GR en de gratis set die je krijgt, dus je zit veel eerder op GR50 waar je veel meer items krijgt dan op gr25/30 waar je eerst vaak op zat.

Maar de hoeveelheid drops zijn gelijk.

Enige waar ik persoonlijk veel meer van heb gehad is Ramaldini's maar dat kan net zo goed RNG zijn, veelste kleine sample size om daar iets zinnigs over te zeggen.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[...]

Dat is inderdaad bevestigd door een blue post rondom S2 dat in het kader van het promoten van Seasons de droprate percentages hetzelfde zijn, doch de doorgerekende magic find hoger is:

NS - Softcore = 100%
NS - Hardcore = 200%
S - Softcore = 200%
S - Hardcore = 400%

Uiteraard heeft de hogere paragon levels op NS ook een positieve invloed op de magic find van je character, en door de genoemde percentages hierboven zou dit voor de Season spelers zeker in het begin een gelijkwaardige ervaring moeten opleveren.

Daarbij als je een hogere paragon level bereikt tijdens S dan heb je (i) de verhoogde magic find bonus voor Seasonal play, (ii) de hogere magic find bonus op basis van je paragon level en (iii) eventueel de extra magic find bonus als je in een groepje van 4 speelt 8) :*)
Resume: droprates zijn hetzelfde, de magic find *bonus* kan anders zijn :D De blue post die op die pagina staat refereert voornamelijk naar het feit dat de 'community' bonus van 2000% magic find op de PTR die voor zowel hardcore, softcore, season en non-season hetzelfde is.

En dat RNG, RNG blijft waarbij de ene persoon wellicht meer geluk heeft dan een ander (e.g. in een dag een volledige set bij elkaar heeft). >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Vidra op 20-01-2016 16:13 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

Ook wel bizar gevonden dat mn barb in season 4 na 1 maand net hetzelfde kon (en bijna volledig ancient) als mn barb in NS.
SideShow schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:14:
Ook wel bizar gevonden dat mn barb in season 4 na 1 maand net hetzelfde kon (en bijna volledig ancient) als mn barb in NS.
Dat is opzich niet zo vreemd - zeker niet als je daarin meeneemt dat er Season specifieke items waren gedurende S1-S4, en er een nieuwe legendary Season (4)-only gem (bane of the stricken) bestond. Deze gear en deze gem hebben duidelijk tot betere Grift resultaten geleid in S4. _/-\o_

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Terence(x)
Vidra schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:06:
[...]

Dat is inderdaad bevestigd door een blue post rondom S2 dat in het kader van het promoten van Seasons de droprate percentages hetzelfde zijn, doch de doorgerekende magic find hoger is:

NS - Softcore = 100%
NS - Hardcore = 200%
S - Softcore = 200%
S - Hardcore = 400%

Uiteraard heeft de hogere paragon levels op NS ook een positieve invloed op de magic find van je character, en door de genoemde percentages hierboven zou dit voor de Season spelers zeker in het begin een gelijkwaardige ervaring moeten opleveren.

Daarbij als je een hogere paragon level bereikt tijdens S dan heb je (i) de verhoogde magic find bonus voor Seasonal play, (ii) de hogere magic find bonus op basis van je paragon level en (iii) eventueel de extra magic find bonus als je in een groepje van 4 speelt 8) :*)

[...]

Resume: droprates zijn hetzelfde, de magic find *bonus* kan anders zijn :D De blue post die op die pagina staat refereert voornamelijk naar het feit dat de 'community' bonus van 2000% magic find op de PTR die voor zowel hardcore, softcore, season en non-season hetzelfde is.

En dat RNG, RNG blijft waarbij de ene persoon wellicht meer geluk heeft dan een ander (e.g. in een dag een volledige set bij elkaar heeft). >:)
Iedereen heeft zogenaamd wat gehoord over een blue post die op magisch wijze niemand meer kan vinden.

Als je dit verhaal kan onderbouwen leuk om te weten, maar tot die tijd blijft het gewoon onzin.
Terence(x) schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:26:
[...]

Iedereen heeft zogenaamd wat gehoord over een blue post die op magisch wijze niemand meer kan vinden.

Als je dit verhaal kan onderbouwen leuk om te weten, maar tot die tijd blijft het gewoon onzin.
Ik ga wel even zoeken als ik thuis ben - helaas worden alle gaming websites hier allemaal geblokkeerd op kantoor :X

• Terence(x)
Vidra schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:28:
[...]

Ik ga wel even zoeken als ik thuis ben - helaas worden alle gaming websites hier allemaal geblokkeerd op kantoor :X
Ik heb de google search al even gedaan voor je, enige wat je vind is bergen met speculatie en mensen met een gebrekkig begrip van het concept random. Mocht je alsnog iets vinden vanavond zie ik het graag :)

• desjaak909
  • Laatst online: 20-11 16:43
Ik geloof er in ieder geval niks van en zou het toch wel gemerkt hebben als HC speler

Movies: letterboxd

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 18:12
Ik had destijds ook gelezen dat er op seasons en hardcore de droprate hoger waren. Maar het was niet zo specifiek met de percentages die Vydra opnoemt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik geloof er ook niets van. Heb nog nooit zoiets met concrete getallen gehoord en ook nog nooit zoiets gemerkt. Het spel is gewoon flink aangepast in de loop der tijd, droprates en magic find zijn op season echt niet hoger dan nonseason.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zo'n verschillen in drop-rates merk je toch snel als je uren aan een stuk rifts doet weken lang.
Ik geloof er ook niet veel van en ik heb NS softcore, S hardcore en S softcore de laatste maand gespeeld, een drop rate die 4x hoger ligt zou ik wel merken.

Men gaat nog al eens snel een reden zoeken waarom het gras groener is aan de overkant, of waarom X niet dropt en Y vijf keer na elkaar. Zo heb ik van Kadala na een paar duizend shards enkel een Unity gekregen, de enige legendary ring. Vorige season zou dat 5-6 Wailing Host of Litany of the Undaunted zijn geweest. Boehoe --> STFU --> verder spelen of een ander spel spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 20-01-2016 17:38 ]

Zarhrezz, je grift 45 no leg Punish build werkt geloof ik. Je krijgt positieve feedback op Diablofans. :)

Ik moet nog twee items hebben en Mirinae levellen, dan ben ik ook klaar om hem te gebruiken. Ben erg benieuwd. :)
Deadsmell schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:08:
Zarhrezz, je grift 45 no leg Punish build werkt geloof ik. Je krijgt positieve feedback op Diablofans. :)

Ik moet nog twee items hebben en Mirinae levellen, dan ben ik ook klaar om hem te gebruiken. Ben erg benieuwd. :)
Ik had het al gezien, ik ga 'em ook gebruiken en daarna wellicht naar LoN converteren. Straks gaat 'ie de Mirinae-monk nog voorbij in rating =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-11 18:29
Voor de Wizards; een supersnelle (sage) T10 wiz! Ook voor lage gear/para.
Mocht je hem een +je willen geven, is dat ook mooi!

http://www.diablofans.com...-death-breath-80l-h-video

Signature

mouzetc schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:08:

Leuke setup inderdaad, de combo heb ik ook over nagedacht op PTR, maar ik vind Tal stack-juggling een beetje meh. Wat ik wel zag in je video dat soms de stacks niet verlopen...hoe werkt dat precies? Ik dacht dat als je 4 stacks hebt, je per element 2 seconde kan verlengen en dat het daarna altijd afloopt...kennelijk werkt het anders.

<GOT> Zarhrezz#2885

• mouzetc
Zarhrezz schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:26:
[...]

Leuke setup inderdaad, de combo heb ik ook over nagedacht op PTR, maar ik vind Tal stack-juggling een beetje meh. Wat ik wel zag in je video dat soms de stacks niet verlopen...hoe werkt dat precies? Ik dacht dat als je 4 stacks hebt, je per element 2 seconde kan verlengen en dat het daarna altijd afloopt...kennelijk werkt het anders.
De damage stacks die verversen elke keer met 2 seconden, zodra je attacked met iig 2 verschillende elements. De resistance buff die verloopt gewoon na elke 8 seconden.. maar is super makkelijk op te houden verder..

Signature

Damn, net grift 61 gehaald binnen 12 minuten met slechts één ancient item en twee legendary gems. Health niet in gevaar geweest. Overleefde twee molten explosies tegelijk, zonder noemenswaardige damage (68M unbuffed / 465M buffed toughness). Wat is die Invoker build heerlijk! :D
Zarhrezz schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:23:
[...]

Ik had het al gezien, ik ga 'em ook gebruiken en daarna wellicht naar LoN converteren. Straks gaat 'ie de Mirinae-monk nog voorbij in rating =)
Gehaald! :)

The Thrill

Het kostte de nodige moeite, want ik was vergeten mijn paragon punten goed te zetten. Had geen chc en chd. :P Thanks voor de build!

[ Voor 64% gewijzigd door Deadsmell op 21-01-2016 01:52 ]

• Tektoon

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

mouzetc schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:08:

Looking good! Nou heb ik toevallig vanavond een Fragment geklust terwijl ik een Woh wilde. Ga je build snel proberen. Ik wil die van Quin ook graag proberen; hij heeft Woh/Ingeom ipv Aether/Fragment. Laat de DB's & shards maar binnenstromen. :7

Verwijderd

Ik ben gisteravond geswitcht van de Shadow set naar UE, maar wat duren boss fights nu opeens lang zeg... :P De rift zelf gaat veel sneller omdat je lekker je Multishot kan sprayen, maar je hebt niet echt een grote single target damage.

Het liefst ga ik zo snel mogelijk naar Marauders, maar die set wil maar niet compleet worden.. Heb nu 3 items, waarvan 3x3 dezelfde item. :P

Wat zou een reden zijn om Endless Walk set over F&R te gebruiken?

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:16
Zo aardige progress gemaakt!
M6 / UE Fire / UE BlueBallz (jaja... niet echt zinvol) zijn gegeared :P
Tevens een Holy Point ancient met Lightning etc!

UE Fire heeft echter wel erg weinig Vita atm... denk dat ik toch maar een Awareness Hellfire erbij moet graven... Iemand tips waar ik me het eerste op moet richten? (speel voornamelijk in groepen).

Uiteraard kunnen spullen van de Lighting UE naar Fire toe mocht dat zinvol zijn 8)
Heb ingame iets van 33.33% CDR en dat js op 0.5/1s na 100% uptime, wat me prima lijkt.

[ Voor 58% gewijzigd door Thalaron op 21-01-2016 05:59 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 05:39:
Het liefst ga ik zo snel mogelijk naar Marauders, maar die set wil maar niet compleet worden.. Heb nu 3 items, waarvan 3x3 dezelfde item. :P
Je weet dat je die items kan rollen in de cube?
Set item samen met 10 DB en 10 souls en je kan het item omzetten. Kan dan geen ancient worden maar je kan daarmee wel direct je set compleet maken.

<GoT>NightStalker

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren eindelijk een Wand of Woh oOo

Tier 10 normal rifts meteen sub4 mins, reden dat ik nog niet lager kom nu is bij gebrek aan in geom, daarvoor in de plaats heb ik dus een Aether Walker, maar als ik teveel teleport ben ik AP starved.

Maar desalniettemin, tier 10 rifts snel farmen voor DB's een bloodshards, Ook tals set dungeon gehaald, helaas net niet met mastery dus dat is nog even proberen. Nu farmen voor DMO items

Die stash tab gaat nog wel wat tijd inzitten voor mij zie ik >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:38:
Ik heb ook nog een Endless Walk compleet liggen, maar niet echt met goede stats. (Beide items geen socket en geen of lage CHD of CHC meen ik).
Mijn Endless Walk was toch iets beter dan ik dacht.
Had 95 AR op mijn Compass Rose zitten deze weggerold voor een socket en ik had Vit op mijn Traveler's Pledge zitten, deze weggerold voor een socket.

Traveler's Pledge

Compass Rose S5

Gisteren eindelijk een Etched Sigil en een Twisted Sword verkregen.

Weet alleen nog niet wat ik ga doen. De combinatie van Wand of Woh met Aether Walker in cube is ook erg fijn.

Voordeel van Etched Sigil is dat je wat meer op afstand kunt blijven (en channeling scaled ook erg lekker met endless walk aangezien je daarvoor ook stil moet staan).

In principe zijn beide ook niet gebonden aan firebird set. Kan wellicht ook eens spelen met Tal Rasha's als ik daar mat meer pieces van vind. Heb in elk geval een mooie tal rasha' helm (Ancient met 998 int en een hoge vit, met nog 1 stat te rollen naar CHC is die bijna optimaal).

Wizard heeft wel leuke mogelijkheden en het is ook verfrissend om een andere class weer op te pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door _Peter2_ op 21-01-2016 08:55 ]

Deadsmell schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 23:50:
Gehaald! :)

[afbeelding]

Het kostte de nodige moeite, want ik was vergeten mijn paragon punten goed te zetten. Had geen chc en chd. :P Thanks voor de build!
Graag gedaan =)

Wat ik zo leuk vind in deze patch is dat je opeens nuttig dingen kan doen met items waar je in 2.3 niet naar omkeek (Ivory Tower anyone?).

Kun je trouwens eens kijken bij de build wat je block zonder Lantern is? Ik ben even benieuwd of de build na de no-set 45 makkelijk omgezet kan worden naar een LoN...het is even de vraag hoe de block precies uitkomt. Als dat dicht genoeg bij de 75% zit, is het een interessante optie.

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 21-01-2016 09:48 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Gisteren lvl 43 geworden op mijn wizard. Gaat best snel allemaal zeg.

Speel tot nu toe met Templar follower, maar vraag me even af of ik ook tijd moet investeren in de Scoundrel en Enchantress? Heb ze nu nog niet gegeared etc.

Tips welkom!

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb sinds gisteren dankzij HonkTonks (oid) mijn barb op lvl 70. Gelijk even die Earthen Might set compleet gemaakt en zelfs zonder gems en fatsoenlijk wapen en jewelry denk ik dat Grift 35 ofzo er makkelijk in moet zitten. Moet zeggen dat ik de leapquake build leuker vind om te spelen dan de Furious Charge build die ik op nonseasonal (gebrekkig) heb. Nu maar eens items farmen en de season journey completen :P

Vicariously I live while the whole world dies

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Templar is de enige die je nodig hebt.

Enige reden om Scoundrel te nemen zou zijn omdat je een IAS breakpoint moet halen, maar als je nog aan het levellen bent zou ik mij daar niet mee bezig houden :) zelf je Templar hoef je neit veel aandacht te geven.

Vanavond toch nog een keer de mastery proberen van Tal's, moet te doen zijn, gewoon zorgen dat echt alles dood is voor je doorloopt, gisteren was ik een rockworm vergeten ergens denk ik >_<

Gisteren m'n crusader gegeared naardat m'n monk g.rift 70 haalde (rank 56 destijds).

LoN Thorns / Bombardment crusader, eerst met 5-6 ancients T10 aankunnen.. vervolgens met alles ancient g.rift 70 gedaan op m'n crusader... gaat toch een stuk makkelijker dan m'n monk :P

Later op de avond nog een 80 poging gedaan met Hayabusa, Protax en An1ma... maar helaas op een paar seconde niet gehaald (STOMME LAG!).
Bokkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:56:
Templar is de enige die je nodig hebt.

Enige reden om Scoundrel te nemen zou zijn omdat je een IAS breakpoint moet halen, maar als je nog aan het levellen bent zou ik mij daar niet mee bezig houden :) zelf je Templar hoef je neit veel aandacht te geven.

Vanavond toch nog een keer de mastery proberen van Tal's, moet te doen zijn, gewoon zorgen dat echt alles dood is voor je doorloopt, gisteren was ik een rockworm vergeten ergens denk ik >_<
Bedoel je niet Enchantress ipv Scoundrel? Scoundrel is namelijk Crit. De Enchantress is 3 attack speed :)

Daarnaast is de CC van de enchantress nog redelijk interessant als je de healing niet nodig hebt van de Templar... de Scoundrel is over het algemeen waardeloos.

[ Voor 50% gewijzigd door Sabrac op 21-01-2016 09:57 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Gister avond eindelijk na paar riftjes en kadala rolls me Dead mans legacy quiver waardoor ik over ben gegaan van impale build naar multishot build.

Had niet verwacht dat ik gewoon door kon gaan op HC T8 rifts solo. Maar ging nog sneller en beter dan ik had verwacht en heb ik nog niet eens de goeie ringen en belt en neck. Dus toen T9 geprobeerd en ging ook goed, alleen moltens moet ik echt voor oppassen.. elke explosie procced gelijk me passive :P Enige jammere aan de build is dat rift bosses enzo iets langer duren, met die impale build was dat 2 hits ofzo haha. De multishot build vind ik wel leuker om te spelen moet ik zeggen.

Vanavond proberen master dungeon te halen met deze set en dan heb k Champion van season journal complete.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Sileh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 14:10
Iemand ervaring met globe barb op hoog grift? Dit is mijn huidige setup en ik begin hem rond de 70 best te knijpen op HC dus alle tips zijn welkom!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/peevi-2356/hero/72436141

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-11 19:56
Ben redelijk tevreden over mijn Shadow DH nu, maar het verliest dik vs. UE mbt farmen.

Ik heb nu een basic UE set voor T7 / T8 farming. En gebruik Shadow voor Grifts.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:23

Apsie's profiel

Zarhrezz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:46:
[...]

Graag gedaan =)

Wat ik zo leuk vind in deze patch is dat je opeens nuttig dingen kan doen met items waar je in 2.3 niet naar omkeek (Ivory Tower anyone?).

Kun je trouwens eens kijken bij de build wat je block zonder Lantern is? Ik ben even benieuwd of de build na de no-set 45 makkelijk omgezet kan worden naar een LoN...het is even de vraag hoe de block precies uitkomt. Als dat dicht genoeg bij de 75% zit, is het een interessante optie.
Block chance zonder Justice Lantern is 72%.

• _Peter2_
Thorval schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:52:
Gisteren lvl 43 geworden op mijn wizard. Gaat best snel allemaal zeg.

Speel tot nu toe met Templar follower, maar vraag me even af of ik ook tijd moet investeren in de Scoundrel en Enchantress? Heb ze nu nog niet gegeared etc.

Tips welkom!
Ik zou je rode gems in amulet en chest niet gebruiken.
Als wizard heb je (bijna) niks aan Str.

Verder kun je ervoor kiezen om je Enchantress te gebruiken, je vind iets gemakkelijker spullen die nuttig zijn voor haar als wizard.

De enchantress gebruikt ook INT, net als je Wizard.

Op level 70 kun je dan alsnog uitkijiken naar gear voor je templar. (Solo gebruik ik op dit moment mijn Enchantress nog).

Verder zou ik nog wel een primary skill opnemen in je build voor het genereren van Arcane Power.

Voeg mij anders toe als friend (Pteer#2475) dan kan ik je vast wel helpen in game.

[ Voor 10% gewijzigd door _Peter2_ op 21-01-2016 10:25 ]

Verwijderd

Terence(x) schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:26:
[...]

Zelf heb ik gemerkt dat veel AoE in combinatie met mf gem in je helm goede resultaten geeft op t9-10. Dit was vorige patch al merkbaar, maar deze patch lijkt het wel nog erger te zijn.

Daarnaast is het ook heel vreemd dat als je 3-4 t10 rifts hebt met matige droprate.. zeg 4 legies per rift, dat wanneer je dan het spel afsluit en weer opstart de nummer ineens heel anders zijn.

Hoe het zit, zit het.. feit is wel dat je dit allemaal compleet kan omzeilen door een t9-10 db farmbuild te maken. Daarna 500-700 db's per uur en je craft gewoon alles en hebt lack aan de droprates :P

Iets anders trouwens.. die nieuwe justice lantern ring zou dat ook werken op een follower? Wilde dan die combineren met dat act2 schild zodat die templar misschien eens een andere relic als dat can't die ding aan kan.. heeft iemand dit al getest?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 10:27 ]

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

_Peter2_ schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:23:
[...]

Ik zou je rode gems in amulet en chest niet gebruiken.
Als wizard heb je (bijna) niks aan Str.

Verder kun je ervoor kiezen om je Enchantress te gebruiken, je vind iets gemakkelijker spullen die nuttig zijn voor haar als wizard.

De enchantress gebruikt ook INT, net als je Wizard.

Op level 70 kun je dan alsnog uitkijiken naar gear voor je templar. (Solo gebruik ik op dit moment mijn Enchantress nog).

Verder zou ik nog wel een primary skill opnemen in je build voor het genereren van Arcane Power.

Voeg mij anders toe als friend (Pteer#2475) dan kan ik je vast wel helpen in game.
Dank je :) Noob hier nog dus kan alle hulp gebruiken. Ga vanavond gelijk even wat aanpassen. _/-\o_

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bokkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 07:20:
Gisteren eindelijk een Wand of Woh oOo

Tier 10 normal rifts meteen sub4 mins, reden dat ik nog niet lager kom nu is bij gebrek aan in geom, daarvoor in de plaats heb ik dus een Aether Walker, maar als ik teveel teleport ben ik AP starved.

Maar desalniettemin, tier 10 rifts snel farmen voor DB's een bloodshards, Ook tals set dungeon gehaald, helaas net niet met mastery dus dat is nog even proberen. Nu farmen voor DMO items

Die stash tab gaat nog wel wat tijd inzitten voor mij zie ik >_<
Gisteren mijn Flash Wizard ook voorzien van een Wand of Woh! :*) En Ingeom had ik al gecubed. Maar wat een idiote build zeg! In feite gewoon dik OP. Ik heb nog crappy gear dus doe ik G35/T8 op dit moment maar o o o wat gaat dat hard! Alles explodeert/vliegt van je scherm en maar door rennen. Je doet continu Explosive blasts terwijl je rent. Het ziet eruit of D3 glitched of bugged is. Het lagged ook meer. Grifts onder de 2mins completed. Verder heb ik in mijn build:
  • Rorg + 4piece Firebirds + 6 piece Tals
  • Wand of Woh: Verdubbel je Explosive blasts
  • In Geom: Na een elite kill onbeperkt Explosive blast spammen (en de rest van je skills)
  • Warzechian Armguards: Destory wrechable object, gain speed
  • Goldwrap i.c.m. Boon of hoarder: Gold pickup = Armor (boon geeft dus veel meer gold + speed omdat je gold oppakt)
De link is niet ge-update zie ik dus hier mijn skills:
  • Schock Pulse - piercing orb (Lightning dmg voor Tals)
  • Storm Armor - Scramble (increase movement speed)
  • Explosive blast - chain reaction (3x explsove blast, fire dmg voor Tals)
  • Diamond skin - Prism (minder AP cost)
  • Teleport - Calamity (Wave of force entree, arcane dmg voor Tals
  • Frostnova - Frozen mist (laat mist achter met 915% dmg als Cold voor Tals)
Passives:
  • Elemental Exposure
  • Audacity
  • Illusionist
  • Evocation
Hier nog de video guide van Quic69.

[ Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 21-01-2016 10:46 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Deadsmell schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:22:
Block chance zonder Justice Lantern is 72%.
Top, thanks. Dat is wat mij betreft hoog genoeg om 'em zonder Lantern te doen en is LoN dus een optie om door te groeien d:)b

<GOT> Zarhrezz#2885

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FloydRaalte schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Gisteren mijn Flash Wizard ook voorzien van een Wand of Woh! :*) En Ingeom had ik al gecubed. Maar wat een idiote build zeg! In feite gewoon dik OP. Ik heb nog crappy gear dus doe ik G35/T8 op dit moment maar o o o wat gaat dat hard! Alles explodeert/vliegt van je scherm en maar door rennen. Je doet continu Explosive blasts terwijl je rent. Het ziet eruit of D3 glitched of bugged is. Het lagged ook meer. Grifts onder de 2mins completed. Verder heb ik in mijn build:
  • Rorg + 4piece Firebirds + 6 piece Tals
  • Wand of Woh: Verdubbel je Explosive blasts
  • In Geom: Na een elite kill onbeperkt Explosive blast spammen (en de rest van je skills)
  • Warzechian Armguards: Destory wrechable object, gain speed
  • Goldwrap i.c.m. Boon of hoarder: Gold pickup = Armor (boon geeft dus veel meer gold + speed omdat je gold oppakt)
De link is niet ge-update zie ik dus hier mijn skills:
  • Schock Pulse - piercing orb (Lightning dmg voor Tals)
  • Storm Armor - Scramble (increase movement speed)
  • Explosive blast - chain reaction (3x explsove blast, fire dmg voor Tals)
  • Diamond skin - Prism (minder AP cost)
  • Teleport - Calamity (Wave of force entree, arcane dmg voor Tals
  • Frostnova - Frozen mist (laat mist achter met 915% dmg als Cold voor Tals)
Passives:
  • Elemental Exposure
  • Audacity
  • Illusionist
  • Evocation
uh ik heb geen in geom, gebruik dus Aether walker daarvoor in de plaats, tevens ipv diamond skin heb ik Arcen orb Arcane orbit als extra damagedealer en ik doe torment 10/grift 45 met gemakt

jij moet dat zeker ook kunnen runnen

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bokkie schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:37:
[...]

uh ik heb geen in geom, gebruik dus Aether walker daarvoor in de plaats, tevens ipv diamond skin heb ik Arcen orb Arcane orbit als extra damagedealer en ik doe torment 10/grift 45 met gemakt

jij moet dat zeker ook kunnen runnen
Ik denk ook wel dat ik het aan kan, maar dit is meer een speedfarming build. Ook dan zou ik T10 moeten kunnen speedfarmen maar dat lukt nog niet echt. Te weinig CDR denk ik.

To do list:
  • Avarice Band: ring die je pickupradius vergroot wanneer je gold oppakt. Die zou bij mij icm Boon of the hoarder en Goldwrap echt geweldig zijn. Mijn Armor loopt dan idoot hoog op: godmode! :+
  • Nog een andere goeie ring.... SoJ ofzo...
  • CDR hoger krijgen
  • Area dmg hoger krijgen

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

https://eu.battle.net/d3/...nbaatar-1668/hero/1585277

Build klopt, gear is net anders,
Tals pants
wapen is een WoW
offhand is orb of infinite depth
Gems zijn al lvl 25

Paar items hebben al meer vit, loopt met rond de 500k HP rond
Wel heb ik overkill aan CDR (65% oid)

Ik ga vanavond een Corruption maken (shoulders met 7Y pickup) en ben bezig met bane of the powerfull te levellen naar 35 als 3e gem, in grifts wissel ik dan als 3e gem naar Bane of the Stricken ipv Boon of the hoarder en een andere belt, moet nog kijken naar welke, zit te twijfelen tussen witching hour of shame of delsere, heb beide al liggen

Ook nog gokken voor goede nemesis bracers om te dragen.

Misschien kom ik ermee weg om mijn nemesis die ik al in de cube heb te gebruiken en dan minder CDR te runnen

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 21-01-2016 10:53 ]

• ye-roon
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Oh wat hou ik van het internet. Ik kwam deze build tegen op reddit. Het is gewoon weg geweldig. Ik ga het zeker maken ;)

http://www.diablofans.com...10-farming-ultimate-leech

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ye-roon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:53:
Oh wat hou ik van het internet. Ik kwam deze build tegen op reddit. Het is gewoon weg geweldig. Ik ga het zeker maken ;)

Zag hem in de lijst staan inderdaad :P ik vind hem best geniaal :D

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:53:

Zit die build te bekijken, maar dit kan toch nooit genoeg dps doen om snel en efficiënt solo door t10 heen te gaan?

In het filmpje onderaan de guide one shot een dh alles en hij loopt er alleen achteraan.. vreemde zaak dan werkt die hele sage set niet eens daarvoor moet hij zelf de kill maken. Enige item met een muliplier is die orb en dan een oneindige proc van ingeom (dit werkt echter alleen als je ook snel kills kan maken)

Heb echt mijn bedenkingen.. zou dit eerst testen want geloof niet dat dit solo snel door t10 heen knalt
.

nvm dacht dat het om een efficiënte farm build ging.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 11:16 ]

• Terence(x)
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:11:
[...]

Zit die build te bekijken, maar dit kan toch nooit genoeg dps doen om snel en efficiënt solo door t10 heen te gaan?

In het filmpje onderaan de guide one shot een dh alles en hij loopt er alleen achteraan.. vreemde zaak dan werkt die hele sage set niet eens daarvoor moet hij zelf de kill maken. Enige item met een muliplier is die orb en dan een oneindige proc van ingeom (dit werkt echter alleen als je ook snel kills kan maken)

Heb echt mijn bedenkingen.. zou dit eerst testen want geloof niet dat dit solo snel door t10 heen knalt.
Dat is ook niet de bedoeling, 'leechen' is het gebruik maken van andere mensen om het vuile werk te doen :p

Verwijderd

Terence(x) schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:12:
[...]

Dat is ook niet de bedoeling, 'leechen' is het gebruik maken van andere mensen om het vuile werk te doen :p
ah ok.. nvm dan heb ik het verkeerd begrepen

• Xanthian
Ik ben bezig met een Wizard, gisteren wat voorbereidingen gedaan.
Gem of Ease geleveled naar 25, HellFire Ring + Hellfire amulet
Helm met socket + Leoric's Crown in de cube geeft allemaal een behoorlijke XP boost.

Na een half uur al op level 65.
Voorbereiding was iets minder dan een uur.

• mouzetc
Ik share hem nog even een keer, omdat ie al was ondergesneeuwd!

Wizard T10 speedfarm build, zonder In-Geom, Teaguk en cooldown. 700DB/h en 80+ legs
Vrij eenvoudig te gearen, makkelijk te spelen en niet paragon afhankelijk.

Geef hem even een like als hij je bevalt!

++ ITEMS ++
++++++++++

Helm: Sage's Apogee (int/crit/meteor%/socket)
Shoulders: Homing Pads/Corruption (int/vit/AD/life%)
Chest: Tal Rasha's (int/vit/ias/life%)
Gloves: Tal Rasha's (int/vit/chc/chd)
Belt: The Shame of Delsere (int/vit/life/SB%)
Pants: Tal Rasha's (int/vit/SB%)
Boots: Sage's Passage (int/vit/meteor%)
Bracers: Nemesis (light%/int/vit/chc)
Amulet: Tal Rasha's (light%/int/vit/chc)
Ring1: Focus (ias/chc/chd/socket)
Ring2: Restraint (ias/chc/chd/socket)

Cubed: Fragment of Destiny + Depth Diggers + RoRG

++ SKILLS ++
+++++++++++

LMB: Frost Nova - Frozen Mist
RMB: Spectral Blade - Thrown Blade

Explosive Blast - Chain Reaction
Energy Armor - Pinpoint Barrier (/Force Armor)
Teleport - Calamity
Magic Weapon - Deflection (/Force Weapon)

Audacity - Galvanizing Ward - Dominance - Glass Canon

Signature

• ye-roon
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

mouzetc schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:34:

Wizard T10 speedfarm build, zonder In-Geom, Teaguk en cooldown. 700DB/h en 80+ legs

++ ITEMS ++
++++++++++

Helm: Sage's Apogee (int/crit/meteor%/socket)
Shoulders: Homing Pads/Corruption (int/vit/AD/life%)
Chest: Tal Rasha's (int/vit/ias/life%)
Gloves: Tal Rasha's (int/vit/chc/chd)
Belt: The Shame of Delsere (int/vit/life/SB%)
Pants: Tal Rasha's (int/vit/SB%)
Boots: Sage's Passage (int/vit/meteor%)
Bracers: Nemesis (light%/int/vit/chc)
Amulet: Tal Rasha's (light%/int/vit/chc)
Ring1: Focus (ias/chc/chd/socket)
Ring2: Restraint (ias/chc/chd/socket)

Cubed: Fragment of Destiny + Depth Diggers + RoRG

++ SKILLS ++
+++++++++++

LMB: Frost Nova - Frozen Mist
RMB: Spectral Blade - Thrown Blade

Explosive Blast - Chain Reaction
Energy Armor - Pinpoint Barrier (/Force Armor)
Teleport - Calamity
Magic Weapon - Deflection (/Force Weapon)

Audacity - Galvanizing Ward - Dominance - Glass Canon
Leuke build, gameplay ziet er ook leuk uit.

Ik ben nog een beetje aan het leren hoe een wizz speelt, maar dat komt goed. Meeste items heb ik ook al, op de tal rasha necklace en helm na (en die wand). Zeker iets wat het proberen waard is. Of gewoon ff kijken of ik met de ultimate leech build mee kan lopen met een paar andere wizards ^^

Eerst nog groepje vinden voor zooi ubers though, heb nu van elke machine 4. Ik moet echt een goede amu voor mijn WD.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mouzetc schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:34:

[..[
Zie je wel, ik wist het!!!

Ik zag deze build op diablofans inderdaad met jou gebruikersnaam ook. en ik dacht "ik ken die naam ergens van, maar waar ook alweer " :o

Geen account bij diablofans dus helaas geen like, maar build ziet er goed uit. erg nice :)

Ik denk dat ik met m'n Shadow voor de gein de acts-binnen-het-uur eens ga proberen...misschien eerst nog even een Krelm's belt scoren. Je mag 'em low difficulty doen, dus Molten gebruiken om de Krelm's en Pride's Fall buffs permanent te houden. M'n Vengeance heeft nog geen 100% uptime, maar genoeg denk ik om voor de monster en breakable hits te zorgen als ik Vault zodat ook de speed boosts van passives / bracers actief blijven. Ik ben benieuwd hoe snel ik rond ben...

<GOT> Zarhrezz#2885

Voor de 1 hour conquest ga ik zelf de oude Rainment Dash monk in elkaar zetten.

Ingeom aan, veel CDR en vliegen maar.. Dash doet tegelijkertijd veel dmg en veel movement, dus ideaal hiervoor. Ik gok dat het hiermee wel moet lukken. Dan hoef ik alleen nog maar een lvl 70 hardcore char te maken en dan is m'n seasonal journey af. :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

1 hour conquest doe ik gewoon met flash fire EB chainpocalypse :D
Van het weekend even aan beginnen denk ik

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:16
Iemand toevallig al getest voor DH wat de snelste T10 farm build is? Zit te denken aan Nats met Sage maar wellicht weet iemand een betere/snellere variant? Heb praktisch alles wel liggen wat ik nodig zou kunnen hebben voor welke build dan ook..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Thalaron schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:41:
Iemand toevallig al getest voor DH wat de snelste T10 farm build is? Zit te denken aan Nats met Sage maar wellicht weet iemand een betere/snellere variant? Heb praktisch alles wel liggen wat ik nodig zou kunnen hebben voor welke build dan ook..
Ik dacht ergens te lezen UE met multishot een goede optie is waarbij een dh een TX kan clearen in 1min+ (minder dan 2min). Uiteraard nats met sage is een optie ivm de extra DB alleen gezien de snelheid heb je ook geen tijd om dit daadwerkelijk op te pakken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 21-01-2016 12:47 ]

Pagina: 1 ... 65 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.